VFRh - VFR Club Hellas


    VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Μοιραστείτε
    avatar
    macrozan
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/02/2009
    Mηνύματα : 542
    Ηλικία : 61
    Μοντέλο : R1150GS
    Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3

    VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από macrozan Την / Το 02.03.09 23:21

    Ως γνωστόν αγόρασα πρόσφατα ένα VFR800 του 2003 (Vtec-ABS) με 52,000 χλμ, μπόλικη ψώρα καθότι ήταν παρκαρισμένο παρά θιν αλός στην Κεφαλλονιά, 2 ελαφριές τουμπίτσες αριστερά και δεξιά, 2 ωραιότατες πλαϊνές βαλιτσούλες Χόνδα κατακόκκινες.

    Τα περισσότερα χλμ είχαν γίνει σε ταξείδια Κεφαλονιά - Αγγλία !!!

    Το τίμημα ήταν πολύ λογικό, 5,000 €.

    Μόλις με διαβεβαιώσανε 3 μηχανικοί που τους το έδειξα ότι δεν ήταν τρακαρισμένο ούτε σκισμένο και ήθελε απλώς μαζέματα, δεν περίμενα καθόλου.

    Βέβαια ήθελε πολλά μαζέματα, αλλά υπολόγισα ότι με 2,500 θα το έκανα καινούριο και καρα-τούμπανο, + 5,000 που το πήρα , θα μου ερχότανε πολύ λογικά (7,500 €).

    Κατά σειράν τού έβαλα τα εξής :

    1/ AFAM αλυσιδογράναζα (gold X-Ring 530) = 200 € τοποθετημένα.

    2/ Λάστιχα Michelin Pilot Power 2 CT = 350 € τοποθετημένα + ζυγοσταθμισμένα.

    3/ Ελατήρια μπρος White Power = 120 € (με λάδια WP)

    4/ Επισκευή σέλλας 70 €.

    5/ Πλύσιμο, γυάλισμα, κέρωμα 50 €.

    Ακολούθησε διήμερο γενικό σέρβις στο μηχανάκι από έναν καταπληκτικό (thanks Niko !) ερημίτη μερακλαντάν Γορτύνιο μηχανικό τού 19ου αιώνος στα Άνω Πατήσια που δούλεψε συνολικά 20ώρες πάνω στο μηχανάκι Δευτέρα και Τρίτη και ρύθμιζε τις βαλβίδες επί ώρες ολόκληρες.

    Μπροστά μου συνέβη το εξής καταπληκτικό. Μπήκε φουριόζος πιτσαδόρος και τού ζήτησε να τού αλλάξει εφσπευσμένα τα λαδάκια τού παπιού του και εισέπραξε την εξής απάντηση :

    -Μα δεν βλέπεις, νεαρέ μου ότι έχω δουλειά ; Έλα αν θες μεθαύριο και βλέπουμε !

    Αφού μεταμόρφωσε κυριολεκτικά το μηχανάκι (που μπαι δε γουέη βρήκαμε ότι είχε κλειστές καμιά δεκαριά βαλβίδες), έβαλε ευλαβικά όλσ τα μαμά αναλώσιμα, κρατώντας τιμολόγια και ό,τι παληό αντικαθιστούσε, άλλαξε ελατήρια μπροστά, χρέωσε 150 € (!!!!) την εργασία του τών δύο ημερών από το πρωί μέχρι το βράδυ. Γιά την ίδια δουλειά γνωστός 'εξουσιοδοτημένος' μού είχε ζητήσει εργασία 600 € !!! χώρια το κόστος των ιμιτασιόν αναλώσιμων ντεμέκ ιαπωνίας.

    Περιττό να σας πω ότι στο μαγαζάκι του (είναι 40χρόνια μηχανικός) έχει μόνο μία ράμπα και κανένα βοηθό.

    Γειά σου ρε Στάθη μερακλή !

    Σε ευχαριστώ που συνεχίζεις και υπάρχεις εις πείσμα τών καιρών!

    ΥΓ Και για την ιστορία, το διήμερο σέρβις περιέλαβε:

    Λάδια, Φίλτρο λαδιού, Φίλτρο αέρα ΚΝ, 4 μπουζί ιριδίου NGK Honda, 6 τακάκια γνήσια Honda, εξαέρωση μπρος -πίσω φρένου, τοποθέτηση White Power ελατηρίων μπροστά και σχετικών ελαίων, γενικό γρασάρισμα της μηχανής μιά που ο προηγούμενος επί 6 χρόνια την είχε δίπλα στη θάλασσα στην Κεφαλονιά, αλλαγή όλων των υγρών της μοτοσυκλέτας, και εξαντλητική ρύθμιση βαλβίδων με αντ/ση άπειρων καπελώτων κλπ κλπ

    Σύνολο : 644 € εκ των οποίων 150 εργασία και 494 € ανταλλακτικά με τιμολόγια και επιστροφή των παλαιών.


    Τουμπανιάσματος συνέχεια ....

    Αφού είχε μπεί το ΚΝ, κατέφθασαν από eBay ιταλικό ομαδική αγορά που κάναμε, τα ΛεοΒίντσια, το Κομάντερ και τα Ο2 eliminators που μπήκανε στους 2 λάμδα αισθητήρες ...

    Γραμμή λοιπόν στον υπέροχο μηχανικό μου για να τα βάλει ...


    4 ωρες τραβηχτηκε ο φουκαρας,

    πολυ μανουρα,

    βγηκαν οι βασεις των πλαϊνων βαλιτσων, η ουρα, μπηκαν οι εξατμισεις. Σειρά είχε το τεπόζιτο, γοα να μπει η πλεξουδα του κομαντερ.

    Μετά το αριστερό φέρινγκ, το δοχείο παραφλού και πίσω ανακαλύψαμε τους λάμδα αισθητήρες που ταπώθηκαν δεόντως γιά να μην αναστατώνεται o δείκτης FI και τα παίρνει στο κρανίο.

    Τού βάζω και τον χάρτη που δίνει η Dynojet γι αυτες τις εξατμισεις, φιλτρα κλπ.

    Αφού μπήκαν όλα πίσω, ώρα γιά την παρθενική βόλτα.

    Πρώτα ο μάστορης ο οποίος όταν γύρισε, ήταν σκεπτικός.

    'Δε λέει και σπουδαία πράματα'. μού λεει. 'Θες να βγάλουμε το κομάντερ λέει, μπας και πάει καλύτερα ?' sprachlos

    Το καβαλάω και γω και με φρίκη διαπιστώνω ότι έχει δίκιο.sprachlos

    Το μηχανάκι σερνότανε στις χαμηλομεσαίες, ίσως χειρότερο κι από μαμά.

    Πάω σπίτι προβληματισμένος....

    Δυό μέρες διαβάζω στο διαδίκτυο, πως ρυθμίζεται το κομάντερ.

    Όλοι συμφωνούν ότι ένα κομάντερ αρρύθμιστο κατά 90% θα χειροτερέψει την απόδοση.

    Για να μην τα πολυλογώ, άλλες 2 μέρες διάβασμα και αποφασίζω ... να το χαρτογραφήσω στο λαπτοπ μόνος μου.

    Δεν ήθελα να δώσω άλλα λεφτά γιά δυναμομετρήσεις και ντεμέκ κάστομ χαρτογραφήσεις και καυσαναλύσεις.

    Εξ άλλου ήταν 3ήμερο καθ. Δευτέρας κι όλα κλειστά.

    Οπότε βρήκα κάτι Αμερικάνικους χάρτες στο Διαδίκτυο.

    Μετά , διάβασα ότι τα Ευρωπαϊκά μοντέλα είναι ρυθμισμένα γιά πιό πλούσιο μείγμα από τα Αμερικάνικα, οπότε άρχισα να πειραματίζομαι και να 'εμπλουτίζω' τις αμερ. τιμές στο φάσμα των χαμηλομεσαίων.

    Μετά, η Αττική Οδός δίπλα μου, έβγαινα και τους δοκίμαζα στον δρόμο, σπάζοντας 2ες, 3ες κλπ.

    Γυρίζοντας σημείωνα, είχα το λάπτοπ μαζί στο τανκμπαγκ και έκανα επί τόπου διορθώσεις.

    Τελικά... μπίνγκο.

    Ένας συνδυασμός έκατσε και το μηχανάκι μεταμορφώθηκε σε πύραυλο.

    Από 2000 στροφές και πάνω ανεβάζει γραμμικά μέχρι την κόκκινη και ακόμα στις 6800 στροφές που μπαίνει το VTEC (γινεται απο 8βάλβιδο, 16βάλβιδο δηλαδή) το μηχανάκι αποκτά ψιλοSS συμπεριφορά χωρίς το προηγούμενο ενοχλητικό τίναγμα.

    Οπότε όλα καλά. Χώρια τα 250 γιούρια που γλύτωσα.

    Είδες που η επιμονή καμιά φορά νικάει την ασχετίλα ??? "_""_""_"

    [SIZE="1"]Ο δε ήχος με τις τάπες έξω έγινε κ@υλωτικότατος sprachlos[/SIZE]



    Thumbsup cheers Thumbsup Yahoo Stupid2
    avatar
    macrozan
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/02/2009
    Mηνύματα : 542
    Ηλικία : 61
    Μοντέλο : R1150GS
    Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από macrozan Την / Το 02.03.09 23:37

    ξέχασα πώς μπαίνουν οι φωτο ρε γμτ !!! Blush Blush Blush
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 03.03.09 10:42

    πολλα respect....

    αυτό δεν είναι τουμπάνιασμα……του έριξες μια από όλα και ξεμπέρδεψες



    θηρίο έφτιαξες και το PC μόνος σουThumbsup …για να σε έχουμε στα υπόψη...



    αν στο τουμπάνιασμα No 2 ρίξεις πάνω του καμιά (ανάλογη σε μέγεθος) λίστα στις φωτογραφίες θα δω κάνα repsol του pedrosa.afraid
    avatar
    Acanthor
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 37
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : Suzuki Hayabusa 1340 K8
    Κράνος : Shark RSX, HJC FS-10

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από Acanthor Την / Το 03.03.09 10:56

    Πολύ καλή δουλειά! Μπράβο! Το μηχανάκι το αξίζει σίγουρα και το βλέπεις όσο περισσότερο το ζεις...
    Αχ αυτά τα μαζέματα...Κι εγώ από τέτοια μαζέματα προέρχομαι μόνο που είχα πολλές φαναρτζοδουλειές που μου στοίχισαν τα άπειρα...
    Αν θες βάλε και σωληνάκια υψηλής από τρόμπα σε δαγκάνες μπροστά (γύρω στα 100-120€ θα σου πάνε) και θα δεις διαφορά και στο φρενάρισμα.

    Το μόνο που μου έκανε εντύπωση ήταν αυτό που είπες περί βαλβίδων, γιατί συνήθως το δικό μας μηχανάκι ούτε στις 100.000χλμ δε θέλει ρύθμιση παρά μόνο λεπτομέρειες...
    Εγώ πχ το άνοιξα (ο μηχανικός δηλαδή) στις 60.000 χλμ και δεν το άγγιξε καν. Θα ξανανοιχθεί πάλι μόνο όταν ακουστούν οι τεντωτήρες.
    Όπως και να'χει μετά από ένα τέτοιο σέρβις θα ξαναχρειαστεί κάτι σε 2 χρόνια που θα αλλάξεις αλυσιδογράναζα ή του χρόνου που θα αλλάξεις λάστιχα...Και μόνο λάδια. Τα μπουζί τα ξεχνάς φυσικά για άλλες 48000χλμ...Ά ρε αθάνατα μηχανάκια. Μια και καλή μας τα παίρνουν (σε κάτι κ@λομαζέματα) αλλά μετά δε βγάζουν τίποτα (ελπίζω και εύχομαι....)

    Καλά χλμ να έχεις και πάντα όρθιος!
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 03.03.09 22:44

    Το εκανες rasing Γιωργο μπραβο. Thumbsup Αλωστε το στεκαρα κιολας .Πιστευω πως την πετυχες τη χαρτογραφιση του comander.Πολυ ωραια τα λεοβιντσια Clapping2 Clapping2
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 03.03.09 22:55

    macrozan έγραψε:
    Ακολούθησε διήμερο γενικό σέρβις στο μηχανάκι από έναν καταπληκτικό (thanks Niko !) ερημίτη μερακλαντάν Γορτύνιο μηχανικό
     Αρε Σταθαρε αρχοντα... 
    avatar
    georgevfr
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/02/2009
    Mηνύματα : 375
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR 800 ABS '08
    Κράνος : Arai corcair rx 7

    cover me with chocolate and throw me to the lesbians

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από georgevfr Την / Το 03.03.09 23:18

    Αχ αυτα τα γκαζια ολο θες περισσοτερα!! Καταρχην συνχαρητηρια στον πωρωμενο συναδερφο βεφαρακια Μacrozan που καταφερε ολα αυτα που μας ειπε, εγω ενα ζευγαρι μανετες εβαλα και μου φαινεται κατορθωμα Worthy Worthy Worthy
    Πριν απο μια εβδομαδα εβαλα και εγω ενα φιλτρο ΚΝ, απο ebay φυσικα, και μου φανηκε οτι φευγοντας απο το σηνεργειο πηρα κατα λαθος αλλη μηχανη. Οντος το VFR πρεπει να ειναι πολυ φιμομενο, τωρα η μηχανη ανοιγει πιο ευκολα και γρηγορα σε ολο το φασμα των στροφων μονο απο ενα φιλτο. Shocked
    Ενοοιται οτι εχω μπει στο τρυπακι να βαλω και εξατμισεις και κομαντερ, αλλα περιμενω υπομονετικα να πεσει το δολλαριο φια να φερω απ' εξω. Για εξατμισεις λεω για τις TWO BROTHERS δεν ξερω αν τις εχετε δει, πιστευω οτι πανε παρα πολυ σε VFR Rock
    avatar
    macrozan
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/02/2009
    Mηνύματα : 542
    Ηλικία : 61
    Μοντέλο : R1150GS
    Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από macrozan Την / Το 04.03.09 1:08

    ευχαριστώ γιά την ενθάρρυνση συνάδελφοι, σύντομα θα βάλω φωτό μόλις θυμηθώ πώς γίνεται γιατί τις πάω στο image schack αλλα μετα δεν ξερω πως να τις ριξω στο θρεντ cheers
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 04.03.09 9:23

    macrozan έγραψε:ευχαριστώ γιά την ενθάρρυνση συνάδελφοι, σύντομα θα βάλω φωτό μόλις θυμηθώ πώς γίνεται γιατί τις πάω στο image schack αλλα μετα δεν ξερω πως να τις ριξω στο θρεντ cheers

    Από κάτω από τη φωτογραφία στο imageshack θα βρεις ένα link. Θα το κάνεις copy και μετά paste στο post σου!! Bye

    Συγχαρητήρια για το τουμπάνιασμα μπάι δε γουέι. Wink


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 04.03.09 11:46

    Γεια σου ρε Γιωργο με τα τουμπανιασματα σου! Το εκανες ΚΟΥΚΛΑ φιλε! Rock Ειμαι σιγουρος οτι η μηχανη θα σε αποζημιωσει τωρα για ολη την αγαπη που της εδωσες! Thumbsup Rock

    Α ρε δικε μου! Μας ταυλωσες πρωινιατικα! Rock Παω να βγαλω το κτηνος βολτα να ισιωσω μου φαινεται! Whistle


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    Vaggelis V4
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/01/2009
    Mηνύματα : 30
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : 800 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από Vaggelis V4 Την / Το 04.03.09 11:48

    τούμπανο το εργαλείο λέμε!!! Punk Punk
    avatar
    Viking
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 230
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
    Κράνος : Suomy Spec1R

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από Viking Την / Το 04.03.09 16:34

    Μπράβο ρε Γιωργάρααααα!!!

    Έρχομαι να πάρω και τα δικά μου σε λίγο !!!! Drinking

    Χάρτη για τα αμερικΛάνικα από πού κατέβασες??
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 04.03.09 22:10

    Μπράβο, μπράβο! Χαίρομαι όποιον δεν διστάζει να "βάλει" χέρι στη μηχανή του, πόσο μάλλον με τέτοια αποτελέσματα. Thumbsup
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 05.03.09 0:51

    Τελικά αν ήταν να κάνω έναν απολογισμό μετά από 50.000 στη VFR μου θα είχα να δώσω μια διαφορετική εντελώς προσωπική σειρά αλλαγών:

    1. Ελαστικά, μακράν η πιο σημαντική αλλαγή που ένοιωσα
    2. Πίσω ανάρτηση, πραγματικά η εργοστασιακή υστερεί σε σχέση με την ποιότητα της μηχανής
    3. Μπροστά γραμμικά ελατήρια προσαρμοσμένα στο βάρος του αναβάτη. Νομίζω ότι τα προοδευτικά ΟΕΜ αποτελούν λύση ανάγκης.
    4. Αμορτισέρ τιμονιού, και όμως χρειάζεται διότι η άσφαλτος μας γλιστράει και μπορεί να ψαλιδίσει ανά πάσα στιγμή (μου έχει συμβεί)
    5. GPS, bluetooth γιατί μ' αρέσει να οδηγώ ακούγοντας μουσική, ξέροντας που βρίσκονται διάφορες κάμερες και γιατί θέλω να βλέπω στον χάρτη πως απλώνεται η κάθε στροφή που συναντώ.
    6. Touring ζελατίνα, προτίμησα της αυθεντική της Honda
    7. Levers pazzo στο φρένο μια κοντή
    8. BMC φίλτρο
    9. μπουζί DENSO (ανώτερα μάλλον από τα NGK, με στενότερη ακίδα και ευφυές ηλεκτρόδιο γείωσης ΔΕΝ τα δοκίμασα ακόμα)
    10. Για το Power Commander είμαι επιφυλακτικός μάλλον το rapid bike είναι ανώτερο λόγω ρύθμισης αβάνς. Να δούμε και τις εντυπώσεις του macrozan.
    11. Λάμπες LED για το πίσω φανάρι, κατακόρυφη αύξηση της ασφάλειας
    12. Clip-ons Gilles
    13. Μετρητής πιέσεως Tire Watch
    14. R&G Crash Protectors


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την anastasis στις 06.03.09 18:16, 2 φορές συνολικά
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 05.03.09 17:54

    Γιωργο συμφωνω για τις επιδοσεις που αναφερεις οτι πετυχες. Αν και το δοκιμασα για πολυ λιγο, η διαφορα απο το απλο ηταν φανερη! Smile Very Happy

    Δεν εχω ξαναοδηγησει vfr που να μην κομπιαζει εστω κι ελαχιστα μπαινοντας το vtec, εκει περιπου στις 6800!
    Νομιζω, οσο αφορα το δικο σου, οτι στροφαρει με ανεση και με τη φόρα που ερχεται δεν προλαβαινει να κομπιασει. Και μονο απ αυτο Ε Ν Τ Υ Π Ω Σ Ι Α Σ Τ Η Κ Α! Thumbsup Thumbsup Thumbsup

    Καλες βολτες ρε φιλε!

    Βασιλης
    avatar
    hemre
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/02/2009
    Mηνύματα : 12
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : VFR800 2008
    Κράνος : Shoei X-Spirit Kagayama

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από hemre Την / Το 05.03.09 19:00

    macrozan εχεις καταφέρει να με εντυπωσιάσεις στο έπακρο μην πω τίποτε άλλο πιο βαρύ..............
    Θέλω να μας πεις όμως περισσότερες λεπτομέρειες όσων αφορά την απόκρισή του γκαζιού sorry και θα γίνω λιγότερο ποιοτικός από το επίπεδο τις παρεούλας εδώ, άλλα θέλω να μου πεις εάν σου δίνει αέρα super sport μηχανής και γενικά στις καθημερινές βόλτες σου πως την βλέπεις σε σύγκρισή με άλλες μηχανές βλέπεις διαφορά σε σχέση με πριν?????
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 06.03.09 11:16

    Φιλε Hemre, αν και δεν εχω οδηγησει (ακομα! Wink) την VFR του αγαπητου Γιωργου, κρινοντας απο ενα εντελως stock Gen 6 που οδηγησα προσφατα θα ελεγα οτι ναι, με τετοιες βελτιωσεις στα σημεια η μηχανη παιρνει εναν αερα supersport.

    Ο τροπος που κατεβαζει τα αλογα της εστω και σαν stock, το στροφαρισμα του μοτερ και η ροπη της κανουν τον αναβατη να νοιωθει οτι εχει παρπαπανω αλογα απο αυτα που δηλωνει η Honda. Και σε καμια περιπτωση παντως δεν νομιζεις οτι εχεις 95 αλογα τροχο.
    Οποτε με τετοιες βελτιωσεις ΣΙΓΟΥΡΑ τονιζεις το sport στοιχειο. Το μονο που μπορει να δειξει οτι η μηχανη δεν ειναι sport, ειναι το σχετικα μαλακο στησιμο της, ο ογκος της και τα κιλα της (παροτι τα κρυβει υποδειγματικα!).

    Παντως ομολογω οτι και οι βελτιωσεις του Ανασταση μου αρεσαν πολυ -και ολοκληρωνουν ιδανικα την μηχανη ως tourer...


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 06.03.09 21:19

    hemre έγραψε: άλλα θέλω να μου πεις εάν σου δίνει αέρα super sport μηχανής
    συμφωνα με λεγομενα φιλου απο εδω μεσα που την οδηγησε..."σπιναρει δευτερα λεμεεεεεε και δεν καταλαβαινεις ποτε μπαινει το v-tec...."Τοσο καλο....Μπραβο ρε Γιωργο
    avatar
    macrozan
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/02/2009
    Mηνύματα : 542
    Ηλικία : 61
    Μοντέλο : R1150GS
    Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από macrozan Την / Το 07.03.09 0:21

    Και συμ[ηρωματικά

    1) GPS αδιάβροχη βάση της Touratech
    2) Κάτι φτηνά ντεμέκ μανιταρίδια κινέζικα πολύυυυ αμφιβόλου αξίας
    3) Heli bars ( τα δοκίμασα σήμερα που έφθασαν απο ebay) αλλά δεν με βολεύουνε καθόλου οπότε τα πουλάω, όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει πμ . Αύριο ξαναβάζω τα μαμά γιατί με βολεύει η πιό σκυφτή θέση οδήγησης τελικά.
    4) Αποστάτες καθρεφτών 25 χιλιοστά (είδαμε το Φώς το Αληθινό!)

    Και μερικές φωτό που σας υποσχέθηκα ! cheers

    http://img17.imageshack.us/gal.php?g=img0460m.jpg

    avatar
    macrozan
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/02/2009
    Mηνύματα : 542
    Ηλικία : 61
    Μοντέλο : R1150GS
    Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από macrozan Την / Το 07.03.09 0:24

    Ξέχασα και μιά double bubble Zero Gravity ζελατίνα που πήρα από eBay.

    Καί έχει και μιά MRA Vario φυμέ ταξιδευτική που φορούσε όταν το πήρα.
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 07.03.09 10:37

    Kουκλα Γιωργο!!! Καλοριζικο και καλοταξιδο να ειναι φιλε! Smile


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    macrozan
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/02/2009
    Mηνύματα : 542
    Ηλικία : 61
    Μοντέλο : R1150GS
    Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από macrozan Την / Το 07.03.09 19:02

    ευχαριστώ παιδιά όλους σας γιά τα καλά σας λόγια Smile cheers Thumbsup
    avatar
    Viking
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 230
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
    Κράνος : Suomy Spec1R

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από Viking Την / Το 09.03.09 23:22

    Τα βαλα κι εγώ μόλις...

    6 ωρίτσες για κομάντερ ,φίλτρο , εξάμτιση και τα eliminators...

    είμαι κομμάτια ,εντυπώσεις αύριο..

    Γιώργο ερώτηξις : η αριστερή μπούκα όπως την κοιτάμε από πίσω, είναι ένα "κλικ" ψηλότερα από την δεξιά,το βλέπω και στη φωτό σου, έτσι είναι τελικά ή έχω κάνει πατάτα..??

    Είμαι "ταπωμένος " και ο ήχος είναι θεϊκός..τα λέμε!! cheers cheers cheers
    avatar
    macrozan
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/02/2009
    Mηνύματα : 542
    Ηλικία : 61
    Μοντέλο : R1150GS
    Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από macrozan Την / Το 11.03.09 0:47

    και 2-3 τελευταίες φωτό από τον καφέ της περασμένης Κυριακής

    http://img8.imageshack.us/gal.php?g=img0499m.jpg
    avatar
    Viking
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 230
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
    Κράνος : Suomy Spec1R

    Απ: VFRοτουμπανιάσματα Part I :

    Δημοσίευση από Viking Την / Το 11.03.09 20:19

    Μία επισκεψούλα στο μάστορα έδειξε ότι το έμπειρο χέρι του χρειάστηκε λιγάκι..

    Έφερε τα τελικά στα ίσα τους, η μηχανή είναι πανέμορφη και οι επιδόσεις βελτιωμένες παντού!!

    Λοιπόν έχουμε:

    -περίπου ίδια εως ελάχιστα αυξημένη απόδοση χαμηλά (εως 4000) όπου το προηγούμενο μπούκωμα έφυγε για τα καλά
    -από εκεί και πάνω η μηχανή μεταμορφώθηκε,η τρύπα στις 5000 περίπου είναι πια αισθητή μόνο με την μακριά 6η
    -η μετάβαση στο vtec είναι πολύ ομαλότερη με κάθε ταχύτητα εκτός της πρώτης όπου με "τινάζει" απίστευτα
    -από τις 7000 και πάνω τα πράματα αγρίεψαν πάρα πολύ!!! Evil or Very Mad
    -οι θερμοκρασίες έπεσαν σημαντικά (εντός πόλης εκεί που χαλαρά θα έβλεπα μέχρι 105 δεν κατάφερε να ξεπεράσει τους 92!!!)

    Και τώρα πια έχω μόνο μία απορία: να μπουν τα αυτοκολλητάκια στις εξατμίσεις ή μήπως να αφήσω αυτό το fUcktory look ανέγγιχτο??
    Προσεχώς και φωτό!!! cheers Thumbsup cheers

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.11.17 1:55