VFRh - VFR Club Hellas


    Τα sport όρια της Βέφας

    Μοιραστείτε
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 11.04.10 18:34

    Πρόσφατα μπήκα στο τριπάκι περι των σπορ δυνατοτήτων της Βέφας.. μεχρι που μπορεί να φτάσει και αναλογιζόμενος των δικών μου προσδοκιών να πάρω μερικές αποφάσεις.

    Το δεύτερο οπως καταλαβαίνετε όλοι ειναι το πιο δύσκολο (να καταλάβεις τι πραγματικά θέλεις ) οπότε ας το αφήσουμε στην άκρη για τώρα.

    Η VFR είναι sport-touring που σημαίνει οτι ειναι στημένη κάπου στη 'μέση', εγώ αναρωτιέμαι που είναι το sport άκρο αν την πειράξεις λίγο.
    Με τις επιδόσεις δεν εχω πρόβλημα, δεν ζητάω το τρελλό γκάζι για πολλούς λόγους.
    Αυτό που με ενδιαφέρει πολύ είναι το λεγόμενο handling. Στη δική μου βεφα που ειναι 100% μαμα αυτή τη στιγμή (με κάτι λιγότερο απο 20.000 χλμ) εκεί εντοπίζω τα όποια μου παράπονα. Εχω σκεφτεί τις παρακάτω τροποποιήσεις σε περίπτωση που έπαιρνα την απόφαση

    -αλλαγή ελατήρια & λάδια εμπρός
    -αλλαγή ανάρτησης πίσω με κάποια άλλη επώνυμη για τα κιλά μου, με ρυθμίσεις συμπίεσης και επαναφοράς (προφορτιση υδραυλική δε μου χρειάζεται)
    -αφαίρεση κεντρικού σταντ
    -μεταφορά των μαρσπιέδων του οδηγού πίσω και πάνω για να εχω λίγο πιο επιθετική στάση
    (το κοστουμάκι πόσο το υπολογίζετε απο άποψη κόστους; 1-1.5 Κ?)

    Απο φρένα δεν εχω παράπονο, για το στήσιμο της βέφας τα βρίσκω μια χαρά. power commander κτλ ειναι too complicated για μένα. Εξατμίσεις.. χμ... θα μου άρεσε ο ήχος κάποιων aftermarket αλλά μαρέσουνε οπτικά οι μαμα.
    Με τις παραπάνω αλλαγες και ολα τα υπόλοιπα δεδομενα (καθώς και πράγματα που δεν αλλάζουν, πχ πλαίσιο κτλ..) θα δεί κανείς διαφορά ή είναι τζάμπα κόπος;


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την KiloMeater στις 11.04.10 18:40, 1 φορά
    avatar
    Seelenheil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/12/2009
    Mηνύματα : 294
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : ST-1300 / 2004
    Κράνος : Shark Skwal

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από Seelenheil Την / Το 11.04.10 18:40

    Με καινούριες αναρτήσεις και ιδίως την πίσω πιστεύω πως θα δεις μεγάλη διαφορά! Το κεντρικό stand πραγματικά δεν πιστεύω πως θα σου κάνει τη διαφορά, και αν το βγάλεις "χαλάς" αρκετό το touring στυλ της Βέφας, οπότε λέω να το αφήσεις. Τώρα για τα μαρσιπέδια.... Δεν ξέρω! Πάντως μια καλή πίσω ανάρτηση είναι αρκετά ακριβή... Αυτά!
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 58
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 11.04.10 20:46

    Seelenheil έγραψε:
    ..........................
    Πάντως μια καλή πίσω ανάρτηση είναι αρκετά ακριβή... Αυτά!
    Όχι απαραίτητα. Άμα δεν βιάζεσαι, απλά έχεις το νού σου και ψάχνεις καθημερινά στο e-bay, κατα καιρούς σκάνε καλές ευκαιρίες.............. Πήρα bitubo κομπλέ μπρός-πίσω, ΕΔΩ, με κόστος αγοράς 500 δολ. Αυστραλίας (δηλ. περίπου 300 γιούρια). Όλα μαζί (με ταχυδρομικά και εκτελωνισμό) 450 Ευρώ.
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 11.04.10 20:50

    αν δεν αλλάξεις ελατήρια-λάδια μπροστά και αμορτισέρ πίσω δεν έχεις δικαίωμά να μιλάς για sport οδήγηση .......ΑΛΛΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ

    μετα ανάλογα την πίστα χαμηλώνει λίγο μπροστά ( special για μεγαρα ) και ψηλώνεις πίσω για να μπαίνει καλύτερα

    το σταν δεν σε περιορίζει μετά σε τίποτα ούτε θα σου δώσει τίποτα...... άσε που αν πάρεις κουβέρτες μετά γλιτώνεις το αγωνιστικό στανWhistle

    μασπιε δεν θα σου δώσει κάτι παραπάνω στην οδήγηση καλύτερα με τα λεφτά να πάρεις καλό πίσω αμορτισέρ

    κουστουμάκι από ebay 400 ευρα για την στραβή μόνο και μόνο

    γρανάζωμα με το οποίο θα καταλάβεις το μαγικό V4 στις εξόδους και αλλάζεις και το μετατρόχιο για να την κάνεις ακόμα πιο επιθετική

    φρένα μπορείς να βάλεις άλλη πάστα ώστε να έχεις καλύτερο δάγκωμα ( προσωπικά carbon lorain )

    λάστιχα γόμες που θα το κάνουν πούπουλο στην αίσθηση.

    κλπ κλπ κλπ μπορώ να γράψω σεντόνι ολόκληρο και κάθε αλλαγή αξίζει με χίλια ιδίως στο περιβάλλον της πίστας.

    αν σου αρέσει το vfr τώρα..... μετά θα το ερωτευτής....εγώ με μάμα μηχανάκι δεν πιστεύω να πήγαινα έτσι όπως εσύ..
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 11.04.10 22:22

    glystras έγραψε:αν δεν αλλάξεις ελατήρια-λάδια μπροστά και αμορτισέρ πίσω δεν έχεις δικαίωμά να μιλάς για sport οδήγηση .......ΑΛΛΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ

    μετα ανάλογα την πίστα χαμηλώνει λίγο μπροστά ( special για μεγαρα ) και ψηλώνεις πίσω για να μπαίνει καλύτερα

    το σταν δεν σε περιορίζει μετά σε τίποτα ούτε θα σου δώσει τίποτα...... άσε που αν πάρεις κουβέρτες μετά γλιτώνεις το αγωνιστικό στανWhistle

    μασπιε δεν θα σου δώσει κάτι παραπάνω στην οδήγηση καλύτερα με τα λεφτά να πάρεις καλό πίσω αμορτισέρ

    κουστουμάκι από ebay 400 ευρα για την στραβή μόνο και μόνο

    γρανάζωμα με το οποίο θα καταλάβεις το μαγικό V4 στις εξόδους και αλλάζεις και το μετατρόχιο για να την κάνεις ακόμα πιο επιθετική

    φρένα μπορείς να βάλεις άλλη πάστα ώστε να έχεις καλύτερο δάγκωμα ( προσωπικά carbon lorain )

    λάστιχα γόμες που θα το κάνουν πούπουλο στην αίσθηση.

    κλπ κλπ κλπ μπορώ να γράψω σεντόνι ολόκληρο και κάθε αλλαγή αξίζει με χίλια ιδίως στο περιβάλλον της πίστας.

    αν σου αρέσει το vfr τώρα..... μετά θα το ερωτευτής....εγώ με μάμα μηχανάκι δεν πιστεύω να πήγαινα έτσι όπως εσύ..

    τρελλό αγόρι πάντα με φτιάχνεις!! I love you I love you
    Γράφε σεντόνια και άσε τις δικαιολογίες

    αρχίζω να σκανάρω ebay... για πείτε τι μάρκες να κοιτάω
    για εμπρός εχω πάρει ήδη κάτι ελατήρια WP απο kostasdirt αλλά δεν τα έχω περάσει.
    Αλλά αμα χρειάζεται άλλο σετακι τα παίρνω ξανα No problem
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 11.04.10 22:31

    Βαλε και μια WP πισω και θα δεις αλλο μηχανακι , αλλη αισθηση . Η μαμισια μετα απο λιγη ωρα πιεσης γινεται σουμιες .
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7105
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 12.04.10 20:25

    Το WP αμορτισέρ στο 750 είναι εξαιρετικό. Από φίλο με VTEC, τον οποίο θεωρώ αρκετά γρήγορο οδηγό, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το OHLINS.
    avatar
    mikemusic4
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/10/2011
    Mηνύματα : 96
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 vtec
    Κράνος : OGK - FF5

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από mikemusic4 Την / Το 26.10.11 23:13

    Προσωπική μου άποψη είναι να μην ασχοληθείς να κάνεις το vfr πιο πίστας, μπορείς να αλλάξεις μια ζελατίνα αν αυτη που εχεις την θεωρείς κοντή, μπορείς να αλλάξεις μια ανάρτηση γιατι απλά αυτη που φοράει δεν σου αρέσει για τους χ λόγους αλλά οχι να μετατρέψεις ή να θέλεις να μετατρέψεις μια μηχανή σε κάτι που δεν είναι..

    Αρκετός κόσμος μπαίνει σε αυτο το τρυπάκι είτε εχει αυτοκίνητο είτε εχει μηχανή, το μόνο που καταφέρνεις είναι να χαλάς τα λεφτά σου και να αποπροσανατολίζεις τον χαρακτήρα για το οποίο εχει φτιαχτεί ενα μεταφορικό μέσον, θέλεις να κάνεις καλύτερους χρόνους στην πίστα ? Για ποιον λόγο ?

    Αν πραγματικά σε ενδιαφέρει το θέμα της πίστας και το εχεις πάρει πολύ ζεστά αγόρασε ενα ss.

    Ενα καλό όχημα για την πίστα να ξέρεις οτι μετατρέπεται σε ενα κακό όχημα για μια εκδρομή ή την καθημερινή μετακίνηση, και για σένα αλλά και για τον συνεπιβάτη σου...
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 27.10.11 1:07

    mikemusic4 έγραψε:Προσωπική μου άποψη είναι να μην ασχοληθείς να κάνεις το vfr πιο πίστας, μπορείς να αλλάξεις μια ζελατίνα αν αυτη που εχεις την θεωρείς κοντή, μπορείς να αλλάξεις μια ανάρτηση γιατι απλά αυτη που φοράει δεν σου αρέσει για τους χ λόγους αλλά οχι να μετατρέψεις ή να θέλεις να μετατρέψεις μια μηχανή σε κάτι που δεν είναι..

    Αρκετός κόσμος μπαίνει σε αυτο το τρυπάκι είτε εχει αυτοκίνητο είτε εχει μηχανή, το μόνο που καταφέρνεις είναι να χαλάς τα λεφτά σου και να αποπροσανατολίζεις τον χαρακτήρα για το οποίο εχει φτιαχτεί ενα μεταφορικό μέσον, θέλεις να κάνεις καλύτερους χρόνους στην πίστα ? Για ποιον λόγο ?

    Αν πραγματικά σε ενδιαφέρει το θέμα της πίστας και το εχεις πάρει πολύ ζεστά αγόρασε ενα ss.

    Ενα καλό όχημα για την πίστα να ξέρεις οτι μετατρέπεται σε ενα κακό όχημα για μια εκδρομή ή την καθημερινή μετακίνηση, και για σένα αλλά και για τον συνεπιβάτη σου...

    Μη νομίζεις, η αναβάθμιση στις αναρτήσεις είναι συνολική βελτίωση για όποια χρήση κι αν θέλεις τη μηχανή σου. Ξέρω πως βλέπεις φοβερή διαφορά ΚΑΙ όσον αφορά την άνεση... Μπορεί να είναι καλύτερη σε κράτημα από το μαμά και να είναι πιο άνετη από εκεί που το μαμά θα το είχες τέρμα σκληρό για να κρατάει... Γι αυτό σου λέω, οι αναβαθμίσεις που αναφέρει ο Kilomeater δεν είναι υπερβολικές και δε χαλάνε το χαρακτήρα του VFR, ίσα ίσα που το βελτιώνουν συνολικά. Χώρια που ο χαρακτήρας της είναι ΚΑΙ sport, οπότε αν κάποιος θέλει να βελτιώσει κάπως αυτό το κομμάτι, δεν είναι υπερβολικό... Wink Wink Wink


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    mikemusic4
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/10/2011
    Mηνύματα : 96
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 vtec
    Κράνος : OGK - FF5

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από mikemusic4 Την / Το 27.10.11 2:57

    Η απάντησή μου ηταν γενική στον τίτλο του θέματος, δεν σταθηκα στην ανάρτηση, ετσι και αλλιώς το αναφέρω κ εγω οτι δεν τρέχει κάτι..

    Συμφωνώ σε οσα γράφεις.
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 27.10.11 10:19

    Θα πω αυτό που πάντα έλεγα στον Γλύτσα: Αν ήθελες καθαρόαιμο άτι, γιατί αγόρασες μουλάρι; Very Happy


    _________________
    Στάθης
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 27.10.11 12:23

    Βρε παιδια, δεν ειπε κανεις για μετατροπη σε καθαροαιμο, ειπαμε 1-2 επεμβασεις να βελτιωσουνε τη sport πλευρα

    Δεν ξερω για ασας, αλλα εγω το πήρα για 'sport-touring' και οχι σκετο 'touring'
    Ως εκ τουτου μου φαινεται φυσιολογικο να κοιτας κανεις να αναβαθμισει και τη sport πλευρα σε σημεια
    avatar
    mikemusic4
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/10/2011
    Mηνύματα : 96
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 vtec
    Κράνος : OGK - FF5

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από mikemusic4 Την / Το 27.10.11 12:46

    KiloMeater έγραψε:
    Ως εκ τουτου μου φαινεται φυσιολογικο να κοιτα κανεις να αναβαθμισει και τη sport πλευρα σε σημεια

    Αυτο που λες είναι υποκειμενικό όμως,η Honda για παράδειγμα δεν θα συμφωνούσε μαζί σου Wink

    Μπορείς να αναβαθμίσεις ταυτόχρονα και τις δυο πλευρές της μηχανής ?
    Η ερώτηση είναι ρητορική φυσικά..
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 27.10.11 13:00

    mikemusic4 έγραψε:
    Μπορείς να αναβαθμίσεις ταυτόχρονα και τις δυο πλευρές της μηχανής ?
    Η ερώτηση είναι ρητορική φυσικά..
    Φυσικά. Πουλώντας την Βέφα, και μετά με μόχλευση κεφαλαίων (δεν ξέρω πως γίνεται αλλά πρέπει να είναι εύκολο) αγοράζοντας ένα CBR1000RR και ένα Paneuropean. Very Happy


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 58
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 27.10.11 13:11

    [quote="mikemusic4"]
    KiloMeater έγραψε:

    Αυτο που λες είναι υποκειμενικό όμως,η Honda για παράδειγμα δεν θα συμφωνούσε μαζί σου Wink

    Μπορείς να αναβαθμίσεις ταυτόχρονα και τις δυο πλευρές της μηχανής ?
    Η ερώτηση είναι ρητορική φυσικά..

    H Honda όταν την σχεδίαζε ΔΕΝ είχε στον νού της την "ελληνική πραγματικότητα". Ως εκ τούτου οι αναρτήσεις τις δεν είναι ό,τι καλύτερο για τους δρόμους μας. Μια αναβάθμιση στην ανάρτηση βελτιώνει και τις δύο πλευρές τις μηχανής. Απο 'κει και πέρα, αναλόγως προσανατολισμού θα "έπαιζα" με τα λάστιχα.
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Τα sport όρια της Βέφας

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 27.10.11 13:58

    μονο αναρτησεις τιποτα αλλο δεν θα πειραξεις βαλε ελατηρια μπροστα και αλλαξε αμορτισερ πισω πηγαινε σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο για αναρτγησεις πεστους να σου ρυθμισουνε το sag και να φερουνε το μηξχανακι στα μετρα σου απο πλευρα αναρτησεων και εισαι οκ.Μετα βαλε και ενα ζευγαρι λαστιχα με αγωνιστικη γομα pirelli supercorsa η οτιδηποτε αλλο σε αυτες τις γομες και μετα μπες στην πιστα ολα αυτα υπολογιζω μαζι με τα λαστιχα να σου ερθουν γυρω στα 1800ε ,θα μεινεις μαλακας απο την συμπεριφορα της μηχανης ,θα μεταμορφωθει τελειως προς το καλυτερο,μπορει να ειναι λιγο πιο σκληρη στο δρομο αλλα οταν βγαινεις σε επαρχιακους που δεν εχει τοσες πολλες λακουβες και πιστα θα τρελενεσαι

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28.05.18 6:31