VFRh - VFR Club Hellas


    Δικίνητη μοτοσυκλέτα με Diesel

    Μοιραστείτε
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Δικίνητη μοτοσυκλέτα με Diesel

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 18.03.10 23:02

    EVA Track T-800CDI: Δικίνητη μοτοσυκλέτα με Diesel




    Όταν δεν αναζητούμε τις απόλυτες επιδόσεις, είναι αλήθεια πως πολλές φορές ζηλεύουμε τους κινητήρες πετρελαίου για τα μεγάλα αποθέματα ροπής τους, την άνετη
    και στρωτή λειτουργία τους και την κατανάλωσή τους που σε συνάρτηση με τη χαμηλή τιμή του πετρελαίου κάνουν το πακέτο πολλές φορές αρκετά δελεαστικό και εμάς να λυπούμαστε για την
    νομοθεσία του ελληνικού κράτους που απαγορεύει τη χρήση τους από Αθηναίους και Θεσσαλονικείς ιδιώτες. Βέβαια το σίγουρο είναι πως έχουμε στο νου μας μοναχά αυτοκίνητα.
    Η Dieselmotorfiets από την Ολλανδία ήρθε στο προσκήνιο για να μας αποδείξει πως ο κινητήρας Diesel στις μοτοσυκλέτες είναι μια λύση που αξίζει την προσοχή μας.
    Η EVA Track T-800CDI κινείται από έναν κινητήρα Diesel 800cc με τούρμπο, που αποδίδει 45hp στις 4.500 σ.α.λ. και 10,1kgm στις 3.000 σ.α.λ. και ο οποίος, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου
    συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (όπως αυτά που συναντούμε στα scooter), δίνει κίνηση στον πίσω τροχό μέσω ενός άξονα που είναι ταυτόχρονα και μονόμπρατσο ψαλίδι!
    Μπορεί να καίει ό,τι είδος Diesel κυκλοφορεί στην αγορά και με μέση ωριαία ταχύτητα 90km/h η κατανάλωσή του κυμαίνεται από 2,1l έως 2,5l ανά 100km.


    To κιβώτιο CVT επιλέχθηκε ως λύση ώστε ο κινητήρας να βρίσκεται πάντα στο ωφέλιμο φάσμα των στροφών του, καθώς δεν έχει να κινήσει μοναχά τον πίσω αλλά και τον μπροστινό τροχό·
    κι αυτό μέσω μιας υδραυλικής τρόμπας που συνδέεται με την έξοδο του κιβωτίου, σύστημα για το οποίο δυστυχώς δεν έχουν γίνει γνωστά περισσότερα στοιχεία.
    Πάντως το σύστημα μοιάζει πολύ με το αντίστοιχο της Öhlins, το οποίο ελέγχει ηλεκτρονικά την παροχή της ισχύος και μεταφέρει έως και 15% αυτής στον μπροστινό τροχό, ανάλογα με τη θέση του γκαζιού
    και την ταχύτητα περιστροφής του πίσω τροχού.
    Ομοιότητες όμως υπάρχουν και με ένα μοντέλο μιας άλλης εταιρείας: την R 1200 GS της BMW, αυτή τη φορά στο σχεδιασμό. Παρόλο που η EVA είναι πιο αργή (τελική ταχύτητα 175km/h), λιγότερο
    ισχυρή και ελαφρύτερη (199 κιλά), φέρει παρόμοιας αισθητικής και λειτουργίας πίσω ανάρτηση, όμοιο πλαίσιο, αντίστοιχη εργονομία και όμοιο σύστημα φόρτωσης βαλιτσών.

    Χωρίς να είναι η πρώτη απόπειρα δημιουργίας μοτοσυκλέτας με κινητήρα Diesel, είναι σίγουρα η πιο φρέσκια και η πιο ολοκληρωμένη.


    cityauto.gr


    Εκεί πού εχει πάει η βενζίνη δείχνει ιδανική λύση γιά μετακινήσεις στην πόλη με την κατανάλωση του 2,1l έως 2,5l ανά 100km.

    .
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Δικίνητη μοτοσυκλέτα με Diesel

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 18.03.10 23:26

    Ενδιαφερον project!! :_hi:

    Αυτο που μενει να δουμε ειναι σε ποσο καιρο (χρονια) θα ειναι ετοιμο για να κυκλοφορησει μαζικα στους δρομους Suspect
    avatar
    Alarm
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 21/12/2009
    Mηνύματα : 268
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda CBR 600 RR '07
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Δικίνητη μοτοσυκλέτα με Diesel

    Δημοσίευση από Alarm Την / Το 18.03.10 23:34

    Που το ξεθαψες αυτο ? Smile Εχει καιρο που βγεικε στην φορα αυτο το μηχανακι. αλλα ενας θεος ξερει τι εγινε απο τοτε εως τωρα. Αν υπαρχει παραγωγη, και δυνατοτητα αγορας η ακομα και κυκλοφοριας του στην ελλαδα...
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Δικίνητη μοτοσυκλέτα με Diesel

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 18.03.10 23:35

    Παλιό και γνωστό και πολύ καλό το μηχανάκι αυτό αλλά δε ξέρω γιατί το λένε δυκίνητο.Μέχρι πρόσφατα είχε κίνηση πίσω, κινητήρα diesel από smart diesel και μια πατέντα αυτόματη μετάδοση μέσω ιμάντα σε άξονα. Φοράει διαφορικό από GS 1150 , Πάει 100 km με 2,3 λίτρα . Αστέρι πράμα. Αντλία όμως για κίνησ μπρος δεν είχαν βάλει μέχρι ρόσφατα. Όταν ολοκληρωθεί και θα πάρει δελτίο τύπου θα είναι εξαιρετική λύση για χώρες σα τη δική μας Cool
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Δικίνητη μοτοσυκλέτα με Diesel

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 18.03.10 23:45

    Πραγματι οπως τα λεει ο δοκτορ ειναι , ιδανικη λυση με την οικονομια στο καυσιμο που εχει, να δουμε ποτε θα ξυπνησουν οι πολυξεροι μας να απελευθερωσουν το πετρελαιο


    Να παρτε και ηχο εχει πλακα σαν ταξι κανει

    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: Δικίνητη μοτοσυκλέτα με Diesel

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 18.03.10 23:45

    δυσκολο να βγει σε παραγωγη μου φαινεται......diesel + turbo + cvt + δικινητο + μονομπρατσο ....= ?????€


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Δικίνητη μοτοσυκλέτα με Diesel

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 19.03.10 0:12

    Είναι θέμα χρόνου να βγει η "πισωκίνητη " έκδοση
    Κόστος 18.000 €
    Δυσκολία στην έγκριση τύπου για το φανάρι που δεν είναι κέντρο αλλά στο πλάϊ. Ο κατασκευαστλης ισχυρίστηκε ότι ούτε η GS έχει κεντραρισμένο φανάρι
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: Δικίνητη μοτοσυκλέτα με Diesel

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 19.03.10 0:17

    DoctorAbo έγραψε:Είναι θέμα χρόνου να βγει η "πισωκίνητη " έκδοση
    Κόστος 18.000 €
    Δυσκολία στην έγκριση τύπου για το φανάρι που δεν είναι κέντρο αλλά στο πλάϊ. Ο κατασκευαστλης ισχυρίστηκε ότι ούτε η GS έχει κεντραρισμένο φανάρι

    :_hi: ....you know better Doctor.....and with all details......


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.10.17 16:40