VFRh - VFR Club Hellas


    Μαυρα μεσανυχτα

    Μοιραστείτε
    avatar
    karapialis
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/02/2009
    Mηνύματα : 189
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : 2008
    Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic

    Μαυρα μεσανυχτα

    Δημοσίευση από karapialis Την / Το 09.06.10 19:42

    Ποιός καλός άνθρωπος θα μου εξηγήσει τι γινεταί???

    http://www.pattakon.com/pattakonHydroGR.htm

    Επειδή είναι Ελληνική πατέντα,υπάρχει περίπτωση να βρούμε εφαρμογή για τις μηχανές μας?
    (ή θα πάρουμε τον κινητήρα στο χέρι) Wall Wall
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Μαυρα μεσανυχτα

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 09.06.10 21:53

    Αυτά που λέει ακούγονται σωστά μεν, αλλά σίγουρα δεν είναι κάτι που μπορείς να το φορέσεις σε έναν υπάρχοντα κινητήρα, επειδή αλλάζει εντελώς η θερμοδυναμική του συμπεριφορά με απρόβλεπτες επιπτώσεις.
    Ίσως άνας κινητήρας σχεδιασμένος από την αρχή για να λειτουργεί με τον Παττακό (Very Happy) να είναι όντως επαναστατικός.
    Πάντως ορισμένα πράγματα μου φαίνονται λίγο χοντρά:
    - Η λίγο κλειστές βαλβίδες με άνοιγμα το 1/3 του κανονικού στην φάση εξαγωγής, θα ανεβάζουν τρομερά την ταχύτητα ροής και την θερμοκρασία στις βάσεις.
    - Το υδραυλικό σύστημα αλλάξει την καμπύλη του συστήματος προς το συντηρητικότερο. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έχει αύξηση επιδόσεων έτσι. Ίσως έχει καλύτερη εκμετάλλευση καυσίμου λόγω μικρότερων στροβιλισμών στην πλήρωση. Αν θέλει καλύτερες επιδώσεις, πρέπει να επανασχεδιάσει εντελώς τον εκκεντροφόρο. Άλλος ένας λόγος που το κάνει ακατάλληλο για tuning.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    karapialis
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/02/2009
    Mηνύματα : 189
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : 2008
    Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic

    Απ: Μαυρα μεσανυχτα

    Δημοσίευση από karapialis Την / Το 09.06.10 22:34

    [/quote]Παρακάτω είναι η εφαρμογή του PattAir σε ένα B16A VTEC κινητήρα. Το VTEC είναι απενεργοποιημένο. Το τριών κομματιών βαρύ κοκοράκι (αριστερά) έχει αντικατασταθεί από ένα μονοκόμματο ελαφρού κράματος με ρουλεμάν για ακόλουθο έκκεντρου. Η υπάρχουσα εσοχή, όπου καθόταν το ελατήριο επαναφοράς για το μεσαίο κοκοράκι του VTEC, χρησιμοποιείται τώρα για το θάλαμο λαδιού (γαλάζιος). Το έμβολο λαδιού (μπλε) συνδέεται με το κοκοράκι με μια συνδετική ράβδο (πράσινη) και ακολουθεί την κίνησή του χωρίς την ανάγκη ελατήριου επαναφοράς. Ανάλογα με το χρονισμό της σωληνοειδούς βαλβίδας (που δεν φαίνεται), οι βαλβίδες μπορούν να μένουν ανοιχτές για όσο είναι αναγκαίο, ώστε να επιτρέπουν σε ελεγχόμενη ποσότητα αέρα να επιστρέφει στην πολλαπλή εισαγωγής. Οι βαλβίδες εξαγωγής μπορούν να ελεγχθούν παρόμοια. Σε ψηλές στροφές / πλήρες φορτίο το υδραυλικό σύστημα απεμπλέκεται. Η πεταλούδα δεν είναι απαραίτητη. [quote]

    Εστω να καταργησουμε το vtec,να το εχουμε μονιμα?

    Υ.Γ.Παρακαλεισθε μην κοροιδευεται τον Παττακο ,ειναι πολλα χρονια μπροστα T

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 17.11.17 19:42