VFRh - VFR Club Hellas


    2 wheel drive από την Christini

    Μοιραστείτε
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    2 wheel drive από την Christini

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 31.03.11 23:29

    Η έδρα της είναι στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ και η δουλειά της πριν την παρουσίαση της δικής τους άποψης για μια μοτοσυκλέτα με κίνηση σε δυο τροχούς, ξεκινάει το 2000.
    Η Christini Technologies έχει εξελίξει ένα σύστημα για να πηγαίνει ισχύς στον μπροστινό τροχό βασισμένο μόνο σε μηχανικές λύσεις και χωρίς καμιά υδραυλική διάταξη, και δίχως τις απώλειες που αυτές προκαλούν. Η μετάδοση της κίνησης αρχίζει με μια έξτρα αλυσίδα που ξεκινά από το μπροστινό γρανάζι κίνησης, στη συνέχεια υπάρχει άξονας με κωνικά γρανάζια που περνά μέσα από τον λαιμό του πλαισίου, για να συνεχίζουν μετά δυο “ντίζες” παράλληλες με τα καλάμια να “κατεβάσουν” την ισχύ στο ειδικά διαμορφωμένο κέντρο του τροχού. Το σύστημα ζυγίζει συνολικά 6,8 κιλά και καταναλώνει λιγότερο από το ένα δέκατο της ισχύος για να λειτουργήσει, όπως λένε οι κατασκευαστές του, ενώ δεν χρειάζεται ειδικά εργαλεία για τη συντήρησή του. Ο Steve Christini που είναι ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της εταιρείας αποφάσισε να διαθέσει δυο μοντέλα με κίνηση και στους δυο τροχούς το φθινόπωρο του 2011. Το ένα με κινητήρα Honda CRF450 που λέγεται Christini AWD 450 και το AWD300 με δίχρονο κινητήρα Gas Gas 300 κυβικών. Μοτοσυκλέτες εκτός δρόμου με δίχρονους ή τετράχρονους κινητήρες εξοπλισμένες με το σύστημα Christini χρησιμοποιούνται και δοκιμάζονται από αρκετούς αναβάτες ήδη για χρόνια, και μάλιστα τα τέσσερα προηγούμενα και σε αγώνες. Τώρα όμως είναι η πρώτη φορά που θα προσφέρουν ολόκληρη μοτοσυκλέτα, σαν ανεξάρτητος κατασκευαστής. Υπάρχουν και άλλες δυνατότητες για να αποκτήσεις το σύστημά τους, χωρίς να αγοράσεις την μοτοσυκλέτα τους, όπως να τους στείλεις ένα πλαίσιο που διαθέτεις και να στο στείλουν τροποποιημένο μαζί με τα υπόλοιπα για να τα τοποθετήσεις μόνος. Δεν είναι καθόλου κακή προοπτική για την αναβάθμιση κάποιας μοτοσυκλέτας, ιδιαίτερα εάν έχεις αρχίσει να την βαριέσαι.






    Η κίνηση μεταδίδεται από το γρανάζι μέσω αλυσίδας


    Με άξονα μεταφέρεται η κινηση στο τροποποιημένο λαιμό της μοτοσυκλέτας


    Με κωνικά γρανάζια μεταφέρεται η κίνηση σε άξονες προσαρμοσμένους κάτω απο την πλάκα του σταυρού




    Οι άξονες που μεταφέρουν την κίνηση πρός στο κέντρο του τροχού


    Εδώ το το κέντρο του τροχού που μεταδίδει την κίνηση


















    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: 2 wheel drive από την Christini

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 01.04.11 10:03

    Από τότε που είδα το υδραυλικό σύστημα του DuoTrack της Yamaha, αναρωτιόμουν γιατί δεν το κάνανε έτσι. Επιπλέον, θα ήταν απείρως πιο εύκολο και καλοστημένο αν ήταν από την αρχή σχεδιασμένο για 2x2.

    Το μόνο που μπορώ να φανταστώ ότι δεν θα είναι καλό, είναι η σταθερή κατανομή ροπής μπροστά πίσω. Δεν είναι οπωσδήποτε το ζητούμενο, ειδικά σε off road.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: 2 wheel drive από την Christini

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 01.04.11 10:21

    Εμένα πάλι ρε αδέλφια το υδραυλικό μου φαίνεται πιο αξιόπιστο, και προπάντων με εύκολα ρυθμιζόμενο % μεταφοράς της ροπής μπρος !!!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.11.17 1:59