VFRh - VFR Club Hellas


    Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Μοιραστείτε
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 31.01.10 20:57

    Αυτο που συνεβει στην Αγγλια ειναι απλα απιστευτο! Η Honda απαγορευσε σε κατοχους VFR να δοκιμασουν το νεο VFR 1200!!!

    To ΜCN ειχε παρει ενα VFR1200 για προυσιαση στο περιοδικο και ως μερος του τεστ ειχε κανονισει με καποιους κατοχους VFR να την δοκιμασουν και να πουν την αποψη τους. Λογικο ετσι; Ποιος καλυτερος να κρινει ενα νεο μοντελο απο αυτον που εχει τον προκατοχο του;

    Η Honda ομως μαλλον δεν φανηκε να συμμεριζεται αυτη την αποψη! Οταν εμαθε μεσα στο forum του MCN τι σκοπευε να κανει το περιοδικο τους ενημερωσε επισημα οτι ειτε θα απαγορευε στους κατοχους VFR να καβαλησουν την μηχανη, ειτε θα την επαιρνε πισω απο το περιοδικο!!! Blink Blink

    H επισημη εξηγηση της Honda ηταν οτι ειχαν υποσχεθει να μην δοκιμασει κανενα μελος του κοινου την μηχανη μεχρι την επισημη παρουσιαση της στις 13/14 Φεβρουαριου. Rolling Eyes

    Προφανως οι ανθρωποι του περιοδικου εμειναν μ@λ@κες με αυτη την κινηση -στα 20 χρονια που τεσταρουν μοντελα ποτε κανενας κατασκευαστης δεν απειλησε να ανακαλεσει μηχανη δοκιμης, ποσο μαλλον οταν δεν σχεδιαζαν τιποτα το παρανοϊκο!

    Προς τιμην τους, η αντιδραση του περιοδικου ηταν να ακυρωσουν εντελως το τεστ της μηχανης, με αποτελεσμα να ερθει αμεσα ανθρωπος της Honda και να παρει πισω τη μηχανη!

    Μ@λ@κι@ τεραστιων διαστασεων της Ηonda η μου φαινεται;
    Δειχνει ποσο εμπιστοσυνη εχει η εταιρια στο νεο της προιον, οταν φοβαται να αφησει τους ιδιοκτητες του προηγουμενου μοντελου να το δοκιμασουν! Thumbdown

    Ακολουθει το γραμμα του αρχισυντακτη του MCN που εξηγει ολη την ιστορια...
    MCN VFR1200F test cancelled
    Guys, I've posted this elsewhere on the site, too, but as the invite to our VFR1200F test was originally posted here, we thought everyone should know.

    Very regretfully the VFR test involving you guys has been canned. Honda's PR department saw the post on this or our site and insisted, at the 11th hour, that unless we changed our plans and did not use you guys in the test, they would come and get their test bike back. We were gobsmacked. We've never had any problems using members of the public in tests before.

    For our part (this all coming to a head Monday lunchtime with departure on the test due first thing Tuesday morning) as: a) getting genuine prospective owner feedback was the whole point of the test and also the logical next stage having already ridden the bike twice ourselves, b) being unwilling to let manufacturers dictate what sort of test we do (especially when we were in no way planning anything inappropriate) and c) having little chance to change our plans anyway, we decided to cancel the test entirely. Honda's man in a van arrived to take the VFR away shortly after.

    Honda's argument was that our test would compromise the dealer launch on 13/14th as they had promised that no members of the public would ride the bike before then. There's an element of truth in that, although I'd argue that our test brought no complaints from you guys and would obviously have been a big service to you. I've also never, in 20 years of being a motorcycle journalist, had a manufacturer prohibit a test (especially such a useful, relevant and reasonable one) or demand its test bike back.

    Sorry if anyone was mucked about, it certainly wasn't our intention.

    Thanks for your help

    Phil West

    Executive Editor, MCN


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 31.01.10 21:07

    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 31.01.10 21:23

    Για να δουμε και την αλλη πλευρα, οκ, εγω να δεχτω οτι η Honda δεν ηθελε κανεναν απο το κοινο (και οχι μονο τους κατοχους VFR) να δοκιμασουν τη μηχανη μεχρι την Χ ημερομηνια.

    Γιατι ομως; Αφου ουτως η αλλως θα τη δοκιμασουν συντομα και το δικτυο θα γεμισει εντυπωσεις καλες και κακες. Μηπως η Honda δεν εχει εμπιστοσυνη σε αυτο που εφτιαξε και φοβαται οτι θα εθαβαν το μοντελο πριν καν βγει στα μαγαζια;
    Οι Αγγλοι μπορει να ειναι χιλια πραγματα, αλλα δεν μασανε τα λογια τους, οπως εδω στην Ελλαδα που ΟΛΑ τα βγαζουν τελεια! Εκει αν ενα μοντελο ειναι πατατα το λενε στα ισια και χωρις περικοπες.

    Επισης, οταν καλεις παλιοτερους κατοχους του μοντελου που δοκιμαζεις να πουν τη γνωμη τους δεν κανεις κατι κακο, ουτε παρανομο.
    Στο κατω κατω, αυτοι ειναι και το πρωτο target group που θα επρεπε να απευθυνεται το νεο μοντελο, ετσι δεν ειναι;

    Προσωπικα πιστευω οτι ενα σχολιο μελους που αναφερθηκε στο θεμα τα λεει ολα:

    "Ειναι μια ξεκαθαρη περιπτωση μηχανης που σχεδιαστηκε γυρω απο εναν αγοραστη που δεν υπηρχε ποτε.
    Δεν ειναι tourer, δεν ειναι sport bike, ειναι υπερβολικα βαρια και στο κατω κατω κανεις δεν ηθελε ολα αυτα τα gadgets -οπως κανεις δεν ηθελε VTEC- και τα αυτοματα κιβωτια ειναι για παπουδες.
    Και 16,000 δολλαρια; Με τετοια λεφτα (σσ. στην Αμερικη) μπορεις να παρεις μια Ducati, MV Agusta, Aprilia η οποιοδηποτε αλλο ικανοτατο γιαπωνεζικο χιλιαρι και να σου μεινουν ρεστα να παρεις μια αληθινη VFR.

    Μπορουμε απλα να εχουμε ενα πιο ανετο CBR1000RR με ενα V4 μοτερ οπως των 1990 - 1997 VFR;"

    UPDATE: Εδω μπορειτε να δειτε ολο το θεμα και τα σχολια που ακολουθησαν αναλυτικα: http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/showthread.php?t=106029
    http://www.sport-touring.net/forums/index.php/topic,49527.0.html


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 31.01.10 22:18

    Τί να πώ............... Το πνεύμα του "θείου" Soihiro πέθανε, ζήτω οι bean-counters.....
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 31.01.10 22:47

    Kαι το χειροτερο ξερεις ποιο ειναι ρε συ Πανο;
    Οτι το μηχανακι καθεαυτο μπορει τελικα να αποδειχτει μια χαρα ικανοτατο στο δρομο, αλλα με αυτη την ηλιθια πολιτικη marketing που ακολουθησε η εταιρια ολο αυτο τον καιρο το εχει θαψει πριν κανει βγει στην αγορα!

    Αν το εβγαζε με ντεποζιτο αξιο λογου (και οχι να βγαζει 220 χλμ μεχρι το σπρωξιμο)...
    Αν το εβγαζε πιο οικονομικο και χωρις ενα σωρο αχρηστα gadgets μονο και μονο για το θεαθηναι...
    Αν εστω στα 18,000 ευρω σου εδινε και ενα αξεσουαρ οπως τις βαλιτσες (γιατι μιλαμε για ΠΟΛΛΑ λεφτα)...
    Αν ηταν λιγο πιο ελαφρυ (και ας μην ηταν 1200 κυβικα)....
    Αν δεν το ειχε παραφουσκωσει τοσο καιρο η Honda ως τη μηχανη της Δευτερας Παρουσιας (οποτε λογικα θα αποτυγχανε να ανταποκριθει στις προσδοκιες)...
    Αν ακουγε τους κατοχους VFR που 8 χρονια τωρα ειχαν μαλλιασει να λενε "δωστε μας 200 κυβικα, 30-40 αλογα, κρατηστε στο βαρος στα ιδια επιπεδα, κλπ"....

    Τοτε σιγουρα θα ειχαμε πολυ διαφορετικο σημειο εκκινησης απο αυτο που εχουμε σημερα. Αλλα δυστυχως η Honda τωρα εκτεθηκε. Εβγαλε οτι εβγαλε, βλεπει οτι δεν εχει την αποδοχη που ελπιζε οτι θα εχει, αλλα τωρα ειναι αργα. Πρεπει να υποστηριξει το προιον της με καθε τροπο, και ισως ετσι εξηγουνται και τετοιες σπασμωδικες κινησεις...

    Παντως, αν και οσο περναει ο καιρος αρχιζω να συμπαθω τη "Σαμου" (οπως την εχουν βγαλει στο εξωτερικο, εκ του Shamu the killer whale), δεν μπορει κανεις να αρνηθει οτι οταν μια μηχανη προκαλει τοσα αρνητικα σχολια απο οσους τη βλεπουν & δοκιμαζουν, τοτε καποιο λακκο εχει η φαβα...
    Αν και το μεγαλυτερο δυστυχημα για την VFR1200 ηταν οτι κληθηκε να αντικαταστησει μια μηχανη που τελικα αποδειχτηκε αξεπεραστη...


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 31.01.10 23:01

    Παναγιώτης Κ. έγραψε:Τί να πώ............... Το πνεύμα του "θείου" Soihiro πέθανε, ζήτω οι bean-counters.....

    μονο ο soihiro προσεχε το vfr γιατι ηταν το αγαπημενο του παιδι.τωρα θα πρεπει να περιμενουμε 1-2 χρονια να δουμε αν και ποσο αξιζει
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 01.02.10 0:26

    Νικολα θα συνιστουσα οπως εχουν πει και αλλοι πολλοι εδω μεσα,αν μη τι αλλο
    ψυχραιμια...


    Και να μην ανακυκλωνεις τις διαφορες "πιπες" πουπαιζουν στο Ιντερνετ και ΕΙΔΙΚΑ στα
    εγγλεζικα φορα

    Κανεις κρισεις για ενα μηχανακι απο μια Τιτανοτεραστια εταιρια,που δεν εχει παρουσιαστει επισημως στην Ελλαδα,(ωστε να δουμε τα εγγενη προβληματα του στους εδω δρομους..)ποσω μαλλον οταν δεν το εχεις οδηγησει κιολας....


    Λοιπον για να ξερουν και οι υπολοιποι,το ολο θεμα προεκυψε απο το "μαλακισμενο" εγγλεζικο φορουμ του VFR(των Bikers της Oracle...τι ειναι αυτο;) απο οπου και προηρθε το πρωτο σου ποστ στο παρον θρεντ,σωστα;

    http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/showthread.php?t=106029


    Καποιος που αναγραφεται με nicknme "philwest" γραφει ενα κειμενακι με κατι γριουλιστικα και γκρινιαρικα παραπονα για την μεταχειριση που ετυχε απο την Honda γενικοτερα και ειδικοτερα απο την Honda.UK...ενταξει;


    Και εγω λεω πως ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Η ΧΟΝΤΑ...
    Η Πανευρωπαικη παρουσιαση εγινε στην Ισπανια,με τους συντακτες ολων των περιοδικων ολων των χωρων προσκεκλημενων.Απο εδω ειχαν παει απο το ΜΟΤΟ τουλαχιστον δυο συντακτες (ο Καραχαλιος και ο Μεντης) και σαφως ηταν και οι συντακτες του MCN,οι οποιοι δοκιμασαν ολοι το νεο VFR σε αμεση συγκριση με το απερχον μοντελο Vtec....

    Στο τεστ στην Ισπανια ηταν και επισημα ατομα απο την ιδια την μητρικη Χοντα οπως ο σχεδιαστης Teofilo Plaza-Design Project Leader και ο Yosuke Hasegawa-Large Project Leader.Επισης το ΜΟΤΟ δημοσιευεικαι μια κατ'ιδιαν συνεντευξη του αρχιεπικεφαλης σχεδιαστη της Χοντα -ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.....κκ Mitsuyoshi Kohama (ενος απο τα "μεγαθηρια " της Χοντα....)
    Τι αλλα πιο επισημα χειλη;

    Μαλιστα εγινε και εξωφυλλο στο ΜΟΤΟ ΤΕΥΧΟς 452 μαζι με την γνωριμια του BMW S 1000 RR...Οσοι το πηραν γνωριζουν..

    Η παρουσιαση σε καθε χωρα ξεχωριστα θα γινει στις 13-14 Φεβρουαριου.

    Γιατι θα επρεπε λοιπον να γινει μια εξαιρεση για το MCN και να παρουν εκεινοι πρωτοι απο ολους μηχανακι προς δοκιμη;

    Στο επισημο site του MCN παντως ....ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΙΧΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΠΡΟΣΒΟΛΗ" που τους εκανε η Χοντα....


    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/

    Δεν θα ανεφεραν εστω κατι;
    Δεν θα εκαναν εστω και ενα σχολιο εστω και ελαφρο;

    Οσο για το συντακτη κ.κ Phil West ο οποιος ειναι αμεμπτος αλλα δεν "μασαει τα λογια του" (κατα δηλωση σου Φιλε Νικολα)στην προσωπικη του σελιδα μεσα στο ιδιο το Mcn κανει γαργαρα.....

    Για δειτε και αμα εχει εστω και μια αρνητικη αναφορα να μου πειτε...

    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2009/December/dec2309-video-hil-west-top-3/?&R=EPI-121074

    Για την νεα BMW λεει και για κατι αλλα ασχετα με το VFR και το υποτιθεμενο "ταπωμα" που τους εριξε η Χοντα αρνουμενη να τους δωσει την μοτοσυκλετα...


    Εγω πιστευω οτι καποιος ψυχακιας ηλιθιος Εγγλεζος απο το εκει Vfr Forum(και μαλιστα οχιτο πρωτοτυπο αλλα καποιο φορουμ μελων που ασχολουνται με ταξιδια και εχουν VFR...) με το νικνειμ του Phil West(οπως πολλοι αλλοι σε διαφορα φορα βαζουν για νικνειμ το ονομα ενος διασημου ΠΧ Βαλεντινο Ροσσι)) εγραψε μια μαλακια γεματη παραπονο και λοιπες μυξες....


    Εγω αυτα βρηκα ψαχνοντας για λιγο στο διαδικτυο σχετικα
    Αμα εσυ Νικολα βρεις κανα πιο ατρανταχτο στοιχειο απο επισημα site οπως της Honda η του MCN να το ποσταρεις και εδω για να διασταυρωσουμε την αληθεια....


    Μην πιστευετε αμασητα οτι παιζει στο Ιντερνετ....
    Ψαχνουμε πρωτα καλα....


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την gabadoo στις 01.02.10 0:37, 1 φορά
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 01.02.10 0:35

    gabadoo έγραψε:Νικολα θα συνιστουσα οπως εχουν πει και αλλοι πολλοι εδω μεσα,αν μη τι αλλο
    ψυχραιμια...


    Και να μην ανακυκλωνεις τις διαφορες "πιπες" πουπαιζουν στο Ιντερνετ και ΕΙΔΙΚΑ στα
    εγγλεζικα φορα

    Κανεις κρισεις για ενα μηχανακι απο μια Τιτανοτεραστια εταιρια,που δεν εχει παρουσιαστει επισημως στην Ελλαδα,(ωστε να δουμε τα εγγενη προβληματα του στους εδω δρομους..)ποσω μαλλον οταν δεν το εχεις οδηγησει κιολας....


    Λοιπον για να ξερουν και οι υπολοιποι,το ολο θεμα προεκυψε απο το "μαλακισμενο" εγγλεζικο φορουμ του VFR(των Bikers της Oracle...τι ειναι αυτο;) απο οπου και προηρθε το πρωτο σου ποστ στο παρον θρεντ,σωστα;

    http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/showthread.php?t=106029


    Καποιος που αναγραφεται με nicknme "philwest" γραφει ενα κειμενακι με κατι γριουλιστικα και γκρινιαρικα παραπονα για την μεταχειριση που ετυχε απο την Honda γενικοτερα και ειδικοτερα απο την Honda.UK...ενταξει;


    Και εγω λεω πως ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Η ΧΟΝΤΑ...
    Η Πανευρωπαικη παρουσιαση εγινε στην Ισπανια,με τους συντακτες ολων των περιοδικων ολων των χωρων προσκεκλημενων.Απο εδω ειχαν παει απο το ΜΟΤΟ τουλαχιστον δυο συντακτες (ο Καραχαλιος και ο Μεντης) και σαφως ηταν και οι συντακτες του MCN,οι οποιοι δοκιμασαν ολοι το νεο VFR σε αμεση συγκριση με το απερχον μοντελο Vtec....

    Στο τεστ στην Ισπανια ηταν και επισημα ατομα απο την ιδια την μητρικη Χοντα οπως ο σχεδιαστης Teofilo Plaza-Design Project Leader και ο Yosuke Hasegawa-Large Project Leader.Επισης το ΜΟΤΟ δημοσιευεικαι μια κατ'ιδιαν συνεντευξη του αρχιεπικεφαλης σχεδιαστη της Χοντα -ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.....κκ Mitsuyoshi Kohama (ενος απο τα "μεγαθηρια " της Χοντα....)
    Τι αλλα πιο επισημα χειλη;

    Μαλιστα εγινε και εξωφυλλο στο ΜΟΤΟ ΤΕΥΧΟς 452 μαζι με την γνωριμια του BMW S 1000 RR...Οσοι το πηραν γνωριζουν..

    Η παρουσιαση σε καθε χωρα ξεχωριστα θα γινει στις 13-14 Φεβρουαριου.

    Γιατι θα επρεπε λοιπον να γινει μια εξαιρεση για το MCN και να παρουν εκεινοι πρωτοι απο ολους μηχανακι προς δοκιμη;

    Στο επισημο site του MCN pantvw ....ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΙΧΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΠΡΟΣΒΟΛΗ" που τους εκανε η Χοντα....


    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/

    Δεν θα ανεφεραν εστω κατι;
    Δεν θα εκανα εστω και ενα σχολιο εστω και ελαφρο;

    Οσο για το συντακτη κ.κ Phil West ο οποιος ειναι αμεμπτος αλλα δεν "μασαει τα λογια του"στην προσωπικη του σελιδα μεσα στο ιδιο το Mcn κανει γαργαρα.....

    Για δειτε και αμα εχει εστω και μια αρνητικη αναφορα να μου πειτε...

    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2009/December/dec2309-video-hil-west-top-3/?&R=EPI-121074

    Για την νεα BMW λεει και για κατι αλλα ασχετα με το VFR και το υποτιθεμενο "ταπωμα" που τους εριξε η Χοντα αρνουμενη να τους δωσει την μοτοσυκλετα...


    Εγω πιστευω οτι καποιος ψυχακιας ηλιθιος Εγγλεζος απο το εκει Vfr Forum με το νικνειμ του Phil West9ΟΠΩς ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΦΟΡΟΥΜ ΒΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΙΚΝΕΙΜ ΤΟΥς βΑΛΕΝΤΙΝΟ ρΟΣΣΙ) εγραψε μια μαλακια γεματη παραπονο και λοιπες μυξες....


    Εγω αυτα βρηκα ψαχνοντας για λιγο στο διαδικτυο σχετικα
    Αμα εσυ Νικολα βρεις κανα πιο ατρανταχτο στοιχειο απο επισημα site οπως της Honda η του MCN να το ποσταρεις και εδω για να διασταυρωσουμε την αληθεια....


    Μην πιστευετε αμασητα οτι παιζει στο Ιντερνετ....
    Ψαχνουμε πρωτα καλα....

    +800!!!!


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 01.02.10 0:51

    Και κατι αλλο Νικο (και συγνωμη κιολας...)
    Ευτυχως (η δυστυχως κατα αλλους απο αλλα φορα) ειμαστε το μοναδικο αμιγες ελληνικο φορουμ με θεμα το μοντελο αυτο της Χοντα το VFR σε ολες του τις εκδοσεις .....

    Καποιος που ειναι εξω απο το φορουμ μας σαν επισκεπτης (ενας ομογενης απο την Αγγλια π.χ.)και μας διαβαζει δεν θα ηταν λιγο...καπως.... να διαβαζει απο τον ιδρυτη και αντμιν μια τετοια μεμψιμοιρια για τον επομενο σταθμο του ταξιδιου αυτου που λεγεται VFR 1200 F και αποτελει συνεχεια αυτων που εμεις καβαλαμε αυτην την στιγμη,χωρις καν να ο εχει οδηγησει η εστω δει απο κοντα εδω στην Ελλαδα;


    ΠΡΟΣΟΧΗ
    Δεν κανω κριση για τις αποψεις σου Νικο σχετικα με το εαν ειναι καλο η κακο το νεο VFR...Για μενα ειναι ΤΕΛΕΙΟ και ΑΠΑΓΑΥΣΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (στο σημειο που εχουμε διαβασει και χωρις να εχουμε δει-ακουσει-οδηγησει-καβαλησει-απο κοντα..

    Αποψη μπορει να εχει ο καθενας...αλλα στο εδω στο Ελλαντα ΓΝΗΣΙΟ φορουμ κατοχων VFR δεν αρμοζει η γκρινια-οχι τουλαχιστον πριν της ωρας της...

    Αυτα απο μενα και σορρυ για τις υποδειξεις...
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1126
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Astral-X StarFlag, Arai Quantum F Okada

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 01.02.10 3:48

    Συμφωνώ με Gabadoo...και συμπληρώνω. Στο VFRD, οι περισσότεροι πλεόν λένε wait and see. Το 1200 αποτελεί εξέλιξη, όπως συμβαίνει σε όλα τα μοντέλα όλων των εταιριών. Αν η αρχική του έκδοση έχει bugs ή ατέλειες αυτές θα φανούν και θα διορθωθούν, για να έχει η πορεία του τα αναμενόμενα απότελέσματα.
    Στην τελίκη η μηχανή είναι προσωπική προτίμηση και επιλογή πάνω από όλα. Για ρωτήστε στην ντόπια αγορά για τα VFR σας. Παντόφλα το ανεβάζουν, αδιάφορο το κατεβάζουν. Έμεις όμως το πήραμε γιατί μας άρεσε και δεν ακούσαμε κανέναν. Δεν χρειάζομαι κανέναν δημοσιογράφο να μου πει αν αξίζει και αν η Honda έχει κάνει λαλακία. Άμα μου αρέσει και μπορώ θα το πάρω. Όπως θα έπαιρνα και άλλα μοντέλα άλλων εταιριών.


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    Alarm
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 21/12/2009
    Mηνύματα : 268
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda CBR 600 RR '07
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από Alarm Την / Το 01.02.10 10:29

    Ταξιδευτής έγραψε:Kαι το χειροτερο ξερεις ποιο ειναι ρε συ Πανο;
    Οτι το μηχανακι καθεαυτο μπορει τελικα να αποδειχτει μια χαρα ικανοτατο στο δρομο, αλλα με αυτη την ηλιθια πολιτικη marketing που ακολουθησε η εταιρια ολο αυτο τον καιρο το εχει θαψει πριν κανει βγει στην αγορα!

    Αν το εβγαζε με ντεποζιτο αξιο λογου (και οχι να βγαζει 220 χλμ μεχρι το σπρωξιμο)...
    Αν το εβγαζε πιο οικονομικο και χωρις ενα σωρο αχρηστα gadgets μονο και μονο για το θεαθηναι...
    Αν εστω στα 18,000 ευρω σου εδινε και ενα αξεσουαρ οπως τις βαλιτσες (γιατι μιλαμε για ΠΟΛΛΑ λεφτα)...
    Αν ηταν λιγο πιο ελαφρυ (και ας μην ηταν 1200 κυβικα)....
    Αν δεν το ειχε παραφουσκωσει τοσο καιρο η Honda ως τη μηχανη της Δευτερας Παρουσιας (οποτε λογικα θα αποτυγχανε να ανταποκριθει στις προσδοκιες)...
    Αν ακουγε τους κατοχους VFR που 8 χρονια τωρα ειχαν μαλλιασει να λενε "δωστε μας 200 κυβικα, 30-40 αλογα, κρατηστε στο βαρος στα ιδια επιπεδα, κλπ"....

    Δεν μπορουμε παντα να λεμε τι αναζητουμε απο μια μηχανη με βαση τις αναγκες μερικων (η εστω αρκετων). Εσυ θελεις το Α, ο Γιωργος το Β, ο Μιχαλης το Γ απο την συγκεκριμενη μηχανη. Παντα καποιος θα ειναι δισαρεστημενος. Σε αυτο που μπορω να συμφωνησω μαζι σου ειναι στο θεμα τις τιμης οπως επισης και στο θεμα αναμονης. Φανταζει σαν ολοκληρη 10ετια η ολη διαφημιση με το νεο vfr απο το τοτε διαστημικο "πρωτοτυπο" μοντελο που βγεικε στις εκθεσης. Φωτογραφιες εδω, σχεδια εκει, κατασκοπευτηκες παραπερα. Ενταξει , μηχανη παρουσιασουν οχι κατι εξοπραγματικο. Με αλλα λογια μας τα κανανε τσουρεκια για ενα νεο μοντελο.

    Οσο για το αν δεχτεικε η χοντα η οχι να αφηση την MCN να κανει την παρουσιαση εμενα μου ακουγεται λογικο να θελει να εχει η χοντα τα πρωτια να το πλασαρει πρωτα αυτη οπως θελει και μετα ας βγουνε και ολοι οι υπολοιποι να επιβεβαιωσουν η να διαψευσουν τα λογια της χοντα. Τοσο καιρο περιμενουμε, δεν νομιζω οτι ειναι θεμα η 2 εβδομαδες παραπανω αναμονης. Εγω πιστευω πως ηταν μια σωστη κινηση απο την χοντα. Στο κατω κατω μιλαμε για δικο της προιον και οχι του MCN . Δεν νομιζω να κατεκρινε πχ η χοντα ενα αρθρο του MCN πριν καν αυτο βγει στην δημοσιοτητα.
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 01.02.10 10:37

    Μέχρι να το δούμε ρε παιδί μου αυτό το VFR, θα έχουμε στοιχειώσει, θα έχουμε φάει τις σάρκες μας, μέχρι που θα κόψουμε και τις φλέβες μας.

    Με άλλα λόγια, κύριοι της HONDA, μας τα κάνατε τσουρέκια. Και όταν το λένε κάτοχοι VFR, που μάλλον (και ίσως μαζί με τους Varadeάδες), είναι οι πιο "αμιγείς" Χοντικοί, τότε κάτι δεν πάει καλά. Και μπορεί οι πηγές του άρθρου να "ελέγχονται" ως προς την "αυθεντικότητα" τους, αλλά το ζουμί είναι πως η δυσφορία μεταξύ των "πιστών" είναι διάχυτη.

    Και παίρνω παράδειγμα απο τον εαυτό μου. Έχοντας τρία Honda στο γκαράζ μου, έχοντας αγοράσει δέκα Ηοnda απο το ΄86 μέχρι σήμερα, εφτά απο τα οποία απο βιτρίνα (και μάλιστα τα τρία προπληρώνοντας τα πριν καν έρθουν στην Ελληνική αγορά), είμαι αυτό που μάλλον θα χαρακτήριζαν σαν φανατικό της μάρκας. Μέχρι ενός σημείου ίσως είναι αλήθεια, αλλά ο λόγος που πήγαινα στη Honda ήταν άλλος. Στην κατηγορία που με ενδιέφερε την συγκεκριμένη στιγμή, είχε τις κορυφαίες αξιόπιστες μηχανές. Transalp το 1986 (ο γεννήτορας μιας ολόκληρης φουρνιάς ταξιδιάρηδων), CBR 1000F το '91, Africa το '96, XX το '96, VFR το '98, Varadero το '99. Ανατρέξτε στα ιστορικά αρχεία και δείτε πού ήταν τότε ο ανταγωνισμός. Μην κουράζεστε, ήταν στο πουθενά. Απο το 2000 όμως και μετά, σαν να πάγωσαν τα πάντα. Δεκατρία χρόνια το ΧΧ στην παραγωγή με μόνη εξέλιξη το ABS και τον ψεκασμό. Μια απο τα ίδια στο Varadero, που εδώ και αν πέτυχαν το απίστευτο: Την ώρα που ο ανταγωνισμός, (λέγε με BMW) αδυνατίζει και δυναμώνει, κατάφεραν να του προσθέσουν άλλα εικοσιτέσσερα κιλά, κόβοντας του συγχρόνως και τρία αλογάκια. Άσε που το φτιάχνουν και στην Ισπανία, με τα γνωστά συνεπακόλουθα.....

    Η εκτίμηση η δική μου (αλλά και πολλών άλλων) είναι πως η μαμά HONDA επαναπαύθηκε στις δάφνες του παρελθόντος, εξαργυρώνοντας στο βωμό του "εύκολου κέρδους", το όνομα που με πολύ κόπο είχε χτίσει. Ελάχιστη η εξέλιξη (που κοστίζει), γραμμές παραγωγής σε Ισπανία και Ιταλία (που κοστίζουν λιγότερο απο την Ιαπωνία), και το χρήμα να ρέει στα ταμεία. Και όσο αυτοί πανηγύριζαν πάνω στα κέρδη που τους έφερνε το ένδοξο παρελθόν, ο ανταγωνισμός, σπιθαμή προς σπιθαμή κέρδιζε έδαφος, αφήνοντας τους να κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου......

    Και έρχεται τώρα με το νέο VFR 1200 να αντικαταστήσει όχι μία, αλλά δύο μοτοσυκλετιστικές εικόνες, το ΧΧ και το VFR 750-800. Δύο μηχανές-ορόσημα, που γράψανε ιστορία τόσο σε επιδόσεις (με την ευρύτερη έννοια του όρου), όσο και σε πωλήσεις, δύο κορωνίδες, όχι μόνο της Honda, αλλά και του μοτοσυκλετισμού γενικότερα.

    Περιμένουμε, όχι πολλά, περιμένουμε πάρα πολλά κύριοι. Και όταν σκας μύτη με δεκαεννιάρι ρεζερβουάρ σε μηχανή που προορίζεται να είναι (και) διηπειρωτικό εξπρές, θα πρέπει να έχεις μέση τουριστική κατανάλωση (δηλαδή ταχύτητες πάνω από 140 – 150 χ.α.ω. με πλήρες φορτίο), κάτω απ 6 lt/100km. Θα τα έχεις; Και θα μπορέσεις να πετύχεις την ολοκληρωμένη προσωπικότητα του VFR 800 με +60 κιλά; Και το κυριότερο: Θα καταφέρεις να μιλήσεις στη καρδιά αλλά και στη λογική μας; Γιατί με το «κασέρι» που ζητάτε, βάζω στο γκαράζ μου ένα ΧΧ, μία Βέφα και μου μένουν και αρκετά για ένα Ντέρο ή Άφρικα.

    Κατά καιρούς η Honda μας έχει συνηθίσει να βγάζει λαγούς από το καπέλο. Αυτή τη φορά όμως ο λαγός που (μας κάνατε να) περιμένουμε είναι πολύ μεγάλος, και το καπελάκι το κόβω μικρούλι.

    Ίδωμεν…….
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 01.02.10 10:58

    gabadoo έγραψε:Και κατι αλλο Νικο (και συγνωμη κιολας...)
    Ευτυχως (η δυστυχως κατα αλλους απο αλλα φορα) ειμαστε το μοναδικο αμιγες ελληνικο φορουμ με θεμα το μοντελο αυτο της Χοντα το VFR σε ολες του τις εκδοσεις .....

    Καποιος που ειναι εξω απο το φορουμ μας σαν επισκεπτης (ενας ομογενης απο την Αγγλια π.χ.)και μας διαβαζει δεν θα ηταν λιγο...καπως.... να διαβαζει απο τον ιδρυτη και αντμιν μια τετοια μεμψιμοιρια για τον επομενο σταθμο του ταξιδιου αυτου που λεγεται VFR 1200 F και αποτελει συνεχεια αυτων που εμεις καβαλαμε αυτην την στιγμη,χωρις καν να ο εχει οδηγησει η εστω δει απο κοντα εδω στην Ελλαδα;

    Θοδωρη, στο εχω ξαναπει και θα το πω για μια ακομα -και τελευταια φορα: αυτο το κολλημα σχετικα με το τι πρεπει η οχι να κανει ο αντμιν κλπ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΙ! Mad

    Θα το πω οσο πιο ομορφα μπορω: ΟΧΙ ΔΕΝ μου αρεσει αυτο το βουβαλι που βγαλανε για αντικαταστατη του VFR! Δεν χρειαζομαι να το καβαλησω για να το αποφασισω αυτο!
    -Για εμενα- ειναι κακασχημο, θεοβαρο, με αυτονομια πατινιου ΚΑΙ πανακριβο.

    Απο εκει και περα αν εσυ εισαι φανατικος οπαδος της Honda και οτι και να κανει το βρισκεις τιτανοτεραστιο/υπεροχο/ΤΕΛΕΙΟ/ΑΠΑΓΑΥΣΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ κλπ τοτε οκ, αλλα μην περιμενεις και τους αλλους να κανουν το ιδιο!

    Εχω αποψη, οπως ολοι και καθε δικαιωμα να την εκφραζω.
    Δεν ειμαστε ουτε οπαδοι, ουτε κολλημενοι Hondακηδες! Αγαπαμε τις μοτοσυκλετες ολων των εταιριων αλλα να λεμε και τα στραβα ε;
    Πως θα γινει; Να καταληξουμε Ducatisti η Μπεμβεδακηδες που οτιδηποτε αλλο απο τη μαρκα τους ειναι για πεταμα και οτι βγαζει η ΘΕΑ εταιρια ειναι τελειο; Ε οχι ρε φιλε!

    Οσο για το θεμα, εγω αναφερω αυτο που διαβασα στα φορα του εξωτερικου.
    Αν καποιος ψυχακιας εκανε τετοια φαρσα δεν νομιζεις οτι θα ειχε αποκαλυφθει; Ειδικα απο τη στιγμη που πηρε τετοια δημοσιοτητα;
    Δηλαδη το μελος Phil West δεν ειχε γραψει αλλα μυνηματα νομιζεις; Ηρθε ουρανοκατεβατος;
    Δεν ειχε δωσει στο παρελθον δειγματα γραφης αν ειναι ο αρχισυντακτης του περιοδικου;

    Δεν θα ειχαν ψαξει οι αρμοδιοι το θεμα, αφου ειναι τοσο χοντρο; Ο ιδιος ο Phil West ΔΕΝ θα ειχε βγει δημοσια να διαψευσει τα γραφομενα;

    Μην λες λοιπον οτι θελεις αδερφε! Ειπαμε, να γουσταρουμε μια μαρκα, αλλα μην εισαι κολλημενος! Προφανως υπαρχει παρασκηνιο στην ιστορια. Ομως αν οντως ολο αυτο το πραγμα ισχυει ειναι μια επικων διαστασεων μ@λ@κι@ της Honda και θαβει το μηχανακι ακομα περισσοτερο στους πιθανους αγοραστες.

    Ρομπερτο φιλε, εγω ειμαι μαζι σου 100%. Στα @@ μας αν λενε τα VFR παντοφλες, σαλιγκαρια η οτιδηποτε αλλο.
    Εμεις τα αγαπαμε, οπως προφανως καποιοι φιλοι θα αγαπησουν το νεο VFR.
    Προφανως δεν θα περιμενα απο κανενα περιοδικο να μου πει αν αυτο που θελω να παρω ειναι καλο η οχι!
    Δεν ειναι αυτο το θεμα μας ομως...
    Και οπως ειπα παραπανω αρχιζει και μου αρεσει το κακομοιρο, αλλα με ολο αυτο που εχει γινει τοσο καιρο που μας τα εκανε τσουρεκια η Honda εχει καταληξει ο κοσμος να το αντιπαθησει!


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 01.02.10 11:04

    Η HONDA,εγω νομιζω,δεν εκανε τιποτα περισσοτερο ,για να προιδεασει το κοινο που περιμενε το νεο VFR, παραπανω απο εκεινο το κοκκινο πρωτοτυπο στην εκθεση EICMA....με την ονομασια The V4 Concept....

    Ολα τα αλλα τα σχετικα ειναι παπαρολογιες του ιταλικου Μotocyclissimo και λοιπων "κ@βλωμενων περιοδικων που προμοταραν κατι το οποιο δεν ειχαν δει,θελοντας ετσι να υποβαλλουν(και επιβαλλουν εν πολλοις...) τις οποιες απαιτησεις ειχαν στην μητρικη εταιρεια....

    Το νεο VFR 1200 F,συμφωνα με οσα εχω διαβασει ειναι οντως ΑΠΑΓΑΥΣΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ...Πολλη και ειδικη τεχνολογια σχεδιαστηκε και επινοηθηκε ΜΟΝΟ για αυτο το σημαντικο μηχανακι για την Honda.....

    Ξεκινωντας απο την τεχνολογια που δημιουργηθηκε για τα Π.Χ θερμενομενα grip,το διαστρωματικο φερινγκ,την διακοπη της αναφλεξης των δυο κυλινδρων οταν η μηχανη κινειται με 160 σταθερα για οικονομια,η τεχνολογια του αξονα που δεν εχει τα γνωστα γκαπα-γκουπα των BMW (αλλα και καθε μοντελου με αξονα..),την σχεδιαση που φερνει τον συνεπιβατη να καθεται μεσα στο μετατροχιο-μεταξονιο,την ευθυγραμμιση του αξονα ψαλιδιου με αξονα τροχου και τοσες αλλες σχεδιαστικες λεπτομερειες...

    Οσοι δεν ασχολουνται επιδερμικα με χωριτικοτητες ρεζερβουαρ και λοιπα (Νικολα για σενα ηταν αυτο...) καταλαβαινουν την αξια των οσων ειπα πιο πανω...

    Για το μοτερ τι να πω;
    Για το V5 του Ροσσι μειον ενα κυλινδρο;
    Για τις Unicam κεφαλες που μειωνουν το πλατος του κινητηρα;
    Για την μεταπηδηση της εταιριας στην εμπεριεχομενη γωνια κυλινδρων απο τις 90 μοιρες στις 65 με οτι αυτο
    συνεπαγεται για το κεντρο βαρους και την ευελιξια;
    Για την ΤΡΕΛΛΗ ΡΟΠΗ και τον τροπο που αυτη αποδιδεται;
    Για τις μπιελες με την offset τοποθετηση;
    Για το οτι ο κινητηρας ειναι πιο μικρος σε διαστασεις ακομα και απο τον δικυλινδρο του Βαραντερο(πραμα που
    προιδεαζει ΙΣΩΣ και για μελλοντικη τοποθετηση του στο Βαρα δημιουργωντας το απολυτα on-off...);
    Για το οτι ο κινητηρας αποδιδει 172 ιππους στις 10.500 με γραμμικη ταχυτητα πιστονιων στα 20 μετρα ανα
    δευτερολεπτο (ενω αντιστοιχοι αλλοι κινητηρες εχουν χαλαρα περι τα 22.5-23μ/δευτερολ) και τις υποσχεσεις που
    αφηνει αυτος ο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ κινητηρας για βελτιωση του κοντα στους 200 χαλαρους ιππους ανα πασα στιγμη;


    Αλλα και παλι δεν τρελλαινομαι
    Λατρευω την τεχνολογια αλλα θα περιμενω να το δω απο κοντα πριν Υγρανω αρκετα τα ονειρα μου

    Και κυριως δεν βιαζομαι ΠΟΤΕ να πω κατι αρνητικο για οτιδηποτε
    Ολα στον καιρο τους
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 01.02.10 11:08

    Ααααα .....τωρα ειδα το νεο σου ποστ Νικολα
    Εγω ειμαι κολλημενος με την Χοντα;


    Εχω Σουτζουκι ΚΑΡΝΤΙΑ ΜΟΥ μην το ξεχνας

    Και κολλημενος ειμαι ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    Χοιδας ενα πραμα χωρις το δημοσιογραφιλικι
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 01.02.10 11:15

    Alarm έγραψε:Δεν μπορουμε παντα να λεμε τι αναζητουμε απο μια μηχανη με βαση τις αναγκες μερικων (η εστω αρκετων). Εσυ θελεις το Α, ο Γιωργος το Β, ο Μιχαλης το Γ απο την συγκεκριμενη μηχανη. Παντα καποιος θα ειναι δισαρεστημενος. Σε αυτο που μπορω να συμφωνησω μαζι σου ειναι στο θεμα τις τιμης οπως επισης και στο θεμα αναμονης. Φανταζει σαν ολοκληρη 10ετια η ολη διαφημιση με το νεο vfr απο το τοτε διαστημικο "πρωτοτυπο" μοντελο που βγεικε στις εκθεσης. Φωτογραφιες εδω, σχεδια εκει, κατασκοπευτηκες παραπερα. Ενταξει , μηχανη παρουσιασουν οχι κατι εξοπραγματικο. Με αλλα λογια μας τα κανανε τσουρεκια για ενα νεο μοντελο.


    Συμφωνω απολυτα φιλε! Δεν μπορεις να ευχαριστησεις τους παντες, αλλα απο αυτο μεχρι το "γραφω στα @@ μου ολους οσους επι 10 χρονια ζητουσαν καποια πραγματα και το βγαζω οπως θελω ΕΓΩ" ε συγνωμη αλλα εχει μια τεραστια διαφορα!

    Δες τι ζητουσαν οι κατοχοι VFR... Ποσα απο αυτα τελικα πραγματοποιησε η Honda;
    Με ποια λογικη βαζει 17 λιτρα ντεποζιτο σε μηχανη τουρισμου; Και με 1200 κυβικα που ρουφανε τον αμπακο;;!;

    Με ποια λογικη το κανει τοσο πανακριβο που με τα ιδια λεφτα να αγοραζεις μια ολοκαινουργια Ducati 848s/Hypermotard/Mutlistrada ΚΑΙ μια παλιοτερη VFR;;;

    Με ποια λογικη το κανει κατα 20 κιλα βαρυτερο απο το θωρηκτο GS1200 Adventure, 20 κιλα βαρυτερο απο το Busa, και 10 κιλα βαρυτερο απο το FJR;;

    Εγω βλεπω μια μηχανη που δημιουργηθηκε αμιγως απο το μαρκετινγκ...
    Εγω που ειμαι σε ενα γραφειο με τη γραβατουλα μου (και εχω τοση σχεση με εναν μοτοσυκλετιστη οσο ενας Εσκιμωος με τη Σαχαρα) παιρνω μια Χ αποφαση για το Ψ μοντελο και λεω, θα το κανουμε ετσι ετσι και ετσι.
    Νομιζεις ενδιαφερθηκαν να διαβασουν τα forums; Ακουσαν τι ελεγαν κατοχοι και μη;
    Οχι. Ειδαν οικονομοτεχνικα το θεμα και θελησαν να φτιαξουν κατι πιασιαρικο (εξ ου και τα gadgets για τη μουρη και το πλασαρισμα) για να πουλησει σε οσο γινεται παραπανω κοσμο.

    Κοινως, κονομα.
    Στο κατω κατω αυτο λεει και πολλα για την ιδια τη μηχανη.
    Αν μια μηχανη ειναι αξια δεν εχει αναγκη διαφημισης για να πετυχει. Πχ, το KTM 950-990 Adv. Ποσο διαφημιστηκε; Ελαχιστα και στον ειδικο τυπο. Ουτε ειδικα sites, ουτε τυμπανοκρουσιες ουτε τιποτα.
    Ομως ξεσκιστηκε να πουλαει. Γιατι; Μα γιατι ειναι Γ@ΜΩ τις μηχανες! Η μηπως το VStrom;


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 01.02.10 11:15

    Ταξιδευτής έγραψε:
    Δεν θα ειχαν ψαξει οι αρμοδιοι το θεμα, αφου ειναι τοσο χοντρο; Ο ιδιος ο Phil West ΔΕΝ θα ειχε βγει δημοσια να διαψευσει τα γραφομενα;

    Μην λες λοιπον οτι θελεις αδερφε!


    Ξερεις σε ποσα διεθνη αλλα και ελληνικα φορα χρηστες εχουν για νικνειμ το ονομα Ροσι;
    Και το τι πιπες ποσταρουν ;
    Θα επρεπε ο Ροσι να μην ασχολειται με τιποτα αλλο παρα να καθεται να διαψευδει το ενα και το
    αλλο
    Ενα παραδειγμα φερνω
    Και αναφερεσαι σε πολλα φορα τα οποια εγω δεν ειδα παρα μονο δυο
    Το δευτερο μαλιστα ειναι mirror του αρχικου των χρηστων της Oracle

    Αντιθετως το γνησιο MCN ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.....Γιατι;

    Η επισημη Χοντα Αγγλιας το ιδιο,δεν αναφερει τιποτα;
    Θα πιστεψω λοιπον τις πιπες καποιων χρηστων καποιου φορουμ (που δεν ειναι το επισημο με
    την εννοια των αποκλειστικων κατοχων..)που τους αρεσουν τα ταξιδια και εχουν Vfr-και
    μαλιστα οχι απο ολους αλλα απο καποιον που εχει το νικνειμ Φιλ Γουεστ...;
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 01.02.10 11:24

    Μου φαίνεται δεν έχετε καταλάβει πόσο γελοίο μπορεί να γίνει το Internet ……
    Μην μπαίνετε στο τριπακι του
    Ότι και να λέμε δεν έχει απολύτως κανένα νόημα αν δεν έρθει να την δούμε και να αποκτήσουμε προσωπικές εμπειρίες.
    Μέχρι τότε αυτοκαταναλώμαστε
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 01.02.10 11:25

    Ταξιδευτής έγραψε:
    Alarm έγραψε:Δεν μπορουμε παντα να λεμε τι αναζητουμε απο μια μηχανη με βαση τις αναγκες μερικων (η εστω αρκετων). Εσυ θελεις το Α, ο Γιωργος το Β, ο Μιχαλης το Γ απο την συγκεκριμενη μηχανη. Παντα καποιος θα ειναι δισαρεστημενος. Σε αυτο που μπορω να συμφωνησω μαζι σου ειναι στο θεμα τις τιμης οπως επισης και στο θεμα αναμονης. Φανταζει σαν ολοκληρη 10ετια η ολη διαφημιση με το νεο vfr απο το τοτε διαστημικο "πρωτοτυπο" μοντελο που βγεικε στις εκθεσης. Φωτογραφιες εδω, σχεδια εκει, κατασκοπευτηκες παραπερα. Ενταξει , μηχανη παρουσιασουν οχι κατι εξοπραγματικο. Με αλλα λογια μας τα κανανε τσουρεκια για ενα νεο μοντελο.





    Με ποια λογικη το κανει τοσο πανακριβο που με τα ιδια λεφτα να αγοραζεις μια ολοκαινουργια Ducati 848s/Hypermotard/Mutlistrada ΚΑΙ μια παλιοτερη VFR;;;

    Με ποια λογικη το κανει κατα 20 κιλα βαρυτερο απο το θωρηκτο GS1200 Adventure, 20 κιλα βαρυτερο απο το Busa, και 10 κιλα βαρυτερο απο το FJR;;


    Ωραια λογικη,ψιλομπακαλιστικη
    Ολα αυτα τα μοντελα ειναι στην κατηγορια του VFR;
    Για να ξερουμε επι ποιας βασης θα μιλαμε....

    Και μην μου πεις οτι το ξεπερασμενο FJR( μιας δεκαετιας σχεδιαση) μπορει να σταθει διπλα στο
    νεο VFR γιατι θα αποριξω απο τα γελια...



    Ταξιδευτής έγραψε:Δεν μπορουμε παντα να λεμε τι αναζητουμε απο μια μηχανη Αν μια μηχανη ειναι αξια δεν εχει αναγκη διαφημισης για να πετυχει. Πχ, το KTM 950-990 Adv. Ποσο διαφημιστηκε; Ελαχιστα και στον ειδικο τυπο. Ουτε ειδικα sites, ουτε τυμπανοκρουσιες ουτε τιποτα.
    Ομως ξεσκιστηκε να πουλαει. Γιατι; Μα γιατι ειναι Γ@ΜΩ τις μηχανες! Η μηπως το VStrom;


    Αλλο εξαιρετικο παραδειγμα το ΚΤΜ 950-990
    Ξεσκιστηκε να πουλαει;
    Μην με κανεις να ψαξω τις πανευρωπαικες πωλησεις του και παθεις αποπληξια;
    Και το Στρομ που εχω ναι μεν πουλησε αλλα μπεστ σελλερ ειναι μονο στην Ελλαδα
    Στην Ευρωπη λατρεψαν το SV και τελευταιως και ειδικα στην Γερμανια το Bandit

    Αλλο πραμα το νεο VFR και αλλο τα μηχανακια που αναφερεις....
    Αυτα δεν γεννουν τεχνολογια,ακολουθουν τεχνολογια που παραγουν μοντελα σαν το VFR...
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 01.02.10 11:27

    glystras έγραψε:Μου φαίνεται δεν έχετε καταλάβει πόσο γελοίο μπορεί να γίνει το Internet ……
    Μην μπαίνετε στο τριπακι του
    Ότι και να λέμε δεν έχει απολύτως κανένα νόημα αν δεν έρθει να την δούμε και να αποκτήσουμε προσωπικές εμπειρίες.
    Μέχρι τότε αυτοκαταναλώμαστε


    Αυτο λεω και εγω Βασιλη
    Και οσα διαβασα στην πανευρωπαικη παρουσιαση στους συντακτες του ειδικου τυπου που εγινε
    στην Ισπανια και δημοσιευσε το ΜΟΤΟ
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 01.02.10 11:43

    Αν οχι κολλημενος με τη Honda ρε αδερφε Θοδωρη, τοτε κολλημενος με την τεχνολογια για την τεχνολογια!

    Ρε συ ειμαστε μηχανοβιοι. Εγω ΔΕΝ θελω μια μηχανη που αποφασιζει για εμενα πριν απο εμενα.
    Δεν θελω αντι-spin, και wheelie control η ride by wire!

    Μηχανες αγοραζουμε ρε αδερφε! Οχι gadgetακια για να τα δειχνουμε σε geeks και να προσκυνανε!


    gabadoo έγραψε:Η HONDA,εγω νομιζω,δεν εκανε τιποτα περισσοτερο ,για να προιδεασει το κοινο που περιμενε το νεο VFR, παραπανω απο εκεινο το κοκκινο πρωτοτυπο στην εκθεση EICMA....με την ονομασια The V4 Concept....

    Ε οχι και δεν εκανε τιποτα! Γιατι; Το σουπεργουαου special site για το νεο VFR, ΠΟΙΟΣ το εφτιαξε; Ο φουφουτος;;

    Και στην τελικη φημες και φωτο ξερεις καλα οτι πανε χερι χερι με τις μαμα εταιριες...


    Το νεο VFR 1200 F,συμφωνα με οσα εχω διαβασει ειναι οντως ΑΠΑΓΑΥΣΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ...Πολλη και ειδικη τεχνολογια σχεδιαστηκε και επινοηθηκε ΜΟΝΟ για αυτο το σημαντικο μηχανακι για την Honda.....

    Κοψε κατι γιατι θα βρεις! Ειδικη τεχνολογια που επινοηθηκε Laughing για το VFR;

    Ξεκινωντας απο την τεχνολογια που δημιουργηθηκε για τα

    Π.Χ θερμενομενα grip,

    Οι μηχανες εχουν τετοια εδω και 20 χρονια!

    το διαστρωματικο φερινγκ,

    Το Multilayer fairing το παρουσιασε η Ducati πριν 8 χρονια με την 749/999 για να μην παω και πιο πισω με το Supermono...

    την διακοπη της αναφλεξης των δυο κυλινδρων οταν η μηχανη κινειται με 160 σταθερα για οικονομια,

    Η Jeep (οπως και αλλοι Αμερικανοι κατασκευαστες) το συστημα αυτο το βαζει στα V8 υπερωκεανια της εδω και μια δεκαετια, μπας και καψουν κανα τονο λιγοτερο στο χιλιομετρο...

    η τεχνολογια του αξονα που δεν εχει τα γνωστα γκαπα-γκουπα των BMW (αλλα και καθε μοντελου με αξονα..),

    Προσεξε! Εισαι ΠΟΛΥ ΣΙΓΟΥΡΟΣ για αυτο που λες;
    Το K1200s η το FJR η το ZZR1400 Concourse που τα εχω δοκιμασει εκτενως ΔΕΝ ειχαν το παραμικρο! Μην λεμε οτι θελουμε...


    την σχεδιαση που φερνει τον συνεπιβατη να καθεται μεσα στο μετατροχιο-μεταξονιο,

    Ναι; Και αυτο ειναι νεα τεχνολογια η μοναδικο για το VFR; Θες να σου πω τουλαχιστον 5 μοντελα που φερνουν τον συνεπιβατη στο ιδιο σημειο;;

    την ευθυγραμμιση του αξονα ψαλιδιου με αξονα τροχου και τοσες αλλες σχεδιαστικες λεπτομερειες...

    Οπως;

    Οσοι δεν ασχολουνται επιδερμικα με χωριτικοτητες ρεζερβουαρ και λοιπα (Νικολα για σενα ηταν αυτο...) καταλαβαινουν την αξια των οσων ειπα πιο πανω...

    Οταν θα σπρωχνεις 300 κιλα υπο βροχη γιατι η μ@λ@κι@ εμεινε απο βενζινη στη μεση του πουθενα λογω αυτου του ..."επιδερμικου θεματος με το ρεζερβουαρ" Laughing θελω να μου απαριθμεις τα προτερηματα και τις "τεχνολογιες" που εχει το μηχανακι!

    Αλλα τι ξερω εγω ο επιδερμικος ασχετος!
    Τουλαχιστον θα σπρωχνεις το απαυγασμα της τεχνολογιας ε;; Laughing



    Για το μοτερ τι να πω;
    Για το V5 του Ροσσι μειον ενα κυλινδρο;

    Καλα, αυτο τωρα να το σχολιασω, ΟΕΟ;;; Το μονο κοινο των 2 μοτερ ειναι οτι παιρνουν και τα 2 βενζινη! Laughing

    Για τις Unicam κεφαλες που μειωνουν το πλατος του κινητηρα;

    Οταν η Honda τις εβαζε αυτες τις κεφαλες στα καθαρα της εδω και μια δεκαετια δεν ηταν νεα τεχνολογια ε; Τωρα εγινε που μπηκε στο VFR;

    Για την μεταπηδηση της εταιριας στην εμπεριεχομενη γωνια κυλινδρων απο τις 90 μοιρες στις 65 με οτι αυτο συνεπαγεται για το κεντρο βαρους και την ευελιξια;

    Δεν σε ακουω να μιλας για τους κραδασμους πρωτης ταξης που επιφερει αυτη η αλλαγη, ουτε για την αναγκη να βαλουν αντιβαρα λογω των 65 μοιρων, ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ 90 ΜΟΙΡΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ VFR ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΝ!

    Κεντρο βαρους με τις 65 μοιρες;; Και γιατι να μην γυρισει τον κινητηρα μπροστα οπως κανει η Ducati εδω και καμια 50αρια χρονια; Αλλα τι ξερουν οι μακαροναδες; Μαλλον δεν ειναι ευελικτα και με καλο κεντρο βαρους αυτα ε;


    Για την ΤΡΕΛΛΗ ΡΟΠΗ και τον τροπο που αυτη αποδιδεται;

    Ζωγραφιζεις λεμε! Για την τρελλη ροπη ειπαν οσοι το οδηγησαν και σε απογοητευω αλλα χαμηλα/μεσαια ειναι ψοφιο σε σχεση με το (παλιολιθικο) Blackbird...

    Βαριεμαι να σχολιασω τα υπολοιπα αλλα απλα να πω οτι οι πρωτες δυναμομετρησεις εδειξαν δυναμη περιπου 155 αλογα στροφαλο και αν αμφιβαλλεις οταν ερθουν τα πρωτα εδω παμε να τα μετρησουμε να σου φυγει ο καημος!

    Αλλα και παλι δεν τρελλαινομαι
    Λατρευω την τεχνολογια αλλα θα περιμενω να το δω απο κοντα πριν Υγρανω αρκετα τα ονειρα μου

    Και κυριως δεν βιαζομαι ΠΟΤΕ να πω κατι αρνητικο για οτιδηποτε
    Ολα στον καιρο τους


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 01.02.10 11:59

    glystras έγραψε:Μου φαίνεται δεν έχετε καταλάβει πόσο γελοίο μπορεί να γίνει το Internet ……
    Μην μπαίνετε στο τριπακι του
    Ότι και να λέμε δεν έχει απολύτως κανένα νόημα αν δεν έρθει να την δούμε και να αποκτήσουμε προσωπικές εμπειρίες.
    Μέχρι τότε αυτοκαταναλώμαστε

    Ε τοτε να γυρισουμε παλι στα ανεκδοτα, τις συνταγες και τα περι ανεμων και υδατων.
    Συζητηση κανουμε για μια νεα μηχανη που εχει κανει ντορο. Ειναι αυτοκαταναλωση;

    gabadoo έγραψε:
    Ωραια λογικη,ψιλομπακαλιστικη
    Ολα αυτα τα μοντελα ειναι στην κατηγορια του VFR;
    Για να ξερουμε επι ποιας βασης θα μιλαμε....

    Και μην μου πεις οτι το ξεπερασμενο FJR( μιας δεκαετιας σχεδιαση) μπορει να σταθει διπλα στο
    νεο VFR γιατι θα αποριξω απο τα γελια...

    Αλλο εξαιρετικο παραδειγμα το ΚΤΜ 950-990
    Ξεσκιστηκε να πουλαει;
    Μην με κανεις να ψαξω τις πανευρωπαικες πωλησεις του και παθεις αποπληξια;
    Και το Στρομ που εχω ναι μεν πουλησε αλλα μπεστ σελλερ ειναι μονο στην Ελλαδα
    Στην Ευρωπη λατρεψαν το SV και τελευταιως και ειδικα στην Γερμανια το Bandit

    Αλλο πραμα το νεο VFR και αλλο τα μηχανακια που αναφερεις....
    Αυτα δεν γεννουν τεχνολογια,ακολουθουν τεχνολογια που παραγουν μοντελα σαν το VFR...

    Ποσο μα ΠΟΣΟ ευκολο ειναι να αντικρουω τα επιχειρηματα σου ρε Θοδωρα... Rolling Eyes

    Παμε... Και καλα το FJR που ειναι αμιγως τουριστικο η η 848 που ειναι σπορ.
    Το Busa δεν ειναι στην κατηγορια του VFR; Δεν ειναι sport-touring ε; Η μηπως το ZZR;
    Μαλλον τα λεμε οπως μας συμφερει ε;

    Οσο για το FJR, ποσο προς τιμην του νεου VFR ειναι οτι ενα ξεπερασμενο/απαρχαιωμενο μηχανακι δεκαετιας ειναι ΠΙΟ ελαφρυ (με περισσοτερα κυβικα!) με ιδια (η και περισσοτερη) ροπη;

    Για το αν μπορει να σταθει διπλα στο VFR νομιζω οτι ειναι αστειο ερωτημα... Μια μηχανη που 10 χρονια τωρα αποτελει την κορυφη στις Μηχανες Τουρισμου, δεν μπορει να σταθει διπλα στο VFR; Σε τι χανει;
    Σε ποιοτητα κυλισης;
    Σε ανεση;
    Σε ικανοτητα στο δρομο;
    Σε δυναμη;
    Σε αυτονομια; (εδω γελαμε!) Laughing

    Για φερε τους πινακες πωλησεων σε Ευρωπαικο επιπεδο που λες... Θα εχει ενδιαφερον και το ΞΕΡΕΙΣ. Wink
    Ειδικα διπλα σε ενα τοσο εμπορικο μηχανακι οσο το VFR ε;

    Τελος, πες μου σε παρακαλω ποια ακριβως τεχνολογια του VFR ακολουθησαν τα παραπανω εν σειρα τετρακυλινδρα, με κλασσικα ψαλιδια μηχανακια; Το οτι εχουν 2 ροδες;
    (και ασε τα δικυλινδρα γιατι τελευταια φορα που τσεκαρα, τα V2 παραπανω ειχαν γωνια 65 μοιρων και συμβατικες λυσεις παντου)...

    Ξερεις κατι ρε Θοδωρη; Ξερεις ποια ειναι η διαφορα μας;
    Εσυ εισαι θεωρητικος, εγω πρακτικος.
    Εσυ κοιτας ενα μηχανακι απο την πλευρα του γκατζετακια, ενω εγω το βλεπω ως αυτο που ειναι: μια Μηχανη!

    Τι να τις κανω τις σουπερ τεχνολογιες οταν με συμβατικες λυσεις εχω παραπανω αλογα, λιγοτερο βαρος, μεγαλυτερη αυτονομια, μικροτερη τιμη κλπ;
    Γιατι να προτιμησω ενα 800αρι VFR με 100 αλογα στα 14,000 ευρω αντι για ενα κτηνωδες Hayabusa η ενα ZZR;

    Για να λεω τι γ@μ@τες τεχνολογιες εχω;
    Ετσι δεν ηταν και η NR; Nαι, μια κορυφαια σπουδη στην τεχνολογια αλλα μια τραγικη αποτυχια στην πραξη...


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 01.02.10 12:13

    Είναι αυτοκαταναλωση όταν αποκτάς μια γνώμη και την υπερασπίζεσαι με παθος χωρίς να έχεις προσωπική άποψη και 2 βαρετές σελίδες διαβάζουμε, ότι δεν μου αρέσει γιατί μου είπε ο περιπτεράς που ψωνίζει ένας που έχει πάει Ιαπωνία και πέρασε απόξω από το εργοστάσιο της Honda…

    Και εσύ όταν πηρές το duc έκλεισες τα αυτιά σου στα μπλα μπλα και ψώνισες με την καρδιά σου και καλά έκανες και δεν μπορείς να την χορτάσεις ακόμα. Αν μας κάνει κλικ στην κάρδια μας το καινούργιο το ίδιο μπορεί να κάνουν και μερικοί εδώ μέσα



    Α το ξέχασα είσαι και admin
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 01.02.10 12:24

    Ταξιδευτής έγραψε:

    Για φερε τους πινακες πωλησεων σε Ευρωπαικο επιπεδο που λες... Θα εχει ενδιαφερον και το ΞΕΡΕΙΣ. Wink



    Εδώ για την Γαλλια



    http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/french-2007-motorcycle-market-is-doing-well.htm


    Εδώ μια γενικοτερη από ολη την Ευρωπη το 2003

    http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/12232003155253MIKKG4.htm

    Γαλλια 2009

    http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/france-new-motorcycles-sales-2009-down.htm

    Αυστραλια 2006

    http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/07282006093518MWEAWM.htm

    και

    http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/02092007081148MWEAFY.htm

    Μια γενικοτερη μελετη πανω στις πανευρωπαικες πωλησεις μοτοσυκλετων


    http://www.webbikeworld.com/motorcycle-news/blog/blog-archive.htm


    Και παλι αυτά είναι από το λιγο που εψαξα
    Πουθενα δεν ειδα το συγκεκριμενο KTM 950-990 να ξεσκιζεται στις πωλησεις

    Αντιθετως αυτά που σου ειπα εγω οντως ξεσκιζουν Suzuki SV παλαιοτερα και
    GSF Bandit ειτε σε 650-κυριως –ειτε σε 1250….

    ΚΤΜ…..και ειδικα 950-990 ….γιοκ
    Ελαχιστοι και μαλιστα «ειδικοι» αγοραστες για ένα τοσο ειδικο μοντελο(που σημειωτεον εμενα μου αρεσει τρελλα…)


    Όταν μιλαμε να μιλαμε με στοιχεια τουλαχιστον και όχι να λεμε για μηχανακια ειδικης κατηγοριας που «ξεσκιζονται» στις πωλησεις….
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Η Ηonda απαγορευσε σε κατοχους VFR test rides!

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 01.02.10 12:27

    Οσο για ολα τα αλλα που λες,εκτειθεσαι
    Απο την στιγμη που η μηχανη δεν εχει καν ερθει Ελλαδα,και ακομα ειδικοτερα ΕΣΥ δεν εχεις διαβασει ενημερωθει για το μηχανακι μεσω του ειδικου τυπου


    Κατα τα αλλα αμπελοφιλοσοφιες του καφενειου
    Ειναι το Μπουσα στην ιδια κατηγορια με τα σπορ τουρινγ ε;
    Νταξ....οτι πεις

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.09.17 3:08