VFRh - VFR Club Hellas


    Θερμοστάτης;

    Μοιραστείτε
    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Θερμοστάτης;

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 01.09.10 10:11

    Καλημέρα, μετά απο μια βόλτα δικάβαλος στο κέντρο της Αθήνας,με 39 βαθμούς,σταμάταω σε ενα φανάρι και βλέπω να τρέχει παραφλού απο την μηχανή μου.

    Η θερμοκρασία ήταν 106 βαθμούς και δούλευε το βεντιλατέρ.Μεχρι εκείνη την στιγμή το VFR δεν ειχε καποιο θέμα με την θερμοκρασία,ανέβαζε για πλάκα μεχρι 106-107 όμως οταν έμπαινε το βεντιλατέρ πήγαινε σχεδόν αμέσως 98 και ξανα μια απο τα ιδια.
    Τώρα το βεντιλατέρ ανάβει όποτε θέλει, πολυ πριν απο τους βαθμούς που άνοιγε, και πολυ μέτα.

    Χτες το μεσημέρι βλέπω 111 βαθμους σταματημένος στο φανάρι.Ξεκινάει το βεντιλατερ η θερμοκρασία πέφτει, αλλα μένει στους 103 και δεν κατεβαινει πιο κάτω.Μπαίνω αττική οδο και μετα απο 3-4 χιλομετρα είχει πέσει στους 95.

    Σήμερα το πρωί στην αττική οδο, που ήταν σχετικά δροσερά,είχα 89-90 βαθμούς,οταν έπιασα κίνηση πήγε πάλι 106 δούλεψε το ανεμιστηράκι και έριξε την θερμοκρασία.
    Οταν σταμάτησα και έσβησα την μηχανή ,το βεντιλατέρ σταμάτησε στους 105 βαθμούς ενω αλλες φορές δούλευε με σβηστή την μηχανή μεχρι να δείξει 98.

    Διάβασα και κάποια αλλα post στο forum και βλέπω οτι μάλλον πρέπει να φταίει ο θερμοστάτης,και σκέφτομαι να τον παραγγείλω απο τον silver μαζί με κάποια αλλα πράγματα,αλλα πως θα το σιγουρέψω;

    Το μεγάλο μου θέμα ειναι οτι δεν έχω και καποιο συνεργέιο,να το πάω!!!Εχω απογοητευτεί απο οσα εχω επισκεφτεί.


    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Θερμοστάτης;

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 01.09.10 11:07

    Δεν ξερω αν φταιει ο θερμοστατης, αν και πιθανο μου ακουγεται. Για αυτο που μπορω σιγουρα να σε βοηθησω ειναι για συνεργειο. Για περαιτερω εχεις ΠΜ. cheers


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Θερμοστάτης;

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 01.09.10 11:43

    Προφανώς αναφέρεσαι στον ηλεκτρικό θερμοστάτη, δλδ την βαλβίδα που κλείνει κύκλωμα και δουλεύει ο ανεμιστήρας από μια θερμοκρασία και πάνω. Και όχι στον υδραυλικό θερμοστάτη, που κλείνει την ροή του ψυκτικού από μια θερμοκρασία και κάτω.

    Τσέκαρε ότι έχουν μείνει ψυκτικά υγρά μέσα στο ψυγείο(α). Αν μια φορά σου ζεστάθηκε και έβρασε, πάει να πει ότι έχει χάσει μέρος των υγρών. Αν ο θερμοστάτης είναι στο όριο, μέσα στην στάθμη-έξω από την στάθμη, να μια εξήγηση γιατί μπορεί να δουλεύει τρελλά. Τα υγρά τα ελέγχουμε από την τάπα του ψυγείου ΚΑΙ ΟΧΙ από το δοχείο διαστολής, οι μοτοσυκλέτες δεν είναι αυτοκίνητα και δεν γεμίζει το ψυγείο από το δοχείο διαστολής. Συμπλήρωσε υγρά αν χρειαστεί.

    Αν όντως φταίει ο θερμοστάτης, είναι ουσιαστικά μια μεγάλη βίδα που βιδώνει πάνω στο ψυγείο(α). Αδειάζεις ψυκτικό, βεβιδώνεις παλιό θερμοστάτη, βιδώνεις καινούριο, ξαναβάζεις ψυκτικό, έτοιμη η αλλαγή. Αν μπορείς να παραγγείλεις από internet σίγουρα μπορείς και να το αλλάξεις μόνος σου, χωρίς να χρειάζεσαι συνεργείο.

    Τον θερμοστάτη μπορείς να τον ελέγξεις με ένα μπρίκι, νερό, θερμόμετρο και ένα πολύμετρο ή κάτι που να μετράει κλειστό ή ανοικτό κύκλωμα. Βάζεις νερό στο μπρίκι, το βάζεις να ζεσταίνεται, ρίχνεις και το θερμόμετρο μέσα να βλέπεις θερμοκρασία, ρίχνεις και τον θερμοστάτη που έχεις καλωδιώσει στο πολύμετρο και περιμένεις. Στην θερμοκρασία που αναγράφει στο μεταλό του ο θερμοστάτης, πρέπει μόλις φτάσει εκεί το νερό σε θερμοκρασία, να κλείσει κύκλωμα. Αν δεν κλείνει κύκλωμα ή κλείνει αργότερα, ή κλείνει όπου θυμηθεί, έχεις ένα κακό θερμοστάτη, αν όμως σταθερά κλείνει στους 89 π.χ. είναι σωστός.
    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Απ: Θερμοστάτης;

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 01.09.10 12:06

    [quote="Velociraptor"]Προφανώς αναφέρεσαι στον ηλεκτρικό θερμοστάτη, δλδ την βαλβίδα που κλείνει κύκλωμα και δουλεύει ο ανεμιστήρας από μια θερμοκρασία και πάνω. Και όχι στον υδραυλικό θερμοστάτη, που κλείνει την ροή του ψυκτικού από μια θερμοκρασία και κάτω.

    Δεν ηξερα καν οτι υπαρχουν 2 ειδων θερμοστατες,εγω στον ηλεκτρικο αναφερομουνα.
    θα προσπαθησω να τον βγαλω και να τον τεσταρω(τυπωσα και το service manual)και βλεπουμε!Σε ευχαριστω παντος
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Θερμοστάτης;

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 01.09.10 15:01

    Velociraptor έγραψε:Προφανώς αναφέρεσαι στον ηλεκτρικό θερμοστάτη, δλδ την βαλβίδα που κλείνει κύκλωμα και δουλεύει ο ανεμιστήρας από μια θερμοκρασία και πάνω. Και όχι στον υδραυλικό θερμοστάτη, που κλείνει την ροή του ψυκτικού από μια θερμοκρασία και κάτω.

    Τσέκαρε ότι έχουν μείνει ψυκτικά υγρά μέσα στο ψυγείο(α). Αν μια φορά σου ζεστάθηκε και έβρασε, πάει να πει ότι έχει χάσει μέρος των υγρών. Αν ο θερμοστάτης είναι στο όριο, μέσα στην στάθμη-έξω από την στάθμη, να μια εξήγηση γιατί μπορεί να δουλεύει τρελλά. Τα υγρά τα ελέγχουμε από την τάπα του ψυγείου ΚΑΙ ΟΧΙ από το δοχείο διαστολής, οι μοτοσυκλέτες δεν είναι αυτοκίνητα και δεν γεμίζει το ψυγείο από το δοχείο διαστολής. Συμπλήρωσε υγρά αν χρειαστεί.

    Αν όντως φταίει ο θερμοστάτης, είναι ουσιαστικά μια μεγάλη βίδα που βιδώνει πάνω στο ψυγείο(α). Αδειάζεις ψυκτικό, βεβιδώνεις παλιό θερμοστάτη, βιδώνεις καινούριο, ξαναβάζεις ψυκτικό, έτοιμη η αλλαγή. Αν μπορείς να παραγγείλεις από internet σίγουρα μπορείς και να το αλλάξεις μόνος σου, χωρίς να χρειάζεσαι συνεργείο.

    Τον θερμοστάτη μπορείς να τον ελέγξεις με ένα μπρίκι, νερό, θερμόμετρο και ένα πολύμετρο ή κάτι που να μετράει κλειστό ή ανοικτό κύκλωμα. Βάζεις νερό στο μπρίκι, το βάζεις να ζεσταίνεται, ρίχνεις και το θερμόμετρο μέσα να βλέπεις θερμοκρασία, ρίχνεις και τον θερμοστάτη που έχεις καλωδιώσει στο πολύμετρο και περιμένεις. Στην θερμοκρασία που αναγράφει στο μεταλό του ο θερμοστάτης, πρέπει μόλις φτάσει εκεί το νερό σε θερμοκρασία, να κλείσει κύκλωμα. Αν δεν κλείνει κύκλωμα ή κλείνει αργότερα, ή κλείνει όπου θυμηθεί, έχεις ένα κακό θερμοστάτη, αν όμως σταθερά κλείνει στους 89 π.χ. είναι σωστός.

    Aυτο ξαναπες το.... Thumbsup Thumbsup Thumbsup
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Θερμοστάτης;

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 01.09.10 16:32

    kostasVFR έγραψε:Καλημέρα, μετά απο μια βόλτα δικάβαλος στο κέντρο της Αθήνας,με 39 βαθμούς,σταμάταω σε ενα φανάρι και βλέπω να τρέχει παραφλού απο την μηχανή μου.


    Αυτό είναι το μόνο παράδοξο από όσα λες.

    Πιθανόν να μην φταίνε οι θερμοστάτες.

    Από πού έτρεχε το υγρό;;; Δεξιά είναι από την τάπα και αριστερά είναι από την αντλία. Έχεις αλλάξει ποτέ υγρά, αν ναι τι έβαλες και πόσο καιρό τα έχεις; Αν δεν έχεις σφίξει ποτέ τα κολάρα από τους σωλήνες του ψυκτικού, μπορεί να τρέχει από οπουδήποτε.

    Το υγρό στην αναλογία 50/50 που είναι και με την πίεση που αντέχει η τάπα 15psi είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να βράσει πριν τους 120 βαθμούς!
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Θερμοστάτης;

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 01.09.10 17:04

    kostasVFR έγραψε:

    Τώρα το βεντιλατέρ ανάβει όποτε θέλει, πολυ πριν απο τους βαθμούς που άνοιγε, και πολυ μέτα.



    Ο διακόπτης του βεντιλατέρ είναι τοποθετημένος στο πάνω μέρος του αριστερού ψυγείου ενώ η θερμοκρασία μετριέται στο σώμα των μπροστά κυλίνδρων. Αν έχει πάρει το σύστημά σου αέρα είναι λογικό να συμπεριφέρεται έτσι γιατί ο διακόπτης μια έρχεται σε επαφή με το υγρό και μια με τον αέρα.

    Για τους τύπους το βεντιλατέρ πρέπει να ανάβει στους 104 και ο θερμοστάτης να ξεκινά να ανοίγει στους 84.
    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Απ: Θερμοστάτης;

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 02.09.10 12:37

    anastasis έγραψε:
    kostasVFR έγραψε:Καλημέρα, μετά απο μια βόλτα δικάβαλος στο κέντρο της Αθήνας,με 39 βαθμούς,σταμάταω σε ενα φανάρι και βλέπω να τρέχει παραφλού απο την μηχανή μου.


    Αυτό είναι το μόνο παράδοξο από όσα λες.

    Πιθανόν να μην φταίνε οι θερμοστάτες.

    Από πού έτρεχε το υγρό;;; Δεξιά είναι από την τάπα και αριστερά είναι από την αντλία. Έχεις αλλάξει ποτέ υγρά, αν ναι τι έβαλες και πόσο καιρό τα έχεις; Αν δεν έχεις σφίξει ποτέ τα κολάρα από τους σωλήνες του ψυκτικού, μπορεί να τρέχει από οπουδήποτε.

    Το υγρό στην αναλογία 50/50 που είναι και με την πίεση που αντέχει η τάπα 15psi είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να βράσει πριν τους 120 βαθμούς!


    Το υγρό έτρεχε απο το σωληνάκι της υπερχείλισης,έτρεξε μια μικρη ποσότητα και μετά σταμάτησε.
    Την μηχανή την έχω 2 μήνες και δεν εχω κάνει απολύτος τίποτα,οπότε δεν ξέρω ποτε αλλαχτήκαν τα υγρά.

    Χτές έλυσα τα φαίρινκ και έβγαλα την τάπα του ψυγείου,τα νερά ηταν εντάξει απο εκει, αλλα στο δοχείο διαστολής μου φαίνετε οτι θέλει λίγο συμπλήρωμα.
    Το νερό ειναι ανάμεσα upper kai low αλλα κοντα στο low.





    anastasis έγραψε:
    kostasVFR έγραψε:

    Τώρα το βεντιλατέρ ανάβει όποτε θέλει, πολυ πριν απο τους βαθμούς που άνοιγε, και πολυ μέτα.



    Ο διακόπτης του βεντιλατέρ είναι τοποθετημένος στο πάνω μέρος του αριστερού ψυγείου ενώ η θερμοκρασία μετριέται στο σώμα των μπροστά κυλίνδρων. Αν έχει πάρει το σύστημά σου αέρα είναι λογικό να συμπεριφέρεται έτσι γιατί ο διακόπτης μια έρχεται σε επαφή με το υγρό και μια με τον αέρα.

    Για τους τύπους το βεντιλατέρ πρέπει να ανάβει στους 104 και ο θερμοστάτης να ξεκινά να ανοίγει στους 84.


    Το βεντιλατέρ άναβε πάντα στους 106-107 και έκλεινε στους 97, αυτο το έχω τσεκάρει απο την ημέρα που το πήρα.
    Απο χτές που έβγαλα τα φαιρινκ το βεντιλατέρ δουλέυει κανονικα. Αφησα την θερμοκρασία να ανέβει 4-5 φορές και αναψε στους 107 και σε 1-2 λεπτα έπεσε στους 97.
    Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο η τάπα,γιατι μου φάνηκε οτι όταν την ξαναέβαλα έπιασε καλύτερα.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Θερμοστάτης;

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 02.09.10 15:04

    kostasVFR έγραψε:

    Το υγρό έτρεχε απο το σωληνάκι της υπερχείλισης,έτρεξε μια μικρη ποσότητα και μετά σταμάτησε.
    Την μηχανή την έχω 2 μήνες και δεν εχω κάνει απολύτος τίποτα,οπότε δεν ξέρω ποτε αλλαχτήκαν τα υγρά.

    Χτές έλυσα τα φαίρινκ και έβγαλα την τάπα του ψυγείου,τα νερά ηταν εντάξει απο εκει, αλλα στο δοχείο διαστολής μου φαίνετε οτι θέλει λίγο συμπλήρωμα.
    Το νερό ειναι ανάμεσα upper kai low αλλα κοντα στο low.


    Φαίνεται να ήταν θέμα στεγανότητας που οδήγησε το υγρό να βράσει σε χαμηλότερη θερμοκρασία.

    Μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις τα υγρά για να είσαι σίγουρος, άλλωστε έχουν ζωή δύο χρόνια. Να πάρεις κάτι που δεν περιέχει silicates, όπως λέει η HONDA.

    Επιπρόσθετα θα πρέπει να σφίξεις, ελαφρά με το χέρι, όλα τα κολάρα από τους σωλήνες.
    Smile
    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Απ: Θερμοστάτης;

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 02.09.10 15:43

    anastasis έγραψε:
    kostasVFR έγραψε:

    Το υγρό έτρεχε απο το σωληνάκι της υπερχείλισης,έτρεξε μια μικρη ποσότητα και μετά σταμάτησε.
    Την μηχανή την έχω 2 μήνες και δεν εχω κάνει απολύτος τίποτα,οπότε δεν ξέρω ποτε αλλαχτήκαν τα υγρά.

    Χτές έλυσα τα φαίρινκ και έβγαλα την τάπα του ψυγείου,τα νερά ηταν εντάξει απο εκει, αλλα στο δοχείο διαστολής μου φαίνετε οτι θέλει λίγο συμπλήρωμα.
    Το νερό ειναι ανάμεσα upper kai low αλλα κοντα στο low.


    Φαίνεται να ήταν θέμα στεγανότητας που οδήγησε το υγρό να βράσει σε χαμηλότερη θερμοκρασία.

    Μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις τα υγρά για να είσαι σίγουρος, άλλωστε έχουν ζωή δύο χρόνια. Να πάρεις κάτι που δεν περιέχει silicates, όπως λέει η HONDA.

    Επιπρόσθετα θα πρέπει να σφίξεις, ελαφρά με το χέρι, όλα τα κολάρα από τους σωλήνες.
    Smile

    Εχω παρει ηδη παραφλού για να το κάνω,τώρα αυτό που πήρα δεν πρόσεξα αν εχει η οχι silicates ενα της valvoline πήρα.
    Τα κολάρα τα έσφιξα ολα και τα τσέκαρα και φαινότουσαν εντάξει,λες να εφταιγε η τάπα του ψυγείου;
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Θερμοστάτης;

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 03.09.10 10:43

    kostasVFR έγραψε:
    Εχω παρει ηδη παραφλού για να το κάνω,τώρα αυτό που πήρα δεν πρόσεξα αν εχει η οχι silicates ενα της valvoline πήρα.
    Τα κολάρα τα έσφιξα ολα και τα τσέκαρα και φαινότουσαν εντάξει,λες να εφταιγε η τάπα του ψυγείου;

    Μάλλον η τάπα έφταιγε.

    Αν δεν είσαι σίγουρος ότι δεν έχουν silicates μην τα χρησιμοποιήσεις γιατί θα καταστρέψεις την στεγανότητα της τρόμπας.
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Θερμοστάτης;

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 03.09.10 14:29

    anastasis έγραψε:
    Μάλλον η τάπα έφταιγε.

    Αν δεν είσαι σίγουρος ότι δεν έχουν silicates μην τα χρησιμοποιήσεις γιατί θα καταστρέψεις την στεγανότητα της τρόμπας.

    καλα θα κανεις να τον πιστεψεις Wink , ξερει Cool

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.09.17 11:42