VFRh - VFR Club Hellas


    Ανάκληση VFR 1200

    Μοιραστείτε
    avatar
    GAS NICK
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 118
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : APRILIA PEGASO 03
    Κράνος : ARAI CHASER

    Still crazy after all theese years

    Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από GAS NICK Την / Το 04.06.10 13:37

    Αντε και καλη αρχη στην ναυ-αρχιδα της HONDA T
    Eδω σχετικα
    avatar
    posnightmist
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/03/2009
    Mηνύματα : 1908
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
    Κράνος : ARAI RX-7 GP

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από posnightmist Την / Το 04.06.10 13:40

    Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες!!! Doh!
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 04.06.10 13:46

    GAS NICK έγραψε:Αντε και καλη αρχη στην ναυ-αρχιδα της HONDA T
    Eδω σχετικα

    ΔΕΝ μπορει........κατι αλλο θα συμβαινει Whistle

    σε εσενα παλι γιατι διακρινω αυτο το σαρδονιο χαμογελο ε??? ε??? Knupp Bash Shoot

    γεια σου ρε Νικολα cheers
    avatar
    GAS NICK
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 118
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : APRILIA PEGASO 03
    Κράνος : ARAI CHASER

    Still crazy after all theese years

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από GAS NICK Την / Το 04.06.10 13:54

    ειναι γνωστη η αντιπαθεια μου στα Honda
    εκτος απο τα συγκεκριμενα που εχετε Wink
    αλλα εσας τι σας κοφτει αφου το μοντελο σας
    εχει καταξιωθει πανθομολογουμενως (ΑΜΑΝ τι λεξη
    βρηκα το ατομο) Clapping2
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 04.06.10 13:54

    όποιος παίρνει καινούργιο μοντέλο σε οποιαδήποτε εταιρεία γίνεται πειραματόζωο ......

    1-2 χρόνια μετά το μοντέλο έχει ρετουσαριστεί Rolling Eyes
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 04.06.10 15:08

    Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

    ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

    ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

    Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

    Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

    Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....
    avatar
    DENTOCOP
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2010
    Mηνύματα : 1499
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
    Κράνος : HJC,SHOEI

    It's all part of the charm.

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από DENTOCOP Την / Το 04.06.10 15:27

    Velociraptor έγραψε:Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

    ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

    ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

    Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

    Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

    Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....






    Shocked Shocked Shocked Shocked

    Worthy Worthy Worthy Worthy
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 04.06.10 15:45

    Velociraptor έγραψε:Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

    ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

    ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

    Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

    Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

    Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....

    εγραψες ΠΑΛΙ!! Thumbsup
    γεια σου ρε Μαϊκ cheers βαλε πλατη να αναδειξουμε τα V4 γιατι ειναι ολοι καθαρματα Razz Razz
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 04.06.10 15:47

    DENTOCOP έγραψε:
    Velociraptor έγραψε:Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

    ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

    ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

    Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

    Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

    Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....






    Shocked Shocked Shocked Shocked

    Worthy Worthy Worthy Worthy

    Respect Respect Respect Respect Respect Respect
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 04.06.10 17:04

    Velociraptor έγραψε:Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

    ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

    ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

    Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

    Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

    Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....

    Ετσι-Έτσι Clapping2 Clapping2 Clapping2
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 04.06.10 17:05

    glystras έγραψε:όποιος παίρνει καινούργιο μοντέλο σε οποιαδήποτε εταιρεία γίνεται πειραματόζωο ......

    1-2 χρόνια μετά το μοντέλο έχει ρετουσαριστεί Rolling Eyes


    Πολύ σωστός Thumbsup Thumbsup
    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1278
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 04.06.10 17:26

    Velociraptor έγραψε:Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

    ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

    ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

    Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

    Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

    Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....
    ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ.
    avatar
    ΠΑΝΕΑΣ
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/01/2010
    Mηνύματα : 707
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
    Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

    Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από ΠΑΝΕΑΣ Την / Το 04.06.10 17:28

    Επίσης, αν τα αγγλικά μου είναι σωστά, αυτό έγινε σε κινητήρες που κατασκευάστηκαν συγκεκριμένη περίοδο. Οι υπόλοιποι είναι οκ, αλλά προληπτικά, θα κοιταχθούν για ρινίσματα αλουμινίου στα λάδια του καθενός...
    Το καλό είναι, ότι δεν χρειάστηκε να "χτυπήσει" κάποιος κινητήρας.
    Έχει να πέσει δουλειά πάλι στο R&D της Honda...
    avatar
    posnightmist
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/03/2009
    Mηνύματα : 1908
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
    Κράνος : ARAI RX-7 GP

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από posnightmist Την / Το 04.06.10 17:53

    Όπως τα λέει ο Γλύστρας!!! Σε κανα 2 χρονάκια που θα το έχουν τελειοποιήσει και θα έχει πέσει και η τιμή λόγω κρίσης και θα έχει και πάρα πολλά aftermarket καλούδια να του βάλουμε τότε θα το πάρουμε!!! Αν μαζευτούμε να κάνουμε μια ομαδική λέτε να πετύχουμε καλύτερη τιμή??? Think

    naaa naaa naaa naaa naaa naaa naaa naaa
    avatar
    jimakos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/12/2009
    Mηνύματα : 41
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : για τωρα...βλεπουμε!!!
    Κράνος : agv s-4 black

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από jimakos Την / Το 04.06.10 20:22

    δεν πειραζει ... οι αναμενομενες παιδικες ασθενειες που παρουσιαζουν τα νεα μοντελα...με λιγα χαδακια απο την μαμα honda ολα θα περασουν.....
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 04.06.10 21:13

    glystras έγραψε:όποιος παίρνει καινούργιο μοντέλο σε οποιαδήποτε εταιρεία γίνεται πειραματόζωο ......

    1-2 χρόνια μετά το μοντέλο έχει ρετουσαριστεί Rolling Eyes


    Velociraptor έγραψε: "Honda-oso-mas-pligoneis-toso-mas-poroneis" κλπ κλπ κλπ

    Θειο....

    Πειραζει που στις προηγουμενες 6 γενιες VFR δεν εκανες το πειραματοζωο αλλα απολαμβανες την καλυτερη μηχανη στον κοσμο;
    Πειραζει που ποτε δεν εγινε ανακληση για ρινισματα σιδηρου μεσα στα μοτερ;
    Πειραζει που με τα λεφτα που εδινες επαιρνες τη "Mercedes των μοτο" που μετα απο 15 χρονια δεν εκανε ουτε "τσικ";
    Πειραζει που δεν εβρισκες σκουριες στο λαιμο ακομα και μετα απο 10 χρονια (ποσο μαλλον οταν ηταν καινουργιο);

    Οσο σχεση εχει ο Τζεγκις Χαν με το μπαλετο αλλο τοσο εχει και η σημερινη Χοντα με αυτο που ηταν ΚΑΠΟΤΕ.... Thumbdown

    ΥΓ1. Δηλαδη σε μια μηχανη που η Χοντα μας τα εκανε τσουρεκια επι δεκα χρονια και που επανω της εστησε μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ καμπανια μαρκετινγκ και που θελει να προωθησει ως την Ναυαρχιδα της καλυτερης εταιριας στον κοσμο, ειμαι παραλογος να θεωρω τετοια πραγματα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ; violin


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 04.06.10 21:18

    Και αντε και εσκασα τα 18 χιλιαρικακια που εβγαλα με αιμα για τη νεα σουπερντουπεργουαου ναυαρχιδα της Χοντα..

    Και αντε και βγαινει τετοια ειδηση που αυτολεξει λεει....
    “Honda is aware that some customers have experienced an abnormal engine noise with their VFR1200F.

    This was referred to Honda’s technical team for investigation, who found aluminium swarf (small shavings of metal) present in some VFR1200F engines. This issue potentially affects only VFR1200Fs manufactured over an identified and specific period of time. In total there are 392 potentially affected machines in the UK."

    Και λεω εγω: Αυτο το θεμα που ενδεχομενως (προσεξτε τη λεξη) αφορα καποια VFR που βγηκαν σε μια συγκεκριμενη περιοδο ΠΩΣ μπορω να ειμαι σιγουρος οτι δεν αφορα και το δικο μου μηχανακι;
    Οκ, κατα ΠΑΣΑ πιθανοτητα δεν το αφορα, αλλα αν μετα απο 3-4-5 χρονια παρω το μοτερ στο χερι γιατι κανεις δεν το διαγνωσε και τελικα ΕΙΧΕ ρινισματα, εγω ΤΙ κανω;

    Τους το παω πισω ΤΩΡΑ και ΑΠΑΙΤΩ ΑΜΕΣΗ αλλαγη μοτερ η οχι;
    Μπορω να ειμαι ησυχος; Σιγουρα;


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 04.06.10 21:26

    Ταξιδευτής έγραψε:
    Πειραζει που ...

    Πειράζει που είναι μεγάλη φίρμα, πειράζει;
    Πειράζει που είναι και πολύ βεντέτα, πειράζει;
    Όχι, δεν πειράζει. Thumbsup

    Η τεχνολογία που έχει η 1200, αλλά και οι δυνατότητες διόρθωσης λάθους πριν αυτό αποβεί μοιραίο, δικαιολογούν τα πάντα.
    Προσωπικά δεν θα μ'ενοχλούσε, φτάνει να ξέρω ότι η αναβάθμιση μου δίνει ο'τι ανθρωπίνως δυνατό καλύτερο έχουν να μου προσφέρουν οι μηχανικοί της Honda.

    Ταξιδευτής έγραψε:
    ΠΩΣ μπορω να ειμαι σιγουρος οτι δεν αφορα και το δικο μου μηχανακι;
    Προφανώς δεν είναι σχεδιαστικό λάθος, αλλά κατασκευαστικό. Αυτό είναι πάντα γνωστό για ποιες ακριβώς σειρές ισχύει, γιαυτό και μιλάνε για μηχανές στην Αγγλία μόνο.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 04.06.10 21:48

    Ταξιδευτής έγραψε:


    Οσο σχεση εχει ο Τζεγκις Χαν με το μπαλετο αλλο τοσο εχει και η σημερινη Χοντα με αυτο που ηταν ΚΑΠΟΤΕ.... Thumbdown

    ΥΓ1. Δηλαδη σε μια μηχανη που η Χοντα μας τα εκανε τσουρεκια επι δεκα χρονια και που επανω της εστησε μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ καμπανια μαρκετινγκ και που θελει να προωθησει ως την Ναυαρχιδα της καλυτερης εταιριας στον κοσμο, ειμαι παραλογος να θεωρω τετοια πραγματα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ; violin

    Θα συμφωνήσω μαζί σου , τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει αρκετές πατάτες από τη honda , και το βρίσκω τελείως αδικαιολόγητο για τη ναυαρχίδα της εταιρίας και με αντίτιμο 18 χιλιάρικα . Και δηλαδή αμα καποια κομμάτια βγάλουν το πρόβλημα υστερα απο 2-3 χρονια και βαρεσουν μοτερ τι γίνετε... Thumbdown
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 04.06.10 22:12

    Ταξιδευτής έγραψε:
    Πειραζει που στις προηγουμενες 6 γενιες VFR δεν εκανες το πειραματοζωο αλλα απολαμβανες την καλυτερη μηχανη στον κοσμο;

    Δεν ισχύει η υπόθεση που πέρνεις ως δεδομένο. Ούτε οι καλύτερες μηχανές στον κόσμο ήταν τα 750-800 (καλά πλαίσια, καλά μοτέρ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΖΩΗ μέτρια περιφερειακά και φτηνιάρικα από το ράφι φρένα και αναρτήσεις). Αντί αυτών παίρνεις USD 43ρι, ακτινικές και μετάδοση τεχνολογίας 21ου αιώνα στο 1200. Ούτε και άμοιρες προβλημάτων ήταν. Έχουν αναφερθεί προβληματάκια νεότητας και για 750-800, να θυμίσω τις γεννήτριες-ανορθωτές των vtec για παράδειγμα;

    Ταξιδευτής έγραψε:Πειραζει που ποτε δεν εγινε ανακληση για ρινισματα σιδηρου μεσα στα μοτερ;

    Αλουμινίου. Όχι σιδήρου. Μην μπερδεύεσαι. Και ανάκληση, μην τα ξαναλέμε είναι δείγμα σοβαρότητας μια εταιρίας. Οι μεγάλες εταιρίες κάνουν ανάκληση σε όλα όσα έχουν ή μπορεί να έχουν πρόβλημα. Οι εταιριούλες κάνουν το κορόιδο και απλώς επισκευάζουν στη εγγύηση όσα γυρίσουν πίσω από τους ίδιους τους πελάτες.


    Ταξιδευτής έγραψε: που με τα λεφτα που εδινες επαιρνες τη "Mercedes των μοτο" που μετα απο 15 χρονια δεν εκανε ουτε "τσικ";
    Πειραζει που δεν εβρισκες σκουριες στο λαιμο ακομα και μετα απο 10 χρονια (ποσο μαλλον οταν ηταν καινουργιο);

    Πάλι κάνεις επιχειρήματα βασισμένα σε υποθέσεις που δεν ισχύουν. Βλέπε προηγούμενα μην ξαναγράφω τα ίδια. Επίσης το αλουμίνιο δεν σκουριάζει, αλλά και να σκούριαζε, τι σχέση έχει ο λαιμός της μοτό με το θέμα εδώ;

    Ταξιδευτής έγραψε: Όση σχεση εχει ο Τζεγκις Χαν με το μπαλετο αλλο τοσο εχει και η σημερινη Χοντα με αυτο που ηταν ΚΑΠΟΤΕ.... Thumbdown

    Ατυχέστατο παράδειγμα. Οι μογγόλοι είχαν ιδιαίτερα ανεπτυγμένη την κουλτούρα του αλόγου, μια και ουσιαστικά ζούσαν πάνω στα άλογα. Παράδοση που διατηρείται μέχρι σήμερα σε χορευτικά και έφιππες επιδείξεις.

    Ναι, η Honda, δεν έχει το πνεύμα μηχανολογίας τόσο κυρίαρχο στα προιόντα της όσο κάποτε, και οι λογιστές αποφασίζουν σήμερα. Δεν σημαίνει όμως ότι το έχουν και ξεχάσει τελείως ε;

    Ταξιδευτής έγραψε: Είμαι παραλογος να θεωρω τετοια πραγματα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ; violin

    Ναι.
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 04.06.10 22:38

    Velociraptor έγραψε:Δεν ισχύει η υπόθεση που πέρνεις ως δεδομένο. Ούτε οι καλύτερες μηχανές στον κόσμο ήταν τα 750-800 (καλά πλαίσια, καλά μοτέρ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΖΩΗ μέτρια περιφερειακά και φτηνιάρικα από το ράφι φρένα και αναρτήσεις). Αντί αυτών παίρνεις USD 43ρι, ακτινικές και μετάδοση τεχνολογίας 21ου αιώνα στο 1200.

    Για αναρτησεις και φρενα δεν θα διαφωνησω καθολου! Ομως η εποχη δεν φημιζοταν για τα περιφερειακα των μηχανων ετσι και αλλιως (περα των πανακριβων αγωνιστικων κατασκευων)... Συν οτι δεν ηταν σωβρακα οπως αλλα μοντελα της εκαστοτε εποχης και ηταν τουλαχιστον αξιοπρεπη για την κατηγορια σπορ-τουρινγκ οπου βρισκεται το VFR.

    Επισης για το περι μεταδοσης ξαναλεω οτι οσοι καταπινετε την καραμελα περι εξελιγμενης μεταδοσης ειστε απλα θυματα του μαρκετινγκ! Ποιος ζητησε αυτοματο μηχανακι; Εγω οπως και εκατομμυρια αλλοι μηχανοβιοι στον πλανητη γουσταρουμε το κανονικο χειροκινητο σασμαν των μηχανων, thank you very much! Αυτο λεγεται ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στην οδηγηση.
    Αν ηθελα Playstation θα αγοραζα με πολυ λιγοτερα φραγκα!


    Οσο για το καλυτερη μηχανη στον κοσμο, δεν το λεω εγω αλλα τα βραβεια με αυτο τον τιτλο ειδικα απο το 1990 μεχρι το 1995 περιπου.


    Ούτε και άμοιρες προβλημάτων ήταν. Έχουν αναφερθεί προβληματάκια νεότητας και για 750-800, να θυμίσω τις γεννήτριες-ανορθωτές των vtec για παράδειγμα;


    Για πες μου "προβληματακια νεοτητας" περαν του ανορθωτη που ειναι κλασσικη διαχρονικη μαλακια της Χοντα σε ολα τα μοντελα της εδω και δεκαετιες...

    Αλουμινίου. Όχι σιδήρου. Μην μπερδεύεσαι.

    Α ωραια! Αφου ειναι αλουμινιου και οχι σιδηρου να μεινω ησυχος! Laughing Τι να λεει που ειναι μεσα στο μοτερ; Σιγα! Αφου δεν ειναι ρινισματα σιδηρου κανενα προβλημα! Rolling Eyes


    Και ανάκληση, μην τα ξαναλέμε είναι δείγμα σοβαρότητας μια εταιρίας. Οι μεγάλες εταιρίες κάνουν ανάκληση σε όλα όσα έχουν ή μπορεί να έχουν πρόβλημα. Οι εταιριούλες κάνουν το κορόιδο και απλώς επισκευάζουν στη εγγύηση όσα γυρίσουν πίσω από τους ίδιους τους πελάτες.

    Δεν διαφωνω περι των ανακλησεων, αλλα το ιδιο σοβαρα αντιμετωπιζει η Aprilia τους πελατης της αλλαζοντας ολοκληρα μοτερ στα RSV4 προσφατα.


    Πάλι κάνεις επιχειρήματα βασισμένα σε υποθέσεις που δεν ισχύουν. Βλέπε προηγούμενα μην ξαναγράφω τα ίδια. Επίσης το αλουμίνιο δεν σκουριάζει, αλλά και να σκούριαζε, τι σχέση έχει ο λαιμός της μοτό με το θέμα εδώ;


    Εχει και παραεχει οταν το VFR1200 που καβαλησα ηταν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και ηταν ΤΙΓΚΑ στη σκουρια κατω απο πλαστικο καπακι του λαιμου του μπροστινου... Doh!
    Μην παρεις το λογο μου. Δες τις φωτογραφιες που εβαλα στο σχετικο θεμα....
    (Δεν θα μιλησω για τις αλλες φθορες που ειδα σε μηχανακι ενος μηνα...)


    Ατυχέστατο παράδειγμα. Οι μογγόλοι είχαν ιδιαίτερα ανεπτυγμένη την κουλτούρα του αλόγου, μια και ουσιαστικά ζούσαν πάνω στα άλογα. Παράδοση που διατηρείται μέχρι σήμερα σε χορευτικά και έφιππες επιδείξεις.

    Καλα, απο αυτο που εγραψα εσυ αυτο καταλαβες; Doh!
    Σε αυτο το σημειο θελω να ζητησω μια μεγαλη συγνωμη απο το λαο των Μογγολων που προσεβαλα τις χορευτικες τους ικανοτητες στο μπαλετο! Laughing


    Ναι, η Honda, δεν έχει το πνεύμα μηχανολογίας τόσο κυρίαρχο στα προιόντα της όσο κάποτε, και οι λογιστές αποφασίζουν σήμερα. Δεν σημαίνει όμως ότι το έχουν και ξεχάσει τελείως ε;

    Παλι καλα που το αναγνωριζεις τουλαχιστον....



    Παντα φιλικα! Thumbsup :_hi:


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    montechristo
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/06/2009
    Mηνύματα : 25
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : Honda SH150 MY09
    Κράνος : X-LITE - NOLAN

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από montechristo Την / Το 05.06.10 0:00

    Και για να μην ξεχνιομαστε, οι προληπτικες ανακλησεις εγιναν στο εξωτερικο. Ας περιμενουμε να δουμε τι θα κανει κι ο Σαρακακης και μετα βγαζουμε οριστικα συμπερασματα...
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 05.06.10 0:11

    ας πούμε μόνο για το vtec γιατί βαριεμε για τα άλλα.....και βάζω όσα ξέρω

    2003 με το καλημέρα ελαττωματική καλωδίωση κεντρικής ασφάλειας που είχε σαν αποτέλεσμα να την καίει ( μερικά κάηκαν ολοσχερώς ) , απαράδεκτος έλεγχος γκαζιού ιδίως σε χαμηλές στροφές μέχρι και σβησίματα, ανακλήσεις για το CBS κάπου είχε διαρροή....
    2004 φτιάξανε αυτά αλλά είχε ακόμα ελαττωματική γείωση στην πλεξούδα, βελτιώθηκε το γκάζι αλλά είχε θέματα ακόμα και η μεταβίβαση σε 16 βαλβιδο κλότσαγε, σκουριάζανε τα σωληνάκια του ψυγείου λαδιού, απαράδεκτα ελατήρια πιρουνιού.
    2006 πλέον και βγαίνει το πρώτο vtec χωρίς προβλήματα αντάξιο του ονόματος vfr.........

    Νικο οδήγησε μαμά vtec 03 και ένα 09 και θα δεις ότι είναι 2 διαφορετικά μηχανάκια
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 05.06.10 10:46

    Worship
    avatar
    alextsouk
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : honda cbr 600rr
    Κράνος : arai viper gt

    Απ: Ανάκληση VFR 1200

    Δημοσίευση από alextsouk Την / Το 05.06.10 11:08

    Velociraptor έγραψε:Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

    ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

    ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

    Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

    Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

    Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....
    Worthy Worthy Thumbsup Thumbsup

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 18.11.17 1:04