VFRh - VFR Club Hellas


    Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Μοιραστείτε
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 13.12.09 10:13

    Nurburgring Nordschleife





    Τον Απρίλιο του 1925, ένα μέλος του συμβουλίου της επικράτειας της περιοχής Eifel ονόματι δρ. Otto Creuz, μαζί με την υποστήριξη του τότε δημάρχου της Κολωνίας, του ομίλου ADAC και του καγκελλάριου της δυτικής Γερμανίας, παρουσίασε στην κυβέρνηση Χίτλερ τα βουνά Eifel ως το ιδανικό μέρος για την κατασκευή της πρώτης επίσημης πίστας αγώνων και δοκιμών της Γερμανίας. Ο Creuz, στον οποίο οφείλεται και κατά κύριο λόγο η σύλληψη του Nurburgring project , έθεσε ως κύριο επιχείρημα την ανάπτυξη που θα γνώριζε αυτή η σημαντικά υποβαθμισμένη περιοχή.

    Πράγματι, η άμεση ανάγκη για οικονομική ανάπτυξη καθώς επίσης και τα προφανή οφέλη μιας τέτοιας πίστας δοκιμών και αγώνων έπεισαν την κυβέρνηση να επενδύσει το ποσό των 14,1 εκατομμυρίων μάρκων για το έργο.




    Από τις αρχές της σύλληψής του, το Nurburgring ήταν ένα τεράστιο και φιλόδοξο έργο. Η πίστα σχεδιάστηκε εξ αρχής με τρία layouts. Το μεγάλο είχε μήκος 28.3 χιλιόμετρα και μπορούσε να χωριστεί σε δύο μικρότερα.
    Το Sudschleife (νότιο loop) μήκους 7,7 χιλιομέτρων και το Nordschleife (βόρειο loop) μήκους 22,8 χιλιομέτρων. Το πρώτο είχε ως στόχο τη διεξαγωγή αγώνων και δοκιμών, ενώ το δεύτερο στόχευε στην επίδειξη δύναμης και υπεροχής τόσο του γερμανικού ταλέντου όσο και της γερμανικής μηχανολογίας.
    Τα δύο layouts μοιράζονταν την ίδια ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, κατά μήκος της οποίας κατασκευάστηκαν πρωτόγνωρες για την εποχή εγκαταστάσεις.







    Η πίστα είχε στο σύνολό της 172 στροφές ? 84 δεξιές και 88 αριστερές ? οι οποίες καλύπτουν σχεδόν κάθε συνδυασμό ακτίνας, γωνίας, κλίσης και διάρκειας. Το πλάτος κυμαινόταν από τα 6,7 μέτρα έως τα 20, που ήταν η ευθεία εκκίνησης - τερματισμού. Σχεδόν κάθε καμπή, κάθε κομμάτι της πίστας, είχε φτιαχτεί με τέτοιο τρόπο ώστε να δοκιμάζει στα όρια ανθρώπους και μηχανές και αυτή η μοναδική αίσθηση μπορεί να γίνει αντιληπτή μόνο όταν την οδηγήσει κανείς.
    Με τις τεράστιες ανηφόρες και τις χαοτικά απότομες κατηφόρες, τα αυτοκίνητα διασχίζουν μία βασανιστικά γρήγορη διαδρομή, η οποία περικλείει στο εσωτερικό της ούτε λίγο ούτε πολύ τέσσερα ολόκληρα χωριά, τη στιγμή που στην κορυφή του βουνού παρακολουθεί ατάραχο το Schloss Nurburg, ένα κάστρο του 12μ.Χ. αιώνα. Όλα αυτά τα μοναδικά στοιχεία κάνουν το Nurburgring όχι απλώς μια αγωνιστική πίστα, αλλά μια αυτοκινητιστική όπερα.
    Το Nurburgring νιώθεις ότι είναι ζωντανό από την πρώτη στιγμή που το επισκέπτεσαι.





    Το φιλόδοξο σχέδιο του dr. Creuz έγινε πραγματικότητα το 1927. Χρειάστηκαν 2500 εργάτες και περισσότερο από ένας χρόνος εντατικών εργασιών.
    Τον Ιούνιο του 1927 διοργανώθηκε ο πρώτος αγώνας αυτοκινήτων, με νικητή το Rudolf Caracciola. Από τότε και για τα επόμενα 8 χρόνια, οι Γερμανοί οδηγοί και τα γερμανικά αυτοκίνητα κυριάρχησαν στους αγώνες που διεξάγονταν στο Nurburgring, με μοναδικές εξαιρέσεις τη νίκη του Γάλλου Louis Chiron με Bugatti το 1929 και τη? «χολυγουντιανή» νίκη μιας γερασμένης Alfa-Romeo και ενός ταπεινού Ιταλού οδηγού το 1935, ονόματι?Tazio Nuvolari, μπροστά στα μάτια 350.000 θεατών, αλλά και μπροστά στα μάτια των τότε αρχηγών του ναζισμού, συμπεριλαμβανομένου και του Χίτλερ.




    Τέλη της δεκαετίας του ?30, η πίστα πέρασε στα χέρια του γερμανικού στρατού και όπως ήταν φυσικό, δε διεξήχθησαν αγώνες εκείνη την περίοδο. Ακόμα όμως και μετά το τέλος του πολέμου, οι κατοχικές δυνάμεις δεν επέτρεπαν στη χώρα τη διεξαγωγή διεθνών αγώνων.
    Έτσι, η Γερμανία έπρεπε να περιμένει μέχρι το 1950, οπότε και διεξήχθη για πρώτη φορά αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
    Το πρώτο θανατηφόρο ατύχημα συνέβη το 1954. Παρόλα αυτά, οι αγώνες συνεχίστηκαν κανονικά. Τη δεκαετία του ?70, εποχή που πλέον οι ταχύτητες στη φόρμουλα 1 ήταν μεγάλες, άρχισε να τίθεται από μερικούς θέμα ασφάλειας. Το 1970 έγιναν μερικές διορθωτικές αλλαγές στην πίστα, όμως για τον Niki Lauda, το Nurburgring παρέμενε εξαιρετικά επικίνδυνο. Προσπάθησε να μποϊκοτάρει τον αγώνα του 1976, αλλά δεν κατάφερε να πείσει κάνεναν από τους άλλους οδηγούς.

    Τελικά έτρεξε στον αγώνα και του συνέβη το γνωστό σε όλους μας ατύχημα που παρολίγο να του στοιχήσει τη ζωή. Το γεγονός αυτό σήμαινε και τον ολοκληρωτικό αποκλεισμό του Nurburgring από τους αγώνες φόρμουλα 1. Το 1983 κατασκευάστηκε νέο τμήμα στη θέση του Sudschleife (μερικά μέρη του οποίου πλέον αποτελούν δημόσιο δρόμο). Πρόκειται για το GP-Strecke, την πίστα μήκους 5,148 χιλιομέτρων, στην οποία διεξάγονται τα grand prix από το 1995 κι έπειτα.




    Ο αποκλεισμός του βόρειου loop (nordschleife) από τη φόρμουλα 1 κρατεί μέχρι τις μέρες μας και αυτό δε φαίνεται να αλλάζει κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον.

    Παρόλα αυτά, διεξάγονται αρκετοί αγώνες, με highlight τις 24 ώρες του Nurburgring, event κατά το οποίο ανοίγει όλη η πίστα συνολικού μήκους 25,947 χιλιομέτρων (Nordschleife + GP-Strecke). Το Nordschleife στη σημερινή του μορφή (από το 1983 κι έπειτα) έχει μήκος 20,830 χιλιόμετρα.


    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 13.12.09 10:30

    Το απολυτο χρονο στην Πρασινη Κολαση εχει απο τις 28 Μαιου
    1983 ο αδικοχαμενος Stefan Bellof με μια Porsche 956 του
    Group C με χρονο 6:11:13 !!!!!!!!

    H Porsche αυτη ηταν 800 kg (1,764 lb) και 635 hp (474 kW)
    και μιλαμε για τον μεγαλο γυρο στο Ring των 20.832 m....

    Προδιαγραφες της : http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_956


    Στο επομενο βιντεο της εποχης που ο Στεφαν εκανε το ταχυτερο γυρο,προσεξτε την εκφραση τουμηχανικου του μολις ανακοινωθηκε
    ο χρονος...σαν να καταπιε χειροβομβιδα!!!

    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 13.12.09 10:32

    Τα καλυτερα γυρολογια στο μεγαλο Ring ειναι αυτα....


    http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times


    Ριχτε μια ματια,θα εκπλαγειτε
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 13.12.09 10:41

    Το αγαπημενο μου βιντεο με γυρο στο Ring ειναι με το
    Radical SR 8 με οδηγο τον Μichael Vergers και χρονο 6:55 και
    εγινε στις 28 Σεπτεμβριου 2005

    Το συγκεκριμενο Radical ειναι ενα αυτοκινητο που μπορει να
    κυκλοφορησει στους δρομους κανονικα (τουλαχιστον στην Αγγλια)
    και παραγει 460 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ απο εναν V8 των 2.8 lt που
    στροφαρει σαν τρελλος καπου 11.000 στ/λ!!!!!

    Ο συγκεκριμενος V8 φτιαχνεται απο δυο μπλοκ κυλινδρων Hayabusa 1300 σε κοινα καρτερ και μεγαλωμενα κατα 200 κυβικα
    Η ηλεκτρονικη διαχειριση ειναι εκ νεου και το κιβωτιο σειριακο..

    Τεχνικα χαρακτηριστικα του

    http://www.radicalsportscars.com/approved-used-cars/sr8/sr8lm-2-8-n-rburgring-nordschleife-lap-record-breaking-car


    το βιντεο







    ΑΝΟΙΧΤΕ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΣΑΣ!!!!!!
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 13.12.09 10:59

    Παντως περα απο τα "lap attack" εγω θα ηθελα να ημουνα μεσα
    σε αυτον τον ΤΥΠΟ .....και να με πηγαινε ενα γυρο ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!!!





    Μιλαμε οι "μπαλες" του ειναι σαν του μπασκετ!!!!!

    εκει παθαινεις ανακοπη,να βλεπεις το κοσμο απο το πλαινο παραθυρο με 140-150
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 13.12.09 11:08

    ....και απεξω,πως φαινεται στον ιδιο γυρο




    Το ονομα του ειναι Stefan "sideways" Roser και ηταν επισημος δοκιμαστης του βελτιωτικου οικου Πορσε Ruf....

    Αμα το εχετε ευκολο πραμα με μια ιδιοτροπη,χωρις ηλεκτρονικα να σε προστατευουν,20χρονη 911 με 450 ιππους να γυριζει ετσι στο Ring.....
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 13.12.09 11:12

    Φίλε Θοδωρή,

    το άρθρο σου ήταν μια ευχάριστη ανάσα Κυριακή πρωϊ Thumbsup
    Η συγκεκριμένη πίστα είναι η ενδειξη της βαθειάς βιομηχανικής συνείδησης της Γερμανίας. Έχει αποτελέσει τηπίστα εξέλιξης των περισσότερων Γερμανικών σπορ αυτοκινήυων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

    Πάντα είχα την απορία πως ένας οδηγός μπορεί να αποτυπώσει την πίστα στο μιαλό του και να θυμάται ποια στροφή ακολουθεί στη συνέχεια.

    Η πίστα είναι ανοικτή για το κοινό και μάλιστα, σε περιπτώσεις ατυχημάτων μεταξύ ιδιωτών παρεμβαίνει η αστυνομία και ισχύει ο κοκ και επίσης όποιος κάνει ζημιά στη πίστα με το αυτοκίνητό του πληρώνει για την επισκευή.

    Μερικοί φίλοι μου από το BMW-motorsport.gr πήγαν εκεί και μπήκαν με τα αυτοκίνητά τους κάνοντας έναν ή 2 γύρους. Έτσι για λόγους εμπειρίας . Κάτι σα προσκύνημα.
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 13.12.09 11:18

    gabadoo έγραψε:Παντως περα απο τα "lap attack" εγω θα ηθελα να ημουνα μεσα
    σε αυτον τον ΤΥΠΟ .....και να με πηγαινε ενα γυρο ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!!!


    Μιλαμε οι "μπαλες" του ειναι σαν του μπασκετ!!!!!

    εκει παθαινεις ανακοπη,να βλεπεις το κοσμο απο το πλαινο παραθυρο με 140-150

    Όντως οι μπάλες του είναι σα του μπάσκετ(πηγαίνοντας το ακριβό πορσικό με το πλάι) αλλά να μη ξενχάμε πως με το πλάι σε θαυμάζουν μεν οι άλλοι, αλλά δε γράφεις χρόνους.[b]

    Προσωπικά είμαι της σχολής "γραμμές" και όχι "μπετούγιες με μεταφρά φορτίου"


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την DoctorAbo στις 13.12.09 11:54, 1 φορά
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 13.12.09 11:22

    Kαι ενας γυρος με HONDA VFR 750 - RC 30


    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 13.12.09 12:06

    Ωραίος ο νέος ... δάσκαλος. Μιλάμε ότι μετά μας εξήγησε όλο το τρόπο με τον οποίο πρέπει να οδηγηθεί το μηχανάκι. Κάνει και σούζες .... εμένα δε κάνει ... Smile

    Πολύ ωραίο ήταν Θόδωρα Thumbsup Thumbsup Thumbsup
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 13.12.09 12:38

    Ρε φιλέ Θοδωρή τι να πω?

    Το άρθρο σου είναι απλά απολαυστικό! ΜΠΡΑΒΟ!! Thumbsup Thumbsup

    Οι πληροφορίες για την πίστα αλλά και τα βίντεο καταπληκτικά.

    Παρεμπιπτόντως μήπως έχει κάνεις κάποιους συγκριτικούς χρόνους (είτε για την συγκεκριμένη πίστα είτε για άλλη) μεταξύ αυτοκινήτων και μοτο? Think

    Κάποτε είδα στην TV από την γερμανική πίστα (στην κατάσταση της όπως είναι σήμερα) ένα συγκριτικό μεταξύ F1, Ferrari GTO, μοτοσικλέτας των GP και super sport αλλά δεν κατάφερα ποτέ να βρω το βίντεο ξανά. :(

    Και πάλι πολλά Respect Respect

    Ps. Θα ηθελα (οπως πιστευω ολοι σας) να οδηγησω καποια φορα αυτην την πιστα. Οπως ρε παιδια αν ηξερα πως μεσα στην πιστα κινειται ταυτοχρονα μαλιοκουβαρα ενας τετοιος τυπος, χχμμμμ θα το σκεφτομουνα πολυ Shocked Shocked .
    Ο τυπος με το VFR αραγε αυτο σκεφτηκε πριν μπει στην πιστα?? λετε να ειναι αλεξιπτωτο αυτο που εχει στην πλατη ?? lol! lol!


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Don John στις 13.12.09 13:03, 1 φορά
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 13.12.09 12:53

    Παίδες, μην έχετε ουτοπίες για την Nordschleife. Έχω πάει και μιλάω εκ' πείρας.
    Είναι μια πολύ επικίνδυνη πίστα με πολλούς νεκρούς κάθε μήνα.
    Οι μπαριέρες είναι πάρα πολύ κοντά στην πίστα και το οδόστρωμα έχει τα χάλια του. Το περίφημο Karusell είναι από μπετόν με γραμώσεις και γλιστράει χειρότερα από ελληνικό δρόμο.
    Υπάρχουν πολλές φωνές για να κλείσει η πίστα, αλλά το εμποδίζει η τοπική κοινωνία που ζει από αυτήν.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 13.12.09 13:14

    apostat έγραψε:Παίδες, μην έχετε ουτοπίες για την Nordschleife. Έχω πάει και μιλάω εκ' πείρας.
    Είναι μια πολύ επικίνδυνη πίστα με πολλούς νεκρούς κάθε μήνα.
    Οι μπαριέρες είναι πάρα πολύ κοντά στην πίστα και το οδόστρωμα έχει τα χάλια του. Το περίφημο Karusell είναι από μπετόν με γραμώσεις και γλιστράει χειρότερα από ελληνικό δρόμο.
    Υπάρχουν πολλές φωνές για να κλείσει η πίστα, αλλά το εμποδίζει η τοπική κοινωνία που ζει από αυτήν.

    Οντως ετσι ειναι,αλλα μην ξεχναμε οτι το Ring (πλεον..) δεν
    ειναι πιστα αγωνων με τις συγχρονες προδιαγραφες ασφαλειας...
    Ειναι δημοσιος κλειστος δρομος....
    Ισχυουν ο Γερμανικος ΚΟΚ
    Τωρα για την κατασταση του ασφαλτοταπητα....χαχαχαχααχ ας γελασουμε...Ειναι ΑΠΕΙΡΩΣ καλυτερη και απο αυτον της Αττικης Οδου,απλα οι μπαριερες ειναι λιγουλακι....κοντα

    Εν πασει περιπτωσει παιρνεις ενα ρισκο μπαινοντας στο Ρινγκ

    Ενα καταπληκτικο site με την ονομασια Ringrers απο Αγγλους
    που περιεχει απλα τα παντα για την πιστα...

    http://www.nurburgring.org.uk/
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 13.12.09 16:48

    gabadoo έγραψε:
    apostat έγραψε:Οι μπαριέρες είναι πάρα πολύ κοντά στην πίστα και το οδόστρωμα έχει τα χάλια του.

    Ειναι ΑΠΕΙΡΩΣ καλυτερη και απο αυτον της Αττικης Οδου,απλα οι μπαριερες ειναι λιγουλακι....κοντα


    Μας μπερδεψατε τωρα Suspect Suspect Οχι οτι προκειται να παμε δηλαδη Razz αλλα να ξερουμε εστω πληροφοριακα τι απο τα δυο ισχυει Cool
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 13.12.09 17:26

    Ειναι εμπειρια..ειναι προσκηνυμα εστω και ενας γυρος,για οσους αγαπουν την ταχυτητα και τους αγωνες, οχι απαραιτητα γρηγορος,και πως θα μπορουσε αλλωστε χωρις γνωση του δρομου..
    Εχω παει και εγω απ εξω,και σας διαβεβαιωνω οτι προκειται για ναο της ταχυτητας και της τεχνολογιας Worthy Worthy
    Ο κινδυνος βεβαια ειναι εκει,αλλα τη υπαρχει συναρπαστικο χωρις κινδυνο; τι;
    Υγ.Ωραιος Θωδορε,μας εφτιαξες σημερα ρε φιλε.. Thumbsup
    Υγ.Εκει ειναι και μια κοπελια sabine καπως λεγεται,που οδηγει ΤΑΞΙ BMW M5 εντος του χωρου και οποιος μπει τα κανει πανω του, κυριολεκτικα ομως..εχει βεβαια κανει οπως λεει η ιδια 8.000 γυρους μεσα εκει.
    Αυτη ταπεινωσε και τον βλακα τον Κλαρκσον του TOP GEAR Yahoo
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 13.12.09 17:29

    Sabine Schmitz



    _________________
    Στάθης
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 13.12.09 23:00




    Θοδωρη αψογο θεμα, δεν ειχα διαβασει ποτε την ιστορια της κατασκευης της "ιερης" αυτης πιστας.....ευχαριστουμε



    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 13.12.09 23:33

    Γεια σου Μακαρε!!! Thumbsup
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 14.12.09 1:10

    Respect Respect Respect

    ΜΠΡΑΒΟ ρε συ Μακη, ωραιες εμπειριες ....


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 14.12.09 8:57

    Shocked Shocked

    Worthy Worthy Worthy Worthy
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 14.12.09 9:39

    Ωραίος ο Μάκ!!! Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 14.12.09 14:19

    Ωραιος και αξιος ο Μακης Thumbsup
    Εμεις δεν ειχαμε φιλο να μας περιμενει.. :(
    Αλλα πηραμε ματι Wink τι παιζετε εκει.
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 24.12.09 19:13

    gabadoo έγραψε:.........

    Θειο, παψε να βαζεις βιντεακια με τετρατροχους καναπεδες ρε παλιοκουτακια! Mad Razz

    Οσο για τον "ενα γυρο με μηχανη" που εβαλες, να υπενθυμισω οτι αυτος ειναι Ο Γυρος με μηχανη! Βλεπετε εναν γυρο με τον θρυλικο Helmut Dahne, ο οποιος με αυτο το RC30 που βλεπετε στο βιντεο εκανε το 1993 τον γρηγοροτερο γυρο ολων των εποχων με μοτο στο Ring και σταματησε τα χρονομετρα στο διαστημικο 7:49.71!!!

    Ακομα και η Πορσε που εβαλες να πηγαινει κομματια δεν θα εβλεπε ουτε την ουρα της μηχανης σε αυτο το ρυθμο!!!

    Απο τοτε εγιναν πολλες προσπαθειες να σπασει το ρεκορ πιστας απο πολλους αναβατες αλλα σχεδον 20 χρονια μετα κανεις δεν το εχει καταφερει.... Rock

    Αχ.... Μια μερα θα αξιωθω να υποβαλλω τα σεβη μου στην Πρασινη Κολαση....


    ΥΓ. Μολις διαβασα το παρακατω στην εγκυκλοπεδια και λεω να ξεκινησω το πλεξιμο..... "Done in a single lap time trial run during Zuverlässigkeitsfahrt series on road legal VFR750R RC30 and Metzeler ME Z1 tires."
    Διαολε! Wacko Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
    Worthy Worthy Worthy


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από mak Την / Το 04.02.11 16:07

    Στο Ring με Fi Rock
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Nurburgring: Η Πιστα των Θεων.....

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 05.02.11 0:12

    Μπράβο Μάκη.Δεν το είχα διαβάσει.Πρέπει να ήταν αξέχαστη εμπειρία. Thumbsup

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 21.09.17 11:43