VFRh - VFR Club Hellas


    Βοήθεια για Ρύθμιση των αναρτήσεων.

    Μοιραστείτε
    avatar
    serafeim_rodos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/09/2010
    Mηνύματα : 36
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : CBR-1000RR
    Κράνος : OGK FF4 black / Shark S700 Johan Zarco replica

    Ser

    Βοήθεια για Ρύθμιση των αναρτήσεων.

    Δημοσίευση από serafeim_rodos Την / Το 14.09.10 3:13

    Παιδιά καλησπέρα, έχω ένα βουφρου ABS 2005 με μαμά αναρτήσεις εμπρός-πίσω, και προβληματίζομαι με την ρύθμισή τους για το βάρος μου.. το πρόβλημα είναι ότι η πίσω ανάρτηση με πετάει-σηκώνει από την σέλα σε κάποιες κάπως βαθιές λακούβες ακόμα και με 50χλμ...αυτό το περιόρισα κάπως ρυθμίζοντας την απόσβεση επαναφοράς τέρμα στο σκληρό δεξιόστροφα δλδ..και με την προφόρτιση λίγα κλικ πιο πάνω απο το νορμαλ..(πρέπει να είναι 17 κλίκ απο θέση μηδέν) επειδή ειναι το abs η προφόρτιση είναι αυτή με τα παρα πολά κλικ με το μαύρο αυτοκόλητο και τις άσπρες γραμμές..έτσι κάπως βελτιώθηκε το προβλημα αλλά δεν λύθηκε τελείως. το ίδιο αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό το παθαίνω καμιά φορά και με το μπροστινό αλλά μόνο σε σαμαράκια και σε μικρότερο βαθμό το νιώθω δηλαδη να σηκώνεται ο τροχός απο τον δρόμο...το μπροστινό το χαλάρωσα στα 4 αυλάκια να φαίνονται γιατί δυσκολευόμουν να την πλαγιάσω νομίζω πως είχα μικρη πληροφόρηση και αργή αλλαγή κατεύθηνσης.. αυτά δεν είναι και ότι καλύτερο για αίσθηση οδήγησης..
    Είμαι 58 κιλά και δεν οδηγάω με κάποιο έξτρα βάρος όπως στολή μπότες κτλ..μονο το κράνος..άντε πες 60 με τα ρούχα και το κράνος.

    Το ερώτημα είναι αν αντιμετωπίζε και καποιος άλλος στα κιλά μου τα ίδια προβλήματα με εμένα και τα έλυσε και με ποιες ρυθμίσεις ? Δεν θέλω να πάω σε αλλαγή λαδιών καλαμιού κτλ κτλ.. η αλλαγή πίσω ανάρτησης..

    Σκεφτομουνα να έβαζα πίσω ανάρτηση απο το cbr954 το ebay γεμάτο είναι και σε καλές τιμές, και μποστά να το χαμήλονα λίγο απο τις τιμονόπλακες..αλλά δεν ξέρω..το ψάχνω ακόμα το θέμα..

    Πληροφοριακά όσοι θέλουν μια καλύτερη πίσω ανάρτηση διάβασα οτι ταιριάζει γάντι η ανάρτηση του CBR925rr k CBR954rr..είναι 2 χιλιοστά πιο κοντή αλλα έχει την ίδια διαδρομή !!τα 2 χιλιοστά μπορεις να τα καλύψεις με μια ροδέλα ή και έτσι δεν παίζει ρόλο..

    Λόγο αυτών την μηχανή την έχω για πούλημα γιατί προβληματίζομαι όταν πάω να πάρω μια στροφή υπο κλίση μην τυχων και έχει κανένα σαμάρακι μικρο και μου πετάξι τιμόνι κτλ κτλ...

    Όταν έχω συννεπιβάτη στα κιλά μου η μηχανή δεν παίζεται της έχω μεγάλη εμπιστοσύνη και αλλάζει τελείως η συμπεριφορά της γίνεται πιο ομαλή απο νευρική που είναι τώρα μόνο με εμένα επάνω..σκέφτομαι οτι ίσως είμαι ελαφρύς για την μηχανη και δεν νιώθουν απο τα κιλά μου οι αναρτήσεις...κ έτσι λεω να πάω για cbr600rr που είναι φούλ ρυθμιζόμενες οι αναρτήσεις τουλάχιστον.

    Είμαι όλος αυτιά και μάτια παιδιά. Worthy Help!
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 58
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Βοήθεια για Ρύθμιση των αναρτήσεων.

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 14.09.10 9:40

    Άμα μπείς στο "σωστό" λούκι του να αλλάξεις αναρτήσεις, ψάξου για κάτι καλύτερο, ότιδήποτε επώνυμο, είναι καλύτερο απο τους σουμιέδες που φοράει απο το εργοστάσιο.
    Αλλιώς καθημερινά, να βάλεις μερικά κιλά......
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Βοήθεια για Ρύθμιση των αναρτήσεων.

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 14.09.10 10:09

    serafeim_rodos έγραψε:

    Είμαι 58 κιλά και δεν οδηγάω με κάποιο έξτρα βάρος όπως στολή μπότες κτλ..μονο το κράνος..άντε πες 60 με τα ρούχα και το κράνος.

    "Νομιζω οτι το μονιμο παραπονο των περισσοτερων εδω μεσα, ειναι ακριβως το οτι η μοτοσικλετα μας ειναι "φτιαγμενη για Ιαπωνες" , οποτε τα λιγα κιλα σου, μαλλον ως πλεονεκτημα θα τα θεωρουσα Suspect
    Τωρα για το οτι δεν οδηγεις με στολη, μποτες κλπ....... silent "


    Το ερώτημα είναι αν αντιμετωπίζε και καποιος άλλος στα κιλά μου τα ίδια προβλήματα με εμένα και τα έλυσε και με ποιες ρυθμίσεις ? Δεν θέλω να πάω σε αλλαγή λαδιών καλαμιού κτλ κτλ.. η αλλαγή πίσω ανάρτησης..

    "Δεν νομιζω οτι πρεπει να τα αποκλειεις αυτα Neutral , αλλωστε και το κοστος δεν ειναι απαγορευτικο, και δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο αλλα το βασικοτερο: ΚΑΙ αποτελεσματα θα ειχες Cool "

    Σκεφτομουνα να έβαζα πίσω ανάρτηση απο το cbr954 το ebay γεμάτο είναι και σε καλές τιμές, και μποστά να το χαμήλονα λίγο απο τις τιμονόπλακες..αλλά δεν ξέρω..το ψάχνω ακόμα το θέμα..

    Πληροφοριακά όσοι θέλουν μια καλύτερη πίσω ανάρτηση διάβασα οτι ταιριάζει γάντι η ανάρτηση του CBR925rr k CBR954rr..είναι 2 χιλιοστά πιο κοντή αλλα έχει την ίδια διαδρομή !!τα 2 χιλιοστά μπορεις να τα καλύψεις με μια ροδέλα ή και έτσι δεν παίζει ρόλο..

    Λόγο αυτών την μηχανή την έχω για πούλημα γιατί προβληματίζομαι όταν πάω να πάρω μια στροφή υπο κλίση μην τυχων και έχει κανένα σαμάρακι μικρο και μου πετάξι τιμόνι κτλ κτλ...

    "ΝΟΜΙΖΩ κριμα να αποφασισεις την πωληση μονο και μονο γιατι δεν θες να κανεις τις παραπανω παρεμβασεις :( "

    Όταν έχω συννεπιβάτη στα κιλά μου η μηχανή δεν παίζεται της έχω μεγάλη εμπιστοσύνη και αλλάζει τελείως η συμπεριφορά της γίνεται πιο ομαλή απο νευρική που είναι τώρα μόνο με εμένα επάνω..σκέφτομαι οτι ίσως είμαι ελαφρύς για την μηχανη και δεν νιώθουν απο τα κιλά μου οι αναρτήσεις...κ έτσι λεω να πάω για cbr600rr που είναι φούλ ρυθμιζόμενες οι αναρτήσεις τουλάχιστον.

    "Το ιδιο ρυθμιζομενες αλλα και ισως και πιο αποτελεσματικες αναρτησεις, μπορεις να βρεις απο τις "δεκαδες" after market που κυκλοφορουν στον εμποριο Suspect "

    Είμαι όλος αυτιά και μάτια παιδιά. Worthy Help!

    " ΟΛΑ τα παραπανω, φιλικα και καλοπροαιρετα :_hi: "

    avatar
    serafeim_rodos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/09/2010
    Mηνύματα : 36
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : CBR-1000RR
    Κράνος : OGK FF4 black / Shark S700 Johan Zarco replica

    Ser

    Απ: Βοήθεια για Ρύθμιση των αναρτήσεων.

    Δημοσίευση από serafeim_rodos Την / Το 14.09.10 15:07

    ok με μπότες κτλ δεν οδηγάω γιατι ζω σε νησί και στην καθημερηνότητα κάνω μικρές αποστάσεις..όταν όμως για παράδειγμα οργανόνουμε μεγάλες βόλτες πχ το γύρο του νησιού έχω όλα τα απαραίτητα πλην παντελόνι..

    Αυτό είναι και άλλο ένα κομμάτι που με προβληματίζει το ότι δεν την έχω μόνο για βόλτα..είναι παντώς καιρού.. και στην πόλη με δυσκολεύει λιγο, αντιθέτως μια μέρα που έτυχε και πήρα του αδερφού μου το cbr954 και πήγα στο κέντρο με κίνηση κτλ ήταν πιο ευκολοδήγητο..και σίγουρα και πιο ελαφρύ..δηλαδή είναι 2-3 χαρακτηριστικά τα οποία με δυσκολεύουν στην οδήγηση πχ θα μπορούσαν να την είχαν κάνει καμιά 20αρα κιλά πιο ελαφριά τουλάχιστον να μπορούμε να πετσώσουμε και κανενα 600αρι ss και θα ήταν και λίγο πιο οικονομική....κατα τα άλλα δεν έχω κάποιο άλλο παράπονο..

    Ψάχνω πρώτα όμως να βρω αν κάποιος είχε τα ίδια με εμένα και βρήκε μια καλή ρύθμιση με τις μαμά αναρτήσεις και έλυσε το πρόβλημά του..ακόμα δεν έχω εξαντλήσει τα όρια των ρυθμίσεων για να πω οτι αυτές δεν κάνουν..
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Βοήθεια για Ρύθμιση των αναρτήσεων.

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 14.09.10 20:07

    serafeim_rodos έγραψε: το πρόβλημα είναι ότι η πίσω ανάρτηση με πετάει-σηκώνει από την σέλα σε κάποιες κάπως βαθιές λακούβες ακόμα και με 50χλμ...αυτό το περιόρισα κάπως ρυθμίζοντας την απόσβεση επαναφοράς τέρμα στο σκληρό δεξιόστροφα δλδ..και με την προφόρτιση λίγα κλικ πιο πάνω απο το νορμαλ..(πρέπει να είναι 17 κλίκ απο θέση μηδέν) επειδή ειναι το abs η προφόρτιση είναι αυτή με τα παρα πολά κλικ με το μαύρο αυτοκόλητο και τις άσπρες γραμμές..έτσι κάπως βελτιώθηκε το προβλημα αλλά δεν λύθηκε τελείως. το ίδιο αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό το παθαίνω καμιά φορά και με το μπροστινό αλλά μόνο σε σαμαράκια και σε μικρότερο βαθμό το νιώθω δηλαδη να σηκώνεται ο τροχός απο τον δρόμο...το μπροστινό το χαλάρωσα στα 4 αυλάκια

    Όταν έχω συννεπιβάτη στα κιλά μου η μηχανή δεν παίζεται της έχω μεγάλη εμπιστοσύνη και αλλάζει τελείως η συμπεριφορά της γίνεται πιο ομαλή απο νευρική


    Το γεγονός ότι με δύο άτομα τα πάντα φαίνεται να λειτουργούν σωστά με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το πίσω αμορτισέρ θέλει λιγότερη προφόρτιση. Δουλεύει άψογα με δύο άτομα διότι το επιπλέον βάρος του/της συνεπιβάτη/ιδος το συμπιέζει τόσο ώστε να μην επιστρέφει απότομα μετά από λακούβες. Προσωπικά, θα μείωνα και άλλο την προφόρτιση, η οποία σίγουρα στη στάνταρντ ρύθμιση απευθύνεται σε οδηγούς βαρύτερους από 60 κιλά. Δοκίμασε το και δες τι γίνεται.
    Σε κάθε περίπτωση, όσο μέτρια και αν είναι η μαμά ανάρτηση δεν μπορεί να είναι τόσο προβληματική στα 50 χιλιόμετρα, εκτός αν έχεις κάνει μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα οπότε θέλει service ή αλλαγή.
    Μου έχει τύχει να βρίζω την ανάρτησή μου και με μερικές απλές ρυθμίσεις να βλέπω αξιοσημείωτη αλλαγή.

    cheers
    avatar
    xristos280
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/08/2009
    Mηνύματα : 489
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR 800 2009
    Κράνος : SHOEI XR 1000 crest

    Χρήστος

    Απ: Βοήθεια για Ρύθμιση των αναρτήσεων.

    Δημοσίευση από xristos280 Την / Το 14.09.10 21:40

    Δεν το έχω κάνει ακόμη αλλά πιστεύω ότι είναι από τις πιο αξιόπιστες ρυθμίσεις για όλους τους τύπους μηχανών για νορμάλ χρήση και όχι μόνο

    Σύντομα θα το επιχειρήσω όμως

    Θέλει και 3 άτομα ……



    avatar
    serafeim_rodos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/09/2010
    Mηνύματα : 36
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : CBR-1000RR
    Κράνος : OGK FF4 black / Shark S700 Johan Zarco replica

    Ser

    Απ: Βοήθεια για Ρύθμιση των αναρτήσεων.

    Δημοσίευση από serafeim_rodos Την / Το 14.09.10 21:45

    Ο φυσικός έγραψε:
    serafeim_rodos έγραψε: το πρόβλημα είναι ότι η πίσω ανάρτηση με πετάει-σηκώνει από την σέλα σε κάποιες κάπως βαθιές λακούβες ακόμα και με 50χλμ...αυτό το περιόρισα κάπως ρυθμίζοντας την απόσβεση επαναφοράς τέρμα στο σκληρό δεξιόστροφα δλδ..και με την προφόρτιση λίγα κλικ πιο πάνω απο το νορμαλ..(πρέπει να είναι 17 κλίκ απο θέση μηδέν) επειδή ειναι το abs η προφόρτιση είναι αυτή με τα παρα πολά κλικ με το μαύρο αυτοκόλητο και τις άσπρες γραμμές..έτσι κάπως βελτιώθηκε το προβλημα αλλά δεν λύθηκε τελείως. το ίδιο αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό το παθαίνω καμιά φορά και με το μπροστινό αλλά μόνο σε σαμαράκια και σε μικρότερο βαθμό το νιώθω δηλαδη να σηκώνεται ο τροχός απο τον δρόμο...το μπροστινό το χαλάρωσα στα 4 αυλάκια

    Όταν έχω συννεπιβάτη στα κιλά μου η μηχανή δεν παίζεται της έχω μεγάλη εμπιστοσύνη και αλλάζει τελείως η συμπεριφορά της γίνεται πιο ομαλή απο νευρική


    Το γεγονός ότι με δύο άτομα τα πάντα φαίνεται να λειτουργούν σωστά με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το πίσω αμορτισέρ θέλει λιγότερη προφόρτιση. Δουλεύει άψογα με δύο άτομα διότι το επιπλέον βάρος του/της συνεπιβάτη/ιδος το συμπιέζει τόσο ώστε να μην επιστρέφει απότομα μετά από λακούβες. Προσωπικά, θα μείωνα και άλλο την προφόρτιση, η οποία σίγουρα στη στάνταρντ ρύθμιση απευθύνεται σε οδηγούς βαρύτερους από 60 κιλά. Δοκίμασε το και δες τι γίνεται.
    Σε κάθε περίπτωση, όσο μέτρια και αν είναι η μαμά ανάρτηση δεν μπορεί να είναι τόσο προβληματική στα 50 χιλιόμετρα, εκτός αν έχεις κάνει μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα οπότε θέλει service ή αλλαγή.
    Μου έχει τύχει να βρίζω την ανάρτησή μου και με μερικές απλές ρυθμίσεις να βλέπω αξιοσημείωτη αλλαγή.

    cheers

    ναι με 2 άτομα δουλεύει καλύτερα για αυτό τον λόγο ακριβώς παρόλο που σηκώνονται και τα φώτα..αλλά όλα είναι πολύ αρμονικά και προβλέψιμα τώρα αυτό κάνω εχω βρει περίπου το μπροστινό και παίζω με το πίσω.. το πίσω το έχω λίγο προσ το σφιχτό γιατί όταν το βάλω προς το μαλακό νομίζω οτι έχει πολλές κινήσεις και χάνω απο τα μπροστινά μετά..για μένα αυτή θέλει λίγο πιο μαλακό πίσω ελατήριο και θα ήταν εντάξει ίσως αν έπαιρνε να σφίξω λίγο ακόμα την απόσβεση επαναφοράς προς το σκληρό αλλά την έχω τέρμα σκληρή..και σήμερα σκεφτόμουνα να αφήσω το πίσω κ το εμπρός όπως τα έχω (το πίσω το μαλάκωσα λίγο ακόμα σήμερα το πρωί και κάτι καλύτερο γίνεται) και να πειραματιστώ λίγο με την επαναφορά..
    Υπάρχει ένα σημειο συγκεκριμένο σε ενα δρόμο που εκεί εντοπίζω το πολύ σήκωμα απο την σέλα Very Happy και θα το δοκιμάσω εκεί..γιατί σκέφτομαι οτι ίσως την έχω κάνει πολύ αργή και τελικά δεν με πετάει αλλά αργεί να επανέρθει στην θέση της και έτσι εγώ κάθομαι πιο απότομα στην σέλα όταν η ανάρτηση βρίσκεται ακόμα σε κίνηση προς άνοδο.. παίζει καί αυτό..
    Μια απο αυτές τις μέρες θα το τραβήξω σε βίντεο για να έχω μια καλύτερη εικόνα με το τι γίνεται..
    Δεν έχει χλμ το μηχανάκι 14000 και τα περισσότερα είναι απο σπίτι δουλειά..πολύ μικρή απόσταση..
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Βοήθεια για Ρύθμιση των αναρτήσεων.

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 14.09.10 21:48

    Το έχω ρυθμίσει με τη βοήθεια του Vvag και πράγματι έκανε δουλειά.
    avatar
    serafeim_rodos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/09/2010
    Mηνύματα : 36
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : CBR-1000RR
    Κράνος : OGK FF4 black / Shark S700 Johan Zarco replica

    Ser

    Απ: Βοήθεια για Ρύθμιση των αναρτήσεων.

    Δημοσίευση από serafeim_rodos Την / Το 14.09.10 21:51

    xristos280 έγραψε:Δεν το έχω κάνει ακόμη αλλά πιστεύω ότι είναι από τις πιο αξιόπιστες ρυθμίσεις για όλους τους τύπους μηχανών για νορμάλ χρήση και όχι μόνο

    Σύντομα θα το επιχειρήσω όμως

    Θέλει και 3 άτομα ……




    Έχω δει πολλά βίντεο για το sag..αλλα στα βουφρου με abs δεν μπορείς να σκαλίσεις πίσω ελατήριο..έχω διαβάσει ότι τα μοντέλα χωρίς abs έχουν ρύθμιση για το πίσω ελατήριο..μπορεί κάποιος που έχει μηχανή χωρίς abs να μας πει πως είναι η πίσω ανάρτηση ??θα ήταν καλό.
    avatar
    xristos280
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/08/2009
    Mηνύματα : 489
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR 800 2009
    Κράνος : SHOEI XR 1000 crest

    Χρήστος

    Απ: Βοήθεια για Ρύθμιση των αναρτήσεων.

    Δημοσίευση από xristos280 Την / Το 14.09.10 23:48

    Ο φυσικός έγραψε:Το έχω ρυθμίσει με τη βοήθεια του Vvag και πράγματι έκανε δουλειά.



    Μαζί το συζητούσαμε στην πανελλήνια φίλε Τάκη !!

    hehehe hehehe hehehe
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Βοήθεια για Ρύθμιση των αναρτήσεων.

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 15.09.10 0:20

    Το ενθυμούμαι με νοσταλγία! Razz

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.06.18 12:53