VFRh - VFR Club Hellas


    Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Μοιραστείτε
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 07.04.11 19:03

    Εχοντας πια αφησει το VFR στην Ελλαδα, εχει γινει το αυτοκινητο που δεν εχω. Κανω το Αθηνα-Τρικαλα-Βολος-Αθηνα αρκετες φορες το χρονο και ολα τα προηγουμενα χρονια ταξιδευα με το Transalp, το οποιο καλο και αγιο αλλα out-of-its-depth για τετοια γρηγορα ταξιδια (οχι οτι δεν τα κανει, αλλα με φορτιο/συνεπιβατη και αερα το πιεζει κανεις για να παει με 140-150χμω - και πινει και αρκετη βενζινη).

    Το VFR μου θυμιζει το Golf GTI που εχω αυτοκινητο εδω: γρηγορο, απολυτα ασφαλες, ξεκουραστο και μπορει να παιξει και λιγο κανεις Wink Ηρθα την περασμενη Κυριακη δικαβαλος Βολος-Τρικαλα και τη Δευτερα Τρικαλα-Αθηνα με "ωρα του παιδιου" στο Δομοκο - αν και το ετερο ολοκληρο πισω μου ειπε στο φαναρι της Λαμιας οτι εχυσε μισο κιλο κρυο ιδρωτα, no need for a diet then lol!

    Ταξιδευοντας συνεχεια με 160-170χμω και καμια φορα με 180χμω (απο κει και πανω ο/η πισω την ακουει λιγο), τα χιλιομετρα φευγουν χωρις να τα καταλαβει κανεις. Η κλασικη εξοδος/σταση Καμμενα Βουρλα για καφεδακι εγινε μονο για το "τελετουργικο" ενω με το TA επρεπε να σταματησει κανεις. Ουτε ο αερας σε πειραζει/επηρεαζει (η αχιλλειος πτερνα των on-off) ουτε τιποτα. Εκαψε δε με τετοιες ταχυτητες, δικαβαλο και δυο βαλιτσες (και με αερα) 8.4 λτ/100χμ, πολυ λογικα.

    Επρεπε να ειχα κανει την τραμπα πιο νωρις αλλα ...it's never too late Smile

    cheers
    avatar
    xristos280
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/08/2009
    Mηνύματα : 489
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR 800 2009
    Κράνος : SHOEI XR 1000 crest

    Χρήστος

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από xristos280 Την / Το 07.04.11 21:12

    Όποτε ξαναέρθεις Βόλο πάρε κανένα τηλ. για καφεδάκι …

    Respect VFR Respect
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 07.04.11 21:35

    Έτσι-έτσι να τα ακούνε μερικοί...
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1126
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Astral-X StarFlag, Arai Quantum F Okada

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 07.04.11 21:45

    Φίλε Γιώργο, έχεις δίκιο. Το VFR είναι πολύ ωραίο στα ταξίδια και στα χαλαρά και στα γρήγορα.
    Αυτονομία με τα 22 λίτρα που έχουμε, έχω δει μέχρι και 360 χλμ. με δύο άτομα, βαλίτσα και tank-bag μεγάλο, που είναι πολύ καλά. Βέβαια δεν το ζόρισα, χαλαρά και ήρεμα μέχρι 140χλμ., 150χλμ. σε καμμία προσπέραση.

    Αυτό που σκεφτόμουν όμως είναι μήπως με 17Τ μπροστινό γρανάζι αντί για 16Τ που έχει τώρα έχω πιο χαλαρή λειτουργία, δηλαδή στα 140χλμ. που είναι η ταχύτητα ταξιδιού να έχουμε λιγότερες από 6.000 στροφές, που δουλεύει τώρα.
    Κατ' αρχήν, μπαίνει το πιο μεγάλο γρανάζι?
    Η διαφορά στο "τράβηγμα" με το πιο μακρύ γρανάζωμα θα είναι πολύ αισθητή ή δεν θα φαίνεται καν?


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 07.04.11 23:57

    Roberto_Diavolo έγραψε:
    Αυτό που σκεφτόμουν όμως είναι μήπως με 17Τ μπροστινό γρανάζι αντί για 16Τ που έχει τώρα έχω πιο χαλαρή λειτουργία, δηλαδή στα 140χλμ. που είναι η ταχύτητα ταξιδιού να έχουμε λιγότερες από 6.000 στροφές, που δουλεύει τώρα.
    Κατ' αρχήν, μπαίνει το πιο μεγάλο γρανάζι?
    Η διαφορά στο "τράβηγμα" με το πιο μακρύ γρανάζωμα θα είναι πολύ αισθητή ή δεν θα φαίνεται καν?

    Φιλε "Ροβερτο", κατα τη γνωμη μου και για το στυλ που οδηγω (ειμαι γνωστος βαρυχερης Very Happy) η 6η ταχυτητα του VTEC μου φαινεται μαλλον μακρια και overdrive. Βαζοντας 17αρι γραναζι μπροστα - που υπαρχει και μπαινει χωρις προβλημα σχετικα με το μηκος της αλυσιδας - πιστευω οτι θα μακρυνει υπερβολικα την 6η, σε στυλ over-overdrive, τοσο που σε ταχυτητες προ-VTEC θα εχει πια πολυ λιγο τραβηγμα και ροπη. Επισης θα μακρυνουν πολυ η 2η και η 3η για μεσα στην πολη. Βεβαια η δοκιμη ειναι πολυ ευκολη και ανεξοδη αν θελεις να δεις τι παιζει.

    Εγω παντως ετοιμαζομαι να βαλω γραναζι 44 αντι για 43 πισω (το εχω ηδη παρει) ωστε να δωσω λιιιγο ακομη νευρο στην 6η χωρις να χαλασω πιστευω τις τουριστικες της ικανοτητες. Οταν μαλιστα αλλαξω αλυσιδα θα δοκιμασω και 45αρι γραναζι καθως αυτο χρειαζεται μεγαλυτερο μηκος αλυσιδας για να καθησει σωστα ο πισω τροχος. Φυσικα ολες αυτες οι αλλαγες χρειαζονται και speedohealer για να δειχνει σωστα το κοντερ οπως εχει ηδη γραφτει αλλου. Θα γραψω εντυπωσεις μολις δοκιμασω το 44αρι πισω για καποιο καιρο, συμπεριλαμβανομενων και ταξιδιων.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.04.11 0:00

    xristos280 έγραψε:
    Όποτε ξαναέρθεις Βόλο πάρε κανένα τηλ. για καφεδάκι …

    Τα λεμε συντομα στο Βολο λοιπον Wink

    cheers
    avatar
    ΠΑΝΕΑΣ
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/01/2010
    Mηνύματα : 707
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
    Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

    Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από ΠΑΝΕΑΣ Την / Το 08.04.11 0:21

    Kαι για να αλλάξετε φανέλες από τον ιδρώτα που θα ρίξετε κατεβαίνοντας το Δομοκό, κάνε και μία στάση στην Λαμία...

    Το δρόμο αυτό, τον έχω πάει πολλές φορές πάνω-κάτω, αλλά με το CB. Σαν φοιτητής στην Λάρισα, ήταν η διαδρομή που ακολουθούσα όταν είχα όχημα...
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.04.11 0:46

    ΠΑΝΕΑΣ έγραψε:Kαι για να αλλάξετε φανέλες από τον ιδρώτα που θα ρίξετε κατεβαίνοντας το Δομοκό, κάνε και μία στάση στην Λαμία...

    Μια απο τις επομενες φορες λοιπον προβλεπεται καφεδακι στη Λαμια με το Πανεα ...για να περασουμε ωραια Very Happy
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 08.04.11 7:51

    VFGeorge έγραψε:

    Φιλε "Ροβερτο", κατα τη γνωμη μου και για το στυλ που οδηγω (ειμαι γνωστος βαρυχερης Very Happy) η 6η ταχυτητα του VTEC μου φαινεται μαλλον μακρια και overdrive. Βαζοντας 17αρι γραναζι μπροστα - που υπαρχει και μπαινει χωρις προβλημα σχετικα με το μηκος της αλυσιδας - πιστευω οτι θα μακρυνει υπερβολικα την 6η, σε στυλ over-overdrive, τοσο που σε ταχυτητες προ-VTEC θα εχει πια πολυ λιγο τραβηγμα και ροπη. Επισης θα μακρυνουν πολυ η 2η και η 3η για μεσα στην πολη. Βεβαια η δοκιμη ειναι πολυ ευκολη και ανεξοδη αν θελεις να δεις τι παιζει.

    Εγω παντως ετοιμαζομαι να βαλω γραναζι 44 αντι για 43 πισω (το εχω ηδη παρει) ωστε να δωσω λιιιγο ακομη νευρο στην 6η χωρις να χαλασω πιστευω τις τουριστικες της ικανοτητες. Οταν μαλιστα αλλαξω αλυσιδα θα δοκιμασω και 45αρι γραναζι καθως αυτο χρειαζεται μεγαλυτερο μηκος αλυσιδας για να καθησει σωστα ο πισω τροχος. Φυσικα ολες αυτες οι αλλαγες χρειαζονται και speedohealer για να δειχνει σωστα το κοντερ οπως εχει ηδη γραφτει αλλου. Θα γραψω εντυπωσεις μολις δοκιμασω το 44αρι πισω για καποιο καιρο, συμπεριλαμβανομενων και ταξιδιων.

    περιμένουμε εντυπώσεις.... και το καθυστέρησες ηδη μπορω να σου πω.... Razz
    avatar
    ΠΑΝΕΑΣ
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/01/2010
    Mηνύματα : 707
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
    Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

    Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από ΠΑΝΕΑΣ Την / Το 08.04.11 9:18

    Να σας πω την αλήθεια, ήθελα κι εγώ να μακρύνω λίγο το βήμα του VFR. Έλεγα να βάλω μικρότερο κατά 1 ή 2 δοντια πίσω γρανάζι. Θα ήθελα σε ταξίδι, να έχει λιγότερες στροφές, μιάς και την έχω για κανένα ταξιδάκι. Την ζωντάνια δεν θα την χάσει φαντάζομαι. Το καλό είναι, ότι δεν χρειάζεται να μεγαλώσω την αλυσίδα με αυτή την κίνηση. Very Happy
    Το είχα δοκιμάσει, ανεπιτυχώς, στο CB, αλλά εκεί το είχα μακρύνει πάρα πολύ, σε σημείο που δεν μπορούσε να σηκώσει την έκτη και τελικά κατέληξα στα γρανάζια μαμά!!
    Στην επόμενη αλλαγή αλυσίδας και γραναζιών, θα κάνω το πείραμα...
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.04.11 12:09

    ΠΑΝΕΑΣ έγραψε:Να σας πω την αλήθεια, ήθελα κι εγώ να μακρύνω λίγο το βήμα του VFR. Έλεγα να βάλω μικρότερο κατά 1 ή 2 δοντια πίσω γρανάζι. Θα ήθελα σε ταξίδι, να έχει λιγότερες στροφές, μιάς και την έχω για κανένα ταξιδάκι. Την ζωντάνια δεν θα την χάσει φαντάζομαι. Το καλό είναι, ότι δεν χρειάζεται να μεγαλώσω την αλυσίδα με αυτή την κίνηση. Very Happy

    Ναι, 1 ή 2 δοντια διαφορα στο πισω γραναζι ειναι λιγοτερο δραστικη λυση απο 1 δοντι διαφορα στο μπροστα (περιπου κατα 1/3 ή 2/3 αντιστοιχα). Χωρις να ειμαι σιγουρος, νομιζω οτι το FI εχει λιγο κοντυτερη 6η συνολικα απο το VTEC (παρα το γεγονος οτι το μπροστινο γραναζι ειναι 17αρι) οποτε μια μικρη αυξηση της σχεσης ισως το κανει πιο ξεκουραστο στα ταξιδια.

    Αυτο που δεν ξερω ειναι αν βγαινει πισω γραναζι μικροτερο απο 43 (42 και 41) καθως η JT τουλαχιστο δεν βγαζει - βγαζει μονο 43, 44, 45 (www.jtsprockets.com/). Καλα πειραματα Smile
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 08.04.11 12:22

    Το σκέφτηκα και εγώ με το γρανάζι, έτσι ή αλλιώς, και κατέληξα να το αφήσω έτσι που είναι.
    Αν κονταίνεις τις σχέσεις, θα έχεις μια πιο νευρική έκτη κυρίως, μιας και στις χαμηλές σχέσεις η διαφορά είναι μηδαμινή. Το ίδιο ισχύει για τις χαμηλές, και αν μακραίνεις τις σχέσεις, με μια πιο ψόφια έκτη αλλά με περιθώρια μερικά χιλιόμετρα τελικής πριν μπει το VTec.

    Προσωπικά ταξιδεύω σχεδόν ακριβώς πριν μπει το VTec, οπότε με βολεύει πολύ που μπαίνει αμέσως αν το χρειαστώ, γιαυτό και το άφησα ως έχει.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 08.04.11 12:25

    apostat έγραψε:Το σκέφτηκα και εγώ με το γρανάζι, έτσι ή αλλιώς, και κατέληξα να το αφήσω έτσι που είναι.
    Αν κονταίνεις τις σχέσεις, θα έχεις μια πιο νευρική έκτη κυρίως, μιας και στις χαμηλές σχέσεις η διαφορά είναι μηδαμινή. Το ίδιο ισχύει για τις χαμηλές, και αν μακραίνεις τις σχέσεις, με μια πιο ψόφια έκτη αλλά με περιθώρια μερικά χιλιόμετρα τελικής πριν μπει το VTec.

    Προσωπικά ταξιδεύω σχεδόν ακριβώς πριν μπει το VTec, οπότε με βολεύει πολύ που μπαίνει αμέσως αν το χρειαστώ, γιαυτό και το άφησα ως έχει.

    Wink σωστός
    Very Happy
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.04.11 12:55

    apostat έγραψε:Το σκέφτηκα και εγώ με το γρανάζι, έτσι ή αλλιώς, και κατέληξα να το αφήσω έτσι που είναι.
    Αν κονταίνεις τις σχέσεις, θα έχεις μια πιο νευρική έκτη κυρίως, μιας και στις χαμηλές σχέσεις η διαφορά είναι μηδαμινή. Το ίδιο ισχύει για τις χαμηλές, και αν μακραίνεις τις σχέσεις, με μια πιο ψόφια έκτη αλλά με περιθώρια μερικά χιλιόμετρα τελικής πριν μπει το VTec.

    Προσωπικά ταξιδεύω σχεδόν ακριβώς πριν μπει το VTec, οπότε με βολεύει πολύ που μπαίνει αμέσως αν το χρειαστώ, γιαυτό και το άφησα ως έχει.

    Πολυ σωστα ολα τα παραπανω και γι'αυτο εχω "αργισει" να κανω τη μετατροπη με το ελαφρο κοντυμα που ελεγα πιο πανω. Απλα εχω παρατηρησει οτι η 2η και η 3η ειναι επισης λιγο μακριες για μεσα στην πολη ή για εξοδους σε κλειστα στροφιλικια και οτι η 6η χρειαζεται τουλαχιστο 120χμω και δεν εχει το τραβηγμα που θα ηθελα μεχρι να μπει το VTEC στις 7Κ rpm / 165χμω (μοντελο 2004, απο το 2006 μπαινει πιο νωρις) και συνηθως πρεπει να κατεβασω 5η σε επαρχιακους οταν ταξιδευω με <120χμω.

    Για τους παραπανω λογους εχω σκεφτει τη λυση του +1 ή +2 δοντια πισω. Αλλα φυσικα το προβλημα θα ειναι η μειωση της ταχυτητας που μπαινει το VTEC και πολλες φορες ταξιδευω με 160+ χμω δηλ. λιγο πριν μπει το VTEC στα 165χμω (αναφερομαι σε ταχυτητες στο κοντερ φυσικα). Με +1 δοντι πισω η ταχυτητα εμπλοκης του VTEC στην 6η θα ειναι 161.3 χμω και με +2 δοντια 157.7χμω, οποτε +1 δοντι πισω θα επιτρεπει ταξιδι με σχεδον 160χμω στο κοντερ.

    Τελος παντων, θα δοκιμασω συντομα και θα σας ενημερωσω Very Happy
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 08.04.11 12:59

    Coffee

    cheers
    avatar
    vagelis78
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/07/2009
    Mηνύματα : 982
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 ' 03
    Κράνος : Shoei XR1100

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από vagelis78 Την / Το 08.04.11 13:53

    Παντως εγω που εχω βαλλει ενα δοντι μικροτερο μπροστα γραναζι,εχω δει διαφορα σε κλειστα κομματια.
    Το "ξεπεταγμα" στην εξοδο ειναι καλυτερο και πιο αμεσο.
    Μεσα στην κινηση της πολης το ιδιο, χωρις ομως να φαινεται τεραστια διαφορα απο το μαμα σεταπ.
    Οσον αφορα τα ανοιχτα κομματια η εκτη ειναι πιο ζωηρη αλλα "τελειωνει" γρηγορα και η ταχυτητα
    ταξιδιου πριν μπει το vtec ειναι τα 140 χλμ/ωρα. ( 6800στροφες)
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από mak Την / Το 08.04.11 17:36

    Πραγματικά η Βέφα είναι εξαιρετικός χιλιομετροφάγος. Μπορείς να ταξιδεύεις για ώρες σβέλτα(~160km/h), αβίαστα, με σταθερότητα, ασφάλεια και οικονομία καυσίμου. Συγχρόνως, ακόμα και με την μακριά έκτη, έχεις αρκετό γκάζι για να επιταχύνεις ικανοποιητικά αν το θελήσεις. Όσον αφορά το γρανάζωμα, είναι γεγονός ότι η 6η σχέση είναι ο ορισμός του overdrive, οπότε δεν υπάρχει λόγος και θα ήταν λάθος κίνηση να γίνει ακόμα πιο μακρία. Αντίθετα, αν κάποιος θέλει να αποκτήσει περισσότερο νεύρο η VFR του, το κόντυμα με αλλαγή γραναζιών είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει. Wink
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 30.04.11 10:59

    [quote="VFGeorge"]
    Roberto_Diavolo έγραψε:
    Εγω παντως ετοιμαζομαι να βαλω γραναζι 44 αντι για 43 πισω (το εχω ηδη παρει) ωστε να δωσω λιιιγο ακομη νευρο στην 6η χωρις να χαλασω πιστευω τις τουριστικες της ικανοτητες. Οταν μαλιστα αλλαξω αλυσιδα θα δοκιμασω και 45αρι γραναζι καθως αυτο χρειαζεται μεγαλυτερο μηκος αλυσιδας για να καθησει σωστα ο πισω τροχος. Φυσικα ολες αυτες οι αλλαγες χρειαζονται και speedohealer για να δειχνει σωστα το κοντερ οπως εχει ηδη γραφτει αλλου. Θα γραψω εντυπωσεις μολις δοκιμασω το 44αρι πισω για καποιο καιρο, συμπεριλαμβανομενων και ταξιδιων.

    Αλλαξα το πισω γραναζι σε 44αρι την περασμενη βδομαδα, κατι πολυ ευκολο σε VFR λογω μονομπρατσου, και εκανα 1200 χμ στην Κρητη το Πασχα και ενα ταξιδι Αθηνα-Τρικαλα 330 χμ. Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι σιγουρα θετικες, η 2η και η 3η ειναι πια αξιοποιησιμες απο λιγο πιο χαμηλα για μεσα στην πολη ή σε κλειστο στροφιλικι οπως σε πολλα χιλιομετρα που εκανα στην Κρητη και ολες οι ταχυτητες εχουνε αποκτησει λιιγο περισοτερο νευρο. Ειδικα η 6η ειναι σαφως καλυτερη με δυο ατομα και μπαγκαζια και εχει κοντυνει ανεπαισθητα (τωρα το VTEC στην 6η μπαινει στα 162 αντι για 166χμω - αν και το κοντερ δειχνει οτι εδειχνε και πριν, δηλ. 44/43=2.3% επιπλεον απο το κανονικο). Οι δε καταναλωσεις που εγραψα ειναι ισως καλυτερες απο πριν λογω χρησης "μια πανω". Δεν νομιζω οτι θα γυρισω πισω σε 43αρι και θα δοκιμασω επισης και 45αρι πισω οταν αλλαξω την αλυσιδα οπως ειχα γραψει προηγουμενως - η οποια παρεπιπτοντως δεν δειχνει σημαντικη φθορα στα 44Κ χμ αλλα θα αλλαχτει προληπτικα μετα τα 50Κ.

    cheers
    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1278
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 30.04.11 13:20

    Blush Blush γεια παιδια εγω εχω ενα 17 εμπρος αν το βαλω τι θα γινει θα εχει σε τι διαφορα. εδω η εκτη δεν με τερματιζει στα μικρα αυτα μετρα που παω καθε φορα, HGOYMENITSA/παραμυθιά... εγω ασ πουμε θελω σαν ευθειακιας τελικη. Rolling Eyes για πειτε παρακαλω.. φιλια σε ολους. Tomato Tomato
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 30.04.11 21:59

    ΗΛΙΑΣ έγραψε: Blush Blush γεια παιδια εγω εχω ενα 17 εμπρος αν το βαλω τι θα γινει θα εχει σε τι διαφορα. εδω η εκτη δεν με τερματιζει στα μικρα αυτα μετρα που παω καθε φορα, HGOYMENITSA/παραμυθιά... εγω ασ πουμε θελω σαν ευθειακιας τελικη. Rolling Eyes για πειτε παρακαλω.. φιλια σε ολους. Tomato Tomato

    Ηλια ειπες οτι δε μπορεις να τερματισεις την εκτη , μπροστα εχεις 16 αμα βαλεις το 17 θα μακρινεις κι άλλο , εσυ θελεις να τελικιαζεις πιο ευκολα αρα πρεπει να το
    κανεις πιο κοντο , οποτε η ριχνεις 15 μπροστα που ισως ειναι πολυ η αλλιως η λυση του VFGeorge δειχνει καλυτερη . Smile Wink
    avatar
    nsadib
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/01/2010
    Mηνύματα : 90
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : VFR 2005 ABS
    Κράνος : arai

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από nsadib Την / Το 01.05.11 22:00

    [quote] Αλλαξα το πισω γραναζι σε 44αρι την περασμενη βδομαδα, κατι πολυ ευκολο σε VFR λογω μονομπρατσου, και εκανα 1200 χμ στην Κρητη το Πασχα [quote]


    Ηρθες Κρήτη το πάσχα Surprised και δεν βρεθήκαμε Shocked Fool .
    Τώρα που δεν έχουμε ακόμα πολύ δουλειά θα πίναμε τις ρακές μας Drinking
    Να μην το ξανακάνεις Knupp Bye Bye
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 04.05.11 18:43

    nsadib έγραψε:
    Ηρθες Κρήτη το πάσχα Surprised και δεν βρεθήκαμε Shocked Fool .
    Τώρα που δεν έχουμε ακόμα πολύ δουλειά θα πίναμε τις ρακές μας Drinking
    Να μην το ξανακάνεις Knupp Bye Bye

    Νικο, αυτη τη φορα εμεινα στην δυτικη Κρητη - περιοχη Ρεθυμνου με ολιγο Χανια για το τελευταιο διημερο - και δεν ειχα καιρο ναρθω Σητεια να τα πουμε με σενα και το Ζαχο, sorry :( Πηγα παντως μεχρι Ελαφονησι με το VFR και ητανε μια χαρα δικαβαλο σ'αυτους τους στραμπουλιγμενους δρομους, οποτε ...keep riding it in Crete Wink Very Happy
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 04.05.11 19:22

    VFGeorge έγραψε:
    Αλλαξα το πισω γραναζι σε 44αρι την περασμενη βδομαδα, κατι πολυ ευκολο σε VFR λογω μονομπρατσου, και εκανα 1200 χμ στην Κρητη το Πασχα και ενα ταξιδι Αθηνα-Τρικαλα 330 χμ. Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι σιγουρα θετικες, η 2η και η 3η ειναι πια αξιοποιησιμες απο λιγο πιο χαμηλα για μεσα στην πολη ή σε κλειστο στροφιλικι οπως σε πολλα χιλιομετρα που εκανα στην Κρητη και ολες οι ταχυτητες εχουνε αποκτησει λιιγο περισοτερο νευρο. Ειδικα η 6η ειναι σαφως καλυτερη με δυο ατομα και μπαγκαζια και εχει κοντυνει ανεπαισθητα (τωρα το VTEC στην 6η μπαινει στα 162 αντι για 166χμω - αν και το κοντερ δειχνει οτι εδειχνε και πριν, δηλ. 44/43=2.3% επιπλεον απο το κανονικο). Οι δε καταναλωσεις που εγραψα ειναι ισως καλυτερες απο πριν λογω χρησης "μια πανω". Δεν νομιζω οτι θα γυρισω πισω σε 43αρι και θα δοκιμασω επισης και 45αρι πισω οταν αλλαξω την αλυσιδα οπως ειχα γραψει προηγουμενως

    Εχοντας κανει άλλα 350χμ την περασμενη Δευτερα (με το παραδοσιακο "ξυσιμο" στο Δομοκο Wink), μπορω να πω οτι το 44αρι γραναζι ειναι τελειο για ταξιδι σε επαρχιακους δρομους μεχρι 150χμ και ok σε αυτοκινητοδρομους για ταξιδι με 155-160χμω. Απο κει και πανω, δηλ. αφ'οτου μπει το VTEC στην 6η, εχεις την αισθηση λιιιγο κοντης σχεσης μεταδοσης. Μαλιστα επιασα το εαυτο μου να ψαχνει 7η ταχυτητα καποιες φορες, κατι που συνεβαινε ενιοτε και με το 43αρι πισω γραναζι αλλα πιο σπανια.

    Με βαση αυτη την εμπειρια, ισως το 45αρι πισω ειναι too much γι'αυτους που ταξιδευουν με ψηλες ταχυτητες σε αυτοκινητοδρομους και σιγουρα θα εχει επιδραση στις τουριστικες δυνατοτητες - καλα, για 15αρι πισω δεν το συζηταμε καν για γενικη χρηση που περιλαμβανει και ταξιδια/τουρισμο. Προς το παρον θα το αφησω ετσι αλλα αν ητανε να παω πχ Αθηνα-Λονδινο απο αυτοκινητοδρόμους, θα πεταγα παλι πανω το μαμα 43αρι. Περισοτερα σχολια μετα απο αρκετα πιο εκτεταμενη χρηση.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 21.06.11 16:27

    VFGeorge έγραψε:
    Με βαση αυτη την εμπειρια, ισως το 45αρι πισω ειναι too much γι'αυτους που ταξιδευουν με ψηλες ταχυτητες σε αυτοκινητοδρομους και σιγουρα θα εχει επιδραση στις τουριστικες δυνατοτητες - καλα, για 15αρι πισω δεν το συζηταμε καν για γενικη χρηση που περιλαμβανει και ταξιδια/τουρισμο. Προς το παρον θα το αφησω ετσι αλλα αν ητανε να παω πχ Αθηνα-Λονδινο απο αυτοκινητοδρόμους, θα πεταγα παλι πανω το μαμα 43αρι. Περισοτερα σχολια μετα απο αρκετα πιο εκτεταμενη χρηση.

    Εχοντας τωρα πια κανει >2000χμ με το 44αρι πισω γραναζι στο μπιφτεκι μου, εχω απλα να πω: DO THIS RIGHT NOW!! Cool Η 2η/3η ειναι χρησιμοποιησιμες απο πιο χαμηλα και αυτο βοηθαει στην πολη, και η 6η ειναι επισης χρησιμοποιησιμη απο πιο χαμηλα κσι εχει πια νευρο, εχοντας χασει εκεινη την σχετικα "μαλθακη" σποκριση πριν μπει το VTEC. Με δυο ατομο, αποσκευες, αερα κλπ το μηχανακι τραβαει πολυ δυνατα και πανω απο τα 165χμω οταβ εχει μπει το VTEC. Η δε καταναλωση εχει ειναι ελαφρα μικροτερη καθως πολλες φορες το μηχανακι δουλευει "μια πανω". Στο spreadsheet που κραταω, η μεση καταναλωση με το μαμισιο 43αρι πισω ητανε 7.6 λτ/100χμ για τα τελευταια 3000χμ ενω με το 44αρι πισω εχει πεσει στα 7.2 λτ/100χμ σε παρομοιες διαδρομες.

    Ειλικρινα επρεπε να εχω κανει αυτη τη μεταροπη πολυ πριν. Οπως ξαναεγραψα, 45αρι πισω θα ειναι μαλλον too much ενω το 44αρι εχει πεσει γαντι Thumbsup

    cheers
    avatar
    ????????
    Επισκέπτης

    Απ: Tαξιδευοντας γρηγορουτσικα με το VFR - respect!

    Δημοσίευση από ???????? Την / Το 21.06.11 21:52


    Kυριοι και λοιπα παιδια !!!

    1) Μην ξεχναμε οτι το VFR αποκαλειται SPORT TOURING ενω στην ουσια ειναι TOURING SPORT.
    Δηλ. οσοι το αγοραζουν το αγοραζουν για τον τουριστικο του χαρακτηρα πρωτα απο ολα και σε δευτερη μοιρα ερχεται ο σπορ χαρακτηρας, που πιστευω οτι πολλοι λιγοι τον αξιοποιουν στο επακρο (οσο αυτος υπαρχει) !
    Οι λογοι ειναι λιγο πολυ γνωστοι. Καθαρα τουριστικη χρηση, ηλικια αναβατη, κατασταση δρομων, ετερον ημισυ, απειρια, pussy trap (ναι την αγοραζουν και γι'αυτο το λογο) κλπ κλπ κλπ.

    2) Εχωντας το μοντελο του '05 στα τοσα χρονια που το οδηγω (αργα η γρηγορα) και εχωντας δοκιμασει διαφορες λυσεις εχω καταληξει στο οτι
    το μηχανακι μας πρεπει να "στηνεται" στα μετρα μας με τις πλεον λειτουργικες λυσεις και οχι με τον γνωμονα RRRRR.
    Στο κατω-κατω της γραφης υπαρχουν πολλα τετοια μηχανακια που μπορουν να μας δωσουν μπολικη αδρεναλινη ανα πασα στιγμη !

    Τελικα, φιλτρα, λαστιχα, ζελατινες και αλλα συναφη ολα καλα ειναι αν μπορεις να τα αξιοποιησεις στο επακρο και οχι μονο γιατι ειναι και ομορφα.

    Σκεφτηκε ομως κανεις ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ...πως μπορουμε να "αδεισουμε" ερμα απο πανω της ?????
    Δηλ. πως μπορουμε αυτα τα 235 kg που ζυγιζει η 'κυρα' μας να τα μειωσουμε οσο το δυνατον πιο πολυ ???
    Γιατι οτι τελικοφιλτρογραναζωσεις και να κανουμε, με το βαρος της τι γινεται τελικα ???

    Οτι Power Comanda και γραναζια να αλλαξουμε το βαρος παραμενει...βαρος.
    Αντε με τα τελικα κατι κερδιζεις, αλλα μεχρι εκει !
    Και να μην ξεχναμε και τον 'Βουδα" (εχω και εγω εναν) που πολλοι απο εμας κουβαλαμε μαζι μας !

    Απλες σκεψεις και αποριες εθεσα διαβαζωντας ολα τα ανωτερω !!!

    Παρεπιπτωντως εγω φοραω μπροστα γραναζι "μαμα" και πισω 44 Renthal !
    Eχω "δει" 262 κοντερ μονο. Μπορει να εφταιγε και ο....'Βουδας" !!! Λετε ???

    Με το βαρος της "κυριας" τι θα κανω !!! Think

    Ανοιγω θεμα εεεε ????

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.09.17 8:45