VFRh - VFR Club Hellas


    Περί VTR ο λόγος...

    Μοιραστείτε
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 18.10.10 19:45

    Ίσως 2 χαζές ερωτήσεις
    Το VTR πόσα κυβικά έβγαινέ?Ήταν κάτι αντιστοιχο του VFR?
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 18.10.10 19:50

    SCORPIOS έγραψε:Ίσως 2 χαζές ερωτήσεις
    Το VTR πόσα κυβικά έβγαινέ?Ήταν κάτι αντιστοιχο του VFR?

    1000cc Κινητήρας Βαραντέρο.

    Όχι, ήταν πολύ σπορ.
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7094
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 18.10.10 20:04

    Έβγαιναν 2 VTR 1000, το απλό ή F και το σπορ ή SP. (Είμαι σίγουρος ότι ο Velociraptor θα μου βρει καμιά δεκαριά λάθη στην προηγούμενη φράση Very Happy αλλά η ιδέα παραμένει η ίδια)

    Το SP δεν έχει καμία σχέση με το VFR σαν σύλληψη. Το απλό αν και είχε σαφώς πιο σπορ προσανατολισμό θα μπορούσε να κάνει ταξιδάκια αν είχε μεγαλύτερη αυτονομία από την απαράδεκτα μικρή που είχε.

    To SP

    To F
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 18.10.10 20:08

    ¨Ομορφο το SP
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 18.10.10 20:24

    SCORPIOS έγραψε:¨Ομορφο το SP

    Αυτά στα πάσσα της Ιταλίας ήταν πόρωση... ειδικά γι αυτόν που καβαλούσε, αλλά και γι αυτούς που το χάζευαν (και το άκουγαν). Οι δρόμοι αυτοί ήταν η χαρά του V2!! Δε θα ξεχάσω, στάση για καφέ στο passo Muraglione, κι ακούμε κάτι να ΒΡΥΧΑΤΑΙ από χιλιόμετρα... το έσκιζε λέμε...
    Και σκάει μύτη αυτό:



    Rock Rock Rock Rock Rock Rock Rock Rock Rock


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 18.10.10 21:26

    Μια και βλέπω ερωτήσεις-απορίες, VTR έχουν βγει 4, χώρια οι υποεκδόσεις...

    Σε 250cc είναι το VTR250 δλδ αυτό:



    Ο κινητήρας του οποίου έχει μεγάλη συγγένεια, με τον κινητήρα του VT250, από την δεκαετία του 80, δλδ αυτό:


    Ο οποίος κινητήρας του VT αν και V2 250cc είναι πολύ παρόμοιος σε κατασκευή με τον V4 των VF400-500 της ίδιας εποχής. Ο κινητήρας αυτός φορέθηκε σε αρκετά μοντέλα, π.χ. VT250F, VT250F1, VT250Z, το μεταγενέστερο (και πανέμορφο) Spanda, διάφορα τσοπεροειδή π.χ. magna 250 και τελικά κατέληξε εξελιγμένος στο ΣΗΜΕΡΙΝΟ VTR250.

    VTR1000F γνωστό και ως Firestorm ήταν αυτό:

    Ένα σπόρ V2, σχετικά ήπιο καδενάτο μοτέρ και πλαίσιο, το οποίο αρχικά νόμιζαν ότι ήταν κάτι αντίστοιχο του 916, αλλά τελικά ήταν πιο πολύ κάτι αντίστοιχο του 900SS, γιατί το 2000 βγήκε ΑΥΤΟ>>>

    VTR1000SP1 γνωστό και ως RC51 (ή RVT στην αγορά της αμερικής)

    To οποίο και ήταν το homologation για το WSBK και στην ουσία το μοτέρ του ήταν η εξέλιξη του RC45 αλλά με 2 κυλίνδρους των 500 κυβικών, φυσικά cam gear train. Πήρε με το καλημέρα παγκόσμιο πρωτάθλημα WSBK στα χέρια του Colin Edwards το 2000, και θα είχε πάρει και το 2001, αν η Honda δεν έχει πέσει με τα μούτρα στο RC211V που ετοίμαζε για την νέα κατηγορία MotoGP τότε...

    και ακολουθήθηκε από το VTR1000SP2, πάλι γνωστό σαν RC51 παρόλο που δεν ήταν σχεδόν σε τίποτα ίδιο με το Sp1:


    Sp1 και Sp2 είχαν το εμπορικό προσωνύμιο RC51 αν και ο πραγματικός κωδικός τους ήταν SC45 σαν 1000ρια που ήταν (R=750cc, S=1000). Ο κινητήρας του VTR1000F Firestorm χρησιμοποιήθηκε αργότερα σε πιο ήπια έκδοση στο Varadero, το οποίο όμως η Honda θεωρεί ότι σαν μοτοσυκλέτα είναι της οικογένειας XLV και όχι VTR. Επειδή έχω λύσει τέτοιο μοτέρ, το κάρτερ του αν και είναι V90 έχει παρόμοιες διατάξεις με τα κάρτερ των Bros, Transalp κ.ο.κ. (θεση αντλίας νερού, λαδιού, διατάξεις αξόνων) και ας είναι V52 αυτά. Αντίθετα ο κινητήρας των SP1-SP2 είναι ΚΑΡΑΜΠΑΜ σχολής RC30-RC45 και ας είναι V2.

    Άλλη ερώτηση;
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7094
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 18.10.10 21:29

    Punk Γεια σου Μιχάλη!
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 18.10.10 21:31

    Ωραία ανάλυση Clapping2
    Η Ελενα ψήνεται για το vtr 250
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 18.10.10 21:48

    Το VTR250 φέτος βγήκε σε μια πιο φρέσκια έκδοση με ψεκασμό και εισάγεται επίσημα. Είναι πολύ καλύτερο από την 250cc ΥΠΕΡΠΑΤΑΤΑ της Kawasaki (δλδ το επονομαζόμενο ZXR250 που στην ουσία είναι ένα παλιό μοτέρ-πλαίσιο GPZ250 με σύχρονα περιφερειακά) που έχουν γεμίσει τους δρόμους, και φυσικά κλάσεις ανώτερο από τις διάφορα βραζιλιάνικα Honda π.χ. CB250F.

    Είναι τόσο όμορφο το VTR250, που κατέβηκα με το SP2 μου έξω από βιτρίνα μαγαζιού στην Λένορμαν, και το χάζευα ώρα, με αποτέλεσμα να με κοιτάνε περίεργα οι περαστικοί...

    Αν το πάρει, θέλω βόλτα. Very Happy
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 21.10.10 11:35

    Οκ και εγώ αυτό περιμένω να το πάρει για να το κάνω βόλτα.
    Το sp 2 τι χρονολογία κυκλοφόρησε?
    Βρήκα ένα 9 /2002 με 59000 χλμ στα 7500 ευρώ.Είναι καλή τιμή?
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 21.10.10 12:17

    SP2 , 2002 μέχρι και 2006. Το τελευταίο μέχρι σήμερα cam gear train παραγωγής.

    Είναι φετίχ μοτοσυκλέτα και για αυτό δεν πέφτουν οι τιμές τους. Για τον ίδιο λόγο βέβαια δεν πωλούνται εύκολα, διότι πρέπει να βρεθεί αγοραστής να ψάχνει αυτό ακριβώς...

    2002 αν είναι τελείως μαμά και με λίγα χιλιόμετρα (όχι 59000...), θα έλεγα γύρω στα 7000. Αν έχει και έξτρα όπως το δικό μου, ανεβαίνει.
    avatar
    alextsouk
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : honda cbr 600rr
    Κράνος : arai viper gt

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από alextsouk Την / Το 21.10.10 14:19

    To οποίο και ήταν το homologation για το WSBK και στην ουσία το μοτέρ του ήταν η εξέλιξη του RC45 αλλά με 2 κυλίνδρους των 500 κυβικών, φυσικά cam gear train. Πήρε με το καλημέρα παγκόσμιο πρωτάθλημα WSBK στα χέρια του Colin Edwards το 2000, και θα είχε πάρει και το 2001, αν η Honda δεν έχει πέσει με τα μούτρα στο RC211V που ετοίμαζε για την νέα κατηγορία MotoGP τότε...


    το 2002 ο Bailiss ηταν απιαστος στην αρχη και μεχρι τον οκταωρο της suzukaουσιαστικα δεν ειχε αντιπαλο. εκει ο Edwards οδηγησε ενα SP θεωριτικα σαν το δικο του. το θεμα ειναι οτι διαπιστωσε οτι δεν ειχαν καμια σχεση και οτι του 8ωρου ηταν πυραυλος!!!τσακωθηκε με τη μιση χοντα και στη συνεχεια ειχε αυτο. αποτελεσμα (αν θυμαμαι καλα) 9 συνεχομενες νικες και εναν απιστευτο αγωνα στοMisano που κιριολεκτικα εκλεισε το σπιτι της Ducati Rock Rock και τελικα και το πρωταθλημα
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 21.10.10 14:34

    Όποιος έβγαινε πρώτος, έπαιρνε το πρωτάθλημα Shocked

    Δείτε μέχρι τέλος



    (το ότι έχουμε ξεφύγει ΤΕΛΕΙΩΣ από το αρχικό θέμα, δεν παίζει ρόλο ε; Laughing )
    avatar
    alextsouk
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : honda cbr 600rr
    Κράνος : arai viper gt

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από alextsouk Την / Το 21.10.10 14:38

    Velociraptor έγραψε:Όποιος έβγαινε πρώτος, έπαιρνε το πρωτάθλημα Shocked

    Δείτε μέχρι τέλος



    (το ότι έχουμε ξεφύγει ΤΕΛΕΙΩΣ από το αρχικό θέμα, δεν παίζει ρόλο ε; Laughing )

    φαντασου οτι τον εβλεπα live τρελη ενταση!!

    οντως ξεφυγαμε λιγο αλλα ενθουσιαστικα
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από demon Την / Το 21.10.10 17:20

    Velociraptor έγραψε:...

    Είναι τόσο όμορφο το VTR250, που κατέβηκα με το SP2 μου έξω από βιτρίνα μαγαζιού στην Λένορμαν, και το χάζευα ώρα, με αποτέλεσμα να με κοιτάνε περίεργα οι περαστικοί...

    Αν το πάρει, θέλω βόλτα. Very Happy

    Όντως πολύ όμορφο το vtr250, το έχω δει από κοντά και έχει απίστευτη ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα.
    Και βεβαίως, οι σχεδιαστικές επιρροές από ιταλία μεριά.., δεν κρύβονται...
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 21.10.10 19:45

    Velociraptor έγραψε:

    (το ότι έχουμε ξεφύγει ΤΕΛΕΙΩΣ από το αρχικό θέμα, δεν παίζει ρόλο ε; Laughing )

    Έλα μωρέ πρώτη φορά είναι?
    Αυτός ήταν ανταγωνισμός.Ελπίζω το 2012 που θα γυρίσουν τα 1000 να επιστρέψει και το θέαμα
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 21.10.10 20:20

    To sp2 έχει λέει τελικά jardin chip module σωληνάκια υψηλής bagster και ζελατίνα fabri undertail
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 21.10.10 20:23

    Γιατί το ψάχνεις, ενδιαφέρεσαι για Sp2;
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 21.10.10 20:40

    Να σου πω την αλήθεια δεν έψαχνα τη συγκεκριμένη στιγμή για μηχανή αλλά από την στιγμή που το είδα έφαγα κόλημα
    δεν μου βγαίνει απο το μυαλό.Τι να πω θα δείξει αν το πάρω
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 21.10.10 20:47

    Το συγκεκριμένο απότι είδα το δίνει ο Σμπρίνης, οπότε κορυφή θα είναι, και ας έχει 59000χμ, άλλωστε Τop μοτέρ Honda είναι...

    Παίζει και το δικό μου όμως αν βάλεις Sp2 στο car.gr Wink
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 21.10.10 21:19

    Velociraptor έγραψε:Το VTR250 φέτος βγήκε σε μια πιο φρέσκια έκδοση με ψεκασμό και εισάγεται επίσημα.

    Άσε που αν βάψεις το ντεπόζιτο θα βρεθούν πολλοί ημιμαθείς να το περάσουν για Ducati Monster. Very Happy



    _________________
    Στάθης
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 21.10.10 21:29

    την ψιψίνα πως την λένε? Laughing
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 25.10.10 0:55

    Περί 250 συνέχεια...

    Εκεί που το συζητάγαμε, τσουπ, πάρε ένα παρκαρισμένο στο Αεροδρόμιο, Σαββατόβραδο.

    Οι φωτογραφίες δεν δείχνουν πλήρως πόσο ποιοτικό και καλοφτιαγμένο είναι, καθότι πρόχειρες εκ κινητού χωρίς φλας.

    Και πάλι όμως είναι διαμαντάκι!





    Απίθανο το φινίρισμα των εξαρτημάτων, π.χ. εδώ το δεξί καπάκι μοτέρ, σε χρώμα σκούρο-πράσινο-μανγήσιο. Απίθανο! (και πάλι η φωτό δείχνει ελάχιστα...)

    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1126
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Astral-X StarFlag, Arai Quantum F Okada

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 25.10.10 12:08

    Velociraptor έγραψε:Περί 250 συνέχεια...

    Εκεί που το συζητάγαμε, τσουπ, πάρε ένα παρκαρισμένο στο Αεροδρόμιο, Σαββατόβραδο.

    Οι φωτογραφίες δεν δείχνουν πλήρως πόσο ποιοτικό και καλοφτιαγμένο είναι, καθότι πρόχειρες εκ κινητού χωρίς φλας.

    Και πάλι όμως είναι διαμαντάκι!

    Είναι όμως και πανακριβουλάκι!


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Περί VTR ο λόγος...

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 25.10.10 13:15

    Roberto_Diavolo έγραψε:
    Velociraptor έγραψε:Περί 250 συνέχεια...

    Εκεί που το συζητάγαμε, τσουπ, πάρε ένα παρκαρισμένο στο Αεροδρόμιο, Σαββατόβραδο.

    Οι φωτογραφίες δεν δείχνουν πλήρως πόσο ποιοτικό και καλοφτιαγμένο είναι, καθότι πρόχειρες εκ κινητού χωρίς φλας.

    Και πάλι όμως είναι διαμαντάκι!

    Είναι όμως και πανακριβουλάκι!



    Ποίο honda δεν είναι ακριβό???

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.09.17 3:03