VFRh - VFR Club Hellas


    ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

    Μοιραστείτε
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 25.12.10 20:29

    Με αφορμή τις γνώμες, συμβουλές και αντιπαραθέσεις για το τι λάστιχο ταιριάζει στις μηχανές μας, ιδού μερικές συμβουλές – εμπειρίες που ίσως βοηθήσουν στη σωστότερη επιλογή όταν έρθει η ώρα να τα ¨ακουμπήσουμε¨ στον φιλικό μας λαστιχά.

    1. Δεν υπάρχει το τέλειο λάστιχο. Απαιτείται συμβιβασμός και ¨χρυσή τομή¨ ανάμεσα στην χρηστικότητα, τις επιδόσεις (κράτημα – φρενάρισμα), την απόδοση (διάρκεια ζωής), και κόστος. Με άλλα λόγια, πολύ μαλακό λάστιχο = Θεϊκό κράτημα & φρένο, αλλά από χιλιόμετρα άστα να πάνε. Πολύ σκληρό = Άπειρα χιλιόμετρα, αλλά στην Ελληνική άσφαλτο ξεχνάς τα πλαγιάσματα και τα έντο.

    2. Το ίδιο λάστιχο δουλεύει διαφορετικά, όχι μόνο από μηχανή σε μηχανή, αλλά και στην ίδια μηχανή με άλλο αναβάτη. Είναι φαντάζομαι αυτονόητο πως αλλιώς θα συμπεριφερθεί ένα λάστιχο σε V-strom 650 και αλλιώς σε VARADERO. Αλλιώς σε ΧΧ που ταξιδεύει δικάβαλο με τριπλέτα, και αλλιώς σε ΧΧ που κάθε βράδυ το ¨στύβουν¨ στις 3 γέφυρες και στα λιμανάκια.

    3. Τι μάρκα να πάρω? Από τα παραπάνω συνάγεται πως μπορεί τα Τάδε να είναι καλά για τον Άλφα και τα Δείνα για τον Βήτα. Παρ’ όλα αυτά όμως είναι γεγονός πως οι κορυφαίες εταιρείες (που παίρνουν μέρος σε αγώνες και ¨τα χώνουν χοντρά¨ στην έρευνα και εξέλιξη), βγάζουν καλύτερα προϊόντα από τα μαγαζάκια που φτιάχνουν μαύρα, στρόγγυλα πράγματα με μια τρύπα στη μέση. Δηλαδή αν πάρεις ένα Michelin ή ένα Pirelli – Metzeler (ίδια εταιρεία), ή ένα Bridgestone, άσχετα με τα παραπάνω, θα είσαι σε όλους τους τομείς από το 8,5 μέχρι το 10. Αυτή η 1.5 μονάδα είναι που θα επηρεαστεί από τα παραπάνω. Από την άλλη μια πιο ¨δεύτερη¨ μάρκα δύσκολα θα πιάσει το άριστα έστω και σε έναν τομέα, ενώ από την άλλη είναι πολύ πιθανό να βρεθεί κάτω από την βάση σε αρκετούς. Επίσης, οι σοβαρές εταιρείες έχουν διάφορα καλούδια (ποιοτικό έλεγχο, εγγύηση, και κυρίως τον φόβο μη χαλάσει το καλό τους όνομα), και επειδή έχουν καλό προϊόν συνεργάζονται κατά κανόνα και με καλά μαγαζιά κάνοντας κατά καιρούς και κάποια εκπαιδευτικά σεμινάρια και τεχνικές παρουσιάσεις των νέων προϊόντων στους συνεργάτες τους.

    4. Ημερομηνίες: Το λάστιχο έχει σταμπαρισμένη επάνω του την ημερομηνία παραγωγής του. (DOT ακολουθουμένη από την εβδομάδα και το έτος παραγωγής). π.χ. DOT 2707 είναι 27η εβδομάδα του 2007. ΠΡΟΣΟΧΗ. Το DOT είναι η ημερομηνία γέννησης του ελαστικού. Η ημερομηνία θανάτου ποικίλει ανάλογα με το πώς ¨έζησε¨. Με άλλα λόγια ένα ελαστικό που ήταν σωστά αποθηκευμένο για ένα ή και δυο χρόνια μην το φοβάστε. Αντίθετα φοβηθείτε το λάστιχο που ήταν ένα μήνα στη βιτρίνα τον Αύγουστο. Οι δυο μεγάλοι εχθροί είναι ο ήλιος και ο αέρας γιατί ¨στεγνώνουν¨ και ξεραίνουν το λάστιχο.

    5. Πότε να τα αλλάξω: Σίγουρα πριν σας δείξουν ξεδιάντροπα τα λινά τους, και οπωσδήποτε στα τέσσερα χρόνια (φορεμένα), ασχέτως χιλιομέτρων. ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣΟΧΗ και προς αποφυγή παρεξηγήσεων: ....στα 4 χρόνια ΔΕΝ σημαίνει κάθε 4 χρόνια. Σημαίνει μάξιμουμ 4 χρόνια. Εννοείται πως αν φθαρούν νωρίτερα (που είναι και το πιο συνηθισμένο), τα αλλάζουμε.


    Χρήσιμες επίσης μπορεί να είναι και οι γνώμες αυτών που με ίδια μηχανή έχουν δοκιμάσει τα λάστιχα που σκεφτόμαστε να βάλουμε, αρκεί να κάνουν παρόμοια χρήση με αυτήν που κάνουμε και εμείς (βλέπε παράγραφο 2).
    Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα αντί να σας βοηθήσω.
    Καλές επιλογές και καλά χιλιόμετρα.

    .........αααααααα και κάτι ΠΟΛΥ βασικό που μου διέφυγε. Ένα μέτριο λάστιχο με σωστές πιέσεις συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα απο το καλύτερο λαστιχο με λάθος πιέσεις. Γι' αυτό λοιπόν συχνά έλεγχο και ΟΧΙ στο κάθε τυχαίο βενζινάδικο, αλλά στον λαστιχά μας ή, (ακόμη καλύτερα), με δικό μας, αξιόπιστο πιεσόμετρο.
    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1278
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 25.12.10 23:14

    Blush Blush Blush Bye Bye Bye
    avatar
    alexandros
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/03/2010
    Mηνύματα : 704
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR 800 V-Tec '08
    Κράνος : Shoei XR-1100,Marushin 777,Uvex wing III

    Αμαν!! Ο Καζαμπουμπου!

    Απ: ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

    Δημοσίευση από alexandros Την / Το 26.12.10 1:46

    Μπραβο ρε Πανο πολυ καλο!Ειναι μεγαλο μπερδεμα τελικα το ρημαδι το λαστιχο Smile Smile
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 26.12.10 14:41

    πολυ καλο θεμα Παναγιωτη!
    Οντως δεν υπαρχει καποια συνταγη ουτε μπορει να πει κανείς με σιγουρια ποιο ειναι καλο λαστιχο για την μηχανη μας.
    Το κακο ειναι οτι τα ελαστικα μοτοσυκλετας ειναι πολυ ακριβα για να μπορουμε να τα αλλαζουμε αμεσα αμα δεν μας αρεσουν.
    Με την ανταλλαγη εμπειριων μεταξυ κατοχων ιδιου μοντελου μοτοσυκλετας θα μπορουσαμε να σχηματισουμε μια αποψη σχετικα με τα ελαστικα.

    Εχω κανει περιπου 70.000χλμ. με το Vfr rc 1 ,με Metzeler Z4,Z6,Z6 interact και M5 interact.

    Τα Z4 ειναι αφορισμενα λαστιχα!Δεν λιωνουν με τιποτα!!Ειχα κανει πανω απο 15.000χλμ πριν τα αλλαξω και ακομα ειχαν αρκετο πελμα. Με πολλα αλλα ελεγχομενα γλιστρηματα,θα μπορουσε καποιος να τα βρει και διασκεδαστικα,κυριως το πισω.
    Σε φρεναρισματα με κλιση,σηκωνουν πολυ την μηχανη...Ουδετεροτητα ειναι αγνωστη εννοια για τα Z4
    Σε βρεγμενο δρομο ακαταλληλα.Εκει γλιστρούσε επικίνδυνα και το μπροστινο.

    Z6.Γενικα πολυ καλα λαστιχα με διαρκεια ζωης 8.000-10.000χλμ.Με σωστες πιεσεις και ζεσταμα δουλευουν πολυ καλα και σε γρηγορους ρυθμους αλλα αμα τα παραζορισεις σου δειχνουν με τροπο τα ορια τους με ελαφρα γλυστριματακια.Τιποτα το τρομερο αλλα μεχρι εκει σου λενε.
    Σε σχεσει με τα Z4 σε φρεναρισματα σε κλιση εχουν παρα πολυ καλυτερη συμπεριφορα αλλα παλι δεν θα τα ελεγε κανεις ουδετερα και σε βρεγμενο δρομο ειναι σαφως ανωτερα.
    Το μεγαλο τους μειον ειναι το μπροστινο.
    Πρωτον, σε κλισεις κανει πολυ θορυβο.Σαν να φορας λαστιχο με τακουνια.Μικρο το κακο και το συνηθιζεις.
    Το ασχημο ειναι οτι επισης σε μεγαλες κλισεις,οχι οριακες,δεν σου δινει απολυτος καμια πληροφορια σχετικα με το οδοστρωμα και την κατασταση της μοτοσυκλετας.
    Μια πολυ ασαφης αισθηση.Δηλ. κατι σαν: γλυστραει τωρα ή οχι?
    Μετα απο 2-3χιλιαδες χλμ.αυτο το φαινομενο επιδεινωνεται σε βαθμο να νομιζεις συνεχεια οτι γλυστραει!!
    Πραγμα εξαιρετικα σπαστικο που εγω προσωπικα δεν μπορεσα ποτε να το συνηθισω.
    Στην αρχη νομιζα οτι φταιει το πηρουνι για αυτη την κατασταση αλλα δεν ειδα απολυτος καμια διαφορα σχετικα οταν αλλαξα πρωτα τα λαδια και μετα και τα ελατηρια.
    Γενικα πολυ καλα τουριστικα λαστιχα με τα οποια μπορει καποιος να κινηθει και με σπορ ρυθμους αλλα με πολλους συμβιβασμους.

    Τα Z6 Interact,ομοιως με τα απλα Z6 αλλα με αρκετα λιγοτερο θορυβο και ελαχιστα καλυτερη σαφηνια στο μπροστινο.

    Μ5 Ιnteract.
    Ουαου!!!Κυριολεκτικα αλλη μοτοσυκλετα το VFR!!!Δεν πιστευα οτι τα ελαστικα μπορουν να παιξουν τοσο μεγαλο ρολο στην συμπεριφορα μιας μοτοσυκλετας!
    Βέβαια εχω κανει με αυτα μολις 1.500χλμ. για να εχω μια γενικη αποψη αλλα:
    H μηχανη συμπεριφερεται σαν να εχει χασει 50 κιλα.Ακολουθει με ακριβια και με απιστευτη ευκολια τον παραμικρο παλμο στο τιμονι και μενει πιστά στην γραμμη που τις εχεις δωσει.Φρενα μεσα στην στροφη?κανενα προβλημα για τα Μ5.Δεν κουνιεται φυλλο!
    Μπορεις μεσα στην στροφη να αφησεις τα χερια απο το τιμονι,να αναψεις τσιγαρο να τραβηξεις τζουρα απο τον φραπε και αλλα πραγματα που συνηθως κανουμε οταν οδηγουμε,και αυτα εκει να ακολουθουν την τροχια που τους εχεις δωσει!!
    Ακομα και οταν ειναι κρυα σου δινουν μια απιστευτη αισθηση σαφηνιας και ασφαλειας.
    Σε βρεγμενο δρομο δεν εχουν ακομα πατησει για να μπορω να εχω καποια γνωμη αλλα ειναι ασυγκριτα καλυτερα απο τα Z4 και Z6.

    Ισως να υπερβαλω γιατι τα Μ5 ειναι για μενα πολιτισμικο σοκ μετα τα Z6 αλλα ειναι μεχρι στιγμης φανταστικα λαστιχα.


    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 26.12.10 15:29

    Αυτό ακριβώς Κώστα εννοούσα όταν έλεγα για ανταλλαγή απόψεων.............

    Πολύ χρήσιμες και άκρως κατατοπιστικές οι περιγραφές σου, για όσους όμως δεν ξέρουν, γράψε και πού έγιναν αυτά τα χιλιόμετρα............... με φωτογραφίες της ασφάλτου, παρακαλώ..........
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 26.12.10 16:56

    Παναγιωτη τα χιλιομετρα γινανε κυριως σε βορειοευρωπαϊκους επαρχιακους δρομους.
    Γενικα αποφευγω τις εθνικες και οταν αναγκαστικα μερικες φορες πρεπει να οδηγησω σε αυτες τοτε πηγαινω με 120-140χ.α.ω.Παραπανω πολυ σπανια και για μικρη διαρκεια γιατι σιχαινομαι τετραγωνισμενα λαστιχα!!
    Ξερω στην Ελλαδα ειναι αλλα τα δεδομενα λογο ολισθηροτητας των δρομων εκει.
    Φωτο με Deutsche Strassen qualität θα ανεβασω το βραδακι.
    Τα Z6 ειναι πολυ καλο τουριστικο λαστιχο(σιγουρα θα υπαρχουν και ανταξια αλλης εταιριας)που ακομα και στα τελευταια του προσφερει αρκετη ασφαλεια.
    Ελπιζω τα Μ5 να βγαλουν αρκετα χιλιομετρα για να φοριουνται και σε ταξιδια....Ιδωμεν
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8479
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 26.12.10 16:58

    Πολύ χρήσιμο θέμα Παναγιώτη!!! Thumbsup

    Το τι λάστιχα θα βάλει ο καθένας είναι φυσικά ανάλογο του τι χρήση κάνει στη μοτοσυκλέτα του.
    Αν ας πούμε κάποιος οδηγεί εντελώς τουριστικά, και στρίβοντας ανάβει τσιγάρο και χαζεύει το τοπίο πηγαίνοντας με 20 και κοροϊδεύοντας τους βενζινάδες, νομίζω πως ένα σκληρό επώνυμο λάστιχο θα τον καλύψει (δεδομένου πως το στήσιμο της μηχανής, αναρτήσεις κλπ είναι ΟΚ). Αν όμως το κυνηγάει λίγο παραπάνω, οδηγώντας όχι απαραίτητα γρήγορα αλλά σε σβέλτους ρυθμούς, ψάχνοντας και λίγο τι είναι πια αυτό το ρημάδι που λένε "σπορ χαρακτήρας", ένα σκληρό λάστιχο μπορεί να είναι μέχρι και επικύνδυνο. Αν πάλι τα trackday είναι αγαπημένη του ασχολία τα ΣΚ, τότε δεν το συζητώ καν για το τι λάστιχο του ταιριάζει...

    Στη δική μου οδήγηση λοιπόν, έχοντας αλλάξει 3 λάστιχα (μαλακά και σκληρά) έχω βγάλει τα εξής συμπεράσματα.

    Ξεκίνησα με σκληρό, τουριστικό λάστιχο (Bridgestone Batlax BT020). Στην αρχή καλό (το φόραγε όταν την πήρα), αλλά όσο μάθαινα τη μοτοσυκλέτα μου και παράλληλα φαγωνόταν το λάστιχο, άρχισα να μην έχω καμία εμπιστοσύνη στη μηχανή. Μου κράτησε γύρω στις 16.000χλμ (και είχε κι άλλο).

    Στη συνέχεια έβαλα πιο σπορ λάστιχο, Medzeler M3. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ για το VFR!!!! Κράτημα παντού, ακόμα και στα τελειώματά του!!! Κράτησε 11.000χλμ και άντε να είχε γύρω στα 1000 ακόμα πριν τα λινά. Δεν είναι το καταλληλότερο λάστιχο για αυτή τη μηχανή, είναι για ελαφρύτερα street, αλλά με αυτό το κράτημα και την εμπιστοσύνη που μου' δινε η μοτοσυκλέτα... χαλάλι.

    Τα τελευταία που έβαλα ήταν τα Pirelli Angel. Τουριστικό λάστιχο κι αυτό, το έβαλα γιατί είχα ταξίδι στο εξωτερικό κι επειδή εκεί ο δρόμος ΤΡΩΕΙ λάστιχα, όχι αστεία... είπα να βάλω κάτι πιο σκληρό.
    Στην άσφαλτο της Ιταλίας ΠΕΤΑΓΕ!!! Εκεί που κάτι ΒΤ016 είχαν τετραγωνίσει, το δικό μου δε χαμπάριαζε τίποτα. Έφτασε να έχει κάνει καμιά 5000χλμ και γύρισα Ελλάδα... γλυστρίματα ξανά και καμία εμπιστοσύνη στη μηχανή. Έχω φτάσει 11.000χλμ κι έχει αρκετό ψωμί ακόμα και δε μου πάει καρδιά να τ' αλλάξω από τώρα...

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ (δικό μου): Τουλάχιστον με τον τρόπο που οδηγώ εγώ, τα τουριστικά λάστιχα για τους δρόμους της Ελλάδας είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ. Προτιμώ να τελείωνουν μερικές χιλιάδες χλμ νωρίτερα (±10.000) αλλά να έχω εμπιστοσύνη και να φχαριστιέμαι οδήγηση όσο τα έχω πάνω, παρά να τα αλλάζω στα +15.000χλμ και να στρίβω κάθε φορά με την ψυχή στο στόμα.

    Παναγιώτης Κ. έγραψε:Πολύ χρήσιμες και άκρως κατατοπιστικές οι περιγραφές σου, για όσους όμως δεν ξέρουν, γράψε και πού έγιναν αυτά τα χιλιόμετρα............... με φωτογραφίες της ασφάλτου, παρακαλώ..........

    +1180.
    Rolling Eyes


    Υ.Γ. Το επόμενο που σκέφτομαι να βάλω είναι το Μ5.


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 26.12.10 23:19

    Vvag έγραψε: Τουλάχιστον με τον τρόπο που οδηγώ εγώ, τα τουριστικά λάστιχα για τους δρόμους της Ελλάδας είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ. Προτιμώ να τελείωνουν μερικές χιλιάδες χλμ νωρίτερα (±10.000) αλλά να έχω εμπιστοσύνη και να φχαριστιέμαι οδήγηση όσο τα έχω πάνω, παρά να τα αλλάζω στα +15.000χλμ και να στρίβω κάθε φορά με την ψυχή στο στόμα.




    +1 Thumbsup
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.12.10 18:20

    Παραθέτω με σειρά κατάταξης τον βαθμό οδηγητικής ευχαρίστησης τα λάστιχα που έχω χρησιμοποιήσει:

    1. Pirelli Roso Corsa, Άριστα, 10500 μέχρι τώρα και βαστάνε Thumbsup

    2. Pirelli Strada, Πολύ καλά 17000

    3. Metzeler M3, Δεν τα συμπάθησα καθόλου. Το μπροστά ήταν αργό και το πίσω γλιστρούσε, 13000 Neutral

    4. Pirelli Angel, Δεν κάνουν για Ελλάδα, με τρομοκράτησαν από τα γλιστρήματα πολλές φορές , 18000

    5. Bridgestone BT-20, Άθλια! 20000 και τα άλλαξα χωρίς να τελειώσουν! Thumbdown
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 27.12.10 18:57

    Vvag έγραψε:
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ (δικό μου): Τουλάχιστον με τον τρόπο που οδηγώ εγώ, τα τουριστικά λάστιχα για τους δρόμους της Ελλάδας είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ. Προτιμώ να τελείωνουν μερικές χιλιάδες χλμ νωρίτερα (±10.000) αλλά να έχω εμπιστοσύνη και να φχαριστιέμαι οδήγηση όσο τα έχω πάνω, παρά να τα αλλάζω στα +15.000χλμ και να στρίβω κάθε φορά με την ψυχή στο στόμα.

    .

    Βαγγελη συμφωνω απολυτα μαζι σου...

    Λοιπον απο τις εμπειριες συμφορουμιτων εδω που εμπιστευομαι απολυτα,αρχισα να "ψαχνομαι" και εγω για λαστιχα
    για το RF ...

    Διαβαζω συνεχως rewiews απο περιοδικα και ρωταω συνεχως και εχω κατασταλαξει καπου...

    Εχω δει τα Michelin 2CT με τιμη στα 360 ευρα


    '' '' '' Metzeler M5 Interact με τους ενδεικτες κλισης στα 340



    '' '' '' Βridgestone BT 23 στα 330 (τα ιδια αλλα σε εκδοση GT θα βαλουμε στο FJR 1300,ειναι η εκδοση για τα
    βαρια μηχανακια)




    '' '' '' Pirelli Corsa 3 στα 300 ευρα


    Για τα Corsa 3 εχω ακουσει καλες κριτικες,με πολυ γρηγορη κορωνα,κατι που θα βοηθησει το ελαφρως μακρυτερο RF (απο το Vtec)
    αλλα ελαφρυτερο κατα 20 κιλα (και πολυ πιο δυνατο..) να στριβει με ασφαλεια

    Αλλα και τα 2CT που εχω δει στον Βασιλακο,μου κανουν πραμα που με συμβουλευει και ο ιδιος να βαλω...
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.12.10 19:08

    gabadoo έγραψε:
    Για τα Corsa 3 εχω ακουσει καλες κριτικες,με πολυ γρηγορη κορωνα,κατι που θα βοηθησει το ελαφρως μακρυτερο RF (απο το Vtec)
    αλλα ελαφρυτερο κατα 20 κιλα (και πολυ πιο δυνατο..) να στριβει με ασφαλεια

    Αλλα και τα 2CT που εχω δει στον Βασιλακο,μου κανουν πραμα που με συμβουλευει και ο ιδιος να βαλω...

    Τα Corsa III έχουν "αντικατασταθεί" από τα Rosso Corsa και τα 2CT από τα Power Pure.

    Τα Power Pure (τα έχει ο Don John και τα δοκίμασα) έχουν πιο γρήγορη κορώνα από τα Rosso Corsa που έχω εγώ.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 18.11.17 1:03