VFRh - VFR Club Hellas


    Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Μοιραστείτε
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 03.05.09 8:21

    Στον καφέ στην Επίδαυρο και επειτα απο κουβέντα με kostasdirt συνειδητοποίησα οτι πρέπει να ψάξω λιγάκι το θέμα ρυθμίσεων των (μαμα) αναρτήσεων.
    Κάποτε είχα πετύχει ενα ωραίο αρθράκι στο internet για sag, πως μετράμε , καβαλάμε, ξεκαβαλάμε ξαναμετράμε κτλ... αλλά δεν μπορώ να το ξαναβρώ πλέον.

    Αν μπορεί κανείς να γράψει δυο κουβέντες για να ξέρουμε πως να ρυθμίσουμε εμπρός πίσω σωστά, θα βοηθούσε.
    Έστω κανα link για κάτι έτοιμο
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 03.05.09 9:47

    Λοιπόν καταρχήν θες άλλον έναν παρέα τουλάχιστον

    Ξεκινάμε από μπροστά το πιρούνι και θα μετράς από την τσιμούχα στεγανοποίησης μέχρι πάνω την γέφυρα του τιμονιού. Στην αρχή θα βάλεις την μηχανή στο διπλό σταν και θα σηκώσεις το μπροστινό μέρος όταν η ρόδα είναι στον αέρα μετράς. Μετά κατεβάζεις την μηχανή και χωρίς σταν ανεβαίνεις επάνω με όλα τα αξεσουάρ σου δέρματα κράνος κλπ κάποιος θα κραταει την μηχανή και θα ανεβάσεις και τα πόδια επάνω βύθισε λίγο το πιρούνι με κάποια κίνηση και αφού σταθεροποιηθεί μέτρα. Η διάφορα στις μετρήσεις θα σου δώσουν το sag μπροστά ένα καλό νούμερο είναι 35-36 αν έχει μεγαλύτερο από 38 τότε θες περισσότερη προσφορτηση και αντίθετα...... αν δεν έρχεται με τίποτα τότε θες ελατήρια.

    Πίσω τώρα μετράμε απόσταση από το κέντρο του τροχού μέχρι το πίσω πατητήρι. Πάλι ανάλογα στο διπλό σταν στον αέρα η ρόδα και μετράμε και μετά καβάλα με όλο το βάρος μας και μετράμε. Ένα καλό νούμερο για πίσω είναι 33-34. πάλι ρυθμίζεις ανάλογα.

    Μιας και μετράς μέτρα και την τριβή στα πιρούνια σου να δεις αν είναι ΟΚ. Σηκώνεις την μηχανή στο διπλό και σηκώνεις την ρόδα ψιλά κατεβάζεις μαλακά και από το σταν και μετράς, μετά βυθίζεις το πιρούνι όσο μπορείς και το αφήνεις, πάλι και μετράς πάλι. Το τέλειο θα είναι αυτά τα νούμερα να είναι ίδια αλλά λόγο τριβής μέσα στο πιρούνι δεν είναι. Ένα καλό νούμερο είναι 5mm. αν ξεφύγεις πολύ ( πχ 20mm και πανω ) τότε θες γρασάρισμα στις τσιμούχες ή ένα καλό service στα πυρουνια…

    Ελπίζω να βοήθησα.
    avatar
    kostasdirt
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 460
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : ΚΤΜ 990 Adventure EXC 450
    Κράνος : Shoei XR1000 UVEX Enduro Airoh Stelt Senior

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από kostasdirt Την / Το 03.05.09 10:56

    Πάρε μια ιδέα για πίσω

    Μπροστά εγώ χρησιμοποιώ ένα δεματικό (zip) το σφίγγω πάνω στο καλάμι και παίρνω τις μετρήσεις, τα νούμερα είναι αυτά που έγραψε ο glystras
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 03.05.09 11:03

    Το video είναι λάθος.
    Πρέπει για την πρώτη μέτρηση ο πίσω τροχός να είναι στον αέρα ή σχεδόν, αλλιώς μετράς και το βάρος της μηχανής.
    avatar
    Al_Bandy
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/03/2009
    Mηνύματα : 259
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : Honda cb1300 xr 250
    Κράνος : Shoei xr1100

    πιγκουινοπαιδο

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από Al_Bandy Την / Το 03.05.09 11:17

    δες εδώ http://www.mybike.gr/index.php?showtopic=877 Χιλιομετροφαγε Smile
    avatar
    kostasdirt
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 460
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : ΚΤΜ 990 Adventure EXC 450
    Κράνος : Shoei XR1000 UVEX Enduro Airoh Stelt Senior

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από kostasdirt Την / Το 03.05.09 11:18

    Συμφωνώ απλά το έβαλα να δει την διαδικασία.
    Καλύτερα διάβασε εδώ..
    http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php?autocom=ineo&showarticle=30
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 03.05.09 12:33

    Ωχ.. εχουμε διάβασμα...
    Θα επανέλθω αφου κάνω το homework μου
    Ευχαριστώ!!
    avatar
    dimitrishndsm
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/03/2009
    Mηνύματα : 57
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : Kawasaki Ζ750ABS
    Κράνος : AGV Airtech

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από dimitrishndsm Την / Το 03.05.09 12:37

    Al_Bandy έγραψε:δες εδώ http://www.mybike.gr/index.php?showtopic=877 Χιλιομετροφαγε Smile

    Στο μυαλό μου είσαι.
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 26.05.09 12:13

    Λοιπόν αυτή την ερώτηση την είχα πάντα στο μυαλό μου αλλά ντρεπόμουνα να ρωτήσω.. τι στο καλό ομως..
    Ορίστε:

    Τα καλάμια επάνω εχουνε τις 2 βίδες (απο μία) για τη ρύθμιση. Η αρχή και το τέλος είναι ίδιο και για τις δυο?
    θα έπρεπε να είναι παράλληλες (κάπως έτσι : //) ? γιατί εμένα είναι συμμετρικές ως προς το κάθετο επίπεδο ανάμεσά τους (έτσι δηλαδη: / \ )

    Για να πιάσω ενα σημειο αναφοράς και να κάνω ρύθμιση, τις βιδώνω τέρμα και τις δύο; τις ξεβιδώνω , τις παίρνω στο χέρι και μετα μετράω στροφές;
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 26.05.09 12:20

    Εγώ κόβω μάτι με τον αντίχειρα σηκωμένο σε 85 μοίρες κλήση, πολλαπλασιάζω επί π και το αποτέλεσμα το διαιρώ δια το μήκος του ελατηρίου. Very Happy

    Σοβαρά τώρα: Προσοχή με την ανάρτηση. Μπορείς πολύ εύκολα να την κάνεις χάλια, και πολύ δύσκολα να την ρυθμίσεις καλά. Κράτα τουλάχιστον καταγραμμένες τις αρχικές ρυθμίσεις πριν αρχίσεις τα πειράματα.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7105
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 26.05.09 13:00

    Στο 750 οι βίδες στο πάνω μέρος των καλαμιών είναι για την προφόρτιση (δεν έχουμε ρύθμιση απόσβεσης γαμ.....). Τις ξεβιδώνω τέρμα (θα μπορούσες όμως και το ανάποδο) και μετράω στροφές ώστε και τα δύο καλάμια να είναι το ίδιο προφορτισμένα. Οι σχετικές τελικές τους θέσεις, αν έχεις μετρήσεις ολόκληρες στροφές, θα πρέπει να είναι όπως ήταν και οι αρχικές. Αν σχηματιζόταν γωνία 57 μοιρών(!) θα πρέπει να έχει μείνει η ίδια. Νομίζω, πάντως, ότι το να μετρήσεις ίδιες στροφές είναι αρκετό. Η καταγραφή των κινήσεων σε ένα χαρτί είναι σωτήρια όπως είπε και ο apostat.
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 26.05.09 13:01

    KiloMeater έγραψε:Τα καλάμια επάνω εχουνε τις 2 βίδες (απο μία) για τη ρύθμιση. Η αρχή και το τέλος είναι ίδιο και για τις δυο?
    θα έπρεπε να είναι παράλληλες (κάπως έτσι : //) ? γιατί εμένα είναι συμμετρικές ως προς το κάθετο επίπεδο ανάμεσά τους (έτσι δηλαδη: / \ )
    αυτές είναι οι βίδες για την προσφώρτιση ελατηρίου και μαμά είναι βιδωμένες σχεδόν τέρμα.
    Μετά από πολύ σκέψη ...... προφανώς το, / / και / \ που αναφέρεις είναι εκεί που πιάνει το κατσαβίδι για να τις ρυθμίσεις και δεν έχει καμιά σημασία
    Αν τις ξεβιδώσεις λίγο θα δεις έχουν στεφάνια στην βάση τους.
    Το σωστό είναι να έχουν το ίδιο μήκος και το πετυχενεις με ένα παχύμετρο ή μετρώντας τα στεφάνια
    Αν αλλάξεις ελατήρια τότε συνήθως, ανάλογα το ελατήριο, πρέπει να φαίνονται 3-4 στεφάνια.
    avatar
    finrod
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2009
    Mηνύματα : 465
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από finrod Την / Το 22.06.09 17:54

    Για ταξίδι με βαλίτσες (μονοκάβαλος) τι ρυθμίσεις προτείνετε στην ανάρτηση; Αρκεί να αλλάξουμε την προφόρτιση (που δεν θέλει και εργαλεία);
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 22.06.09 18:44

    finrod έγραψε:Για ταξίδι με βαλίτσες (μονοκάβαλος) τι ρυθμίσεις προτείνετε στην ανάρτηση; Αρκεί να αλλάξουμε την προφόρτιση (που δεν θέλει και εργαλεία);

    Εγώ αυτό κάνω κάθε φορά. 4-5 στροφές πάνω και είμαι οκ. Wink


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7105
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 22.06.09 19:40

    Νομίζω πως οτιδήποτε περισσότερο από ρύθμιση της προφόρτισης θα ήταν υπερβολή. cheers
    avatar
    skianik
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/06/2009
    Mηνύματα : 29
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : vfr 800 mod."02
    Κράνος : Arai RX7 CORSAIR

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από skianik Την / Το 22.06.09 23:56

    εγω παντως ρυθμιζω και την αποσβεση επαναφορας και δεν νομιζω οτι ειμαι υπερβολικος Very Happy cheers
    avatar
    finrod
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2009
    Mηνύματα : 465
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από finrod Την / Το 23.06.09 0:58

    Και φαντάζομαι κάνεις την επαναφορά πιο γρήγορη ώστε να μην έχει πολλές ταλαντώσεις η μηχανή λόγω αυξημένου βάρους;
    avatar
    skianik
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/06/2009
    Mηνύματα : 29
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : vfr 800 mod."02
    Κράνος : Arai RX7 CORSAIR

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από skianik Την / Το 23.06.09 12:11

    finrod έγραψε:Και φαντάζομαι κάνεις την επαναφορά πιο γρήγορη ώστε να μην έχει πολλές ταλαντώσεις η μηχανή λόγω αυξημένου βάρους;
    την επαναφορα την "σκληραινω" (Hard) με αλλα λογια την κανω πιο αργη, επειδη το ελατηριο ειναι προφορτισμενο και λειτουργει πιο αποτομα στην επαναφορα του, την κανω πιο αργη ωστε να μην με "διωχνει" απο την σελλα κατα την αποσυμπιεση του . ελπιζω να να σου εδωσα να καταλαβεις Very Happy
    avatar
    serafeim_rodos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/09/2010
    Mηνύματα : 36
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : CBR-1000RR
    Κράνος : OGK FF4 black / Shark S700 Johan Zarco replica

    Ser

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από serafeim_rodos Την / Το 14.09.10 2:39

    glystras έγραψε:
    KiloMeater έγραψε:Τα καλάμια επάνω εχουνε τις 2 βίδες (απο μία) για τη ρύθμιση. Η αρχή και το τέλος είναι ίδιο και για τις δυο?
    θα έπρεπε να είναι παράλληλες (κάπως έτσι : //) ? γιατί εμένα είναι συμμετρικές ως προς το κάθετο επίπεδο ανάμεσά τους (έτσι δηλαδη: / \ )
    αυτές είναι οι βίδες για την προσφώρτιση ελατηρίου και μαμά είναι βιδωμένες σχεδόν τέρμα.
    Μετά από πολύ σκέψη ...... προφανώς το, / / και / \ που αναφέρεις είναι εκεί που πιάνει το κατσαβίδι για να τις ρυθμίσεις και δεν έχει καμιά σημασία
    Αν τις ξεβιδώσεις λίγο θα δεις έχουν στεφάνια στην βάση τους.
    Το σωστό είναι να έχουν το ίδιο μήκος και το πετυχενεις με ένα παχύμετρο ή μετρώντας τα στεφάνια
    Αν αλλάξεις ελατήρια τότε συνήθως, ανάλογα το ελατήριο, πρέπει να φαίνονται 3-4 στεφάνια.

    Παιδιά αυτό το είχα απορία κ εγώ και το βρήκα μόνος πολύ απλά όταν ξεκίνησα να πειράζω τα πηρούνια το δεξί ήταν οριζόντια - και το αριστερό | καθετα απο μαμά..λοιπόν δεν μου καθόταν καλά στο μάτι κ μη εχοντας κανέναν να με βοηθήση έκανα το εξής:(απο μαμά στα καλάμια φαίνονται 2 στεφάνια) Πριν ξεκινήσουμε να σας τονίσω οτί επιδή οι βιδες στα καλάμια είναι αλουμίνιο κ είναι μαλακό μέταλο μην το κάνετε με ενα οποιοδήποτε κατσαβίδι γιατί θα σημαδέψει τις βίδες, βρείτε μια μεταλική λάμα που να εφαρμόζει όσο το δυνατών καλύτερα μέσα στην εγκοπή της βίδας..το έχω κάνει και με το στρογγυλό μέρος του κλειδιού του σπιτιού μου...
    Ξεκινάμε ένα ένα καλάμι και ξεβιδώνουμε (είναι πιο εύκολο-μαλακό απο το να σφίξεις) μέχρι να μην ξεβιδώνει άλλο αφού ταυτόχρονα μετράμε πόσες περιστροφές κάναμε μέχρι να μην ξεβιδώνει άλλο. (μισές ή ολόκληρες όπως σας βολεύει)
    Θα παρατηρήσετε οτι στο τέλος η βίδα παει να σκληρήνει λίγο οπότε εκεί βιδώστε τόοοοοοσσσο λίγο ωστε να φύγει απο εκείνο το σημείο περίπου ας πούμε 3 λεπτά του ρολογιου. Σημειώστε για το κάθε καλάμι πόσες περιστοφές ξεβιδώσατε ακόμα και αν είναι πχ. 14,25 δηλαδη 14 ολόκληρες και το ένα τέταρτο μιας στροφής.(αν θέλετε σημειώνετε και την θέση της εγκοπής της βίδας ρύθμισης)
    Αφού το κάνετε αυτό και στα 2 καλάμια τότε πάμε να κάνουμε την επαλήθευση να δούμε αν τα καλάμια μας ήταν και τα 2 το ίδιο σφιγμένα-ρυθμισμένα.
    Πάλι ξεκινάμε με το ένα καλάμι κάθε φορά όποιο ναναι..και βιδώνουμε(σφίγγουμε-αυξάνουμε προφόρτιση) πάλι μετρόντας τις περιστροφές μέχρι να κάνουμε τις ίδιες περιστροφές όσες όταν ξεβιδώσαμε. Έτσι μπορούμε να διαπιστώσουμε αν και τα 2 καλάμια ήταν το ίδιο ακριβώς ρυθμισμένα είτε απο μαμά είτε αν τα είχε πειράξει κάποιος άλλος..πλέον μπορείτε να δείτε και σε ποια κατεύθηνση ειναι τώρα οι εγκοπές τις βίδας. Αφού τελειώσετε και τα 2 καλάμια και δείτε ότι έχετε διαφορά με πρίν αυτό σημαίνει ότι για πολλούς λόγους τα καλάμια δεν ήταν το ίδιο ρυθμισμένα οπότε έτσι τα έχετε και τα 2 το ίδιο ακριβώς.. τώρα καποιες λεπτομέρειες αν έχετε διαφορά πχ 2 στροφές όταν τα ξεβιδώσατε τότε θα πρέπει όταν αρχίσετε να τα βιδώσετε παλι να τα βιδώσετε και τα 2 το ίδιο, προτιμήστε το χαμηλότερο νούμερο πχ αν το δεξί ξεβίδωσε 14 πλήρης περιστροφές και το αριστερό 11,5 τότε βιδώστε 11,5 και τα 2 καλάμια πρώτον για να τα φέρουμε σε ενα ίδιο επίπεδο και πάμε να τα φέρουμε στην μαμά ρύθμιση..αν θέλετε κάνεις το 11,5 στις 12 περιστροφές για να μην μετράς μισά..
    Η μαμα χοντα λέει πρέπει να φαίνονται 2 στεφάνια-δαχτυλίδια-χαρακιές όπως θέλει ο καθένας ας τα πει..τότε σε περίπτωση που φαίνονται σχεδόν 3 αυλάκια πρέπει να βιδώσουμε ακόμα, ξεκινάμε καλύτερα με μισές περιστροφές για να κάνουμε μικρές κινήσεις αφού θέλουμε να είμαστε ακριβείς..(εγώ είμαι ψείρας με τις μετρήσεις) αυτό για να το πετύχουμε υπάρχουν 2 τρόποι Α) ή βιδώνουμε πρώτα την βίδα απο το ενα καλάμι - μετράμε πόσες στροφές βιδώσαμε και το ίδιο βιδώνουμε και το άλλο καλάμι μετα ή Β) μισή στροφή στο ένα καλάμι μισή στροφή και στο άλλο και ξανά και ξανά βήμα βήμα με μισές στροφές..ή αν είναι παραπάνω ξεβιδώνουμε το ίδιο..
    Κ για φινάλε γιατί σας κούρασα αφού πάλι οι εγκοπές απο τις βίδες δεν κοιτάνε το ίδιο δηλαδή η δεξιά ειναι οριζόντια - και η αριστέρη κάθετα | τότε αυτό δεν σημαινει οτι κάναμε λαθος απλά όταν τοποθετήθηκαν τα καλάμια στις τιμονόπλακες δεν τα εστριψαν να έχουν και τα 2 την ίδια θέση στις βίδες..
    Για αυτό τον λόγο φιλε KiloMeater αν αντι οι βίδες σου να είναι έτσι παράλληλες / / και είναι έτσι / \ αφού κάνεις την διαδικασία ξεβίδωσε-βίδωσε και δεις οτι και τα 2 καλάμια ήταν τίς ίδιες στροφές σφιγμένα κ οι εγκοπές κοιτάνε πάλι / \ τοτε είναι μια χαρά..αν σου την σπάει αυτό μπορείς να χαλαρώσεις τις τιμονόπλακες της μιας πλευράς ειναι 2 βίδες στην κάθε μια ανω και κάτω και με το χέρι να στρίψεις το καλάμι μέχρι να έρθει στο σημείο που θέλεις πχ ίσως τις θέλεις και τις 2 / / ή \ \ ή οριζόντια - - ή κάθετα κάνεις ότι θέλεις..αλλά καλύτερα μην μπαίνεις στην διαδικασία αυτή..απλά θα ξέρεις οτι η αριστερή σου βίδα η θέση της θα είναι / και η δεξιά θα είναι \.

    Ελπίζω να βοήθησα και τους υπόλοιπους με την ίδια απορία..αυτό ισχύει για όλες τις μηχανές και όλες τις ρυθμίσεις..απόσβεση επαναφοράς - συμπίεσης.. πρώτα πάμε στο μηδέν και μετά επαναφέρουμε εκεί που ήταν και τσεκάρουμε βάσει του μάνουαλ αν ήταν στην μαμά ρύθμιση οπότε έτσι έχουμε και ένα σημείο αναφοράς που βρίσκεται η κάθε ρύθμιση...
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 58
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων (sag κτλ..)

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 14.09.10 10:16

    Ένα πολύ κατατοπιστικό κείμενο για την ρύθμιση των αναρτήσεων απο την Ohlins
    http://www.ohlins.com/Products/OwnersManuals/OM_07241-02.pdf

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28.05.18 6:23