VFRh - VFR Club Hellas


    ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Μοιραστείτε

    Ψηφοφορία

    Πώς παρκάρουμε σε καράβι;

    [ 6 ]
    23% [23%] 
    [ 20 ]
    77% [77%] 

    Σύνολο Ψήφων: 26
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 58
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 14.05.10 21:46

    Καλοκαιράκι μύρισε, σε βαπόρια θα μπούμε, για να δούμε πώς διασφαλίζουμε την ισορροπία της καλής μας μέσα στα καράβια;

    Για λέτε λοιπόν, όρθια ή πλαγιασμένη, και γιατί;
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7104
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 14.05.10 21:53

    Το VFR όρθιο γιατί έτσι είναι ακλόνητο και πιάνει λιγότερο χώρο.

    Το DRZ στο πλαινό γιατί...δεν έχει κεντρικό και γιατί δεν παθαίνει τίποτα!

    ΥΓ. Πού τα σκέφτεσαι αυτά τα θέματα. Razz
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 14.05.10 21:58

    Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω καλά, αλλά θα προσπαθήσω:

    Όταν έχεις τη μηχανή στο πλαινό σταντ, δημιουργούνται 3 άξονες στους οποίους στηρίζεται η μοτοσυκλέτα: το σταντ και οι 2 ρόδες.
    Όταν είναι στο κεντρικό, η μηχανή στηρίζεται σε 2 άξονες: αυτούς του σταντ.

    Δεδομένου λοιπόν πως από την αντίθετη φορά από αυτήν που γέρνει η μηχανή την έχουμε δεμένη, ώστε να μη μπορεί με το κούνημα να "φύγει" προς τα εκεί (από την άλλη ούτως ή άλλως γέρνει στο σταντ, πρέπει να αναποδογυρίσει το πλοίο για να πέσει!), νομίζω πως η λύση του πλαϊνού είναι η καλύτερη.

    Πως τα είπα;! Very Happy

    cheers cheers cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 14.05.10 22:13

    Vvag έγραψε:
    Πως τα είπα;! Very Happy

    cheers cheers cheers

    Shocked Shocked Shocked Blink

    εγραψες Razz
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 14.05.10 22:15

    Don John έγραψε:
    Vvag έγραψε:
    Πως τα είπα;! Very Happy

    cheers cheers cheers

    Shocked Shocked Shocked Blink

    εγραψες Razz

    T T T T T


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/12/2009
    Mηνύματα : 1500
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
    Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2

    ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ Την / Το 14.05.10 22:19

    Vvag έγραψε:Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω καλά, αλλά θα προσπαθήσω:

    Όταν έχεις τη μηχανή στο πλαινό σταντ, δημιουργούνται 3 άξονες στους οποίους στηρίζεται η μοτοσυκλέτα: το σταντ και οι 2 ρόδες.
    Όταν είναι στο κεντρικό, η μηχανή στηρίζεται σε 2 άξονες: αυτούς του σταντ.

    Δεδομένου λοιπόν πως από την αντίθετη φορά από αυτήν που γέρνει η μηχανή την έχουμε δεμένη, ώστε να μη μπορεί με το κούνημα να "φύγει" προς τα εκεί (από την άλλη ούτως ή άλλως γέρνει στο σταντ, πρέπει να αναποδογυρίσει το πλοίο για να πέσει!), νομίζω πως η λύση του πλαϊνού είναι η καλύτερη.

    Πως τα είπα;! Very Happy

    cheers cheers cheers


    +742 Thumbsup

    αδερφε τα ιπες τελια! στο μεσεο σταν επισεις γλιστρανε περισοτερο και οσο ποιο ψιλη ειναι η μοτοσικλετα τοσο μεγαλιτερος ειναι ο κινδινος να πεσει λογο ιψιλου κεντου βαρους. Wink
    avatar
    ELENA
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Θηλυκό
    Εγγραφή : 19/01/2010
    Mηνύματα : 2888
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : YAMAHA MT-09 TRACER
    Κράνος : Shoei RF-1100

    لا تتخلي غن حلمك

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από ELENA Την / Το 14.05.10 22:34

    Vvag έγραψε:Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω καλά, αλλά θα προσπαθήσω:

    Όταν έχεις τη μηχανή στο πλαινό σταντ, δημιουργούνται 3 άξονες στους οποίους στηρίζεται η μοτοσυκλέτα: το σταντ και οι 2 ρόδες.
    Όταν είναι στο κεντρικό, η μηχανή στηρίζεται σε 2 άξονες: αυτούς του σταντ.

    Δεδομένου λοιπόν πως από την αντίθετη φορά από αυτήν που γέρνει η μηχανή την έχουμε δεμένη, ώστε να μη μπορεί με το κούνημα να "φύγει" προς τα εκεί (από την άλλη ούτως ή άλλως γέρνει στο σταντ, πρέπει να αναποδογυρίσει το πλοίο για να πέσει!), νομίζω πως η λύση του πλαϊνού είναι η καλύτερη.

    Πως τα είπα;! Very Happy

    cheers cheers cheers


    Σωστός συν ότι στα μεγάλα καράβια τουλάχιστον τις μηχανές τις δένουν εκτός από τις υποδοχές που υπάρχουν στο πλάι του καραβιού , τραβάνε και σκοινί από το πάτωμα που έχει εξτρα υποδοχες και βάζουν δεύτερο . Άρα δεν κουνάει ρούπι!!!
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7104
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 14.05.10 22:39

    Το όλο θέμα εξαρτάται βέβαια και από τη σχεδιαστική αρτιότητα των σταντ. Για παράδειγμα στο ΜΟNZA που είχα κάποτε, το πλαϊνό σταντ ήταν για τα πανηγύρια. Από την άλλη, το βασικό μου πρόβλημα στα πλοία δεν είναι το αν θα πέσει η μηχανή. Πάντα τις δένω, οπότε και στο κεντρικό σταντ είναι ασφαλέστατο το VFR. Επίσης, βάζω έναν τάκο μπροστά από την πίσω ρόδα για να μην κινηθεί προς τα εμπρός. Το βασικό πρόβλημα, πάντως, είναι να μην γδαρθεί από επαφή με άλλη μοτό και το κεντρικό σταντ καθορίζει καλύτερα τον χώρο της, ειδικά αν έχει και πλαϊνές βαλίτσες.
    avatar
    ELENA
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Θηλυκό
    Εγγραφή : 19/01/2010
    Mηνύματα : 2888
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : YAMAHA MT-09 TRACER
    Κράνος : Shoei RF-1100

    لا تتخلي غن حلمك

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από ELENA Την / Το 14.05.10 22:43

    Σωστός ο Τάκης !!! Πάντως στα μεγάλα τα καράβια βλ. blue star τις δένουν την μία στην δύση και την άλλη στην ανατολή !Και σε τέτοια απόσταση με το πλαινό που δένει που δεν υπάρχει περίπτωση ούτε να γύρει , ούτε καν να κουνηθεί . Τσίτα !!!
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 14.05.10 22:45

    Ο φυσικός έγραψε:Το όλο θέμα εξαρτάται βέβαια και από τη σχεδιαστική αρτιότητα των σταντ. Για παράδειγμα στο ΜΟNZA που είχα κάποτε, το πλαϊνό σταντ ήταν για τα πανηγύρια. Από την άλλη, το βασικό μου πρόβλημα στα πλοία δεν είναι το αν θα πέσει η μηχανή. Πάντα τις δένω, οπότε και στο κεντρικό σταντ είναι ασφαλέστατο το VFR. Επίσης, βάζω έναν τάκο μπροστά από την πίσω ρόδα για να μην κινηθεί προς τα εμπρός. Το βασικό πρόβλημα, πάντως, είναι να μην γδαρθεί από επαφή με άλλη μοτό και το κεντρικό σταντ καθορίζει καλύτερα τον χώρο της, ειδικά αν έχει και πλαϊνές βαλίτσες.

    Θα συμφωνησω μαζι σου! Thumbsup
    και εμενα μου δινει μια αισθηση σιγουριας το κεντρικο σταντ που δεν νοιωθω με το πλαϊνο Suspect
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 15.05.10 0:10

    πάντως από ΄τι θυμάμαι όταν πήγα κάποια φορά σάμο με το αίολος κεντέρης, μου έκανε εντύπωση ο αλουμινένιος βραχίονας με λαστιχο από την κάτω μεριά που έπιανε την μοτό στη σέλα και την ακινητοποιούσε, εννοείτε την άφηνες ξεκλέιδωτη και στο σταντ και οχι στο νύχι
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 15.05.10 3:46

    Πρωτον δεν εχω κεντρικό.. χαχαχαχ , προσωπικά το μοτερ μεσα σε καράβι είναι κάπως ετσι…

    1. πλαϊνό σταντ
    2. πρωτη ταχυτητα μέσα
    3. δεμένη η μανετα του μπροστινού φρένου
    4. 2 ιμάντες για κόντρα δέσιμο

    αμα θες φυγε τωρα......

    lol! lol! lol! lol! lol! lol!
    avatar
    alextsouk
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : honda cbr 600rr
    Κράνος : arai viper gt

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από alextsouk Την / Το 15.05.10 10:01

    στα superfast για ιταλια τις δενουν πλαινο και οποιοσ ειχε βαλει κεντρικο του ειπαν να τη βαλει πλαινο.τοτε που ειχα παει εγω τουλαστιχον
    avatar
    teacher
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/01/2009
    Mηνύματα : 589
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
    Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

    Never ride faster than your angel can fly...

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από teacher Την / Το 15.05.10 10:12

    TO VFR που είναι βαρύ και επειδή σε καράβι θα είμαι τριβάλιτσος με 200kg φορτίο, το βάζω στο κεντρικό και βάζω τάκους μπρος πίσω και δένω μόνος μου
    Για Σαντορίνη που με έβαλαν και την άφησα στο πλαϊνό, αλλά με πολύ φορτίο!!! (κ εννοώ οι βαλίτσες ασήκωτες), επειδή κούναγε πάρα πολύ, την βρήκα να έχει ξεβηδωθεί (οχι τελειώς μερικές βόλτες) το πλαϊνό, με αποτέλεσμα να φαίνετια σαν λυγισμένο και να έχει ακουμπήσει σε κάτι κάγκελα (ευτυχώς με βαλίτσες)
    Ίσως φταίει ότι ποτέ δεν είχα ελέγξει τη βίδα στο πλαϊνό σταντ...... αλλά ρε γαμώτο ούτε 40.000Km δεν είχα και είχε λασκάρει η βίδα... τι να πω...
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 15.05.10 11:10

    το απόλυτο δέσιμο είναι με διπλό σταν και ιμάντα περασμένο στη σέλα και να πιάνει κάτω δεξιά αριστερά......σφίξιμο τέρμα ώστε να πατήσει κάτω η πίσω ρόδα.......έχω περάσει απίστευτη κακοκαιρία Νορβηγία με καρυδότσουφλο και δεν κουνήθηκε καθόλου .....αλλά είχε ειδικές θέσεις το πλοίο για μηχανή

    εδώ Ελλάδα το καλύτερο είναι το μονό σταν και κόντρα δέσιμο με τάκους μπρος πίσω την μηχανή
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 15.05.10 13:29

    προσωπικα το καλυτερο δεσιμο ειναι στονπλαγιοστατη βαζεις ταχυτητα και το πιανεις με δυο ιμαντες το πολυ απο τους ειδικους κρικους που εχει το πλοιο στους μπουλμεδες ,μονο αμα τουμπαρει το πλοιο θα πεσει το μηχανακι
    avatar
    Arxiereas
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 12/06/2009
    Mηνύματα : 313
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : Hamburger
    Κράνος : Tupperware

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από Arxiereas Την / Το 15.05.10 13:30

    Vvag έγραψε:
    Δεδομένου λοιπόν πως από την αντίθετη φορά από αυτήν που γέρνει η μηχανή την έχουμε δεμένη, ώστε να μη μπορεί με το κούνημα να "φύγει" προς τα εκεί (από την άλλη ούτως ή άλλως γέρνει στο σταντ, πρέπει να αναποδογυρίσει το πλοίο για να πέσει!), νομίζω πως η λύση του πλαϊνού είναι η καλύτερη.

    Πως τα είπα;! Very Happy

    cheers cheers cheers
    Ολόσωστη η θεωρία των τριών σημείων. Επίσης αν είναι στο κεντρικό, ακόμη και με ταχύτητα στο κιβώτιο δεν διασφαλίζεται από μετατοπίσεις μπρος-πίσω. Συν τοις άλλοις θα πρέπει να δεθεί με ιμάντες και από τις δυο μεριές, πράγμα δύσκολο έως ακατόρθωτο αφού δεν θα βρείτε 2 σταθερά αντικριστά σημεία στο πλοίο.

    Μια διόρθωση (σημαντική) σε αυτά που είπες. Αν είναι στο πλαϊνό στάντ και εννοείται από τη μεριά του σταντ είναι και το σταθερό σημείο του πλοίου που θα δεθεί, τότε πρέπει να τη δέσουμε από τη μεριά του σταντ για να κρατήσει κόντρα και να μην πέσει από την αντίθετη. Έτσι αριστερά κοντράρει το σταντ, δεξιά ο ιμάντας.
    Σε δυο δρομολόγια τριβάλιτσο το έδεσα έτσι και όλα πήγαν καλά (με πρώτη στο κιβώτιο, πλαϊνό και δέσιμο σε σταθερό σημείο από το μαρσπιέ συνοδηγού της ίδιας πλευράς με το σταντ). Σε άλλο δρομολόγιο (high speed 3 Σαντορίνη-Πειραιά ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΣΟΙ ΤΑΞΙΔΕΨΕΤΕ) δεν με άφησαν να το δέσω εγώ και όταν πήγα να το πάρω είδα ότι είχαν "αγγαλιάσει" με τον ιμάντα τη σέλα και τον έπιασαν από το δεξί μαρσπιέ. Το αποτέλεσμα, όταν έφτασα σπίτι και έβγαλα βαλίτσες είδα ένα σημαδάκι από το σφιγκτήρα του ιμάντα πάνω στο νεύρο της ουράς.
    15 εγκεφαλικά και 42 εμφράγματα... Shocked
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7104
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 15.05.10 15:06

    Αρχιερέα με τάκο στη ρόδα (ή και στις δύο αν θες) διασφαλίζεται το μπρος πίσω. Επίσης από τη μεριά που είναι το "πατητήρι" του σταντ είναι αδύνατον να πέσει, τουλάχιστον στο 750, διότι εξέχει και πατάει και εκεί.

    Τα παραπάνω δεν σημαίνουν, πάντως, ότι το πλαϊνό σταντ είναι κακή λύση. cheers
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 15.05.10 16:32

    Arxiereas έγραψε:Μια διόρθωση (σημαντική) σε αυτά που είπες. Αν είναι στο πλαϊνό στάντ και εννοείται από τη μεριά του σταντ είναι και το σταθερό σημείο του πλοίου που θα δεθεί, τότε πρέπει να τη δέσουμε από τη μεριά του σταντ για να κρατήσει κόντρα και να μην πέσει από την αντίθετη. Έτσι αριστερά κοντράρει το σταντ, δεξιά ο ιμάντας.

    Αυτό εννοούσα, δεν το εξήγησα καλά μάλλον. Wink Wink Wink


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 18.05.10 0:34

    Στα μεγάλα καράβια που έχω μπει μου λένε βάλε πλαϊνό σταντ.
    Στα μικρά καραβακιά μου λένε κεντρικό σταντ...Βγάλε άκρη.
    Απλα επειδή μου το δένανε με κάτι παλιοσκηνια πήγα και αγόρασα ημάντα
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 18.05.10 11:49

    Το ζητούμενο είναι να βρούμε τον τρόπο που απαιτεί την μεγαλύτερη δύναμη για να ρίξει την μηχανή, σωστά;
    Στο πλαϊνό σταντ, η δύναμη για να πέσει προς τα αριστερά είναι τεράστια, προς τα δεξιά όμως είναι σχετικά μικρή (αλλιώς δεν θα σηκωνόταν για να ξεκινήσουμε). Μπροστά και πίσω δεν το συζητάμε, επειδή αν έχεις αφήσει ταχύτητα μέσα, είναι αδύνατο να κουνηθεί.
    Από την άλλη μεριά, στο κεντρικό σταντ είναι σχεδόν αδύνατο να πέσει δεξιά ή αριστερά. Μπορεί όμως σχετικά εύκολα να φύγει μπροστά, και ας έχει ταχύτητα μέσα.
    Οπότε:
    - Πλαϊνό σταντ, αν μπορούμε να την δέσουμε από αριστερά καλά, για να μην σηκωθεί.
    - Κεντρικό σταντ, αν μπορούμε να την δέσουμε από πίσω, για να μην φύγει μπροστά.
    - Παίρνουμε ένα εντουράκι και το παρατάμε όπου νάναι, όπως νάναι, επειδή είναι αδιάφορο αν πέσει. Very Happy


    _________________
    Στάθης
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 18.05.10 12:16

    apostat έγραψε:Το ζητούμενο είναι να βρούμε τον τρόπο που απαιτεί την μεγαλύτερη δύναμη για να ρίξει την μηχανή, σωστά;
    Στο πλαϊνό σταντ, η δύναμη για να πέσει προς τα αριστερά είναι τεράστια, προς τα δεξιά όμως είναι σχετικά μικρή (αλλιώς δεν θα σηκωνόταν για να ξεκινήσουμε). Μπροστά και πίσω δεν το συζητάμε, επειδή αν έχεις αφήσει ταχύτητα μέσα, είναι αδύνατο να κουνηθεί.
    Από την άλλη μεριά, στο κεντρικό σταντ είναι σχεδόν αδύνατο να πέσει δεξιά ή αριστερά. Μπορεί όμως σχετικά εύκολα να φύγει μπροστά, και ας έχει ταχύτητα μέσα.
    Οπότε:
    - Πλαϊνό σταντ, αν μπορούμε να την δέσουμε από αριστερά καλά, για να μην σηκωθεί.
    - Κεντρικό σταντ, αν μπορούμε να την δέσουμε από πίσω, για να μην φύγει μπροστά.
    - Παίρνουμε ένα εντουράκι και το παρατάμε όπου νάναι, όπως νάναι, επειδή είναι αδιάφορο αν πέσει.
    όπως το drz του φθυσικού, λέμε τώρα!!!
    avatar
    Π.Γ.Α
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/03/2010
    Mηνύματα : 130
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : Kότσυφας Kατράμης 1137 κυβικών
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από Π.Γ.Α Την / Το 18.05.10 13:07

    όταν το πλόιο έχει ειδικές θέσεις το αφήνουμε στους "ειδικούς" τρομάρα τους με τη διακριτική εποπτεία μας... (και κανα καντήλι αν χρειαστεί)

    όταν το πλοίο είναι ελληνικών συμφερόντων, έχουμε μαζί μας 2 ιμάντες, το βάζουμε στο πλαϊνό στάντ (3 σημεία στήριξης-τροχοί και σταντ), και προσπαθούμε να το σφίξουμε όσο μπορούμε περνώντας τον ένα ιμάντα από τη σέλα και τον άλλο από το λαιμό της μοτο!!!
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 18.05.10 15:22

    Εγω ποτε δεν ειχα ιδιαιτερη αναζητηση στο συγκεκριμενο ζητημα.
    Το θεωρουσα παντα αυτονοητο οτι η μηχανη θα πρεπει:

    - να εχει την μεγαλυτερη δυνατη βαση στηριξης (=πλαινο σταντ)
    - και καποιο τροπο να μην πηγαινει μπρος η πισω (=ταχυτητα μεσα).

    Αυτο σε συνδιασμο με 2 ιμαντες πισω μαρσπιε και μπροστινο πιρουνι, η σελα και τιμονι and you're laughing.

    Εχω δει μερικους να βαζουν τη μηχανη σε κεντρικο σταντ με τακο μπρος-πισω αλλα ομολογω οτι δεν θα ενοιωθα ησυχος ετσι. Αν οχι για τιποτε αλλο, θα ανησυχουσα μηπως οι σφιγμενοι ιμαντες που πιανουν τη μηχανη απο τη μια μερα την τραβηξουν στο πλαι απο το κεντρικο η μηπως κυλισει πλαι απο τους τακους... Γιατι αν το κεντρικο φυγει τελος... Crying or Very sad


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    DENTOCOP
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2010
    Mηνύματα : 1499
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
    Κράνος : HJC,SHOEI

    It's all part of the charm.

    Απ: ..για δέσιμο! Πως ασφαλιζουμε τη μηχανη μας στο πλοιο;

    Δημοσίευση από DENTOCOP Την / Το 18.05.10 16:20

    postmankav έγραψε:Πρωτον δεν εχω κεντρικό.. χαχαχαχ , προσωπικά το μοτερ μεσα σε καράβι είναι κάπως ετσι…

    1. πλαϊνό σταντ
    2. πρωτη ταχυτητα μέσα
    3. δεμένη η μανετα του μπροστινού φρένου
    4. 2 ιμάντες για κόντρα δέσιμο

    αμα θες φυγε τωρα......

    lol! lol! lol! lol! lol! lol!
    Σωστός.Αφού στο κεντρικό στάντ η πίσω ρόδα δεν πατάει έδαφος,γιατί να βάλω ταχύτητα?

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.04.18 15:15