VFRh - VFR Club Hellas


    BMW-KAWASAKI

    Μοιραστείτε
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 19.02.10 15:52

    Ισως ειναι ιεροσυλια να ανοιξω τετοιο θεμα εδω αλλα θα το τολμησω.θα ηθελα την γνωμη σας για δυο εντελως διαφορετικες μηχανες.η μια ειναι η BMW-1200GS.την οποια σκεφτομαι εδω και παρα πολυ καιρο να την παρω σαν δευτερη μηχανη μολις φτιαξουν λιγο τα οικονομικα.το θεμα ειναι οτι εχω ακουσει απο διαφορους ασχετους οτι βγαζουν πολλα προβληματα.ισχυει?η ειναι κακιες?
    η δευτερη ειναι η KAWASAKI-1400GTR.την πηρε ενας γνωστος μου προσφατα ο οποιος ειχε το 1100χχ και το δωσε για να κανει αλλαγη.την θεωρειται καλη μηχανη?
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 19.02.10 16:01

    SCORPIOS έγραψε:Ισως ειναι ιεροσυλια να ανοιξω τετοιο θεμα εδω αλλα θα το τολμησω.θα ηθελα την γνωμη σας για δυο εντελως διαφορετικες μηχανες.η μια ειναι η BMW-1200GS.την οποια σκεφτομαι εδω και παρα πολυ καιρο να την παρω σαν δευτερη μηχανη μολις φτιαξουν λιγο τα οικονομικα.το θεμα ειναι οτι εχω ακουσει απο διαφορους ασχετους οτι βγαζουν πολλα προβληματα.ισχυει?η ειναι κακιες?
    η δευτερη ειναι η KAWASAKI-1400GTR.την πηρε ενας γνωστος μου προσφατα ο οποιος ειχε το 1100χχ και το δωσε για να κανει αλλαγη.την θεωρειται καλη μηχανη?

    Τι να σου πούμε ρε φίλε για την GS 1200. Εδώ είναι VFR forum.
    Ιερόσυλε !!!! Razz Razz

    Λοιπόν, για την GTR 1400 δε κατέχω πράμα. Για την GS όμως που με συντροφεύει εδώ και αρκετές 10άδες χιλιάδες χιλιομετράκια να σου πω ότι το μηχανάκι είναι νταμάρι. Δε σπάει δε χαλάει με την προϋπόθεση να της φέρεται κανείς όπως αρμόζει σε μια Γεμανίδα γκόμενα. Δηλαδή να της πιείς το αίμα. Και διασχίσεις στα βουνά, και ταξίδια τάπα στην Ε.Ο. και τρελά πλαγιάσματα στα ορεινά κομμάτια κλπ.

    Μην ακούς τι λένε. Πολλά μηχανάκια βγάλαν πρόβλημα αλλά και πάλι δε ξέρουμε πως τους συμπεριφέρθηκαν. Λίγα είναι αυτά που πρέπει να έχεις υπόψη σου για τα μηχανάκια αυτά. Συχνές και σωστές αλλαγές λιπαντικών σε κινητήρα, κιβώτιο και διαφορικό.
    Η GS 1200 δεν είναι για σούζες και έντονα σκορτσαρίσματα λόγω του τύπου της μετάδοσης. Εγώ να πούμε, κιάμα το άλλαζα, πάλι το ίσιο θάπαιρνα.

    Για το άλλο τώρα, το GTR δε ξέρω τι να σε πω ρε φιλαράκι....
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 19.02.10 16:05

    ευχαριστω doctor.εμενα η BMW με ενδιαφερει και με καλυψες αρκετα απο την στιγμη που εισαι και κατοχος.για το αλλο απο απλη περιεργια ρωτησα
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 19.02.10 16:14

    SCORPIOS έγραψε:ευχαριστω doctor.εμενα η BMW με ενδιαφερει και με καλυψες αρκετα απο την στιγμη που εισαι και κατοχος.για το αλλο απο απλη περιεργια ρωτησα

    Μεγάλε μου, ξέρεις τι θα πει "νταμάρι " ?

    Νταμάρι θα πει να πηγαίνεις τριβάλιτζος και δικάβαλος, να 200αρίζεις σε ανοικτές καμπές και να μη κουνάει χιλιοστό το "πράμα"

    Νταμάρι θα πει να ανεβαίνεις από τα Άχλα στο κεντρικό στην Άνδρο δικάβαλος πάνω σε δρόμο με σκαλοπάτια από βράχο και νά έχεις μέσα τη δευτέρα πατημένη, να πετάγεται στον αέρα και μη κόβει καπίστρι το εργαλείο.

    Νταμάρι θα πει να φτάνεις στη θεσσαλονίκη σε 4:15 ώρες, και να κάθεσε ατσαλάκωτος ρε ραντεβού με το πελάτη σου χωρίς να βουίζει το κεφάλι σου.

    Νταμάρι θα πει να φρενάρεις σα super sport !!!

    και μερικά ακόμα που θα σε πω από κοντά
    avatar
    ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/12/2009
    Mηνύματα : 1500
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
    Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2

    ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ Την / Το 19.02.10 16:40

    αν δεν ειχα αφρικα θα ειχα gs, .θα συμφονισω με τον γιατρο σε ολα.και θα σιμπλιροσω οτι στο gsαρεσει τι ζεσταμα πριν ξεκινισει και το καλοκερι. Smile
    το καβασακι ειναι καβασακι. Smile
    ΥΓ.παρε ενα αφρικα να εισαι σιγουρος και να σου μινουν λεφτα. Cool
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 19.02.10 16:53

    SCORPIOS έγραψε:ευχαριστω doctor.εμενα η BMW με ενδιαφερει και με καλυψες αρκετα απο την στιγμη που εισαι και κατοχος.για το αλλο απο απλη περιεργια ρωτησα

    Αν θες να με ακούσεις, πάρε τα όσα λέει ο Δόκτορας Respect , ως ΔΕΔΟΜΕΝΑ!!!

    Το μικρό διάστημα λίγων μηνών, που είχα στα χέρια μου μια GS, με έκανε να την θεωρώ ΑΠΑΙΧΤΗ από κάθε άποψη Cool .

    Άνεση σε ταξίδι, στρίψιμο, χρηστικότητα ακόμα και στην πόλη (ναι ναι και ας έχει τον boxer να προεξέχει).....όλα συνηγορούν υπέρ της. Thumbsup

    Η μόνη μοτοσικλέτα σήμερα με την οποία θα άλλαζα την Vefa, είναι αυτή! Wink
    avatar
    ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/12/2009
    Mηνύματα : 1500
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
    Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2

    ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ Την / Το 19.02.10 16:59

    Don John έγραψε:
    SCORPIOS έγραψε:ευχαριστω doctor.εμενα η BMW με ενδιαφερει και με καλυψες αρκετα απο την στιγμη που εισαι και κατοχος.για το αλλο απο απλη περιεργια ρωτησα

    Αν θες να με ακούσεις, πάρε τα όσα λέει ο Δόκτορας Respect , ως ΔΕΔΟΜΕΝΑ!!!

    Το μικρό διάστημα λίγων μηνών, που είχα στα χέρια μου μια GS, με έκανε να την θεωρώ ΑΠΑΙΧΤΗ από κάθε άποψη Cool .

    Άνεση σε ταξίδι, στρίψιμο, χρηστικότητα ακόμα και στην πόλη (ναι ναι και ας έχει τον boxer να προεξέχει).....όλα συνηγορούν υπέρ της. Thumbsup

    Η μόνη μοτοσικλέτα σήμερα με την οποία θα άλλαζα την Vefa, είναι αυτή! Wink
    Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked σσσσσσσσσσ αν σε ακουσει θα σου κανει μουτρα. lol!
    πολη παρεα κανεις με τον γιατρο και τον βαγγ. lol!
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8477
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 19.02.10 17:59

    Don John έγραψε:Η μόνη μοτοσικλέτα σήμερα με την οποία θα άλλαζα την Vefa, είναι αυτή! Wink

    +1200!!!! Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

    africaman έγραψε:πολη παρεα κανεις με τον γιατρο και τον βαγγ. lol!

    Eίμαστε μπεμβεδάκηδες, τι να κάνουμε..!!! Thumbsup


    Αλλά ρε συ Γιώργο... γιατί να έχεις δύο μηχανάκια που κάνουν σχεδόν το ίδιο (το ίδιο πάει και για το Δόκτωρα, αλλά εκείνος μου' χει πει). confused2


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 19.02.10 19:49

    Δες εδω τι μπορει να κανει η 1200 αν κι ο οδηγος ειναι κομματακι για τα σιδερα afraid
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 19.02.10 21:03

    GS λεμε...ειναι εργαλειο για την Ελλαδα
    με φρεναρες,κρατημα με το μπροστινο να συνθλιβει στην ασφαλτο το μπροστα ελαστικο,
    μοτερουκλα με ροπακλα,φορτωμα σαν γομαρι-δεν παιρνω χαμπαρι,πας παντου-ακομα και
    σε εκεινη την δυσπροσιτη παραλια του νησιου που σου αρεσει και αν εισαι και λιγουλι
    ανισορροπουλης κανεις πλακιτσα στους γρηγορους στην Επιδαυρο.....

    Προσωπικη μου εκτιμηση

    Ευχαριστως θα την επαιρνα να γερασω μαζι της,αλλα εχει κοντη κλιμακωση στην τελευταια σχεση με συνεπακολουθο στο ταξιδι με πολλα (180+++) ο κινητηρας να περιστρεφεται λιγο ψηλα κοντα στο οριο του-χωρις κανενα ομως προβλημα αντικειμενικα..
    Ψυχολογικο το θεμα και μονον...
    Αλλωστε,με το να ειναι τοσο κοντη η τελευταια σχεση,δεν ξερω και πολλα μηχανακια που να μπορουν με πληρες βαρος (τριβαλιτσα και δικαβαλος) να εχει τετοιες ρεπριζ στο ανοιγμα του γκαζιου...

    Εργαλειο για ισοβιο γαμο,ειναι γνωστο οτι οι μεφραου με τα εξωτικα ονοματα απο την Γερμανια (Χιλντα-Γερτουρδη χαχαχαχαχαχ) ειναι απο καλο τζακι και κανουν για "σπιτι"..
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 19.02.10 21:30

    gabadoo έγραψε:GS λεμε...ειναι εργαλειο για την Ελλαδα

    Ευχαριστως θα την επαιρνα να γερασω μαζι της,αλλα εχει κοντη κλιμακωση στην τελευταια σχεση με συνεπακολουθο στο ταξιδι με πολλα (180+++) ο κινητηρας να περιστρεφεται λιγο ψηλα κοντα στο οριο του-χωρις κανενα ομως προβλημα αντικειμενικα..
    Ψυχολογικο το θεμα και μονον...
    Αλλωστε,με το να ειναι τοσο κοντη η τελευταια σχεση,δεν ξερω και πολλα μηχανακια που να μπορουν με πληρες βαρος (τριβαλιτσα και δικαβαλος) να εχει τετοιες ρεπριζ στο ανοιγμα του γκαζιου...

    Θοδωρή το θέμα της τελικής σχέσης μετάδοσης ισχύει μόνο για τα μοντέλα 08 και 09. Τα πιο πριν δεν το έχουν το πρόβλημα. Επίσης, το 010 ου αναμνεται το ξεπέρασε λόγο ψηλότερης πριστροφής του κινητήρα.
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 19.02.10 21:36

    Μητσαρα,δεν αντιλεγωετσι θα ειναι οπως τα λες...
    Η εντυπωση μου αυτη ηταν απο την δοκιμη που ειχα με ενα GS '08 ενος φιλου
    Στην αρχη με ξενισε,αλλα τελικα ΚΑΤΑΛΑΒΑ γιατι οι γκεσταπιτες την εκαναν κοντη στην
    τελευταια σχεση....

    Απο 140 (ανοιξα τερμα γκαζι -τουφα το ντουμανι χαχαχαχαχαχχαχαχ)και με πληρες φορτιο διβαλιτσος (115 εγω-60 η ποπη και 50 κιλα αποσκευες..)
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΤΟ
    ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΑΓΑΝΑΣ μετα τα διοδια ερχομενος για Αθηνα.....

    Ρισπεκτ λεμε
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 20.02.10 19:11

    Vvag έγραψε:
    Don John έγραψε:Η μόνη μοτοσικλέτα σήμερα με την οποία θα άλλαζα την Vefa, είναι αυτή! Wink

    +1200!!!! Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

    africaman έγραψε:πολη παρεα κανεις με τον γιατρο και τον βαγγ. lol!

    Eίμαστε μπεμβεδάκηδες, τι να κάνουμε..!!! Thumbsup


    Αλλά ρε συ Γιώργο... γιατί να έχεις δύο μηχανάκια που κάνουν σχεδόν το ίδιο (το ίδιο πάει και για το Δόκτωρα, αλλά εκείνος μου' χει πει). confused2


    σχεδον το ιδιο βαγγελη.γιατι με την gs θα πηγαινω και λιγο χωμα scooter
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 20.02.10 19:37

    Ρε αμαρτωλοί, ρε βλάσφημοι εκθειάζουμε τα Πάνσερ σε VFR forum!!!!

    Oυ να μου χαθήτε αντίχριστοι, Μαλήτες - Αλιάδες μηχανόβιοι....



    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 20.02.10 19:39

    avatar
    ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/12/2009
    Mηνύματα : 1500
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
    Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2

    ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ Την / Το 20.02.10 20:21

    SCORPIΕ παρε κατι ποιο φθινο πολα λεφτα ρε φιλε.οχι οτι δεν τα αξιζει το gs.
    αν σου περισεβουν μαζισου και με gs αντβεντζουρ που το ονιρεβομαι. Wink
    avatar
    kostasdirt
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 460
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : ΚΤΜ 990 Adventure EXC 450
    Κράνος : Shoei XR1000 UVEX Enduro Airoh Stelt Senior

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από kostasdirt Την / Το 20.02.10 22:52

    Χωρίς να ξέρω τι χρήση τους είχαν κάνει ξέρω δύο περιπτώσεις παιδιών που έμειναν και μάλιστα στο εξωτερικό από βλάβες.
    Αλλά αυτά μπορούν να συμβούν στο καθένα..
    Πάντως μία βόλτα που έτυχε να πάρω κάποτε ένα δε μπορώ να πω ότι με συγκλόνισε κιόλας.. (σε σχέση ας πούμε με ένα ΚΤΜ adventure που οδήγησα πρόσφατα).
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 20.02.10 23:06

    Δυό φορές σταμάτησα στο παρά πέντε να το πάρω........

    Οι λόγοι που το ήθελα: Το βρίσκω πανέμορφο (όχι πλάκα), μου αρέσει ο ήχος του και, αν σου βγεί καλό, είναι καλύτερο απο το Ντέρο σε πολλούς τομείς.
    Οι λόγοι που δεν το πήρα: Την πρώτη φορά (μόλις βγήκε το 1200), με τρόμαξαν αυτά που διάβασα και άκουσα περι αξιοπιστίας. Την δεύτερη μέτρησα πως με τα χρήματα που θα έδινα έβαζα ohlis στο Varadero, έπαιρνα και προίκιζα ένα VFR, και περίσευαν και αρκετά για κανα-δυό καλά ταξιδάκια..... Οπότε..........

    Πάντως δεν μου αρέσει η αποκομένη αίσθηση του μπροστινού (αν το εμπιστευτείς πάει τραίνο, αλλά μέχρι τότε πάς καΐκι), και το ότι υπολείπεται αρκετά σε ανεμοβροχοκάλυψη απο το Ντέρο.
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 21.02.10 0:10

    Παναγιώτης Κ. έγραψε:Δυό φορές σταμάτησα στο παρά πέντε να το πάρω........

    Οι λόγοι που το ήθελα: Το βρίσκω πανέμορφο (όχι πλάκα), μου αρέσει ο ήχος του και, αν σου βγεί καλό, είναι καλύτερο απο το Ντέρο σε πολλούς τομείς.
    Οι λόγοι που δεν το πήρα: Την πρώτη φορά (μόλις βγήκε το 1200), με τρόμαξαν αυτά που διάβασα και άκουσα περι αξιοπιστίας. Την δεύτερη μέτρησα πως με τα χρήματα που θα έδινα έβαζα ohlis στο Varadero, έπαιρνα και προίκιζα ένα VFR, και περίσευαν και αρκετά για κανα-δυό καλά ταξιδάκια..... Οπότε..........

    Πάντως δεν μου αρέσει η αποκομένη αίσθηση του μπροστινού (αν το εμπιστευτείς πάει τραίνο, αλλά μέχρι τότε πάς καΐκι), και το ότι υπολείπεται αρκετά σε ανεμοβροχοκάλυψη απο το Ντέρο.

    Παναγιώτη είχα ΜΚ1 πριν το GS. Το Μάρτη του 08 πλήρωσα 1200 παραπάνω από ένα καινούργιο ΜΚ3 για να πάρω τη GS. Δε το μετάνιωσα και τους λόγους μπορώ να σου τους αναλύσω. Υπάρχει όμως και κάτι που δε ξέρω. Δε ξέρω πως θα ήταν το ΜΚ1 με Ohlins και με λίγη δίαιτα από εξατμίσεις και από όπου αλλού παίρνει δίαιτα. Πιστεύω πως σε πολούς τομείς το ΜΚ1 είναι καλύτερο από τα επόμενα. Πιο ελαφρύ, πιο OFF πιο όμορφο. Η συμβίωση όμως με την GS και ιδιαίτερα οι διασχίσεις που έχω κάνει, δε θα τις κατάφερνα με το ΜΚ1 με τη δική μου δύναμη και τα δικά μου χέρια.
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 21.02.10 0:25

    Συμφωνούμε σε πάρα πολλά. Σίγουρα το ΜΚ1 είναι (κατ' εμέ) το καλύτερο Ντέρο όλων, και απο αξοπιστία (made in Japan βλέπεις), και απο επιδόσεις. Το μόνο που του λείπει είναι μιά έκτη. Με τις ohlins το μηχανάκι μεταμορφώθηκε. Το ξαναερωτεύτηκα μετά απο 10 χρόνια που το καβαλούσα. Πέρα απο το προφανές (απίστευτηοκράτημα), η άνεση, αλλά κυρίως το φρενάρισμα και η πληροφόρηση, ανέβηκαν σε απίστευτα ύψη. Το μόνο που θέλω να του αλλάξω τώρα είναι οι μαμά εξατμίσεις, να γλυτώσω απο καμιά δεκαριά κιλά, αλλά θέλω: α) Τιτανίου, β) Ήσυχες, και γ) όχι πολυ ακριβές. Έχεις τίποτα υπ' όψιν;

    Τέλος, μη σε ζαλίζω χρονιάρα μέρα... Ευχές λοιπόν για τα καλύτερα.
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: BMW-KAWASAKI

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 21.02.10 0:49

    Παναγιώτης Κ. έγραψε:Συμφωνούμε σε πάρα πολλά. Σίγουρα το ΜΚ1 είναι (κατ' εμέ) το καλύτερο Ντέρο όλων, και απο αξοπιστία (made in Japan βλέπεις), και απο επιδόσεις. Το μόνο που του λείπει είναι μιά έκτη. Με τις ohlins το μηχανάκι μεταμορφώθηκε. Το ξαναερωτεύτηκα μετά απο 10 χρόνια που το καβαλούσα. Πέρα απο το προφανές (απίστευτηοκράτημα), η άνεση, αλλά κυρίως το φρενάρισμα και η πληροφόρηση, ανέβηκαν σε απίστευτα ύψη. Το μόνο που θέλω να του αλλάξω τώρα είναι οι μαμά εξατμίσεις, να γλυτώσω απο καμιά δεκαριά κιλά, αλλά θέλω: α) Τιτανίου, β) Ήσυχες, και γ) όχι πολυ ακριβές. Έχεις τίποτα υπ' όψιν;

    Τέλος, μη σε ζαλίζω χρονιάρα μέρα... Ευχές λοιπόν για τα καλύτερα.

    Το θέμα των εξατμίσεων δε το έχω ψάξει για το συγκεκριμένο μηχανάκι (γιατί δε πρόλαβα).Χαίρομαι όμως που συμφωνείς με την διαπίστωση ότι η "δίαιτα" είναι πολύ καλή ιδέα για το συγκεκριμένο μηχανάκι.

    Ευχαριστώ για τις ευχές, αντεύχομαι και με το καλό να ειδωθούμε απο κοντά

    cheers cheers cheers

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 18.10.17 21:20