VFRh - VFR Club Hellas


    Συγκριτικό VFR800 V-Tec 2002 με CBR1100 XX 2004

    Μοιραστείτε
    avatar
    Seelenheil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/12/2009
    Mηνύματα : 294
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : ST-1300 / 2004
    Κράνος : Shark Skwal

    Συγκριτικό VFR800 V-Tec 2002 με CBR1100 XX 2004

    Δημοσίευση από Seelenheil Την / Το 03.05.10 12:27

    Έχω ένα φίλο ναυτικό που έχει ένα ΧΧ και επειδή μπάρκαρε είπε να μου το αφήσει να του το κουνάω που και που όσο θα λείπει, οπότε αυτό το Σ/Κ το κούνησα αρκετά γα να έχω σχηματίσει μια πιο ολοκληρωμένη άποψη!
    Ξεκκινάω λοιπόν να σας μεταφάρω εντυπώσεις μέσα από τα μάτια ενώς όχι και τόσο ειδικού:

    Το CBR έχει και κάποα επιπλεον καλούδια. Αυτά που θυμάμαι είναι:
    αναρτήσεις WP
    Τούμπανο δερμάτινο κάλυμα ντεπόζιτου
    custom made σέλλα
    2 εξατμήσεις MIVV τιτανίου
    Ζελατίνα Double bubble ermax

    Αρχικά μπορώ να πω πως αυτό το μηχανάκι 'εχει πολύ ευαίσθητο γκάζι! Τα δίνει πολύ άσχημα! Επίσηςδεν έχει ιδιέταιρη συμμασία τι ταχύτητα έχεις, γκαζώνει ανεξαρτήτως στροφών σχεδόν το ίδιο οδυνατά1! Επίσης απίστευτα στιβαρή αίσθηση κολήματος στον δρόμο λόγω γεωμετρίας και αναρτήσεων, οι οποίες του δίνουν μια εξαιρετικά σκηρή αίσθηση τόσο του γκαζιού, όσο και του φρένου. Ο βαθύς και υπόκωφος ήχος του εξαιρετικά πορωτικός, ειδικά στις στροφές πριν το σούνιο οπου λόγω του οτι είναι αρκετά πιο κλειστες, η ταχύτητα σε συνδιασμό με τα βράχια και την κλίση της μηχανής έκανε το κράνος να βουίζει! Σκέτη απόλαυση Στο δρόμο της επιστοφής από Λαύριο-Αττική Οδό οπου κινούμενοι με μεγαλύτερες ταχύτητες νοιώσαμε την πραγματική δύναμη αυτής της μηχανής που ακόμη και όταν πήγαινες γρήγορα και ήθελες να επιταχύνεις δεν φαινόταν να δυσκολεύεται καθόλου! Η ζελατίνα Double-Bubble πρόσφέρει εξαιρετική προστασία από τον αέρα και το δερμάτινο κάλυμμα του ντεπόζιτου σε συνδιασμό με την σέλλα που δεν γλυστρούσε ούτε λίγο και τη πιο σκηφτή θέση οδήγησης σε κάνουν να αισθάνεσαι πως η σταθερότητα της μηχανής σε ευθεία και στροφές είναι απίστευτη!
    Παρόλαυτα τα ωραία, η πιο σκηφτή θέση οδήγησης σε συνδιαζό με την πολύ σκληρή ανάρτηση κούρασε τη μέση μου λιγάκι. Επίσης οι μικροδιορθώσεις που χρειαζόμουν πολλές φορές πάνω σε στροφές με το γκάζι ήταν αρκετά πιο δύσκολες και η αίσθηση πολύ πιο απότομη. Η κατανάλωσή του σαφώς μεγαλύτερη από το VFR και αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου είναι το οτι οι γραμμούλες στον δείκτη βενζίνης δεν αντιστοιχούν σε ομοιόμορφης ποσότητας καύσιμο με αποτέλεσμα όσο πιο λίγες γραμμές είχες τόσο λιγότερο κρατούσε η βενζίνη. Δηλαδί. Το γέμισα στο Μαρούσι, πήγα Καλλιθεα-Μαρούσι-Καλλλιθέα-Μαρούσι-Κολωνάκι και έπεσε η πρώτη γραμμή! Φεύγω από Βικτώρια με 6 γραμμές και φτάνω Σούνιο με 3 Στο Λαύριο είχε 2 μέχρι να περάσω το Λαύριο είχε πέσει στη μια και 3 φανάρια μετά άρχισε να αναβοσήνει... Επίσης σου καίει τα πόδια από τις θερμοκρασίες ακόμα και εν κινήσει!
    Τέλος πάντων, γυρνόντας στο γκαράζ για να αφήσω το CBR να ξεκουραστεί και να ξαναπάρω τη VFR διαπίστωσα πως αν και δεν έχουν σοβαρή διαφορά βάρους, η VFR μου φάνηκε πως έχει πιο ανάλαφρη αίσθηση. Παίρνοντας τον δρόμο του γυρισμού ένοισα όπωςνιώθεις γυρνόντας απο διακοπές που έχεις περάσει πολύ καλά αλλά δεν έχεις κοιμηθεί ιδιέτερα καλά και ξαπλώνεις στο κρεββάτι σου. ΑΝΑΚΟΥΦΗΣΗ! Συνειδητοποίησα πόσο πολύ μου αρέσει η πιο όρθια στάση οδήγησης της VFR και η γεενικότερη αίσθησή της! Μου έλειψε λιγάκι το τόσο γκάζι και η πολύ δύναμη της CBR αλλά είμουν ευτυχισμένος που οδηγούσα το μηχανάκι μου πάλι. Αποφάσισα πως θα ήθελα στο μέλλον να βάλω κι εγώ καλύτερες αναρτήσεις, επίσης που άρεσε η αίσθηση του δερμάτινου καλύματος και λάτρεψα την σέλλα όπως και τη ζελατίνα τα οποία θα επιδιώξω να βάλω στη VFR.
    Η βασική συναναβάτρια μου αν και της άρεσε η όλη αίσθηση στιβαρότητας και ταχύτητας-επιτάχυνσης βρίσκεο τη VFR πολύ πιο άνετη και ξεκούραστη γι'αυτή. Οπότε συμφωνήσαμε VFR RULEZZZ1!!!!
    Η δεύτερη συναναβάτρια θα σας πει τις εντυπώσεις της αυτοπροσώπως!


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Seelenheil στις 04.05.10 8:46, 1 φορά
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συγκριτικό VFR800 V-Tec 2002 με CBR1100 XX 2004

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 03.05.10 12:54

    Το VFR έχει πολύ πιο καλή συμπεριφορά στο δρόμο καλύτερη γωνιομετρία ( πιο στριφτερό ή πιο sport ) πιο ελαφρύ και καλύτερα φρένα με ένα σετ καλές αναρτήσεις θα έχεις καλύτερο αποτέλεσμα από το XX

    την θέση οδήγησης του άλλοι την μισούν άλλοι όχι, ενώ στο vfr βολεύονται όλοι

    κινητήρας και τέτοιες λεπτομέρειες δεν αξίζουν καν να αναφέρουμε silent
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Συγκριτικό VFR800 V-Tec 2002 με CBR1100 XX 2004

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 03.05.10 13:25

    Να καταθέσω και εγώ την άποψη μου, έχωντας το πρώτο ΧΧ στη Βόρεια Ελλάδα, απο το '96 μέχρι το '98.



    Απιστευτος χιλιομετροφάγος σε Εθνικές οδούς, αυτοκινητόδρομους κλπ, ακόμα θυμάμαι την πρωτομαγια του '97. Καμμένα Βούρλα - Καβάλα τρείς ώρες και πέντε λεπτά........... Δικάβαλος, τριβάλιτσος + tank-bag, στους τότε δρόμους, ΜΕ ΒΡΟΧΗ....... Κατερίνη - Θεσσαλονίκη σε ένα τέταρτο (60 χλμ, μ.ω.τ 240 χ.α.ω.)....
    52.000 χιλιόμετρα, φυσικά απροβλημάτιστα, αντικαταστάθηκε τον Σεπτ' του '98 απο αυτήν:



    Ο λόγος; Η θέση οδήγησης του ΧΧ είχε αρχίσει να με κουράζει, ειδικά στις κλειδώσεις πίσω απο τα γόνατα και τον αυχένα.

    Οι τότε εντυπώσες μου είναι περίπου οι ίδιες που αναφέρει και ο Seelenheil στο αρχικό του ποστάρισμα. Πάντως το VFR είναι αρκετά πιο στριμωχτό για δύο (και γι' αυτό άλλωστε αντικαταστάθηκε άμεσα απο το Ντέρο). Επίσης σε ταξίδι με φούλ φορτίο, υστερούσε σημαντικά και σε άνεση και σε "πορεία". Όμως, για μονοκάβαλη χρήση, θεωρώ την Βέφα πολύ καλύτερη. Υστερεί ελάχιστα σε ανοιχτούς δρόμους, αλλά σε επαρχιακούς και σε σφιχτά κομμάτια απέχει παρασάγκας.......
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: Συγκριτικό VFR800 V-Tec 2002 με CBR1100 XX 2004

    Δημοσίευση από mak Την / Το 03.05.10 13:35

    Παναγιώτης Κ. έγραψε:Να καταθέσω και εγώ την άποψη μου, έχωντας το πρώτο ΧΧ στη Βόρεια Ελλάδα, απο το '96 μέχρι το '98.

    http://illiweb.com/fa/pbucket.gif

    Σε ωραίο χρώμα την είχες! Wink

    Πανέμορφη μηχανή!I love you Θυμάμαι πιτσιρικάς την είχα ερωτευτεί. Φυσικά ακόμα και τώρα όταν πετυχαίνω καμία κοντοστέκομαι και την θαυμάζω!
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Συγκριτικό VFR800 V-Tec 2002 με CBR1100 XX 2004

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 03.05.10 13:36

    Coffee που'σαι ρε Ovlelix να σώσεις τη κατάσταση ?
    Coffee
    avatar
    laume
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Θηλυκό
    Εγγραφή : 31/01/2010
    Mηνύματα : 713
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda CBF 250!!!
    Κράνος : HJC Samurai MC1

    Απ: Συγκριτικό VFR800 V-Tec 2002 με CBR1100 XX 2004

    Δημοσίευση από laume Την / Το 05.05.10 16:15

    Seelenheil έγραψε:Η βασική συναναβάτρια μου αν και της άρεσε η όλη αίσθηση στιβαρότητας και ταχύτητας-επιτάχυνσης βρίσκεο τη VFR πολύ πιο άνετη και ξεκούραστη γι'αυτή. Οπότε συμφωνήσαμε VFR RULEZZZ1!!!!
    Η δεύτερη συναναβάτρια θα σας πει τις εντυπώσεις της αυτοπροσώπως!

    Ήρθε και η δεύτερη... Razz

    Λοιπόν... εγώ δεν μπορώ να κάνω τόοοσο εμπεριστατωμένη κριτική... καταλαβαίνετε...

    Αυτά που να πω είναι τα εξής απλά:
    Κατ'αρχάς να πω ότι από αισθητικής απόψεως... ΠΟΛΥ ωραία μηχανή!
    Έμοιαζε να μην μπορεί να τη ζορίσει τίποτα...
    Απίστευτος ήχος!!! Rolling Eyes
    Μου δημιούργησε απίστευτη αίσθηση γενικότερα... Laughing

    ΑΛΛΑ...
    Σαν θέση με κούρασε αρκετά σε σχέση με VEFA με την οποία δεν καταλαβαίνω τίποτα!

    Κυρίως δηλαδή στα γόνατα, λόγω πιο κλείστης θέσης οι κλειδώσεις ενοχλήθηκαν... Neutral

    Η VEFA μου φαίνεται πολύ πιο άνετη, ξεκούραστη και γενικότερα passenger friendly...

    Δεν ξέρω αν ισχύει ή αν είναι μόνο θέμα συνήθειας αλλά όταν γυρίσαμε και πήραμε τη VEFA... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes I felt a warm feeling in my heart!!! Razz

    Αυτά από εμένα... Και μέχρι νεωτέρας ειδοποίησης...

    VFR RULEZZZZZ!!!!!! Thumbsup
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Συγκριτικό VFR800 V-Tec 2002 με CBR1100 XX 2004

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 08.05.10 14:40

    Αντικαταστάτη για το cbr 1100 XX δεν θα βγάλουνε?
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Συγκριτικό VFR800 V-Tec 2002 με CBR1100 XX 2004

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 08.05.10 15:07

    SCORPIOS έγραψε:Αντικαταστάτη για το cbr 1100 XX δεν θα βγάλουνε?
    Και να μη βγάλουνε Scorpie μου εμένα μου κάνει το παλιό όπως είναι !
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Συγκριτικό VFR800 V-Tec 2002 με CBR1100 XX 2004

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 08.05.10 15:41

    SCORPIOS έγραψε:Αντικαταστάτη για το cbr 1100 XX δεν θα βγάλουνε?

    Βγάλανε!!! Ένα 1200ρι. Να δεις πως το λένε... πως το λένε....... Rolling Eyes


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Συγκριτικό VFR800 V-Tec 2002 με CBR1100 XX 2004

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 08.05.10 16:52

    Βάγγο μου ωραίο είναι αυτό που βγάλανε.
    Προσωπικά όμως προτιμώ να τη βολέψω με ένα ταληράκι και το ΧΧ παρά με 17.000 + για αυτό που βγάλανε !!!!!

    Η αλήθεια είναι πως το βλέπω (το VFR 1200 F) και με τρέχουν τα σάλια αλλά βάζω χαρτομάντηλο και σκουπίζομαι !!!!!
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συγκριτικό VFR800 V-Tec 2002 με CBR1100 XX 2004

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 08.05.10 16:55

    Ολως τυχαιως Δημητρη τωρα εγραφα για τι 1200,δες στο θρεντ νεο vfr 1200. Very Happy Very Happy
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Συγκριτικό VFR800 V-Tec 2002 με CBR1100 XX 2004

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 08.05.10 17:00

    vasilakos έγραψε:Ολως τυχαιως Δημητρη τωρα εγραφα για τι 1200,δες στο θρεντ νεο vfr 1200. Very Happy Very Happy

    Όλως τυχαίως Βασιλάκο μου το διάβασα ..........

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 22.09.17 14:30