VFRh - VFR Club Hellas


    Honda Crossrunner

    Μοιραστείτε
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 24.11.10 0:24

    Honda Crossrunner (2011)

    Η πρώτη ματιά μπερδεύει, καθώς δεν ξέρεις τι μοτοσικλέτα είναι τελικά το Honda Crossrunner.
    Οι σχεδιαστές του έκαναν τεράστια δουλειά, ώστε να… μας μπερδέψουν, αφού το Honda Crossrunner δεν θυμίζει καμία άλλη μοτοσικλέτα παραγωγής, τουλάχιστον στο γενικό της σχήμα.
    Σύμφωνα με τη Honda το νέο αυτό μοντέλο σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει μεγάλη ευχρηστία μέσα στην πόλη, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να διανύει μεγάλες αποστάσεις ταξιδεύοντας και μάλιστα με δύο αναβάτες. Οι διαδρομές της ανάρτησης δε, διατηρήθηκαν σε λογικά επίπεδα (όχι ιδιαίτερα μεγάλες) ώστε να μην θυσιάζεται μέρος της αίσθησης προς τον αναβάτη.
    Εάν όλα αυτά σας θυμίζουν ως έναν βαθμό το Yamaha TDM 900 (όταν παρουσιάστηκε πρωτότυπο design, άνεση για δύο αναβάτες, μεγάλες διαδρομές ανάρτησης και street κινητήρας κ.ο.κ.), τότε συμφωνούμε…
    Ας δούμε όμως τα χαρακτηριστικά του νέου Honda Crossrunner ώστε να μπορέσουμε να προσδιορίσουμε την ταυτότητά του…



    Design

    Η σχεδίαση του Honda Crossrunner έγινε στο studio της Honda στην Ιταλία. Στόχος των σχεδιαστών ήταν να συνδυάσουν τον κόσμο των μοτοσικλετών με μεγάλες διαδρομές ανάρτησης και των street μοντέλων.
    Η σέλα έπρεπε να μπορεί να φιλοξενεί άνετα δύο αναβάτες, που θα οδηγούν σε όρθια θέση(?), ενώ η σχεδίαση θα έπρεπε να εκπέμπει την ποιότητα και το στυλ της Honda.
    Καθώς ως βάση είχε επιλεχθεί το μηχανικό σύνολο (κινητήρας, πλαίσιο, μετάδοση) του Honda VFR 800F, υπήρχαν αρκετά standards από τα οποία οι σχεδιαστές δεν μπορούσαν να περικλείνουν.
    Όμως χρειάστηκε να σχεδιαστεί εκ νέου η εξάτμιση (που στο Honda VFR 800F βρίσκεται στην ουρά), ώστε η θέση του συνεπιβάτη να διατηρηθεί χαμηλά, σε μια ενιαία, σχεδόν επίπεδη σέλα.
    Σύμφωνα με την Honda, το φέρινγκ μελετήθηκε, πάνω από 120 sessions,



    σε ανεμοσήραγγα, ώστε να είναι κατά το δυνατόν αεροδυναμικό, ενώ μελετήθηκε διεξοδικά και η επιλογή των υλικών.
    Έτσι, θα δούμε στο κάτω μέρος του φέρινγκ άβαφα, μαύρα πλαστικά, τα οποία δεν διατρέχουν κίνδυνο να τραυματιστούν από πέτρες ή άλλα αντικείμενα.
    Το φέρινγκ από την αισθητική πλευρά, δείχνει ογκώδες και ως ένα σώμα με το ρεζερβουάρ, στοιχείο που δημιουργεί τον απαιτούμενο (για λόγους εντυπωσιασμού) όγκο. Παρά τις διαβεβαιώσεις της Honda ότι η μοτοσικλέτα ταξιδεύει εξαιρετικά, δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε τη χαμηλή ζελατίνα του φέρινγκ (υπάρχει και ψηλότερη…), που δεν θα καλύψει αποτελεσματικά στις υψηλές ταχύτητες. Το τιμόνι είναι ψηλό και μεγάλου πλάτους, ώστε να εξασφαλίζει ικανοποιητικό μοχλισμό, ενώ είναι πλήρως καλυμμένο με πλαστικό, ώστε να δείχνει πιο πολυτελές (αν και οι μηχανικοί ήδη θα έχουν αρχίσει να…).
    Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα όργανα, τοποθετημένα ψηλά, ώστε να μην χρειάζεται ο αναβάτης να αποσπαστεί από τον δρόμο ενώ οδηγεί, και είναι πλήρως ηλεκτρονικά στα πρότυπα του Honda CB 1000R.
    Θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε το σημείο-σύμβολο του Honda VFR 800F που μεταφέρθηκε αυτούσιο στο Honda Crossrunner και είναι φυσικά το πανέμορφο μονόμπρατσο Pro-Arm ψαλίδι.




    Κινητήρας

    Ο κινητήρας προέρχεται αυτούσιος από το Honda VFR 800F, με μικρή διαφοροποίηση στο χρονισμό, έχοντας χάσει 7hp (αποδίδει πλέον 100hp) και ένα μικρό ποσοστό της ροπής του. Κατά τα άλλα, διαθέτει σύστημα VTEC, είναι τετρακύλινδρος με περιεχόμενη γωνία 90° και χαρακτηρίζεται από τερατώδη αξιοπιστία και ένα πλούσιο φάσμα απόδοσης της δύναμής τους. Είναι αναμφίβολα ένας από τους καλύτερους κινητήρες που έχει βγάλει στην παραγωγή η Honda, αν και ο προσανατολισμός του είναι σαφώς για χρήση δρόμου (όπως προφανώς και το Honda Crossrunner). Αν και όσοι έχουν οδηγήσει το Honda VFR 800F γνωρίζουν ότι η κατανάλωσή του είναι υψηλή, η Honda ισχυρίζεται ότι στονέο Honda Crossrunner τα πράγματα έχουν αλλάξει και πλέον η αυτονομία φτάνει τα 348km μέσα από ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 21,5lt.

    Πλαίσιο

    Το πλαίσιο του Honda VFR 800F χρησιμοποιήθηκε και στο Honda Crossrunner καθώς, φαίνεται ότι εξυπηρετεί τις ανάγκες της μοτοσικλέτας. Πρόκειται για αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών του οποίου το χαρακτηριστικό είναι ότι δεν έχει σημείο έδρασης για το ψαλίδι. Το ψαλίδι στηρίζεται κατευθείαν στο κάρτερ και ο κινητήρας δέχεται τα φορτία που προκύπτουν από τη λειτουργία του ψαλιδιού. Η λύση δεν είναι καινούρια, αφού πριν το Honda VFR 800F, την είχαμε δει κατά κόρον στις μοτοσικλέτες της Ducati.
    Το πιρούνι είναι νέο, διαμέτρου 43mm και διαδρομής 165mm και δέχεται μόνον ρύθμιση ως προς την προφόρτιση. Το αμορτισέρ στηρίζει το Pro-Arm μονόμπρατσο ψαλίδι μέσω συστήματος μοχλισμού Pro-Link και διαθέτει εκτός της προφόρτισης και ρύθμισης της απόσβεσης επαναφοράς.

    Φρένα

    Η ομοιότητα με το Honda VFR 800F είναι πλήρης και στα φρένα. Δίσκοι διαμέτρου 296mm μπροστά και δίσκος διαμέτρου 256mm πίσω, φρενάρουν μέσω των τριέμβολων δαγκάνων του συστήματος C-ABS που είναι standard για το Honda Crossrunner.

    Crossrunner και VFR

    Οι ομοιότητες των δύο μοτοσικλετών είναι μεγάλες και περιλαμβάνουν τα εξής στοιχεία:
    -Ιδιος κινητήρας
    -Ιδιο κιβώτιο και μετάδοση
    -Ιδιο σύστημα τροφοδοσίας PGM-FI
    -Ιδιο πλαίσιο
    -Ιδια φρένα
    -Σχεδόν ίδια γεωμετρία (μικρές διαφορές που προέρχονται από τις μεγαλύτερες διαδρομές της ανάρτησης)

    Εξοπλισμός

    Η Honda φρόντισε, να σχεδιάσει πλήρη σειρά αξεσουάρ για το νέο Honda Crossrunner που περιλαμβάνει τα εξής:
    -Πλαϊνές βαλίτσες 29lt
    -Top Case 31lt
    -Εσωτερικές τσάντες για τις βαλίτσες σε μαύρο χρώμα με τα λογότυπα της Honda
    -Ψηλή ζελατίνα φέρινγκ
    -Αεροδυναμική προστασία στο φέρινγκ
    -Θερμαινόμενα grips
    -Κεντρικό stand
    -12V παροχή ρεύματος
    -Κάλυμμα μοτοσικλέτας
    -Κλειδαριά πέταλο
    -Συναγερμός

    Ενδιαφέρουσα πρόταση

    Το νέο Honda Crossrunner αποτελεί μια νέα, πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Έχει φρέσκια σχεδίαση, είναι διαφορετικό και «πατάει» σε μια δοκιμασμένη ιδέα (street πακέτο με ψηλές αναρτήσεις). Είναι βέβαιο ότι θα προσελκύσει τόσο τους χρήστες των Honda Varadero με τα οποία το Honda Crossrunner αναμένεται να έχει ανάλογες επιδόσεις, όσο και εκείνους που θέλουν κάτι παραπάνω από το Honda Transalp. Ούτως ή άλλως οι χρήστες αυτών των μοντέλων, ελάχιστα μπαίνουν στο χώμα, αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που η Honda επέλεξε τροχούς 17in και ασφάλτινα ελαστικά (Pirelli Scorpion), όπως αντίστοιχα έκανε και η Ducati με το Multistrada 1200, μια μοτοσικλέτα με παρόμοιο concept…




    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Κινητήρας Honda, τετρακύλινδρος, υγρόψυκτος, V-90°, με VTEC, με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους ανά μπλοκ, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 72,0 x 48,0
    Χωρητικότητα (cc) 782
    Σχέση συμπίεσης 11,6:1
    Μέγιστη ισχύς 100hp (74,9kW) / 10.000rpm
    Μέγιστη ροπή 72,8Nm (7,3kgm) / 9.500rpm
    Τροφοδοσία Ψεκασμός PGM-FI με σώματα 36mm
    Εκκίνηση μίζα
    Λίπανση Υγρό κάρτερ
    Χωρητικότητα λαδιού (lt) 3,8
    Κιβώτιο 6 σχέσεων
    I 2.846 (37/13)
    II 2.062 (33/16)
    III 1.578 (30/19)
    IV 1.291 (31/24)
    V 1.111 (30/27)
    VI 0.965 (28/29)
    Πρωτεύουσα μετάδοση 1.934 (64/33)
    Τελική μετάδοση 2.687 (43/16)
    Πλαίσιο Αλουμινένιο, δύο δοκών, χωρίς στήριξη του ψαλιδιού
    Μπροστινή ανάρτηση Πιρούνι 43mm, με διαδρομή 165mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατιρίου
    Πίσω ανάρτηση Υδραυλικό μονό αμορτισέρ με μοχλισμό Pro Link με διαδρομή 145mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο 2 δίσκοι διαμέτρου 296mm. Δαγκάνες 3 εμβόλων με C-ABS
    Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 256mm. Δαγκάνα 3 εμβόλων με C-ABS
    Μπροστινό ελαστικό 120/70-17
    Πίσω ελαστικό 180/55-17
    Μήκος (mm) 2.130
    Πλάτος (mm) 799
    Υψος (mm) 1.243
    Υψος σέλας (mm) 816
    Μεταξόνιο (mm) 1.464
    Ιχνος (mm) 96
    Γωνία Caster 25° 45'
    Βάρος (kg) 240 (Ε:115,2, Π:125,2)
    Ρεζερβουάρ (lt) 21,5

    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 24.11.10 1:15

    οτι δεν έχει clip-on Δεν είναι μοτοσυκλέτα.

    Αυτά φανερά αηδιασμένος. hmmf
    Δεν γράφω άλλα γιατί θα γράφω για μέρες...
    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1278
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 24.11.10 9:05

    I love you I love you I love you I love you scooter
    avatar
    Dimitrisk12
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/09/2010
    Mηνύματα : 246
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
    Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από Dimitrisk12 Την / Το 24.11.10 9:16

    Θέλω να δω πόσο θα πουλάνε ένα μηχανάκι με τεχνολογία τουλάχιστον 10ετίας στο οποίο απλά σχεδίασαν ένα διαφορετικό κουστουμάκι... Γ@μώ τα λεφτά δίνει η Honda για R&D των μοντέλων της.... Mad

    Τουλάχιστον δεν θα πέσει η αξία των παλιών..... Cool
    avatar
    N.V.8
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 486
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : KTM 950 ADVENTURE LC8
    Κράνος : Arai tour x3

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από N.V.8 Την / Το 25.11.10 11:45

    Κι επαναλαμβάνω...... ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ MEGASCOOTER!!! scooter Mad
    Το συγκεκριμένο...."πραγμα",γιατι μηχανή δεν το λές,προφανώς σχεδιάστηκε για old timer

    υγ: Συγχωρέστε με αν γινομαι προσβλητικός και σκληρός αλλα δεν μπορώ να βλέπω μπασταρδεμένα..."πράγματα"
    avatar
    ΠΑΝΕΑΣ
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/01/2010
    Mηνύματα : 707
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
    Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

    Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

    Τιμή CrossRunner

    Δημοσίευση από ΠΑΝΕΑΣ Την / Το 20.03.11 18:57

    Mιάς και δεν έδωσαν τιμή για το CrossRunner στην Ελλάδα, έψαξα λίγο να το βρώ στο εξωτερικό....

    Iταλία: Euro 10.990,00 fc
    http://www.hondaitalia.com/modelli/moto/xrunb

    Oλλανδία: Prijs: EURO 12.499,00*
    http://www.honda.nl/content/motorfietsen/modellen_crossrunner_technische_gegevens.php
    VFR: Prijs: EURO 14.790,00

    Γερμανία: Preis: EUR 10790
    http://www.honda.de/content/motorraeder/modelle_crossrunner_daten_amp_preise.php
    Το οποίο, το έχει στην κατηγορία Enduro
    VFR Preis: EUR 13290

    Ελλάδα: Αναμένεται!!
    http://www.autofree.gr/photos2010/honda2011.pdf
    VFR: 14.420 €

    Η τιμή του VFR είναι κοντά σε αυτήν της Ολλανδίας. Nα υπολογίζουμε τότε κοντά στα 12.500 €;;
    Θα αγοράζατε κάτι σαν το CrossRunner;;
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 20.03.11 19:07

    Εμένα μ'αρέσει. Thumbsup
    Τονίζει περισσότερο την φύση commuter του VFR, κρατώντας σχεδόν αυτούσια την τεχνολογία του. Για την Ελλάδα των βουνών και των ακριβώς διοδίων, είναι ότι πρέπει. Wink


    _________________
    Στάθης
    avatar
    xristos280
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/08/2009
    Mηνύματα : 489
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR 800 2009
    Κράνος : SHOEI XR 1000 crest

    Χρήστος

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από xristos280 Την / Το 20.03.11 19:30

    Εγώ πάντως βλέπω όλο και περισσότερα μοντέλα ΣΑΝ το VFR και όχι μόνο από τη Honda

    το συγκεκριμένο δεν μου κάνει κάτι .ένα varadero με v-tec

    η παραγωγή του 800 σταμάτησε ??
    avatar
    georgevfr
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/02/2009
    Mηνύματα : 375
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR 800 ABS '08
    Κράνος : Arai corcair rx 7

    cover me with chocolate and throw me to the lesbians

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από georgevfr Την / Το 20.03.11 22:29

    xristos280 έγραψε:Εγώ πάντως βλέπω όλο και περισσότερα μοντέλα ΣΑΝ το VFR και όχι μόνο από τη Honda

    το συγκεκριμένο δεν μου κάνει κάτι .ένα varadero με v-tec

    η παραγωγή του 800 σταμάτησε ??

    Γιατι θες να παρεις κι ' αλλο ?
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 21.03.11 0:41

    Πανεα να σε δωσω μια βολτα το Κτηνος??????? Razz Razz Razz Razz Razz
    avatar
    ΠΑΝΕΑΣ
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/01/2010
    Mηνύματα : 707
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
    Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

    Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από ΠΑΝΕΑΣ Την / Το 21.03.11 9:06

    postmankav έγραψε:Πανεα να σε δωσω μια βολτα το Κτηνος??????? Razz Razz Razz Razz Razz

    Δώσε!!! Δώσε!!!
    avatar
    jimakos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/12/2009
    Mηνύματα : 41
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : για τωρα...βλεπουμε!!!
    Κράνος : agv s-4 black

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από jimakos Την / Το 21.03.11 9:07

    εγω το βλεπω να κυμαινεται μεταξυ 11800-12900. μακρι να εχει την τιμη της γερμανιας ή και χαμηλοτερη(ΕΔΩ γελαμε , αν λαβουμε υπ'οψιν τον νεο καταλογο του ακατανομαστου)...παντως μ'αρεσει , γιατι συνδυαζει και την ορθια θεση οδηγησης που θελω και ενα κινητηρα διαμαντι!!!
    avatar
    N.V.8
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 486
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : KTM 950 ADVENTURE LC8
    Κράνος : Arai tour x3

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από N.V.8 Την / Το 21.03.11 9:59

    Σαν mega scooter scooter μου φαίνεται!
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 21.03.11 10:10

    Εγώ πάλι ρε παιδιά, όσο το κοιτάω αυτό το μηχανάκι γυρίζουν στο μυαλό μου 2 σκέψεις. Γυρίζουν τόσο πολύ που δε μπορω, θα τις ξεστομίσω :

    σκέψη Νο 1 : έχουν βάλει τα καλάμια ανάποδα (μπότα κάτω - καλάμι πάνω)
    σκέψη Νο 2 : Μήπως το Fi είχε την εξάτμιση στο σωστό σημείο τελικά ?? Razz Razz Razz Razz

    10.690 θα ήταν μια καλή τιμή για το μηχανάκι.
    avatar
    N.V.8
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 486
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : KTM 950 ADVENTURE LC8
    Κράνος : Arai tour x3

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από N.V.8 Την / Το 21.03.11 10:17

    postmankav έγραψε:Πανεα να σε δωσω μια βολτα το Κτηνος??????? Razz Razz Razz Razz Razz

    ΑΑΑΑΑ θα σε μαλώσω! Όχι απλά το κτήνος φίλε μου Γεώργιε...Το ΓΙΑΤΡΙΚΟ να λές Wink Thumbsup !!!
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 21.03.11 12:59

    Nikos VFR 800 έγραψε:
    postmankav έγραψε:Πανεα να σε δωσω μια βολτα το Κτηνος??????? Razz Razz Razz Razz Razz

    ΑΑΑΑΑ θα σε μαλώσω! Όχι απλά το κτήνος φίλε μου Γεώργιε...Το ΓΙΑΤΡΙΚΟ να λές Wink Thumbsup !!!

    Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    avatar
    Dimitrisk12
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/09/2010
    Mηνύματα : 246
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
    Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από Dimitrisk12 Την / Το 23.03.11 12:15

    Ο Μπαξεβάνης το έχει βάλει 11750

    http://www.baxevanismoto.com/index.php?sel=moto&idm=104
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1129
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Astral-X StarFlag, Arai Quantum F Okada

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 23.03.11 19:33

    Το θέμα με τίτλο "Τιμή Crossrunner" συγχωνεύθηκε σε αυτό το θέμα αφού αναφερόταν στο ίδιο μοντέλο.
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 24.03.11 2:31

    DoctorAbo έγραψε:Εγώ πάλι ρε παιδιά, όσο το κοιτάω αυτό το μηχανάκι γυρίζουν στο μυαλό μου 2 σκέψεις. Γυρίζουν τόσο πολύ που δε μπορω, θα τις ξεστομίσω :

    σκέψη Νο 1 : έχουν βάλει τα καλάμια ανάποδα (μπότα κάτω - καλάμι πάνω)
    σκέψη Νο 2 : Μήπως το Fi είχε την εξάτμιση στο σωστό σημείο τελικά ?? Razz Razz Razz Razz

    10.690 θα ήταν μια καλή τιμή για το μηχανάκι.

    No1: Έχουν ακόμα στοκ μπροστινά;;; Shocked Laughing

    Νο2: Στο σωστό σημείο είναι στο FI. Απλά έπρεπε να έχει το μισό μήκος Razz cheers
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 24.03.11 9:38

    chr1s_86 έγραψε:
    DoctorAbo έγραψε:Εγώ πάλι ρε παιδιά, όσο το κοιτάω αυτό το μηχανάκι γυρίζουν στο μυαλό μου 2 σκέψεις. Γυρίζουν τόσο πολύ που δε μπορω, θα τις ξεστομίσω :

    σκέψη Νο 1 : έχουν βάλει τα καλάμια ανάποδα (μπότα κάτω - καλάμι πάνω)
    σκέψη Νο 2 : Μήπως το Fi είχε την εξάτμιση στο σωστό σημείο τελικά ?? Razz Razz Razz Razz

    10.690 θα ήταν μια καλή τιμή για το μηχανάκι.

    No1: Έχουν ακόμα στοκ μπροστινά;;; Shocked Laughing

    Νο2: Στο σωστό σημείο είναι στο FI. Απλά έπρεπε να έχει το μισό μήκος Razz cheers

    Εν τω πολλώ το Ευ αδερφέ Χρήστο, εν τω πολλώ !!!!
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 05.04.11 23:36

    avatar
    grigoris
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/11/2009
    Mηνύματα : 311
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από grigoris Την / Το 06.04.11 12:27

    11.700;Ε ΟΧΙ! Wall Wall Wall Wall

    Τουλάχιστον 13.000 !!!!!!!!!!!!









    (πρέπει να σου δίνουν για να κυκλοφορείς με αυτό το πράγμα!!!!!) Tomato
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 06.04.11 15:32

    Ε καλά τώρα.....
    Αυτά κάνανε για αυτό τους ήρθε τσουνάμι....
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 06.04.11 15:49

    Τα καινούρια μοντέλα, καταργούν τα φώτα πορείας, θεσεως και μεγάλης σκάλας.

    Σύμφωνα με κοινή συμφωνία των ιαπώνων κατασκευαστών, όλα τα made in Japan μοντέλα, στο εξής θα κατασκευάζονται χωρίς συστήματα φωτισμού. Με αυτόν τον τρόπο, αφενώς γίνεται οικονομία σε υλικά, μειώνεται κατά πολύ το βάρος της μοτοσυκλέτας, η αισθητική της μοτοσυκλέτας ανεβαίνει κατά πολύ αφού δεν υπάρχουν τα φανάρια να χαλάνε τις γραμμές των fairings, και το κυριότερο, παύει η φθορά του συστήματος γεννήτριας-ανορθωτή, αφού το κυριότερο φορτίο του συστήματος είναι ο φωτισμός.

    Η ανακοίνωση τύπου, υπολογίζει ένα κέρδος περίπου μέχρι 1000 ευρώ στον καταναλωτή και πολλά εκατομύρια ευρώ στην οικονομία της Ιαπωνίας.




























    (και επειδή ρωτάτε, πως θα βλέπουμε το βράδυ; Τα καινούρια μοντέλα, ΘΑ ΛΑΜΠΟΥΝ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ, λόγω φουκουσίμα)
    avatar
    DENTOCOP
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2010
    Mηνύματα : 1499
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
    Κράνος : HJC,SHOEI

    It's all part of the charm.

    Απ: Honda Crossrunner

    Δημοσίευση από DENTOCOP Την / Το 06.04.11 16:27

    naaa naaa naaa naaa naaa naaa naaa naaa naaa naaa

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 18.10.17 21:16