VFRh - VFR Club Hellas


    Νεα sport touring απο την triumph

    Μοιραστείτε
    avatar
    noe13
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/01/2009
    Mηνύματα : 276
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : vfr 800 v-tec 2005
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Νεα sport touring απο την triumph

    Δημοσίευση από noe13 Την / Το 18.05.10 19:45

    Αντιγραφω απο bikerspirit

    http://www.youtube.com/watch?v=CPk7eNhskzE

    Αντιγραφη απο το forum των στριγκακηδων http://www.mainstreet.gr/ForumTriumph/

    2011 SPRINT GT

    Νέα sport touring από την Triumph που προσφέρει επιδόσεις και πρακτικότητα.
    Νέα έκδοση 130 ίππων του τρικύλινδρου θρυλικού κινητήρα των 1050 κυβικών.
    Έως 117 λίτρα σκληρών αποσκευών με το top case σαν αξεσουάρ.
    ABS στον στάνταρ εξοπλισμό.
    Εξαιρετική σχέση απόδοσης προς τιμή.
    Ανανεωμένη Sprint ST που ενσωματώνει νέα πιο αιχμηρή εμφάνιση.

    Triumph Sprint GT 2011: για όλους τους δρόμους που απλώνονται μπροστά.
    Πέντε χρόνια μετά την εμφάνιση της δημοφιλούς sport touring Sprint ST 1050 έρχεται ένα νέο μοντέλο με μεγαλύτερη πρακτικότητα και περισσότερη έμφαση στην ‘touring’ πλευρά του όρου ‘sport touring’: Η Triumph Sprint GT.

    Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι η Sprint GT έχει χάσει τις σπορ ικανότητες που έκαναν την Sprint ST μια από τις πιο δημοφιλείς και διαχρονικές μοτοσικλέτες στη γκάμα της Triumph. Όπως θα περιμένατε από μια βρετανική μοτοσικλέτα που χαρακτηρίζεται ‘Μεγάλου Τουρισμού’, η GT προσφέρει εξαιρετική απόδοση για πραγματικές συνθήκες σε ένα πρακτικό και στυλάτο πακέτο.

    Σε μια αγορά μοτοσικλέτας που συνεχώς οι κατηγορίες και οι χρήσεις γίνονται όλο και πιο συγκεκριμένες, η Sprint GT προσφέρει μια μοναδική πρόταση για τον καθημερινό μοτοσικλετιστή: επιδόσεις, πρακτικότητα και καλή τιμή.

    Τον τομέα των επιδόσεων έχει αναλάβει ο ανανεωμένος θρυλικός τρικύλινδρος κινητήρας 1050 κυβικών της Triumph. Η τελευταία μετενσάρκωση του κινητήρα που πρωτοπαρουσιάστηκε στη Sprint ST του 2005 περιλαμβάνει αυξημένη ιπποδύναμη, ροπή και χρηστικότητα. Με 130 ίππους στο δεξί χέρι, η Sprint GT προσφέρει εξαιρετική απόδοση για πραγματικές συνθήκες. Στην εξέλιξη αυτού του κινητήρα έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις μεσαίες στροφές αντί να αναζητηθεί η απόλυτη ιπποδύναμη.

    Η λέξη πρακτικότητα είναι αυτή που χαρακτηρίζει την Sprint GT, η οποία διαθέτει πλαϊνές βαλίτσες 31 λίτρων, στάνταρ ABS, αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, ενσωματωμένη σχάρα με χειρολαβή, αυτονομία πάνω από 300 χλμ και ένα προαιρετικό top box ικανό να αποθηκεύσει δύο full face κράνη και με παροχή ρεύματος για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Η Sprint GT προσφέρει απόδοση σε μια τιμή που οι άλλες sport touring μοτοσικλέτες δεν μπορούν να πλησιάσουν.

    Sprint GT: φτιαγμένη για πραγματικούς αναβάτες
    Η σχεδιαστική ομάδα της Triumph ξεκίνησε να φτιάξει μια μοτοσικλέτα που θα βελτίωνε την πρακτικότητα της Sprint ST χωρίς να μπει στα χωράφια των καθαρόαιμων touring μοτοσικλετών και η οποία θα ήταν κατάλληλη για πολύ μακρινά ταξίδια. Παράλληλα η ομάδα πήρε πληροφόρηση από τους υπάρχοντες πελάτες – ειδικά αυτούς της Sprint ST – για να βεβαιωθεί ότι η Sprint GT θα επιτύχει το στόχο της.

    Σε σύγκριση με την πιο σπορ ST, η Sprint GT είναι ολόκληρη καινούργια από το ρεζερβουάρ και πίσω, ενώ στο μπροστινό μέρος ενσωματώνει αναβαθμίσεις που της προσδίδουν διαφορετική συμπεριφορά και αίσθηση.

    Ξεκινώντας από μπροστά, η GT διαθέτει ανανεωμένο φωτιστικό σώμα με φρέσκο σχεδιασμό και ανακλαστικούς προβολείς καλύτερης απόδοσης και βελτιωμένης διάχυσης του φωτός σε σχέση με την ST. Η μοτοσικλέτα διαθέτει ένα νέο εσωτερικό σύστημα στήριξης των καθρεπτών το οποίο δίνει καθαρότερη εικόνα σε μεγάλες ταχύτητες, ενώ η κονσόλα έχει επανασχεδιαστεί για πιο αιχμηρό και μοντέρνο στυλ, διατηρώντας το χαρακτηριστικό σχεδιασμό με τα τριπλά φώτα. Μέσα στην κονσόλα ο αναβάτης θα βρει ένα ευανάγνωστο τριπλό όργανο με παραδοσιακά μεγάλα ταχύμετρο και στροφόμετρο, ενώ το τρίτο όργανο διαθέτει ενδείξεις υπολογιστή ταξιδιού, μέσω του οποίου μπορεί κανείς να επιλέξει ανάμεσα σε κατανάλωση, αυτονομία, χρόνο ταξιδιού, μέση ταχύτητα και ρολόι.

    Περαιτέρω σημαντικές διαφορές μπορούν να βρεθούν στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας. Η σέλα κάτω από την εξάτμιση της ST έχει αντικατασταθεί από ένα παραδοσιακό πλαϊνό σύστημα με τριγωνικό τελικό κάτω από τη δεξιά βαλίτσα, το οποίο όχι μόνο απελευθερώνει περισσότερη ιπποδύναμη, αλλά επίσης αφήνει και αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα για την κλειδαριά της Triumph. Η νέα σέλα τοποθετεί τον συνεπιβάτη χαμηλότερα απ’ ότι στην ST και η άνεση ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τα χαμηλότερα ποδωστήρια. Επίσης η ενσωματωμένη σχάρα προσφέρεται με χειρολαβή στον στάνταρ εξοπλισμό.
    Ο νέος πίσω τροχός, παρότι οπτικά είναι πανομοιότυπος με αυτόν της προκατόχου, είναι ένα κιλό ελαφρύτερος και φοράει, μαζί με τον εμπρός τροχό, το διπλής γόμας ελαστικό BT021 της Bridgestone που προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και διάρκεια ζωής από το BT020 της απερχόμενης ST. Το μεγαλύτερο μονόμπρατσο της GT προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα ακόμα και σε συνθήκες πλήρους φορτίου, ενώ η ανάρτηση έχει επίσης ανανεωθεί. Το πιρούνι είναι εξωτερικά όμοιο με αυτό της ST, αλλά έχει αναθεωρημένη απόσβεση για καλύτερο έλεγχο στο φρενάρισμα, ενώ το ολοκαίνουργιο πίσω αμορτισέρ συμβαδίζει με την πρακτικότητα της GT, διαθέτοντας εύκολα προσβάσιμο εξωτερικό ρυθμιστή απόσβεσης. Τα φρένα είναι επίσης αναθεωρημένα με ελαφρύτερες δισκόπλακες, πιο στέρεα τοποθετημένες για μεγαλύτερη διάρκεια, ενώ μια νέα φόρμουλα στα τακάκια προσφέρει καλύτερη αίσθηση και αυξημένη απόδοση φρεναρίσματος κατά 10%.


    Φορτωμένη με αποσκευές
    Ένας βασικός τομέας στην εξέλιξη της Sprint GT ήταν ο εξοπλισμός της με κορυφαίας ποιότητας αποσκευές.

    Ενώ η Sprint ST διέθετε δύο βαλίτσες των 22 λίτρων ιδανικές για μικρές αποδράσεις, η Sprint GT έρχεται εξοπλισμένη με στάνταρ τουριστικές βαλίτσες 31 λίτρων, καθώς και (προαιρετικά) με ένα αντίστοιχων προδιαγραφών top case, που φέρνουν τη συνολική χωρητικότητα στα 117 λίτρα.

    Η κάθε βαλίτσα είναι ειδικά διαμορφωμένη για μέγιστη πρακτικότητα και είναι αρκετά μεγάλη για να αποθηκεύει ένα full-face κράνος μεγέθους XXL. Οι βαλίτσες έχουν πιστοποιηθεί ώστε να μεταφέρουν από 15 κιλά φορτίο, ενώ ανοίγουν με το κλειδί της μοτοσικλέτας και είναι πλήρως αδιάβροχες. Η βαφή των βαλιτσών είναι στο χρώμα της μοτοσικλέτας και το σύστημα τοποθέτησης τους είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε οι βάσεις να είναι διακριτικές και να μη φαίνονται όταν οι βαλίτσες δεν είναι τοποθετημένες. Επίσης το σύστημα εξασφαλίζει μέγιστη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες καθώς οι βαλίτσες μετακινούνται ελαφρώς προς την κατεύθυνση που στρίβει η μοτοσικλέτα.

    Και σα να μην έφτανε αυτό, η Triumph προσφέρει ένα γιγαντιαίο top case 55 λίτρων ειδικά για την GT. Ικανό να μεταφέρει δύο full-face κράνη, το top case διαθέτει το πλεονέκτημα της παροχής ρεύματος για φόρτιση εν κινήσει ηλεκτρικών συσκευών όπως κινητό ή laptop. To top case είναι επίσης βαμμένο στο χρώμα της μοτοσικλέτας και ανοίγει με το κεντρικό κλειδί. Ο εργονομικός σχεδιασμός του top case του επιτρέπει να λειτουργεί και ως μια άνετη ‘πλάτη’ για τον συνεπιβάτη, με ένα έξτρα μαξιλαράκι για όσους αποζητούν παραπάνω άνεση. Όπως όλα τα αξεσουάρ Triumph, το top case είναι πλήρως δοκιμασμένο σύμφωνα με τα αυστηρότατα στάνταρ του εργοστασίου, εξασφαλίζοντας την τέλεια και ασφαλέστατη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας.

    Η πλήρης γκάμα των εργοστασιακών αξεσουάρ περιλαμβάνει επιλογές που αυξάνουν ακόμα περισσότερο την πρακτικότητα της μοτοσικλέτας και επιτρέπουν στον αναβάτη να μπορεί να την προσωποποιήσει σύμφωνα με τις ανάγκες του. Μεταξύ άλλων υπάρχουν θερμαινόμενα γκριπς, ψηλότερη ζελατίνα, σέλα τζελ και υψηλής ποιότητας μαγνητικά tank bags τα οποία μπορούν να αυξήσουν την χωρητικότητα έως και 30 ακόμα λίτρα.

    Τεχνικά
    Διάσημος για τον σπορ χαρακτήρα του, ο τρικύλινδρος κινητήρας 1050 κυβικών της Triumph έχει ανανεωθεί για καλύτερη απόκριση.

    Το νέο σύστημα εξάτμισης και η αναθεωρημένη ECU ανεβάζουν τη μέγιστη ιπποδύναμη κατά 5 ίππους στους 130, (στις 9,200σαλ) σε σχέση με την Sprint ST. Πιο σημαντικά, ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί για ακόμα πιο δυνατές μεσαίες, με τη μέγιστη ροπή ανεβασμένη κατά 5Nm στα 108Nm, αποδιδόμενη σε 1,200σαλ χαμηλότερα από πριν για πιο άνετα προσπεράσματα.

    Επειδή η Sprint GT έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις και να φτάνει σε απομακρυσμένα μέρη, η αυτονομία είναι το ίδιο σημαντική με την άνεση του αναβάτη. Το χωρητικότητας 20 λίτρων ρεζερβουάρ διασφαλίζει ότι η GT μπορεί άνετα να καλύψει πάνω από 300χλμ μεταξύ ανεφοδιασμών. Το τελευταίας γενιάς σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Triumph όχι μόνο βοηθάει στην απόδοση παραπάνω ιπποδύναμης και ροπής, αλλά δίνει επίσης και μια μικρή βελτίωση στην κατανάλωση και πιο ομαλή απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού. Η έκτη σχέση στη GT είναι 7% μακρύτερη απ’ ότι στην ST, προσφέροντας πιο χαλαρή οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο και βελτιωμένη οικονομία ταξιδιού.

    Το πλαίσιο της Sprint GT: άνεση με αυξημένη εμπλοκή του αναβάτη
    Το αλουμινένιο κυρίως πλαίσιο διπλής δοκού συνεχίζει από την Sprint ST, ενώ το πιρούνι των 43χιλ έχει ανανεωμένα εσωτερικά για καλύτερο έλεγχο και απόσβεση. Τα υπόλοιπα στοιχεία της μοτοσικλέτας είναι καινούργια.

    Το βάρος του πίσω τροχού έχει μειωθεί κατά 1κιλό, ενώ το ελαστικό διπλής γόμας BT021 της Bridgestone έχει επιλεχθεί για τον τέλειο συνδυασμό απόδοσης και διάρκειας ζωής.

    Η νέα εξάτμιση χαμηλώνει το κέντρο βάρους σε σύγκριση με το προηγούμενο σύστημα της ST, ενώ το ψαλίδι είναι μακρύτερο κατά 79.5 χιλ για να διατηρείται η σταθερότητα με βαρύ φορτίο. Οπτικά η GT έχει σχεδιαστεί ώστε να εξελίξει το επιτυχημένο στυλ της ST παρά να ενσωματώσει ολοκαίνουργια εμφάνιση. Το νέο υποπλαίσιο πίσω δημιουργεί μια πιο πρακτική ουρά και τα μόνα κομμάτια που έχουν διατηρηθεί από το ST, είναι το ρεζερβουάρ και τα κάτω φαίρινγκ. Η Sprint GT διαθέτει επίσης καινούργιο πιο εύκολο στη χρήση, κεντρικό σταντ.

    Εμπρός βρίσκονται διπλοί πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320χιλ σε συνδυασμό με ισχυρές τετραπίστονες δαγκάνες και πίσω μονός δίσκος 255χιλ. Το πολύ αποτελεσματικό ABS της Triumph έρχεται ως στάνταρ στην GT, όπως θα περίμενε ο πελάτης αυτής της κατηγορίας μοτοσικλέτας.

    Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσικλέτα με διαφορετική αίσθηση από την ST, προσανατολισμένη πιο πολύ στην τουριστική παρά στην σπορ πλευρά. Είναι επίσης μια συγκροτημένη μοτοσικλέτα με ακριβή συμπεριφορά που εμπλέκει τον οδηγό έτσι ώστε να μπορεί να ακολουθήσει τις σπορ μοτοσικλέτες σε απαιτητικές διαδρομές αλλά ταυτόχρονα διαθέτει εξαιρετικές δυνατότητες για μακρινά ταξίδια δύο ατόμων.

    Η Sprint GT του 2011 έρχεται σε δύο επιλογές χρωμάτων: Aluminium Silver και Pacific Blue. Η μοτοσικλέτα θα είναι στην Ελλάδα περί τα τέλη Ιουλίου και η τιμή της αναμένεται σύντομα.
    avatar
    noe13
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/01/2009
    Mηνύματα : 276
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : vfr 800 v-tec 2005
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Νεα sport touring απο την triumph

    Δημοσίευση από noe13 Την / Το 18.05.10 19:46

    Παρα πολυ μ'αρεσει αν και φοβαμαι λιγο την τιμη στην Ελλαδα!Απλα μου φαινεταο λιιιιιιιγο συντηρητικη σε σχεδιαση!
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Νεα sport touring απο την triumph

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 18.05.10 20:03

    Φαίνεται πιο παλιό από το προηγούμενο.

    Καλό μηχανάκι, αλλά έχει κάτι χαζοπροβλήματα, απίστευτα. Neutral


    _________________
    Στάθης
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Νεα sport touring απο την triumph

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 18.05.10 21:45

    Ο αντιπρόσωπος τις triumph δεν θα τα έλεγε τόσο αναλυτικά.Το θέμα είναι πόσο κάνει και τι συντήρηση έχει

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 14.12.17 22:59