VFRh - VFR Club Hellas


    PGM-FI Αυτοδιάγνωση (VFR800 FI + VTEC)

    Μοιραστείτε
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    PGM-FI Αυτοδιάγνωση (VFR800 FI + VTEC)

    Δημοσίευση από demon Την / Το 12.08.10 18:24

    PGM-FI Αυτοδιάγνωση (VFR800 FI + VTEC)

    Σε όσους ανάβουν τα λαμπάκια (καθ’ οδών ή εν στάσι) ή και σε όσους έχουν αναλαμπές…
    προτείνονται τα κάτωθι από τη μαμά honda:


    Τοποθετήστε τη μοτό στο πλάγιο σταντ, βάλτε μπρος και αφήστε τη να δουλεύει στο ρελαντί.
    Αν το λαμπάκι FI (MIL το λέει στα VTEC) δεν ανάβει ή δεν αναβοσβήνει, το σύστημα δεν έχει καταγράψει βλάβες.
    Αν το λαμπάκι FI αναβοσβήνει, σημειώστε πόσες φορές και αναζητήστε την αιτία του προβλήματος παρακάτω.

    Σημ. 1: Το λαμπάκι FI θα αναβοσβήνει μόνο όταν η μηχανή δουλεύει κάτω απ’ τις 5000 στροφές,
    με το πλάγιο σταντ κάτω. Σε κάθε άλλη κατάσταση το FI θα μένει αναμένο.
    Σημ. 2: Ακόμα, αν η PGM-FI έχει στη μνήμη δεδομένα, το FI θα ανάβει συνεχώς όταν το πλάγιο σταντ είναι πάνω
    και η μηχανή γυρίζει πάνω απ’ τις 5000 στροφές.
    Σημ. για τα VTEC: Το MIL θα αναβοσβήνει μόνο όταν το πλάγιο σταντ είναι κάτω, η μηχανή σβηστή και ο διακόπτης
    stop είναι στο run, ή όταν η μηχανή γυρίζει κάτω από τις 5000 rpm.
    Αν κάποιο άλλο πρόβλημα παρουσιαστεί το MIL θα μένει αναμένο.


    Πως να “διαβάσουμε” καταγεγραμμένα προβλήματα, από τη μνήμη της PGM

    Γυρίζουμε τον κεντρικό διακόπτη στο OFF
    Βγάζουμε τη σέλα για τα FI ή το πάνω φέρινγκ για τα VTEC και εντοπίζουμε τον SERVICE CHECK CONNECTOR
    (ένα μικρό φις με δύο επαφές, που βγαίνει από την καλωδίωση)
    Γεφυρώνουμε τις δύο επαφές π.χ. με ένα καλωδιάκι
    Γυρίζουμε τον κεντρικό διακόπτη στο ON
    Αν η ECM δεν έχει διαγνώσει πρόβλημα, το FI θα ανάβει συνέχεια όταν γυρίσουμε τον κεντρικό διακόπτη στο ON
    Αν η ECM έχει διαγνώσει πρόβλημα, το FI θα αναβοσβήνει όταν γυρίσουμε τον κεντρικό διακόπτη στο ON



    PGM-FI SELF-DIAGNOSIS MALFUNCTION INDICATOR (VFR800-FI)
    ή MALFUNCTION INDICATOR LAMP-MIL (VFR800-VTEC)
    δηλαδή το λαμπάκι που γράφει FI


    Το λαμπάκι FI δείχνει τους ακόλουθους κωδικούς\αναλαμπές προβλημάτων (ο αριθμός των αναλαμπών
    είναι από 0 έως και 20 στα FI και από 0 έως και 33 στα VTEC).

    Όταν το λαμπάκι ανάψει για 1,3 δευτ. αυτό αναλογεί σε δέκα (10) αναλαμπές.
    Η κάθε αυτόνομη αναλαμπή είναι μισό (0.5) δευτερόλεπτο.
    Παράδειγμα: Άναμα συνεχόμενο για 1,3 δευτ. και 2 αναβοσβησίματα (0,5 sec x 2) σημαίνουν 12 αναλαμπές.

    Όταν πάνω από ένα πρόβλημα έχει εντοπιστεί, το FI δείχνει τις αναλαμπές με τη σειρά, από το μικρότερο
    στο μεγαλύτερο νούμερο κωδικών.
    Παράδειγμα: Αν το FI αναβοσβήσει μία φορά και μετά δύο φορές, τότε δύο προβλήματα έχουν εντοπισθεί.
    Ανατρέχουμε στους κωδικούς 1 και 2 (και ούτω καθεξής).

    Οι θέσεις και το διάγραμμα του συστήματος (VFR800-FI)




    ΚΩΔΙΚΟΙ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ

    Τον κωδικό 0 τον υποδιαιρεί σε τρείς κατηγορίες

    α) Όταν το FI μένει αναμένο και η μηχανή δεν παίρνει μπρος:
    - Βραχυκύκλωμα στην τροφοδοσία της ECM
    - Ελλατωματικός ρελές stop μηχανής
    - Ελλατωματικός διακόπτης stop μηχανής
    - Ελλατωματικός κεντρικός διακόπτης
    - Ελλατωματικός σένσορας γωνίας κλίσης (bank angle)
    - Ελλατωματική ECM
    - Καμένη ασφάλεια (main B) 30A
    - Καμένη ασφάλεια stop 10A
    - Καμένη ασφάλεια αντλίας καυσίμου 30A
    - Κομμένο κύκλωμα στη γείωση του διακόπτη stop

    β) Καμμία αναλαμπή στο FI και η μηχανή δουλεύει κανονικά:
    - Καμένο λαμπάκι FI
    - Κομμένο κύκλωμα στη γείωση του FI
    - Βραχυκύκλωμα στο καλώδιο του FI
    - Ελλατωματική ECM

    γ) Το FI συνεχόμενα αναμένο και η μηχανή δουλεύει κανονικά:
    - Βραχυκύκλωμα στο καλώδιο του SERVICE CHECK CONNECTOR
    - Ελλατωματική ECM

    Στους παρακάτω κωδικούς που αφορούν κυρίως σένσορες, πρέπει να γίνεται έλεγχος για χαλαρές
    ή αδύναμες επαφές, για ελλατωματικούς σένσορες ή για βραχυκύκλωμα στα σχετικά καλώδια.
    Ο έλεγχος στους σένσορες πρέπει να είναι το τελευταίο στάδιο, αφού ελεγχθούν τα υπόλοιπα,
    γιατί χρειάζονται εξειδικευμένα εργαλεία – που αμφιβάλλω αν τα έχουν καν ακουστά
    τα ελληνικά συνεργεία (μαστρο-Θανάση πιάσε ρε συ τον peak voltage adaptor και το test pin box terminal
    να δούμε αν είναι εντάξει ο σένσορας… – λέμε τώρα!) κλείνει η παρένθεση

    Τους παραθέτω περιληπτικά:

    1 ΑΝΑΛΑΜΠΗ: MAP sensor / η μηχανή δουλεύει κανονικά
    2 ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ: MAP sensor VACUUM TUBE / η μηχανή δουλεύει κανονικά
    7 ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ: ECT sensor / δύσκολο ξεκίνημα σε χαμηλές θερμοκρασίες
    8 ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ: TP sensor / ανεπαρκής-αδύναμη ανταπόκριση στο γρήγορο άνοιγμα του γκαζιού
    9 ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ: IAT sensor / η μηχανή δουλεύει κανονικά
    10 ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ: BARO sensor / η μηχανή δουλεύει κανονικά σε χαμηλό υψόμετρο και κατά προσέγγιση σε υψηλό
    11 ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ: SPEED sensor / η μηχανή δουλεύει κανονικά
    12, 13, 14 και
    15 ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ: ΜΠΕΚ ψεκασμού Νο1, Νο2, Νο3 και Νο4 αντίστοιχα / η μηχανή δεν παίρνει μπρος
    18 ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ: CAM PULSE GENERATOR / η μηχανή δεν παίρνει μπρος
    19 ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ: INGITION PULSE GENERATOR / η μηχανή δεν παίρνει μπρος
    20 ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ: Ελλατωματική Ε2 – PROM στην ECM / η μηχανή δουλεύει κανονικά,
    αλλά δεν κρατά δεδομένα αυτοδιάγνωσης

    Για τα VTEC, μέχρι το 19 είναι ίδια με τα FI, αλλά απουσιάζει ο κωδικός 10 (BARO sensor)

    Τα υπόλοιπα αφορούν:
    21, 22, 23,
    24 ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ: αισθητήρες Ο2 καταλύτη / η μηχανή δουλεύει κανονικά
    27 ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ: VTEC SPOOL VALVE / η μηχανή δουλεύει κανονικά
    33 ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ: Ελλατωματική Ε2 – PROM στην ECM / η μηχανή δουλεύει κανονικά,
    αλλά δεν κρατά δεδομένα αυτοδιάγνωσης

    Η θέση FI και κονέκτορα στα vtec



    Το διάγραμμα για τα vtec




    ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΝΗΜΗ

    1. Γυρνάμε το διακόπτη στο OFF
    2. Γεφυρώνουμε τις δύο επαφές του SERVICE CHECK CONNECTOR
    3. Γυρνάμε το διακόπτη στο ON
    4. Αφαιρούμε τη γέφυρα απ’ τον κονέκτορα
    5. Το FI ανάβει για περίπου 5 δευτερόλεπτα
    6. Ενώ είναι αναμένο ξαναβάζουμε τη γέφυρα.
    Τα δεδομένα έχουν διαγραφεί αν το FI σβήσει και αρχίσει να αναβοσβήνει

    ΣΗΜ. Το γεφύρωμα πρέπει να γίνει ενώ το FI είναι αναμένο. Αν όχι δεν θα αρχίσει να αναβοσβήνει.
    Επίσης τα στοιχεία δεν θα διαγραφούν αν γυρίσουμε το διακόπτη στο OFF πριν το FI αρχίσει να αναβοσβήνει

    Αν το FI αναβοσβήσει 20 φορές, τα στοιχεία δεν έχουν διαγραφεί και πρέπει να το ξανακάνουμε





    και μετά από τόσες αναλαμπές και 38 βαθμούς, ώρα για μπύρες… Drinking
    cheers




    Έχει επεξεργασθεί από τον/την demon στις 13.08.10 9:25, 1 φορά
    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1280
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: PGM-FI Αυτοδιάγνωση (VFR800 FI + VTEC)

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 12.08.10 22:56

    scooter scooter scooter yes
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: PGM-FI Αυτοδιάγνωση (VFR800 FI + VTEC)

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 12.08.10 23:58

    Εκτυπώνεται, πλαστικοποιείται, και γίνεται ένθετο στο motodata στο συνεργείο...

    Ωραίος!
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: PGM-FI Αυτοδιάγνωση (VFR800 FI + VTEC)

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 14.08.10 0:36

    Πάρα πολύ χρήσιμο Respect

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.06.18 12:49