VFRh - VFR Club Hellas


    Τοποθέτηση κεντρικού σταντ XRV750

    Μοιραστείτε
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Τοποθέτηση κεντρικού σταντ XRV750

    Δημοσίευση από demon Την / Το 18.04.10 20:27

    MAIN STAND XRV750 Αfrica twin

    Άσχετο - αλλά ίσως ενδιαφέρει κάποιους...


    Μετά από μια γρήγορη έρευνα αγοράς, βλέπουμε ότι το σετ κοστίζει από 130 έως και 220 ευρώ.
    Φυσικά προτιμούμε το φτηνότερο και με παράδοση στην πόρτα μας (λέγε με davidsilver)...

    ...και παραλαμβάνουμε το παρακάτω, με κωδικό 50600MY1810



    αφαιρούμε τη σέλα, τα πίσω πλαϊνά καπάκια και την αλουμινένια ποδιά του κινητήρα



    Αφαιρούμε το θηριώδες τελικό μαζί με τους λαιμούς. Για τις 4 βίδες των εξαγωγών χρειαζόμαστε
    σπαστό καρυδάκι και προέκταση, λόγω της δύσκολης θέσης τους!



    Βρίσκουμε τη θέση της κάτω γλύστρας της αλυσίδας και αφού αφαιρέσουμε τη βίδα που τη συγκρατεί,
    την μετακινούμε λίγο, για να περάσει ο γάντζος των ελατηρίων στη θέση του. Τοποθετούμε ξανά τη βίδα.



    Βάζουμε στο στάντ το ελαστικό stopper, και αφού γρασάρουμε τους πίρους, το τοποθετούμε στη θέση του.
    Τοποθετούμε τις ροδέλες και τις ασφάλειες γυρνώντας τα ποδαράκια τους.



    Στη συνέχεια βάζουμε τα δίδυμα διπλά ελατήρια -που είναι απορίας άξιο γιατί τα επέλεξε η Honda
    αντί για ένα πιο ενισχυμένο- στη μία και μοναδική θέση ελατηρίου του στάντ!
    Κατά την τοποθέτηση θα πρέπει να "κοιτάνε" ανάποδα μεταξύ τους.
    Αυτό είναι και το πιο δύσκολο σημείο της όλης δουλειάς. Δεν ξέρω αν υπάρχει ειδικό εργαλείο για ελατήρια,
    εγώ τα τέντωσα χρησιμοποιώντας ένα μακρύ σταυροκατσάβιδο, κάνοντας κόντρα πάνω στο σταντ.
    Και μετά από άπειρες προσπάθειες τελικά μπήκαν!
    Φυσικά η κίνηση για να μπούν είναι μία μόνο, αλλά την μαθαίνεις μετά...



    Επανατοποθετούμε την εξάτμιση βάζοντας τις καινούργιες μεταλικές φλάντζες
    που εμπεριέχονται στη συσκευασία του σετ!!
    Προσοχή γιατί η διάμετρός τους είναι διαφορετική. Οι παλιές σημειωτέον, είχαν εξαϋλωθεί...



    Τέλος, λύνοντας τις δύο αλενόβιδες, τοποθετούμε τη λαβή ανύψωσης, μεταξύ του υποπλαισίου
    και της βάσης του αριστερού πίσω μαρσπιέ.



    Το τελικό αποτέλεσμα

    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Τοποθέτηση κεντρικού σταντ XRV750

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 18.04.10 20:36

    Αυτά τα ελατήρια στο σταντ είναι μεγάλος πόνος...

    Μπράβο Demon για τα μερακλίδικα κείμενά σου.
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Τοποθέτηση κεντρικού σταντ XRV750

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 19.04.10 0:30

    Clapping2 Clapping2 :_hi: :_hi:

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.06.18 12:52