VFRh - VFR Club Hellas


    youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Μοιραστείτε
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 26.10.10 23:48

    Λάδια

    Τακάκια

    Ελπίζω να τα λένε σωστά. Razz
    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1280
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 27.10.10 10:06

    Popcorn Popcorn Clapping2 Clapping2 Clapping2 Clapping2
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 27.10.10 10:29

    Θα τρελαθούμε, για να βγάλεις τα λάδια από το προύνι ποιος είπαι ότι πρέπει να το ξεμοντάρεις όλο, υπάρχει μια βίδα κάτω χαμιλά στη μπουκάλα που την βγάζεις και τσουπ όξω τα λαδικά, άβυσσος η νοημοσύνη του άνθρωπα Surprised Doh!
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.10.10 19:01

    tomakos έγραψε:Θα τρελαθούμε, για να βγάλεις τα λάδια από το προύνι ποιος είπαι ότι πρέπει να το ξεμοντάρεις όλο, υπάρχει μια βίδα κάτω χαμιλά στη μπουκάλα που την βγάζεις και τσουπ όξω τα λαδικά, άβυσσος η νοημοσύνη του άνθρωπα Surprised Doh!

    Μάλλον δεν υπάρχει στο VTEC.

    Ο μόνος τρόπος θα ήταν να βγάλεις τον τροχό, να ξεσφίξεις εσωτερικά το αλεν που συγκρατεί το cartridge και να έχεις ΠΟΛΥ υπομονή να φύγει σιγά σιγά το λάδι. Αλλά είναι προτιμότερο να βγάλεις το cartridge και να το τρομπάρεις ώστε να φύγει όλο το λάδι που έχει μέσα του.
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 27.10.10 19:20

    anastasis έγραψε:

    Μάλλον δεν υπάρχει στο VTEC.

    Ο μόνος τρόπος θα ήταν να βγάλεις τον τροχό, να ξεσφίξεις εσωτερικά το αλεν που συγκρατεί το cartridge και να έχεις ΠΟΛΥ υπομονή να φύγει σιγά σιγά το λάδι. Αλλά είναι προτιμότερο να βγάλεις το cartridge και να το τρομπάρεις ώστε να φύγει όλο το λάδι που έχει μέσα του.

    Χικ έχεις δίκιο, τώρα το είδα, άλλη μια μακακία στο μπιφτέκ, τώρα τι να πω @@@@ Mad Mad Wall Wall Mad Mad Mad
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 21.02.11 21:40

    anastasis έγραψε:
    Ο μόνος τρόπος θα ήταν να βγάλεις τον τροχό, να ξεσφίξεις εσωτερικά το αλεν που συγκρατεί το cartridge και να έχεις ΠΟΛΥ υπομονή να φύγει σιγά σιγά το λάδι. Αλλά είναι προτιμότερο να βγάλεις το cartridge και να το τρομπάρεις ώστε να φύγει όλο το λάδι που έχει μέσα του.

    Ανακινω αυτο το θεμα καθως εκανα τη δουλεια αυτη στο μπιφτεκι μου την περασμενη Πεμπτη βραδυ. Ελυσα το μπροστινο και αδειασα το λαδι απο τις μπουκαλες αλλα δεν εβγαλα να τρομπαρω το cartridge γιατι βιαζομουνα να ξαναδεσω την μηχανη που την ηθελα το επομενο πρωι. Ετσι πηρε γυρω στα 450cm3 ανα μπουκαλα ωστε το λαδι να εχει αποσταση 100mm απο πανω (για VTEC) αντι για περιπου 550cm3 συμφωνα με το Haynes manual. Αυτη ειναι και η διαδικασια που εφαρμοζει ο τυπος στο youtube link που ποσταρε ο Φυσικος αλλα σκεφτομαι οτι ισως θα επρεπε να βγαλω τελειως το cartridge λυνοντας την απο κατω βιδα και να το τρομπαρω ωστε να φυγει ολο το λαδι.

    Μπορει να επιβεβαιωσει καποιος οτι η λιγοτερη ποσοτητα που χρειαστηκε ειναι λογω του οτι δεν αδειασε τελειως το cartridge?
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 21.02.11 22:26

    Δεν κάθισα να δω το βίντεο.

    Μερικές πληροφορίες που μάλλον θα ξέρεις ήδη, αλλά δεν είναι κακό να θυμίσω μπας και βρεθεί κάτι που δεν ήξερες-υπολόγιζες.

    Η στάθμη μετριέται, με το ελατήριο να έχει αφαιρεθεί από το cartridge και το πηρούνι στην τέρμα συμπιεσμένη θέση, από το χείλος του καλαμιού τέρμα πάνω, μέχρι την επιφάνεια του λαδιού.

    Το Vtec έχει 43mm διάμετρο καλάμι, αντί του 41mm που έχει το Fi (πόντος για το Vtec εδώ btw). Άρα είναι λογικό να παίρνει παραπάνω λάδι, αναφέρει άλλη τιμή το Haynes για τα δύο μοντέλα;

    Αν δεν τρόμπαρες το cartridge να αδειάσει το παλιό λάδι μέσα του, τότε έμεινε μέσα. 100ml ΕΙΝΑΙ πάνω-κάτω το ποσό λαδιού που έχει ένα cartridge μέσα του συν τοιχώματα και άλλες εσωτερικές επιφάνειες που δεν στράγγιξαν πλήρως. To Cartridge όταν αδειάσει το καταλαβαίνουμε από το ότι χάνει τελείως την απόσβεση.

    Ομοίως όταν αλλάζουμε λάδια και έχουμε αδειάσει το cartridge, πρέπει να τρομπάρουμε λίγο το cartridge ώστε να ξαναγεμίσει με λάδι (το καταλαβαίνουμε όταν φτύσει λάδι στο πάνω μέρος)

    ___________________________________________

    Δηλώνω, επίσης ότι αν κάποιος με Fi ή Vtec θέλει να κάνει service το πηρούνι του, και δεν βαριέται ένα κόπο να πεταχτεί μέχρι Πόρτο Ράφτη, του κάνω το service στο κόστος των λαδιών και φτιάχνουμε και φωτογραφικό know-how για VFR.
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 21.02.11 22:39

    Caracal έγραψε:

    Δηλώνω, επίσης ότι αν κάποιος με Fi ή Vtec θέλει να κάνει service το πηρούνι του, και δεν βαριέται ένα κόπο να πεταχτεί μέχρι Πόρτο Ράφτη, του κάνω το service στο κόστος των λαδιών και φτιάχνουμε και φωτογραφικό know-how για VFR.

    και Vtec ... .. α τωρα μας τα χαλας
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 22.02.11 0:50

    Caracal έγραψε:
    ...

    Αν δεν τρόμπαρες το cartridge να αδειάσει το παλιό λάδι μέσα του, τότε έμεινε μέσα. 100ml ΕΙΝΑΙ πάνω-κάτω το ποσό λαδιού που έχει ένα cartridge μέσα του συν τοιχώματα και άλλες εσωτερικές επιφάνειες που δεν στράγγιξαν πλήρως. To Cartridge όταν αδειάσει το καταλαβαίνουμε από το ότι χάνει τελείως την απόσβεση.

    Ομοίως όταν αλλάζουμε λάδια και έχουμε αδειάσει το cartridge, πρέπει να τρομπάρουμε λίγο το cartridge ώστε να ξαναγεμίσει με λάδι (το καταλαβαίνουμε όταν φτύσει λάδι στο πάνω μέρος)

    Ευχαριστω Caracal, τα λεγομενα σου επιβεβαιωνουν την διαφορά 100cm3 απο την αναφερομενη τιμη στο Haynes manual. Κατα τα αλλα η μετρηση της σταθμης εγινε οπως περιγραφεις. Αν ειχα καιρο θα τραβαγα καποιες φωτογραφιες για ενα howto αλλα η δουλεια εγινε στα γρηγορα.

    Η δε βιασυνη ειχε αποτελεσμα την εξης αβαρεια: αφησα προσωρινα την ταπα του ενος καλαμιου πανω στη σελλα και επεσε στο πατωμα του γκαραζ που ειναι μωσαϊκο, οποτε καταστραφηκανε σε ενα σημειο οι "πρωτες" βολτες Καθως επρεπε να εχω τη μηχανη ετοιμη το αλλο πρωι, αναγκαστηκα να βαλω την ταπα ετσι οπως ητανε με την κλασικη μεθοδο "δυο σφιξιμο μια ξεσφιγμα" για να φτιαξουν οι ψιλοχαλασμενες βολτες. Απο ενα σημειο και μετα που περασανε αυτες οι βολτες το σπειρωμα του καλαμιου, η ταπα βιδωσε μια χαρα, αλλα παντως εχω καποια ανησυχια για την επομενη φορα που θα την βγαλω... Το πολυ-πολυ να χρειαστω καινουργια ταπα, οι βολτες του καλαμιου πρεπει να ειναι ενταξει (σιδερο ενω η ταπα αλουμινιο).
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 22.02.11 14:40

    To πολύ πολύ ναι, να χρειαστείς νέα τάπα. Άμα βρεις από κανά ebay και τάπες από CBR600RR με το συμβατικό πηρούνι, θα αποκτήσεις και ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς με λίγη πατεντούλα.

    Μερικά επιπλέον για την ανάρτηση. Η στάθμη του λαδιού είναι ενδεικτική, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι παίζοντας με αυτήν, δεν μπορείς να κάνεις την ανάρτηση του VFR πιο στα μέτρα σου. Στα πηρούνια με cartridge οι βαλβίδες από τις οποίες περνάει το λάδι, είναι χαμηλά, και έτσι περισσότερο ή λιγότερο λάδι μέσα στο πηρούνι ΔΕΝ εππηρεάζει την υδραυλική λειτουργία (δλδ τις αποσβέσεις). Εππηρεάζει όμως την διαδρομή του πηρουνιού και την προφόρτιση, και μάλιστα με μη-γραμμικό τρόπο.

    Η στάθμη του λαδιού, ορίζει πόσος όγκος αέρα υπάρχει μέσα στο πηρούνι ΠΑΝΩ από το λάδι. Καθως το πηρούνι συμπιέζεται, το λάδι μέσα του κινείται, και καθώς ο όγκος του πηρουνιού μικραίνει, το λάδι εκτοπίζει τον αέρα και καταλαμβάνει τον χώρο του. Το λάδι δεν συμπιέζεται σαν υγρό που είναι, και έτσι συμπιέζεται ο αέρας που είναι και το συμπιέσιμο υλικό.

    Εδώ είναι το κόλπο. Αλλάζοντας την στάθμη του λαδιού, ουσιαστικά αλλάζεις τον όγκο του αέρα. Όσο πιο χαμηλή στάθμη, τόσο πιο πολύς όγκος για τον αέρα, άρα και μικρότερη μεταβολή της πίεσής του καθώς το πηρούνι συμπιέζεται. Και αντίθετα. Όσο πιο ψηλή η στάθμη, τόσο πιο λίγος ο όγκος του αέρα, άρα και πιο μεγάλη η μεταβολή της πίεσής του.

    Αυτό μπορεί να χρησιμεύσει ακριβώς σαν ένα πρόσθετο ελατήριο αέρα, βοηθητικό στο κανονικό ελατήριο, το οποίο μάλιστα, αντιστέκεται όλο και πιο πολύ, όσο το πηρούνι συμπιέζεται. Μάλιστα από ένα σημείο και μετά, μπορούμε να πετύχουμε και περιορισμό διαδρομής.

    Παραδείγματα. Αν το πηρούνι στην τέρμα συμπιεσή του στην νορμάλ ποσότητα λαδιού, μαζεύει τον εσωτερικό του όγκο κατά π.χ. 200ml και ο όγκος του αέρα μέσα στο πηρούνι στην ασυμπίεστη κατάσταση είναι π.χ. 400ml

    1) αυτό σημαίνει ότι ο όγκος του αέρα, θα μειωθεί στην τέρμα συμπίεση στα 400-200=200ml δλδ στο μισό. Επομένως η πίεσή του θα διπλασιαστεί.

    2) Aν όμως είχαμε 150ml πιο πολύ λάδι, τότε ο όγκος του αέρα θα ήταν 250ml (400 το κανονικό - τα 150 από το παραπάνω λάδι), οπότε στην τέρμα συμπίεση, από τα 250ml ο αέρας θα έπρεπε να συμπιεστεί στο 250-200(που είπαμε είναι η κίνηση του λαδιού)=50ml. Δλδ σχέση συμπίεσης 250:50=5:1 οπότε και 5-πλάσια πίεση, όπότε και 5πλάσια δύναμη στην φόρτιση του ελατηρίου.

    3) Αν είχαμε 250ml παραπάνω λάδι, με την ίδια λογική, βλέπουμε ότι πριν ακόμα φτάσει το πηρούνι στην τέρμα συμπίεση, ο όγκος του αέρα ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ, οπότε πρακτικά το πηρούνι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να συμπιεστεί άλλο.

    Το ωραίο με αυτό είναι ότι η δύναμη η οποία λόγω της πίεσης του αέρα προστίθεται στην δύναμη του ελατηρίου, είναι ΜΗ-ΓΡΑΜΜΙΚΗ, δλδ στην αρχική θέση δεν δρα καθόλου, και όσο συμπιέζεται, τόσο όλο και πιο πολύ τείνει να μεγαλώνει.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 22.02.11 14:51

    Τι σημαίνουν ΠΡΑΚΤΙΚΑ όλα τα παραπάνω;

    Ρύθμιση πηρουνιού στα μέτρα μας, κι ας μην έχει ρυθμίσεις το VFR. ;)

    Πρώτον ρυθμίζουμε την προφόρτιση, στο βάρος μας. Βάζουμε zipάκι στο καλάμι, και μετράμε πόση διαδρομή της ανάρτησης καταλαμβάνει η μοτοσυκλέτα, με το βάρος της ΚΑΙ εμας απάνω ΣΤΑΤΙΚΑ. Πρέπει να τρώει το 1/3 της συνολικής. Έτσι αν το VFR έχει 120mm διαδρομή, πρέπει με εμάς επάνω να συμπιέζεται κατά 40mm.

    Aν συμπιέζεται περισσότερο, ΒΙΔΩΝΟΥΜΕ την προφόρτιση και ξαναδοκιμάζουμε

    Αν συμπιέζεται λιγότερο, ΞΕΒΙΔΩΝΟΥΜΕ την προφόρτιση και ξαναδοκιμάζουμε.

    Μέχρι να πετύχουμε το 1/3, δλδ 40mm διαδρομή.

    Στην συνέχεια, παρατηρούμε την διαδρομή της ανάρτησης, με εμάς απάνω, σε ΑΚΡΑΙΑ φρένα. Αν πέφτει και σε λακουβίτσα την ίδια ώρα ακόμα πιο ακριβης η μέτρηση. Αν φοβόμαστε τα ακραία φρένα, κρατάμε μπροστινό φρένο πατημένο, και τραμπαλίζουμε την μοτοσυκλέτα (αντρικά ε; )

    Πρέπει η μοτοσυκλέτα να ΣΧΕΔΟΝ εξαντλεί την συνολική διαδρομή της. ΣΧΕΔΟΝ σημαίνει ότι στο τέρμα της διαδρομής πρέπει να φτάνει ίσα-ίσα σε ακραία καταπόνηση, όχι να φτάνει στο τέρμα με ευκολία.

    Αν η μοτοσυκλέτα εξαντλεί ΕΥΚΟΛΑ την διαδρομή της, τότε προσθέτουμε μια ποσότητα λαδιού π.χ. 10ml και ξαναδοκιμάζουμε.

    Αν η μοτοσυκλέτα από την άλλη, ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ στα 120ml διαδρομής, τότε αφαιρούμε 10ml λάδι και ξαναδοκιμάζουμε. (η αφαίρεση γίνεται σχετικά εύκολα με μια σύριγγα για βοοειδή που θα βρείτε στα φαρμακεία και λεπτό σωληνάκι)

    Μέχρι να την κάνουμε να φτάνει ίσα-ίσα στα 120mm.

    Και έχουμε ανάρτηση ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΑΣ, από θέμα διαδρομών που είναι και το 90% της δουλειάς για ρύθμιση ανάρτησης.
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 22.02.11 15:23

    Πολυ ωραιο βιντεο αυτο αναφορικα με τα ελατηρια!

    Εχω τοσο καιρο τα νεα Wilbers και θελω να τα βαλω στην μηχανη και δεν τα εχω καταφερει ακομα! Παντα ηθελα να ασχοληθω με την αλλαγη λαδιων/ελατηριων μονος μου αλλα αυτο μαζι με τη ρυθμιση βαλβιδων ειναι κατι που παντα με "φοβιζε" και το απεφευγα. Δεν ξερω... Σκεφτομουν οτι θα επρεπε να βγαλω τις μπουκαλες, τροχο κλπ και δεν εχω σε καμια περιπτωση τα εργαλεια για ολη αυτη τη διαδικασια (ροποκλειδα, γρυλο για να στηριξω τη μηχανη κλπ)
    Χωρια που δεν θελω να κανω καμια βλακεια και να χαλασω κανενα παξιμαδι (ειδικα στις ταπες).

    Ομως με αυτο το βιντεακι και σκεπτομενος οτι τα λαδια βγαινουν και χωρις να βγαλεις τη μπουκαλα ισως να το πιασω να το κανω μια μερα...
    Εχω ομως και το πισω αμορτισερ που θα χρειαστει σιγουρα τους ειδικους για να το βαλουν επανω, οποτε ισως τους πω να βαλουν και τα μπροστινα...

    Αντε και να τη ρυθμισουμε μετα, να μετρησουμε sags κλπ... Ουφ! Πολυ δουλεια! Υπαρχει κανενας εθελοντης που να θελει να βοηθησει την κατασταση αμα πιασει να φτιαχνει ο καιρος;
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 22.02.11 16:07

    Caracal, πολυ καλες οι πληροφοριες για ρυθμιση του μπροστινου επεμβαινοντας στην ποσοτητα αερα που συμπιεζεται μεσα στο πηρουνι μεσω της σταθμης λαδιου
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 22.02.11 16:41

    VFGeorge έγραψε:Caracal, πολυ καλες οι πληροφοριες για ρυθμιση του μπροστινου επεμβαινοντας στην ποσοτητα αερα που συμπιεζεται μεσα στο πηρουνι μεσω της σταθμης λαδιου


    Το manual και των δυο Suzuki (V-Strom-RF900) γραφουν στο τμημα της αναρτησης...

    "Fork oil quantity is a serious tuning element"

    Η ποσοτητα του λαδιου στα καλαμια ειναι ΣΟΒΑΡΟ στοιχειο παραμετροποιησης
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 22.02.11 18:14

    Caracal έγραψε:
    Δηλώνω, επίσης ότι αν κάποιος με Fi ή Vtec θέλει να κάνει service το πηρούνι του, και δεν βαριέται ένα κόπο να πεταχτεί μέχρι Πόρτο Ράφτη, του κάνω το service στο κόστος των λαδιών και φτιάχνουμε και φωτογραφικό know-how για VFR.

    ....χμμμμμμμμμμ Suspect
    νομίζω οτι ξέρω κάποιον..... Very Happy
    avatar
    karapialis
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/02/2009
    Mηνύματα : 189
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : 2008
    Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από karapialis Την / Το 22.02.11 21:33

    Να σου φερω τα δικα μου,που τα ξερεις και καλυτερα,για να μην μπλεκεις με του vfr?
    avatar
    Athanor
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/09/2009
    Mηνύματα : 176
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : Honda VFR 800 FIW & Piaggio Vespa PX 125
    Κράνος : Shoei XR1100/Z-One

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από Athanor Την / Το 22.02.11 22:00

    Caracal έγραψε:Ρύθμιση πηρουνιού στα μέτρα μας, κι ας μην έχει ρυθμίσεις το VFR. ;)
    Πρώτον ρυθμίζουμε την προφόρτιση, στο βάρος μας. Βάζουμε zipάκι στο καλάμι, και μετράμε πόση διαδρομή της ανάρτησης καταλαμβάνει η μοτοσυκλέτα, με το βάρος της ΚΑΙ εμας απάνω ΣΤΑΤΙΚΑ. Πρέπει να τρώει το 1/3 της συνολικής. Έτσι αν το VFR έχει 120mm διαδρομή, πρέπει με εμάς επάνω να συμπιέζεται κατά 40mm.

    Αν έχουμε προοδευτικά ελατήρια αλλάζει κάτι? Ίδια ερώτηση για την πίσω ανάρτηση: έχω κάνει συντήρηση και τοποθέτηση προοδευτικού ελατηρίου (hyperpro). Οι ρυθμίσεις διαφέρουν από αυτές με το εργοστασιακό ελατήριο?
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 11.01.12 1:16

    Αλλαγή υγρών πιρουνιού σε VFR 800 Fi.





    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 11.01.12 12:29

    Πολύ σύνοψη βέβαια το βίντεον, λείπει το 95% των εργασιών... lol!
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: youtube. Αλλαγή στα λάδια του πιρουνιού και στα τακάκια σε VFR 800.

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 11.01.12 12:32

    Athanor έγραψε:
    Caracal έγραψε:Ρύθμιση πηρουνιού στα μέτρα μας, κι ας μην έχει ρυθμίσεις το VFR. ;)
    Πρώτον ρυθμίζουμε την προφόρτιση, στο βάρος μας. Βάζουμε zipάκι στο καλάμι, και μετράμε πόση διαδρομή της ανάρτησης καταλαμβάνει η μοτοσυκλέτα, με το βάρος της ΚΑΙ εμας απάνω ΣΤΑΤΙΚΑ. Πρέπει να τρώει το 1/3 της συνολικής. Έτσι αν το VFR έχει 120mm διαδρομή, πρέπει με εμάς επάνω να συμπιέζεται κατά 40mm.

    Αν έχουμε προοδευτικά ελατήρια αλλάζει κάτι? Ίδια ερώτηση για την πίσω ανάρτηση: έχω κάνει συντήρηση και τοποθέτηση προοδευτικού ελατηρίου (hyperpro). Οι ρυθμίσεις διαφέρουν από αυτές με το εργοστασιακό ελατήριο?

    Αν δεν δίνει κάποια ιδιαίτερη οδηγία ο κατασκευαστής, όχι, δεν αλλάζει κάτι. Δεν έχω βάλει ποτέ HyperPro αν και ξέρω ότι είναι κορυφαία σε ποιότητα. Αν πάλι, παρά το γεγονός κάτι δεν σου αρέσει στην αίσθηση, ο παραπάνω κανόνας του 1/3 είναι ελαστικός και μπορείς να πειραματιστείς.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.06.18 2:21