VFRh - VFR Club Hellas


    Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Μοιραστείτε
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 21.03.09 14:26

    Συγνώμη για τον εν δυνάμει λάθος τίτλο αλλα οπως θα καταλάβετε πιο κάτω δεν μπορούσα να βρώ κάτι πιο κτάλληλο.
    Αν γνωρίζει κάποιος, ας το διορθώσει....

    Απο ενα λάθος μου κάποια στιγμή έσπασα τη μπιλίτσα που είναι κάτω απο τον αριστερό μαρσπιέ του οδηγού
    Η μισή βίδα είχε μείνει π΄νω στο μεταλλικό μέρος ενό η άλλη μισή μέσα στο μαρσπιέ.

    Τελικά το κόλλησα με εποξική κόλλα και κράτησε αρκετά καλά ώσπου...
    ήρθε το trackday στα Μέγαρα.... επειδή βρήκε κάτω , πρέπει να εσπασε (σεν άντεξε η συγκόλληση)
    Το διαπίστωσα στο σπίτι αργότερα.
    Δυο ερωτήσεις

    1) πως στο καλό λεγεται αυτό το πραγμα;;;;;;; ψάχνω το ebay αλλα δεν μπορώ να το βρώ με τίποτα
    2) πώς θα βγάλω την μισή βίδα που έχει μείνει μέσα, αν υποθέσουμε οτι βρήκα ανταλλακτικό...
    avatar
    kostasdirt
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 460
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : ΚΤΜ 990 Adventure EXC 450
    Κράνος : Shoei XR1000 UVEX Enduro Airoh Stelt Senior

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από kostasdirt Την / Το 21.03.09 15:16

    Με ενα ζουμπά και σφυράκι θα το βγάλεις αλλιώς με ανάποδο τρυπάνι, τι τα θες να τα ξαναβάλεις?
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 21.03.09 17:34

    kostasdirt έγραψε:Με ενα ζουμπά και σφυράκι θα το βγάλεις αλλιώς με ανάποδο τρυπάνι, τι τα θες να τα ξαναβάλεις?

    Ναί θέλω να τα ξαναβάλω γιατί είναι μια καλή ένδειξη του πότε έχεις γύρει περισσότερο απο όσο πρέπει τη μηχανή, και κατ επέκταση οτι θέλει περισσότερη δουλειά η στάση σώματός μου (πρώτα πρέπει να βρίσκει το γόνατο και μετά η μπιλίτσα)

    Αν σε κάποιον περισσεύουν προτίθεμαι να ερθω μεχρι εκεί να τον ξελαφρώσω Very Happy
    avatar
    kostasdirt
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 460
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : ΚΤΜ 990 Adventure EXC 450
    Κράνος : Shoei XR1000 UVEX Enduro Airoh Stelt Senior

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από kostasdirt Την / Το 21.03.09 17:43

    Δε συμφωνώ για το γόνατο ο στόχος δεν είναι να βρει το γόνατο κάτω!
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 21.03.09 23:07

    kostasdirt έγραψε:Δε συμφωνώ για το γόνατο ο στόχος δεν είναι να βρει το γόνατο κάτω!

    ε τώρα αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό.
    Οταν πάς εκδρομή πχ προφανώς δεν είναι...
    Στην πίστα όμως για μένα ειναι, χρόνους κτλ ουτε που έχω σκεφτεί να κοιτάξω ποτέ, μόνο τη στάση σώματος θέλω να βελτιώσω και το γόνατο είναι μια ένδειξη οτι είσαι σε καλό δρόμο.
    avatar
    Viking
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 230
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
    Κράνος : Suomy Spec1R

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από Viking Την / Το 22.03.09 1:42

    kostasdirt έγραψε:Δε συμφωνώ για το γόνατο ο στόχος δεν είναι να βρει το γόνατο κάτω!
    Θα συμφωνήσω και θα παραφράσω..

    Στόχος είναι να μην βρίσκει το μαρσιπιέ (και ειδικά αυτές οι μπίλιες) κάτω...
    (για να μη μαγκώσει σε κανένα εξόγκωμα στην ασφαλτο και φέρει τα πάνω κάτω)

    Οπότε βγάλτες τις ρημάδες τις μπίλιες.. Shoot

    Γόνατα ξύνονται και με λάθος στάση σώματος..Κοίτα να δουλέψεις στο στυλ εκείνο που θα σε κάνει να νιώθεις ότι στρίβεις με άνεση , με ασφάλεια και φυσικά να περνάς καλά..

    Τα γνωστά βιντεάκια του mcn για το ξύσιμο και πως αυτό επιτυγχάνεται τα χεις δει να υποθέσω...
    Θα ρθει μονο του λοιπον..Πανω απ'όλα η ασφάλειά μας cheers
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 22.03.09 8:06

    Τα video τα έχω διαβάσει, και τη θεωρία απο τα CSS την έχω διαβάσει
    (http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=5242.0;all)
    και άλλα σχετικά άρθρα εχω διαβάσει, και twist of a wrist και απο ολα Very Happy Very Happy
    Άλλο η θεωρία όμως και άλλο η πράξη! θέλει εξάσκιση
    Στο πρώτο session στα Μέγαρα πριν να μπω ελεγα οκ, θεωρητικά το έχω, πόσο δύσκολο να ναι...
    Ναι.. χάλια...
    Στο 2ο κάπως καλύτερα, στο 3ο είχα θέμα με τους μαρσπιέδες εκατέρωθεν...
    Βρε συμφωνώ να μην βρίσκουνε κάτω... αλλά έλα που βρίσκουνε καμια φορά!
    Οπότε αυτοί οι 2 πόντοι νομίζω κάτι κάνουμε, είναι μερικές μοίρες και πιο έγκαιρη προειδοποίηση
    Ασε που τώρα έχω μονο το ένα και δε μου φαίνεται ωραίο !
    avatar
    Mythos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2009
    Mηνύματα : 59
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : Non VFR
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από Mythos Την / Το 22.03.09 12:39

    KiloMeater έγραψε:
    kostasdirt έγραψε:Με ενα ζουμπά και σφυράκι θα το βγάλεις αλλιώς με ανάποδο τρυπάνι, τι τα θες να τα ξαναβάλεις?

    Ναί θέλω να τα ξαναβάλω γιατί είναι μια καλή ένδειξη του πότε έχεις γύρει περισσότερο απο όσο πρέπει τη μηχανή, και κατ επέκταση οτι θέλει περισσότερη δουλειά η στάση σώματός μου (πρώτα πρέπει να βρίσκει το γόνατο και μετά η μπιλίτσα)

    Αν σε κάποιον περισσεύουν προτίθεμαι να ερθω μεχρι εκεί να τον ξελαφρώσω Very Happy

    ''χρυσοι & απαράβατοι κανονες'' δεν υπάρχουν...

    αυτο που λεει για το γονατο ισχύει... απο την άποψη οτι -στην πιστα ε - βγάζεις γόνατο για να ''ζυγιζεις'' και να δεις ποσο εισαι και πως μπαίνεις.... (πόσο κάτω)...

    στο δρομο εξω βεβαια και τα δυο -γονατο + μπιλια ειναι παρατολμα- αλλά
    καλύτερα να εχεις τη μπίλια στο δρομο για να την ακούσεις ''και... να ΜΗΝ την ''ακούσεις'' σε καμμια στροφή.....

    cheers cheers cheers

    α...στην πρωτη φώτο ειναι και ενας με vfr πλεον.... silent silent silent lol! lol!
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 22.03.09 20:10

    Mythos έγραψε:
    KiloMeater έγραψε:
    kostasdirt έγραψε:Με ενα ζουμπά και σφυράκι θα το βγάλεις αλλιώς με ανάποδο τρυπάνι, τι τα θες να τα ξαναβάλεις?

    Ναί θέλω να τα ξαναβάλω γιατί είναι μια καλή ένδειξη του πότε έχεις γύρει περισσότερο απο όσο πρέπει τη μηχανή, και κατ επέκταση οτι θέλει περισσότερη δουλειά η στάση σώματός μου (πρώτα πρέπει να βρίσκει το γόνατο και μετά η μπιλίτσα)

    Αν σε κάποιον περισσεύουν προτίθεμαι να ερθω μεχρι εκεί να τον ξελαφρώσω Very Happy

    ''χρυσοι & απαράβατοι κανονες'' δεν υπάρχουν...

    αυτο που λεει για το γονατο ισχύει... απο την άποψη οτι -στην πιστα ε - βγάζεις γόνατο για να ''ζυγιζεις'' και να δεις ποσο εισαι και πως μπαίνεις.... (πόσο κάτω)...

    στο δρομο εξω βεβαια και τα δυο -γονατο + μπιλια ειναι παρατολμα- αλλά
    καλύτερα να εχεις τη μπίλια στο δρομο για να την ακούσεις ''και... να ΜΗΝ την ''ακούσεις'' σε καμμια στροφή.....

    cheers cheers cheers

    α...στην πρωτη φώτο ειναι και ενας με vfr πλεον.... silent silent silent lol! lol!


    Capo εχεις φιλαρακι;
    Σουπερ μηχανακι λεμε....
    Να το χαιρεσαι...


    Ρε παιδια να πω και εγω κατιτις;
    Τις μπιλιες στα μαρσπιε δεν τις εχουν ως ενδεικτη πλαγιασματος η κατι αλλο σχετικο με πλαγιασματα
    και οδηγηση σε πιστα η δρομο ανοικτο στην κυκλοφορια...

    Οι μπιλιες υπαρχουν εκει γιατι αποσβεινουν καποιους κραδασμους,τους οποιους εχει υπολογισει
    ο κατασκευαστης,κατα τον σχεδιασμο της μοτοσυκλετας...

    Δεν εχουν ολες οι μοτοσυκλετες "μπιλιες" (αντιβαρα λεω εγω) στα μαρσπιε,για τον απλο λογο
    οτι δεν παραγουν ολες οι μοτο τους ιδιους κραδασμους σε αυτα...

    Οι αγωνιστικες μοτο δεν εχουν καθολου μπιλιες
    Το Caponord που ειναι στις φωτο αλλα και το δικο μου V-Strom εχουν κατι "μπιλιες" σαν
    νταβανοκαρφα...

    Οσον αφορα το γονατο,εχει περισσοτερο να κανει με το ζυγισμα του σωματος οταν ειναι "εξω" απο την
    μοτο κατα την διαρκεια της στροφης,αλλα και για τον μοχλο που κανει(το αντιθετο ποδι...) ετσι ωστε να
    επαναφερεις την μοτο σε ορθια θεση (σε συναρτηση παντα με το γυροσκοπικο φαινομενο)
    avatar
    Mythos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2009
    Mηνύματα : 59
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : Non VFR
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από Mythos Την / Το 22.03.09 20:17

    gabadoo... thanks Very Happy capo εχω εγω και τα φιλαράκια στις φωτος...

    αυτο που ειπες οτι οι μπίλιες ειναι για ''αντιβαρα΄΄ πρωτη φορα το ακούω.... Shocked μπορεί να εχεις και δικιο αλλά δεν το ξέρω...

    σιγουρα ξέρω όμως ειναι εκει για να δεις πόσο εχεις πλαγιάσει...

    αρκετοι γνωστοί μου βεβαια εχουν ακουμπήσει και μαρσπιέ γιατι ειτε εχει σπάσει / είτε εχουν βγάλει τα καρφάκια, αλλά και πάλι αυτό ειναι ενδεικτικο του ποσο πλαγιαζεις... γιατι μπορεί καποιος σε γυρολόγιο να μην πλαγιάζει πολύ και να ειναι πολυ πιο γρήγορος απο καποιον που χτυπιέται σαν το ψάρι.... lol!


    Πάντως..οι μπίλιες ειναι τοποθετημένες απο τον Κατασκευαστή για να σου ορίζει κάποια ''ασφαλή'' όρια.....
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 22.03.09 20:40

    Και εγώ πρώτη φορά το ακούω αυτό για το αντίβαρο... confused
    Σίγουρα δε σημαίνει οτι αμα ξύνεις τις μπίλιες πας γρήγορα... μάλλον οτι πάς για πέσιμο σημαίνει περισσότερο απο οτιδήποτε άλλο Very Happy
    Γιαυτό τις θέλω γιατι καμία φορά παρασύρομαι και μου δίνουνε μια (ψευδή?) αίσθηση ασφάλειας οτι και καλά δεν ξεπέρασα το μέτρο για τα δεδομένα της μηχανής... όσο δε βρίσκουνε οι μπιλίτσες λέω καλα πάμε, αμα τις νιώσω μαζεύομαι...
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 22.03.09 20:41

    Mythos έγραψε:

    Πάντως..οι μπίλιες ειναι τοποθετημένες απο τον Κατασκευαστή για να σου ορίζει κάποια ''ασφαλή'' όρια.....

    Σιγουρα παιζει και αυτον τον ρολο....αλλα
    ΑΛΛΑ ο πρωταρχικος ειναι αυτος που σου ειπα (απο τις λιγες γνωσεις που εχω ως Μηχανολογος
    Μηχανικος)
    Καθε τι που προεξεχει ως "ακιδα" απο την μοτοσυκλετα εχει κραδασμους που οφειλονται στον
    κινητηρα της και την αρχιτεκτονικη της σχεδιασης του...
    Ως "ακιδα" νοειται τα μαρσπιε,οι καθρεπτες,οι ακρες του τιμονιου,τα φλας,,τα καγκελα...γενικως οτι
    εξεχει...Οι κυματοειδους μορφης κραδασμοι (ταλαντωσεις δλδ) ξεκινουν απο την πηγη τους (το
    μοτερ..) και αποληγουν στα ακρα-ακιδες που προειπα...Γι'αυτο και τα αντιβαρα στις ακρες του
    τιμονιου,τα "ελαστικα" φλας κτλ κτλ...Καποια Καπονορντ ειχαν ολοκληρο ελαστικο σινεμπλοκ στο
    τιμονι που αποσβενε αυτους τους κραδασμους,και αυτο γιατι ειναι V-60 και οι ταλαντωσεις δεν
    αληλοαποσβενονται με τον τροπο που συμβανει σε εναν V-90..

    Θα εκπλαγεις με το ποσο πολυ μπορει να πλαγιασει π.χ. ενα Καπονορντ,εαν του ανεβαζες τα μαρσπιε
    πιο ψηλα και σαφως του εβγαζες τις μπιλιες....Ξαπλα λεμε τελειως...μεχρι τα φερινγκ..Αλλα προφανως
    δεν φτιαχτηκε για αυτον τον σκοπο
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 22.03.09 23:55

    Δεν έχω ακούσει κι εγώ για σχέση μπίλιας - κραδασμών. Υπάρχει εκεί για να προειδοποιεί για τα όρια της κλίσης μας. Θα μπορούσε να λείπει (όπως πράγματι λείπει σε πολλές μοτοσικλέτες) αλλά υπάρχει για να αλλάζουμε μόνο αυτή και όχι όλο το μαρσπιέ όταν έχουμε παραξύσει. Δεν είναι κακή ιδέα. Φοβάμαι, ωστόσο, ότι πωλείται κομπλέ με το μαρσπιέ, αν και μόνο μια ερώτηση στη Honda θα έδινε σίγουρη απάντηση.
    Όσο για την εξαγωγή του υπόλοιπου της βίδας οι λύσεις είναι 3.
    α. Αν εξέχει έστω και λίγο δοκίμασε να την ξεβιδώσεις με μια πένσα ή μια σκύλα.
    β. Τρυπανάκι και φάγωμα της βίδας.
    γ. Συνεργείο! :_hi:
    avatar
    Mythos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2009
    Mηνύματα : 59
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : Non VFR
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από Mythos Την / Το 23.03.09 13:04

    gabadoo έγραψε:
    Mythos έγραψε:

    Πάντως..οι μπίλιες ειναι τοποθετημένες απο τον Κατασκευαστή για να σου ορίζει κάποια ''ασφαλή'' όρια.....

    Σιγουρα παιζει και αυτον τον ρολο....αλλα
    ΑΛΛΑ ο πρωταρχικος ειναι αυτος που σου ειπα (απο τις λιγες γνωσεις που εχω ως Μηχανολογος
    Μηχανικος)
    Καθε τι που προεξεχει ως "ακιδα" απο την μοτοσυκλετα εχει κραδασμους που οφειλονται στον
    κινητηρα της και την αρχιτεκτονικη της σχεδιασης του...
    Ως "ακιδα" νοειται τα μαρσπιε,οι καθρεπτες,οι ακρες του τιμονιου,τα φλας,,τα καγκελα...γενικως οτι
    εξεχει...Οι κυματοειδους μορφης κραδασμοι (ταλαντωσεις δλδ) ξεκινουν απο την πηγη τους (το
    μοτερ..) και αποληγουν στα ακρα-ακιδες που προειπα...Γι'αυτο και τα αντιβαρα στις ακρες του
    τιμονιου,τα "ελαστικα" φλας κτλ κτλ...Καποια Καπονορντ ειχαν ολοκληρο ελαστικο σινεμπλοκ στο
    τιμονι που αποσβενε αυτους τους κραδασμους,και αυτο γιατι ειναι V-60 και οι ταλαντωσεις δεν
    αληλοαποσβενονται με τον τροπο που συμβανει σε εναν V-90..

    Θα εκπλαγεις με το ποσο πολυ μπορει να πλαγιασει π.χ. ενα Καπονορντ,εαν του ανεβαζες τα μαρσπιε
    πιο ψηλα και σαφως του εβγαζες τις μπιλιες....Ξαπλα λεμε τελειως...μεχρι τα φερινγκ..Αλλα προφανως
    δεν φτιαχτηκε για αυτον τον σκοπο

    κοιτα δεν αντιλέγω και εντυπωσιάζομαι ως ασχετος... silent σε αυτο που λες για τις μπιλίτσες... θα ριξω ερωτησεις κτλ... πάντως ειναι αλήθεια οτι το capo π.χ. πλαγιάζει απιστευτα πολύ και ακουμπας και κανονικά μαρσπιέ χωρίς τις ακίδες... (μάλιστα με καλά λάστιχα με απίστευτη αισθηση ασφάλειας)....
    στα μοντέλα 03 οι μπίλιες ηταν πιο κοντες και αν δειτε στις φωτο Νο 1 π.χ. τα φλας ειναι ενσωματωμένα στο φεριγνκ....

    στα μετέπειτα μοντέλα αλλάξαν τα φλας, τα καναν εξωτερικά να προεξέχουν και μεγαλώσαν τους αποστάτες μπιλίτσες....
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 26.03.09 11:32

    Βρε παιδιά, τελικά έτσι, για το γαμωτο, ΠΩΣ λέγεται αυτό το μαραφέτι?


    Επιπλέον, να μην ανήγω και νέο θέμα, τέτοια κουμπωματάκια πού βρίσκουμε (εκτός Σαρακάκη)

    Τις προάλλες που είχα αλλάξει τα λάδια, το ενα που κουμπώνει στην καρίνα απο κάτω τα δυο μέρη, το ψιλοέσπασα...
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 26.03.09 13:54

    Για την ιστορια:

    - Οι ...μπιλιτσες αυτες λεγονται hero blobs και ειναι εκει για να δινουν στον αναβατη αισθηση του οριου ασφαλους κλισης που μπορει να παρει η μηχανη.
    Για αυτο εξαλλου και τα hero blobs στα on-off και ψηλα μηχανακια ειναι τοσο μακρυα γιατι το ψηλο κεντρο βαρους τους δεν τους επιτρεπει τοσο μεγαλες κλισεις οσο στα street.

    - Φιλε Θοδωρη, εισαι 110% λαθος. Οι μπιλιτσες αυτες ΔΕΝ ειναι εκει για τους κραδασμους αλλα ως ενδεικτες κλισης και μονο.

    - Οι αγωνιστικες μηχανες (πχ Ducati 999/848/1098) ΔΕΝ εχουν hero blobs γιατι πολυ απλα -υποτιθεται- οτι απευθυνονται σε αναβατες που ξερουν τι κανουν και χρησιμοποιουν τις συγκεκριμενες μηχανες στην πιστα οπου μεσα σε μερικα sessions τα blobs εχουν εξαφανιστει ουτως η αλλως λογω κλισεων.

    - Επισης, αν και η πρωταρχικη τους λειτουργια ειναι να χαλανε αυτες αντι για τα μαρσπιε, υπαρχει και αλλος ενας λογος που υπαρχουν: μιας που οι περισσοτεροι αναβατες εχουν το -κακο- συνηθειο να πατανε το μαρσπιε με την καμαρα του ποδιου (αντι για τα "μηλα" οπως πρεπει), η μυτη του ποδιου κρεμεται μπροστα. Αν εβρισκε το μαρσπιε κατευθειαν στην ασφαλτο τοτε θα εβρισκε και το ποδι με οτι αυτο συνεπαγεται...

    Μεγαλος αρχηγος μιλησε, ουγκ!



    παω παλι τωρα να χωθω πισω στην τρυπα μου...


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    TAKIS-SOL
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 224
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : VFR 800 F1
    Κράνος : ΧR 1100

    εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από TAKIS-SOL Την / Το 26.03.09 14:11

    KiloMeater έγραψε:Βρε παιδιά, τελικά έτσι, για το γαμωτο, ΠΩΣ λέγεται αυτό το μαραφέτι?


    Επιπλέον, να μην ανήγω και νέο θέμα, τέτοια κουμπωματάκια πού βρίσκουμε (εκτός Σαρακάκη)

    Τις προάλλες που είχα αλλάξει τα λάδια, το ενα που κουμπώνει στην καρίνα απο κάτω τα δυο μέρη, το ψιλοέσπασα...


    τραβα μια σαρακακη..και παρτα ολα
    για τα πατακια....επιδη μου ειχε σπασει και εμενα..και εβαλα μικρο τρυπανακι...και κολαουζο(κανονικο)..για να το καθαρισω....το νουσου ομως να πονταρεισ την κομενη στο κεντρο..
    παρε το αλλο το καλο που εχεις..για διγμα....εμανα μοθ δωσαν απο cbr που ειναι πιο κοντα
    για τα κλιψακια παρε καμια 10ρια..εχω σπασει πολλα.....περιπου 1.5 ευρο το ενα κανουν Shocked
    avatar
    Mythos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2009
    Mηνύματα : 59
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : Non VFR
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από Mythos Την / Το 26.03.09 15:51

    Ταξιδευτής έγραψε:Για την ιστορια:

    - Επισης, αν και η πρωταρχικη τους λειτουργια ειναι να χαλανε αυτες αντι για τα μαρσπιε, υπαρχει και αλλος ενας λογος που υπαρχουν: μιας που οι περισσοτεροι αναβατες εχουν το -κακο- συνηθειο να πατανε το μαρσπιε με την καμαρα του ποδιου (αντι για τα "μηλα" οπως πρεπει), η μυτη του ποδιου κρεμεται μπροστα. Αν εβρισκε το μαρσπιε κατευθειαν στην ασφαλτο τοτε θα εβρισκε και το ποδι με οτι αυτο συνεπαγεται...

    Μεγαλος αρχηγος μιλησε, ουγκ!



    παω παλι τωρα να χωθω πισω στην τρυπα μου...

    Σωστη και μεγαλη παράληψις...

    όντως πολλές φορες ξεχνιεμαι και μετα τραβαω τα ποδια και οι αποστασεις ειναι μικρες....και εχω πει''φανταζεσαι να βρει καμμια μπότα''... Shocked Shocked

    φίλος που είχε αγοράσει μεταχειρισμένο capo -και ξεχασε οτι δεν ειχε τα καρφάκια ο προηγουμενος- προσπέρασε ενα varadero και οταν ακούπησε η μπότα κατάλαβε ότι.... ε.... το εγυρε ολιγον τι παραπάνω.... Razz Razz lol! lol!
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 27.03.09 9:38

    Στο vfr οι αποστάτες είναι πολύ μακριοί. Είναι τόσο μακριοί ώστε να βρουν πρώτα αυτοί και μετά η μαμά πλαϊνή βαλίτσα. Doh!



    Σε πίστα χωρίς αυτούς από την δεξιά μεριά πρώτα θα βρει το μασπιε και μετά οτιδήποτε άλλο, από αριστερά πάλι πρώτα θα βρει το μασπιε αλλά οριακά κοντά είναι το διπλό σταν…….(εγώ αυτόν τον έχω κοντύνει απλά κάτι να υπάρχει)



    Οπότε βγάλε τα και τέλος …γλυτώνεις και βάρος….. lol!



    avatar
    Mythos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2009
    Mηνύματα : 59
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : Non VFR
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Μπιλίτσα footrest οδηγού

    Δημοσίευση από Mythos Την / Το 27.03.09 18:41

    glystras έγραψε:Στο vfr οι αποστάτες είναι πολύ μακριοί. Είναι τόσο μακριοί ώστε να βρουν πρώτα αυτοί και μετά η μαμά πλαϊνή βαλίτσα. Doh!



    Σε πίστα χωρίς αυτούς από την δεξιά μεριά πρώτα θα βρει το μασπιε και μετά οτιδήποτε άλλο, από αριστερά πάλι πρώτα θα βρει το μασπιε αλλά οριακά κοντά είναι το διπλό σταν…….(εγώ αυτόν τον έχω κοντύνει απλά κάτι να υπάρχει)



    Οπότε βγάλε τα και τέλος …γλυτώνεις και βάρος….. lol!




    xaxaxax.. μα εντελώς κατατοπιστική φώτο λεμε... cheers cheers

    ειναι αυτο που λεμε ''για..του λόγου το αληθες''... lol! lol!

    Υ.Γ.
    τεσπα.. περαν της πλάκας αλλο η πίστα αλλο οι δρομοι.. Προσοχη σε όλους μας και οχι ''ταλιμπανιές'' Suspect Smile

      Παρόμοια θέματα

      -

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.11.17 22:01