VFRh - VFR Club Hellas


    Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Μοιραστείτε
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 25.09.10 13:19

    Εδώ και καιρό έχω εντοπίσει ένα ελαφρύ πατινάρισμα σε κάποιες φάσεις της λειτουργιάς του κινητήρα , και αφού έχω ανοίξει το καπάκι και έχω δει και κάνει τις μετρήσεις μου ( για τα ελατήρια και τους φιμπερόδισκους ) οι οποίες έδειξαν στα όρια που δίνει το μανουάλι , με τη διαφορά ότι οι δίσκοι ναι μεν ήταν εντός ορίου αλλά κατάμαυροι και τριβόντουσαν σε μικρούς μικρούς κόκκους.
    Και έτσι αποφάσισα να τους αλλάξω μιας και έχω ….και κάποια χλμ


    Και πάμε λοιπόν για δουλειά


    .

    .

    .


    Πρώτα βγάζουμε τα φαίρινκγ , για να έχουμε πρόσβαση στο δεξί καπάκι του κινητήρα που μας αφορά.


    βίδες από τα φαίρινκγ


    Επόμενη κίνηση είναι το άδειασμα του κινητήρα από τα λάδια
    Το παξιμάδι είναι Νο 17





    Με αυτό το εργαλείο που προσαρμόζετε στο φίλτρο και με 17 κλειδί λύνουμε το φίλτρο




    Αδειάζουμε και το φίλτρο για καλύτερα , αφού θα ρίξουμε καινούριο λαδί μετά


    Καθαρίζουμε το φίλτρο αλλά και τα λάδια που έχουν πέσει στην εξάτμιση από το φίλτρο και ξαναβιδώνουμε τάπα και φίλτρο λαδιού





    Και αφού έχουμε αδειάσει από λάδια και έχουμε βιδώσει σφίξει τάπα και φίλτρο πάμε στο δεξί καπάκι που θέλουμε να βγάλουμε τους παλιούς δίσκους έξω και αρχίζουμε να λύνουμε τις 13 8αρες βίδες



    Βγάλαμε τ ις βίδες ολες και χτυπάμε σιγά σιγά το καπάκι (όχι με σφυρί) να ξεκολλήσει προσεκτικά για να μη χαλάσουμε τη φλάντζα , άμα θέλουμε να γλιτώσουμε 12 ευρώ



    Και έχουμε μπροστά μας τη καμπάνα με τους δίσκους


    ΓΡΑΝΑΖΙΑ !!!ΠΟΛΛΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ!!!!!


    Βλέπουμε το καπάκι που είναι η φλάντζα πάνω


    Ξεβιδώνουμε τις 5 , 10αρες βίδες που βγαίνουν μαζί με τα ελατήρια




    Και οι δίσκοι μπροστά μας , και ετοιμαζόμαστε να τους πάρουμε στο χέρι




    Στο βάθος της καμπάνας μετά τους δίσκους έχει ένα μεταλλικό δαχτυλίδι κωνικό το αφήνουμε ως έχει


    Βγάζουμε και έχουμε τους δίσκους όλους μαζί με τους μεταλλικούς

    Και οι καινούριοι δίσκοι


    Εδώ προσοχή οι δίσκοι είναι 8 ίδιοι και ένας διαφορετικός πιο λεπτός που πάει στο βάθος τις καμπάνας (μπαίνει πρώτος)
    8 Δίσκοι ίδιοι


    1 μόνος του πιο λεπτός


    Η διαφορά μεταξύ τους είναι εμφανής


    βαζουμε κατω ένα καινουριο και κατά την αναποδη φορα βαζουμε ένα φιμπερ ένα μεταλικο κατά πως ητανε



    Τους παιρνουμε ολους στο χερι για να μην μας μπερδευτουν και περναμε ένα ένα στη καμπανα πρωτος στο βαθος ο λεπτος δισκος


    Και αφού τους τοποθετήσουμε όλους βάζουμε το καπάκι της καμπάνας και τις βίδες με τα ελατήρια και σφίγγουμε



    Επανατοποθετούμε το καπάκι που έχει οδηγούς Κτυπάμε με το χέρι το καπάκι να κάτσει καλά στη θέση του
    , και ξανά μανά βιδώνουμε τις 8αρες



    Σφίγγουμε όσο μπορούμε σταυρωτά



    Και εφόσον έχουμε δοκιμάσει και το συμπλέκτη και όλα δείχνουν καλώς έρχεται η ώρα για να ρίξουμε το λαδί και ήμαστε έτοιμοι για πολλές χιλιάδες χλμ ακόμη.


    .
    .
    .
    Καλή διασκέδαση σε όποιον επιχειρήσει
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 25.09.10 13:20

    Kαι μιας και έχουμε τη μηχανή χωρίς τα ρούχα της ας κάνουμε και μερικές δουλείες ακόμα
    Ας αλλάξουμε τα νερά του ψυγείου και τα υγρά του συμπλέκτη έτσι για να είμαστε υπέρ κομπλέ από αμπραγιάζ.

    Για πάμε…
    .

    .

    .
    Ανοίγουμε την τάπα του ψυγείου και πάμε από την άλλη μεριά και λύνουμε μια βίδα- τάπα αδειάσματος



    Ξεβιδώνουμε και το κάτω κολάρο και το αδειάζουμε γιατί κρατάει νερά

    Βγάζουμε και το δοχείο πλήρωσης να το αδειάσουμε να να δούμε αν έχει βρώμια

    Και όπως υποπτευόμουν πράγματι έχει τη βρωμίτσα του

    Ρίχνουμε λίγη αμο μέσα και λίγο νερό το κουνάμε καλά καλά να πάρει όλη τη βρωμιά και ύστερα το αδειάζουμε


    Το πλένουμε καλά με το λάστιχο και γίνετε καινούριο

    Έτοιμο καθαρό

    Επανατοποθετούμε το δοχείο βάζουμε και την τάπα αδειάσματος στη θέση της και ρίχνουμε το καινούριο αντιψυκτικό στο ψυγείο μέχρι να γεμίσει συμπληρώνουμε και στο δοχείο πλήρωσης μέχρι την πάνω ένδειξη.






    Και είμαστε έτοιμοι και από νερά .
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 25.09.10 13:21

    Αλλά έχουμε και τα υγρά του συμπλέκτη για να τελειώνουμε και να του βάλουμε τα ρούχα του .

    Aντε λοιπόν πάμε να του κάνουμε και αυτή τη δουλεία

    .

    .
    .
    Με το αλενάκι λύνουμε το καπάκι προσεκτικά γιατί τα υγρά φρένων είναι διαβρωτικά


    Με μια σύριγγα απορροφούμε τα υγρά από το ποτηράκι

    Αδειάσαμε τα υγρά και βλέπουμε ότι έχει τι σχετική μπίχλα του .

    Σκουπίζουμε καλά με χαρτί κουζίνας .


    Πάμε κάτω τώρα και ξεσφίγγουμε το βιδάκι (10ρακι) της εξαέρωσης και με βοήθεια της σύριγγας ενώ ταυτόχρονα πατάμε αφήνουμε τη μενετά σιγά-σιγα αφαιρούμε όλο το υγρό


    Μιας και φτάσαμε εκεί καλά θα ήταν να βγάζαμε και το έμβολο έξω να δούμε σε τη κατάσταση είναι .
    Λύνουμε τρεις 8αρες βίδες 2 μακριές και μια κοντή , και να το εμβολάκι φάτσα κάρτα



    Ρίχνουμε και εδώ το σχετικό καθάρισμα σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και τα ξαναβάζουμε στη θέση τους .


    Ξανασφίγκουμε

    Πάμε πάνω και βάζουμε υγρά στο δοχείο και ξεκινάμε τη χρονοβόρα διαδικασία της εξαέρωσης , και βοηθάμε να επιταχύνουμε με τη γνωστή σύριγγα





    Και αφού όλα πήγαν καλά είμαστε έτοιμοι πλέον με βούτυρο σασμάν και σουπερ γκάζι χωρίς πατιναρίσματα για οτιδήποτε προκύψει , άντε γιατί άρχισαν μερικά vtec να κουνιούνται . χιχιχι .

    ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ .

    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 25.09.10 13:30

    Aν κ vtecης πολυ απλά
    Respect Respect Respect

    Κ εγώ χθές άλλαξα λάδια, φίλτρα μόνος μου κ καμάρωνα... Fool
    Whistle
    Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 25.09.10 14:21

    Ωραιος ο μακρυμαλλης μας :_hi: Razz
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 25.09.10 14:31

    Welldone φιλε μου εισαι ωραιος και στη φωτογραφια και ασε τους αλλους να λενε
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1950
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 25.09.10 14:48



    .......μπραβο ρε Φανη ομορφη δουλεια εκανες. Θα διαφωνησω ελαχιστα στο γεγονος οτι δεν αλλαχτηκε η φλαντζα και καλο πιστευω θα ηταν να "λαδωθουν" λιγο οι νεοι δισκοι κατα την τοποθετηση , αλλα αυτα ειναι αποψεις.....



    Think...αληθεια δεν μου ειπες οτι καποιoι Βιτεκαδες σου την ειπαν..... Spite



    *** Razz ...η σχαριτσα πανω στην οποια επλυνες το δοχειο χρησημοποιηθηκε μετα ή κατα την διαρκεια των εργασιων.... Rotfl


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 25.09.10 14:57

    Γεια σου ρε Μακρυμαλληηηηηηηηη

    Δεν μας χεζεις λεω γω με τη βεφα σου,το αλλο το αγωνιαρικο το μπλε που φαινεται στην φωτο,με το μπανανα ψαλιδι
    και το μπροστινο απο NSR, ποτε θα ειναι ετοιμο ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    Για αυτο πες μας,γι αυτο scooter
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 25.09.10 15:05

    Μπράβο Φάνη, πολύ χρήσιμο άρθρο για όποιον θέλει να αλλάξει δίσκους και ψάχνει σχετικές πληροφορίες.

    Επίσης, δείχνεις ότι δεν είναι μια εργασία που χρειάζεται δυσεύρετα εργαλεία ή πολύ χρόνο. Clapping2

    Να προσθέσω ότι οι βίδες τόσο στο καπάκι όσο και στο συμπλέκτη είναι καλό να βιδωθούν σιγά σιγά εναλλάξ και όχι μία μία στο τέρμα.
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 25.09.10 15:08

    Να σας πω την αληθεια ευτυχως που εφευρεθηκε το δυναμοκλειδο αλλιως θα ειχα σπασει ολες τις βιδες μεσα στα πασα ,γιατι οι βιδες που βιδωνουν στο καπακι του συμπλεκτη πρεπει να βιδωθουν πολυ προσεκτικα γιατι αν πηδηξει καμια την πηδηξες μετα
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4378
    Ηλικία : 58
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 25.09.10 15:14

    Σωστός ο Φάνης.

    στην αλλαγή του παραφλού δε χρειάζεται να κάνεις και λίγη εξαέρωση από την κάτω βίδα που αδειάζει το κύκλωμα ?
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 25.09.10 16:01

    'AGGEVI' έγραψε:

    Θα διαφωνησω ελαχιστα στο γεγονος οτι δεν αλλαχτηκε η φλαντζα
    Εφοσον δεν υφιστατε θεμα διαροης . no problem

    και καλο πιστευω θα ηταν να "λαδωθουν" λιγο οι νεοι δισκοι κατα την τοποθετηση , αλλα αυτα ειναι αποψεις.....

    Λεπτομερεια , αφου με την πρωτη μιζια το λαδι εκανε τον κυκλο του










    gabadoo έγραψε: Γεια σου ρε Μακρυμαλληηηηηηηηη

    Δεν μας χεζεις λεω γω με τη βεφα σου,το αλλο το αγωνιαρικο το μπλε που φαινεται στην φωτο,με το μπανανα ψαλιδι
    και το μπροστινο απο NSR, ποτε θα ειναι ετοιμο ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    Για αυτο πες μας,γι αυτο scooter
    Ενας θεος ξερει Wink " alt="" />

    Ο φυσικός έγραψε:Μπράβο Φάνη, πολύ χρήσιμο άρθρο για όποιον θέλει να αλλάξει δίσκους και ψάχνει σχετικές πληροφορίες.

    Επίσης, δείχνεις ότι δεν είναι μια εργασία που χρειάζεται δυσεύρετα εργαλεία ή πολύ χρόνο. Clapping2

    Με ανεση καμια ωρα για τους δισκους

    Να προσθέσω ότι οι βίδες τόσο στο καπάκι όσο και στο συμπλέκτη είναι καλό να βιδωθούν σιγά σιγά εναλλάξ και όχι μία μία στο τέρμα.

    Πολυ σωστα Thumbsup

    dirty έγραψε:Να σας πω την αληθεια ευτυχως που εφευρεθηκε το δυναμοκλειδο αλλιως θα ειχα σπασει ολες τις βιδες μεσα στα πασα ,γιατι οι βιδες που βιδωνουν στο καπακι του συμπλεκτη πρεπει να βιδωθουν πολυ προσεκτικα γιατι αν πηδηξει καμια την πηδηξες μετα

    Πραγματι θελει αρκετη προσοχη , και ειδικα εκει Thumbsup


    DoctorAbo έγραψε:Σωστός ο Φάνης.

    στην αλλαγή του παραφλού δε χρειάζεται να κάνεις και λίγη εξαέρωση από την κάτω βίδα που αδειάζει το κύκλωμα

    οχι γιατι οταν ριχνεις τα υγρα στο ψυγειο ακους τον αερα που ανεβαινει προς τα πανω , αν ανοιξεις την ταπα , μονο νερα θα βγουν , το βαζεις και δουλευει για λιγη ωρα και βλεπεις αν θελει συμπληρωμα




    :_hi: cheers :_hi: :_hi: cheers :_hi:
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από mak Την / Το 25.09.10 16:14

    Ωραίος ο Φάνης! Άψογη παρουσίαση! Smile
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1950
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 25.09.10 16:23

    Fanrider έγραψε:
    'AGGEVI' έγραψε:

    Θα διαφωνησω ελαχιστα στο γεγονος οτι δεν αλλαχτηκε η φλαντζα
    Εφοσον δεν υφιστατε θεμα διαροης . no problem





    :_hi: cheers :_hi: :_hi: cheers :_hi:


    Συμφωνω πριν την αλλαγη σιγουρα δεν υπαρχει , αλλα πως εισαι σιγουρος οτι δεν θα υπαρχει διαρροη μετα ? Οπως επισης θελει προσοχη στο πανω δεξια σημειο που υπαρχει το ελασμα (λαστιχενιο) για διοδο στα καλωδιακια , συνηθως εκει υπαρχει διαρροη .

    :_hi: :_hi: :_hi:


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την 'AGGEVI' στις 25.09.10 16:24, 1 φορά


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1280
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 25.09.10 16:23

    Popcorn Popcorn Popcorn ΑΑΑ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΗ ΦΑΝΗ ΣΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ,,,,,, Thumbsup
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1861
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 25.09.10 17:37

    ΓΡΑΝΑΖΙΑ !!!ΠΟΛΛΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ!!!!!


    Τάδε έφη..... σε μια φωτό ο Φάνης,
    γι'αυτούς που αποκαλούνται γραναζωτοί...... Razz Razz Razz Razz
    lol! lol! lol!
    πολύ καλό...εύγε νεαρέ cheers
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 29.09.10 1:03

    cheers cheers cheers
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 29.09.10 1:35

    Καινούρια εξαρτήματα εντός μοτέρ, βρέχονται με λάδι πριν την τοποθέτηση. Το λάδι κάνει τον κύκλο του, αλλά δεν τον κάνει και ακαριαία...

    Επίσης όταν δεν αλλάζουμε φλάντζα, καλό είναι να βάζουμε μια λεπτή στρώση φλαντζόκολα, και ειδικά στο φισάκι των ματιών, γιατί εκεί κατά κανόνα θα δακρύσει λάδι αργότερα, όπως σωστά παρατήρησε και ο AGGEVI.

    Κατά τα άλλα η παρουσίαση και ο χρονισμός φωτό και λεζαντών είναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ποσταρίσματος, μπράβο!

    Κατά τρομερή σύμπτωση, το Σάββατο που πέρασε, άλλαξα δίσκους συμπλέκτη στο RVF ενός φίλου, και δεν μου έκοψε να βγάλω φωτό και το κάνω θέμα, μια και ενδιαφέρει τους κατόχους VTEC (έχουν αλλοιώτικο συμπλέκτη, πιο περίπλοκο), κρίμα...
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2020
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 29.09.10 10:41

    το ποστ πολυ καλο,να πω την αληθεια ανατριχιασα μολις ειδα τους δισκους αλαδωτους.

    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 29.09.10 11:06

    Μπράβο μακριμάλλι μας Smile Thumbsup Thumbsup
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 29.09.10 14:55

    Μπράβο Φάνη. Στα πόσα χλμ παρατήρησες την φθορά του συμπλέκτη;
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από demon Την / Το 29.09.10 17:01

    Εύγε, πολύ αναλυτικό και κατανοητό!

    Για το λάδωμα των δίσκων, νομίζω σωστά τους άφησες αλάδωτους, γιατί όπως ξέρουμε ο πιο άμεσος συμπλέκτης
    είναι ο ξηρός συμπλέκτης, εξ ου και η χρήση του στα αγωνιστικά, στα γρήγορα ducatia κλπ.
    Το λάδι χρησιμεύει για τη μακροζωϊα, τις υψηλές θερμοκρασίες και γενικά την πιο ήσυχη λειτουργία του συμπλέκτη,
    αλλά έχει το μειονέκτημα της ολίσθησης των δίσκων, γιαυτό χρησιμοποιούνται και πολλοί δίσκοι, ώστε να αντισταθμίζεται η απώλεια ισχύος.
    Οπότε, αν τους λάδωνες, θα είχες ολίσθηση μια ώρα αρχίτερα, οπότε ...πάνε οι κόντρες με τα vtec!
    Πάντως, εφόσον οι δίσκοι πλέουν σε υγρό κάρτερ, δε βλέπω γιατί τίθεται θέμα, ας μας το εξηγήσουν οι πιο ειδικοί.
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 29.09.10 23:18

    Velociraptor έγραψε:Καινούρια εξαρτήματα εντός μοτέρ, βρέχονται με λάδι πριν την τοποθέτηση. Το λάδι κάνει τον κύκλο του, αλλά δεν τον κάνει και ακαριαία...

    Σωστοτατο και υσχιει οταν γινετε επισκευη για αλλαγη εξαρτηματων σε καποια απο τα κινουμενα μερη του κινητηρα και ιδιαιτερα απο πιστονια και πανω , ακριβως γιατι αργει το λαδι να κανει τον κυκλο του .Για τους δισκους δεν εχει λογο γιατι πλεουν μες το λαδι και ειδικα μολις συμπλεκταρεις γινετε τσουναμι απο λαδι.




    anastasis έγραψε:Μπράβο Φάνη. Στα πόσα χλμ παρατήρησες την φθορά του συμπλέκτη;

    Γυρω στις 80.000 και μη φανταστεις τιποτα σοβαρο πατιναρισμα , απλως οταν κινουταν το μηχανακι εκει γυρω στης 5χιλ. στροφες και του εστιβα βιαια το γκαζι εκανε ενα καποιο πατιναρισμα .
    avatar
    oσονοuπω
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/11/2010
    Mηνύματα : 1709
    Ηλικία : 61
    Μοντέλο : γραναζι και desmo
    Κράνος : το τσουκαλι τηs γιαγιαs

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από oσονοuπω Την / Το 26.02.14 19:14

    Φανη,κατατοπιστικοτατοs και με βοηθησεs παρα πολύ στην επεμβαση που εκανα κι εγω- με την βοηθεια και του vetecπατρινοσυμπεθερου Bye 
    Ακριβωs οι ιδιεs εργασιεs αλλα σε πολυυυυ περισσοτερο χρονο λογω απυριαs  Razz 
    Bεβαια αλλαξα και την φλαντζουλα καθωs και τα ελατήρια σε λιγο πιο σκληρα για να φτιαχνουμε και την γυμναστικουλα μαs Whistle 
    Aρχησε να πατιναρει αρκετα εντονα εδώ και καμμια 500αρια km αλλα να μην ειμαστε κιαχαριστοι. pray 
    143500 km AKΡΙΒΩΣ με τουs μαμα δισκουs. Yahoo 

     cheers cheers
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 26.02.14 22:08

    Πιφ! Γραναζωτά! Χαλάνε εύκολα! Razz 

    Με γειες!  cheers 


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.06.18 12:50