VFRh - VFR Club Hellas


    Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Μοιραστείτε
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 28.01.11 17:45

    Κοιτάω έξω το πρωί, φτου γαμώτο, σαν τον πλανητη Caladan ο καιρός έξω Neutral

    (από το Dune βρε άάάσχετοι Mad , η έδρα των Atreides, που βρέχει ασταμάτητα, πριν πάνε στον Arrakis που δεν βρέχει ποτέ...)

    Δεν πάω πουθενά λέω, εδώ θα μείνω. Ναι αλλά τι θα κάνω; Χμμμμμ ευκαιρία για modifications. Bash

    Στο VFR400nc30 μου, έχω αλλάξει εδώ και καιρό τον 18ρη μαμά τροχό με 17ρη από RVF400nc35. Η αλλαγή έγινε, για περισσότερες επιλογές ελαστικών.

    Πλην ομως, ο 17ρης, έκανε το πίσω μέρος να κάτσει περίπου 1.5 πόντο πιο χαμηλά. Σε συνδυασμό με ότι στο VFR400nc30 το πίσω μέρος είναι για ιαπωνέζικα αναστήματα, δλδ υπερβολικά χαμηλό έτσι κι αλλοιώς, μου είχε μπει η ιδέα εδώ και καιρό, να κάνω κάτι να το ψηλώσω.

    Δυστυχώς στο VFR400nc30 η πάνω βάση του αμορτισέρ είναι χυτή και ένα κομάτι με το πλαίσιο. Δεν γίνεται κάτι εδώ.

    Να κόψω την θηλειά στο αμορτισέρ και να κολλήσω κάτι ανάμεσα, για να μακρύνει το αμορτισέρ, αφενός πολύ brutal λύση, αφετέρου μη αναστρέψιμη. Όχι, ούτε αυτό.

    Και τότε μου ήρθε! Fool

    Θα ανοίξω τρύπες και θα περάσω από εκεί τον άξονα, στο κάτω στέλεχος του μοχλικού, έτσι ώστε το κάτω στέλεχος να κοντύνει, και τελικά να σηκωθεί το πίσω μέρος. Με την σχέση μοχλισμού να είναι συνήθως γύρω στο 1:4, σκέφτομαι ότι αν μεταφέρω 1 πόντο για παράδειγμα την τρύπα, θα ανηψωθεί 4 πόντους το πίσω μέρος, μια χαρά.

    Λύνω μοχλικό, βγάζω στέλεχος, μετράω, και αρχίζω τρύπημα. Εμπρός λοιπόν καλό μου τρυπάάάάνι.... Shoot

    Το ασφαλέστερο σημείο είναι στα 15 χιλιοστά από την μαμίσια θέση, έτσι ώστε και να μην αδυνατίσει πολύ το στέλεχος, και να μην γίνει υπερβολική η ανύψωση του πίσω μέρους.

    Διακρίνεται η τρύπα που έχει ολοκληρωθεί στην άλλη πλευρά, και η τρύπα ''οδηγός'' στην κοντινή πλευρά.

    Αφού ολοκληρώνεται το τρύπημα, και καθαρίζονται-φινιρίζονται οι ακμές, ιδού το αποτέλεσμα Popcorn

    Στην μαμίσια θέση, ο άξονας είναι κανονικά εκεί:


    Στην ''υψηλή'' θέση, ο άξονας θα μπει εκεί:


    Μοναδικός φόβος, μην βρήσκει κάτι στην νέα θέση. Τοποθετούνται, δένονται όλα, και καταλήγουμε σε θεαματική ανύψωση του πίσω μέρους κατά 38 ολόκληρα χιλιοστά. Μπράααααβοοοοοοοο....

    Αμ δε... Το κάτω μέρος του μοχλικού βρήσκει στους σωλήνες των εξατμίσεων. Πάρτα βλάκα, μου ήθελες και 1.5 πόντο... naaa

    Στο σημείο αυτό, αρνούμενος να παραδεχτώ την ήττα, σκέφτομαι: Στο υπόγειο -4 (ναι το σπίτι μου είναι κάτι σαν τις εγκαταστάσεις της umbrela corporation... από το resident evil Mad ), έχω ένα τρακαρισμένο RVF400nc35 για ανταλλακτικά. Θα βγάλω το στέλεχος του μοχλικού από αυτό, και θα το τρυπήσω, αυτή την φορά, στα 11 mm απόσταση, και ας μην μείνει πολύ υλικό ανάμεσα στις τρύπες.

    Κατεβαίνω, βγάζω στέλεχος, το καθαρίζω, το βάζω δίπλα από το στέλεχος του δικού μου και τι να δω!

    Το RVFίσιο στέλεχος ήταν ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΟ όπως το θέλω. Τζάμπα τρύπησα το άλλο. grrr

    ΝΑ ΒΛΑΚΑ! Tomato

    Τελικά όταν η βλακεία χτυπάει την πόρτα μου, δεν μπαίνει απλώς μέσα. Στρογγυλοκάθεται για τα καλά και βάζει και ταμπέλα ''ανοίξαμε υπό νέα διεύθυνση''

    ΝΑ ΒΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Tomato

    Δένω το RVFίσιο στέλεχος, και καταλήγω σε μια ωραιότατη ανύψωση του πίσω μέρους στα 18 χιλιοστά. Τα αποτέλεσμα επετεύχθη. Κι ας ήταν Μαρκόπουλο Κορωπί μέσω Ιωαννίνων Tsopa
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 28.01.11 17:55

    Caracal έγραψε:Δένω το RVFίσιο στέλεχος, και καταλήγω σε μια ωραιότατη ανύψωση του πίσω μέρους στα 18 χιλιοστά.

    Τα αγαθά τρύποις κτώνται. Very Happy

    Έξυπνη λύση. Thumbsup


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 28.01.11 17:57

    Έχεις πλάκα ρε Μιχάλη. Κράζεις, κράζεις, μαζί με τη Σάρα και τη Μάρα, κράζεις και την πάρτη σου..!!! lol! lol! lol! lol! lol!
    Άντε με γεια τη μοντίφα μέσω Θεσσαλονίκης.

    Razz Razz Razz Razz Razz


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 28.01.11 18:18

    Δηλαδή, στο σπίτι σου ετσι για πλάκα είχες ενα σχετικό μοχλικό spare διαθέσιμο... Shocked
    Και θεωρούσα και μένα εξοπλισμένο για κανα ξαφνικό μαστόρεμα....
    avatar
    padelis
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : ήταν κάποτε VFR RC46
    Κράνος : SHOEI XR 1000

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από padelis Την / Το 28.01.11 20:03

    εισ'ωραιος! Respect
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4378
    Ηλικία : 58
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 28.01.11 20:09

    To διπλο-τρυπημένο μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς κανένα πρόβλημα πάλι.

    Συνεπώς μόνο το χάσιμο χρόνου και ο μπελάς. Ζημιά δεν έγινε . Α ρε μεγάλε. Ούτε μια ζημιά ολοκληρωμένη δε μπορείς να κάνεις. Razz

    Έτσι κι αλλιώς όμως έβρεχε, δε σε κυνήγαγε ο χρόνος, .........
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 28.01.11 20:54

    DoctorAbo έγραψε:Ούτε μια ζημιά ολοκληρωμένη δε μπορείς να κάνεις. Razz
    Αν τώρα ενώσει τις δύο τρύπες με ένα κανάλι πλάτους ίσου της διαμέτρου, και βάλει ένα υδραυλικό μοχλό από κάτω, θα έχει δύο τινά αποτελέσματα:

    1. Θα έχει κάνει το VFR ακόμα πιο διαστημικό μηχανάκι, το οποίο θα μεταβάλει το ύψος πίσω -και μ'αυτό την γωνία κάστερ- με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
    2. Θα έχει μια σοβαρή ευκαιρία να κάνει μια ολοκληρωμένη ζημιά.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 28.01.11 22:41

    Πέραν της πλάκας, οι αγωνιζόμενοι στην αγγλία κανανε το εξής: Κόβανε τα μπράτσα στο στέλεχος, και προσάρμοζαν διπλού βήματος βίδες και παξιμάδια. Ξεβιδώνοντας την βίδα, το στέλεχος κονταίνει, βιδώνοντας μακραίνει. Και έτσι χωρίς να χρειάζεται ούτε λύσιμο ούτε τίποτα, μπορούσαν εύκολα να ρυθμίζουν κατά βούληση το ύψος της ανάρτησης, πιο εύκολα κι από τέντωμα της αλυσίδας.

    Τέσπα ωραίο βγήκε.


    Διακρίνονται οι σπείρες του ελατηρίου από το αμορτισέρ, το ψαλίδι, ολίγον τροχός, και ο μηχανισμός του μοχλικού.


    Όλο μαζί το καμάρι μου!
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 28.01.11 22:45

    Αααα σ' αυτό το μηχανάκι έκανες τη μοντίφα;!
    Ερώτηση: Γιατί να κάνεις κάτι τέτοιο σε ένα μηχανάκι που το' χεις μέσα στο σπίτι (διακοσμητικό πια, φαντάζομαι);! confused


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 28.01.11 22:47

    Διακοσμητικο - ξεδιακοσμητικο, η λογικη είναι, αν χρειαστεί, μπαίνει βενζίνη, μπαταρία ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ (από τεχνική άποψη). Να μην χρειάζεται απολύτως τπτ τεχνικό.

    Το συγκεκριμένο μάλιστα έχει μπαταρία.


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Caracal στις 28.01.11 22:49, 1 φορά
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 28.01.11 22:48

    Caracal έγραψε:ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ.

    Blink Blink Blink

    Από το μπαλκόνι;!;!;!;! Razz Razz Razz T T T


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 28.01.11 22:50

    Εγώ θα του δώσω 20 ευρώ και όπου θέλει ας πάει μόνο του.

    Laughing
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 58
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 29.01.11 0:54

    Ψτ, Μιχάλη, δεν του δίνεις κάτι τις παραπάνω, μήπως έρθει μέχρι Καβάλα μεριά;
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 29.01.11 4:02

    Μπορει να έρθει κανά Africa εκεί, οπότε μην θέλει κιόλο το HRC δικό της η Καβάλα...

    Spite
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Μια ιστορία βλακείας, ανοησίας και κουταμάρας.

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 29.01.11 14:20

    Ωραία συλλογή έχεις Respect

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.06.18 2:23