VFRh - VFR Club Hellas


    Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Μοιραστείτε
    avatar
    Ledbyzeppelin
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/02/2011
    Mηνύματα : 118
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 FI
    Κράνος : Tacachi TK170

    Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Ledbyzeppelin Την / Το 26.03.11 1:23

    Καλησπερα παιδια,
    χθες μετα απο μια βολτα στην ηλιολουστη Θεσσαλονικη πατησα μια βιδα η οποια καρφωθηκε στο κεντρο του μπροστινου λαστιχου μου. Το κακο ειναι οτι το λαστιχο ειναι ενα Pirelli Diablo μολις 2 εβδομαδων Crying or Very sad Δεν προλαβα ουτε καν να το στρωσω (εκανε μολις 150 χλμ).
    Πηγα αμεσα σε εναν μαστορα , βαλαμε κορδονακι προσωρινα (απο αυτα που καιμε πρωτα και μπηγουμε μετα), και το χω σπιτι και σκεφτομαι τι να του κανω!!! Ο μαστορας μου ειπε να περασω ξανα και να κανουμε επισκευη με μανιταρι.
    Απο την αλλη απο οσα διαβαζω και απο γνωμες , μου προτεινουν καλυτερα να το αλλαξω για να χω το κεφαλι μου ησυχο...μα την τσεπη μου αδεια!!!! Wall
    Και λεω εγω , ωραια αλλαζω παλι λαστιχο και σε μια βδομαδα ξαναπαταω βιδα, και παει λεγοντας με τους πανεμορφους, πεντακαθαρους ευρωπαικων προδιαγραφων δρομους της Θεσσαλονικης μας . Θα αλλαζω παντοτε λαστιχο? Worthy
    Αν βαλω μανιταρι ειναι επιφοβο? Και οπως εγραψε ο Παναγιωτης Κ. σε αλλο θεμα , η επισκευη με ΜΑΣΟΝΙ ειναι ενδεδειγμενη και σιγουρη ασφαλης λυση? Και αν ναι γνωριζουμε κανεναν καλο μαστορα στην Θεσσαλονικη να μου την κανει???
    Σκεφτομαι να παρω τηλ τον μαστορα που μου περασε τα λαστιχα (εκει πισω απο το Ιπποκρατειο) να δουμε αν μπορουμε να βρουμε καποια αλλη λυση.
    Τα φωτα σας παιδια γιατι με οσα διαβασα βλεπω ως μονοδρομο την αλλαγη ελαστικου....
    avatar
    Seelenheil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/12/2009
    Mηνύματα : 294
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : ST-1300 / 2004
    Κράνος : Shark Skwal

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Seelenheil Την / Το 26.03.11 2:20

    Εδώ στους ευρωπαικών προδιαγραφών δρόμους της Ολλανδίας, όταν πάτησα μια βίδα η αλλαγή ήταν μονόδρομος... Αν η χρήση που κάνεις στη μηχανή είναι νορμάλ, τότε ίσως αξίζει η επισκευή. Αλλά για να βάζεις Diablo, μάλλον αλλού το πας το εργαλείο, οπότε θα σου πρότεινα να το αλλάξεις, για να στρίβεις χωρίς πολλές ανησυχίες!
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 26.03.11 8:14

    Μην ακους τι λενε για αλλαγη ελαστικων και τα σχετικα λες και εχουμε τα εκατομυρια στην τσεπη μας ,αυτο που θα κανεις ειναι να πας να βαλεις το συντομοτερο δυνατον ενα εςωτερικο μπαλωμα στο λαστιχο και θα εισαι ενταξει μεχρι να τα αλλαξεις μετα απο 3 χρονια,θα σου στοιοχισει γυρω στα 7 ε
    avatar
    xristos280
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/08/2009
    Mηνύματα : 489
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR 800 2009
    Κράνος : SHOEI XR 1000 crest

    Χρήστος

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από xristos280 Την / Το 26.03.11 10:39

    dirty έγραψε:Μην ακους τι λενε για αλλαγη ελαστικων και τα σχετικα λες και εχουμε τα εκατομυρια στην τσεπη μας ,αυτο που θα κανεις ειναι να πας να βαλεις το συντομοτερο δυνατον ενα εςωτερικο μπαλωμα στο λαστιχο και θα εισαι ενταξει μεχρι να τα αλλαξεις μετα απο 3 χρονια,θα σου στοιοχισει γυρω στα 7 ε



    Συμφωνώ απόλυτα με τον dirty φίλο μου .

    Πάτησα καρφί την 2η μέρα αγοράς του VFR μου και δεν ξανά ασχολήθηκα μέχρι τα 14.000χλμ που τα άλλαξα κανένα πρόβλημα, ούτε καν έξτρα πίεση δεν χρειάστηκε ποτέ
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 26.03.11 10:52

    Συμφωνω με τον "βρωμικο" Δημητρη Razz Thumbsup

    Μια επισκευη (οπωσδηποτε με εσωτερικο μπαλωμα) σε ενα βουλκανιζατερ εμπιστοσυνης, θα την τολμουσα Wink
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1053
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 26.03.11 10:56

    Κοιταξε και αυτο το θεμα που ειχα ανοιξει οταν μου ειχε συμβει και εμενα:
    http://www.vfrh.net/t2084-topic

    Εγω παντως τοτε το αλλαξα 1. επειδη δεν εβρισκα μαγαζι να μου βαλει μανιταρι στο μπροστινο καθως εδω (Αγγλια) απαγορευεται δια ροπαλου και 2. επειδη ειμουνα ετοιμος να φυγω για πανευρωπαϊκες διακοπες και δεν ηθελα να ειμαι συγκρατημενος σχετικα με τις ταχυτητες.

    cheers
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1134
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 26.03.11 15:01

    Κι εγώ σου προτείνω να βάλεις μπάλωμα.

    Κυκλοφορούσα 1 χρόνο με μπαλώμενο ελαστικό και δεν είχα κανένα πρόβλημα.


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    da_beazt
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/03/2010
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : Honda CBF 2005 ABS, Honda Transalp 2002 και τέρμα τα ιταλικά
    Κράνος : ARAI chaser, ARAI tour-x 3, HJC FS-10, CABERG V2 407, LOUIS jet and PROBIKER S2

    Κοίτα που πας γιατί θα πας εκεί που κοιτάς

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από da_beazt Την / Το 26.03.11 21:29

    Φίλε με το μπλε Fi εγώ πάτησα βίδα (σε σπείρες δηλαδή) ένα μήνα μετά την αγορά των ελαστικών στο tmax που είχα.Έκανα επισκευή με μανιτάρι και μέχρι που έδωσα το μηχανάκι (περίπου 8000 χλμ μετά) δεν είχα ποτέ θέμα με το λάστιχο. Σημειώνω απλώς ότι με αυτό το ελαστικό έκανα και μια εντουροβόλτα 10 χλμ όταν πήγσινα στην Πάργα (πανελλήνια 2010 ναι με το tmax) και ούτε εκεί είχα κάποιο θέμα.\

    Επίσης για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο καλό είναι να πάρεις ένα ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ μανόμετρο χειρός. Από αυτά που κρατάνε τον αέρα μέσα και μετά πρέπει να τα εκτονώσεις. Το να μπορείς να ελέγχεις την πίεση με το δικό σου αξιόπιστο εργαλείο και να μην επαφίεσαι στα συχνά κακοσυντηρημένα μανόμετρα των βενζινάδικων θα σε γλιτώσει από πολλές ανησυχίες. Τιμή να υπολογίζεις από 25-35€ (το δικό μου το michelin το πήρα 30€ και το κουβαλώ πάντα μαζί μου).
    avatar
    ΠΑΝΕΑΣ
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/01/2010
    Mηνύματα : 707
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
    Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

    Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από ΠΑΝΕΑΣ Την / Το 27.03.11 11:13

    xristos280 έγραψε:
    dirty έγραψε:Μην ακους τι λενε για αλλαγη ελαστικων και τα σχετικα λες και εχουμε τα εκατομυρια στην τσεπη μας ,αυτο που θα κανεις ειναι να πας να βαλεις το συντομοτερο δυνατον ενα εςωτερικο μπαλωμα στο λαστιχο και θα εισαι ενταξει μεχρι να τα αλλαξεις μετα απο 3 χρονια,θα σου στοιοχισει γυρω στα 7 ε



    Συμφωνώ απόλυτα με τον dirty φίλο μου .

    Πάτησα καρφί την 2η μέρα αγοράς του VFR μου και δεν ξανά ασχολήθηκα μέχρι τα 14.000χλμ που τα άλλαξα κανένα πρόβλημα, ούτε καν έξτρα πίεση δεν χρειάστηκε ποτέ

    Κώστα, συμφωνώ με τα παιδιά. Κάνε ένα εσωτερικό μπάλωμα και θα είσαι εντάξει. Το κόστος μικρό και είναι πολύ καλύτερο από το απλό κορδονάκι το οποίο, μπορεί να χάνει αέρα μετά από λίγο καιρό.
    Το έχω πάθει στο CB. Kι εμένα λάστιχα δύο εβδομάδων, πρόκα σε διακοπές, κορδονάκι και μετά από μισό χρόνο, έχανε αέρα από εκεί. Βγάλαμε το λάστιχο και βάλαμε εσωτερικό μπάλωμα και όλα εντάξει!!
    avatar
    Ledbyzeppelin
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/02/2011
    Mηνύματα : 118
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 FI
    Κράνος : Tacachi TK170

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Ledbyzeppelin Την / Το 27.03.11 13:38

    ΠΑΝΕΑΣ έγραψε:
    xristos280 έγραψε:
    dirty έγραψε:Μην ακους τι λενε για αλλαγη ελαστικων και τα σχετικα λες και εχουμε τα εκατομυρια στην τσεπη μας ,αυτο που θα κανεις ειναι να πας να βαλεις το συντομοτερο δυνατον ενα εςωτερικο μπαλωμα στο λαστιχο και θα εισαι ενταξει μεχρι να τα αλλαξεις μετα απο 3 χρονια,θα σου στοιοχισει γυρω στα 7 ε



    Συμφωνώ απόλυτα με τον dirty φίλο μου .

    Πάτησα καρφί την 2η μέρα αγοράς του VFR μου και δεν ξανά ασχολήθηκα μέχρι τα 14.000χλμ που τα άλλαξα κανένα πρόβλημα, ούτε καν έξτρα πίεση δεν χρειάστηκε ποτέ

    Κώστα, συμφωνώ με τα παιδιά. Κάνε ένα εσωτερικό μπάλωμα και θα είσαι εντάξει. Το κόστος μικρό και είναι πολύ καλύτερο από το απλό κορδονάκι το οποίο, μπορεί να χάνει αέρα μετά από λίγο καιρό.
    Το έχω πάθει στο CB. Kι εμένα λάστιχα δύο εβδομάδων, πρόκα σε διακοπές, κορδονάκι και μετά από μισό χρόνο, έχανε αέρα από εκεί. Βγάλαμε το λάστιχο και βάλαμε εσωτερικό μπάλωμα και όλα εντάξει!!


    Kαλημερα παιδια,
    ευχαριστω για τις συμβουλες σας, τελικα αποφασισα να μην αλλαξω λαστιχο (κριμα ειναι σε τοσο καινουριο ελαστικο), προς το παρον το οδηγω κανονικα , με το κορδονακι μεσα.Εχω ηδη οργανο ελεγχου πιεσης ελαστικων , οποτε ελεγχω τις πιεσεις, και δειχνει οτι δεν χανει τιποτα!!!!!
    Η επομενη κινηση θα ειναι να βρω καποιον καλο μαστορα να κανουμε εσωτερικο μπαλωμα (με μασονι ενδεικνυται απ οτι καταλαβα) , αληθεια εχετε να προτεινετε κανεναν σε Θεσσαλονικη και περιξ??? Να παω καλυτερα σε συνεργειο μοτοσυκλετων ή σε οποιοδηποτε βουλκανιζατερ?
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 27.03.11 14:49

    Καλύτερα όχι σε οποιοδήποτε βουλκανιζατερ αν δεν θες να ρισκάρεις σχετικά με το πως θα δέσουν-λύσουν τον τροχό (+δαγκάνα(ες)). Προτείνω να πας σε κατάστημα που ειδικεύεται σε ελαστικά μοτοσυκλετών... cheers
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 27.03.11 22:38

    Θα σου πρότεινα ένα μαγαζί πίσω απο την agio στην Καραμανλή.
    Δεν θυμάμαι πως το λένε.
    avatar
    padelis
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : ήταν κάποτε VFR RC46
    Κράνος : SHOEI XR 1000

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από padelis Την / Το 27.03.11 22:40

    SCORPIOS έγραψε:Θα σου πρότεινα ένα μαγαζί πίσω απο την agio στην Καραμανλή.
    Δεν θυμάμαι πως το λένε.

    ok wheel
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 28.03.11 0:49

    Φίλε, αυτά που σού λένε οι απο πάνω. Πάνε βάλε ένα μασσόνι σε άθρωπο που ξέρει την δουλειά και είσαι τζέτ.
    Το ίδιο έπαθα και εγώ την πρώτη μέρα που πήρα την μηχανή (απο Αθήνα) με λάστιχα ημέρας. Κορδόνι και ταξίδι μέχρι Καβάλα, σωστή επισκευή την επομένη και έκτοτε είμαι με το ίδιο λάστιχο (και όπως ξέρουν όσοι έχουμε βολτάρει μαζί, δεν είμαι και κάνα φρόνιμο παιδάκι).
    avatar
    Ledbyzeppelin
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/02/2011
    Mηνύματα : 118
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 FI
    Κράνος : Tacachi TK170

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Ledbyzeppelin Την / Το 28.03.11 15:18

    Φιλε Παναγιώτη αυτο ακριβώς θέλω να κάνω. . . Βέβαια οι μάστορες που μιλησα ως τωρα κανουν επιδιορθωση μόνο με μανιτάρι ,και κανείς μασονι.
    Ειναι πολυ προτιμοτερο να γινει η επιδιορθωση με μασονι?γιατι προς το παρον δε βρισκω μάστορα.
    Ειναι μεγάλη η διαφορα τους?
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 28.03.11 17:56

    Όχι, δεν είναι μεγάλη, πάνε για μαιταράκι (ή αλλιώς ομπρελλίτσα) και είσαι τζετ. Βγάλε όμως το κορδόνι ΑΜΕΣΑ
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 28.03.11 20:16

    Πηγαινε στον Αδαμογλου Βεργο τον γεοτονα σου στον Α Αθανασιο
    avatar
    Ledbyzeppelin
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/02/2011
    Mηνύματα : 118
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 FI
    Κράνος : Tacachi TK170

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Ledbyzeppelin Την / Το 29.03.11 19:39

    Λες φιλε Dirty να προτιμησω παπουτσι απο τον τοπο μου???? Razz
    Thanks φιλε μου, θα τον εχω υποψιν
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 29.03.11 20:36

    Ειναι δυνατον καθε φορα που παταμε προκα να αλλαζουμε και λαστιχο Doh!
    και αμα οταν φυγεις απο τον λαστιχα και μεχρι να ξαναπας σπιτι ξαναπατησεις ; ..... ε !! παλι λαστιχο ;


    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 29.03.11 20:43

    Sorry που θα σας απογοητεύσω, αλλά με παρόμοιες πατέντες έχουν πειραματιστεί κατά καιρούς ΟΛΕΣ οι μεγάλες εταιρείες και παντού το πρόβλημα ήταν ΕΝΑ. Η πρόκα που την πατάς και ΜΕΝΕΙ πάνω στο λάστιχο.

    Ας το κάνουμε λοιπόν πιο κατανοητό: Σήμερα, πατάς ένα καρφί και (είτε το πάρεις το καρφί μαζί σου, είτε το αφήσεις), το λάστιχο σου, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ, χάνει τον αέρα του, είτε αργά αν έχεις tubeless, είτε πιο γρήγορα αν έχεις σαμπρέλα, πάντα όμως προοδευτικά, δίνοντας σου τον χρόνο, αν έχεις μια στοιχειώδη γνώση της συμπεριφοράς του οχήματος σου, να αντιληφθείς τι συμβαίνει και να πράξεις αναλόγως. Με άλλα λόγια, ακόμη και να μείνει μέσα το καρφί, την παίρνεις χαμπάρι, και κάποια στιγμή το βγάζεις και φτιάχνεις το λαστιχο.
    ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ, αυτό είναι το θέμα.

    Πάμε τώρα στα διάφορα ¨μαγικά ζουμιά¨: Αν η πρόκα βγει από το λάστιχο, στην καλύτερη το ζουμί ¨δουλεύει¨, οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά, στη χειρότερη είναι άχρηστο, οπότε γαμωσταυρίζεις τον αγύρτη που σου το πούλησε και κάνεις ό,τι θα έκανες, δηλαδή πάς και το φτιάχνεις. Αν όμως το καρφί μείνει πάνω στο λαστιχο; Δεν παίρνεις χαμπάρι τίποτα, μέχρι……….

    Ας πούμε πως πατάς ένα καρφί σήμερα. Πότε θα κάνεις οπτικό έλεγχο τα λάστιχα σου; Μάλλον όχι σύντομα, έτσι; Και αύριο το πρωί πας στη δουλειά σου, μετά για καφέ (Πέμπτη γαρ) κλπ κλπ. Και κάνεις και μια κοντινή εκδρομή το Σαββατοκύριακο, και περνάνε οι βδομάδες και όλο αυτό το διάστημα το καρφί δουλεύει. Αργά και σταθερά, με κάθε επιτάχυνση και επιβράδυνση, σε κάθε λακκούβα και στροφή, όλο και τρίβεται μέσα στη γόμα, κόβει και από κανένα λινό, ώσπου……. Αύγουστος, δικάβαλος και φουλ μπαγκάζια, εθνική, δεν είσαι και κάνας κουλός να πηγαίνει με το όριο των 130, περισσότερες καταπονήσεις στο λάστιχο, παραπάνω θερμοκρασία και πιέσεις, και:
    ………ΜΠΑΜ…………


    Τρομάξατε, έτσι δεν είναι;

    Που να δείτε πόσο τρόμαξε ο δοκιμαστής της Michelin όταν του έτυχε…….
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 29.03.11 20:50

    Στην Ευρώπη απαγορεύεται ρητά να επιδιορθώνεις λάστιχο μηχανής. Αν το κάνει λαστιχάς, χάνει την άδειά του.
    Στην Ευρώπη όμως έχουν και σοβαρούς μισθούς, με τους οποίους σου κοστίζει το λάστιχο 1/20τό του μηνιάτικου. Εδώ παίρνεις έναν φραπέ με αυτά. Very Happy

    Όπως λένε και οι σύντροχοι, και ειδικά ο Παναγιώτης που είναι γνώστης, βάλε ένα μανιτάρι και είσαι ΟΚ. Εμένα μου έχει τύχει 4(!) φορές τα τελευταία 5 χρόνια, πάντα με ολοκαίνουρια λάστιχα, πάντα το πισινό, και πάντα στην είσοδο της Αττικής οδού ξεκινώντας για μεγάλο ταξίδι. Mad

    Για να είσαι όμως εντελώς σίγουρος έχε στο νου σου το εξής: Αν είναι χοντρή ξυλόβιδα ας πούμε, υπάρχει περίπτωση να σου έκοψε λινά. Σε αυτήν την περίπτωση, θα το άλλαζα καλύτερα. Αν είναι καρφί, είναι μάλλον απίθανο, επειδή δεν σκαλώνει μπαίνοντας.

    Αν όμως νιώσεις κάτι σαν καρούμπαλο που χοροπηδάει, δεν έχει άλλη επιλογή από την αλλαγή.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 29.03.11 21:01

    Εγώ πάντως θα άλλαζα λάστιχο.
    Δέν ρισκάρεις με το μοναδικό μέρος της μηχανής που πατάει στην άσφαλτο.
    Δική μου άποψη πάντα Smile
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 29.03.11 21:24

    apostat έγραψε:Στην Ευρώπη απαγορεύεται ρητά να επιδιορθώνεις λάστιχο μηχανής. Αν το κάνει λαστιχάς, χάνει την άδειά του.
    Στην Ευρώπη όμως έχουν και σοβαρούς μισθούς, με τους οποίους σου κοστίζει το λάστιχο 1/20τό του μηνιάτικου. Εδώ παίρνεις έναν φραπέ με αυτά. Very Happy

    Όπως λένε και οι σύντροχοι, και ειδικά ο Παναγιώτης που είναι γνώστης, βάλε ένα μανιτάρι και είσαι ΟΚ. Εμένα μου έχει τύχει 4(!) φορές τα τελευταία 5 χρόνια, πάντα με ολοκαίνουρια λάστιχα, πάντα το πισινό, και πάντα στην είσοδο της Αττικής οδού ξεκινώντας για μεγάλο ταξίδι. Mad

    Για να είσαι όμως εντελώς σίγουρος έχε στο νου σου το εξής: Αν είναι χοντρή ξυλόβιδα ας πούμε, υπάρχει περίπτωση να σου έκοψε λινά. Σε αυτήν την περίπτωση, θα το άλλαζα καλύτερα. Αν είναι καρφί, είναι μάλλον απίθανο, επειδή δεν σκαλώνει μπαίνοντας.

    Αν όμως νιώσεις κάτι σαν καρούμπαλο που χοροπηδάει, δεν έχει άλλη επιλογή από την αλλαγή.

    Thumbsup Thumbsup Σωστος .
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 29.03.11 21:31

    Παναγιώτης Κ. έγραψε:Sorry που θα σας απογοητεύσω, αλλά με παρόμοιες πατέντες έχουν πειραματιστεί κατά καιρούς ΟΛΕΣ οι μεγάλες εταιρείες και παντού το πρόβλημα ήταν ΕΝΑ. Η πρόκα που την πατάς και ΜΕΝΕΙ πάνω στο λάστιχο.

    Ας το κάνουμε λοιπόν πιο κατανοητό: Σήμερα, πατάς ένα καρφί και (είτε το πάρεις το καρφί μαζί σου, είτε το αφήσεις), το λάστιχο σου, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ, χάνει τον αέρα του, είτε αργά αν έχεις tubeless, είτε πιο γρήγορα αν έχεις σαμπρέλα, πάντα όμως προοδευτικά, δίνοντας σου τον χρόνο, αν έχεις μια στοιχειώδη γνώση της συμπεριφοράς του οχήματος σου, να αντιληφθείς τι συμβαίνει και να πράξεις αναλόγως. Με άλλα λόγια, ακόμη και να μείνει μέσα το καρφί, την παίρνεις χαμπάρι, και κάποια στιγμή το βγάζεις και φτιάχνεις το λαστιχο.
    ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ, αυτό είναι το θέμα.

    Πάμε τώρα στα διάφορα ¨μαγικά ζουμιά¨: Αν η πρόκα βγει από το λάστιχο, στην καλύτερη το ζουμί ¨δουλεύει¨, οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά, στη χειρότερη είναι άχρηστο, οπότε γαμωσταυρίζεις τον αγύρτη που σου το πούλησε και κάνεις ό,τι θα έκανες, δηλαδή πάς και το φτιάχνεις. Αν όμως το καρφί μείνει πάνω στο λαστιχο; Δεν παίρνεις χαμπάρι τίποτα, μέχρι……….

    Ας πούμε πως πατάς ένα καρφί σήμερα. Πότε θα κάνεις οπτικό έλεγχο τα λάστιχα σου; Μάλλον όχι σύντομα, έτσι; Και αύριο το πρωί πας στη δουλειά σου, μετά για καφέ (Πέμπτη γαρ) κλπ κλπ. Και κάνεις και μια κοντινή εκδρομή το Σαββατοκύριακο, και περνάνε οι βδομάδες και όλο αυτό το διάστημα το καρφί δουλεύει. Αργά και σταθερά, με κάθε επιτάχυνση και επιβράδυνση, σε κάθε λακκούβα και στροφή, όλο και τρίβεται μέσα στη γόμα, κόβει και από κανένα λινό, ώσπου……. Αύγουστος, δικάβαλος και φουλ μπαγκάζια, εθνική, δεν είσαι και κάνας κουλός να πηγαίνει με το όριο των 130, περισσότερες καταπονήσεις στο λάστιχο, παραπάνω θερμοκρασία και πιέσεις, και:
    ………ΜΠΑΜ…………


    Τρομάξατε, έτσι δεν είναι;

    Που να δείτε πόσο τρόμαξε ο δοκιμαστής της Michelin όταν του έτυχε…….


    Δεν θα διαφωνησω μαζι σου ,αλλα ομως αυτο που λες δεν ειναι ουτε το απολυτο ουτε και συνηθες ,να μην τρομοκρατουμαστε , δεν ειναι ολοι οι οδηγοι καβαλαμε φυγαμε και δεν κοιταμε τιποτα , οχι πως δεν μπορει να γινει .

    Εχει γινει ομως και ΜΠΑΜ ξαφνικο σε φιλο μου χωρις καμια επισκευη στο λαστιχο ,κατι πατησε στο επιτοπου και τη γλητωσε ευτηχως με λιγα .Το μπαμ μπορει να γινει και χωρις τη χρηση του jel αν δεν παρεις χαμπαρι τον εισβολεα για καιρο και σε αυτη την περιπτωσητο ιδιο μπορει να συμβει . Στις δυο ροδες που ειμαστε ολα μπορουν να συμβουν , αλλα και πολλα μπορουμε να γλυτωσουμε ελενχοντας τακτικα.

    Και ακριβως επειδη αφηνουμε την τυχη μας πανω σε σε δυο ροδες και αμα εισαι και λιγο γρηγορουλης και το κυνηγας το εργαλειο σου οφειλεις να ελενχεις τα λαστιχα σου αρκετα τακτικα , σχεδον πριν απο καθε διαδρομη .

    Εγω παντως το κανω αρκετα συχνα πριν ξεκινησω για καπου , και οντος μια φορα ηταν μια βιδα στο πισω και της ειχα κανει τι κεφαλι γουλι σαν το δικο μου , ε την αλλη μερα .....

    Ειναι πολυ σημαντικος ο ελενχος πριν τη διαδρομη , μπορει να σε γλυτωσει ......
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Tην πατησα.... την προκα , και τωρα τι κανω???

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 29.03.11 21:33

    Fanrider έγραψε:Ειναι πολυ σημαντικος ο ελεγχος πριν τη διαδρομη, μπορει να σε γλυτωσει ......

    Με μεγάλα γράμματα, να το εμπεδώσουμε όλοι........

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 18.11.17 1:04