VFRh - VFR Club Hellas


    Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Μοιραστείτε
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 09.03.09 18:33

    Πολλές φορές σε συζητήσεις ακούω φίλους να λένε τα καλύτερα ή τα χειρότερα για διάφορα συνεργεία. Αλλους να λένε ότι τους πήραν ΄ενα σκασμό χρήματα' και άλλους ότι ήταν σχεδόν τζάμπα. Το θέμα νομίζω ότι έχει τις εξής παραμέτρους
    1.Οικονομικό
    2.Ασφάλεια
    3.Τεχνογνωσία και ικανότητα
    4.Αίσθηση αυτοικανοποίησης.
    Προσωπικά είμαι fan του φτειάξτο μόνος σου, αλλά θα ήθελα και μια εικόνα του τι λένε οι φίλοι εδώ μέσα.
    Think
    avatar
    finrod
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2009
    Mηνύματα : 465
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από finrod Την / Το 09.03.09 19:52

    Το Σαββατο ειπα να βαλω τις βασεις για βαλιτσες που προσφατα αγορασα, μονος μου με τη βοηθεια μονο ενος φιλου με βασικες γνωσεις και ακομα πιο βασικα εργαλεια. Βασικος λογος να γλυτωσω τα λεφτα του συνεργειου, αλλα φυσικα και για την "φαση" της ιστοριας, το να πιανει εργαλεια και να κανεις κατι στην καλη σου.

    Τελικα τρεις ωρες μετα και αφου επεστρεψα και μια φορα σπιτι μου για να βρω καλυτερα εργαλεια τα καταφεραμε. Μπορει σε μερικους να φαινεται ευκολο, αλλα εμας μας βγηκε το λαδι! Καταρχην αυτη η δευτερη ρημαδοβιδα allen που κραταει το χερουλι του πισω να μην βγαινει με τιποτα... Αφου στραβωσαμε ενα allen πρωτα πριν την καταφερουμε!
    Μετα, γενικα, δεν ειχαμε προβληματα εκτος απο το να μπουν οι βασεις και να βιδωσουν ολες οι βιδες μαζι. Απλα, τα καγκελα ΔΕΝ ελεγαν να κουνηθουν μερικες φορες για να μπει μια βιδα... Πιστευω πως οσοι εχουν στοιχειωσεις εμπειριες με do-it-yourself δουλειες, θα εχουν βρει τροπους να τα αντιμετωπιζουν αυτα ευκολα, εμεις παντως κουραστηκαμε και νιωσαμε και λιγο αχρηστοι Blush
    Τελος καλο, ολα καλα.

    Εχω μια επιφυλαξη οτι καποια βιδα δεν την σφηξαμε καλα, οτι κατι μπορει να ξεχασαμε, αλλα πιστευω οτι ουτε σε ενα μαστορα εισαι 100% σιγουρος οτι σε προσεξε.

    Παντως σε δυσκολοτερα και σημαντικοτερα σημεια, νομιζω θα εμπιστευτω την τεχνογνωσια ενος συνεργειου.
    avatar
    Acanthor
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 39
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : Honda VFR800 VTEC
    Κράνος : Shark RSX

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από Acanthor Την / Το 09.03.09 20:29

    finrod έγραψε:Το Σαββατο ειπα να βαλω τις βασεις για βαλιτσες που προσφατα αγορασα, μονος μου με τη βοηθεια μονο ενος φιλου με βασικες γνωσεις και ακομα πιο βασικα εργαλεια. Βασικος λογος να γλυτωσω τα λεφτα του συνεργειου, αλλα φυσικα και για την "φαση" της ιστοριας, το να πιανει εργαλεια και να κανεις κατι στην καλη σου.

    Τελικα τρεις ωρες μετα και αφου επεστρεψα και μια φορα σπιτι μου για να βρω καλυτερα εργαλεια τα καταφεραμε. Μπορει σε μερικους να φαινεται ευκολο, αλλα εμας μας βγηκε το λαδι! Καταρχην αυτη η δευτερη ρημαδοβιδα allen που κραταει το χερουλι του πισω να μην βγαινει με τιποτα... Αφου στραβωσαμε ενα allen πρωτα πριν την καταφερουμε!
    Μετα, γενικα, δεν ειχαμε προβληματα εκτος απο το να μπουν οι βασεις και να βιδωσουν ολες οι βιδες μαζι. Απλα, τα καγκελα ΔΕΝ ελεγαν να κουνηθουν μερικες φορες για να μπει μια βιδα... Πιστευω πως οσοι εχουν στοιχειωσεις εμπειριες με do-it-yourself δουλειες, θα εχουν βρει τροπους να τα αντιμετωπιζουν αυτα ευκολα, εμεις παντως κουραστηκαμε και νιωσαμε και λιγο αχρηστοι Blush
    Τελος καλο, ολα καλα.

    Εχω μια επιφυλαξη οτι καποια βιδα δεν την σφηξαμε καλα, οτι κατι μπορει να ξεχασαμε, αλλα πιστευω οτι ουτε σε ενα μαστορα εισαι 100% σιγουρος οτι σε προσεξε.

    Παντως σε δυσκολοτερα και σημαντικοτερα σημεια, νομιζω θα εμπιστευτω την τεχνογνωσια ενος συνεργειου.


    Πάλι καλά να λες που δεν έκανες ζημιά...Στη ίδια προσπάθεια (έβαζα τη βάση της πίσω βαλίτσας) εγώ κατάφερα να χαλάσω τις "βόλτες" των βάσεων των 3ών από τις 4 βίδες που κρατάνε τα χερούλια του συνεπιβάτη!
    Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ψάξω να βρω (από τύχη) ένα συνεργείο που μου έφτιαξε τελικά από την αρχή τις βάσεις προσθέτωντας "μούφες" στις τρύπες για να μπορέσουν να μπουν οι βίδες... Η κάθε "μούφα" χρεώθηκε 20€ (φιλική τιμή από 25€....) και με δώρο την εργασία...

    Και για να μπω λίγο πιο πολύ εντός θέματος. Τα κάνω πλέον όλα σε μάστορα εκτός από το να βάζω και να βγάζω τις βάσεις για τις βαλίτσες (έμαθα πλέον...), γιατί δεν υπάρχει και ο απαραίτητος χρόνος. (Έτσι κι αλλιώς μόνο λάδια και τακάκια ήξερα να αλλάζω...)
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 09.03.09 22:33

    Thumbsup Smile Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Τελείως συμπτωματικά έβαλα και εγώ τις βάσεις το Σάββατο. Συμφωνώ μαζί σας. Μανίκι. Νομίζω ότι υπαρχουν δύο σημεία κλειδιά. Τα σωστά εργαλεία και το να μην σφίξεις καμμιά βίδα αρχικά αλλά όλες μαζί σταδιακά. Καλορίζικες οι βαλίτσες. Ελπίζω να έρθετε την Κυριακή να τις δούμε.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 09.03.09 22:45

    Acanthor έγραψε:Πάλι καλά να λες που δεν έκανες ζημιά...Στη ίδια προσπάθεια (έβαζα τη βάση της πίσω βαλίτσας) εγώ κατάφερα να χαλάσω τις "βόλτες" των βάσεων των 3ών από τις 4 βίδες που κρατάνε τα χερούλια του συνεπιβάτη!
    Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ψάξω να βρω (από τύχη) ένα συνεργείο που μου έφτιαξε τελικά από την αρχή τις βάσεις προσθέτωντας "μούφες" στις τρύπες για να μπορέσουν να μπουν οι βίδες... Η κάθε "μούφα" χρεώθηκε 20€ (φιλική τιμή από 25€....) και με δώρο την εργασία...

    Και για να μπω λίγο πιο πολύ εντός θέματος. Τα κάνω πλέον όλα σε μάστορα εκτός από το να βάζω και να βγάζω τις βάσεις για τις βαλίτσες (έμαθα πλέον...), γιατί δεν υπάρχει και ο απαραίτητος χρόνος. (Έτσι κι αλλιώς μόνο λάδια και τακάκια ήξερα να αλλάζω...)

    Αυτό το έκανα στην πρώτη μου μηχανή (BMW R65 1980) που είχα βαλθεί να αλλάξω λάδια μόνος μου...!! Την πρώτη φορά όλα ΟΚ (αν και νομίζω έκανα χαρακτηριστικά ΠΟΛΛΗ ώρα για μία τόσο απλή δουλειά όσο η αλλαγή λαδιών!) αλλά έσφιξα ΤΟΣΟ πολύ τη βίδα στο κάρτερ, που τη 2η φορά που πήγα να τα αλλάξω, χάλασα τη βόλτα της αλενόβιδας και... bye bye... Blush Κλασσικά μετά σε μηχανικό για "μούφες" και από τότε για να γλυτώσω χρόνο (κυρίως) αλλά και πιθανά παρατράγουδα παραδίδω τις εκάστοτε μηχανές μου στο συνεργείο...

    Πάντως κάτι ψιλά τύπου να αλλάξω καθρέφτη στο fazer που είχα (που καθόλου "ψιλό" δεν ήταν τελικά, γιατί χρειάστηκε να λύσω τα μισά φέρινγκ!!) γιατί έσπασε ο παλιός, προσπαθώ να τα κάνω μόνος μου...
    Χέρι στον κινητήρα πάντως ΔΕΝ βάζω...


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 09.03.09 22:55

    Think Αρχίζω να αισθάνομαι μειοψηφία Think
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 09.03.09 23:14

    gasoil έγραψε:Think Αρχίζω να αισθάνομαι μειοψηφία Think

    Όπως και να' χει σε ζηλεύω... ο πατέρας μου την BMW που ανέφερα (την είχε καμιά 20ριά χρόνια πριν από μένα) την έδενε και την έλυνε μόνος του... ήξερε πάντα τι έχει και τι μπορεί να φταίει... Γιατί είχε εμπιστοσύνη ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ και δε χρειαζόταν να υποψιάζεται τι μαλακία έχει κάνει σε κάθε περίπτωση κάποιος άλλος. Όπως και να' χει... είναι ωραίο να ΞΕΡΕΙΣ. Απλά εγώ είμαι εντελώς άσχετος και μου φαίνονται ΒΟΥΝΟ όλα αυτά... οπότε προτιμώ να τα αφήνω σε έμπειρα χέρια.


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 09.03.09 23:15

    finrod έγραψε:Το Σαββατο ειπα να βαλω τις βασεις για βαλιτσες που προσφατα αγορασα, μονος μου με τη βοηθεια μονο ενος φιλου με βασικες γνωσεις και ακομα πιο βασικα εργαλεια. Βασικος λογος να γλυτωσω τα λεφτα του συνεργειου, αλλα φυσικα και για την "φαση" της ιστοριας, το να πιανει εργαλεια και να κανεις κατι στην καλη σου.

    Τελικα τρεις ωρες μετα και αφου επεστρεψα και μια φορα σπιτι μου για να βρω καλυτερα εργαλεια τα καταφεραμε. Μπορει σε μερικους να φαινεται ευκολο, αλλα εμας μας βγηκε το λαδι! Καταρχην αυτη η δευτερη ρημαδοβιδα allen που κραταει το χερουλι του πισω να μην βγαινει με τιποτα... Αφου στραβωσαμε ενα allen πρωτα πριν την καταφερουμε!
    Μετα, γενικα, δεν ειχαμε προβληματα εκτος απο το να μπουν οι βασεις και να βιδωσουν ολες οι βιδες μαζι. Απλα, τα καγκελα ΔΕΝ ελεγαν να κουνηθουν μερικες φορες για να μπει μια βιδα... Πιστευω πως οσοι εχουν στοιχειωσεις εμπειριες με do-it-yourself δουλειες, θα εχουν βρει τροπους να τα αντιμετωπιζουν αυτα ευκολα, εμεις παντως κουραστηκαμε και νιωσαμε και λιγο αχρηστοι Blush
    Τελος καλο, ολα καλα.

    Εχω μια επιφυλαξη οτι καποια βιδα δεν την σφηξαμε καλα, οτι κατι μπορει να ξεχασαμε, αλλα πιστευω οτι ουτε σε ενα μαστορα εισαι 100% σιγουρος οτι σε προσεξε.

    Παντως σε δυσκολοτερα και σημαντικοτερα σημεια, νομιζω θα εμπιστευτω την τεχνογνωσια ενος συνεργειου.

    Παρεπιπτόντως, finrod (και Gasoil εδώ που τα λέμε)... τι γίνεται με αυτές τις βαλίτσες;; Τις πήρατε από τον Άγγλο; Όλα καλά;


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 09.03.09 23:27

    Παρεπιπτόντως, finrod (και Gasoil εδώ που τα λέμε)... τι γίνεται με αυτές τις βαλίτσες;; Τις πήρατε από τον Άγγλο; Όλα καλά;
    Εγώ τις παρέλαβα την Παρασκευή. Ειναι γαμάτες, με τις βάσεις όπως έλεγε στο site. Πάντως μαλακία του Εγγλέζου η μεταφορική που χρησιμοποιεί. Ζητούσε μεταφορικά 160 λίρες και με parcelforce (επίσης μεταφορική) στοίχισε 50 λίρες. Σύνολο 360 ευρώ δηλαδή.
    Στην εκδρομή θα έρθω μόνος μου εννοείται με τις βαλίτσες. Θα μου πείς τι θα βάλω μέσα ? Ξέρω γώ ? Σαντουιτσάκια για τον δρόμο.
    avatar
    sotokan
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/03/2009
    Mηνύματα : 72
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : VFR VTEC
    Κράνος : xr1000

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από sotokan Την / Το 09.03.09 23:27

    Άσε δεν θα πάρω άλλα μαστο(ύ)ρια,έχω πάει σε πάρα πολλούς και έχω δει τις απίστευτες λαλακίες...
    ΄Μόνο σε εξαιρετικά δύσκολες περιπτώσεις,αλλά και πάλι πιο πολύ εμπιστοσύνη έχω στα χέρια του Κώστα (gasoil),του Τάσου (Αnastasis) και τα δικά μου cheers
    avatar
    finrod
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2009
    Mηνύματα : 465
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από finrod Την / Το 09.03.09 23:33

    gasoil έγραψε:Παρεπιπτόντως, finrod (και Gasoil εδώ που τα λέμε)... τι γίνεται με αυτές τις βαλίτσες;; Τις πήρατε από τον Άγγλο; Όλα καλά;
    Εγώ τις παρέλαβα την Παρασκευή. Ειναι γαμάτες, με τις βάσεις όπως έλεγε στο site. Πάντως μαλακία του Εγγλέζου η μεταφορική που χρησιμοποιεί. Ζητούσε μεταφορικά 160 λίρες και με parcelforce (επίσης μεταφορική) στοίχισε 50 λίρες. Σύνολο 360 ευρώ δηλαδή.
    Στην εκδρομή θα έρθω μόνος μου εννοείται με τις βαλίτσες. Θα μου πείς τι θα βάλω μέσα ? Ξέρω γώ ? Σαντουιτσάκια για τον δρόμο.
    Shocked Shocked Shocked
    Εγω ο @#$##@$ γιατι εδωσα 140€ για μεταφορικα? (117 λιρες)
    Και μενα 150λιρες ζητουσε και εκανα την μαγκια να τα στειλω με 5 λιρες σε φιλο και να κανονιζε αυτος να μου τις στειλει οπως μπορουσε. Ωραια μαγκια μου βγηκε... Τεσπα, 450 συνολικα εμενα. Σουπερ ικανοποιημενος, οι βαλιτσες ειναι οι ΟΕΜ ολοκαινουριες, σε ελαφρα διαφορετικο κοκκινο. Τωρα μενει να τις βαψω.

    Καλα στην εκδρομη εγω βαλιτσες δεν παιρνω μαζι. Θελω να ξυσω... lol! lol! lol!
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 09.03.09 23:47

    gasoil έγραψε:Θα μου πείς τι θα βάλω μέσα ? Ξέρω γώ ? Σαντουιτσάκια για τον δρόμο.

    lol! lol! lol! lol!

    finrod έγραψε:Τωρα μενει να τις βαψω.

    Περιμένω με ΑΓΩΝΙΑ!!!!


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 10.03.09 0:14

    Ρε σεις, γεμίσαμε βαλίτσες! Smile

    Περί συνεργείων.
    Gasoil δεν είσαι μόνος! Προσπαθώ να κάνω τα περισσότερα που χρειάζεται μια μοτισικλέτα, οι πρώτες μου μηχανές ήταν απλές και εύκολες στη συντήρηση. Επίσης είχα την τύχη να υπάρχει φίλος με μικρό γκαραζάκι το οποίο και είχαμε μετατρέψει σε μίνι συνεργείο. Εννοείται ότι έχω κάνει πολλές πατάτες, ζημιές και λάθη. Blush
    Στο VFR το μόνο (καλά δεν είναι και λίγο!) που δεν έχω κάνει είναι να ανοίξω κινητήρα (δεν χρειάστηκε κιόλας).
    Για βαλβίδες, εδώ και πάνω από δέκα χρόνια το πάω στην Καρδίτσα(!) στον μόνο μάστορα που εμπιστεύομαι για το VFR, είναι άριστος γνώστης των RC 36 και καλός φίλος. Το ανοίγουμε παρέα, ασχολείται με τις βαλβίδες και τα χοντρά και εγώ με τα υπόλοιπα και στο τέλος μαζί με τις βενζίνες μου βγαίνει φτηνότερα από αντίστοιχο service στην ΑΘήνα.
    Πάντως για σχάρες, τακάκια, αλυσίδες, φίλτρα, λάδια, εξαερώσεις υγρών φρένων, αλλαγή αμορτισέρ κλπ κλπ τα χέρια μου πιάνουν. Αυτές τις μέρες έγδυσα το μηχανάκι από τη μέση και μπρος για να αλλάξω τον κεντρικό διακόπτη και να κάνω μια μικρή επιδιόρθωση στο στροφόμετρο. Για να πω την αλήθεια, πάντως, από τότε που ήρθα Ζαχάρω συνήθως πάω για τα ψιλά σε έναν τοπικό μάστορα, ο οποίος είναι αξιόπιστος και απίστευτα λογικός στο τι χρεώνει. Δεν έχω και κατάλληλο χώρο εδώ.
    Πάντως, είναι όμορφο να ξέρεις κάποια βασικά πράγματα και να μην είσαι απόλυτα εξαρτημένος από τα συνεργεία. Άλλωστε, όσες πατάτες και αν έχω κάνει δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι πήγα το VFR σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για βάψιμο ρεζερβουάρ και όταν πήρα το μηχανάκι νόμιζε πως ήταν TRIUMPH και δούλευε τρικύλινδρα! Αρνήθηκαν πως υπήρχε πρόβλημα, έφυγα γιατί βαριέμαι αφόρητα τη βλακεία και όταν έβγαλα το ρεζερβουάρ στο γκαραζάκι μου, ανακάλυψα τη μία πίπα στον αέρα! lol! lol! Bash

    Ή σε άλλο συνεργείο που μετά από αλλαγή ρουλεμάν στο λαιμό ήταν απολύτως λάσκα οι βίδες στις πλάκες του πηρουνιού! Ε, ρε γλέντια. Shoot Shoot
    Και κάτι τελευταίο. Έχετε δει πολλούς μάστορες να χρησιμοποιούν ροπόκλειδο στη μηχανή σας; :_hi:


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ο φυσικός στις 10.03.09 0:19, 1 φορά
    avatar
    Viking
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 230
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
    Κράνος : Suomy Spec1R

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από Viking Την / Το 10.03.09 0:19

    Σήμερα εμπιστεύτηκα τα χεράκια μου..

    Όλα πήγαν καλά κι ας έχω μηδενική εμπειρία από τέτοια πράγματα ( για μηχανές, στα αεροσκάφη είμαι πιο καλός..χεχε)

    Λοιπόν,πέρα από την κούραση νιώθω πολύ έντονη τη σκέψη "έχω κάνει καμιά μαλακία"??

    Ο "λειτουργικός έλεγχος" απέδωσε καλώς βέβαια αλλά θέλω να κάνω και λίγα χιλιόμετρα για να επιβεβαιώσω ότι όλα είναι ΟΚ.

    Πάντως,πέρα απ'τις βαλβίδες και τα λάστιχα,όλα τα άλλα γίνονται αρκετά εύκολα και σωστά,σήμερα το ανακάλυψα αυτό...

    Kαι μια επίσκεψη στον μάστορα θα την κάνω για να δω αν όντως όλα είναι ΟΚ.Είναι η ανασφάλεια του πρωτάρη..

    Ψηφίζω do it yourself!!! cheers
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 10.03.09 0:47

    Γεια σας παιδια,επι του θεματος εγω μπορω να πω οτι η χαρα που μου δινει το μαστορεμα..η ασχολια με τη μοτο μου ακομα και το πλυσιμο θα ελεγα...δεν συγκρινεται με την επισκεψη σε συνεργειο.
    Βεβαια οχι χωρις κοπο χρονο γδαρσυματα στα χερια :( και ρισκο για καμια μικροζημια.
    Εργαλεια εχω αποχτηση σχεδον τα παντα με τα χρονια,αν και οχι ολα καλης ποιοτητος, και αυτο παιζει μεγαλο ρολο σας σας βεβαιωνω...
    ΜΟΝΟ ρυθμιση βαλβιδων ελειψει καπελοτων κανω σε συνεργειο που ειναι και φιλος .Ενοειται οτι δεν δουλευει τζαμπα...
    Λαδια, φιλτρα, μπουζι, αμορτισερ ,λαδια μπροστινου,τροχους φρενα,στα παπια μου κανω και βαλβιδες με ολα καταπιανωμαι..Καμια φορα κανω διπλο χρονο απ το μαστορα αλλα εχω το καφε μου τον μικρουλη μου Γιωργο να προσπαθει να με μιμηθει....και εντελει η ικανοποιηση οτι μπορεις να κανεις μονος πραγματα και δεν εισαι εξαρτημενος για το παραμικρο ειναι μεγαλη,ασε που ολο και καποιος φιλος θελει καμια βοηθεια... cheers καλο πρωι φιλοι.
    Βασιλης
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 10.03.09 9:26

    Και εγώ μέχρι ένα σημείο μόνος μου.

    Αμορτισέρ ελατήρια εξάτμιση μανιτάρια τα έβαλα μόνος μου και άλλα πολλά. Όσο κάλος και να είναι ο μάστορας όπως την προσέχω εγώ αποκλείετε.



    Πιστεύω ότι και αν δεν πιάνει λίγο το χέρι σου και δεν έχεις γνώσεις δεν μπορείς να συντηρήσεις μια μηχανή μόνο βάση συνεργειών.
    avatar
    Al_Bandy
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/03/2009
    Mηνύματα : 259
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : Honda cb1300 xr 250
    Κράνος : Shoei xr1100

    πιγκουινοπαιδο

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από Al_Bandy Την / Το 10.03.09 11:58

    μαστορας λογο εγγυησης και ελλειψης χρονου....

    1.Οικονομικό Καλος μαστορας παντα προσφερει πανω απο μια λυσεις...
    2.Ασφάλεια Μετα απο 11 χρονια που δουλευει το σκουτερ μου τον εμπιστευομαι, ελπιζω να μη βγω λαθος
    3.Τεχνογνωσία και ικανότητα ιδια απαντηση με το απο πανω
    4.Αίσθηση αυτοικανοποίησης. δυστυχος οχι αλλα λειπουν και πολλα εργαλια για να πειραματιστω

    Θεμα βαλιτσα: το εκανα παρεα με το μαστορα (πλαινες fz1) οποιον παρηγορει μας πηρε 1,5 ωρα Razz οποτε καλα τα πηγατε υποθετω και επισης εγω δεν ειχα το πλεονεκτιμα της αυτοικανοποιησης
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 10.03.09 21:20

      Προσπαθω οσο μπορω να επεμβαινω μονος μου... Γνωσεις εχω...Σχεδιαζω για το Στρομ αυτα.... http://img21.imageshack.us/my.php?image=21440770.jpg  Να φρεναρει σωστα τουλαχιστον...
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 10.03.09 21:58

    Οτι μπορει καθενας να κανει καλο ειναι . Ασε που εχει και αλλη γλυκα Rolling Eyes Και τα φραγκα γλυτωνεις Yahoo
    και γω κασταβιδωνω σχεδον τα παντα ενταξει βαλβιδες στο μαστορα σε 5 χρονια δηλαδη.
    Α ντε παιδια μαστορευευτε μονο προσοχη στο τΙ λινετε να το ξαναβιδωνετε Fool Fool lol! lol!
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 10.03.09 22:38

    Gabadoo σχεδίασες αποστάτες για να φορέσεις τις Βrembo;
    Η κατασκευή έγινε από εσένα; :_hi:
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 10.03.09 23:07

    gabadoo έγραψε: Προσπαθω οσο μπορω να επεμβαινω μονος μου... Γνωσεις εχω...Σχεδιαζω για το Στρομ αυτα.... http://img21.imageshack.us/my.php?image=21440770.jpg Να φρεναρει σωστα τουλαχιστον...
    Προσπαθώ να το καταλάβω αλλά δεν... Wall Εκτός και αν έχεις αλλάξει δίσκους με μεγαλύτερους.
    Ανάλυσέ το λίγο ρε Θοδωρή γιατί θα μας τρελλάνεις :( Worthy
    avatar
    Acanthor
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 39
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : Honda VFR800 VTEC
    Κράνος : Shark RSX

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από Acanthor Την / Το 10.03.09 23:38

    gasoil έγραψε: Τα σωστά εργαλεία και το να μην σφίξεις καμμιά βίδα αρχικά αλλά όλες μαζί σταδιακά.

    Μόλις έδωσες τις καλύτερες συμβουλές! Rock
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 11.03.09 0:01

    Ο φυσικός έγραψε:Gabadoo σχεδίασες αποστάτες για να φορέσεις τις Βrembo;
    Η κατασκευή έγινε από εσένα; :_hi:
      Αν και το κραταγα μυστικο απο το Βασιλακο,θελοντας να του κανω εκπληξη ειμαι τωρα υποχρεωμενος να το πω..Στην δουλεια που εργαζομαι,εχω προσβαση σε εργαλειομηχανες (τορνους-φρεζες-πλανες κτλ κτλ..) ετσι προσπαθησα και κατορθωσα να φτιαξω στο φρεζοδραπανο ανταπτορες απο αλουμινιο...Εννοειται οτι πρωτα ειχα παρει μετρα απο τις μπροστινες δαγκανες ενος Caponord ,ετσι αυτο δεν αποτελουσε προβλημα....Επειδη ομως το αλουμινιο στο οποιο ειχα προσβαση εγω (απο τα ρεταλια που δουλευουμε στην δουλεια) δεν του ειχα εμπιστοσυνη ,ως προς την σκληροτητα-ποσοστο κραματων,ψαχτηκα στο e-bay επειτα απο προτροπη φιλου...Εκει βρηκα  τους καταλληλους ανταπτορες κατασκευασμενους απο μασιφ billet 7075 αλουμινιο,ανοδιωμενο σε μαυρο χρωμα,το οποιο δεν μου αφηνε καμμια αμφιβολια για την καταλληλοτητα του  (με αρκετο διαβασμα ως προς τις μηχανουργικες ιδιοτητες του συγκεκριμενου κραματος αλουμικιου...) Αυτοι ανταπτορες που βρηκα ταιριαζουν στην διασταση των 55 mm (απο τρυπα βιδας /πανω στο πηρουνι /-σε τρυπα). και την μετατρεπει σε 40 c-c που ηθελα εγω για να κατσουν οι δαγκανες που ηθελα...Να υπενθυμισω οτι η παρουσα μετατροπη δουλευει ηδη σε αλλο Στρομ ΤΕΛΕΙΑ με το ABS ,αλλα μου εμεινε η "καψα" ασνηστη,του να πετυχαινε να το εφτιαχνα μονος μου.Ειχα και εγω προσβαση (εαν ηθελα..) σε μασιφ μπιλλετ που ειναι αναγκαιο,αλλα οχι σε λογικη τιμη ,για την ποσοτητα που θα χρειαζομουν....Ετσι τα αγορασα....Μολις ερθουν απεξω τα πραματα (ανταπτορες-δαγκανες και 19 τρομπα-επισης της brembo) τοτε θα φτιαξω και μεταλλικα μαρκουτσια και μετα θα μονταρω μονος μου...Και θα εχω επιτελους αξιοπιστα και δυνατα φρενα για το μηχανακι μου...Οι δισκοι δεν αλλαζουν γιατι οι δαγκανες αυτες ειναι σχεδιασμενες για 320 mm δισκους που εχει το Στρομ ως πρωτη τοποθετηση...Αργοτερα εαν φθαρουν θα τους αλλαξω με αλλους πολυ καλυτερους,παλι απο το e-bay...   http://global.ebay.com/ZR7_Z750_ER6N_V-stromDL_Calipers_Bracket_Brembo_40mm/220366858653/item   και οι δαγκανες....   http://global.ebay.com/Bremszange_Brembo_P4_3034_NEU_Ducati_748_Paso_Monster/120389631922/item  
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 11.03.09 0:15

     Επισης εχω σκοπο,αφου μονταρω τα φρενα,να φτιαξω μια γεφυρα για τα καλαμια..Εκει δεν χρειαζεται καποιο ειδικο αλουμινιο,ενα απλο κομματι,καταλληλα επεξεργασμενο ειναι αρκετο για να βοηθησει να μην υπαρχουν στρεβλωσεις στα καλαμια μου...Στο απωτερο μελλον,θα φτιαξω το μπροστινο πηρουνι,με εσωτερικα φυσιγγια και αλλα ελατηρια,καθως και ενα WP πισω...και τελειωσαμε...Θα το εχω χρονια ετσι που θα το εχω φτιαξει...Καλα φρενα με ABS,στιβαρο μπροστινο,και επισης σοβαρο πισω αμορτισερ...Γιατι τα κανω αυτα?...Εχω καταλαβει οτι το μηχανακι που εχω επιλεξει για τις καθημερινες μετακινησεις μου,ειναι αξιοπιστοτατο και την εποχη που το αγορασα (Απριλης '08) ηταν και φτηνο.Η εκπτωση εχει γινει ηθελημενα απο το εργοστασιο για να βγει το μηχανακι ετσι φτηνο,ωστε να πιασει την αγορα "απο τα μουτρα" που λενε....Εστιασα σε αυτα που θεωρω εγω ΥΨΙΣΤΗΣ σημασιας για την ασφαλεια μου,και προσπαθω να τα βελτιωσω,χωρις ομως να βγαινω απο τις κατασκευαστικες απαιτησεις.Σε ενδεχομενο φρεναρισμα,και 2 μετρα να σταματησω νωριτερα,μπορει να ειναι η διαφορα μεταξυ Ζωης-θανατου...Ετσι δεν ειναι;
    avatar
    panosxlv650
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 27
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : Transalp XL650V
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου

    Δημοσίευση από panosxlv650 Την / Το 11.03.09 0:27

    Αν θες να κρατήσεις την μεταπωλητική της αξία υψηλά, τα σερβις σε εξουσιοδοτημένο είναι μονόδρομος. Αν σκέφτεσαι πως θα την κρατήσεις 5+ έτη και τα χεράκια σου πιάνουν μπορείς με ενα repair/service manual και τα κατάλληλα εργαλεία, και όχι μόνο την εργαλειοθήκη, να κάνεις το μεγαλύτερο μέρος της συντήρησης. Ακόμη και το ρύθμισμα βαλβίδων, που υποτείθεται κάνουν, ΠΟΤΕ δεν ανοίγουν κεφαλή και μετράνε το διάκενο, αλλά το κάνουν με την κλασσική κι εληνική αλάθανστη μέθοδο: με το αυτί...

    Εν κατακλείδι στην αυλή σου, στο πεζοδρόμιο σου, στο γκαράζ σου, στην πυλωτή σου αν πιάνει το χεράκι σου.

    Εγώ επειδή σκέφτομαι να την δώσω (κι έχω εγγύηση για 6 μήνες ακόμη) πάω μόνο σε εξουσιοδοτημένο.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.06.18 17:47