VFRh - VFR Club Hellas


    Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Μοιραστείτε
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 28.08.10 13:59

    Χτες το απόγευμα μου συνέβει κάτι και τα χρειάστηκα πραγματικά.
    Ακόμα το DR δεν το' χω μάθει καλά και μιας και δεν έχει δείκτη βενζίνης, για 2η φορά μου έμεινε από βενζίνη (πριν τη ρεζέρβα). Η ρεζέρβα είναι με διακόπτη, οπότε η διαδικασία ως γνωστόν, λέει σβήνει η μηχανή, γυρνάς το διακόπτη και με λίγη επιμονή παίρνει ξανά μπροστά και πας με τη ρεζέρβα.

    Έλα ντε που αυτό μου έκατσε όσο ήμουν με 100-110χλμ, ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ, ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ!!!!!!!! afraid afraid afraid afraid afraid
    Και τώρα τι γίνεται; Σβήνει και είναι αδύνατον να κάνω δεξιά. Οπότε τ' αφήνω να τσουλήσει λίγο ακόμα ώστε να απομακρυνθώ όσο γίνεται από τη στροφή, κάνω όοοοσο πιο άκρη μπορώ και με τις γρηγορότερες κινήσεις που μπορώ να κάνω, γυρίζω το διακόπτη στη ρεζέρβα και προσπαθώ να βάλω μπροστά... με λίγη προσπάθεια και την καρδιά να χτυπάει σε τρελούς ρυθμούς (καθώς τα αυτοκίνητα που κινούνταν στην αριστερή λωρίδα με περνάγανε αέρα και ΞΥΣΤΑ!), παίρνει μπροστά και... άντε να ξεκινήσεις τώρα που από πίσω έρχονται πατημένοι!!!!! Με λίγη ακόμα προσπάθεια τα κατάφερα, αλλά είχα χεστεί από το φόβο μου. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να κάνω δεξιά με σβηστή μηχανή, όμως εκείνη τη στιγμή το καλύτερο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν αυτό που έκανα.

    Και ερωτώ. Πες ότι δεν ήταν βενζίνη και ήταν κάποια βλάβη, η μηχανή δεν ξαναέπαιρνε μπροστά και ήσουν κολλημένος στην αριστερή λωρίδα. Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση;!;!;!;! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Arxiereas
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 12/06/2009
    Mηνύματα : 313
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : Hamburger
    Κράνος : Tupperware

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από Arxiereas Την / Το 28.08.10 14:08

    Vvag έγραψε:
    Και ερωτώ. Πες ότι δεν ήταν βενζίνη και ήταν κάποια βλάβη, η μηχανή δεν ξαναέπαιρνε μπροστά και ήσουν κολλημένος στην αριστερή λωρίδα. Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση;!;!;!;! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

    Shinobi έπαιζες?

    Εις αύτην περιπτώσει....
    πατάς προσευχή!
    Tsopa




    (με κάτι τέτοια μου βγήκε κι εμένα το arxiereas...)
    afraid
    avatar
    Arxiereas
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 12/06/2009
    Mηνύματα : 313
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : Hamburger
    Κράνος : Tupperware

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από Arxiereas Την / Το 28.08.10 14:13

    Για να επανέλθω...
    Όταν μου συνέβη κι εμένα με βενζίνη ήμουν έτοιμος να βγω για προσπέραση. Την ψυλιάστηκα αμέσως πάτησα συμπλέκτη και άπλωσα χέρι-πόδι-φλας να καταλάβουν ότι κάνω δεξιά. μόλις έπιασα άκρη άρχισα να φρενάρω.

    Ηθικό δίδαγμα:
    Γι' αυτό φροντίζεις πάντα να τρέχεις ώστε να έχεις την απαραίτητη ταχύτητα για ελιγμούς ακόμα και σβηστός.

    Razz
    avatar
    kostasdirt
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 460
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : ΚΤΜ 990 Adventure EXC 450
    Κράνος : Shoei XR1000 UVEX Enduro Airoh Stelt Senior

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από kostasdirt Την / Το 28.08.10 14:44

    Επειδή είχα και εγώ το DRZ και γενικά και άλλα τέτοια μηχανάκια, νιώθεις πάντα το κόμπιασμα από την έλλειψη καυσίμου μία ανάσα πριν στεγνώσει το καρμπυτατέρ χρόνος που είναι αρκετός να γυρίσεις το διακόπτη στη ρεζέρβα..δε κατάλαβες τίποτα?
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 28.08.10 15:28

    kostasdirt έγραψε:Επειδή είχα και εγώ το DRZ και γενικά και άλλα τέτοια μηχανάκια, νιώθεις πάντα το κόμπιασμα από την έλλειψη καυσίμου μία ανάσα πριν στεγνώσει το καρμπυτατέρ χρόνος που είναι αρκετός να γυρίσεις το διακόπτη στη ρεζέρβα..δε κατάλαβες τίποτα?

    Το σβήσιμο ήρθε ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά το κόμπιασμα... αν και για να πω την αλήθεια, μου είχε σβήσει μια-δυο φορές τις προηγούμενες μέρες, πατώντας συμπλέκτη, αλλά δεν το' πιασα ότι είναι αυτό.

    Αλήθεια, μπορείς να γυρίσεις το διακόπτη και εν κινήσει χωρίς να είναι σβηστό το μηχανάκι;


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 28.08.10 15:29

    Arxiereas έγραψε:Εις αύτην περιπτώσει....
    πατάς προσευχή!
    Tsopa

    (με κάτι τέτοια μου βγήκε κι εμένα το arxiereas...)
    afraid

    Arxiereas έγραψε:
    Ηθικό δίδαγμα:
    Γι' αυτό φροντίζεις πάντα να τρέχεις ώστε να έχεις την απαραίτητη ταχύτητα για ελιγμούς ακόμα και σβηστός.

    Razz


    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από mak Την / Το 28.08.10 16:46

    kostasdirt έγραψε:Επειδή είχα και εγώ το DRZ και γενικά και άλλα τέτοια μηχανάκια, νιώθεις πάντα το κόμπιασμα από την έλλειψη καυσίμου μία ανάσα πριν στεγνώσει το καρμπυτατέρ χρόνος που είναι αρκετός να γυρίσεις το διακόπτη στη ρεζέρβα..δε κατάλαβες τίποτα?

    +1

    Και εμένα στο CB έτσι είναι. Ο διακόπτης για τη ρεζέρβα είναι κάτω από το τεπόζιτο και τον γυρνάω εν κινήση. Αν αυτό δεν είναι εφικτό (π.χ λόγω θέσης του διακόπτη) πάτα συμπλέκτη για να ρολάρει το μηχανάκι και να μην το κόβει η ταχύτητα και θα'χεις το χρόνο να αλλάξεις λωρίδες και να μπεις δεξιά.

    Υ.Γ:Καταλαβαίνω πως ένιωσες, εμένα μου είχε κοπεί η αλύσίδα στο CB με 110km/h silent στην αριστερή λωρίδα στον Κηφισό στο ύψος των ΚΤΕΛ. Χωρίς να με κόβει ο κινητήρας, αφού χωρίς αλυσίδα ήταν σαν να έχω νεκρά συνέχισα και μπήκα προσεκτικά στη βοηθητική.
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 28.08.10 17:03

    Shocked Shoot
    πάς καλά?
    με 140χλμ στη δεξιά λωρίδα κ σε προσπερνάνε με 180χλμ από την ΛΕΑ κ πήγαινες με 110 αριστερή?
    ΜΗΝ το ξανακάνεις αν δεν χρειάζεται να στρίψεις αριστερά......PLEASE αφορά όλους μας!
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 28.08.10 17:08

    victor έγραψε: Shocked Shoot
    πάς καλά?
    με 140χλμ στη δεξιά λωρίδα κ σε προσπερνάνε με 180χλμ από την ΛΕΑ κ πήγαινες με 110 αριστερή?
    ΜΗΝ το ξανακάνεις αν δεν χρειάζεται να στρίψεις αριστερά......PLEASE αφορά όλους μας!

    Στη συγκεκριμένη φάση πήγαιναν με 60-80 στη μεσαία και τους προσπέρναγα μαζικά, στο ύψος της Ν. Φιλαδέλφειας ήμουν, όχι εκτός πόλης. Εννοείται πως δεν πάω ΠΟΤΕ αριστερή λωρίδα με ΟΣΟ και να πηγαίνω, αν μπορώ να κινηθώ στη μεσαία, ή ακόμα και στη δεξιά!! Bye


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 28.08.10 17:12

    καλα!!! σε σχωρνάω τότες cheers
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 28.08.10 17:14

    Vvag έγραψε:

    Αλήθεια, μπορείς να γυρίσεις το διακόπτη και εν κινήσει χωρίς να είναι σβηστό το μηχανάκι;

    Αμε αμε... ειναι νεουδι ακομα βρεεεε αχουτο μωρε... αχουτο... Razz Razz Razz Razz
    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 28.08.10 17:14

    Και εγώ στο CBR 600 που είχα, και δεν είχε δείκτη βενζίνης, μόνο διακόπτη,με όσα χιλιόμετρα και να πηγαίνεις,οταν ηταν για να μπεί η ρεζέρβα σκορτσάρε ο κινητήρας, και σου εδίνε λίγα δευτερόλεπτα για να γυρίσεις τον διακόπτη.
    Μου εχει τύχει με 220 χιλ,πάντα τον γύριζα εν κινήση χωρις πρόβλημα.
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 28.08.10 17:46

    kostasdirt έγραψε:Επειδή είχα και εγώ το DRZ και γενικά και άλλα τέτοια μηχανάκια, νιώθεις πάντα το κόμπιασμα από την έλλειψη καυσίμου μία ανάσα πριν στεγνώσει το καρμπυτατέρ χρόνος που είναι αρκετός να γυρίσεις το διακόπτη στη ρεζέρβα..δε κατάλαβες τίποτα?

    kostasVFR έγραψε:Και εγώ στο CBR 600 που είχα, και δεν είχε δείκτη βενζίνης, μόνο διακόπτη,με όσα χιλιόμετρα και να πηγαίνεις,οταν ηταν για να μπεί η ρεζέρβα σκορτσάρε ο κινητήρας, και σου εδίνε λίγα δευτερόλεπτα για να γυρίσεις τον διακόπτη.
    Μου εχει τύχει με 220 χιλ,πάντα τον γύριζα εν κινήση χωρις πρόβλημα.

    Οτι σου λενε οι Κωστάδες εδω υσχιει , το ιδιο και το CB1 που εχω , μολις σκορτσαρει η δεν ακουει στο γκαζι το χερακι γυριζει το διακοπτη αμεσως και κανενα προβλημα να τσεκαρεις στα ποσα χλμ απο γεματο σου χτυπαει ρεζερβα και ετσι θα εισαι ψιλιασμενος οτι οπου να ειναι χτυπαει ρεζερβα , εγω μολις πλησιαζω τα 150 χλμ ειμαι σταντ μπαυ

    Νεουλιασμα θα μαθεις
    Razz cheers
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 28.08.10 21:41

    Fanrider έγραψε:το χερακι γυριζει το διακοπτη αμεσως και κανενα προβλημα
    Έτσι. Thumbsup

    Α ρε καημένη γενιά, που γεννήθηκε με ενσωματωμένο ψεκασμό και LCD δείκτη βενζίνης.. Δεν θα νιώσει ποτέ εκείνη την ανατριχίλα, όντας πάνω σε κανά βουνό χαμένος, σκορτάρει ο κινητήρας σου και βάζοντας το χεράκι στην κάνουλα διαπιστώνεις ότι ήταν ήδη στην ρεζέρβα... old timer

    Όσο για το να σου σβήσει ο κινητήρας στην αριστερή λωρίδα: ΠΟΤΕ μην πας στην αριστερή άκρη, επειδή 90% των παπαροοδηγών θα χωθούν να περάσουν. Κάνε διάφορα σημάδια μέχρι να κόψεις έναν πίσω σου. Αυτός θα σε προστατεύει μετά από τους άλλους, όσο και να κοκκινίζει και να ρίχνει χριστοπαναγίες. Wink


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 28.08.10 22:05

    Καλά όλα αυτά, αλλά δεν πιάσατε τι λέω εγώ!
    Πες ότι δε μπορείς με τίποτα ν' αλλάξεις λωρίδα και μένεις κολλημένος στην άκρη της αριστερής, όσο πιο κοντά στο διάζωμα, σε περνάνε ξυστά με 150 και η μηχανή για κάποιο λόγο ΔΕΝ ξαναπαίρνει μπροστά!!!! Τι κάνεις τότε;! Το σκεφτόμουν χτες την ώρα που ήμουν σε αυτή τη δυσάρεστη θέση... Πραγματικά δεν ξέρω τι θα' κανα αν δεν είχα την επιλογή της ρεζέρβας!!! Να περάσω κάθετα την εθνική ΔΕΝ έπαιζε με τίποτα!!! Τι κάνεις;! Shocked Shocked Shocked


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 28.08.10 22:29

    περιμένεις την τροχαία Ε.Ο να σε σώσει κ μετά τους φιλάς σταυρωτά T T T T
    avatar
    Armenis
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/01/2010
    Mηνύματα : 613
    Ηλικία : 30
    Μοντέλο : VFR 1200F '13
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από Armenis Την / Το 28.08.10 23:13

    μα στο λενε ξεκαθαρα ολοι! πετα το DR και ασχολησου με τη βεφα που δε θα σου κανει τετοια! cheers Very Happy
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 29.08.10 0:06

    apostat έγραψε:
    Όσο για το να σου σβήσει ο κινητήρας στην αριστερή λωρίδα: ΠΟΤΕ μην πας στην αριστερή άκρη, επειδή 90% των παπαροοδηγών θα χωθούν να περάσουν. Κάνε διάφορα σημάδια μέχρι να κόψεις έναν πίσω σου. Αυτός θα σε προστατεύει μετά από τους άλλους, όσο και να κοκκινίζει και να ρίχνει χριστοπαναγίες. Wink
    Vvag έγραψε:Τι κάνεις τότε;!
    Αυτό που λέω πάρα πάνω είναι σημαντικό, γιαυτό το επαναφέρω: ΠΟΤΕ μην πας στην άκρη της αριστερής λωρίδας, επειδή εκεί δεν φαίνεσαι καν. Οι πλακωμένοι με 180 θα αφήσουν την σκόνη τους στο παντελόνι σου, και θα φαν τέτοια τρομάρα όταν σε δούν δίπλα τους που είναι πολύ πιθανό να γίνει ατύχημα. Πολύ καλύτερα είναι να κάτσεις φαρδύς πλατύς στην μέση της λωρίδας, κάνοντας τον εαυτό σου όσο πιο εμφανή γίνεται.

    Μου έχει τύχει πριν πολλά χρόνια στην Γερμανία. Μόνο που εκεί όχι μόνο είχα θέμα με μείωση ταχύτητας, αλλά πολύ μεγαλύτερο, με ένα σκασμένο πίσω λάστιχο στην αριστερή λωρίδα σε στροφή. Έμεινα στην μέση της λωρίδας μέχρι που ο παπάρας με το BMW Μ5 που μου είχε κολλήσει από πίσω να καταλάβει ότι έχω πρόβλημα. Το να πας βέβαια μετά από εκεί στην ΛΕΑ είναι άλλο καπέλο. Αν πετύχεις κανέναν που έχει μυαλό, μπορεί και να σε συνοδέψει καλύπτοντάς σε με αναμμένα αλάρμ. Μετά παίξε και ένα τζόκερ. Very Happy
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 29.08.10 0:09

    Vvag έγραψε:
    Και ερωτώ. Πες ότι δεν ήταν βενζίνη και ήταν κάποια βλάβη, η μηχανή δεν ξαναέπαιρνε μπροστά και ήσουν κολλημένος στην αριστερή λωρίδα. Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση;!;!;!;! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


    "ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ Ο ΕΝ ΤΙΣ ΟΥΡΑΝΙΣ..."
    pray pray pray

    Να τι κάνεις...!!!!
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 29.08.10 9:24

    Δεν οδηγάς ποτέ στην αριστερή λωρίδα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Πηγαίνεις πάντα δεξιά.
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 29.08.10 14:06

    SCORPIOS έγραψε:Πηγαίνεις πάντα δεξιά.
    ..όπου κινδυνεύεις να πέσεις πάνω σε κάποιον που είδε τελευταία στιγμή την έξοδο και κόβει πλακωμένος στα φρένα από την αριστερή σχεδόν κάθετα. Πολύς κόσμος έχει σκοτωθεί έτσι.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    DrDeep
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 150
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : VFR-800 02 V-TEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από DrDeep Την / Το 29.08.10 19:15

    Vvag έγραψε:

    Αλήθεια, μπορείς να γυρίσεις το διακόπτη και εν κινήσει χωρίς να είναι σβηστό το μηχανάκι;

    Κανονικα και με το νομο!! Με το Africa που ηταν με διακοπτη η ρεζερβα ημουν με 140km/h στην Αττικη οδο και μου κανει το κοψιμο...
    Και εγω τα χρειάστηκα λιγακι... Blush
    Αλλα γυρισα το διακοπτη και μετα απο 3 δευτερα πηρε μπροστα!!

    Και οπως ειπε και ενα σοφο μελος .... ''Εισαι λιγο νεουδι σε αυτα τα μηχανακια'' χαχαχα lol!
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 29.08.10 22:16

    Σωστά όλα τα παραπάνω, θα προσθέσω και το εξής: Μαθαίνεις καλά το μηχανάκι σου και την αυτονομία του, και, μηδενίζοντας σε κάθε φουλάρισμα, ξέρεις πότε περίπου να περιμένεις το βήξιμο. Και φυσικά, ξέρεις με κλειστά μάτια πού βρίσκεται και πόυ πρέπει να γυρίσει η ρεζέρβα, την οποία δεν ξεχνάς στο Res, αλλά την ξαναγυρίζεις στο ΟΝ με το που μπαίνεις στο βενζινάδικο...........
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 29.08.10 22:44

    Παναγιώτης Κ. έγραψε:την οποία δεν ξεχνάς στο Res, αλλά την ξαναγυρίζεις στο ΟΝ με το που μπαίνεις στο βενζινάδικο...........
    Πως φαίνεται ο παθών (που είναι πια μαθών) Laughing


    _________________
    Στάθης
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Τι κάνεις σε τέτοια περίπτωση;!!

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 30.08.10 9:00

    DrDeep έγραψε:
    Vvag έγραψε:

    Αλήθεια, μπορείς να γυρίσεις το διακόπτη και εν κινήσει χωρίς να είναι σβηστό το μηχανάκι;

    Κανονικα και με το νομο!! Με το Africa που ηταν με διακοπτη η ρεζερβα ημουν με 140km/h στην Αττικη οδο και μου κανει το κοψιμο...
    Και εγω τα χρειάστηκα λιγακι... Blush
    Αλλα γυρισα το διακοπτη και μετα απο 3 δευτερα πηρε μπροστα!!

    Και οπως ειπε και ενα σοφο μελος .... ''Εισαι λιγο νεουδι σε αυτα τα μηχανακια'' χαχαχα lol!

    Επιβεβαιωμένο και για τρανσαλπ.... πολύ συνηθισμένο...

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.09.17 10:35