VFRh - VFR Club Hellas


    test ride 1200

    Μοιραστείτε
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    test ride 1200

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 27.05.10 11:23

    Δεν σας είπα ότι έκανα ένα καλό test το καινούργιο VFR 1200.
    Λοιπών λέω την γνώμη μου.

    Τελικά είναι μικρό για 1200 αλλά δεν θα το έλεγα εντυπωσιακό……παρνάει σχεδόν απαρατήρητα …έχει κολλήσει η Honda με τις στρογγυλεμένες άκρες από το CBR 1000 και δεν λέει να βάλει μυαλό, νομίζει ότι θα κάνει μόδα. Το φινίρισμα είναι άψωγο και η βαφή και τα χωρίς βίδες φερινγκ δείχνουν ωραία άλλα χεστίκα για τα φρου φρου και γρήγορα την καβάλησα.

    Θα αρχίσω από το κινητήρα μιας και αυτό ενδιαφέρει ….στο ρελαντί ο κινητήρας δεν κάνει θώρηβο αλλά στις γκαζίες κάτι συντονίζει από το κλαπέτο της εξάτμισης….με το που ξεκινάς καταλαβαίνεις ότι κάνει αρκετό μηχανικό θόρυβο πιο πολύ από το vtec. Ευθεία βάζω δευτέρα και ανοίγω από χαμηλά κατευθείαν η ουρά ξεκινάει έναν πλήρως ελεγχόμενο χορό από το σπινάρισμα αφήνοντας μια μαυρη γραμμή πίσω και ταυτόχρονα ανεβάζοντας χιλιόμετρα όπως μια Honda ξέρει να κάνει. Αλλαγή σε τρίτη το ίδιο ακριβώς, τετάρτη και πάλι το ίδιο το χιλιόμετρα πλέον είναι πολλά και σταματάω τα χορευτικά και έχω αρχίσει το ηλίθιο χαμόγελο….η δύναμη είναι πολύ και παντού και χωρίς ξεσπάσματα πουθενά απλά ανοίγεις το γκάζι και εκτοξεύεσαι και ευτυχώς που έχουν δείκτη της σχέσης που έχεις γιατί αλλιώς θα ήταν μόνιμη σπαζοκεφαλία με πια σχέση κίνησε.
    Παρα την δύναμη όμως δεν τρομάζει χάρη στον έλεγχο γκαζιού που σου δίνει με το καλημέρα μπορείς να κουμπώσεις δευτέρα να ανοίξεις βίαια να σπινάρει και να σταματήσεις την επιτάχυνση στις 7.650,5654 στροφές και να μείνει ακριβώς εκεί. Το γκάζι πλέον είναι προέκταση του μυαλού.

    Το σασμάν είναι απίστευτο όση διαδρομή θέλει στο VTEC από πρώτη να βάλεις νεκρό πλέον στο 1200 έχεις βάλει δευτέρα και με την ίδια ακριβώς δύναμη. Και το ίδιο ισχύει για όλες τις ταχύτητες χωρίς θορύβους παρά μόνο το ωραίο γκαπ όταν μπαίνει η πρώτη. Το διαφορικό ούτε το κατάλαβα ότι και να έκανα απλά η διαφορά είναι ότι δεν καταλαβαίνεις τους τζόγους της αλυσίδας στα δυνατά ανοιγοκλείματα του γκαζιού.

    Το δευτερο σοκ έρχεται όταν πατήσεις φρένα…….απλά πήγα να περάσω πάνω από την μηχανή ……..πολύ δύναμη και ευτυχώς που είχε abs και μου έφυγε η φοβία του μπλοκαρίσματος. Σε σχέση με το vtec πρέπει να φρενάρει στο ¼ της απόστασης. Σε μπάσιμο σε στροφή με μπόλικο πίσω φρένο το abs άφησε μαγικά να περάσει μια αίσθηση ελαφρώματος του πίσω τροχού και ενός ωραίου ανοίγματος του πίσω τροχού ώστε να μπει καλύτερα…. ανεπαίσθητα βέβαια αλλά υπήρχε η αίσθηση. Ο μονόδρομος πίσω είναι πολύ καλύτερος από του vtec.

    Η θέση οδήγησης είναι ακριβώς ίδια με του vtec με πιο πολύ χώρο να έχει πίσω ή σέλα η όποια δεν θα χρειαστεί άλλαγμα με κάτι καλύτερο μιας και αποκλείετε να υπάρξει.
    Στατικά η μηχανή δίνει την αίσθηση να έχει ίδιο βάρος με το vtec όταν ξεκινήσει γίνεται πιο ελαφριά σαν να είναι vtec 700αρι. Στις στροφές έχει πιο πολύ ομοιογένεια και αρκετά πιο στιβαρό ιδίως όσο αυξάνουν τα χιλιόμετρα. Όχι ότι το vtec είχε θέμα απλά τώρα δεν υπάρχει ούτε καν υποψία ελαστικότητας. Το μπροστινό διαβάζει τα πάντα και σου δίνει πολύ καλή πληροφόρηση και συμβάλει και αυτό στο στιβαρό της κατασκευής, αρκετά μαλακό για μένα αλλά με μπόλικες ρυθμίσεις για να παίξεις, πίσω δεν έχουμε κάτι εντυπωσιακό αλλά σαφώς καλύτερο από του vtec. Όσο και να πιεστεί μέσα σε στροφή είναι τελείως ουδέτερο….. το vtec αλλάζει πιο εύκολα τροχιά μέσα σε αυτή αλλά χάνει την σιγουριά που σου δίνει το 1200.

    Σε γρήγορη οδήγηση ( πίστας …..) το ντεπόζιτο είναι όσο στενό χρειάζεστε αλλά ψηλά ανοίγει πάρα πολύ με αποτέλεσμα να βρίσκει πολύ ο αγκώνας του εξωτερικού ( με την στροφή ) χεριού και να μην μπορώ να το οδηγήσω όπως πρέπει. Και από ότι είδα το διαφορικό εκεί μου δένει με την πίσω ρόδα είναι αρκετά έξω ώστε να φοβίζει για πίστα. Ξέρω δεν είναι αυτή η χρήση της μηχανής αλλά καλό θα ήταν να είχες την δυνατότητα να διασκεδάσεις λίγο σαν το vtec.

    Τι μου έμεινε…..
    Όλα πάνω της έχουν ένα κοινό σημείο την φιλικότητα. Κάτι σαν το avatar με τα ζώα που οι αναβάτες ενωνόσανταν με την κοτσίδα και γινόντουσαν ένα, ακριβώς το ίδιο πράγμα….
    Ο τρόπος που σου δίνει την δύναμη του και ο έλεγχος αυτής. Σου λέει πάρε όση δύναμη θες αλλά πάρε την απόλυτα φιλικά μην σε απασχολεί καθόλου απλά χαμογέλα.
    Φρένα άστο θα φρενάρω εγώ για σένα….
    Σασμάν απλά δείξε μου τι θες να κάνω……..

    Σε αυτό το τομέα η μηχανή είναι επανάσταση ……. Όλα τα άλλα συγκριτικά με άλλες κατασκευές δεν την ενδιαφέρουν, την απασχολεί μόνο πως θα εξυπηρετήσει καλύτερα τον αναβάτη της και να απολαύσουν μαζί μια διαδρομή στο δρόμο.
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 27.05.10 11:35

    Άσε τις μπούρδες με τα κοτσίδια του Avatar. Very Happy
    Αλλού είναι το ερώτημα: Αξίζει τα 17.000€ σε σχέση με το VTec; Θα άλλαζες μηχανή; Να πάρω καταναλωτικό δάνειο; Very Happy


    _________________
    Στάθης
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 27.05.10 11:48

    δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι αλλά το μηχανάκι είναι VFR με όλη την σημασία της λέξης και είναι πολλά βήματα μπροστά από το μοντέλο που αντικαταστεί
    σίγουρα έχει βγει σε λάθος εποχή και θα αδικηθεί από αυτό. αν είχε 15.000 θα πούλαγε σαν τρελό τώρα θα μου πεις τι είναι 2 χιλιάρικα ( αν τα δω ποτέ μαζεμένα θα σου πω..)

    το μηχανάκι αξίζει......... δεν είναι dream bike που θα ξεθωριάσει σε 2 χρόνια, είναι σύντροφος ζωής... πόσο κοστολογήτε αυτό δεν ξέρω.....

    το vtec το πήρα 12000 5.000 διαφορά είναι πολλά, αλλά το μηχανάκι σου τα δείχνει...

    ήδη γερμανία κάνει ρεκορ πωλήσεων
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2097
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 27.05.10 12:10

    ναι, ναι!!! θα το αγοράσουμε όλοι, γιατί πληρωνόμαστε με γερμανικούς μισθούς
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 27.05.10 13:11

    Μπράβο γλύτσα, μια περιγραφή στα 'μέτρα' μας
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 27.05.10 15:51

    Πολύ εντυπωσιακά ακούγονται όλα αυτά. Ειδικά για τα φρένα, με εντυπωσίασαν τα όσα έγραψες. Ήδη τα φρένα του VTEC είναι κορυφαία, δυσκολεύομαι να φανταστώ πως είναι του 1200.
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 27.05.10 16:43

    Ο φυσικός έγραψε: Ήδη τα φρένα του VTEC είναι κορυφαία

    σε σχέση με SS τα φρένα του VTEC είναι πολύ πίσω και γενικά σαν μηχανή δρόμου δεν είχε κάτι το σημαντικό (εκτός του CBS)..... πάντα μιλώντας για ασφάλεια ήθελε καλύτερα, δυνατότερα Wink
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 27.05.10 16:46

    Αν δεν κάνω λάθος έχει πολύ καλές επιδόσεις φρεναρίσματος. Think
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 27.05.10 18:07

    Όλα καλά αλλά μην λές διαφορικό γιατί πολύ απλά δεν έχει. Άξονα μετάδοσης έχει η μοτοσυκλέτα.

    Άξονας μετάδοσης και διαφορικό είναι ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ πράγματα.

    Διαφορικό το λέει και η λέξη είναι αυτό που μοιράζει ''διαφορά'' σε πολλά μέρη. Συγκεκριμένα, το διαφορικό (στα αυτοκίνητα) είναι αυτό που μοιράζει την κίνηση του κινητήρα σε δεξιό και αριστερό τροχό, γιατί όταν στρίβει το αυτοκίνητο, ο εξωτερικός τροχός γράφει περισσότερη τροχιά από τον εσωτερικό. Αποτελείται δε από πολύπλοκο μηχανισμό, με κεντρικά γρανάζια, φορέα γραναζιών, δευτερεύοντα γρανάζια γνωστά και ως πλανήτες κ.ο.κ. Τίποτα από αυτά δεν υπάρχει στην μοτοσυκλέτα.



    Εδώ ΕΝΑΣ κινητήρας δίνει κίνηση σε ΕΝΑ τροχό, οπότε το ''διαφορικό'' είναι πιο άσχετο και από το να το έλεγες ''καθαριστή φρούτων'', ''βάζο'' , ''κουρευτική μηχανή'', ''πεύκο'' κ.ο.κ.
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 27.05.10 18:13

    Velociraptor έγραψε:οπότε το ''διαφορικό'' είναι πιο άσχετο και από το να το έλεγες ''καθαριστή φρούτων'', ''βάζο'' , ''κουρευτική μηχανή'', ''πεύκο'' κ.ο.κ.
    Στα αυτοκίνητα με πίσω κίνηση τι έχει από κάτω;
    Ένα μακρύ τσουτσούνι από τον κινητήρα, που καταλήγει σε μια κολοκύθα πάνω στον πίσω άξονα.
    Πως το λένε το σύστημα; Διαφορικό!
    Ποιό χτυπάει περισσότερο στο μάτι από όλο το πακέτο; Το τσουτσούνι. lol!


    _________________
    Στάθης
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 27.05.10 18:16

    Μπραβο Γλύστρα,

    μας έφτιαξες "βραδιάτικο". Θα πάω να πάρω 2 μόλις επιστρέψω !!! Razz
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 27.05.10 18:51

    apostat έγραψε:
    Velociraptor έγραψε:οπότε το ''διαφορικό'' είναι πιο άσχετο και από το να το έλεγες ''καθαριστή φρούτων'', ''βάζο'' , ''κουρευτική μηχανή'', ''πεύκο'' κ.ο.κ.
    Στα αυτοκίνητα με πίσω κίνηση τι έχει από κάτω;
    Ένα μακρύ τσουτσούνι από τον κινητήρα, που καταλήγει σε μια κολοκύθα πάνω στον πίσω άξονα.
    Πως το λένε το σύστημα; Διαφορικό!
    Ποιό χτυπάει περισσότερο στο μάτι από όλο το πακέτο; Το τσουτσούνι. lol!
    Σωστος apostat και μαλιστα στα φορτηγα φαινετε πιο εντονα το τσουτσουνι που γυρναει
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 27.05.10 18:53

    Μπραβο ρε glystra μου αρεσε παρα πολυ το τεστ που εκανες ,πιστευω οτι ειναι πιο αξιοπιστο απο οποιοδηποτε περιοδικο ανα τον κοσμο Respect
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 27.05.10 19:39

    Στα αυτοκίνητα με πίσω κίνηση (και κινητήρα μπροστά) , έχει ΑΞΟΝΑ που δίνει κίνηση από μπροστά μέχρι πίσω ΚΑΙ διαφορικό που με την σειρά του παίρνει την κίνηση και την μοιράζει στους τροχούς. Στην εικόνα μάλιστα που έβαλα πριν, είναι ευδιάκριτη η σύνδεση του άξονα, στο μπροστά μέρος του διαφορικού, αναφέρεται με γράματα σαν ''ζευκτήρας σταυρού''. Ο άξονας είναι ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ δλδ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.

    Ντάξυ, καλό το χιουμοράκι και οι λογισμοί τύπου ''τσουτσούνια'', μην τα ξαναλέμε όμως, ΑΛΛΟ ο άξονας, ΑΛΛΟ το διαφορικό, και το να λέμε ''διαφορικό'' στην μοτοσυκλέτα είναι λάθος.

    Το είπε ένας λάθος, το είπαν και περισσότεροι και είναι διαδεδομένο λάθος, λάθος όμως.

    Καλόν είναι γενικότερα να ξέρουμε τους όρους, για να μην είμαστε και εύκολα θύματα.
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 27.05.10 20:01

    Μπραβο glystra Clapping2 , νομιζω ενα αξιοπιστο τεστ , που οπως βλεπω μαλλον σε κερδισε. Rock Rock
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 27.05.10 20:01

    Velociraptor έγραψε:Ντάξυ, καλό το χιουμοράκι και οι λογισμοί τύπου ''τσουτσούνια'', μην τα ξαναλέμε όμως, ΑΛΛΟ ο άξονας, ΑΛΛΟ το διαφορικό, και το να λέμε ''διαφορικό'' στην μοτοσυκλέτα είναι λάθος.
    Σωστά! Λάθος! Δηλαδή, εννοώ είναι λάθος, λάθος, λάθος! lol!
    Αλλά το ξέρει και η κουτσή Μαρία ότι είναι λάθος, ή τουλάχιστον θα έπρεπε να το ξέρει, επειδή αναφέρεται με, σε βεβαιότητα τείνουσα πιθανότητα, μία φορά την εβδομάδα.

    Αν δεν το ξέρει, δεν πρόκειται να το μάθει ούτε με την τεχνικά άψογη παρέμβασή σου. Wink


    _________________
    Στάθης
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 27.05.10 20:08

    Fanrider έγραψε:οπως βλεπω μαλλον σε κερδισε. Rock Rock
    Καλά, μην τρελαίνεσαι κιόλας.. Για τον Γλύτσα η Βέφα είναι εξ' ορισμού μηχανή της κατηγορίας μειωμένων προσδοκιών. Δώσ'του ένα SS να το ξεσκίσει στα Σέρρας, και ξεχνάει άρδην ότι εγκωμιαστικό έγραψε για το VFR. Very Happy

    Θα το θυμηθεί όταν ξαναπάει στο Nordkapp, ή σε καμιά Μογγολία. Laughing


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 27.05.10 20:17

    apostat έγραψε:
    Fanrider έγραψε:οπως βλεπω μαλλον σε κερδισε. Rock Rock
    Καλά, μην τρελαίνεσαι κιόλας.. Για τον Γλύτσα η Βέφα είναι εξ' ορισμού μηχανή της κατηγορίας μειωμένων προσδοκιών. Δώσ'του ένα SS να το ξεσκίσει στα Σέρρας, και ξεχνάει άρδην ότι εγκωμιαστικό έγραψε για το VFR. Very Happy

    Σιγα μη σκισει το καλτσον του ο κολογερας , εξαλου εσυ πριν απο λιγο αφησες υπαινιγμο για καποια κουτση Μαρια
    T T .. Razz
    Θα το θυμηθεί όταν ξαναπάει στο Nordkapp, ή σε καμιά Μογγολία. Laughing
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 27.05.10 20:21

    Fanrider έγραψε:Σιγα μη σκισει το καλτσον του ο κολογερας , εξαλου εσυ πριν απο λιγο αφησες υπαινιγμο για καποια κουτση Μαρια
    T T .. Razz

    Μην μπερδεύεις τις Μαρίες: Άαααλλο κουτσή, άλλλο κουλή. lol!


    _________________
    Στάθης
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 28.05.10 0:25

    Velociraptor έγραψε:
    Καλόν είναι γενικότερα να ξέρουμε τους όρους, για να μην είμαστε και εύκολα θύματα.
    σωστή η διόρθωση Clapping2
    αλλά όπως πάντα υπερβολικός....δηλαδή αν πω διαφορικό θα βγάλουν τον άξονα και θα βάλουν διαφορικό από HRV να με πιάσουν κορόιδο Razz Razz Razz

    παίδες η Μαρία όσο γερνάω βγάζει και προβλήματα ...τώρα τελευταία έχει αρχίσει και δεν βλέπει καλά T
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 28.05.10 7:58

    glystras έγραψε:

    παίδες η Μαρία όσο γερνάω βγάζει και προβλήματα ...τώρα τελευταία έχει αρχίσει και δεν βλέπει καλά T


    Λοιπον Μαρια μου ,τι να σου πω....
    Εκανες αξιολογοτατη δοκιμη,απολυτα χρησιμη για εμας τους απλους χρηστες

    Παντως το VFR 1200 εχει,σε ορισμενες μετρησεις,καλυτερα αποτελεσματα φρεναρισματος ΑΚΟΜΑ και
    απο τα SS 1000RR της BMW ,βλεπε 0-300 περιοδικο

    Βρε Μαρακι,πως κρατηθηκες και δεν περασες πανω απο την μηχανη οταν πατησες τα φρενα για
    πρωτη φορα;


    lol! lol! lol! lol!
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 28.05.10 9:23

    gabadoo έγραψε:
    Βρε Μαρακι,πως κρατηθηκες και δεν περασες πανω απο την μηχανη οταν πατησες τα φρενα για πρωτη φορα;
    Εκτός από γκαβάδι, έχει βάλει και κάποια κιλά στο κάτω-πίσω μέρος του σώματος. Αυτά τον έσωσαν. Wink


    _________________
    Στάθης
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 28.05.10 11:55

    apostat έγραψε:
    Εκτός από γκαβάδι, έχει βάλει και κάποια κιλά στο κάτω-πίσω μέρος του σώματος. Αυτά τον έσωσαν. Wink

    τα λεγόμενα χερούλια του έρωτα Very Happy
    avatar
    grigoris
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/11/2009
    Mηνύματα : 311
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από grigoris Την / Το 01.06.10 16:33

    Τελικά πολλά λεφτά για ένα τσουτσούνι; Very Happy
    'Ή δεν βαριέσαι μαι ζωή την έχουμε ας χωθούμε ακόμη πιο βαθιά στο λάκκο του ΔΝΤ και ας το αποκτήσουμε το ρημάδι Worthy
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: test ride 1200

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 01.06.10 16:55

    Το τεστ/περιγραφη σου, το ειδα λιγο αργα αλλα ειναι "ολα τα λεφτα"..................περιγραφη που εμενα τουλαχιστον μου εδωσε να καταλαβω πολυ καλυτερα την συμπεριφορα και την αξια της μοτοσικλετας απο πολλα αλλα που εχω διαβασει αλλου Suspect

    και αυτο που εκανε ειναι να μου επιβεβαιωσει τα οσα πιστευα απο την αρχη για αυτο το μηχανακι ασχετα απο τις οποιες π@παριες εχουν ακουστει κατα καιρους Wink

    Μπραβο ρε Βασιλη!! εγραψες Respect

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 17.11.17 19:42