VFRh - VFR Club Hellas


    Ε ναι λοιπον.....

    Μοιραστείτε
    avatar
    MakisNiJu+
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/01/2011
    Mηνύματα : 20
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Ducati SS800 (οχι για πολυ)
    Κράνος : Shoei XR 1000 Dreamcatcher

    Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από MakisNiJu+ Την / Το 02.01.11 13:02

    Καλησπερα Καλη Χρονια και παντα ορθιοι κατ'αρχας.
    Λεγομαι Θωμας (αλλα ολοι με φωναζουν Μακη για καποιο λογο) και ειμαι καλα θελω να πιστευω.Οι γυρω μου διαφωνουν.
    Αρκετο καιρο τωρα ψαχνομαι να αλλαξω την μοτο και υστερα απο αμετρητες συγκρισεις,δοκιμες,κλπ κλπ αποφασισα να κυνηγησω την τυχη μου σε ενα VFR800 (VTEC).
    Θελοντας λοιπον να κανω τα τελευταια βηματα προς την αποκτηση του το μονο που ελειπε ηταν να μιλησω και να συμετασχω σε συζητησεις VFRοκεντρικες ουτως ωστε να εχω μια ολοκληρομενη γνωμη και αποψη.
    Ποσο λοιπον καλυτερο μερος να το κανω αυτο απο εδω!!
    Οπως θα φαινεται πιστευω και στα στοιχεια μου ειμαι ευτυχης (οχι και τοσο) κατοχος ενος SS800 Ducati.
    Και πριν απο αυτο αλλο ενα Ducati και πριν αυτο ενα R6 και πριν αυτο αρκετα NSR.
    Ωραια τα ιταλικα δεν λεω,αψογη συμπεριφορα,τρομερο τραβηγμα σε ολο το φασμα στροφων,υπεροχος ηχος,φανταστικα φρενα αλλα τους λειπει αυτο που ειχαν ολα τα προηγουμενα μηχανακια μου.
    Αυτο το ''κατι'' που λες -Βαζω βενζινη,5 ρουχα στην τσαντα και παω μια βολτα στο χωριο στα Τρικαλα- (ναι απο εκει ειμαι)
    Αυτο λοιπον δεν υπαρχει στα ιταλικα.
    Στα ιταλικα υπαρχει μια κορυφωση, ''Θα φτασω??-Δεν θα φτασω?? , ''Θα παρει μπρος το πρωι???-Δεν θα παρει μπρος το πρωι???'' και αλλα πολλα τετοια.
    Υστερα λοιπον απο μια δυσκολη συμβιωση αποφασισα να κυνηγησω τον δρομο της ανατολης για αλλη μια φορα και να παρω το πρωτο μου μεγαλο χονδα.
    Θελω τις γνωμες σας,τις πληροφοριες σας,και αν πουλαει η ανταλασει κανενα μαγαζι η ιδιωτης τα στοιχεια του προς επικοινωνια.
    Θα χαρω να συμετασχω σε συζητησεις.
    Παντα ορθιοι λοιπον και παντα ευτυχισμενοι με ολες τις επιθυμιες σας ευχες μου για το 2011.

    Φιλικα Θωμας (ολοι με φωναζουν Μακη)
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 02.01.11 13:06

    Καλως ορισες Μακη και καλα χιλιομετρα με την νεα κουκλα σου το συντομοτερο cheers .

    Ηρθες στο καταλληλοτερο μερος Wink ........... παρε το Vtec συντομα και πριν αρχισουν διαφοροι εδω μεσα να σου μιλανε για FI και λοιπα Razz
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 02.01.11 13:43

    Kαλώς ήρθες Μάκη , με το καλό η καινούργια VTECα σου!!!

    Όσα κ να σου πουν για τα Fi μην τους ακους... Very Happy
    avatar
    MakisNiJu+
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/01/2011
    Mηνύματα : 20
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Ducati SS800 (οχι για πολυ)
    Κράνος : Shoei XR 1000 Dreamcatcher

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από MakisNiJu+ Την / Το 02.01.11 13:46

    Τι παιζει με αυτο το FI???
    Εχω ξανακουσει οτι ειναι η λυχνια του σατανα για τα Kawa αλλα τι παιζει στο VFR????
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4376
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 02.01.11 14:28

    Α είναι απλό το τι παίζει.

    Από το 98 μέχρι το 01 η Honda έφτιαχνε το VFR 800 Fi.
    Από το 2002 και μετά η Honda έφταιξε to VFR 800 Vtec

    Η βασική διαφορά των 2 αυτών μοντέλων έγκειται στη μεταφορά της κίνησης από το στρόφαλο στους εκκεντροφόρους.
    Το Fi μετέφερε την κίνησης με γρανάζια Το VTEC με ιμάντα.
    Υπάρχει λοιπόν μια μεγάλη συζήτηση (για να μου πω κόντρα - αντιπαλότητα κλπ) σχετικά με το ότι τα γρανάζια αποτελούν πολύ καλύτερη και πιο αξιόπιστη λύση για τη μεταφορά της κίνησης.

    Εδώ μέσα λοιπόν έχουμε χωριστεί σε 2 φατρίες. Στους Fάκιδες και στους Vtέκιδες.

    Φυσικά και χωρίς να θέλω να προκαταλάβω καμία άποψη (άλλωστε φημίζομαι για την αντικειμενικότητά μου) το σύστημα με τα γρανάζια είναι σαφώς πιο αξιόπιστο και ορθό με βάση τις αρχές της κατασκευής ενός κινητήρα. Από την άλλη πάλι, το παλιό FI ήταν ελαφρύτερο είχε συμμαζεμένες τις μάζες χαμηλά (δεν είχε τις εξατμίσεις κάτω από τον ποπό όπως τοVtec με αποτέλεσμα να αποτελεί μια ουσιωδώς σωστότερη τεχνικά μοτοσυκλέτα.

    Με βάση τα παραπάνω οι Fάκιδες πιστεύουν πως έχουν μια καλύτερη και πιο γνήσια μοτοσυκλέτα από τους VTέκιδες που (δικαίως) ισχυρίζονται ότι έχουν μια πιο εξελιγμένη τεχνολογικά και σύγχρονη κατασκευή.

    Όλα αυτά βεβαία ξεκαθάρισαν πρόσφατα, όταν η Honda έφτιαξε τη καινούργια VFR 1200 γιατί :
    Ξανάβαλε γρανάζια στη μεταφορά της κίνησης από το στρόφαλο στους εκκεντροφόρους
    Κατέβασε και πάλι την εξάτμιση χαμηλά.


    με αποτέεσμα να αδειάσει η ίδια η Honda το Vtec (και τους Vtεκιδες μαζί).

    Έτσι λοιπόν το debate το ξεκαθάρισε η ίδια η Honda και ζησαν αυτοί καλά και οι Fiκδες καλύτερα

    Κατάλαβες ?
    avatar
    MakisNiJu+
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/01/2011
    Mηνύματα : 20
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Ducati SS800 (οχι για πολυ)
    Κράνος : Shoei XR 1000 Dreamcatcher

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από MakisNiJu+ Την / Το 02.01.11 14:51

    Hmmmmm Διαφωτιστικοτατο και πολυ ενδιαφερον.Ευχαριστω για την διαφωτιση.Παρ'ολ'αυτα θα προτιμησω το VTEC χαρην και μονο του καλους.Καθ'οτι πτυχιουχος της Διπλαριου Βιομηχανικης στην ''Τεχνολογια ελεγχου και διαγνωσεωω Μηχανων Εσωτερικη Καυσης (δεν ποζαρω απλα τεκμηριωνω το λογο για τον οποιο εχω αποψη επι του θεματος) θα συμφωνησω στην μεταδοση με γραναζια αλλα δεν θα φοβηθω και την αποψη με τον ιμαντα...Εχω δει και χειροτερα.
    Η ερωτηση μου ειναι η εξης: Στο VTEC θα βρω αυτο που ειχα χασει τοσο καιρο ως αναφερω ανωτερω??? -''Βενζινη 5 ρουχα και ταξιδι''- η θα εχω παλι θεματα αξιοπιστιας χαρην του ιμαντα?????
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 02.01.11 15:07

    ΔΕΝ ειναι ιμαντας αλλα καδενα Wink

    και το ΒΕΒΑΙΟ ειναι πως ειτε το VTEC παρεις ειτε το FI (προσωπικα θεωρω το FI αριστη επιλογη και ας εχω VTEC) ΔΕΝ θα εχεις κανενα προβλημα Thumbsup

    Καλως ορισες στην οικογενεια των πιο ταξιδιαρικων και πιο απροβληματιστων μοτερ Thumbsup
    avatar
    MakisNiJu+
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/01/2011
    Mηνύματα : 20
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Ducati SS800 (οχι για πολυ)
    Κράνος : Shoei XR 1000 Dreamcatcher

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από MakisNiJu+ Την / Το 02.01.11 15:10

    χαχαχα ειναι ειρωνικα αστειο πως διαβαζοντας το ''απροβληματιστα'' πραγματικα ενιωσα ενα τεραστιο βαρος να φευγει απο επανω μου.Μου ελειψε το να ειμαι ξεγνοιαστος και να φευγω αερα εθνικη και μπαγκαζια ετσι απλα επειδη μου τη βαρεσε.
    Καλως σας βρηκα λοιπον και ελπιζω να σας γνωρισω και απο κοντα σε καποια συναντηση.
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 02.01.11 15:18

    Το Fi πρέπει να έχει τον ίδιο κινητήρα με το μπιφτέκ(vtec) λογικά, μόνο που χωρίζουν στο γρανάζι το πρώτο και στην αλυσίδα το δεύτερο και βέβαια ότι έχει να κάνει με την εξέλιξη του κινητήρα πχ ψεκασμός, vtec, κτλ. Από θέμα αξιοπιστίας αλυσίδας εκκεντροφόρων δεν το συζητάμε, είναι χόντανε και όταν αρχίσει να βαρεί η αλησίς του εκκεντροφόρου ακούουουγετεεε, οπότε αλλάζεις τεντοτήρα. Για ταξιδάκια ο μοτόρις αυτός είναι μανούλα, αφού ο πραγματικός σκοπός της VFR είναι αυτός, ταξίδια αλλά και μες την πόλη μια χαρά τα πάει Smile
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 02.01.11 15:43

    Καλώς ήρθες Θωμά που όλοι σε φωνάζουν Μάκη!!!!! cheers
    Κατ' αρχάς, όντας πολύ διορατικός, παρατήρησα πως έχεις τα τρία βασικά συστατικά για να δέσεις άψογα και αρμονικά με τούτη την παρέα!!!!!

    1.

    MakisNiJu+ έγραψε:και ειμαι καλα θελω να πιστευω.Οι γυρω μου διαφωνουν.

    lol! lol! lol!

    2.

    MakisNiJu+ έγραψε:''Βενζινη 5 ρουχα και ταξιδι''

    Έεεετσι... Rock

    3. Το ότι είσαι ένας ακόμα που έχει με κάποιο τρόπο σχέση με Ducati και VFR..!! Είναι πραγματικά αξιοπερίεργο το πόσοι VFRάδες έχουν, είχαν ή απλά ονειρεύονται τις Ιταλίδες καλλονές.!!! Very Happy

    Επίσης:
    Το ότι οι γραναζωτοί (ή Fάκιδες όπως πολύ σωστά είπε ο Δόκτωρας) είναι κομπλεξικοί και αρχαιοκάπηλοι φαντάζομαι το κατάλαβες ήδη. Είναι που έχουμε κυρίως VFR εδώ μέσα και πρέπει να βρούμε κάτι να τσακωνόμαστε... θα μπεις σιγά σιγά στο κλίμα. Ευτυχώς με την ομάδα των Vtecηδων!!! ninja2 Razz Razz Razz

    Στο παρακείμενο:
    VFR 800 Vtec... το απόλυτο Sport-Touring!!

    Τα περί αμφίβολης αξιοπιστίας... ξέχνα τα!!! Όχι επειδή την έχουμε, αλλά είναι μία από τις πιο αξιόπιστες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν (γενικά τα VFR).
    Τα μόνα προβλήματα που παρουσίασαν, ήταν κάποια θέματα με τα ηλεκτρικά τους (κυρίως ανορθωτής αλλά και προβληματικά πηνεία σε κάποια μοντέλα), τα οποία εξαλείφθηκαν από το μοντέλο 06 και πάνω.

    Θέση οδήγησης... ιδανική. Όσο σκυφτή χρειάζεται για το sport της κομμάτι, αλλά όσο όρθια πρέπει για το touring. Κι αν σε σένα πέφτει πιο σκυφτή απ' όσο πρέπει, βάζεις και τα hellibars και σηκώνεις λίγο τα clipons. Wink

    Λειτουργία κινητήρα... μοναδική!! Γραμμική λειτουργία και υπέροχος ήχος μέχρι τις 6750rpm. Μετά μπαίνει το Vtec και... βαρβάτη ροπή και ήχος που σου σηκώνει την τρίχα κάγκελο... αν δε, έχεις και τίποτα εξατμίσεις πάνω... ο ήχος του V4 είναι από τους πιο πορωτικούς που έχω ακούσει σε μοτοσυκλέτα!!!

    Προστασία από τον αέρα... επαρκέστατη. Και αν είσαι και αψηλός, βάζεις μια aftermarket ζελατίνα και ξενοιάζεις.

    Φόρτωμα... ειδικά αν του βάλεις βαλίτσες, πας μέχρι το Nord Cape και γυρίζεις άνετα.

    Αυτονομία... με 22 λίτρα ντεπόζιτο, καίει περίπου 6 με 7 λίτρα στα 100χλμ ή αλλιώς έχεις αυτονομία για ±250χλμ ανάλογα πάντα πως το πας. Η ιδιαιτερότητά της είναι πως πριν το φάσμα του V-Tec (με 6η περίπου 160χλμ) ανοίγουν οι μισές βαλβίδες και θεωρητικά καις λιγότερο. Ανάλογα λοιπόν πως το πας, μπορεί να κάνεις πάνω από 300χλμ πριν μπεις στη ρεζέρβα, μπορεί να κάνεις και λίγο πάνω από 200 αν το "στίβεις"..!!

    ΣΤΑ ΜΕΙΟΝ:

    - Οι μεγάλες θερμοκρασίες που σηκώνει ο κινητήρας. Αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα του κινητήρα, είναι δικό σου γιατί θα ζεσταίνεσαι. Στην αρχή όλοι τρομάζουν μήπως έπαθε κάτι η μηχανή όταν το βεντιλατέρ ανάβει και σβήνει συνέχεια, αλλά μετά το συνηθίζουν. Κάποιοι έχουν βρει λύση και γι αυτό. Wink

    - Οι αναρτήσεις για κάποιους. Η μαμά honda δε δίνει και πολύ σημασία σ' αυτό το κομμάτι. Εμένα προσωπικά, προς το παρόν με καλύπτουν (άσε που είναι πλήρως ρυθμιζόμενες), πολλοί όμως αργά ή γρήγορα τις αλλάζουν με εκπληκτικά (όπως μαρτυρούν) αποτελέσματα!!!

    - Βάρος. 250 κιλά γεμάτη είναι μπόλικα. Αλλά θα εκπλαγείς από το πόσο καλά τα κρύβει!!

    - Επιδόσεις. Δε θα μας χάλαγαν μερικά αλογάκια παραπάνω, ειδικά τα μοντέλα 06 και μετά που έχουν προδιαγραφές Euro3 είναι εντελώς μπουκωμένα... αλλά να σου πω την αλήθεια δεν την πήραμε για να βλέπουμε τελικές στις ευθείες. Wink


    Προς το παρόν αυτά μπορώ να σκεφτώ... αν θέλει κάποιος άλλος ας προσθέσει. Ελπίζω να σε κάλυψα!
    Μπες μία και στα ταξιδιωτικά και δες τι έχουν κάνει πολλοί από εμάς με VFR (ανεξαρτήτου χρονιάς) και θα καταλάβεις λίγο τι φιλοσοφία έχουμε και τι μπορεί να κάνει η μηχανή (με αντίστοιχης φιλοσοφίας οδηγό). Smile

    Καλώς ήρθες στην παρέα μας, καλή σου χρονιά και σου εύχομαι σύντομα με τη μοτοσυκλέτα που γουστάρεις!!!!


    cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    ducpilot
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/10/2010
    Mηνύματα : 220
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : SUZUKI HAYABUSA YZF750R CB750K
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από ducpilot Την / Το 02.01.11 15:46

    Καλως ηρθες στην παρεα,ευχομαι να χαρεις το μοτορι σου οποιο και αν ειναι.Ημουν κατοχος 3 DUC θα ξαναπαρω αλλα την βεφα θα την κρατησω για ανεμελα ταξιδια. Wink
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 02.01.11 15:47

    tomakos έγραψε:Τόταν αρχίσει να βαρεί η αλησίς του εκκεντροφόρου ακούουουγετεεε, οπότε αλλάζεις τεντοτήρα. Για ταξιδάκια ο μοτόρις αυτός είναι μανούλα, αφού ο πραγματικός σκοπός της VFR είναι αυτός, ταξίδια αλλά και μες την πόλη μια χαρά τα πάει Smile

    Να προσθέσω πως

    - Στα 41.000χλμ δεν έχω ακούσει το παραμικρό, ούτε από καδένα ούτε από βαλβίδες. Wink

    - Η πόλη δεν είναι το δυνατό της κομμάτι. Είναι βαριά και ογκώδης (ειδικά για την Αθήνα). Δεν είναι τυχαίο πως οι περισσότεροι από εμάς κυκλοφορούμε με μικρότερα μηχανάκια στην πόλη.

    MakisNiJu+ έγραψε:Καλως σας βρηκα λοιπον και ελπιζω να σας γνωρισω και απο κοντα σε καποια συναντηση.

    - Κάθε Δευτέρα μαζευόμαστε στη λέσχη ΣΥΜΟΦΕ (Καλλιρόης και Νάκου 5). Αυτή τη Δευτέρα θα είναι κλειστά λόγω εορτών, αν έχεις όρεξη και χρόνο όμως, θα είμαστε εδώ.

    cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    teacher
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/01/2009
    Mηνύματα : 587
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
    Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

    Never ride faster than your angel can fly...

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από teacher Την / Το 02.01.11 16:01

    Γειά σου Μάκη...!!! Καλώς ήρθες Thumbsup

    Ο λόγος που αγόρασα Vtec ήταν για να το έχω μόνο για ανέμελα ταξίδια..... και ναι ακόμα εκπληρώνει το σκοπό του!!!!

    Θα μπορούσα να πώ ότι κατά καιρούς με έχει προβληματίσει με κάποια "κουλά" (ανέφερε ο ο Βαγγέλης ποιο πάνω), αλλά ουδέποτε ανχώθηκα για το αν θα με αφήσει στο δρόμο ή θα φτάσω σε προορισμό!!!

    Welcome και μην ακούς τις σειρήνες εδω μέσα για τα FΙ.... μας φθονούν και μας ζηλεύουν naaa naaa naaa
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 02.01.11 16:04

    Καλος ορισες!!! cheers cheers
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4376
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 02.01.11 16:26

    Μάκη νοιώθω πως όντως δεν απάντησα πλήρως !!!!!!

    Όποια VFR και αν πάρεις θα είναι απροβλημάτιστο ΣΙ-ΓΟΥ-ΡΑ

    Αν πάρεις μεταχειρισμένο θα πρέπει να κάνεις (ειδικά για VTech) 2 ελέγχους για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

    Ένα κομμάτι της καλωδίωσης που από κάποια στιγμή και μετά το αναβάθμισε η Honda
    Το σωστό ρεύμα φόρτισης της μπαταρίας

    Από κει και μετά your limit is the sky με το εργαλείο.
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1857
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 02.01.11 16:29

    καλώς ήρθες cheers
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 02.01.11 17:22

    DoctorAbo έγραψε:

    Εδώ μέσα λοιπόν έχουμε χωριστεί σε 2 φατρίες. Στους Fάκιδες και στους Vtέκιδες.



    Κάνεις λάθος doc οι φατρίες είναι οι Βροντάκηδες και οι Φουρτουνάκηδες Razz
    Καλώς όρισες φίλε μου η συγκεκριμένη μηχανή δεν θα σε απογοητεύσει.
    Θα είναι δίπλα σου σε κάθε μακρινό ταξίδι ζητώντας κι άλλο.
    Αν ψάξεις στις αγγελίες κάποια παιδιά απο εδώ πουλάνε vtc και με βαλίτσες.Έτοιμες για βόλτα
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 02.01.11 17:26

    DoctorAbo έγραψε:
    Όλα αυτά βεβαία ξεκαθάρισαν πρόσφατα, όταν η Honda έφτιαξε τη καινούργια VFR 1200 γιατί :
    Ξανάβαλε γρανάζια στη μεταφορά της κίνησης από το στρόφαλο στους εκκεντροφόρους


    confused2 confused2 confused2

    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2318
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 02.01.11 17:42

    Είναι εντυπωσιακό ότι κανείς δεν έχει πει κάτι υπέρ του Fi, κι όμως πλήθος άνθρωποι έχουν πει ΗΔΗ, να μην ακούτε αυτούς με τα Fi...

    Τόσο κόμπλεξ , που φτάνει να εκδηλώνεται και εκ των προτέρων!!!!
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2318
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 02.01.11 17:51

    chr1s_86 έγραψε:
    DoctorAbo έγραψε:
    Όλα αυτά βεβαία ξεκαθάρισαν πρόσφατα, όταν η Honda έφτιαξε τη καινούργια VFR 1200 γιατί :
    Ξανάβαλε γρανάζια στη μεταφορά της κίνησης από το στρόφαλο στους εκκεντροφόρους


    confused2 confused2 confused2


    Με καδένα είναι και το 1200. (τους ιμάντες σε ποιό μοτό Honda τους είδατε βρε; )

    Αυτό όμως δεν αποτελεί επιχείρημα υπέρ της καδένας. Στην ίδια μοτοσυκλέτα έβαλε και μονό εκκεντροφόρο με κοκκοράκια, τεχνολογίες βαθειά πίσω στο '80.

    Η όλη σχεδίαση του μοτέρ, είναι ουσιαστικά δύο συμμετρικοί κινητήρες Bros ενωμένοι, με τα μετατοπισμένα κομβία σήμα κατατεθέν του bros, οπότε το VFR1200 πιο πολύ συγγενεύει στο μοτέρ με το Bros παρά με τα προηγούμενα VFR, το όνομα των οποίων και καπηλεύεται.

    Όλες αυτές οι τεχνολογικές λύσεις, μπορεί να έχουν το λόγο τους, και μια χαρά να κάνουν την δουλειά τους, πλην όμως δεν παύουν να είναι βήματα προς τα πίσω, και όχι προς τα μπρος.
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 02.01.11 17:51

    SCORPIOS έγραψε:Κάνεις λάθος doc οι φατρίες είναι οι Βροντάκηδες και οι Φουρτουνάκηδες

    Εσύ κάνεις λάθος, οι φατρίες είναι οι Βροντάτσηδες και οι Φουρτουνάτσηδες


    Καλως όρισες φίλε και καλά χιλιόμετρα, και με ένα επιτέλους καλό μηχανάκι (θα σου έλεγα άριστο, αλλά δεν σε κόβω να πείθεσαι για γραναζωτό). Θα σου πρότεινα να ακούσεις τους παλαιότερους και σοφότερους εδώ μέσα (δηλαδή εμένα και τον Doc), και να πάς στο Fi, είναι και πιο όμορφο, και πιο γρήγορο, και πιο αξιόπιστο μηχανάκι, αλλά το βασικό του προσόν είναι πως το καβαλάνε ξεχωριστοί άνθρωποι (και πάνω απ' όλα αντικειμενικοί, όμορφοι και μετριόφρονες).
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 02.01.11 18:04

    Μιχάλη κάνουν βήματα προς τα πίσω γιατί πλέον τους ενδιαφέρει το εύκολο χρήμα.
    Που είνα τώρα μηχανές σαν αυτή?
    Δεν βγάζουν






    Δεν είναι υπέροχη? I love you
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2318
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 02.01.11 18:18

    Και μερικά πράγματα ακόμα για τον φίλο μας.

    Σε ένα Vtec σπάνια θα χαλάσει ο τεντωτήρας της καδένας, πάντα υπάρχει όμως μια μη-μηδενική πιθανότητα να συμβεί, πράγμα που έχει κόστος και κόπο. Στο Fi απλά δεν υφίσταται το θέμα. Συν την πολύ πιο εύκολη και πιο φθηνή ρύθμιση βαλβίδων στο Fi όπως έχουμε αναλυτικά δει σε θέμα εδώ μέσα.

    Σε ένα Fi μαζί με τον χαρακτηριστικό ελαφρά ''ασύμετρο'' μπάσσο ήχο που έχουν όλοι οι V κινητήρες, ακούγεται παράλληλα και το σφύριγμα του Cam Gear Train. Κάποιοι λένε ότι αυτό και είναι όλη η νοστιμιά στον ήχο των VFR. Άλλωστε αυτή ήταν και μια ΒΑΣΙΚΗ διαφορά που έφερε την εξέλιξη από τα VF στα VFR. Λίγη ''γραναζωτή'' μελωδία εδώ>>>

    Κι εμένα μαρέσει η μαρουλοσαλάτα, αλλά αν δεν έχει και το κρεμυδάκι της, ε, κάτι λείπει...

    Πέραν των καθαρά τεχνικών διαφορών, προσωπική μου γνώμη, το Vtec έχει πολύ πιο όμορφο πίσω μέρος από το Fi. Από μπροστά βέβαια το Vtec είναι της θεωρίας ''λατέρνα'', καμία σχέση με το σοβαρό αλλά γλυκό σχέδιο του Fi.

    Ιδού

    Fi:

    Vtec:

    Επίσης είναι και οι συνέπειες (για τις οποίες δεν έχουν να κάνουν οι ίδιες οι μοτό): Ένα Vtec σαν πιο χρονολογικά καινούριο, θα είναι και με λιγότερα χιλιόμετρα από ένα Fi άρα κατά πάσα πιθανότητα θα είναι και λιγότερο φθαρμένο. Για τον ίδιο λόγο όμως το Fi θα είναι και πιο φτηνό.

    Και επιπλέον το Fi δεν έχει τα θέματα με τις θερμοκρασίες
    avatar
    MakisNiJu+
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/01/2011
    Mηνύματα : 20
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Ducati SS800 (οχι για πολυ)
    Κράνος : Shoei XR 1000 Dreamcatcher

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από MakisNiJu+ Την / Το 02.01.11 18:23

    Φιλε Παναγιωτη οπως θα διαβασες και παραπανω ο λογος που επιλεγω το VTEC εναντι το FI ειναι οτι εμφανησιακα μου αρεσει περισσοτερο.!!!!
    Ακουγοντας οτι το VTEC εχει ιμαντα ειπα πως το γραναζι το εμπιστευομαι περισσοτερο.Αλλα πλεον συγκρινοντας καδενα-γραναζι θα καταληξω στην καδενα.
    Οποτε εκ των 2 μακραν προς το παρον προτιμω το vtec για το οτι μου αρεσει περισσοτερο και εμπιστευομαι την καδενα περισσοτερο.
    Στατιστικα εχουν τις ιδιες μηχανικες αντοχες ΑΛΛΑ η καδενα εχει απειροελαχιστα περθωρια ελαστικου εφελκισμου που τα γραναζια δεν εχουν!!!
    Οποτε το ''καραμπαμπ'' στο γραναζι ειναι κατα0.000000000001 πιο ευκολο αλλα αυτα ειναι λεπτομεριες.
    Παντως πρωτα πρεπει να βρω να δωσω το SS και μετα να κοιταξω για χονδα αν και βρηκα κανα δυο στο car.gr και μαλιστα ενα το οποιο μου φαινεται αρκετα ''δυνατο κομματι''
    Ισως το ξερετε.VFR 800 Vtec 2003 με Konica Minolta λευκο κουστουμακι και εχει και βαλιτσες λεει και το μαμα κουστουμι ασημι προικα και το δινει και ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!!!!!!.
    Δεν εχω παρει τον φιλο ακομα τηλ γιατι πρεπει πρωτα να σιγουρεψω τα φραγκακια.
    Ο καιρος θα δειξει.
    Μακαρι μονο να μην το χασω γιατι πραγματικα εχω ανεβασει πιεση απο την ωρα που το ειδα.
    Δυστυχως εχασα και αλλα μηχανακια περιμενοντας αλλα επισης δυστυχως γεννηθηκαμαν απο φτωχα @@δια...
    Οποτε υπομονη
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Ε ναι λοιπον.....

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 02.01.11 18:24

    Καλά ρε, ο άνθρωπος ζήτησε πληροφορίες για το Vtec (αφού το' πε ότι ΑΥΤΟ του αρέσει περισσότερο) και εμείς αρχίσαμε τα οικογενειακά καυγαδάκια και την κρεβατομουρμούρα;!;! Razz Razz Razz

    Φίλε Μάκη, απ' ότι κατάλαβες κανένα VFR δε χαλάει... έτσι ψάχνουμε κάτι να' χουμε να λέμε γιατί αλλιώς θα έπεφτε νέκρα...

    T T T T


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.01.18 19:07