VFRh - VFR Club Hellas


    MICHELIN Power Pure

    Μοιραστείτε
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 03.08.10 0:54

    Μετά από μια αναποδιά που είχα, με αποτέλεσμα να αχρηστευτεί το πίσω μου λάστιχο που το είχα μόνο 4.000 χιλ :( (Dunlop Qualifier RR) , προχώρησα σε αλλαγή με ΑΥΤΑ .

    Δεν ξέρω ποιες θα είναι οι εντυπώσεις μου με την χρήση αφού με τα Dunlop ήμουν πολύ ευχαριστημένος και μπορώ να πω ότι ήταν μακράν τα καλύτερα λάστιχα από όσα εγώ έχω "φορέσει".

    Τα Michelin απλά "βρέθηκαν μπροστά μου" , τα έβαλα και όταν θα έχω άποψη θα σας ενημερώσω Neutral
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2097
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 03.08.10 1:01

    Εντάξει εσεί να είσαι ok, και τα λαστιχάκια σου καλοτάξιδα. Πάντως όπως έχω πει τα αγγλάκια ταιριάζουν πολύ στους καρόδρομους τους δικούς μας, απλά εγώ τα θεωρώ κορύφή αν και το ονομά τους "δεν γεμίζει το μάτι"
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    που να βαλω Power Pure?

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 13.08.10 20:47

    Μολις κατεβασα το VFR Ελλαδα για πρωτη φορα στην εξαχρονη ζωη του (μενω μονιμα Λονδινο) και το πισω μου λαστιχο θελει αμεσα αλλαγη. Φοραω τα Michelin Pilot Road 2 τα οποια για τους Ευρωπαϊκους δρομους ειναι απαιχτα (για μενα) και με πολυ καλη μακροζωία - πολυ καλυτερα απο τα Pirelli Diablo Strada που φοραγα παλιοτερα με τα οποια ειμουνα επισης ευχαριστημενος οσο δεν ηξερα τα PR2. Τα τελευταια διαρκουν πολυ περισοτερο απο τα Dunlop Roadsmart που ειναι επισης δημοφιλη, με τριτα τα Bridgestone BT23. Κατι αλλο: στην Αγγλια, κανενα VFR δεν βαζει "ρεησονια", οσοι θελουν κατι ποιο σπορτ βαζουν Dunlop Qualifier.

    Καθως το μπροστινο εχει ακομη αρκετη ζωη (το κοβω για τουλαχιστο 10Κ χιλιομετρα στους Ελληνικους δρομους), σκεφτομαι να βαλω πισω ενα Power Pure και να εχω παρομοιο συνδυασμο με του Παναγιωτη απο την Καβαλα. Μιλησα με πολλους μηχανοβιους κυριως στη Γαλλια αλλα και στην Ιταλια και ολοι "πινουν νερο στο ονομα τους", με τα περισοτερα roadster και super sport να τα φορανε. Ρωτησα σημερα στον Περιστερά που ειναι κοντα στο σπιτι μου και δεν τα δουλευει, μονο παραγγελια. Ποιος δουλευει αυτα τα λαστιχα στην Αθηνα?? Μια αλλη λυση ειναι να το παραγγειλω απο Αγγλια, καποιοι που εχετε κανει αυτη τη δουλεια δωστε κανενα σχετικο λινκ.

    Με την ευκαιρια, να πω οτι αρχισα να γραφω ενα σχετικο ταξιδιωτικο στο Transalp forum καθως η επιστροφη Αγγλια θα γινει με το τρανσαλπακι, το οποιο ειναι προσβασιμο εδω: http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,14712.0.html

    cheers
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 13.08.10 20:53

    VFGeorge έγραψε: Ρωτησα σημερα στον Περιστερά που ειναι κοντα στο σπιτι μου και δεν τα δουλευει, μονο παραγγελια. Ποιος δουλευει αυτα τα λαστιχα στην Αθηνα?? Μια αλλη λυση ειναι να το παραγγειλω απο Αγγλια, καποιοι που εχετε κανει αυτη τη δουλεια δωστε κανενα σχετικο λινκ.


    Γιωργο εγω τα φορεσα σε καταστημα της Ελευσινας το οποιο, αν τα παραγγειλλεις, στα φερνει την επομεη ημερα η και την ιδια (αν κανεις την παραγγελια σου νωρις το πρωι).

    Με pm σου στελνω το τηλεφωνο τους :_hi:
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 06.09.10 20:31

    Don John, καποιες παραπανω εντυπωσεις απο τα λαστιχα τωρα που τα εχεις καποιο καιρο? Το πισω μου λαστιχο στο αφημενο στην Ελλαδα VFR ειναι τελειωμενο (αν και ειδα ενα Hornet στην Αθηνα πριν φυγω με ...πολυ πιο τελειωμενο απο το δικο μου Very Happy εδω σε πανε μεσα με τετοιο λαστιχο) και θελω να παραγγειλω ενα ωστε να το εχω την επομενη φορα που θα κατεβω.

    cheers
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 07.09.10 12:17

    VFGeorge έγραψε:Don John, καποιες παραπανω εντυπωσεις απο τα λαστιχα τωρα που τα εχεις καποιο καιρο? Το πισω μου λαστιχο στο αφημενο στην Ελλαδα VFR ειναι τελειωμενο (αν και ειδα ενα Hornet στην Αθηνα πριν φυγω με ...πολυ πιο τελειωμενο απο το δικο μου Very Happy εδω σε πανε μεσα με τετοιο λαστιχο) και θελω να παραγγειλω ενα ωστε να το εχω την επομενη φορα που θα κατεβω.

    cheers

    Εδώ σε αφήνουν εξω να σκοτωθείς να ησυχάσουν , γιατι μεσα σε ταΐζουν σε κοιμίζουν και δεν τους συμφέρει!!!! Ουτε κληση δεν σε κοβουν!!!! lol! lol! lol! lol! lol!


    Περιμενουμε εντυπωσεις!! Thumbsup Thumbsup
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 07.09.10 16:37

    Update: πηγα σημερα σε ενα απο τα πιο γνωστα λαστιχαδικα του Λονδινου (http://www.fwr.co.uk/ - εκει αλλαζω συνηθως λαστιχα) καθως η βαλβιδα του πισω λαστιχου του Transalp εχανε αερα πολυ αργα και την αλλαξα.

    Επιασα κουβεντα πρωτα με εναν τυπο με R1 που εχει τα Power Pure και ειχε ερθει για καρφι στο πισω λαστιχο και μου ειπε οτι δεν ητανε και τοσο ευχαριστημενος σε σχεση με τα Power 2CT που ειχε πριν. Μετα μιλησα για το ιδιο θεμα με τον Bob, το αφεντικο, και μου ειπε οτι πολλοι πελατες που ειχανε 2CT και βαλανε Pure δεν ητανε ευχαριστημενοι και θα βαζανε παλι 2CT στην επομενη αλλαγη (τα οποια η Michelin θα συνεχισει να βγαζει). Ο ιδιος τα εχει δοκιμασει στο GSX-R 1000 που εχει και μου ειπε οτι το μπροστινο ειναι πολυ καλο αλλα το πισω γλυστραει και δεν εισαι σιγουρος ποτε και που εχει προσφυση. Το φαινομενο αυτο γινεται πιο εντονο στο βρεγμενο.

    Οταν τον ρωτησα για κατι πιο racing για το VFR συνεστησε ανεπιφυλακτα τα Metzeler M5 Interact. Φυσικα γνωμες ειναι αυτες αλλα θεωρησα καλο να τις αναφερω.
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 08.09.10 14:52

    Λοιπον με τα συγκεκριμενα λαστιχα δεν εχω κανει ακομα ουτε 1000 χιλ. καλα καλα, οποτε ισως ειναι νωρις να βγαλω "οριστικα" συμπερασματα. Suspect

    Και λεω οριστικα γιατι τα μεχρι τωρα ΔΕΝ ειναι και τα καλυτερα.

    Στα θετικα ειναι η απιστευτα γρηγορη γεωμετρια αφου το μηχανακι αλλαζει κατευθυνση και "πεφτει" απο την μια στροφη στην αλλη με εκπληκτικη ευκολια και ανεση.

    Απο την αλλη μερια το κρατημα τους, χωρις να με εχει καπου προδωσει ως τωρα, ΔΕΝ δινει σε καμια περιπτωση την σιγουρια που μου εδιναν τα (εκπληκτικα το ξαναλεω) Dunlop Qualifier RR που φορουσα πριν Neutral .

    Τα power pure, μαλιστα ενω στην "μαλακη τους ζωνη" δειχνουν αρκετα σιγουρα, στην "σκληρη κεντρικη" τους με εκαναν να ανησυχησω 1-2 φορες αφου ντριφταρουν και με 3η και χωρις τετοια προθεση. confused
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 09.09.10 13:23

    Don John έγραψε:
    Τα power pure, μαλιστα ενω στην "μαλακη τους ζωνη" δειχνουν αρκετα σιγουρα, στην "σκληρη κεντρικη" τους με εκαναν να ανησυχησω 1-2 φορες αφου ντριφταρουν και με 3η και χωρις τετοια προθεση. confused

    Επανερχομαι στο θεμα καθως χρειαζομαι να παραγγειλω λαστιχο. Το εψαξα λιγο περισοτερο και αν καταλαβα καλα τα Pure εχουν την ιδια γομα με τα 2CT, απλα εχουν μεγαλυτερη μαλακη πλαϊνη ζωνη, διαφορετικη χαραξη και ειναι πιο ελαφρα. Αρα, και συμφωνα με τα σχολια του Don John, δεν καταλαβαινω γιατι δεν αρεσουν στους Αγγλους οσο τα 2CT. Παντως καποιοι τυποι που τα ειχανε στη Γαλλια σε R1 και Ζ750 και με τους οποιους μιλησα καθως ειχανε παρκαρει διπλα μου, μου ειπανε τα καλυτερα λογια (και ειχανε πριν 2CT).

    Ισως τα Pure να ειναι λιιγο πιο ρεησονια απο τα 2CT και επειδη θα το συνδυασω με μπροστινο Road 2, σκεφτομαι να παραγγειλω το 2CT πισω και να εχω τον ιδιο συνδυασμο με τον Παναγιωτη Κ. Κατι παντως που εκτιμω στα Michelin γενικα ειναι οτι βγαζουν χιλιομετρα και ελπιζω και το 2CT να βγαλει 10Κ στην Ελλαδα, οποτε μεχρι τοτε μαλλον θα εχει τελειωσει και το μπροστινο.
    avatar
    serafeim_rodos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/09/2010
    Mηνύματα : 36
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : CBR-1000RR
    Κράνος : OGK FF4 black / Shark S700 Johan Zarco replica

    Ser

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από serafeim_rodos Την / Το 15.09.10 20:02

    τα power one michelin τα εχει δοκιμασει κανενας? ο αδερφος μου στο cbr954 ειναι ευχαριστημένος..
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 25.12.10 1:49

    VFGeorge έγραψε:
    Ισως τα Pure να ειναι λιιγο πιο ρεησονια απο τα 2CT και επειδη θα το συνδυασω με μπροστινο Road 2, σκεφτομαι να παραγγειλω το 2CT πισω και να εχω τον ιδιο συνδυασμο με τον Παναγιωτη Κ. Κατι παντως που εκτιμω στα Michelin γενικα ειναι οτι βγαζουν χιλιομετρα και ελπιζω και το 2CT να βγαλει 10Κ στην Ελλαδα, οποτε μεχρι τοτε μαλλον θα εχει τελειωσει και το μπροστινο.

    Update: εβαλα τελικα πισω 2CT και αφησα το σχετικα καινουργιο Road 2 μπροστα (7Κ χμ αλλα με τα περισοτερα σε ευρωπαϊκες ασφαλτους). Εχω κανει μονο 1000χμ απο τοτε που τα εβαλα αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης, το πισω ειναι σαφως πιο μαλακο απο το Road 2 και δινει φοβερη σιγουρια οταν ειναι κανεις υπο κλιση. Επισης εχουνε ταιριαξει μια χαρα απο πλευρας κορωνας καθως ειναι και τα δυο σχετικα "γρηγορα". Δεν πηγα το μηχανακι πανω απο 200χμω για να δω τι λεει απο ευσταθεια αλλα δεν πιστευω να εχει προβλημα, μεχρι τα 200 ητανε τραινο. Το αλλο που δεν ξερω ειναι τι φθορα θα εχει σε δικαβαλα ταξιδια με 170-180χμω στην Εθνικη αλλα χαλαλι. Παντως για Ευρωπαϊκες ασφαλτους το Road 2 ειναι φανταστικο λαστιχο και βγαζει και σχετικα πολλα χιλιομετρα.

    Ευχαριστω τους Don John, Βασιλακο και Παναγιωτη Κ για τα σχολια τους και τις πληροφοριες τους.
    avatar
    Tinder
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 14/05/2009
    Mηνύματα : 1139
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
    Κράνος : SHOEI XR-1000

    "once punk... always punk" μάλλον

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από Tinder Την / Το 25.12.10 2:38

    VFGeorge έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    Ισως τα Pure να ειναι λιιγο πιο ρεησονια απο τα 2CT και επειδη θα το συνδυασω με μπροστινο Road 2, σκεφτομαι να παραγγειλω το 2CT πισω και να εχω τον ιδιο συνδυασμο με τον Παναγιωτη Κ. Κατι παντως που εκτιμω στα Michelin γενικα ειναι οτι βγαζουν χιλιομετρα και ελπιζω και το 2CT να βγαλει 10Κ στην Ελλαδα, οποτε μεχρι τοτε μαλλον θα εχει τελειωσει και το μπροστινο.

    Update: εβαλα τελικα πισω 2CT και αφησα το σχετικα καινουργιο Road 2 μπροστα (7Κ χμ αλλα με τα περισοτερα σε ευρωπαϊκες ασφαλτους). Εχω κανει μονο 1000χμ απο τοτε που τα εβαλα αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης, το πισω ειναι σαφως πιο μαλακο απο το Road 2 και δινει φοβερη σιγουρια οταν ειναι κανεις υπο κλιση. Επισης εχουνε ταιριαξει μια χαρα απο πλευρας κορωνας καθως ειναι και τα δυο σχετικα "γρηγορα". Δεν πηγα το μηχανακι πανω απο 200χμω για να δω τι λεει απο ευσταθεια αλλα δεν πιστευω να εχει προβλημα, μεχρι τα 200 ητανε τραινο. Το αλλο που δεν ξερω ειναι τι φθορα θα εχει σε δικαβαλα ταξιδια με 170-180χμω στην Εθνικη αλλα χαλαλι. Παντως για Ευρωπαϊκες ασφαλτους το Road 2 ειναι φανταστικο λαστιχο και βγαζει και σχετικα πολλα χιλιομετρα.

    Ευχαριστω τους Don John, Βασιλακο και Παναγιωτη Κ για τα σχολια τους και τις πληροφοριες τους.

    Βασικά, δεν έπραξες καλά...
    Ο Παναγιώτης Κ. δεν έχει το ίδιο μηχανάκι με το δικό σου.
    Εχει ένα παλιό με γρανάζια και προσπαθεί να το φέρει στα ίσια του. Very Happy
    Κατα τ' άλλα , καλά χλμ να έχεις με τα καινούρια παπά. Smile
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 17.04.12 21:07

    Ανακινω αυτο το θεμα καθως θα χρειαστω μπροστινο λαστιχο συντομα και σκεφτομουνα να δοκιμασω το Power Pure - με Power 2CT πισω προς το παρον. Αργοτερα ισως δοκιμασω Power Pure και πισω.

    Εχουμε καμια νεα αναφορα για τα Power Pure μετα απο εκτεταμμενη χρηση? Ειδα αυτα που εγραψε ο Don John οτι τελικα μαλλον του φανηκανε οκ Very Happy αν και φαινεται κολλημενος με τα Dunlop. Ειδα επισης και την αναφορα του Παναγιωτη Κ για τα ολοφρεσκα Power Pure του Korto (?), εχουμε νεοτερα εδω απο εκτεταμενη χρηση?
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 17.04.12 22:11

    Γιωργο

    μετα απο 12.000 χιλ, μια Ιταλια και 3 track day το λαστιχο κραταει ακομα !!!!

    και οταν λεω "κραταει" δεν εννοω μονο οτι εχει ακομα ζωη (τοσο που πιστευω πως με αλλη χρηση θα εφτανε τα 15.000) οσο το οτι κραταει στον δρομο (παρα τα οσα αρνητικα ελεγα στην αρχη Blush )..


    Ομως για να μην ξεχναμε και το κολλημα, Dunlop δεν ειναι Razz
    avatar
    sotokan
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/03/2009
    Mηνύματα : 72
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : VFR VTEC
    Κράνος : xr1000

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από sotokan Την / Το 17.04.12 23:46

    Don John έγραψε:Γιωργο

    μετα απο 12.000 χιλ, μια Ιταλια και 3 track day το λαστιχο κραταει ακομα !!!!

    και οταν λεω "κραταει" δεν εννοω μονο οτι εχει ακομα ζωη (τοσο που πιστευω πως με αλλη χρηση θα εφτανε τα 15.000) οσο το οτι κραταει στον δρομο (παρα τα οσα αρνητικα ελεγα στην αρχη Blush )..


    Ομως για να μην ξεχναμε και το κολλημα, Dunlop δεν ειναι Razz

    To "κακό" είναι ότι είναι μεταδοτικό το κολλημά σου θείε john.Aκόμα και εμείς οι pirellakiδες αλλαξοπιστήσαμε.Dunlop=ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
    Worthy Worthy Worthy
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 18.04.12 0:01

    sotokan έγραψε:
    To "κακό" είναι ότι είναι μεταδοτικό το κολλημά σου θείε john.Aκόμα και εμείς οι pirellakiδες αλλαξοπιστήσαμε.Dunlop=ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
    Worthy Worthy Worthy

    Στην αρχη για Dunlop Sportsmart σκεφτομουνα κι'εγω, οπως και εχω γραψει στο νημα για τα λαστιχα, αλλα με τη χρηση που κανω σε αρκετα ταξιδια στην Εθνικη με 160-190χμω, φοβαμαι οτι το πισω θα με χαιρετησει πολυ γρηγορα Wink Το καλο με τα Michelin ειναι οτι βγαζουν και χιλιομετρα οπως γραφει και ο DonJ, το τελευταιο πισω Power 2CT εβγαλε 10+Κ χμ με αρκετα απο αυτα σε παρατεταμενα 200αρια και επισης πολλα με δικαβαλα τριβαλιτσα 180αρια Shocked Μαλλον θα δοκιμασω τα Power Pure τωρα, Dunlop next time ναχω και κατι καινουργιο να δοκιμασω εν καιρω Very Happy

    Σημ.: Sotokan, σου εχω ενα Haynes για Golf MkIV που ζητησες, θα σου το δωσω μεσω Ανασταση.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 18.04.12 0:20

    sotokan έγραψε:To "κακό" είναι ότι είναι μεταδοτικό το κολλημά σου θείε john.Aκόμα και εμείς οι pirellakiδες αλλαξοπιστήσαμε.Dunlop=ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
    Worthy Worthy Worthy

    Χμμμμ... λες ε;;; Think Think Think Think

    Για ποια Dunlop λέμε συγκεκριμένα; Από κορώνα πως πάμε; Think Think Think
    'Ηρθε κι η δικιά μας ώρα και ψάχνομαι. Γιααααα πέτε... Very Happy


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 18.04.12 0:43

    Dunlop sportsmart
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: MICHELIN Power Pure

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 18.04.12 12:37

    sotokan έγραψε:
    To "κακό" είναι ότι είναι μεταδοτικό το κολλημά σου θείε john.Aκόμα και εμείς οι pirellakiδες αλλαξοπιστήσαμε.Dunlop=ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
    Worthy Worthy Worthy

    anastasis έγραψε:Dunlop sportsmart


    Wink Wink

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.09.17 3:07