VFRh - VFR Club Hellas


    Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Μοιραστείτε
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 27.03.09 14:46

    Μετά από 2 μήνες ταλαιπωρία μου ήρθε το πακέτο της raceteck για τα πιρούνια στο vtec.






    Πήρα τις rebound βαλβίδες μιας και εκεί πάσχει.



    Οι οδηγίες είναι παρακάτω μήπως μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι γίνεται και που πρέπει να τρυπήσω και τι….. και μετά τα charts τι δείχνουν;;;;;; Wall Wall Wall







    avatar
    Daemon
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/03/2009
    Mηνύματα : 20
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : Αναλογα την μερα
    Κράνος : Shoei X-Spirit Norick

    Απ: Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Δημοσίευση από Daemon Την / Το 27.03.09 15:14

    Θα σου προτεινα να πας σε καποιο εξειδικευμενο συνεργειο να στο κανει, πχ. Τασουλης γιατι αν κρινω απ'αυτο

    glystras έγραψε:
    ... τι γίνεται και που πρέπει να τρυπήσω και τι….. και μετά τα charts τι δείχνουν..

    θα κανεις "πατατα" Wink
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.03.09 17:32

    Μελέτησε πολύ το VFRD. Έχει αναλυτικά την αλλαγή στο 5ης γενειάς.
    Είναι μία τρύπα 1,3 χιλιοστά οριζόντια.
    avatar
    kostasdirt
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 460
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : ΚΤΜ 990 Adventure EXC 450
    Κράνος : Shoei XR1000 UVEX Enduro Airoh Stelt Senior

    Απ: Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Δημοσίευση από kostasdirt Την / Το 28.03.09 19:06

    Πόσο σου στοίχησαν? Τα καλοέβλεπα κάποια στιγμή..
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 28.03.09 23:49

    170 ευρώ με τα μεταφορικά.
    Περίμενε να τα βάλω πρώτα να σου πω εντυπώσεις.


    Παιδες μην ψάχνετε άλλο βρήκα άκρη πολύ διάβασμα ( πολύ γνώση και θα την μοιραστώ μαζί σας ).

    Αν ξέρει κανείς τα ohlins ελατήρια που έχω βάλει 08687-85 τι spring rate έχουν;;;
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 16.04.09 10:09

    Αφού κατάφερα και πήγα βόλτα με τις race teck βαλβίδες να γράψω ένα ενημερωτικό.

    Βάζοντας πιο σκληρά ελατήρια στο vfr και ποιο χοντρό λάδι είχα πετύχει να μην βουτάει το μηχανάκι στα φρένα και στις στροφές και να μην έχει μεγάλες μετατοπίσεις βάρους. Αλλά βάζοντας χοντρό λάδι στα γρήγορα κομμάτια και στα σαμάρια είχα ένα αργό πιρούνι που δεν διάβαζε γρήγορα και στα σαμάρια μέσα στην στροφή άνοιγε την τροχιά του και αντίστοιχα άνοιγε-έχανε πρόσφυση και στις γρήγορες στις Σέρρες.
    Για να συνδυάσω χοντρό λάδι και γρήγορο διάβασμα έπρεπε να αλλάξω βαλβίδες…..η race teck προτείνει μόνο την rebound και έτσι έπραξα ανάλογα.

    Λοιπόν η τοποθέτηση τους είναι σχετικά απλή αν το έχεις ξανακάνει. Αλλά μιας και ήταν πρώτη φορά για μένα και το συνεργείο μας πήρε λίγο χρόνο για αποφυγή λάθους.

    Τα σημεία που θέλουν προσοχή είναι αφού λυθεί όλο το πιρούνι και φτάσουμε τα εντόσθια του, για να φτάσουμε στις βαλβίδες πρέπει να λύσουμε το φυσίγγιο (cartridge ) και ξεκινάμε τα ενδιαφέροντα.

    Στο κάτω μέρος υπάρχει μια αλουμινένια τάπα η οποία απλά σφηνώνει, για να βγει ζεστάνετε την λιγάκι. Τώρα βλέπετε ένα κυλινδάκι μέσα στο φυσίγγιο, σπρώξτε το προς τα μέσα ακόμα και αν χρειαστεί να το χρησιμοποιήσετε με κάποια προέκταση και σφυρί. Αφού το μπάσετε μέσα γύρω στους 5 πόντους θα δείτε το μονό ελατήριο-ασφάλεια, με κάτι μυτερό το βγάζετε προσεκτικά. Το κυλινδάκι είναι ουσιαστικά η κανονική βαλβίδα και στην μέση έχει σπείρωμα που βιδώνει η βίδα που βρίσκετε στο κάτω μέρος του πιρουνιού. Βιδώστε στο σπείρωμα μια βίδα και τραβήξτε ώστε να βγει η βαλβίδα ( προσοχή μην βάλετε την βίδα από το vfr γιατί είναι πολύ ευαίσθητη ). Τώρα πλέον λύσαμε όλο το πιρούνι. Η rebound είναι στο πάνω μέρος και λύνετε εύκολα.

    H βαλβίδα έχει κάποιες οπές ώστε να αφήνει λάδι να περνάει από μέσα και έχει κάποιες λεπτές ροδέλες και από πάνω τους ένα τεφλον έτσι σε πίεση μαζεύει το τυφλόν και λυγίζουν και οι ροδέλες και αφήνουν το λάδι να περνάει ανάλογα με την πίεση. Η race teck τώρα αντικαταστεί το τεφλον με κανονικό ελατήριο η βαλβίδα έχει ποιο μεγάλες οπές και τις ροδέλες τις ρυθμίζεις ανάλογα με το τι θέλεις ή πας ανάλογα με το chart. Όσες πιο πολλές ροδέλες βάζεις δεν αφήνουν το λαδί να περνάει εύκολα και τόσο πιο αργό γίνετε το πιρούνι.

    Τρυπήσαμε και την βαλβίδα μιας και δεν έχουμε ρύθμιση rebound και τα βάλαμε όλα στην θέση τους.

    Τρίφτηκε και με μικρό νούμερο γυαλόχαρτο ο άξονας που κρατάει τις βαλβίδες ώστε να μην προβάλει καθόλου αντίσταση και ξαναμπήκαν όλα μέσα.

    Στο δρόμο τώρα.
    Η διαφορά πλέον είναι μεγάλη. Πρώτα πέρναγες από ανωμαλίες και το πίσω αμορτισέρ (Ohlins) διάβαζε πιο γρήγορα το δρόμο από μπροστά, τώρα το μπροστά διαβάζει το ίδιο και λίγο πιο γρήγορα από το πίσω.

    Αν βρει σαμάρια μέσα στην στροφή πλέον δεν ανοίγει την τροχιά του καταλαβαίνεις το διάβασμα αλλά δεν μεταφέρει τις ανωμαλίες σε όλη την μηχανή.
    Στα γρήγορα κομμάτια σου δίνει πολύ καλή αίσθηση και νιώθεις το μπροστινό βιδωμένο κάτω.
    Περίμενα ένα φλύαρο κουραστικό μπροστινό αλλά έχει γίνει ακριβώς αυτό που ήθελα βέβαια σε καθαρά τουριστική διαδρομή θα προτιμούσα το νωχελικό παλιό πιρούνι.
    Δεν το πίεσα και πολύ το μπροστινό μιας και θέλω να το συνηθίσω αλλά οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές.
    Περισσότερα στις Σέρρες. Very Happy Very Happy Very Happy

    Μερικά ενημερωτικά
    Το chart θέλει το spring rate και στα ohlins υπάρχει στο κωδικό δηλαδή 08687-85 τα 2 τελευταία νούμερα είναι το spring rate 8,5 N/mm . Το 1 N/mm είναι 0.10197 kg/mm οπότε έχουμε 0,87 kg/mm τα ελατήρια της ohlins για το VFR.
    Η σκληρότητα του ελατηρίου ( spring rate ) επηρεάζει την γρήγορη-υψηλή απόσβεση, η προσφόρτηση του ελατηρίου ρυθμίζει την χαμηλή και μεσαία απόσβεση.
    Μπορούμε εύκολα να αλλάξουμε το spring rate του ελατηρίου μας σε πιο μεγάλο απλά κόβοντας σπείρες από αυτό και ανάλογα με το μήκος που κόβουμε βάλουμε ίδιο αποστάτη μέσα στο πιρούνι.

    Επιγραμματικά στοίχησαν 170 οι βαλβίδες από Αμερική και 100 τα περαστικά.
    Για καθαρά τουριστικό μηχανάκι είναι υπερβολή μιας και το γρήγορο διάβασμα δρόμου ξεφεύγει από το χαρακτήρα της μηχανής.
    Για οποίον ψάχνετε για κάτι παραπάνω και ανέβει ιξώδες σε λάδι είναι must. Wink
    avatar
    kostasdirt
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 460
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : ΚΤΜ 990 Adventure EXC 450
    Κράνος : Shoei XR1000 UVEX Enduro Airoh Stelt Senior

    Απ: Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Δημοσίευση από kostasdirt Την / Το 16.04.09 23:48

    Ωραίος και αυτό φαίνεται ολοκληρωμένη λύση αλλά είναι ακριβούτσικο..
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 16.04.09 23:59

    Ναι καλή λύση και αυτά αλλά δε έχεις τις ρυθμίσεις που έχουν οι race tech και το ελατήριο το λένε προοδευτικό που στην πίστα δεν βολεύει.....πάντως πιο φτηνό είναι από την race tech και ολοκληρωμένη λύση χωρίς ψαξίματα
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 17.04.09 1:32

    @glystras

    Μια και το έψαξες, γιατί διάλεξες τις S02 και όχι τις SR2001; Τους έστειλα πριν από μήνες E-mail και ρώτησα την διαφορά αλλά καμιά απάντηση.


    @kostasdirt

    Βαλβίδες για 20mm cartridges έχει και η Oehlins. Έχεις βρει κάποιο link;
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 17.04.09 21:28

    anastasis έγραψε:
    Μια και το έψαξες, γιατί διάλεξες τις S02 και όχι τις SR2001; Τους έστειλα πριν από μήνες E-mail και ρώτησα την διαφορά αλλά καμιά απάντηση.
    Αυτές δουλεύουν ακόμα πιο γρήγορα και είναι πιο πολύ για πίστα. Πιστεύω θα γινόταν πολύ γρήγορο το πιρούνι.

    Και εμένα ερωτήσεις δεν μου απάντησαν μόνο για παραγγελία και αυτή μετά από παρακάλια 

    Μέσω αυτού παράγγειλα.. Christie@RaceTech.com

    Κάπου διάβασα και εγώ για τις ohlins όσο και να έψαξα δεν βρήκα κάτι, εννοείτε ούτε Ελλάδα.
    avatar
    kostasdirt
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 460
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : ΚΤΜ 990 Adventure EXC 450
    Κράνος : Shoei XR1000 UVEX Enduro Airoh Stelt Senior

    Απ: Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Δημοσίευση από kostasdirt Την / Το 22.04.09 20:13

    glystras έγραψε:Ναι καλή λύση και αυτά αλλά δε έχεις τις ρυθμίσεις που έχουν οι race tech και το ελατήριο το λένε προοδευτικό που στην πίστα δεν βολεύει.....πάντως πιο φτηνό είναι από την race tech και ολοκληρωμένη λύση χωρίς ψαξίματα
    Τι λάδι χρησιμοποίησες? (ιξώδες κτλ.)
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 23.04.09 9:13

    10αρι και τώρα μπορώ να ανέβω και άλλο……θα δοκιμάσω και βλέπουμε
    avatar
    kostasdirt
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 460
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : ΚΤΜ 990 Adventure EXC 450
    Κράνος : Shoei XR1000 UVEX Enduro Airoh Stelt Senior

    Απ: Βοηθεια με βαλβιδες rebound Race tech

    Δημοσίευση από kostasdirt Την / Το 23.04.09 16:29

    οκ ευχαριστώ!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.11.17 20:00