VFRh - VFR Club Hellas


    Honda Bioblade VFR800RR

    Μοιραστείτε
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 08.05.10 11:31

    Aυτo που περίμεναν πολλοί από τη Honda , για ενα ανανεωμένο Vfr 800 , και που ποτέ δεν έγινε και απλά αντικαταστάθηκε από το 1200 , ανέλαβαν να το κάνουν βέλγοι δημοσιογράφοι του περιοδικού Motorrijder και το αποτέλεσμα , απλά εξαιρετικό .

    Κάτι που πιστεύω θα μπορούσε να κάνει και η Honda για να διατηρήσει το ενδιαφέρον σε αυτή την κατηγορία , και ταυτόχρονα να έχει και το 1200 ως το μεγάλο της sport touring



    Honda Bioblade VFR800RR
    Κινητήρας:781cc V-Four 781cc V-Four


    Ισχύς:125bhp @10,000 rpm 125bhp @ 10.000 rpm

    Ροπή:69lb.ft @ 8,250 rpm 69lb.ft @ 8.250 σ.α.λ.

    Μετάδοση:6-speed 6-τάχυτο

    Πλήρως ΚΑΥΣΙΜΩΝ Βάρος:212kg (467lbs.) 212kg

    Χωρητικότητα καυσίμου:21 litres (5.5 gal) 21 λίτρα (5,5 gal)

    Τιμή:£14,000 approx £ 14.000



    Δειτε ....

    http://www.motorcycle-usa.com/115/6599/Motorcycle-Article/Honda-VFR800RR-Bioblade.aspx
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 08.05.10 12:06

    Με λάθος μοντέλο VFR ξεκίνησαν. RC36ii έπρεπε να εξελίξουν, τα 800ρια το μόνο θετικό (από τεχνική άποψη) που έχουν είναι που πήγαν το cam gear train στο πλάι, κατά τα άλλα υστερούν παντού.

    Όπως έκανε ο κυριούλης εδώ, θαυμάστε >>> http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/108025// είναι στα ολλανδικά αλλά νόημα βγαίνει εύκολα.

    Ανέβασμα στα 836 κυβικά, με αύξηση διαμέτρου και όχι διαδρομής, carbs από RC30, αναρτήσεις από 954, και bodywork RC45 που ταιριάζει σε βαθμό που αν δεν το προσέξεις ΠΟΛΥ προσεκτικά δεν καταλαβαίνεις ότι δεν είναι RC45 και πολλά άλλα.
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 08.05.10 12:33

    Καλά και άγια ρε παιδιά, αλλά η ταπεινή μου άποψη είναι πως έχουνε πάρει πολύ σπόρ μονοπάτι, κάτι που δεν είναι στη φιλοσογία της Βέφας.
    Μού φέρνουν στο μυαλό κάτι Γερμανολαζούς που έρχονται τα καλοκαίρια στα χωριά τους με καραφτιαγμένες Mercedes, μέ λάστιχα σαν βαρέλια, χαμηλομένες αναρτήσεις και τα ρέστα. Άμα θες σπορ αμάξι (και έχεις και το κασέρι), πάρε μια Πόρσε και τελείωνε.

    Το ίδιο και με αυτές τις εξελίξεις, άμα θέλω κάτι τόσο σπορ, βουτάω ένα .......RRRR και είμαι κομπλέ. Το VFR δεν είναι για τέτοια. Για εμένα η σωστή εξέλιξη θα ήταν να αφήσουν ήσυχο τον κινητήρα (άντε και να του δώσουν πέντε αλόγατα παραπάνω, έτσι για να μας τα πάρουν πιο γλυκά), να δουλέψουν λίγο πάνω στις αναρτήσεις και τέρμα.
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 08.05.10 12:55

    Velociraptor έγραψε:Με λάθος μοντέλο VFR ξεκίνησαν. RC36ii έπρεπε να εξελίξουν, τα 800ρια το μόνο θετικό (από τεχνική άποψη) που έχουν είναι που πήγαν το cam gear train στο πλάι, κατά τα άλλα υστερούν παντού.

    Προτεινω τον κυριο για moderator αμεσα λεμε!! Worthy Laughing Laughing
    Ηξερα οτι υπαρχει λογος που σε συμπαθω εσενα ρε φιλε τελικα!!! Rock Rock

    Παντως και εμενα το αρχικο bioκατι δεν με τρελλαινει και πολυ... Σιγουρα εχουν ριξει πολυ δουλεια αλλα δεν μου καθεται καλα... Οπως λεει και ο αδερφος Παναγιωτης η VFR ΔΕΝ ειναι σπορ μηχανη (τουλαχιστον οχι εδω και 20 χρονια) αλλα κατι πολυ παραπανω και μοναδικο...

    Για εμενα η ιδανικη VFR θα επρεπε να εχει τα εξης:

    - upside μπροστινο
    - μπρος/πισω ρυθμιζομενη αναρτηση ηλεκτρονικα
    - τετραπιστονα φρενα DELINKED με ABS ΚΑΙ Traction control (γιατι η εχουμε τεχνολογια η δεν εχουμε)
    - μοτερ στα 1000 κυβικα με εμφαση στη ΡΟΠΗ και οχι στην ιπποδυναμη ψηλα
    - ντεποζιτο τουλαχιστον 21 λιτρα (23-25 δεν θα χαλουσε κανεναν)
    - ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ η τουλαχιστον στα ιδια κιλα με το 800αρι
    - σχεδιαστικη γραμμη απο τα 750 με την διχρωμια στην καρινα
    - πιο δυνατα φωτα
    - ελαφρως μεγαλυτερα φερινγκ, με πλαινα flaps ρυθμιζομενα α λα FJR
    - πιο φαρδια ουρα με ενσωματωμενες βασεις για βαλιτσες α λα BMW K1200
    - πιο ανετη σελα για οδηγο/συνεπιβατη
    - οργανα με πληρες TRIP COMPUTER α λα ZZR1400
    - ΟΧΙ μαρκετιστικες π@π@ρες του στυλ "VTEC" αλλα απλες αποδοτικες λυσεις οπως εχει κανει η BMW στο GS800 που λειτουργει με πολυ φτωχο μειγμα, με αποτελεσμα τρελες αυτονομιες

    Θα παω και λιγο πιο μακρυα και θα ζητησω και τα εξης:

    - Επιλογη προγραμματος χαρτογραφησης μοτερ και ελεγχου των αναρτησεων και ρυθμισεων ABS / TC.
    -- Sport mode: full power και σφιξιμο των αναρτησεων για στροφιλικια και σπορ χρηση
    -- Touring mode: Φτωχο μειγμα με εμφαση στην ροπη χαμηλομεσαια και αυτονομια, με τις αναρτησεις σε μεσαιες/ανετες ρυθμισεις
    -- Winter mode: Μειωμενη ιπποδυναμη με ανετες αναρτησεις και αυξημενο ελεγχο ABS / Traction control

    Να ξεφυγουμε τελειως; Θελω και αλλο ενα mode για χρηση σε χωματοδρομους που θα ψηλωνει τις αναρτησεις και θα κοβει τελειως το ABS και θα κανει τη λειτουργια του μοτερ πολυ ηπια για κινηση σε χωμα.

    Α! Και ολα αυτα τα modes θελω να ειναι πληρως παραμετροποιησιμα ωστε να μπορω πχ να συνδιασω φτωχο μειγμα με ψηλες αναρτησεις, η full power και οχι ABS, η full power και ανετες αναρτησεις κλπ κλπ.

    Ζηταω πολλα; Cool


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 08.05.10 13:09

    Πλακα κανεις τωρα ετσι????
    avatar
    posnightmist
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/03/2009
    Mηνύματα : 1908
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
    Κράνος : ARAI RX-7 GP

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από posnightmist Την / Το 08.05.10 13:22

    postmankav έγραψε:Πλακα κανεις τωρα ετσι????
    σσσσσσσσσσσσσ κάνε ησυχία κοιμάται ο Νίκος!! silent silent silent
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 08.05.10 13:48

    postmankav έγραψε:Πλακα κανεις τωρα ετσι????

    posnightmist έγραψε:
    postmankav έγραψε:Πλακα κανεις τωρα ετσι????
    σσσσσσσσσσσσσ κάνε ησυχία κοιμάται ο Νίκος!! silent silent silent

    Laughing Βασικα περιμενα τις απαντησεις γιατι το παραπανω ηταν λιγο "στημενο"! Razz

    Τι θα λεγατε αν σας ελεγα οτι υπαρχει ηδη ενα τετοιο μηχανακι; Whistle


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 08.05.10 13:53

    Ταξιδευτής έγραψε:....................
    Τι θα λεγατε αν σας ελεγα οτι υπαρχει ηδη ενα τετοιο μηχανακι; Whistle

    Για λέγε, για λέγε..........
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 08.05.10 14:00

    Παναγιώτης Κ. έγραψε:
    Ταξιδευτής έγραψε:....................
    Τι θα λεγατε αν σας ελεγα οτι υπαρχει ηδη ενα τετοιο μηχανακι; Whistle

    Για λέγε, για λέγε..........

    αντε πες να μαθουμε και εμεις τα κουλαδια!!!
    avatar
    ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/12/2009
    Mηνύματα : 1500
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
    Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2

    ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ Την / Το 08.05.10 14:21

    και εγω θελω να μαθω. Popcorn Popcorn Popcorn Popcorn
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 08.05.10 14:30

    Νικόλα όλα καλά αλλά όχι και να μην σου αρέσει το VTEC!!!!!!!
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 08.05.10 14:45

    Ειναι το νεο Ducati Multistrada 1200!



    Να τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη;

    - upside μπροστινο

    USD Ohlins. Κανει; Laughing


    - μπρος/πισω ρυθμιζομενη αναρτηση ηλεκτρονικα

    Εχει ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση ελεγχομενη κατα βουληση (δειτε παρακατω)


    - τετραπιστονα φρενα DELINKED με ABS ΚΑΙ Traction control (γιατι η εχουμε τεχνολογια η δεν εχουμε)

    Brembo monoblock ακτινικες με δισκους 320mm -τα πιο ισχυρα φρενα που εχουν φορεθει σε μηχανη παραγωγης. Τι να λεμε;
    Επισης ABS νεας γενιας και το διαστημικο traction control 8 επιπεδων που χρησιμοποιει η 1098R -ΚΑΙ τα 2 συστηματα ελεγχομενα ηλεκτρονικα κατα βουληση.


    - μοτερ στα 1000 κυβικα με εμφαση στη ΡΟΠΗ και οχι στην ιπποδυναμη ψηλα

    1200 κυβικουκλες V2 απο το μοτερ του θηριου 1198 με απιστευτα κτηνωδη ροπη -μεχρι τις 8,000 ΣΑΛ εχει σταθερα πανω απο 2.5 κιλα παραπανω ροπη απο το 1198! Μιλαμε για μπουλντοζα! Οτι εχει και 150 αλογα αβαδιστα/αβασανιστα δεν χαλαει και κανεναν νομιζω...

    - ντεποζιτο τουλαχιστον 21 λιτρα (23-25 δεν θα χαλουσε κανεναν)

    21 λιτρα.

    - ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ η τουλαχιστον στα ιδια κιλα με το 800αρι

    Εδω γελαμε! Laughing Ειναι 1 8 9 κ ι λ α στεγνο, οποτε καντε υπολογισμους...

    - πιο δυνατα φωτα

    Φωτιστικα σωματα με τεχνολογια LED α λα Audi.

    - ελαφρως μεγαλυτερα φερινγκ, με πλαινα flaps ρυθμιζομενα α λα FJR

    Double layer fairings α λα νεο VFR1200 -αν και ξαναλεω οτι η Ducati το ειχε χρησιμοποιησει πρωτη στη σειρα 749/999 (και πολυ παλια στο supermono αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια)...


    - πιο φαρδια ουρα με ενσωματωμενες βασεις για βαλιτσες α λα BMW K1200

    Εχει ενσωματωμενες βασεις ακριβως οπως τα BMW και βαλιτσες της Ducati που περιλαμβανονται στον στανταρ εξοπλισμο της Touring εκδοσης! (XONTA AKOYYYYΣΣΣΣΣΣΣΣ;;;; )

    - πιο ανετη σελα για οδηγο/συνεπιβατη

    Η σελα ειναι πραγματικα πολυθρονα τοσο για τον οδηγο οσο και για τον συνεπιβατη, με μεγαλη απλα για τον δευτερο να κινηθει και μαρσπιε σε πολυ φυσικες θεσεις.

    - οργανα με πληρες TRIP COMPUTER α λα ZZR1400

    Tεραστιων διαστασεων ταμπλο με οτι ενδειξη μπορει να χωρεσει ο νους...
    Θερμοκρασια εξωτερικη, θερμ μοτερ, διπλους χιλιομετρητες, καταναλωση, ταση μπαταριας κλπ κλπ


    - ΟΧΙ μαρκετιστικες π@π@ρες του στυλ "VTEC" αλλα απλες αποδοτικες λυσεις οπως εχει κανει η BMW στο GS800 που λειτουργει με πολυ φτωχο μειγμα, με αποτελεσμα τρελες αυτονομιες

    Εδω χρησιμοποιει μια τεχνολογια της εταιριας που εξελιχθηκε στους αγωνες και τελειοποιηθηκε στη σειρα 999 και μετα.

    Οι κεφαλες ειναι στενες (testa stretta) χρησιμοποιοντας μικρες γωνιες 25 μοιρων αναμεσα στις βαλβιδες εισοδου/εξοδου, με αποτελεσμα πιο μικρους/συμπαγεις και πιο αποδοτικους θαλαμους καυσης, ενω παραλληλα εδινε την δυνατοτητα να χρησιμοποιηθουν μεγαλυτερες βαλβιδες για καλυτερη αποδοση.

    Μηχανολογικες λυσεις ουσιας και οχι μαρκετινγκ...

    Ολες οι λεπτομερειες της τεχνολογιας αυτης εδω: http://ashonbikes.com/content/multistrada-testastretta-11-degrees



    Θα παω και λιγο πιο μακρυα και θα ζητησω και τα εξης:

    - Επιλογη προγραμματος χαρτογραφησης μοτερ και ελεγχου των αναρτησεων και ρυθμισεων ABS / TC με διαφορα προγραμματα οπως sport, urban, touring κλπ.

    Το Multi χρησιμοποιει ενα εξελιγμενο συστημα ηλεκτρονικου ελεγχου του εγκεφαλου, των αναρτησεων και των συστηματων ABS / TC.

    Οι αναρτησεις ειναι παρομοιες με το συστημα ESA II της BMW αλλα σε πολυ πιο εξελιγμενο επιπεδο.
    Η επαναφορα και η συμπιεση ρυθμιζονται ανεξαρτητα μεταξυ τους με ξεχωριστα μοτερακια με 30 βηματα ενω ειναι και πληρως παραμετροποιησιμες απο τον αναβατη.

    Το συστημα ελεγχου εχει 4 βασικα προγραμματα λειτουργιας: Sport, Touring, Urban και Enduro!

    Στο sport οι αναρτησεις σκληραινουν, το Traction control μπαινει σε χαμηλη ρυθμιση, η ευαισθησια του ABS χαμηλωνει ενω ο κινητηρας αποδιδει 150 αλογα και η αποκριση στο γκαζι γινεται πολυ ακριβης & αμεση.

    Στο touring η δυναμη παραμενει ως εχει, αλλα η αποκριση στο γκαζι γλυκαινει, το ΑBS και το TC αυξανουν την ευαισθησια τους, και οι αναρτησεις μαλακωνουν.

    Στο urban η δυναμη κατεβαινει στα 100 αλογα, η αποκριση γινεται ακομα πιο γλυκεια, και το ABS με το TC μπαινουν σε πληρη λειτουργεια.

    Για το enduro δειτε λιγο πιο κατω...


    Να ξεφυγουμε τελειως; Θελω και αλλο ενα mode για χρηση σε χωματοδρομους που θα ψηλωνει τις αναρτησεις και θα κοβει τελειως το ABS και θα κανει τη λειτουργια του μοτερ πολυ ηπια για κινηση σε χωμα.

    Εδω ειναι το Enduro mode! Η δυναμη κατεβαινει στα 100 αλογα, το γκαζι λειτουργει εσκεμμενα πολυ γλυκα, το ABS τιθεται εκτος και οσο κουφο και αν ακουγεται, οι αναρτησεις ψηλωνουν κατα μερικα εκατοστα κανοντας μεγαλη διαφορα στην κινηση εκτος δρομου.

    Το παρακατω ΔΕΝ ειναι photoshop! Rock



    Α! Και ολα αυτα τα modes θελω να ειναι πληρως παραμετροποιησιμα ωστε να μπορω πχ να συνδιασω φτωχο μειγμα με ψηλες αναρτησεις, η full power και οχι ABS, η full power και ανετες αναρτησεις κλπ κλπ.

    Και αυτο το εχουμε! Και τα 4 modes ειναι πληρως παραμετροποιησιμα. Η Ducati αναφερει οτι μπορουν να γινουν πανω απο 5 χιλιαδες δυνατοι συνδιασμοι στα 4 προγραμματα αναλογα με τις προτιμησεις του αναβατη.

    Πχ δεν σου αρεσει το enduro με 100 αλογα; Βαζεις τη χαρτογραφηση απο το sport με τα 150 αλογα και ξεμπαζωνεις τις βουνοπλαγιες! Δεν σου αρεσει η αποκριση στο γκαζι στο touring; Το γυρνας στην αποκριση απο το sport.... κοκ


    Οσοι το εχουν οδηγησει απλα παραμιλανε... Ο Χουντρας βγηκε και ειπε δημοσιως οτι προκειται για την σημαντικοτερη μηχανη ολων των εποχων...


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 08.05.10 14:55

    Eπισης να πω οτι η μηχανη εχει ρυθμιζομενη ζελατινα σε υψος:


    12βολτη παροχη:


    Μεγαλο χωρο για πραγματα κατω απο τη σελα:


    Κλειδι αναδιπλουμενο: (οκ οχι σημαντικο, αλλα ωραιο να το εχεις anyway)


    Επισης το ταμπλο εχει 3 διαφορετα layouts για να διαλεξει ο αναβατης και αισθητηρα εξωτερικου φωτισμου για να αναβει οταν σκοτεινιαζει -(κατι που εχει και η 999 μου ;)) .

    Α! Και κατι ακομα που ξεχασα: ο συμπλεκτης ειναι πλεον υγρος (οι Ducatisti ηδη κανουν χαρακιρι) αλλα εχει σερβομηχανισμο που υποβοηθαει στις αλλαγες των ταχυτητων κανοντας το λεβιε πολυ μαλακο, ενω στα κατεβασματα λειτουργει ως slipper clutch!!! Worthy Worthy

    Δηλαδη τι αλλο να βαλει καποιος σε μια μηχανη; Punk


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ταξιδευτής στις 08.05.10 14:59, 1 φορά


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 08.05.10 14:57

    Είπαμε ότι η ducati για τις μηχανες είναι οτι η ferrari για τα αυτοκίνητα

    Αλλά μην μου πεις ότι δεν εχει μαρκετίστηκες π@π@ριες?
    Μέχρι να βρεις πιο κουμπί να πατήσεις τη ρύθμιση να κάνεις θα βραδιάσεις.
    Τόσα ηλεκτρονικά θα είναι αξιοπιστα?
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 08.05.10 14:59

    Νίκο η τιμή του ποια είναι?
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 08.05.10 15:01

    Η τιμη ειναι 18,000 για την βασικη εκδοση και 20,000 για την S με ολα τα παραπανω! Smile

    Οσο για τις ρυθμισεις δεν ειναι μαρκετιστικα κολπα με την εννοια οτι αποδιδουν και αποδιδουν απιστευτα, αλλαζοντας ριζικα τη μηχανη απο ρυθμιση σε ρυθμιση. Οσο για το αν βραδιασει, το ρυθμιζεις μια φορα και το αφηνεις, η αν θες το αφηνεις στις εργοστασιακες ρυθμισεις και εισαι αρχοντας! Smile

    Πειτε μου τωρα για το νεο VFR και την τεχνολογια του.... Razz (sorry αλλα δεν κρατηθηκα! Laughing )


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από mak Την / Το 08.05.10 16:03

    Ταξιδευτής έγραψε:Πειτε μου τωρα για το νεο VFR και την τεχνολογια του.... Razz (sorry αλλα δεν κρατηθηκα! Laughing )



    Αυτό σου φτάνει? Razz

    Η νέα VFR είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής που εφοδιάζεται (προαιρετικά) με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τα οφέλη σε ταχύτητα, χρηστικότητα, άνεση, οικονομία αλλά και αξιοπιστία είναι αδιαμφισβήτητα σε σχέση με τα υπάρχοντα κιβώτια ταχυτήτων. Η αποδοχή της ανωτερότητας που έχουν τα εν λόγο συστήματα είναι πλεόν καθολική σε εφαρμογές στον αυτοκινητιστικό χώρο και σε πολλές περιπτώσεις (π.χ supercars)έχουν πλέον αντικαταστήσει τα συμβατικά.

    Μπορεί ο μοτοσυκλετιστικός κόσμος σε σχέση με τον αυτοκινητιστικό να είναι πιο "παραδοσιακός" αλλά πιστεύω πως αργά η γρήγορα θα αποδεχτούμε ότι τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη είναι το μέλλον και θα ξεχάσουμε σιγά σιγά τη μανέτα του συμπλέκτη. Αν λοιπόν αυτό δεν είναι καινοτομία τότε τι είναι?

    Με τα παραπάνω δεν προσπαθώ να υποστηρίξω πώς η VFR1200 είναι καλύτερη μοτοσυκλέτα από τη Multistrada(η οποία παρεπιπτώντος μου αρέσει πολύ). Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω. Σίγουρα, ο τεχνολογικός εξοπλισμός της Multi είναι εντυπωσιακός και ίσως σαν πακέτο για κάποιον που θέλει να κάνει τα πάντα με μία μηχανή είναι ότι καλύτερο, αλλά ας μην μηδενίζουμε τόσο εύκολα την προσπάθεια της Honda με την νέα VFR.

    Smile
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 08.05.10 17:13

    mak έγραψε:Αν λοιπόν αυτό δεν είναι καινοτομία τότε τι είναι?
    Smile

    Sorry φιλε Μακη, αλλα αν ολοκληρη Honda εχει μονο ενα κιβωτιο να επιδειξει στην "ναυαρχιδα" της που τοοοοσο μας επρηζαν οτι θα ειναι τοσο τεχνολογικα μπροστα κλπ, τοτε συγνωμη αλλα για εμενα χανει το παιχνιδι εντελως.

    Ασε που για να λεμε τα συκα συκα, αυτη την καινοτομια δεν θυμαμαι να την ζητησε και κανεις αναβατης... Ολοι λεγαμε για περισσοτερη δυναμη, μικροτερο βαρος, trip computer, καλυτερη ζελατινα/καλυψη απο αερα, γιατι οχι καλυτερη καταναλωση, ευκολιες οπως ενσωματωμενες βασεις για βαλιτσες, παροχη ρευματος, κλπ...
    Και αν θελαμε να ειμαστε και πιο "απληστοι" θα μιλαγαμε για δυναμη απο superbike, στησιμο αναλογα με τις διαθεσεις και slipper clutch...

    Πες μου τι απο ολα αυτα εχει η νεα VFR...

    Και αν ειμαι τοσο "αυστηρος" με τη Honda ειναι γιατι αυτη η εταιρια καποτε εβγαζε μηχανολογικα οροσημα που ηταν πραγματικα ετη φωτος μπροστα απο οτιδηποτε αλλο....


    ΥΓ. Ο υδραυλικα ελεγχομενος συμπλεκτης της Ducati που λειτουργει ως slipper clutch μη μου πεις οτι δεν ειναι εξισου εντυπωσιακος με τον διπλο συμπλεκτη της Honda...
    Ειδικα για αναβατες σαν εμενα που θελουν ελαφρυ συμπλεκτη για χρηση τουρισμου ΚΑΙ να μην μπλοκαρει σε κατεβασματα...


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    S.W.
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 04/10/2009
    Mηνύματα : 203
    Ηλικία : 97
    Μοντέλο : vfr800 abs
    Κράνος : HJC

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από S.W. Την / Το 08.05.10 17:51

    Νομιζω πως μπορουμε να ειμαστε περιφανοι και να χαμογελαμε με τα μοτορια μας χωρις αυτα τα αξεσουαρ του διαωολου!
    εκτος βεβαια αν κυκλοφορισει κατι τετιο---

    http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.robotoys.com/SWSpeederBike.gif&imgrefurl=http://www.robotoys.com/st_prod.html%3Fp_prodid%3D1489&h=267&w=400&sz=42&tbnid=ilB6JsCPjoa_fM:&tbnh=83&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dstar%2Bwars%2Bbikes&hl=el&usg=__80qia9WwViOR_iS4g6MRchy-Atw=&ei=UXnlS6KeEIfc-QaBi7zpAw&sa=X&oi=image_result&resnum=17&ct=image&ved=0CFMQ9QEwEA
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από mak Την / Το 08.05.10 17:52

    Νικόλα σε πολλά από αυτά που λες συμφωνώ, και εγώ θα ήθελα π.χ μικρότερο βάρος, trip computer, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και με χαλάει που δεν τα έχει. Αλλά δεν θεωρώ ότι επειδή δεν έχει τα παραπάνω δεν είναι ανταγωνιστική απέναντι σε άλλες προτάσεις. Θα περιμένω να διαβάσω απόψεις από ανθρώπους που την οδήγησαν και αν αξιωθώ κάποια στιγμή να την καβαλήσω και εγώ, θα καταλήξω αν αξίζει η όχι.

    Ταξιδευτής έγραψε:Sorry φιλε Μακη, αλλα αν ολοκληρη Honda εχει μονο ενα κιβωτιο να επιδειξει στην "ναυαρχιδα" της που τοοοοσο μας επρηζαν οτι θα ειναι τοσο τεχνολογικα μπροστα κλπ, τοτε συγνωμη αλλα για εμενα χανει το παιχνιδι εντελως.

    Ταξιδευτής έγραψε:Και αν ειμαι τοσο "αυστηρος" με τη Honda ειναι γιατι αυτη η εταιρια καποτε εβγαζε μηχανολογικα οροσημα που ηταν πραγματικα ετη φωτος μπροστα απο οτιδηποτε αλλο....

    Όσον αφορά το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, πίστεψε με, είναι η καινοτομία που ψάχνεις. Όπως αποτέλεσε ορόσημο στα σασμάν των αυτοκινήτων έτσι πιστεύω πως θα γίνει και στις μοτοσυκλέτες. Δεν έχει καμία σχέση με τα συμβατικά στη πράξη(είναι ανώτερο παντού) και τα οφέλη που προκύπτουν σε όλα τα επίπεδα είναι πολλαπλά(ταχύτητα, χρηστικότητα, άνεση, οικονομία, αξιοπιστία) και σημαντικά. Η αξία του δεν εξισώνεται με τπτ από κανένα στοιχείο από τον εξοπλισμό της Multi. Αυτή είναι η γνώμη μου Νικόλα. Smile
    avatar
    kostasdirt
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 460
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : ΚΤΜ 990 Adventure EXC 450
    Κράνος : Shoei XR1000 UVEX Enduro Airoh Stelt Senior

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από kostasdirt Την / Το 08.05.10 18:26

    Κάτσε να δουλέψει κανά χρόνο το multi να δούμε μήπως αλλάζει μόνη της τα προγράμματα μετά.. Whistle
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 08.05.10 18:31

    kostasdirt έγραψε:Κάτσε να δουλέψει κανά χρόνο το multi να δούμε μήπως αλλάζει μόνη της τα προγράμματα μετά.. Whistle

    Worthy Worthy Worthy
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 08.05.10 19:23

    kostasdirt έγραψε:Κάτσε να δουλέψει κανά χρόνο το multi να δούμε μήπως αλλάζει μόνη της τα προγράμματα μετά.. Whistle

    Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 08.05.10 19:48

    kostasdirt έγραψε:Κάτσε να δουλέψει κανά χρόνο το multi να δούμε μήπως αλλάζει μόνη της τα προγράμματα μετά.. Whistle

    Και λεω "που ειναι το σχολιο; πολυ αργησε!" Laughing Laughing
    Κατσε να το δει και ο γλυτσας να εχουμε γλεντια!!! Laughing Razz Laughing Laughing


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/12/2009
    Mηνύματα : 1500
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
    Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2

    ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.

    Απ: Honda Bioblade VFR800RR

    Δημοσίευση από ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ Την / Το 08.05.10 19:50

    Παναγιώτης Κ. έγραψε:
    kostasdirt έγραψε:Κάτσε να δουλέψει κανά χρόνο το multi να δούμε μήπως αλλάζει μόνη της τα προγράμματα μετά.. Whistle

    Worthy Worthy Worthy
    +742 lol! lol! lol! lol!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 22.09.17 19:52