VFRh - VFR Club Hellas


    Αλλαγη αλυσιδας κλειστου τυπου σε FI

    Μοιραστείτε
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Αλλαγη αλυσιδας κλειστου τυπου σε FI

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 14.05.10 3:02

    Λοιπον μια περιγραφη για το πως μπορειτε να αλλαξετε αλυσιδα κλειστου τυπου χωρις να χρειαστει να αφαιρεσετε το μονομπρατσο.
    Μπορει ειδη να το ξερετε μπορει και οχι αλλα καλο ειναι να υπαρχει εδω μεσα μια περιγραφη.

    Ευκαιρια ειναι αφου θα αλλαξουμε αλυσιδα να καθαρισουμε και το μονομπρατσο απο τα λαδια σκονες,λασπες κτλ. που μαζευονται εκει πισω με τον καιρο.
    Βγαζουμε το τελικο και τον τροχο(δεν ειναι απαραιτητο αμα δεν θελετε να καθαρισετε αλλα θα δουλεψετε πολυ πιο ανετα χωρις τον πισω τροχο.. ).
    Αφαιρουμε το προστατευτικο της αλυσιδας και το αριστερο φερινγκ.

    Τωρα στη δεξια μερια της μοτο στην βαση των μαρσπιε εχει ενα μαυρο πλαστικο καπακι.Το βγαζουμε προσεκτικα με ενα ισιο κατσαβιδι και βλεπουμε το παξιμαδι του αξονα του μονομπρατσου.

    Von VFR 800 Kette" alt="" />

    Για να ξεσφιξουμε το παξιμαδι του αξονα θα χρειαστουμε 27αρι καρυδακι.
    Το ξεβιδωνουμε και αφηνουμε στην ακρη.
    Στην αριστερη μερια της μοτο,βγαζουμε το αντιστοιχο μαυρο καπακι και αρχιζουμε να αφαιρουμε:

    Von VFR 800 Kette" alt="" />

    Τον αισθητηρα του ταχυμετρου.
    Το εμβολο του συμπλεκτη.
    Το καπακι του μπροστινου γραναζιου.Εδω βαλτε τις βιδες που βγαζετε σε σειρα γιατι εχουν διαφορετικο μηκος!!

    Von VFR 800 Kette" alt="" />
    Χαρωνουμε την αλυσιδα στο τερμα.
    Ξεβιδωνουμε και την βιδα που κραταει το γραναζι, το αφαιρουμε και αφου εχουμε ξεπερασει το σοκ απο την βρωμα που εχει μαζευτει εκει μεσα,αρχιζουμε το καθαρισμα.
    Εγω βαζω ενα χαρτονι απο κατω και παιρνω ενα ρολο χαρτι κουζινας..
    Τα "χοντρα" με ενα πλαστικο μαχαιρι και μετα ψεκασμα,κατα προτιμηση καθαριστικο σιλικονης(προσεξτε τις βαμενες επιφανιες!!!)ή WD 40(ψεκαστε αφοβα).
    Μια παλια οδοντοβουρτσα ή ενα μικρο πινελο με σκληρη τριχα βοηθαει παρα πολυ.

    Βγαζουμε και το πισω γραναζι και βλεπουμε οτι αυτο που μας εμποδιζει να αφαιρεσουμε την αλυσιδα ειναι η βαση του μαρσπιε.

    Von VFR 800 Kette" alt="" />

    Παμε τωρα δεξια στον αξονα του μονομπρατσου,εκει που βγαλαμε στην αρχη το παξιμαδι και πιεζουμε τον αξονα μεσα με το χερι μας.2-3εκατοστα ειναι αρκετα.
    Αμα δεν πιεζετε με το χερι παρτε ενα κομματι μαλακο ξυλο βαλτε το πανω στην ακρη του αξονα και χτυπηστε ελαφρια με ενα σφυρακι μεχρι να υποχωρισει.
    Ελαφρια για μην χαλασουμε τα πασα του αξονα και για να μην μας φυγει ο αξονας μεσα και κρεμαστει το μονομπρατσο σε μια μερια και κανουμε ζημια στα ρουλεμαν!!!
    Τα ρουλεμαν δεν ειναι καθολου φτηνα,γι αυτο προσεχτε!!!Ελαφρια χτυπηματακια ειπαμε!

    Παμε παλι στο αριστερο μαρσπιε και βλεπουμε τωρα που εχει βγει λιγο ο αξονας μπορουμε να γυρισουμε ολη την βαση του μαρσπιε προς τα πανω και ετσι υπαρχει αρκετος χωρος για να βγαλουμε απο κατω την αλυσιδα.

    Von VFR 800 Kette" alt="" />

    Αυτο ειναι ολο και αμα δεν ασχοληθειτε πολυ ωρα με το καθαρισμα ειναι βαρια,βαρια μια ωρα δουλεια.


    Von VFR 800 Kette" alt="" />

    Βγαλτε και καθαριστε και το λαστιχιενιο προστατευτικο του μονομπρατσου.Και εκει μαζευετε βρωμια απο παλια λαδια και χωματα και ειναι κριμα να περασει απο εκει η καινουργια μας αλυσιδα και να κολησουν επανω της.

    Την βιδα του μπροστινου γραναζιου την σφιγκουμε με 51Nmκαι Loclite medioum!
    Το παξιμαδι του αξονα του μονομπρατσου με 93Nm
    Τις βιδες του πισω γραναζιου με 34Nm
    Τις βιδες του πισω τροχου με 108Nm

    Αυτος ο τροπος για να περασετε την αλυσιδα γινετε στα FI. Στα V-Tech δεν παιζει σιγουρα και για τα 750 δεν γνωριζω.
    Oποιος εχει ερωτησεις /αποριες επι του θεματος,στην διαθεση σας!

    Ελπιζω να μην σκυλοβαρεθηκατε οπως ο Fiocco....











    Von VFR 800 Kette" alt="" />

    Αντε τελιωνε να παμε καμια βολτα...
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: Αλλαγη αλυσιδας κλειστου τυπου σε FI

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 14.05.10 3:18

    Αγαπητοι μου συντονιστες γιατι δεν φαινονται οι φωτογραφιες??
    Οταν κανω "επεξεργασια" τις εμφανιζει κανονικα,εδω ομως οχι.
    Τι εκανα λαθος?? Shocked
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Αλλαγη αλυσιδας κλειστου τυπου σε FI

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 14.05.10 8:54

    Οι φωτογραφίες, τώρα, φαίνονται μια χαρά. Χρήσιμη παρουσίαση. Thumbsup

    Στα VFR 750 (RC 36 I και ΙΙ) η αλλαγή αλυσίδας δεν μπορεί να γίνει με τον ίδιο τρόπο.

    Παρεμπιπτόντως, ο άξονας του μονόμπρατσου έχει ένα παξιμάδι που ξεβιδώνει μόνο με ειδικό εργαλείο. Αν δεν το έχουμε είναι αδύνατον να το ξεβιδώσουμε.


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ο φυσικός στις 14.05.10 11:52, 1 φορά
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Αλλαγη αλυσιδας κλειστου τυπου σε FI

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 14.05.10 11:41

    Ο φυσικός έγραψε:Αν δεν το έχουμε είναι αδύνατον να το ξεβιδώσουμε.

    Καλά μην ορκίζεσαι κιόλλας... Γίνεται και παραγίνεται.

    Στα 750 πρέπει να βγει το μονόμπρατσο, γιατί δεν είναι pivotless το πλαίσιο, είναι κανονικό και εμποδίζει.
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Αλλαγη αλυσιδας κλειστου τυπου σε FI

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 14.05.10 11:51

    Έχεις δίκιο για το πλαίσιο, πρέπει να αφαιρεθεί το ψαλίδι για να αλλάξει η αλυσίδα. Θα το διορθώσω.

    Όσο για το εργαλείο, είμαι βέβαιος ότι θα υπάρχει κάποια πατέντα, ήθελα όμως να επισημάνω αυτό το ιδιαίτερο σημείο των 750.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Αλλαγη αλυσιδας κλειστου τυπου σε FI

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 14.05.10 11:57

    Η γνωστή πατέντα με τον επίσημο γαλλικό τίτλο ''sfyri de kalemiiii'' , προφέρεται σε στυλ Μανωλίδου για καλύτερο αποτέλεσμα lol!

    Σοβαρά τώρα ΚΑΝΟΝΙΚΑ θέλει το ειδικό εργαλείο με part number 07908-4690001 ή το πιο καινούριο 07908-4690003 που είναι σαν καρυδάκι αλλά έχει εξοχές σαν πολεμίστρες πύργου, το χρεώνει κανά 70ρι η Honda, ξέρω σπεύσατε...



    Το οποίο εργαλείο ΔΕΝ είναι ιδιο με το αντίστοιχο για παπίσιους συμπλέκτες που μοιάζει αλλά ΟΥΤΕ και με το αντίστοιχο για μονόδρομους συμπλέκτες...

    Δλδ η Honda έχει τρία ειδικά εργαλεία, για όποιον δεν κατάλαβε, έτσι για να μας βάζει να τυρανιόμαστε και να ξοδευόμαστε.

    Οι μάστορες στα συνεργεία, συνήθως έχουν μόνο το εργαλείο για τους παπίσιους συμπλέκτες... Οπότε με προσεκτικό χέρι και σωστό σφυρί καλέμι για να μην γίνουν χαρακιές...

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.06.18 12:53