VFRh - VFR Club Hellas


    Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Μοιραστείτε
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 19.01.11 2:42

    Να το φτιάχναμε λίγο έτσι, να κάναμε ΧΟΝΤΡΕΣ πλάκες στα σύχρονα μοτά...





    (για την ιστορία είναι HRC VFR750F RC24 για το αμερικάνικο SBK του 1986 και 1988. 4 τέτοια φτάχτηκαν. Τερατάκι...τότε που Honda σήμαινε τεχνολογία, όχι μούρη -μόνο μούρη- , καδένες και βουτυρένιοι τεντωτήρες silent )
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 19.01.11 15:47

    πεστα πεστα χρυσοστομε
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 19.01.11 19:26

    Για να μην γουστάρεις με τίποτα τα vtc πιστεύω πρέπει να έφαγες γερή φόλα απο vtc στα φανάρια Razz
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 19.01.11 19:49

    μπου χαχα....
    lol! lol! lol!
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 19.01.11 19:56

    Μια και είμαστε στο σοβαρό θέμα, και όχι στα πειράγματα στο θέμα ''τεντωτήρας'' θα πάρεις και σοβαρή απάντηση και ας είχες σκοπό το πείραγμα με φιλική διάθεση εσύ.

    Δεν με ενδιαφέρει το ''γούστο''. Γούστο είναι π.χ. τι κρασί πάει με το κόκκινο κρέας. Δεν με απασχολεί εδώ αυτό.

    Ομοίως δεν με ενδιαφέρει η ''πίστη'', δεν είμαι μουντζάναντιν.

    Εδώ έχουμε τεχνικό θέμα. Και το τεχνικό θέμα λέει: Ο κινητήρας του Vtec είναι ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ, και το ίδιο το σύστημα Vtec είναι παντελώς άχρηστο.

    Μπήκε για ένα και μόνο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ λόγο: Για να τραβήξει στις μοτοσυκλέτες πελάτες από τα αυτοκίνητα της Honda, που θα άκουγαν Vtec θα πήγαινε το μυαλό τους στα Civic και θα ένοιωθαν κάτι οικείο για να αγοράσουνε μοτοσυκλέτα (κι ας μην έχει καμία σχέση το Civic Vtec με το VFR Vtec...αλλά είπαμε πελάτες θέλουμε, πρόβατα τι σημασία έχουν οι 100 που ξέρουν την διαφορά; ) . Τι ακριβώς να μου αρέσει από αυτό;

    Βάζουμε και ένα καρναβάλι παρουσιαστικό, όλο υπερβολή και αχρείαστη σχεδιαστικά φλυαρία, και αυτό είναι το VFR που διαδέχθηκε το Δ-Ι-Α-Μ-Α-Ν-Τ-Ι Rc36ii και το Fi;;;;;;

    Οι καδένες των VF του '86 και το Vtec του CBR400F3 του '84; Η αλλαγή από καδένες σε Cam gear train δεν ήταν μία από τις ΒΑΣΙΚΕΣ διαφορές εξέλιξης από τα VF στα VFR;

    Τι ακριβώς να μου αρέσει όταν βλέπω τεχνολογία ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ;

    Και άλλα πολλά... απόπου να το ψάξεις, όσο ξεκινάς με λογική υπόθεση ότι το Vtec είναι εξέλιξη, καταλήγεις πάντα σε λογικό παράδοξο.

    ---------

    Δεν είναι το πνεύμα της Honda που θαυμάζω αυτό. Μια άλλη εταιρία έχει πάρει την θέση της. Και μέχρι να ξαναβγάλει άξιο μηχάνημα, εγώ προσωπικά θα μείνω στην νησίδα των παλιών.

    Στο θέμα μας, κανάς με RC24 να το έχει παραπεταμένο και να μην το θέλει; ε;ε;ε;
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 19.01.11 20:09

    :_hi: :_hi: Να σου κάνω μία ερώτηση γιατί δεν ξέρω.
    Ποιο γρήγορο ποιο είναι?Αν θεα απαντάς.
    Και πέρα απο την πλάκα έχω δει ένα παλιό vf στην Ορεστιάδα.
    Το θέμα είναι ότι θα ανέβω κατά το Πάσχα ωστε να ξέρω πιο συγκεκριμένο μοντέλο είναι και αν το δίνει τζάμπα
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 19.01.11 20:12

    Τι θα πει ποιό είναι πιο γρήγορο; Σε πίστα; Ή στην ευθεία;

    VFR750-rc24 λέω, είναι συγκεκριμένο, δεν είπα τίποτα για VF...
    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1280
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 19.01.11 20:18

    SCORPIOS έγραψε: :_hi: :_hi: Να σου κάνω μία ερώτηση γιατί δεν ξέρω.
    Ποιο γρήγορο ποιο είναι?Αν θεα απαντάς.
    Και πέρα απο την πλάκα έχω δει ένα παλιό vf στην Ορεστιάδα.
    Το θέμα είναι ότι θα ανέβω κατά το Πάσχα ωστε να ξέρω πιο συγκεκριμένο μοντέλο είναι και αν το δίνει τζάμπα
    .... skorpie ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz ninja2
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 19.01.11 20:43

    Caracal έγραψε:Δεν με ενδιαφέρει το ''γούστο''. Γούστο είναι π.χ. τι κρασί πάει με το κόκκινο κρέας. Δεν με απασχολεί εδώ αυτό.

    Γούστο είναι επίσης να θεωρείς το design μιας μηχανής όμορφο και εξελιγμένο, ενώ το design μιας άλλης απαρχαιωμένο και άλλης δεκαετίας.
    Αλλά το γούστο είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα, σωστά; Που σημαίνει πως δε μπορείς να πεις "αυτή η μοτοσυκλέτα είναι πανάσχημη" αλλά "για το δικό μου γούστο είναι πανάσχημη". Wink

    Caracal έγραψε:Εδώ έχουμε τεχνικό θέμα. Και το τεχνικό θέμα λέει: Ο κινητήρας του Vtec είναι ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ, και το ίδιο το σύστημα Vtec είναι παντελώς άχρηστο.

    Ω ρε γαμώτο. Ξαφνικά αισθάνομαι υποβαθμισμένος και με περιβάλλει ένα αίσθημα κατωτερώτητας. Πως με πιάσανε κότσο έτσι;
    Δε θα κοιμηθώ το βράδυ...

    Caracal έγραψε:Βάζουμε και ένα καρναβάλι παρουσιαστικό, όλο υπερβολή και αχρείαστη σχεδιαστικά φλυαρία, και αυτό είναι το VFR που διαδέχθηκε το Δ-Ι-Α-Μ-Α-Ν-Τ-Ι Rc36ii και το Fi;;;;;;

    Βλ. τα περί γούστου παραπάνω. Για τα δικά μου δεδομένα, είσαι ΤΡΟΜΕΡΑ κακόγουστος.

    Caracal έγραψε:Τι ακριβώς να μου αρέσει όταν βλέπω τεχνολογία ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ;

    ΟΚ, ας δεχτούμε ότι το θέμα με τις καδένες είναι βήμα προς τα πίσω, καθαρά για θέμα ΚΟΣΤΟΥΣ. Η Honda έπαψε να είναι εταιρία που φτιάχνει νταμάρια και μηχανάρες με βάση το συναίσθημα, και βγήκε στην αγορά με βάση το κέρδος ρίχνοντας κάπου κάπου την ποιότητα, σ' αυτό νομίζω συμφωνούμε όλοι ΑΛΛΑ:

    Μη λέμε κι ότι θέλουμε όσον αφορά τη μηχανή συνολικά... το στήσιμο και τα φρένα π.χ. τεχνολογία προς τα πίσω;! Ε οκ... Doh!


    Κλείνοντας να πω πως δε μπα να θάβετε ΟΣΟ θέλετε τη μοτοσυκλέτα μου... η μηχανή αυτή μίλησε στην καρδιά μου, την ερωτεύτηκα, τα έσκασα για να την αποκτήσω, γουστάρω απίστευτα την εμφάνισή της, γουστάρω το V-Tec της, γουστάρω τον ήχο της, γουστάρω αυτό που μου προσφέρει και ΤΗΣ ΠΙΝΩ ΤΟ ΑΙΜΑ. 40.000χλμ σε 2 χρόνια, μονοκάβαλα, δικάβαλα, φορτωμένα, γρήγορα, διασκεδαστικά, χωρίς ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ μέχρι στιγμής με κάνουν να γουστάρω τρελά αυτή τη μοτοσυκλέτα κι αυτό που μου προσφέρει.
    Τι να το κάνω να έχω πέντε ιστορικά μοντέλα στο γκαράζ μου, να τα ξεσκονίζω κάθε μέρα και να τα βγάζω μια βόλτα μέχρι το Σούνιο, την Επίδαυρο, τον Αη Γιάννη το Ρόσσι;....


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1861
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 19.01.11 21:15

    ήρεμα...........τι λέτε για το νέο μου avatar? T
    avatar
    Armenis
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/01/2010
    Mηνύματα : 613
    Ηλικία : 30
    Μοντέλο : VFR 1200F '13
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από Armenis Την / Το 19.01.11 21:57

    Vvag έγραψε:Τι να το κάνω να έχω πέντε ιστορικά μοντέλα στο γκαράζ μου, να τα ξεσκονίζω κάθε μέρα και να τα βγάζω μια βόλτα μέχρι το Σούνιο, την Επίδαυρο, τον Αη Γιάννη το Ρόσσι;....

    εισαι ΧΑΖΟΣ; αυτο ειναι το νοημα της ζωης... οπως επισης το να ξερεις τα παντα και να πουλας ειρωνεια στους ασχετους! μην εισαι τρομπας... Wink
    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1280
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 19.01.11 22:25

    Armenis έγραψε:
    Vvag έγραψε:Τι να το κάνω να έχω πέντε ιστορικά μοντέλα στο γκαράζ μου, να τα ξεσκονίζω κάθε μέρα και να τα βγάζω μια βόλτα μέχρι το Σούνιο, την Επίδαυρο, τον Αη Γιάννη το Ρόσσι;....

    εισαι ΧΑΖΟΣ; αυτο ειναι το νοημα της ζωης... οπως επισης το να ξερεις τα παντα και να πουλας ειρωνεια στους ασχετους! μην εισαι τρομπας... Wink
    ...... eee RE ΑΡΜΕΝΑΚΟ , ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΑ ΡΕ ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΑΑΑ. lol! lol! lol! lol! lol! lol!
    avatar
    Armenis
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/01/2010
    Mηνύματα : 613
    Ηλικία : 30
    Μοντέλο : VFR 1200F '13
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από Armenis Την / Το 19.01.11 22:31

    οχι θα εχουμε το φρουλη εδω περα να μας τη λεει ολη μερα επειδη δεν πηραμε την 1η χοντα που κυκλοφορησε (και αρα καλυτερη απ ολες)... οποιος εχει ενα απο δαυτα, του δινω τη βεφα κ 1000 ευρω στο χερι! μπας κ σωθουμε απο βτεκ, τεντωτηρες, φτωχους τεχνολογικα κινητηρες, ελλειψη γραναζιων και φτηνιαρικη μεταδοση...

    θυματα του μαρκετινγκ ξυπνατε! ομαδικη για ζουνταπ! Knupp
    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1280
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 19.01.11 22:48

    Armenis έγραψε:οχι θα εχουμε το φρουλη εδω περα να μας τη λεει ολη μερα επειδη δεν πηραμε την 1η χοντα που κυκλοφορησε (και αρα καλυτερη απ ολες)... οποιος εχει ενα απο δαυτα, του δινω τη βεφα κ 1000 ευρω στο χερι! μπας κ σωθουμε απο βτεκ, τεντωτηρες, φτωχους τεχνολογικα κινητηρες, ελλειψη γραναζιων και φτηνιαρικη μεταδοση...

    θυματα του μαρκετινγκ ξυπνατε! ομαδικη για ζουνταπ! Knupp
    ... ειχα ζουνταπ και φλωρετα ,και ζακσ. αληθεια λεω ετσι ... αλλα εσυ εισαι και γυμνασμενο και απο κρητη, και εγω δινω τησ εξατμισεις μου.. T T T T T T T dance dance
    avatar
    Armenis
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/01/2010
    Mηνύματα : 613
    Ηλικία : 30
    Μοντέλο : VFR 1200F '13
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από Armenis Την / Το 19.01.11 22:50

    Razz τωρα δεν τις θελω! ψαχνω ζουνταπ! Razz
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 19.01.11 22:53

    Πάμε ένα-ένα να δούμε τα λάθη σου:

    Vvag έγραψε:
    Caracal έγραψε:Δεν με ενδιαφέρει το ''γούστο''. Γούστο είναι π.χ. τι κρασί πάει με το κόκκινο κρέας. Δεν με απασχολεί εδώ αυτό.

    Γούστο είναι επίσης να θεωρείς το design μιας μηχανής όμορφο και εξελιγμένο, ενώ το design μιας άλλης απαρχαιωμένο και άλλης δεκαετίας.
    Αλλά το γούστο είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα, σωστά; Που σημαίνει πως δε μπορείς να πεις "αυτή η μοτοσυκλέτα είναι πανάσχημη" αλλά "για το δικό μου γούστο είναι πανάσχημη". Wink


    Design και αλλες λατινικές λέξεις. Κρίμα γιατί έχουμε θαυμάσια ελληνική λέξη: Σχεδιασμός.

    Σχεδιασμός είναι το επιφανειακό. Πως μοιάζει ΑΠΕΞΩ. Μηχανολογία είναι το βαθύτερο. Πως είναι ΑΠΟ ΜΕΣΑ. Πως ΔΟΥΛΕΥΕΙ.

    Το πρώτο είναι για καλλιτέχνες της ζωγραφικής και γλυπτικής, δλδ μη-θετική σκέψη, υποκειμενική και τρέχα γύρευε. Το δεύτερο είναι για μηχανικούς, δλδ θετική σκέψη, αντικειμενική και a>b.

    Εγώ ΑΝ πρόσεξες, παραπάνω έριξα μια ανάλυση ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ. Για μηχανικά μέρη μιλάω. Είσαι παντελώς εκτός από ότι νόημα προσπάθησα να μεταδώσω πριν. Εκτός αν απαντάς σε κάποιον άλλο αλλά τότε γιατί κοουτάρεις δικό μου κείμενο;

    ---------

    Vvag έγραψε:
    Caracal έγραψε:Εδώ έχουμε τεχνικό θέμα. Και το τεχνικό θέμα λέει: Ο κινητήρας του Vtec είναι ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ, και το ίδιο το σύστημα Vtec είναι παντελώς άχρηστο.

    Ω ρε γαμώτο. Ξαφνικά αισθάνομαι υποβαθμισμένος και με περιβάλλει ένα αίσθημα κατωτερώτητας. Πως με πιάσανε κότσο έτσι;
    Δε θα κοιμηθώ το βράδυ...

    Δεν αποτελεί θέμα της δικής μου αρμοδιότητας.

    ----------

    [quote="Vvag"]
    Caracal έγραψε:Βάζουμε και ένα καρναβάλι παρουσιαστικό, όλο υπερβολή και αχρείαστη σχεδιαστικά φλυαρία, και αυτό είναι το VFR που διαδέχθηκε το Δ-Ι-Α-Μ-Α-Ν-Τ-Ι Rc36ii και το Fi;;;;;;

    Βλ. τα περί γούστου παραπάνω. Για τα δικά μου δεδομένα, είσαι ΤΡΟΜΕΡΑ κακόγουστος.

    Πάλι είσαι λιγάκι εκτός του τι ήθελα να καταλάβεις, αλλά φταίω ΚΑΙ ΕΓΩ που χρησιμοποίησα την παρεξηγίσιμη λέξη καρναβάλι. Εξηγούμαι:

    Για τα μηχανικά, το είπαμε.

    Για τα σχεδιαστικά: Το VFR VTEC στην σχεδίασή του, χαρακτηρίζεται από περίπλοκους συνδυασμούς ακμών, καμπυλών και σύνθετων σχημάτων, που ΔΕΝ είχαμε ξαναδεί σε προηγούμενες σχεδιάσεις. Μόνο τα φανάρια, πρέπει να είναι 3 με 4 φορές πιο πολύπλοκο ΣΧΕΔΙΟ από του προηγούμενου μοντέλου.

    Ε αυτήν την σχεδιαστική πολυπλοκότητα, αναφέρω ως καρναβάλι και σχεδιαστική φλυαρία. Καρναβάλι (μεταφορικά)=το μέρος που υπάρχει μεγάλο πλήθος διαφορετικών πραγμάτων, δλδ ακριβώς το σχέδιο του Vtec. Ειδικά σε σχέση με τα ''καθαρα'' σχέδια των προηγούμενων μοντέλων.

    ΔΕΝ είναι θέμα γούστου αν το VTEC έχει πολύπλοκο σχέδιο. ΕΧΕΙ. Και αυτό εννοώ εγώ με το ''καρναβάλι''

    Γούστο τώρα, είναι αν σου αρέσει το καρναβάλι. Ε εμένα δεν μου αρέσει (είμαι της σχεδιαστικής Less Is More). Εσένα σου αρέσει. Μεγειά σου, αλλά δεν είπα κάτι για αυτό πριν.

    Vvag έγραψε:
    Caracal έγραψε:Τι ακριβώς να μου αρέσει όταν βλέπω τεχνολογία ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ;

    ΟΚ, ας δεχτούμε ότι το θέμα με τις καδένες είναι βήμα προς τα πίσω, καθαρά για θέμα ΚΟΣΤΟΥΣ. Η Honda έπαψε να είναι εταιρία που φτιάχνει νταμάρια και μηχανάρες με βάση το συναίσθημα, και βγήκε στην αγορά με βάση το κέρδος ρίχνοντας κάπου κάπου την ποιότητα, σ' αυτό νομίζω συμφωνούμε όλοι ΑΛΛΑ:

    Μη λέμε κι ότι θέλουμε όσον αφορά τη μηχανή συνολικά... το στήσιμο και τα φρένα π.χ. τεχνολογία προς τα πίσω;! Ε οκ... Doh!


    Κλείνοντας να πω πως δε μπα να θάβετε ΟΣΟ θέλετε τη μοτοσυκλέτα μου... η μηχανή αυτή μίλησε στην καρδιά μου, την ερωτεύτηκα, τα έσκασα για να την αποκτήσω, γουστάρω απίστευτα την εμφάνισή της, γουστάρω το V-Tec της, γουστάρω τον ήχο της, γουστάρω αυτό που μου προσφέρει και ΤΗΣ ΠΙΝΩ ΤΟ ΑΙΜΑ. 40.000χλμ σε 2 χρόνια, μονοκάβαλα, δικάβαλα, φορτωμένα, γρήγορα, διασκεδαστικά, χωρίς ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ μέχρι στιγμής με κάνουν να γουστάρω τρελά αυτή τη μοτοσυκλέτα κι αυτό που μου προσφέρει.
    Τι να το κάνω να έχω πέντε ιστορικά μοντέλα στο γκαράζ μου, να τα ξεσκονίζω κάθε μέρα και να τα βγάζω μια βόλτα μέχρι το Σούνιο, την Επίδαυρο, τον Αη Γιάννη το Ρόσσι;....

    Αναφέρομαι στον κινητήρα. Στην πραγματικότητα όμως υστερεί ΚΑΙ σε πλαίσιο, αλλά θα τραβήξει κιάλλο, άστο... Στήσιμο και φρένα δεν μπορώ να συγκρίνω δίκαια, διότι σε αυτά το Vtec έχει την τύχη να είναι το νεώτερο χρονολογικά, επομένως επωφελείται της εξέλιξης σε στήσιμο και φρένα. Φαντάζεσαι όμως να υστερούσε ΚΑΙ εκεί; Εδώ που τα λέμε είναι το βαρύτερο όλων ε; (με εξαίρεση το ακόμα βαρύτερο 1200)

    Από την άλλη. Δως μου ένα VFR750-rc24, ένα μήνα και κάποια χρήματα. Να του κάνω μερικούς ''εκσυχρονισμούς'', όχι κάτι τρομερό, κάτι στα ίδια επίπεδα αναρτήσεων και φρένων με το σημερινό Vtec. Και έλα να πιάσουμε συγκρίσεις μετά...

    ----------------

    Vvag έγραψε:Κλείνοντας να πω πως δε μπα να θάβετε ΟΣΟ θέλετε τη μοτοσυκλέτα μου... η μηχανή αυτή μίλησε στην καρδιά μου, την ερωτεύτηκα, τα έσκασα για να την αποκτήσω, γουστάρω απίστευτα την εμφάνισή της, γουστάρω το V-Tec της, γουστάρω τον ήχο της, γουστάρω αυτό που μου προσφέρει και ΤΗΣ ΠΙΝΩ ΤΟ ΑΙΜΑ. 40.000χλμ σε 2 χρόνια, μονοκάβαλα, δικάβαλα, φορτωμένα, γρήγορα, διασκεδαστικά, χωρίς ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ μέχρι στιγμής με κάνουν να γουστάρω τρελά αυτή τη μοτοσυκλέτα κι αυτό που μου προσφέρει.

    Καλά χαλάρωσε... Δεν στο είπαμε και καμπούρικο. Δεν στο θάβω. Και πέραν πειράγματος που καλά νάμαστε να πειραζόμαστε, απλά επισημαίνω λίγο δραματικά, κάτι ΙΔΕΑΤΟ που βλέπω στην μηχανή σου και τις ομοίες της. Τρέχα γύρευε σε τελική ανάλυση, κάτι είπε ένας παράξενος, κάπου, κάποτε...

    Μια χαρά μοτοσυκλέτα είναι το Vtec και ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ΄ΧΑΜΕ. Απλά για την δική μου αντιληπτική ικανότητα, ΔΕΝ είναι αυτό το κάτι άλλο που ήταν, το RC24 και το RC36. Είναι μια ιδέα, πιο μαζικό πράγμα ρε παιδί μου, πως να στο πω. Χωρίς να σημαίνει κάτι πρακτικά αυτό (εκτός από την ανάγκη για στοκ σε τεντωτήρες Blush )

    -----------------

    Vvag έγραψε:
    Τι να το κάνω να έχω πέντε ιστορικά μοντέλα στο γκαράζ μου, να τα ξεσκονίζω κάθε μέρα και να τα βγάζω μια βόλτα μέχρι το Σούνιο, την Επίδαυρο, τον Αη Γιάννη το Ρόσσι;....

    Γυναίκααααααα.... 7 γράμματα με 5 μηχανές στο γκαράζ, που τις πάει Σούνιο, ιδιωτικό νησί και βάση ''Η'' με ελικόπτερο... Ποιός νάναι, ποιός νάναι... Very Happy
    avatar
    Armenis
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/01/2010
    Mηνύματα : 613
    Ηλικία : 30
    Μοντέλο : VFR 1200F '13
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από Armenis Την / Το 19.01.11 22:58

    ο κομπλας; το βρηκα; το βρηκα; κι αυτο το βρηκα; ολα τα βρισκω;

    η ελληνικη λεξη του κοουταρεις ποια εστι; Blush
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 19.01.11 23:42

    Caracal έγραψε:Για μηχανικά μέρη μιλάω. Είσαι παντελώς εκτός από ότι νόημα προσπάθησα να μεταδώσω πριν. Εκτός αν απαντάς σε κάποιον άλλο αλλά τότε γιατί κοουτάρεις δικό μου κείμενο;

    Αναφέρθηκες και στο σχεδιαστικό κομμάτι, αλλιώς δε θα στο έλεγα. Wink


    Caracal έγραψε:Για τα σχεδιαστικά: Το VFR VTEC στην σχεδίασή του, χαρακτηρίζεται από περίπλοκους συνδυασμούς ακμών, καμπυλών και σύνθετων σχημάτων, που ΔΕΝ είχαμε ξαναδεί σε προηγούμενες σχεδιάσεις. Μόνο τα φανάρια, πρέπει να είναι 3 με 4 φορές πιο πολύπλοκο ΣΧΕΔΙΟ από του προηγούμενου μοντέλου.

    Ε αυτήν την σχεδιαστική πολυπλοκότητα, αναφέρω ως καρναβάλι και σχεδιαστική φλυαρία. Καρναβάλι (μεταφορικά)=το μέρος που υπάρχει μεγάλο πλήθος διαφορετικών πραγμάτων, δλδ ακριβώς το σχέδιο του Vtec. Ειδικά σε σχέση με τα ''καθαρα'' σχέδια των προηγούμενων μοντέλων.

    ΔΕΝ είναι θέμα γούστου αν το VTEC έχει πολύπλοκο σχέδιο. ΕΧΕΙ. Και αυτό εννοώ εγώ με το ''καρναβάλι''

    Γούστο τώρα, είναι αν σου αρέσει το καρναβάλι. Ε εμένα δεν μου αρέσει (είμαι της σχεδιαστικής Less Is More). Εσένα σου αρέσει. Μεγειά σου, αλλά δεν είπα κάτι για αυτό πριν.

    Το "καρναβάλι" είναι κάπως υποτιμιτικό σαν όρος και δεν είναι ό,τι πιο δόκιμο για να περιγράψεις αυτό που εννοείς, όντως. Το "φλύαρο" το δέχομαι (ως άποψη πάντα).
    Ώντας σχεδιαστής (άλλου είδους φυσικά) θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς το "Less Is More". Είμαι θιασωτής του minimal. Αλλά από την άλλη έχω δει φορτωμένα layouts στη δουλειά μου που γουρλώνω τα μάτια και κλαίω που δεν έχω σκεφτεί να κάνω κάτι τέτοιο.
    Δε βρίσκω φλύαρη τη σχεδίαση του V-Tec παρ' όλα αυτά. Σαν σύνολο το βρίσκω εξαιρετικά "δεμένη" μηχανή σχεδιαστικά, κι αυτές οι ακμές του, του δίνουν μια "επιθετικότητα" και ένα αεροδυναμικό στυλ που εμένα με κόλλησε από την πρώτη ματιά. Θα έλεγα πως πραγματικά πρόκειται για γούστα, οπότε είναι ανούσια η συζήτηση... εμένα μ' αρέσει, εσένα όχι είναι τόσο απλό. Ο χαρακτηρισμός "κακόγουστος" φυσικά ήταν πείραγμα.

    Caracal έγραψε:Στην πραγματικότητα όμως υστερεί ΚΑΙ σε πλαίσιο, αλλά θα τραβήξει κιάλλο, άστο... Στήσιμο και φρένα δεν μπορώ να συγκρίνω δίκαια, διότι σε αυτά το Vtec έχει την τύχη να είναι το νεώτερο χρονολογικά, επομένως επωφελείται της εξέλιξης σε στήσιμο και φρένα. Φαντάζεσαι όμως να υστερούσε ΚΑΙ εκεί; Εδώ που τα λέμε είναι το βαρύτερο όλων ε; (με εξαίρεση το ακόμα βαρύτερο 1200)

    Για το πλαίσιο δε μπορώ να πω κάτι γιατί δε γνωρίζω. Όσο για το βάρος: Το έχεις οδηγήσει αλήθεια; Οδήγησέ το και πες μου αν σου φαίνεται πιο βαρύ από τα προηγούμενα.
    Α, by the way, έκανα μια βόλτα σε ένα parking (με 10-20χλμ - εκεί ακριβώς που το βάρος ΦΑΙΝΕΤΑΙ) το 1200, το βαρύτερο όλων. Ούτε αυτό κατάλαβα να είναι βαρύτερο. Οπότε αν στα χαρτιά είναι βαρύτερο, αλλά στην πράξη δε φαίνεται, το ίδιο μου κάνει.

    Caracal έγραψε:Από την άλλη. Δως μου ένα VFR750-rc24, ένα μήνα και κάποια χρήματα. Να του κάνω μερικούς ''εκσυχρονισμούς'', όχι κάτι τρομερό, κάτι στα ίδια επίπεδα αναρτήσεων και φρένων με το σημερινό Vtec. Και έλα να πιάσουμε συγκρίσεις μετά...

    Πάρε ένα RC-24 αλλά πάρε και ένα V-Tec και κάνε τους ανάλογους "εκσυχρονισμούς" και μετά πιάσε συγκρίσεις. Μη μου συγκρίνεις το πειραγμένο RC-24 με το stock V-Tec.

    Caracal έγραψε:Καλά χαλάρωσε... Δεν στο είπαμε και καμπούρικο. Δεν στο θάβω. Και πέραν πειράγματος που καλά νάμαστε να πειραζόμαστε, απλά επισημαίνω λίγο δραματικά, κάτι ΙΔΕΑΤΟ που βλέπω στην μηχανή σου και τις ομοίες της. Τρέχα γύρευε σε τελική ανάλυση, κάτι είπε ένας παράξενος, κάπου, κάποτε...

    Χαλαρός είμαι, δεν πρόκειται να στεναχωρηθώ με κάτι τέτοιο, εννοείται. Αλλά το θάβεις και μάλιστα χοντρά (όχι μόνο τώρα, γενικά).
    ΟΚ, μέσα στο πείραγμα, μαζί σου και καλά να' μαστε να κάνουμε χαβαλέ, απλά αυτό το "λίγο δραματικά" χτυπάει λίγο άσχημα βρε παιδί μου και δε λέω για μένα, απλά εγώ έτυχε να το πω... γιατί για μένα όντως "κάτι είπε ένας παράξενος, κάπου, κάποτε..." Wink

    Caracal έγραψε:Μια χαρά μοτοσυκλέτα είναι το Vtec και ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ΄ΧΑΜΕ. Απλά για την δική μου αντιληπτική ικανότητα, ΔΕΝ είναι αυτό το κάτι άλλο που ήταν, το RC24 και το RC36. Είναι μια ιδέα, πιο μαζικό πράγμα ρε παιδί μου, πως να στο πω. Χωρίς να σημαίνει κάτι πρακτικά αυτό (εκτός από την ανάγκη για στοκ σε τεντωτήρες Blush )

    cheers

    Caracal έγραψε:Γυναίκααααααα.... 7 γράμματα με 5 μηχανές στο γκαράζ, που τις πάει Σούνιο, ιδιωτικό νησί και βάση ''Η'' με ελικόπτερο... Ποιός νάναι, ποιός νάναι... Very Happy

    Razz Razz Razz Razz Razz


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 20.01.11 0:08

    Vvag έγραψε:
    Για το πλαίσιο δε μπορώ να πω κάτι γιατί δε γνωρίζω. Όσο για το βάρος: Το έχεις οδηγήσει αλήθεια; Οδήγησέ το και πες μου αν σου φαίνεται πιο βαρύ από τα προηγούμενα.
    Α, by the way, έκανα μια βόλτα σε ένα parking (με 10-20χλμ - εκεί ακριβώς που το βάρος ΦΑΙΝΕΤΑΙ) το 1200, το βαρύτερο όλων. Ούτε αυτό κατάλαβα να είναι βαρύτερο. Οπότε αν στα χαρτιά είναι βαρύτερο, αλλά στην πράξη δε φαίνεται, το ίδιο μου κάνει.



    Αντιπαρερχομαι τα περι σχεδιασμου και ομορφιας,καθαρα υποκειμενικο...

    Μηχανολογικως ομως ο Μιχαλης εχει δικιο....,δυστυχως θα ελεγα..

    Οσο για το βαρος..εχμ,εχμ...το κρυβεις ή δεν το κρυβεις,ειναι εκει το γ@μημενο
    Οσο και να μην φαινεται λογω ζυγισματος,θα φανει σε καποια φαση που θα πηγαινεις "ζεστά",γρηγορα και θα αναγκαστεις
    να φρεναρεις,θα το νοιωσεις στην εξοδο που θα σου θεσει περιορισμους και αλλα πολλα
    Θα μου πεις τι ζηταω,sport touring μηχανακι ειναι,δεν ειναι σουπερσπορ αλλα κουβεντα να γινεται..

    Μηχανολογικα παντως δεν υπηρξε σχεδιαση,ουτε καν βελτιωση σε αποδοση...
    Πολλα FΙ (πολλες φορες ) πανε καλυτερα απο τα Βιτεκια,οπως και να το κανουμε....

    Και ειναι κριμα που μια τοσο "προχω" εταιρεια,με εφεση στην μηχανολογικη πρωτοπορια να επιλεξει ενα μηχανακι με τοσο
    "πολυτιμο" ονομα (VFR) για μηχανολογικους (και κατ'αλλους σχεδιαστικους)λεονταρισμους,φθηνους μαλιστα..

    Αποδειξη οτι η ιδια η εταιρεια δεν ξαναεφαρμοσε πουθενα το συστημα αυτο σε δικυκλο...

    Ειπαμε,κουβεντα να γινεται,δεν υπαρχει επι προσωπικου τιποτα
    avatar
    DENTOCOP
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2010
    Mηνύματα : 1499
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
    Κράνος : HJC,SHOEI

    It's all part of the charm.

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από DENTOCOP Την / Το 20.01.11 0:11

    gabadoo έγραψε:
    Vvag έγραψε:
    Για το πλαίσιο δε μπορώ να πω κάτι γιατί δε γνωρίζω. Όσο για το βάρος: Το έχεις οδηγήσει αλήθεια; Οδήγησέ το και πες μου αν σου φαίνεται πιο βαρύ από τα προηγούμενα.
    Α, by the way, έκανα μια βόλτα σε ένα parking (με 10-20χλμ - εκεί ακριβώς που το βάρος ΦΑΙΝΕΤΑΙ) το 1200, το βαρύτερο όλων. Ούτε αυτό κατάλαβα να είναι βαρύτερο. Οπότε αν στα χαρτιά είναι βαρύτερο, αλλά στην πράξη δε φαίνεται, το ίδιο μου κάνει.



    Αντιπαρερχομαι τα περι σχεδιασμου και ομορφιας,καθαρα υποκειμενικο...

    Μηχανολογικως ομως ο Μιχαλης εχει δικιο....,δυστυχως θα ελεγα..
    Οσο για το βαρος..εχμ,εχμ...το κρυβεις ή δεν το κρυβεις,ειναι εκει το γ@μημενο
    Οσο και να μην φαινεται λογω ζυγισματος,θα φανει σε καποια φαση που θα πηγαινεις "ζεστά",γρηγορα και θα αναγκαστεις
    να φρεναρεις,θα το νοιωσεις στην εξοδο που θα σου θεσει περιορισμους και αλλα πολλα
    Θα μου πεις τι ζηταω,sport touring μηχανακι ειναι,δεν ειναι σουπερσπορ αλλα κουβεντα να γινεται..

    Μηχανολογικα παντως δεν υπηρξε σχεδιαση,ουτε καν βελτιωση σε αποδοση...
    Πολλα FΙ (πολλες φορες ) πανε καλυτερα απο τα Βιτεκια,οπως και να το κανουμε....

    Και ειναι κριμα που μια τοσο "προχω" εταιρεια,με εφεση στην μηχανολογικη πρωτοπορια να επιλεξει ενα μηχανακι με τοσο
    "πολυτιμο" ονομα (VFR) για μηχανολογικους (και κατ'αλλους σχεδιαστικους)λεονταρισμους,φθηνους μαλιστα..

    Αποδειξη οτι η ιδια η εταιρεια δεν ξαναεφαρμοσε πουθενα το συστημα αυτο σε δικυκλο...

    Ειπαμε,κουβεντα να γινεται,δεν υπαρχει επι προσωπικου τιποτα


    Δυστυχώς για ποιούς??? Evil or Very Mad Evil or Very Mad
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 20.01.11 0:19

    DENTOCOP έγραψε:

    Δυστυχώς για ποιούς??? Evil or Very Mad Evil or Very Mad


    Για μας τους αναβατες,τους μοτοσυκλετιστες...

    Γιατι αμα προχωρουσε την εξελιξη του 800αρη κινητηρα με το cam gear train,εκει πισω στο 2002 και δεν επεμενε η εταιρεια στο Βιτεκ
    θα ειχαμε αλλααααα κολπα σημερις (λεω εγω τωρα..)
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από mak Την / Το 20.01.11 3:46

    Αφορισμοί - μερος 1ο
    Caracal έγραψε:Εδώ έχουμε τεχνικό θέμα. Και το τεχνικό θέμα λέει: Ο κινητήρας του Vtec είναι ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ, και το ίδιο το σύστημα Vtec είναι παντελώς άχρηστο.

    Αυτή η δήλωση προφανώς προκύπτει από την ύπαρξη καδένας στη θέση των γραναζιών, που όπως είναι ευκόλως εννοούμενο, κάποια παγκόσμια συνωμοσία από τεχνοκράτες με σκοπό την διαρκή υποβίβαση των προϊόντων, τα έχει κάνει να εκλείψουν τόσο από την γκάμα της Honda, όσο και από το γενικότερο μοτοσικλετιστικό και αυτοκινητιστικό στερέωμα. Πραγματικά είναι απορίας άξιο πως ΕΝΑ χαρακτηριστικό, μια καδένα στην προκείμενη, μπορεί να υποβαθμίσει συνολικά έναν κινητήρα τόσο πολύ. Πάντως δεν μας διευκρινίζεις ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ. Επειδή όμως την εμμονή σου (γιατί περί εμμονής πρόκειται όταν σε κάθε ευκαιρία αναφέρεσαι στην ανωτερότητα των προηγούμενων γενιών έναντι τουRC46II) τη ξέρουμε, υποθέτω ότι εννοείς σε σχέση με οποιοδήποτε cam gear train κινητήρα. Think


    Caracal έγραψε:Οι καδένες των VF του '86 και το Vtec του CBR400F3 του '84; Η αλλαγή από καδένες σε Cam gear train δεν ήταν μία από τις ΒΑΣΙΚΕΣ διαφορές εξέλιξης από τα VF στα VFR;

    Ε και? Το ότι η καδένες των VF του 86’ έβγαζαν προβλήματα και αντικαταστάθηκαν από την αξιόπιστη λύση των γραναζιών (για να πειστεί το αγοραστικό κοινό να αγοράσει πλέον μια σίγουρα αξιόπιστη μοτοσικλέτα), δεν σημαίνει πως κάποια στιγμή όταν θα λυνόντουσαν τα προβλήματα δεν θα επιστρέφαμε και πάλι σε αυτές. Εκατοντάδες κορυφαίοι κινητήρες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών διαθέτουν καδένες αλλά και ιμάντες. Αντίθετα τα γρανάζια έχουν εκλείψει. Η συνωμοσία που λέγαμε πιο πάνω…


    Αφορισμοί – μέρος 2ο
    Caracal έγραψε:Μπήκε για ένα και μόνο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ λόγο: Για να τραβήξει στις μοτοσυκλέτες πελάτες από τα αυτοκίνητα της Honda, που θα άκουγαν Vtec θα πήγαινε το μυαλό τους στα Civic και θα ένοιωθαν κάτι οικείο για να αγοράσουνε μοτοσυκλέτα (κι ας μην έχει καμία σχέση το Civic Vtec με το VFR Vtec...αλλά είπαμε πελάτες θέλουμε, πρόβατα τι σημασία έχουν οι 100 που ξέρουν την διαφορά; ) . Τι ακριβώς να μου αρέσει από αυτό;

    Μάλιστα. Εκτός από τα μηχανολογικά και τις ψυχαναλύσεις(παλαιότερα) βλέπω ότι είσαι ειδικός και σε θέματα μάρκετινγκ, ψυχολογία της μάζας, συλλογικού ασυνείδητου κλπ. Ευτυχώς που δεν έχω κανένα Type-R, S2000, γιατί αυτομάτως θα εντασσόμουν στα πρόβατα. Άχρηστο το VTEC λοιπόν. Προσωπικά στην πράξη διαπιστώνω πως κάνει πολύ καλά αυτό για το οποίο σχεδιάστηκε (βλ. οικονομία καυσίμου στην 8βάλβιδη λειτουργία). Επιπλέον δίνει χαρακτήρα (οδηγικά και ακουστικά) στην μοτοσικλέτα.


    Αφορισμοί – μέρος 3ο
    Caracal έγραψε:Βλ. τα περί γούστου παραπάνω. Για τα δικά μου δεδομένα, είσαι ΤΡΟΜΕΡΑ κακόγουστος.

    Caracal έγραψε:Για τα σχεδιαστικά: Το VFR VTEC στην σχεδίασή του, χαρακτηρίζεται από περίπλοκους συνδυασμούς ακμών, καμπυλών και σύνθετων σχημάτων, που ΔΕΝ είχαμε ξαναδεί σε προηγούμενες σχεδιάσεις. Μόνο τα φανάρια, πρέπει να είναι 3 με 4 φορές πιο πολύπλοκο ΣΧΕΔΙΟ από του προηγούμενου μοντέλου.

    Ε αυτήν την σχεδιαστική πολυπλοκότητα, αναφέρω ως καρναβάλι και σχεδιαστική φλυαρία. Καρναβάλι (μεταφορικά)=το μέρος που υπάρχει μεγάλο πλήθος διαφορετικών πραγμάτων, δλδ ακριβώς το σχέδιο του Vtec. Ειδικά σε σχέση με τα ''καθαρα'' σχέδια των προηγούμενων μοντέλων.

    ΔΕΝ είναι θέμα γούστου αν το VTEC έχει πολύπλοκο σχέδιο. ΕΧΕΙ. Και αυτό εννοώ εγώ με το ''καρναβάλι''

    Να τη και η τεκμηριωμένη σχεδιαστική άποψη. Είπαμε άλλο γούστο άλλο σχεδίαση. Εκτός από μέτριο(και πολύ λεώ ε?) από μηχανολογικής άποψης, είναι και κακό σχεδιαστικά(φλύαρο) και κακόγουστο κατά τη γνώμη σου. Άρα προκύπτει εύκολα ότι αυτή η μοτοσικλέτα μοσχοπούλησε και κρατήθηκε στην παραγωγή χωρίς αλλαγές 8 χρόνια, γιατί προφανώς ένα μεγάλο μοτοσικλετιστικό κοινό που την αγόρασε διακατέχεται από ΤΡΟΜΕΡΗ κακογουστιά, γιατί να την αγόρασε για λόγους τεχνολογικούς δεν υπάρχει περίπτωση όπως λες. Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε θα έλεγα εγώ. Δεν έχω πρόβλημα με τα γούστα του καθενός, είναι υποκειμενικό ζήτημα, αλλά αδιαμφισβήτητα το ''καρναβάλι'' VTEC κρίνεται ως επιτυχημένο σχεδιαστικά μοντέλο λόγω της αποδοχής που έχει μέχρι και σήμερα ακόμα και από οπαδούς της less is more άποψης(βλ. Vvag).


    Caracal έγραψε:Και άλλα πολλά... απόπου να το ψάξεις, όσο ξεκινάς με λογική υπόθεση ότι το Vtec είναι εξέλιξη, καταλήγεις πάντα σε λογικό παράδοξο.

    Caracal έγραψε:Στην πραγματικότητα όμως υστερεί ΚΑΙ σε πλαίσιο, αλλά θα τραβήξει κιάλλο, άστο...Στήσιμο και φρένα δεν μπορώ να συγκρίνω δίκαια, διότι σε αυτά το Vtec έχει την τύχη να είναι το νεώτερο χρονολογικά, επομένως επωφελείται της εξέλιξης σε στήσιμο και φρένα. Φαντάζεσαι όμως να υστερούσε ΚΑΙ εκεί; Εδώ που τα λέμε είναι το βαρύτερο όλων ε; (με εξαίρεση το ακόμα βαρύτερο 1200)

    Και να που έχει και κάτι καλύτερο. Στήσιμο και φρένα. Άρα τελικά δεν καταλήγεις πάντα σε λογικό παράδοξο. Wink Γράφοντας για τα κιλά αναφέρεσαι στη διαφορά των μόλις 5κιλών που έχει από το Fi? Όσο για το πλαίσιο για πες, ειλικρινά θα με ενδιέφερε πως μπορείς να το τεκμηριώσεις.



    Caracal έγραψε:Από την άλλη. Δως μου ένα VFR750-rc24, ένα μήνα και κάποια χρήματα. Να του κάνω μερικούς ''εκσυχρονισμούς'', όχι κάτι τρομερό, κάτι στα ίδια επίπεδα αναρτήσεων και φρένων με το σημερινό Vtec.

    Ας πούμε ότι στο έδινε και το έκανες όπως λες, ένα Fi θα είχε καλύτερη τύχη?


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Λοιπόν, για να κλείσω. Το γεγονός ότι στα παλαιότερα VFR ο κινητήρας ήταν overengineering όσον αφορά το θέμα τον γραναζιών δεν τον κάνει απαραίτητα και καλύτερο συνολικά. Αυτό που σου φαίνεται ως πισωγύρισμα ή ως μηχανολογική έκπτωση (βλ. καδένα) μπορεί να είναι(και είναι) σχεδιασμένο έτσι ώστε να προκύψει ελαφρύτερο, φτηνότερο και πιο οικολογικό με τίμημα την αυξημένη συντήρηση και την λιγότερη αντοχή στην κακή χρήση. Αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα μειονέκτημα για μια μοτοσικλέτα sport-touring, αντιθέτως.


    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1280
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 20.01.11 8:50

    mak έγραψε:Αφορισμοί - μερος 1ο
    Caracal έγραψε:Εδώ έχουμε τεχνικό θέμα. Και το τεχνικό θέμα λέει: Ο κινητήρας του Vtec είναι ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ, και το ίδιο το σύστημα Vtec είναι παντελώς άχρηστο.

    Αυτή η δήλωση προφανώς προκύπτει από την ύπαρξη καδένας στη θέση των γραναζιών, που όπως είναι ευκόλως εννοούμενο, κάποια παγκόσμια συνωμοσία από τεχνοκράτες με σκοπό την διαρκή υποβίβαση των προϊόντων, τα έχει κάνει να εκλείψουν τόσο από την γκάμα της Honda, όσο και από το γενικότερο μοτοσικλετιστικό και αυτοκινητιστικό στερέωμα. Πραγματικά είναι απορίας άξιο πως ΕΝΑ χαρακτηριστικό, μια καδένα στην προκείμενη, μπορεί να υποβαθμίσει συνολικά έναν κινητήρα τόσο πολύ. Πάντως δεν μας διευκρινίζεις ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ. Επειδή όμως την εμμονή σου (γιατί περί εμμονής πρόκειται όταν σε κάθε ευκαιρία αναφέρεσαι στην ανωτερότητα των προηγούμενων γενιών έναντι τουRC46II) τη ξέρουμε, υποθέτω ότι εννοείς σε σχέση με οποιοδήποτε cam gear train κινητήρα. Think


    Caracal έγραψε:Οι καδένες των VF του '86 και το Vtec του CBR400F3 του '84; Η αλλαγή από καδένες σε Cam gear train δεν ήταν μία από τις ΒΑΣΙΚΕΣ διαφορές εξέλιξης από τα VF στα VFR;

    Ε και? Το ότι η καδένες των VF του 86’ έβγαζαν προβλήματα και αντικαταστάθηκαν από την αξιόπιστη λύση των γραναζιών (για να πειστεί το αγοραστικό κοινό να αγοράσει πλέον μια σίγουρα αξιόπιστη μοτοσικλέτα), δεν σημαίνει πως κάποια στιγμή όταν θα λυνόντουσαν τα προβλήματα δεν θα επιστρέφαμε και πάλι σε αυτές. Εκατοντάδες κορυφαίοι κινητήρες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών διαθέτουν καδένες αλλά και ιμάντες. Αντίθετα τα γρανάζια έχουν εκλείψει. Η συνωμοσία που λέγαμε πιο πάνω…


    Αφορισμοί – μέρος 2ο
    Caracal έγραψε:Μπήκε για ένα και μόνο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ λόγο: Για να τραβήξει στις μοτοσυκλέτες πελάτες από τα αυτοκίνητα της Honda, που θα άκουγαν Vtec θα πήγαινε το μυαλό τους στα Civic και θα ένοιωθαν κάτι οικείο για να αγοράσουνε μοτοσυκλέτα (κι ας μην έχει καμία σχέση το Civic Vtec με το VFR Vtec...αλλά είπαμε πελάτες θέλουμε, πρόβατα τι σημασία έχουν οι 100 που ξέρουν την διαφορά; ) . Τι ακριβώς να μου αρέσει από αυτό;

    Μάλιστα. Εκτός από τα μηχανολογικά και τις ψυχαναλύσεις(παλαιότερα) βλέπω ότι είσαι ειδικός και σε θέματα μάρκετινγκ, ψυχολογία της μάζας, συλλογικού ασυνείδητου κλπ. Ευτυχώς που δεν έχω κανένα Type-R, S2000, γιατί αυτομάτως θα εντασσόμουν στα πρόβατα. Άχρηστο το VTEC λοιπόν. Προσωπικά στην πράξη διαπιστώνω πως κάνει πολύ καλά αυτό για το οποίο σχεδιάστηκε (βλ. οικονομία καυσίμου στην 8βάλβιδη λειτουργία). Επιπλέον δίνει χαρακτήρα (οδηγικά και ακουστικά) στην μοτοσικλέτα.


    Αφορισμοί – μέρος 3ο
    Caracal έγραψε:Βλ. τα περί γούστου παραπάνω. Για τα δικά μου δεδομένα, είσαι ΤΡΟΜΕΡΑ κακόγουστος.

    Caracal έγραψε:Για τα σχεδιαστικά: Το VFR VTEC στην σχεδίασή του, χαρακτηρίζεται από περίπλοκους συνδυασμούς ακμών, καμπυλών και σύνθετων σχημάτων, που ΔΕΝ είχαμε ξαναδεί σε προηγούμενες σχεδιάσεις. Μόνο τα φανάρια, πρέπει να είναι 3 με 4 φορές πιο πολύπλοκο ΣΧΕΔΙΟ από του προηγούμενου μοντέλου.

    Ε αυτήν την σχεδιαστική πολυπλοκότητα, αναφέρω ως καρναβάλι και σχεδιαστική φλυαρία. Καρναβάλι (μεταφορικά)=το μέρος που υπάρχει μεγάλο πλήθος διαφορετικών πραγμάτων, δλδ ακριβώς το σχέδιο του Vtec. Ειδικά σε σχέση με τα ''καθαρα'' σχέδια των προηγούμενων μοντέλων.

    ΔΕΝ είναι θέμα γούστου αν το VTEC έχει πολύπλοκο σχέδιο. ΕΧΕΙ. Και αυτό εννοώ εγώ με το ''καρναβάλι''

    Να τη και η τεκμηριωμένη σχεδιαστική άποψη. Είπαμε άλλο γούστο άλλο σχεδίαση. Εκτός από μέτριο(και πολύ λεώ ε?) από μηχανολογικής άποψης, είναι και κακό σχεδιαστικά(φλύαρο) και κακόγουστο κατά τη γνώμη σου. Άρα προκύπτει εύκολα ότι αυτή η μοτοσικλέτα μοσχοπούλησε και κρατήθηκε στην παραγωγή χωρίς αλλαγές 8 χρόνια, γιατί προφανώς ένα μεγάλο μοτοσικλετιστικό κοινό που την αγόρασε διακατέχεται από ΤΡΟΜΕΡΗ κακογουστιά, γιατί να την αγόρασε για λόγους τεχνολογικούς δεν υπάρχει περίπτωση όπως λες. Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε θα έλεγα εγώ. Δεν έχω πρόβλημα με τα γούστα του καθενός, είναι υποκειμενικό ζήτημα, αλλά αδιαμφισβήτητα το ''καρναβάλι'' VTEC κρίνεται ως επιτυχημένο σχεδιαστικά μοντέλο λόγω της αποδοχής που έχει μέχρι και σήμερα ακόμα και από οπαδούς της less is more άποψης(βλ. Vvag).


    Caracal έγραψε:Και άλλα πολλά... απόπου να το ψάξεις, όσο ξεκινάς με λογική υπόθεση ότι το Vtec είναι εξέλιξη, καταλήγεις πάντα σε λογικό παράδοξο.

    Caracal έγραψε:Στην πραγματικότητα όμως υστερεί ΚΑΙ σε πλαίσιο, αλλά θα τραβήξει κιάλλο, άστο...Στήσιμο και φρένα δεν μπορώ να συγκρίνω δίκαια, διότι σε αυτά το Vtec έχει την τύχη να είναι το νεώτερο χρονολογικά, επομένως επωφελείται της εξέλιξης σε στήσιμο και φρένα. Φαντάζεσαι όμως να υστερούσε ΚΑΙ εκεί; Εδώ που τα λέμε είναι το βαρύτερο όλων ε; (με εξαίρεση το ακόμα βαρύτερο 1200)

    Και να που έχει και κάτι καλύτερο. Στήσιμο και φρένα. Άρα τελικά δεν καταλήγεις πάντα σε λογικό παράδοξο. Wink Γράφοντας για τα κιλά αναφέρεσαι στη διαφορά των μόλις 5κιλών που έχει από το Fi? Όσο για το πλαίσιο για πες, ειλικρινά θα με ενδιέφερε πως μπορείς να το τεκμηριώσεις.



    Caracal έγραψε:Από την άλλη. Δως μου ένα VFR750-rc24, ένα μήνα και κάποια χρήματα. Να του κάνω μερικούς ''εκσυχρονισμούς'', όχι κάτι τρομερό, κάτι στα ίδια επίπεδα αναρτήσεων και φρένων με το σημερινό Vtec.

    Ας πούμε ότι στο έδινε και το έκανες όπως λες, ένα Fi θα είχε καλύτερη τύχη?


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Λοιπόν, για να κλείσω. Το γεγονός ότι στα παλαιότερα VFR ο κινητήρας ήταν overengineering όσον αφορά το θέμα τον γραναζιών δεν τον κάνει απαραίτητα και καλύτερο συνολικά. Αυτό που σου φαίνεται ως πισωγύρισμα ή ως μηχανολογική έκπτωση (βλ. καδένα) μπορεί να είναι(και είναι) σχεδιασμένο έτσι ώστε να προκύψει ελαφρύτερο, φτηνότερο και πιο οικολογικό με τίμημα την αυξημένη συντήρηση και την λιγότερη αντοχή στην κακή χρήση. Αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα μειονέκτημα για μια μοτοσικλέτα sport-touring, αντιθέτως.


    ....... T T T T I love you I love you
    avatar
    grigoris
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/11/2009
    Mηνύματα : 311
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από grigoris Την / Το 20.01.11 9:03

    Αρχίσαν να ηχούν τα τύμπανα (με ηχητικό υπόβαθρο ήχους από γραναζωτά VFR)!
    Ξεθάψτε το τομαχώκ του πολέμου γενναίοι μου!!!!
    Μιχάλη μαζί σου!!!!
    ΠΑΛΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΑΝ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ,ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ Δ/ΝΤΕΣ.....



    ΑΕΕΕΕΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!
    Very Happy Laughing Cool
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1150
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: Να είχαμε ένα ρημάδι RC24

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 20.01.11 10:11

    Ανακοίνωση:

    Όσοι συμμετείχαν σε αυτό το θέμα και όσοι θα συμμετέχουν από τώρα και στο εξής.......


    θα γίνουν BAN!!!!!! Knupp Knupp Knupp Knupp Knupp Knupp


    Ξεκατινιάσατε πάλι! T


    _________________
    When in doubt, throttle it out!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 25.06.18 18:44