VFRh - VFR Club Hellas


    Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Μοιραστείτε
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 14.06.10 4:41

    Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι τα VFR με ψυγεία στο πλάι είναι τα μοναδικά μηχανάκια που να χρειάζονται ένα διακόπτη που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ...

    Ενώ στις περισσότερες μοτο που μπαίνει κάποιος διακόπτης είναι για να το ανάβει για να μην ανεβάζουν θερμοκρασία, σε VFR που ξεπερνάει τους 104 βαθμούς εν κινήσει αποτελεί πρόβλημα γιατί αν δεν κάνω λάθος η ροή του αέρα ακυρώνει τη συμβολή του ανεμιστήρα στο να ρίξει τη θερμοκρασία.

    Γι αυτό και κατάφερα (σε συνθήκες πίεσης βέβαια) να φτάσω το FI στους 114 βαθμούς και χαλαρώνοντας μετά να δυσκολεύεται να πέσει κάτω από 110 (εν κινήσει πάντα)


    Οπότε ρωτάω το εξής: Αν ισχύει το θέμα με τον ανεμιστήρα του ψυγείου, αν μπορούσα να τον κλείσω και αφού ήμουν σε κίνηση, δεν θα έπεφτε η θερμοκρασία πιο γρήγορα; Ή καλύτερα μήπως δεν θα είχε φτάσει καν σε αυτό το ύψος;;


    Τι λέτε;

    Cool


    (σόρυ αν τα έγραψα λίγο μπερδεμένα, είναι 4 το πρωί crrazy Razz )
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 14.06.10 18:41

    Τι να σου πω Χρήστο δεν είμαι ειδικός αλλά εμένα μόνο μέσα στην πόλη θα μου πάει 104.Εκτός πόλεως 78.
    Εγώ θα αισθανόμουνα πιο ασφαλής αν ήξερα ότι έχω ένα κουμπί που να ανάβει το βεντιλατέρ σε περίπτωση που γίνει καμιά
    στραβή και δεν ανάψει απο μόνο του.
    Ίσως κάποιος άλλος σε βοηθήσει καλύτερα.
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 14.06.10 19:06

    Προσωπικά πιστεύω οτι η θεση των ψυγείων στο VFR δεν είναι και η καλύτερη οσο αφορα την λειτουργία τους, σε σχέση με ένα μοτερ που θα τα ειχε μπροστα, οπότε καλυτέρα ενας διακόπτης να ανάβει τα βεντιλατερ και όχι να τα σβήνει!!! Από την άλλη αν αυτό ηταν απαραίτητο θα το ειχε προβλέψει η μαμα HONDA! Πάντως δεν θα ηταν κακη ιδεα ένα εφεδρικό σύστημα ελέγχου , θερμοστάτη, βαλβίδας και βεντιλατερ…. Λεω εγω τωρα …… Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    avatar
    DENTOCOP
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2010
    Mηνύματα : 1499
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
    Κράνος : HJC,SHOEI

    It's all part of the charm.

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από DENTOCOP Την / Το 14.06.10 19:50

    postmankav έγραψε:Προσωπικά πιστεύω οτι η θεση των ψυγείων στο VFR δεν είναι και η καλύτερη οσο αφορα την λειτουργία τους, σε σχέση με ένα μοτερ που θα τα ειχε μπροστα, οπότε καλυτέρα ενας διακόπτης να ανάβει τα βεντιλατερ και όχι να τα σβήνει!!! Από την άλλη αν αυτό ηταν απαραίτητο θα το ειχε προβλέψει η μαμα HONDA! Πάντως δεν θα ηταν κακη ιδεα ένα εφεδρικό σύστημα ελέγχου , θερμοστάτη, βαλβίδας και βεντιλατερ…. Λεω εγω τωρα …… Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

    Ρωτήστε τον Φυσικό,που του κόλλησε το βεντιλατέρ και δεν άναβε!Έχει βάλει διακοπτάκι για να το ανάβει όποτε θέλει.
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 14.06.10 20:34

    chr1s_86 έγραψε:Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι τα VFR με ψυγεία στο πλάι είναι τα μοναδικά μηχανάκια που να χρειάζονται ένα διακόπτη που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ...

    Ενώ στις περισσότερες μοτο που μπαίνει κάποιος διακόπτης είναι για να το ανάβει για να μην ανεβάζουν θερμοκρασία, σε VFR που ξεπερνάει τους 104 βαθμούς εν κινήσει αποτελεί πρόβλημα γιατί αν δεν κάνω λάθος η ροή του αέρα ακυρώνει τη συμβολή του ανεμιστήρα στο να ρίξει τη θερμοκρασία.

    Γι αυτό και κατάφερα (σε συνθήκες πίεσης βέβαια) να φτάσω το FI στους 114 βαθμούς και χαλαρώνοντας μετά να δυσκολεύεται να πέσει κάτω από 110 (εν κινήσει πάντα)


    Οπότε ρωτάω το εξής: Αν ισχύει το θέμα με τον ανεμιστήρα του ψυγείου, αν μπορούσα να τον κλείσω και αφού ήμουν σε κίνηση, δεν θα έπεφτε η θερμοκρασία πιο γρήγορα; Ή καλύτερα μήπως δεν θα είχε φτάσει καν σε αυτό το ύψος;;


    Τι λέτε;

    Cool


    (σόρυ αν τα έγραψα λίγο μπερδεμένα, είναι 4 το πρωί crrazy Razz )

    Το εγραψες μια χαρά
    Συμφωνώ οτι χρειάζεται διακότης. Θα βάλω έναν 2 θέσεων με τις εξής λειτουργίες.

    Α. Δεν κάνει τίποτα. Δούλεύει όπως δούλευε και πριν.
    Β. Το βαντυλατέρ δεν λειτουργεί καθόλου (για υψηλές θερμοκρασίες με πάνω απο 70 klm/h)
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 14.06.10 20:47

    Προσωπικα ειχα βαλει (και εχει και σημερα) εναν τετοιο διακοπτη στο 750 μου. Διακοπτη βεβαια που μου επετρεπε να βαζω μπροστα το βεντιλατερ νωριτερα και οποτε ηθελα εγω και οχι να το κλεινω Wink

    Βεβαια στο rc24 τα πραγματα δεν ειναι οπως στα νεωτερα αφου το ψυγειο ΔΕΝ ειναι στο πλαϊ αλλα μπροστα οπως σε ολες σχεδον τις αλλες μοτοσικλετες Neutral

    Παρα του οτι λοιπον δεν ειχε τα ψυγεια στο πλαϊ, παλι ειχε καποιο θεμα με την θερμοκρασια μεσα στην κινηση της Αθηνας για παραδειγμα (οπως να το κανεις οι δυο "πισω" κυλινδροι δεν μπορουν να ψυχονται το ιδιο ευκολα) .

    Εβαλα λοιπον τον διακοπτη, εβαζα το βεντιλατερ να δουλευει απο τους 70-75 ?? βαθμους (οργανο αναλογικο και οχι ψηφιακο) και ΔΕΝ ξανα-ειδα ποτε πια την βελονα στα κοκκινα οσο και αν επεσα σε μποτιλιαρισμα η σε ασχημες συνθηκες στο κεντρο Wink
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 14.06.10 21:01

    Το θέμα εδώ είναι άλλο. Το βαντυλατέρ οταν δουλεύει σπρώχνει τον αέρα από εξω προς προς τα μέσα (προς τον κινητήρα).
    Οταν δεν κινείσαι το σύστημα δουλεύει. Ομως με πάνω από κάποια km/h η ροή του αέρα ακυρώνει την λειτουργία του ανεμιστήρα με αποτέλεσμα ακόμα πιο πολύ θερμοκρασία. Φαύλος κύκλος. Για αυτό συνηγορώ σε διακόπτη που βγάζει off τον ανεμιστήρα. Εγώ λέω να το κάνω πάντως.............

    Scared
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 14.06.10 21:40

    gasoil έγραψε:Το θέμα εδώ είναι άλλο. Το βαντυλατέρ οταν δουλεύει σπρώχνει τον αέρα από εξω προς προς τα μέσα (προς τον κινητήρα).
    Οταν δεν κινείσαι το σύστημα δουλεύει. Ομως με πάνω από κάποια km/h η ροή του αέρα ακυρώνει την λειτουργία του ανεμιστήρα με αποτέλεσμα ακόμα πιο πολύ θερμοκρασία. Φαύλος κύκλος. Για αυτό συνηγορώ σε διακόπτη που βγάζει off τον ανεμιστήρα. Εγώ λέω να το κάνω πάντως.............

    Scared

    Τι να πω ρε Κωστα Suspect
    το να κανω κατι να αντιστρεψει την φορα περιστροφης ναι...

    το να το σταματαει τελειως Suspect χμμμμμμμ δεν ξερω αν ειναι η βελτιστη λυση confused
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 14.06.10 23:03

    Εκ του αποτελέσματος το συμπέρασμα. Οταν πηγαίνεις με πολλά δεν μπαίνει το βαντυλατερ, και η θερμοκρασία ειναι οκ. Οταν ομως ξεκινάς με βαντυλατερ αναμενο (πχ διόδια) τοτε η θερμοκρασία αντί να πέσει ανεβαίνει. Μια εξήγηση μπορεί να ειναι οτι στην 1 περίπτωση ο αέρας που ερχεται απο μπροστά παρασύρει τον 'νεκρο' εκείνη ανεμιστήρα σε αναποδη φορά που σαφώς δεν προσφέρει τίποτα αφήνει όμως σχετικα ελεύθερη ροή στις ψύκτρες. Ενώ στην περίπτωση 2 τι εχουμε? μια ροή αέρα λόγω ταχύτητας κίνησης διάμέσου της ψυκτρας προς τα εξω και μια αντίθετης φοράς λόγω ανεμιστήρα προς τα μέσα. Αποτέλεσμα ? Μηδέν (ή μικρή ροή).
    Και μια πειραματική απόδειξη. Χθές επιστρέφοντας μετά από τα β διόδια τρίπολης ξεκίνησα με βαντυλατέρ λόγω κίνησης με 102 C. Με 150 - 160 km η θερμοκρασία ανέβενε μέχρι 109 C. Μετά έκοψα και πήγαινα με 80 km. Η θερμοκρασία έπεφτε με αργό ρυθμό μέχρι το 101 C (που λογικά εσβησε το βαντυλατερ) και μετά έκανε απότομη βουτιά προς τα κάτω μέχρι τους 84 C.

    (Μέση ταχύτητα 118.88 km. Τυχαίο Δεν νομίζω)

    Πάντως εγώ εχω πειστεί Thumbsup Thumbsup Thumbsup
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 15.06.10 9:16

    gasoil έγραψε:Εκ του αποτελέσματος το συμπέρασμα. Οταν πηγαίνεις με πολλά δεν μπαίνει το βαντυλατερ, και η θερμοκρασία ειναι οκ. Οταν ομως ξεκινάς με βαντυλατερ αναμενο (πχ διόδια) τοτε η θερμοκρασία αντί να πέσει ανεβαίνει. Μια εξήγηση μπορεί να ειναι οτι στην 1 περίπτωση ο αέρας που ερχεται απο μπροστά παρασύρει τον 'νεκρο' εκείνη ανεμιστήρα σε αναποδη φορά που σαφώς δεν προσφέρει τίποτα αφήνει όμως σχετικα ελεύθερη ροή στις ψύκτρες. Ενώ στην περίπτωση 2 τι εχουμε? μια ροή αέρα λόγω ταχύτητας κίνησης διάμέσου της ψυκτρας προς τα εξω και μια αντίθετης φοράς λόγω ανεμιστήρα προς τα μέσα. Αποτέλεσμα ? Μηδέν (ή μικρή ροή).
    Και μια πειραματική απόδειξη. Χθές επιστρέφοντας μετά από τα β διόδια τρίπολης ξεκίνησα με βαντυλατέρ λόγω κίνησης με 102 C. Με 150 - 160 km η θερμοκρασία ανέβενε μέχρι 109 C. Μετά έκοψα και πήγαινα με 80 km. Η θερμοκρασία έπεφτε με αργό ρυθμό μέχρι το 101 C (που λογικά εσβησε το βαντυλατερ) και μετά έκανε απότομη βουτιά προς τα κάτω μέχρι τους 84 C.

    (Μέση ταχύτητα 118.88 km. Τυχαίο Δεν νομίζω)

    Πάντως εγώ εχω πειστεί Thumbsup Thumbsup Thumbsup


    Ολοσωστο ο σκεπτικο σου Κωστα
    Και να το κανεις
    Οταν ξεκινας απο διοδια π.χ.,με βεντιλατερ αναμμενο,δεν προκειτε να σου σβησει για τον
    απλο λογο οτι το ενα ψυγειο ειναι αχρηστο (ακυρο δηλαδη) λογω λειτουργιας του
    ανεμιστηρα....
    Και φυσικα οπως πολυ σωστα παρατηρησες,ουτε η θερμοκρασια πεφτει...
    Και το ενα ψυγειο εκτος και καταναλωση ρευματος μεγαλη απο το βεντιλατερ που δουλευει
    υπερωριες,αντιπαλευοντας τον αερα κρουσης...και δεν ξερω ποσο καλο κανει αυτο στην
    περιελιξη των πηνιων,ασθενεια προσφατως διαδεδομενη σε μοντελα του '05 ειδικοτερα....

    Εαν ειχα V-Tec θα το ειχα κανει
    avatar
    teacher
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/01/2009
    Mηνύματα : 587
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
    Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

    Never ride faster than your angel can fly...

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από teacher Την / Το 15.06.10 11:03

    Έχουμε ξαναγράψει για το θέμα και έχω αναφέρει κ εγώ πολλά για το θέμα... Από τη μεριά μου να αναφέρω ότι... έχω δοκιμάσει:
    1. Να βάζω από νωρίς το βεντιλατέρ σε λειτουργία πχ όταν σταματάω στα διόδια... ώστε να μην ξεπεράσει τους 104 και μετά να το σβήνω.... = Δεν δούλεψε... αν έμενα με ζέστη πίσω από αυτοκίνητο για 40sec η θερμοκρασία ανέβαινε και όταν έπαιρνε το βεντιλατέρ έβλεπα 110-115 +++
    2. Άλλαξα πολικότητα ώστε να γυρνάει ανάποδα.... δηλαδή να βοηθαει τη φορά του αέρα!! Φοβερή λειρουργία!! ΑΛΛΑ.. μέσα στην πόλη όταν το δοκίμασα ήταν θέμα 5min να δω 118C... γιατί μου έστελνε τον καυτό αέρα του κινητήρα στο ψυγείο.
    3. Άλλαξα πολικότητα και γύρισα και την πτερωτή ώστε να έχω το μέγιστο αποτέλεσμα μήπως και.... αλλά πάλι είχε πρόβλημα στην κίνηση.
    4. Έβαλα διακόπτη που κλείνω το βεντιλατέρ χειροκίνητα και όταν το κάνω ανάβει και ένα κόκκινο led ώστε να θυμάμαι ότι είναι κλείστό.... επιτέλους δεν δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατέρ και στους 110C ενώ είσαι εθνική...

    Συμπέρασμα δικό μου: Μέσα στην πόλη δεν έχει ανάγκη... παέι μόνιμα με βεντιλατερ (μιλάμε για καλοκαίρι με θερμοκρασίες τύπου Αθήνας 35-42C - όπως και όλα τα μεγάλα μηχανάκια ζεσταίνεται). Στην εθνική και οπουδήποτε μετά τα 85-90Km/h απλά το κλείνω και η θερμοκρασία πέφτει.. αλλιώς ανεβαίνει.

    Να σημειώσω ότι εθνική με 38C+ και απενεργοποιημένο βεντιλατερ μου δουλεύει στους 106-110C. Αν το ενεργοποιήσω ξεπερνά τους 116C.. και όταν πάει 119C απλά σταματάω και βρίζω Honda, V4, Ιάπωνες, την τύχη μου, τα νέυρα μου κτλ.......

    Τέλος, είχα πάει σε περισσότερα από 7 εξουσιοδοτημένα συνεργεία HONDA (τα πιο γνωστά!!) και όταν το συζήταγα μου έλεγαν ότι αποκλείεται.... άλλαξα θερμοστάτη, υγρά, κολάρο,..... ότι να ναι.... ο καθένας κάτι άλλαζε. Μέχρι που βρήκα έναν 8 εξουσιοδοτημένο Ηonda που μου είπε.... εεε όλα τα VFR έτσι είναι κάτι το οποίο το επιβεβαίωσε και το τμήμα εγγυήσεων-service-δεν ξέρω του Σαρακάκη.

    Αυτά..... Smile
    (Φυσικέ σταμάτα να γελάς... είναι το ευαίσθητο σημείο μου η θερμοκρασία του Vtec Stupid2 Stupid2 )
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 15.06.10 11:23

    Υπάρχει λύση:





    Laughing Laughing Laughing Shocked
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 15.06.10 11:29

    teacher έγραψε:Έχουμε ξαναγράψει για το θέμα και έχω αναφέρει κ εγώ πολλά για το θέμα... Από τη μεριά μου να αναφέρω ότι...
    .
    Αυτά..... Smile

    Καταλήξαμε στο ιδιο συμπέρασμα. Αυτό με το led μου άρεσε πάρα πολύ και δεν το ειχα σκεφτεί.
    Θα το βάλω και εγώ (ελπίζω να μην εχεις βάλει πνευματικά δικαιώματα)Worthy
    Το ιδανικό θα ήταν ενας αυτοματισμός που να ενεργοποιήται από το κοντερ (Πάνω απο τα 80 πχ)
    αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω.

    Και κάτι άλλο. Στην δικιά μου μηχανή οταν ταξιδεύω δεν εχω δεί πάνω από 87C εκτός και α ξεκινήσω με βεντιλατερ αναμμένο. Μήπως έχεις θέμα θερμοστάτη ? (Προσοχή δεν εννοώ την βαλβίδα για το βαντιλατερ που είναι πάνω στο αριστερό ψυγείο, αλλά για τον θερμοστάτη που βρίσκεται ανάμεσα στους κυλίνδρους)
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 15.06.10 11:32

    Velociraptor έγραψε:Υπάρχει λύση:

    Laughing Laughing Laughing Shocked

    Βρε Μιχάλη...... είπαμε........ αλλά με αυτό ψύχεις πηρυνικό αντιδραστήρα

    lol! lol!
    avatar
    teacher
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/01/2009
    Mηνύματα : 587
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
    Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

    Never ride faster than your angel can fly...

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από teacher Την / Το 15.06.10 11:45

    [/quote]

    Και κάτι άλλο. Στην δικιά μου μηχανή οταν ταξιδεύω δεν εχω δεί πάνω από 87C εκτός και α ξεκινήσω με βεντιλατερ αναμμένο. Μήπως έχεις θέμα θερμοστάτη ? (Προσοχή δεν εννοώ την βαλβίδα για το βαντιλατερ που είναι πάνω στο αριστερό ψυγείο, αλλά για τον θερμοστάτη που βρίσκεται ανάμεσα στους κυλίνδρους)[/quote]

    xmmmmmm πάλι στο τριπάκι μπαίνω... έχω αλλάξει βαλβίδα και θερμοστάτη.. βέβαια.. είχε περάσει κ ένας χρόνος με 20.000Km Από όταν τα άλλαξα.. θα τα πούμε κ από κοντά να μου πεις γνώμη.
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 15.06.10 11:58

    ...Mιχαλη,αυτο το μπροστινο και αυτο το ψυγειο,θα ηταν σοβαροι λογοι για να παραβλεπω το υψος μου και τος πως φαινομαι
    πανω στο V-Tec.....

    Ερωτας και τα δυο λεμε
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 15.06.10 15:05

    Θα μπορούσατε να κάνετε κατι ανάλογο με τα ψυγεία του VFR, με υγρό άζωτο…..



    lol! lol! lol!
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 16.06.10 6:09

    teacher έγραψε:
    4. Έβαλα διακόπτη που κλείνω το βεντιλατέρ χειροκίνητα και όταν το κάνω ανάβει και ένα κόκκινο led ώστε να θυμάμαι ότι είναι κλείστό.... επιτέλους δεν δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατέρ και στους 110C ενώ είσαι εθνική...

    Συμπέρασμα δικό μου: Μέσα στην πόλη δεν έχει ανάγκη... παέι μόνιμα με βεντιλατερ (μιλάμε για καλοκαίρι με θερμοκρασίες τύπου Αθήνας 35-42C - όπως και όλα τα μεγάλα μηχανάκια ζεσταίνεται). Στην εθνική και οπουδήποτε μετά τα 85-90Km/h απλά το κλείνω και η θερμοκρασία πέφτει.. αλλιώς ανεβαίνει.

    Να σημειώσω ότι εθνική με 38C+ και απενεργοποιημένο βεντιλατερ μου δουλεύει στους 106-110C. Αν το ενεργοποιήσω ξεπερνά τους 116C.. και όταν πάει 119C απλά σταματάω και βρίζω Honda, V4, Ιάπωνες, την τύχη μου, τα νέυρα μου κτλ.......



    Ωραία...


    λοιπόν....


    για πείτε, που παρεμβάλουμε το διακόπτη; Και να υποθέσω δεν έχει κάποια επίπτωση στα ηλεκτρικά της μοτο; Το λέω γιατί λογικά θα κλείνει κάπου ένα κύκλωμα για να δουλέψει ο ανεμιστήρας αλλά θα είναι από πριν ανοιχτό από το διακόπτη μας...

    Smile
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 16.06.10 11:02

    teacher έγραψε:

    Να σημειώσω ότι εθνική με 38C+ και απενεργοποιημένο βεντιλατερ μου δουλεύει στους 106-110C. Αν το ενεργοποιήσω ξεπερνά τους 116C.. και όταν πάει 119C απλά σταματάω και βρίζω Honda, V4, Ιάπωνες, την τύχη μου, τα νέυρα μου κτλ.......

    )

    Δασκαλε μου με ολα αυτα που περιγραφεις.....χχμμμμμ Suspect εχεις θεμα confused
    αν με απενεργοποιημενο βεντιλατερ δουλευεις στους 106-110 και ενεργοποιημενο ξεπερνας τους 116 !!!!!!!!!! εχεις ΣΙΓΟΥΡΑ θεμα Suspect

    Γυριζοντας προχτες απο τον Παρνωνα και με την θερμοκρασια (εξωτερικη) να χτυπαει κοκκινα, σταματησα να πληρωσω διοδια και οντως το βεντιλατερ μου δουλευε. Ενδειξη ειχα 103 .

    Ξεκινησα και εφτασα εως και την συμβολη με Κορινθου - Πατρων με 160 -170 σταθερα, και η θερμοκρασια μου εδειχνε συνεχως μεσα στα επιπεδα λειτουργιας του βεντιλατερ αλλα ΠΟΥΘΕΝΑ πανω απο 104 Neutral

    Με αλλα λογια και με το βεντιλατερ ενεργοποιημενο δουλευα αρκετα κατω απο το ευρος των 106-110 που εσυ πετυχαινεις με απενεργοποιηση!!

    Προς ΤΙ λοιπον αυτη η "απενεργοποιηση"? Suspect

    Φιλε εχεις θεμα και θα προτεινα να το δεις Cool
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 16.06.10 11:26

    Don John έγραψε:
    Γυριζοντας προχτες απο τον Παρνωνα και με την θερμοκρασια (εξωτερικη) να χτυπαει κοκκινα, σταματησα να πληρωσω διοδια και οντως το βεντιλατερ μου δουλευε. Ενδειξη ειχα 103 .

    Ξεκινησα και εφτασα εως και την συμβολη με Κορινθου - Πατρων με 160 -170 σταθερα, και η θερμοκρασια μου εδειχνε συνεχως μεσα στα επιπεδα λειτουργιας του βεντιλατερ αλλα ΠΟΥΘΕΝΑ πανω απο 104 Neutral

    Γιάννη και το δικό σου δεν είναι νορμαλ. Το βαντυλατερ σου ΔΕΝ θα επρεπε να δουλεύει (ή αν προτιμας, να ειχε σβήσει μετά απο μισό λεπτό και να μην υποπέσει σε φαυλο κυκλο λειτουργίας) και η θερμοκρασία σου να ειναι περίπου 85 - 90. Διάβασε τι γραφω πιο πάνω
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 16.06.10 12:32

    Κώστα τα' χουμε ξαναπεί... τα μοντέλα 06 και μετά έχουν θέμα λόγω euro3...
    Μου' χει τύχει να ταξιδεύω στην εθνική 150-160, με 36-38 βαθμούς εξωτερική και να δω μέχρι και 114 βαθμούς και το βεντιλατέρ να δουλεύει στο φουλ!!!!

    85-90 βαθμούς δε βλέπω ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα το καλοκαίρι!!! Crying or Very sad


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    posnightmist
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/03/2009
    Mηνύματα : 1908
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
    Κράνος : ARAI RX-7 GP

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από posnightmist Την / Το 16.06.10 12:58

    Πέρισυ τον Αύγουστο στην Εθνική έβλεπα το πολύ 85! Στα διόδια ανέβαινε αλλά έπεφτε πολύ γρήγορα μετά! Πριν 2 χρόνια με 40 εξωτερική θερμοκρασία είδα μέχρι 103 σε πορεία!
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 16.06.10 14:03

    Vvag έγραψε:

    85-90 βαθμούς δε βλέπω pray ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα το καλοκαίρι!!! Crying or Very sad




    Coffee ......... Χιχιχι!!!χοχοχο .........T
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 16.06.10 14:06

    Τελικα για να ψηνεις μπιφτεκια ειναι...... lol! lol! lol! lol! lol!
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 16.06.10 14:09

    Ε τι να κάνουμε... δε μπορούμε να τα έχουμε όλα... είπαμε... είμαστε καυτοί αναβάτες...!!!!! ! T T T T


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.09.17 3:06