VFRh - VFR Club Hellas


    Μπουζί

    Μοιραστείτε
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Μπουζί

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 01.04.10 18:12

    Απλά ή ιριδίου;
    Έχει βάλει κανείς σας ιριδίου; Είδατε κάποια διαφορά; Αξίζει τον κόπο;
    avatar
    xapos_kil
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 148
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : VFR 800 08
    Κράνος : Shoei XR 1000

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από xapos_kil Την / Το 01.04.10 18:37

    Τα VFR φοράνε ιριδίου..μόνο. Τώτα γενικά τα ιριδίου που είχα βάλει στο vstrom απλά μου βγάλαν 3πλασια χιλιόμετρα.. κ σίγουρα δεν έπεσε η αποδόση τους τόσο ώστε να καταλάβω διαφορά!!

    Για μένα κάνε πραγματικά ότι θέλεις..
    avatar
    Φυσαλίδα
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Θηλυκό
    Εγγραφή : 18/03/2009
    Mηνύματα : 942
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : nexxon 72cc
    Κράνος : x-spirit shoei

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από Φυσαλίδα Την / Το 01.04.10 19:28

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ.... Blush Blush
    avatar
    ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/12/2009
    Mηνύματα : 1500
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
    Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2

    ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ Την / Το 01.04.10 19:33

    τα ιριδιου θα εχουν μεγαλιτερη διαρκια!καμια διαφορα παναγιωτη σε διναμη!για τον κινιτιρα βεβεα ειναι καλιτερα! Smile
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 01.04.10 20:18

    Παναγιωτη οι βεφες μας φορανε μονο ιριδιου Smile
    avatar
    ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/12/2009
    Mηνύματα : 1500
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
    Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2

    ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ Την / Το 01.04.10 20:33

    αδερφε παναγιωτη παρε εναν αφρικανο που ειναι αλεξισφερος και παει και χορεις μουζη. T
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2097
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 01.04.10 20:40

    xapos_kil έγραψε:Τα VFR φοράνε ιριδίου..μόνο. Τώτα γενικά τα ιριδίου που είχα βάλει στο vstrom απλά μου βγάλαν 3πλασια χιλιόμετρα.. κ σίγουρα δεν έπεσε η αποδόση τους τόσο ώστε να καταλάβω διαφορά!!

    Για μένα κάνε πραγματικά ότι θέλεις..

    Δηλαδή πόσα χιλιομ συνολικά? Γιατί εγώ τα απλά τα αλλάζω κάθε 12,000km Think
    avatar
    Tinder
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 14/05/2009
    Mηνύματα : 1139
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
    Κράνος : SHOEI XR-1000

    "once punk... always punk" μάλλον

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από Tinder Την / Το 02.04.10 1:56

    tomakos έγραψε:
    xapos_kil έγραψε:Τα VFR φοράνε ιριδίου..μόνο. Τώτα γενικά τα ιριδίου που είχα βάλει στο vstrom απλά μου βγάλαν 3πλασια χιλιόμετρα.. κ σίγουρα δεν έπεσε η αποδόση τους τόσο ώστε να καταλάβω διαφορά!!

    Για μένα κάνε πραγματικά ότι θέλεις..

    Δηλαδή πόσα χιλιομ συνολικά? Γιατί εγώ τα απλά τα αλλάζω κάθε 12,000km Think


    Το μανουάλι λέει έλεγχο στις 24.000 και αλλαγή στις 48.000 Bye
    avatar
    Alarm
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 21/12/2009
    Mηνύματα : 268
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda CBR 600 RR '07
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από Alarm Την / Το 02.04.10 9:14

    tomakos έγραψε:
    xapos_kil έγραψε:Τα VFR φοράνε ιριδίου..μόνο. Τώτα γενικά τα ιριδίου που είχα βάλει στο vstrom απλά μου βγάλαν 3πλασια χιλιόμετρα.. κ σίγουρα δεν έπεσε η αποδόση τους τόσο ώστε να καταλάβω διαφορά!!

    Για μένα κάνε πραγματικά ότι θέλεις..

    Δηλαδή πόσα χιλιομ συνολικά? Γιατί εγώ τα απλά τα αλλάζω κάθε 12,000km Think

    και εγω πιστευω τα 12.000 για της μηχανες μας ειναι καπως λιγα. 18-24.000 ειναι καλα
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 02.04.10 9:27

    Αν δεν κανω λαθος ιριδιου φορανε μονο τα "μπιφτεκια", τα υπολοιπα εχουν κανονικα, παντως σε αλλη μηχανη που ειχα βαλει δεν ειδα καμμια διαφορα, προσωπικα "παιζω" μονο με τα γνησια και με λιγο "ψυχρότερα" μπουζι (καλοκαιρι/χειμωνας). Bye


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    Athanor
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/09/2009
    Mηνύματα : 176
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : Honda VFR 800 FIW & Piaggio Vespa PX 125
    Κράνος : Shoei XR1100/Z-One

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από Athanor Την / Το 02.04.10 13:01

    έχω βάλει ιριδίου στι FI μου σε συνδυασμό με πιο ανοιχτό φίλτρο (BMC). Έχω κάνει 8000χλμ με αυτά. Διαφορά στην αυτονομία δεν έχω δει. Διαφορά στην απόκριση έχω δει μόνο όταν φοράω την εξάτμιση Arrow (αλλά με περισσότερο θόρυβο), κάτι που με κάνει ν'αναρωτιέμαι ως προς το αν είναι στα μπουζί, στο φίλτρο, στην εξάτμιση, ή στον συνδυασμό των τριών. Όσον αφορά την φθορά των μπουζί, όντως δεν φθείρονται όπως τα κανονικά, άρα και γι'αυτό μόνο αξίζει να τα βάλεις. Εγώ, κάθε φορά που αλλάζω λάδια τα βγάζω για να τα καθαρίσω λιγάκι (που πάλι δεν είναι αναγκαίο) και είναι εντάξει.
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 02.04.10 16:19

    διαφορά δεν θα δεις μόνο ότι έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής

    πρόσεχε αν πάρεις από το inernet γιατί κυκλοφορούν κάτι μουφες πάρε από καλό ευρωπαϊκό site ( φίλος έπαθε ζημία έτσι, έσπασε η ακίδα μέσα στο κύλινδρο )
    avatar
    antoineBiscione
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/11/2010
    Mηνύματα : 73
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
    Κράνος : AGV - K4

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από antoineBiscione Την / Το 03.02.12 23:41

    Παιδιά πλησιάζω τις 24000 χιλ και λέω να κάνω κι εγώ την αλλαγή με ιριδίου φυσικά. Είναι και 4 χρονών το μηχανάκι κυρίως γι' αυτό θέλω να τ' αλλάξω, είμαι λίγο ψύρης. Λόγω V κινητήρα και fairing ξέρω ότι δεν είναι και τόσο εύκολη η αλλαγή όπως με το fazer που ήταν γυμνό μηχανάκι. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσα πράγματα θα πρέπει να ξηλώσω για να φτάσω στα μπουζί. Τι πρέπει ν' αφαιρεθεί για τα 2 μπροστά και τι για τα 2 πίσω...;
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1126
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Astral-X StarFlag, Arai Quantum F Okada

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 04.02.12 0:06

    antoineBiscione έγραψε:Παιδιά πλησιάζω τις 24000 χιλ και λέω να κάνω κι εγώ την αλλαγή με ιριδίου φυσικά. Είναι και 4 χρονών το μηχανάκι κυρίως γι' αυτό θέλω να τ' αλλάξω, είμαι λίγο ψύρης. Λόγω V κινητήρα και fairing ξέρω ότι δεν είναι και τόσο εύκολη η αλλαγή όπως με το fazer που ήταν γυμνό μηχανάκι. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσα πράγματα θα πρέπει να ξηλώσω για να φτάσω στα μπουζί. Τι πρέπει ν' αφαιρεθεί για τα 2 μπροστά και τι για τα 2 πίσω...;

    Είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα που έχεις για να αλλάξεις μπουζί. O κατασκευαστής λέει στα 48.000 αν θυμάμαι καλά. Εγώ τα έβγαλα στις 39.000 και το μετάνιωσα.


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    antoineBiscione
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/11/2010
    Mηνύματα : 73
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
    Κράνος : AGV - K4

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από antoineBiscione Την / Το 04.02.12 0:09

    Ο λόγος που το μετάνιωσες ήταν το οικονομικό κόστος; Διαφορά στην απόκριση του γκαζιού και στην κατανάλωση δεν πρόσεξες;
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 04.02.12 2:01

    antoineBiscione έγραψε:Λόγω V κινητήρα και fairing ξέρω ότι δεν είναι και τόσο εύκολη η αλλαγή όπως με το fazer που ήταν γυμνό μηχανάκι. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσα πράγματα θα πρέπει να ξηλώσω για να φτάσω στα μπουζί. Τι πρέπει ν' αφαιρεθεί για τα 2 μπροστά και τι για τα 2 πίσω...;

    Σου γράφω τι ξέρω για το Fi που δεν έχει κάποια σημαντική διαφορά στην χωροταξία του.

    Για τα μπροστά μπουζί πρέπει να κάνεις λίγο στην άκρη το ψυγειάκι λαδιού λύνοντας 2 βίδες που το κρατάνε. Βγάζεις τις μπουζοπιποπολλαπλασιαστές, βάζεις μπουζόκλειδο και voila...

    Για τα πίσω βγάζεις σέλα και σηκώνεις το ντεπόζιτο όρθιο. Μπουζόπιποπολλαπλασιαστές και δρόμο κ αυτά, ίσως έχει και ένα λαστιχένιο κάλυμμα που απλά κάνεις στην άκρη λίγο.

    Thats all.



    Αυτήν την ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ, ''V=πολύπλοκο και δύσκολο'', την βγάλανε οι μάστοροι παλαιού τύπου, δλδ αυτοί που δεν πέρναν τα γράμματα και γίναν μηχανικοί του κώλου. Μην τους δίνετε αξία, διαδίδοντας τις βλακείες τους.

    Δεν υπάρχει πιο εύκολος τετρακύλινδρος στην βασική τους συντήρηση. Άιντε αλλάχτε μπουζί σε κάνα CBR-RR και ελάτε να μου πείτε, τι χρειάστηκε...
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1126
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Astral-X StarFlag, Arai Quantum F Okada

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 04.02.12 2:11

    antoineBiscione έγραψε:Ο λόγος που το μετάνιωσες ήταν το οικονομικό κόστος; Διαφορά στην απόκριση του γκαζιού και στην κατανάλωση δεν πρόσεξες;

    Το κόστος και μόνο.
    Καμμία διαφορά.


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    posnightmist
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/03/2009
    Mηνύματα : 1908
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
    Κράνος : ARAI RX-7 GP

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από posnightmist Την / Το 04.02.12 9:25

    Το Vtec φοράει ιριδίου από τη μαμά του!
    Μην τα αλλάξεις είναι πάρα πολύ νωρίς!!! cheers
    avatar
    antoineBiscione
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/11/2010
    Mηνύματα : 73
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
    Κράνος : AGV - K4

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από antoineBiscione Την / Το 04.02.12 10:16

    Έγινε παιδια, ευχαριστώ. Θα τα κρατήσω τότε Wink
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 04.02.12 11:51

    Caracal έγραψε:
    Αυτήν την ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ, ''V=πολύπλοκο και δύσκολο'', την βγάλανε οι μάστοροι παλαιού τύπου, δλδ αυτοί που δεν πέρναν τα γράμματα και γίναν μηχανικοί του κώλου. Μην τους δίνετε αξία, διαδίδοντας τις βλακείες τους.

    Δεν υπάρχει πιο εύκολος τετρακύλινδρος στην βασική τους συντήρηση. Άιντε αλλάχτε μπουζί σε κάνα CBR-RR και ελάτε να μου πείτε, τι χρειάστηκε...

    Πες τα ρε Μιχάλη...γι' αυτό πλέον οι περισσότεροι κάνουμε service στα Γκαράζ μας....
    Πάντως φχαριστίεμαι που στην περιοχή μου, αρχίζουν κ κλείνουν οι παπατζομάστορες...
    avatar
    antoineBiscione
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/11/2010
    Mηνύματα : 73
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
    Κράνος : AGV - K4

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από antoineBiscione Την / Το 04.02.12 13:20

    Προσωπικά εγώ τα πλείστα πράγματα τα κάνω μόνος μου. Τουλάχιστον την στοιχειώδη συντήρηση. Κάποια πράγματα που φοβάμαι να τα κάνω μόνος μου μια στο τόσο πάω σε δικό μου μηχανικό. Αλλά όσα μπορώ τα κάνω μόνος. Στοιχειώδης γνώσεις έχω, τα χέρια μου πιάνουν, οπότε το ψάχνω μέσω διαδικτύου. Λίγο χρόνο περισσότερο θα ήθελα όπως κι όλοι μας φαντάζομαι. Το αμάξι παρόλα ταύτα δεν το ακουμπάω, το πάω στον ξάδελφο μου!
    avatar
    gazoza
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2012
    Mηνύματα : 166
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : CB 600 HORNET
    Κράνος : SHOEI XR1000

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από gazoza Την / Το 06.02.12 11:35

    Them1s xXx έγραψε:
    Caracal έγραψε:
    Αυτήν την ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ, ''V=πολύπλοκο και δύσκολο'', την βγάλανε οι μάστοροι παλαιού τύπου, δλδ αυτοί που δεν πέρναν τα γράμματα και γίναν μηχανικοί του κώλου. Μην τους δίνετε αξία, διαδίδοντας τις βλακείες τους.

    Δεν υπάρχει πιο εύκολος τετρακύλινδρος στην βασική τους συντήρηση. Άιντε αλλάχτε μπουζί σε κάνα CBR-RR και ελάτε να μου πείτε, τι χρειάστηκε...

    Πες τα ρε Μιχάλη...γι' αυτό πλέον οι περισσότεροι κάνουμε service στα Γκαράζ μας....
    Πάντως φχαριστίεμαι που στην περιοχή μου, αρχίζουν κ κλείνουν οι παπατζομάστορες...

    Η ευκολία ή δυσκολία στο service μιας μοτοσικλέτας δεν έγκειται στο αν είναι V ή σε σειρά. Όσο κι αν ακούγεται περίεργο είναι θέμα κατασκευαστή και η Honda είναι μακράν η φιλικότερη προς τον συντηρητή της μοτοσικλέτας. Για τους δύσπιστους ας προσπαθήσουν να κάνουν απλή συντήρηση λάδια - μπουζί - βαλβίδες σε ένα Africa και ένα Dragstar, που είναι αμφότερα V δικύλινδρα. Ακόμα και στα παπιά παίζει ρόλο. Για παράδειγμα σε ένα Modenas για να φέρεις το βολάν στο σημείο που πρέπει για να ρυθμίσεις βαλβίδες πρέπει να λύσεις ολόκληρο το καπάκι. Επίσης τεράστιο ρόλο παίζει και ο εξοπλισμός του συνεργείου.
    avatar
    gazoza
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2012
    Mηνύματα : 166
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : CB 600 HORNET
    Κράνος : SHOEI XR1000

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από gazoza Την / Το 06.02.12 12:05

    http://www.streetandcircuit-shop.biz/---ngk---ngk-iridium-ix---ngk-spark-plugs-420-c.asp
    avatar
    gazoza
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2012
    Mηνύματα : 166
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : CB 600 HORNET
    Κράνος : SHOEI XR1000

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από gazoza Την / Το 06.02.12 12:17

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%BF

    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Μπουζί

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 25.02.12 13:18

    Καθως εφτασε η ωρα (συμφωνα με τα χιλιομετρα) για μπουζι στο βιτεκι μου, θαθελα τα φωτα σας σχετικα με το εξης. Οπως εχει γραφτει στο θεμα, το βιτεκι φοραει μπουζι ιριδιου και η μαμα δινει διαστημα αλλαγης 48Κ χμ ή 32Κ μιλια στην Αγγλια που μεταφραζεται σε 51.2Κ χμ. Το μηχανακι μου εχει 52Κ χιλιομετρα και την επομενη φορα που θα κατεβω Ελλαδα ειναι στο προγραμμα λαδια/φιλτρο, ψυκτικο και μπουζι.

    Τα μπουζι δεν ταχω βγαλει ποτε να τα κοιταξω μεχρι τωρα (πχ. στα 24Κ χμ / 16Κ μλ οπως συνιστα η Honda) καθως το μηχανακι δουλευει ρολοι αλλα η εμπειρια μου με αλλα μηχανακια Honda που συντηρουνται και δουλευουν σωστα ειναι οτι τα διαστηματα που δινει Honda για μπουζι ειναι μαλλον συντηρητικα. Σκεφτομουνα λοιπον ισως να τα αφησω πανω για ακομη 12Κ και να τα αλλαξω στα 64Κ χμ, αφου βεβαια βγαλω ενα τουλαχιστο να το κοιταξω. Οσοι εχουν αλλαξει μπουζι στα 48Κ χμ, σε τι κατασταση τα βρηκανε? Αυτη ειναι η κυριως ερωτηση Very Happy Με την ευκαιρια, κοστιζουν 18.4 λιρες Αγγλιας ή 21.6 ευρω το ενα στον David Silver.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 26.09.17 20:56