VFRh - VFR Club Hellas


    ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Μοιραστείτε
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από demon Την / Το 04.12.09 14:57

    Σήμερα άλλαξα τα ρουλεμάν του τιμονιού στις 57000 km. Είχα εντοπίσει από καιρό κάποιο κόλλημα στο κέντρο του τιμονιού
    αλλά το αμελούσα. Stupid2 Stupid2
    Και πράγματι τα ρουλεμάν ήταν σε κακό χάλι.
    Ο μάστορας μου την ψιλοείπε... "καλά δε σε πονούσαν τα χέρια σου"? Think και με προειδοποίησε: "θα δεις άλλη μηχανή!.." Thumbsup
    Αλλά τέτοιο πράγμα δεν το φανταζόμουν! Surprised
    Μόλις γύρισα από μια βολτίτσα στο Βαρνάβα κι έχω μείνει μλς confused Καλά τι οδηγούσα τόσο καιρό... goldwing??? Doh! Doh! Doh!
    Μιλάμε για πλήρη μεταμόρφωση, τραίνο τελείως, γύρισα σπίτι και δεν ήθελα να κατέβω!!!
    Η μεγάλη διαφορά όμως είναι μέσα στην κίνηση. Τελείως μπαλαρίνα! Ελάφρωσε όλη η μηχανή, οι ελιγμοί γίνονται με τη σκέψη, ίχνος κούρασης
    στους καρπούς και φυσικά όλη η συμπεριφορά, σου εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά σε όλες τις καταστάσεις.
    Κι έχω και λάστιχα δύο χρόνων. Φανταστείτε με καινούργια λάστιχα! Τώρα κατάλαβα τι σημαίνει V F R!!!!!!!!!!! Very Happy Very Happy I love you I love you

    Βεβαίως το s. manual λέει κάθε 800 km επιθεώρηση των ρουλεμάν και καθάρισμα, λίπανση ή αντικατάσταση, ότι απ' αυτά χρειάζεται.
    Αλλά για να γίνουν αυτά πρέπει να λυθεί όλο το μπροστινό, κι έτσι δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος που επιθεωρεί τα ρουλεμάν του
    κάθε 800 km.
    Πάντως, θα πρέπει να ελέγχουμε το τιμόνι από άκρη σε άκρη με τον τροχό σηκωμένο τακτικά, για τυχόν κολλήματα.
    Το βασικό είναι να μην περάσουν υγρασία ή νερά μέσα, γιατί τότε αρχίζει η φθορά. Γι αυτό το λόγο υπάρχουν και δύο τσιμούχες
    στις άκρες που θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και να ελέγχονται για φθορές.
    Εγώ έβαλα ξανά τα γνήσια (κόστος με τσιμούχες 56 ευρώ), πολλοί όμως βάζουν και κωνικά για πιο αντοχή.
    Όμως η μακροζωία τους εξαρτάται από τη στεγανότητά τους κυρίως.

    Αυτά τα ολίγα, πάω για βόλτα στην Ομόνοια λέμε.... Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup cheerleader cheerleader cheerleader breakdance breakdance breakdance Bye Bye
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 04.12.09 15:31

    demon έγραψε:Σήμερα άλλαξα τα ρουλεμάν του τιμονιού στις 57000 km. Είχα εντοπίσει από καιρό κάποιο κόλλημα στο κέντρο του τιμονιού

    Εγώ έβαλα ξανά τα γνήσια (κόστος με τσιμούχες 56 ευρώ), πολλοί όμως βάζουν και κωνικά για πιο αντοχή.
    Όμως η μακροζωία τους εξαρτάται από τη στεγανότητά τους κυρίως.

    Στανταρ τα κωνικα εχουν μεγαλυτερη αντοχη-μακροζωια , και οχι μονο απο θεμα στεγανοτητας.

    Wink
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 04.12.09 15:56

    Τα μαμά ρουλεμάν είναι εντελώς της πλάκας ρε δαίμονα. Έκανες που έκανες την δουλειά, έπρεπε να βάλεις κωνικά moto cross να τελειώνεις μια και καλή.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 04.12.09 15:59

    Με γειες το 'καινουργιο' VFR Σπυρο, καλες βολτες και περα απο την Ομονοια... Wink


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 04.12.09 16:21

    σε ολα τα μηχανακια δρομου λογω της Ελληνικης ασφαλτου τα ρουλεμαν αντεχουν περιπου 30000-40000χλμ λογω του οτι πεφτει πολυ μεγαλο φορτιο στο λαιμο της μηχανης ,τα κωνικα αντεχουν περιπου 50000χλμ και αξιζει τον κοπο να τα βαλεις,στο δικο μου εχω αλλαξει 3 φορες ρουλεμαν και εχει 140000χλμ .
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 04.12.09 16:28

    Όντως είναι να απορείς που δεν σκορπάει η μηχανή σε μερικά σημεία...
    Πάντως το μαμά ρουλεμάν είναι καλό για κανα mountain bike. Όχι για τόσο ακριβή μηχανή σαν την Βέφα.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από demon Την / Το 04.12.09 16:37

    Παιδιά, τελευταία έχουν αναθεωρήσει, και θεωρούν τα σφαιρικά ρουλεμάν, πιο κατάλληλα απ τα κυλινδρικά, λόγω τριβών.
    Τέλος πάντων αυτά είναι λεπτομέρειες... εμένα μου αρκεί που το ...παριζάκι μου είναι υφαντής! δηλ. που σιγά σιγά γνωρίζω
    την VFR όπως πρέπει να είναι. Γιατί έχοντάς την πάρει μεταχειρισμένη, δεν είχα ακριβή εικόνα της μοτοσυκλέτας. Και ομολογώ
    ότι ενθουσιάζομαι με κάθε βήμα που τη φέρνει πιο κοντά στο αρχικό. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση, είδα μια άλλη μηχανή.
    Λές κι όλη η γεωμετρία εξαρτιόταν από αυτό το σημείο.
    avatar
    Tinder
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 14/05/2009
    Mηνύματα : 1139
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
    Κράνος : SHOEI XR-1000

    "once punk... always punk" μάλλον

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από Tinder Την / Το 05.12.09 4:34

    demon έγραψε:
    Βεβαίως το s. manual λέει κάθε 800 km επιθεώρηση των ρουλεμάν και καθάρισμα, λίπανση ή αντικατάσταση, ότι απ' αυτά χρειάζεται.

    T T T


    και κάθε 1342 χλμ πέντε μετάνοιες στην Παναγία την βρεφοκρατούσα Worthy
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 05.12.09 12:14

    demon έγραψε:
    Πάντως, θα πρέπει να ελέγχουμε το τιμόνι από άκρη σε άκρη με τον τροχό σηκωμένο τακτικά, για τυχόν κολλήματα.
    Όμως η μακροζωία τους εξαρτάται από τη στεγανότητά τους κυρίως.
    Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup cheerleader cheerleader cheerleader breakdance breakdance breakdance Bye Bye

    Φίλε Σπύρο υπάρχει η περίπτωση να μην κάνει το τιμόνι κολήματα και πάλι όμως να την έχουν ακούσει τα ρουλεμάν. Αυτό στη περίπτωση που το σύστημα έχει πλέον χαλαρώσει από τη φθορά. Τότε ο έλεγχος είναι έλεγχος μπόσικου τραβώντας τα καλάμια "μέσα- έξω". Επίσης, το φαινόμενο είναι να ακούς και να νοιώθεις "τακ - τακ" σε ελαφριές λακούβες ή σε φρενάρισμα.

    Όταν τα άλλαξα εγώ έβαλα κωνικά.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 05.12.09 12:23

    Ντιάλλεθθ, ποιός σου είπε ότι επιθεώρηση ρουλεμάν χρειάζεται λύσιμο;

    Η επιθεώρηση ρουλεμάν γίνεται ως εξής:

    ΣΕ ΣΤΑΣΗ:

    Στηρίζουμε την μοτοσυκλέτα έτσι ώστε ο μπροστινός τροχός να βρεθεί στον αέρα και να μπορεί να κινηθεί αβίαστα.

    Στην συνέχεια αν κουνήσουμε λίγο το τιμόνι, και παρατηρήσουμε ότι αυτό σαν να το τραβαει ένας μαγνήτης να επιστρέψει στην κεντρική θέση, τότε έχουμε φθορά στα ρουλεμάν.

    Πιάνουμε τον τροχό με τα δυο χέρια από τον αξονά του, και προσπαθούμε να κινήσουμε μπρος-πίσω ή αριστερά-δεξιά. Αν νιώθουμε ένα ''κλικ'' μετακίνησης, τότε έχουμε ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ φθορά στου ρουλεμάν ή απλά χρειάζεται σφίξιμο η πάνω πλάκα.

    Για να μην μπερδευόμαστε δένουμε με ένα λαστιχάκι τον λεβιέ του φρένου, έτσι ώστε να μην γυρνάει το τροχός.

    ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ:

    Φθαρμένα ρουλεμάν στην οδήγηση φαίνονται κυρίως σε αλλαγή κλίσης από δεξιά σε αριστερά ή το αντίστροφο. Η μοτοσυκλέτα παρουσιάζει το χαρακτηριστικό φαινόμενο, μόλις πάμε να αλλάξουμε κλίση, αρχικά να δείχνει σαν να αντιστέκεται, και μόλις περάσει στην άλλη μεριά κλίσης, αλλάζει απότομα συμπεριφορά και όχι μονο δεν αντιστέκεται αλλά πέφτει και από μόνη της.

    Σε καλούτσικη κατηφόρα σβήνουμε μοτέρ (για ησυχία και για έλλειψη κραδασμών που μπορεί να μας μπερδέψουν) και με μικρές ταχύτητες, ακουμπάμε το αριστερο χέρι, με τρόπο που ταυτόχρονα να αγγίζουμε σημείο του λαιμού στο πλαίσιο και την πάνω πλάκα. Πατάμε με το δεξύ χέρι στιγμιαία και κοφτά εμπρός φρενάκι. Αν νοιώσουμε την πάνω πλάκα να κινείται σε σχέση με το πλαίσιο, έχουμε φθορά στα ρουλεμάν ή απλά θέλει σφίξιμο η πάνω πλάκα. Αν ακούμε και ''κλακ'' τότε έχουμε ΣΟΒΑΡΗ φθορά ή ΣΟΒΑΡΟ ξεσφίξιμο.
    avatar
    tragos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/03/2009
    Mηνύματα : 119
    Ηλικία : 28
    Μοντέλο : VFR 400 (nc21)
    Κράνος : BELL M1

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από tragos Την / Το 07.04.10 16:55

    πως σφιγκουμε την πανω πλακα? απο ποια βιδα? εχω ολα τα συμπτωματα απο τα παρπανω, και λεω μηπως εχει χαλαρωσει, αν και απο οτι καταλαβενω δεν θα γλυτωσω τα ρουλεμαν...
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 07.04.10 18:48

    Στο NC21 σου, πρώτα λύνεις τα clipons και τα ...αφαιρείς. ¨Εχουν μια βίδα που τα σφίγγει πάνω στο καλάμι. Επίσης έχουν (αν δεν έχει χαθεί) και μια ασφαλειούλα συρμάτινη, πάνω πάνω που απλά την βγάζεις από το λούκι της.

    Αφού βγουν τα clipons, λύνεις την πλαινή βίδα σε κάθε μεριά της πάνω πλάκας. Μετά λύνεις και το μεγάλο παξιμάδι στο κέντρο.

    Αφού έχουν λυθεί όλες οι βίδες στην πάνω πλάκα, θεωρητικά τραβώντας την βγαίνει. Στην πράξη χρειάζεται και λίγο χτύπημα, ισομερώς όμως και λίγο λίγο να μην βγει λοξά.

    Αφού βγει η πάνω πλάκα έχουμε φτάσει στο πάνω μέρος του ρουλεμάν. Αυτό έχει δύο παξιμάδια, το κανονικό και το κόντρα που το σιγουρεύει στην θέση του, τα οποία συνήθως δένει και μια μεταλική ασφάλεια με ''ποδαράκια'' που λυγίζουν στις εγκοπές των παξιμαδιών.

    Η φωτό είναι από NC30 αλλά εντελώς ανάλογη είναι και η εικόνα στο NC21.



    Κάτω από τα παξιμάδια είναι η τσιμούχα που κρατάει τα στοιχεία της φύσης μακριά από το πάνω ρουλεμάν που βρήσκεται αμέσως απο κάτω της..

    Απελευθερώνεις την μεταλική ασφάλεια, και ξεβιδώνεις το πάνω παξιμάδι. Αν δεν έχεις το ειδικό εργαλείο, αυτό το κάνεις με σφυράκι-καλεμάκι, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη δύναμη και με λίγη προσοχή δεν θα γρατζουνίσεις τα παξιμάδια.

    Στην συνέχεια σφίγγεις το κάτω παξιμάδι. Προσοχή εδώ, ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ και ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. Το σφίγγεις αλλά φροντίζοντας να μην σφίξει το μπροστινό τόσο πολύ, ώστε να μην στρίβει το τιμόνι άνετα.

    Αν νοιώθεις ότι το τιμόνι, σαν να μην θέλει να γυρίσει, τότε το παραέσφιξες.

    Αφού σφίξουμε αν και όσο χρειάζεται το κάτω παξιμάδι, σφίγγουμε και το πάνω να το κοντράρει και λυγίζουμε και πάλι τα ποδαράκια της ασφάλειας.

    Τοποθετούμε την πάνω πλάκα και αφού φτάσει στην θέση της, σφίγγουμε το κεντρικό μεγάλο παξιμάδι δυνατούτσικα.

    Ακολούθως σφίγγουμε τις πλαινές βίδες που κρατάνε τα καλάμια και μετά τοποθετούμε και τα κλιπονς και σφίγγουμε τις βίδες τους, ξαναβάζουμε και τις ασφαλειές τους και...έτοιμο.

    Αν παρά το σφίξιμο του συστήματος, η αίσθηση εξακολουθεί να έχει συμπτώματα, πάμε για καινούρια ρουλεμάν.
    avatar
    tragos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/03/2009
    Mηνύματα : 119
    Ηλικία : 28
    Μοντέλο : VFR 400 (nc21)
    Κράνος : BELL M1

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από tragos Την / Το 07.04.10 19:32

    Σε ευχαριστω για την βοηθεια δεν το βλεπω κ τοσο δυσκολο τελικα. Οπως και στα παπακια... καλα στο περιπου λεω, εχει την ιδια λογικη!
    θα το δοκιμασω και βλεπουμε.
    λογικα τα ρουλεμαν τα εχουν φαει τα ψωμια τους και θα χρειαστουν αλλαγη.
    avatar
    Alarm
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 21/12/2009
    Mηνύματα : 268
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda CBR 600 RR '07
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από Alarm Την / Το 07.04.10 20:56

    Μπραβο Velociraptor . Πραγματικα ειναι ευκαιρια να κανω και εγω εναν ελεγχο μονος μου.
    Σ'ωραιος ! cheers
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 08.04.10 15:23

    Την περασμενη εβδομαδα αλλαξα και εγω τα ρουλεμαν του λαιμου.
    Οντως η διαφορα προς το καλυτερο ειναι τρομακτικη!
    Περυσι που ρυθμισα τις βαλβιδες στην honda,ο μηχανικος εκει μου ειπε οτι τα ρουλεμαν θελουν αλλαγη.Ειχα ενα ψιλοσκαλομα αλλα μετα απο μερικες εβδομαδες εφυγε και δεν εδωσα σημασια.
    Οταν την περασμενη εβδομαδα αλλαξα τα λαδια και τα ελατηρια στο μπροστινο ειπα ευκαιρια να ελεγξω και τα ρουλεμαν.
    Τα σημαδια στα ποτηρακια(βασεις των ρουλεμαν)εδειχναν οτι τα ρουλεμαν το ειχαν πει το ποιημα εδω και πολυ καιρο.
    Τ αλλαξα με κωνικα.Τα κωνικα αντεχουν πιο μεγαλες μηχανικες πιεσεις/δυναμεις απο αυτα με τις μπιλιες αλλα τα τελευταια ειναι πιο ευαισθητα,ενα κλικ καλυτερη αισθηση απο τα κωνικα.

    Ενας καλος τροπος να ελεγξετε(H Honda προτεινει αυτην την μεθοδο μονο για τα FI ) αν τα ρουλεμαν του λαιμου λειτουργουν σωστα ή θελουν αλλαγη/ρυθμισμα,ειναι να παρετε μια ζυγαρια με γαντζο σαν αυτες του εχουν οι ψαραδες.
    Παρτε καποια καλουτσικης ποιοτητας και καντε ενα τεστ για να δειτε αμα δειχνει σωστα.Ζυγιστε ενα πακετο ζαχαρη πχ.
    Ο μπροστινος τροχος ειναι ευθυγραμμισμενος στον αερα και δενουμε ενα λεπτο σχοινακι(10-15cm) στην δεξιαμπουκαλα λιγα εκατοστα πανω απο την κατω τιμονοπλακα.
    Στο αλλο ακρο του βαζουμε τον γαντζο της ζυγαριας και τραβαμε σιγα,σιγα και παρατηρουμε ποτε θα αρχισει να γυριζει το τιμονι.
    Αν στο σημειο που θα αρχισει να γυρισει το τιμονι η ζυγαρια δειχνει 1,5-2 κιλα,τοτε ειναι ΟΚ.
    Επαναλαμβανουμε την ιδια διαδηκασια και με την αριστερη μπουκαλα.
    Αν οι ενδειξεις ειναι κατω απο 1,5 κιλο ,τοτε θελει το ρουλεμαν σφιξιμο,αν ειναι πανω απο 2 κιλα τοτε θελει χαλαρωμα.
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 08.04.10 17:45

    Ωραίος και πάντα κατατοπισμένος και κατατοπιστικός ο Κώστας :_hi:

    Sieche έγραψε:..............Ζυγιστε ενα πακετο ζαχαρη πχ ....................................

    Αφού τελειώσουμε, την ζάχαρη τί την κάνουμε;













    Βάζουμε μπόλικη στο τσάι που κερνάμε στα V-Techια, να γλυκάνουμε τον πόνο τους........
    Razz
    avatar
    tragos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/03/2009
    Mηνύματα : 119
    Ηλικία : 28
    Μοντέλο : VFR 400 (nc21)
    Κράνος : BELL M1

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από tragos Την / Το 15.04.10 16:59

    που να ψαξω για ρουλεμναν? εχω βρει τους κωδικους της honda... θα τα βρω ευκολα?(ειναι για nc21) λεω να περασω απο την agio μια βολτα και απο τον Σαρακακη.
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 15.04.10 17:34

    Πιστευω οτι θα τα βρεις ευκολα λογω οτι τα ρουλεμαν λαιμου συνηθως χρησιμοποιουνται και σε αλλα μοντελα ,πηγαινε και στον Δαβανοπουλο η στον Μακινα
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 15.04.10 18:11

    Είναι ο πιο κοινός τύπος ρουλεμάν λαιμού της Honda. Θα τα βρεις οπουδήποτε φέρνουν ανταλλακτικά Honda, δλδ και τα συνεργεία ακόμα άμα πεις σου φέρνουν. Τελευταία φορά που είχα αλλάξει τέτοια αν ενθυμούμαι καλώς είχαν κανά 65ρι σύνολο.

    Συμβουλή, άλλαξε και τα τσιμουχάκια, μικρό είναι το κόστος, μεγάλη η διαφορά στην ποιότητα εργασίας που θα κάνεις.

    Για επαλήθευση οι κωδικοί είναι αυτοί, στο σχήμα νούμερα: κάτω τσιμουχάκι 8, κάτω ρουλεμάν 19, πάνω ρουλεμάν 18, πάνω τσιμουχάκι 7

    avatar
    tragos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/03/2009
    Mηνύματα : 119
    Ηλικία : 28
    Μοντέλο : VFR 400 (nc21)
    Κράνος : BELL M1

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από tragos Την / Το 15.04.10 19:21

    Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας!
    Φιλε Velociraptor ακριβος αυτη την εικονα ειχα δει και βρηκα τους κωδικους. ξερεις μηπως που μπορω να βρω και τις αλλες?

    καλη ιδεα να αλλαξω και τα τσιμουχακια! Εχαριστω!
    θα δοκιμασω το σαββατο μονο σφιγγοντας τα μηπως φτιαξει...
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 15.04.10 19:32

    tragos έγραψε:Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας!
    Φιλε Velociraptor ακριβος αυτη την εικονα ειχα δει και βρηκα τους κωδικους. ξερεις μηπως που μπορω να βρω και τις αλλες?

    καλη ιδεα να αλλαξω και τα τσιμουχακια! Εχαριστω!
    θα δοκιμασω το σαββατο μονο σφιγγοντας τα μηπως φτιαξει...

    για τις υπόλοιπες εικόνες του parts list, έχεις pm Wink
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 19.06.10 7:57

    Επειδή πρέπει να αλλάξω κι εγώ ρουλεμάν λαιμού στο FI έχει κανείς κωδικούς για κωνικά/βελονοειδή; Smile
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 22.06.10 12:43

    Εδω και μερικους μηνες ενοιωθα το τιμονι βαρυ παρα το γεγονος οτι η πιεση του μπροστινου τροχου ητανε σωστη (35-36psi). Το μυαλο μου πηγε σε ρουλεμαν λαιμου και εκανα ολα τα σχετικα τεστ αλλα ..εις ματην. Το πηγα ακομη και σε κεντρο KTEO (ΜΟΤ Αγγλιστι) για να μου φυγει η ιδεα οπου και το βρηκανε απολυτα νομιμο.

    Λοιπον την περασμενη Πεμπτη με επιασε μπροστινο λαστιχο και οταν το πηγα για φτιαξιμο και με το μηχανακι στη ραμπα με φωναζει μεσα το παιδι και μου λεει "θελεις μπροστινα ρουλεμαν". Εκπληκτος εγω του λεω πως το καταλαβες ρε φιλε και μου δειχνει οτι πιανοντας το μπροστινο φτερο και κουνωντας το αριστερα-δεξια, νοιωθει κανεις ενα μικρο σκαλοπατι ακριβως στο κεντρο. Του λεω οτι ειχα υποψιες και το εψαχνα για μηνες αλλα δεν ειχα σκεφτει να βγαλω τον τροχο για να το τσεκαρω ετσι, χωρις το βαρος να "κρυβει" το σκαλοπατι.

    Kωνικα ρουλεμαν (Koyo/Nachi) παραγγελθηκαν και παραληφθηκαν απο Moore International http://www.moore-international.com/ (£32 με εξοδα αποστολης ή 38ευρα) και θα περαστουν συντομα αφου παρω και τα τσιμουχακια. Για να δουμε, ποσο θα ελαφρυνει το μπροστινο Wink

    Το ενα ρουλεμαν ειναι μεγαλυτερο απο το αλλο, ετσι πρεπει να ειναι σε VFR VTEC? Η παραγγελια παντως εγινε με βαση τον καταλογο τους και πρεπει να ειναι σωστα.
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 22.06.10 14:18

    VFGeorge έγραψε:Για να δουμε, ποσο θα ελαφρυνει το μπροστινο Wink

    Πολύ. Thumbsup
    Το ρουλεμάν λαιμού μπορεί να σου κάνει τραγική την αίσθηση της μηχανής, και να σε βάλει να τρέχεις υποπτευόμενος λάστιχα, αναρτήσεις, πλαίσιο..
    Είχα αλλάξει ρουλεμάν με κωνικό, και το είχα σφίξει ελάχιστα πιο πολύ απ' όσο έπρεπε. Είχα την εντύπωση ότι θα πέσω στην ευθεία! Μία μοίρα λιγότερο σφίξιμο, και η μηχανή ξαναγεννήθηκε.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 22.06.10 15:54

    Παναγιώτης Κ. έγραψε:
    Αφού τελειώσουμε, την ζάχαρη τί την κάνουμε;

    Razz

    spam on

    Τωρα το ειδα confused

    Ελα βρε Παναγιωτη! πλακα με κανεις ρε καρνταση? Surprised Razz
    Σε καθε σερβις, τοποθετηση, ακομα και πλυσιμο της μηχανης, εχεις διπλα και μια κουπα καφε Rolling Eyes

    να που θα χρησιμοποιηθει η ζαχαρη Wink Razz (εκτος αν τον πινεις σκετο Laughing )

    spam off

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.09.17 3:10