VFRh - VFR Club Hellas


    Συντηρηση της βεφας.

    Μοιραστείτε
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 06.05.11 1:58

    Εδω και καιρο ειχα αποφασισει να κανω καποιες εργασιες στη βεφα μου για τους πιο κατω λογους.
    1.Εδω και καιρο ειχα αρυθμιες και μικροκρατηματα κατι σαν ελαφρα μπουκωματα που και που οταν πηγαινα για ωρα με λιγες στροφες.
    2.Ειχα θερμοκρασια μοτερ με μεγαλη διακυμανση παντου,απο 69 71 εως 100 104.
    3.Μαλλον αυξημενη καταναλωση
    4.Ειχα τα υγρα των φρενων 3 χρονια και ηθελαν αλλαγη.
    5.Επισης επρεπε να αλλαξω και τα υγρα του ψυγειου,μετα απο 3 χρ.κι αυτα.
    6.Και να τοποθετησω και τα Μ5 που ειχα παρει προ καιρου
    7. Και το κυριοτερο ειχα καιρο να μαστορεψω και τρωγομουν με τα κατσαβιδια και τα καρυδακια Laughing Laughing
    Ετσι οπως γραφει και Παναγιωτης Κ πηρα την αποφαση αφου πρωτα αγορασα τα σχετικα,3 λιτρα παραφλου χοντα επι 6 ευρω,18 συνολο,το θερμοστατη 50 ευρω γιατι ειχα αποφασισει να τον αλλαξω προληπτικα,σπρει καθαρισμου ιντζεκσιον,καρμπυρατερ κλπ.και το πιο σημαντικο 1 μεγαλη κουπα ελληνικο καφε,απλωσα και καμποσα εργαλεια ακομα κι αν δεν χρειαστουν δινουν εντυπωση πολυ σοβαρου μαστορα,συλογες με την κασετινα τους,τορκ,ροποκλειδα,γαντια στα χερια...οποιος αγνατευε στην αυλη αμεσως σχηματιζε την εντυπωση οτι εδω γινεται πολυ και σοβαρη δουλεια Laughing Laughing
    Ετσι εβγαλα τεποζιτο,φιλτρο,φιλτροκουτι,μπεκιερα, μπεκ,ενα δασος απο απο σωληνακια και υποπιεσεις,για τα οποια αργοτερα θα μετανιωνα που δεν τα αριθμησα ενα ενα γιατι παιδευτηκα απιστευτα να τα ξαναβαλω σωστα.
    Ας ειναι καλα ο Κωστας ο πολυ παλιος φιλος και συναδελφος μου,τα παιδια που ηταν περσυ Ιταλια τον ξερουν με το fazer το 1000,που ειναι καλυτερος απο πολλους επαγγελματιες μαστορους.
    Εδωσα τα μπεκ για καθαρισμο 30 ευρω,οπου εκει εμαθα οτι ηταν χαλια,με 53.000 χλμ.που ειχαν κανει,βρωμικη βενζινη και διαστηματα ακινησιας ειναι το χειροτερο τους.
    Μετα ανοιξα τον θερμοστατη αφου πρωτα εβγαλα τα παλια υγρα απο την βιδα που εχει στο πλαι η αντλια για αυτο το σκοπο, και τον βρηκα κολλημενο ανοιχτο.. ευτυχως που προβλεψα και ειχα παρει..
    Εβαλα τον καινουργιο εκανα ελεγχο για φθορες διαροες και εσφιξα τα σωληνακια του κυκλωματος.
    Καθαρισα την μπεκιερα και τις πεταλουδες των εισαγωγων με το σπρει και πινελακι,ολο τον χωρο εκει με πινελακι πετρελαιο,παλια καλη μεθοδο, με μετα σαπουναδα.
    Αυτα σε δυο πρωινα περιπου 6 7 ωρες δουλεια..ειπαμε σοβαρος μαστορας Blush
    Παρελαβα τα μπεκακια κι ειπα να συνθεσω ξανα το δασος με τα σωληνακια,αμ δε..δυο τρια μου βγαλαν το λαδι,ετσι φωναξα τον Κωστα και με λιγη βοηθεια απ το ιντερνετ εκει στις εικονες με τα ανταλακτικα εγινε η δουλεια,με κοστος ομως εναν εξτρα ελληνικο και μαλιστα διπλο τη μια μερα,και εναν καπουτσινο την επομενη το πρωι.
    Βαλαμε λοιπον ολα τα παραφερναλια,ριξαμε και υγρα στο ψυγειο και με την πρωτη μιζια το εργαλειο ρολοι,ρελαντι θερμοκρασιες,συμπληρωσαμε κιολας ολα οκ.
    Εν συνεχεια βγαζω τροχους και παω και με τα λαστιχα ανα χειρας και περναω πανω τα Μ5 χωρις να ζυγοσταθμισω το πισω τροχο γιατι ο μαστορας δεν διεθετε ζυγισμα για μονομπρατσο,μαλλον ομως δεν χρειαζετε,τοχω εκρεμοτητα.
    Ειμαστε ηδη στην 6η ημερα,τωρα πανε η ωρες,και η δουλεια μετραει με τις μερες.
    Λεω να βγαλω τα υγρα φρενων,και εκει καπου μου ρχετε μια φλασια να βαψω τις δαγκανες χρυσαφι απο μαυρες που εχει το 02,τι το θελα;
    Δωστου λοιπον εξω τα παντα σωληνακια εξαερωτηρες τακακια λαμακια και λοιπα παπαρακια..και βεβαια ολα τα υγρα αδειασαν σε δοχειο.
    Τριβω με σκοτς μπραιτ κουζινας καλα τις δαγκανες,φυσαω με πιεση, μονωνω τρυπες και καποια αλλα σημεια με προσοχη βαφω με τηλ οδηγιες απ το κουμπαρο μου που απουσιαζε για να μου τις εβαφε, και την 8η πια ημερα τις τοποθετω με τακακια κλπ.
    Λεω τωρα θα κανω εξαερωση κι ολα οκ,αμ που να ξερα;
    Οταν φυγουν ολα τα υγρα μετα θελει απιστευτο παιδεμα για να γεμισουν ολα τα σημεια και και ειδικα οταν εχουμε και CBS με αντλια πανω στην εμπρος δεξια δαγκανα και κατανεμητη με εξαερωση κατω απ τη σελα.
    Παλι ο Κωστας παλι καφεδες..παλι διαλογισμος,αλλα ειπαμε μετραμε με τις μερες Laughing Laughing
    Μια μεγαλη συριγγα διατροφης..μακρια απ εμας..με ενα σωληνακι κι εγινε η δουλεια,με αριστοτεχνικο τροπο ο Κωστας τραβουσε τον αερα και επαναπροωθουσε τα υγρα μεσα,και το γνωστο πατα ασε εγινε κι αυτη η δουλεια.
    Εβαλα υγρα DOT 5.1 ισως λιγο πιο καλα απ τα DOT 4.Τακακια δεν αλλαξα παροτι εχω καινουργια απο Αγγλια ολο το σετ,γιατι δεν εχουν εξαντληθει.
    Ειμαστε αισιως στη 10η μερα μουτζουρας..το καταφχαριστηθηκα αλλα φθανει πια,και μια βολτα ηταν οτι επρεπε,ετσι λιγο επιφυλακτικα στην αρχη πηγα μια Επιδαυρο..που αλλου να δω και τα λαστιχα λιγο.
    Το αποτελεσμα ολων των παραπανω συνοπτικα τωρα.
    1.Πολυ ομαλη λειτουργια χαμηλα,ανοιγω απ τα 70 με εκτη ταχ. χωρις κομπιασμα και σκορτσαρισμα,κατι αδιανοητο πριν κατω απ τα 100.
    2.Σταθερα η θερμ.79 82 ολο τον δρομο.
    3.Παει πολυ καλυτερα,στο λιγο που ανοιξα προλαβα να δω αμεσως 240 250 στο κοντερ χωρις να κοπει καθολου η ταχυτητα που ανεβαιναν τα χλμ.
    4.Λιγο καλυτερη οικονομια στα καυσιμα,αλλα πρεπει να το επιβεβαιωσω ξανα.
    5.Τα Μ5 ειναι ωραια λαστιχα,ακλονητα στην ευθεια,σταθερα στα φρενα με πολλα χλμ.με διαδοχικο προφιλ και πλαγιασμα γλυκο θα ελεγα..εχουν και καλη εξοδο απ την στροφη,σου δινουν μια εμπιστοσυνη να ανοιξεις νωρις το γκαζι χωρις φοβο,αυτη ειναι η πρωτη εικονα για αυτα,θελω να τα δω και στην πολη σε γλυστερα κοματια βεβαια,α εχουν και πολυ μεγαλα περιθωρια πλαγιασματος,δεν τελειωνουν ευκολα.
    6.Τα φρενα τωρα οπως τα περιμενα,λιγο πιο αμεσα και με καλυτερη ακριβεια στις εντολες του χεριου,αν και θα πεσουν λιγο παλι.
    Και οι δαγκανες ομορφες με το νεο τους χρωματακι.
    Με ελαχιστο κοστος τελικα αλλα με αρκετο χρονο και με παρεα το αποτελεσμα αξιζε και με το παραπανω.
    Μακαρι να ειχα την γνωση και ναειχα και μερικες φωτο απ ολα αυτα,αλλα και το κειμενο τουτο με πολυ κοπο το εγραψα,μου πηρε κανα δυο ωρες και βαλε, οποτε βαζουμε κι αλλη μια μερα στο ολη εργασια Very Happy
    Καλο πρωι γιατι με πηρα 02 πμ.
    avatar
    Seelenheil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/12/2009
    Mηνύματα : 294
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : ST-1300 / 2004
    Κράνος : Shark Skwal

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από Seelenheil Την / Το 06.05.11 3:37

    Άντε, καλές βόλτες!
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 06.05.11 7:53

    Μπράβο μπράβο Clapping2 και η δικιά μου νομίζω ότι θέλει καθάρισμα στα μπεκ
    avatar
    vagelis78
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/07/2009
    Mηνύματα : 996
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 ' 03
    Κράνος : Shoei XR1100

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από vagelis78 Την / Το 06.05.11 8:58

    Μπραβο για την φροντιδα που της εδειξες. Θα στο ανταποδωσει στους δρομους. Thumbsup
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 06.05.11 9:22

    Ευχαριστω παιδια και Καλημερα Smile
    avatar
    NIKOS 13
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/01/2009
    Mηνύματα : 240
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : cbr 1000rr
    Κράνος : ARAI RX-7

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από NIKOS 13 Την / Το 06.05.11 9:50

    Clapping2 Clapping2 Clapping2 scooter και καλες βολτες με την κουκλα
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 06.05.11 10:02

    Μπραβο Μπιλ Thumbsup

    μετα απο τοση στοργη και προδερμ, τωρα και καλοβολτη φιλε cheers
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 06.05.11 10:21

    Μπραβο Βασιλη, μερες μουτζουρα αλλα αυτο το "παιδεμα" ειναι ολα τα λεφτα, χωρια η ικανοποιηση οταν δουλευει ρολοϊ στην πρωτη βολτα Smile
    avatar
    teacher
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/01/2009
    Mηνύματα : 590
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
    Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

    Never ride faster than your angel can fly...

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από teacher Την / Το 06.05.11 12:33

    Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από να μαστορεύεις τη δική σου μηχανή και να τη φροντίζεις....
    ιδίως όταν πας την πρώτη βόλτα που νιώθεις μέχρι και την παραμικρή βελτίωση που εσύ έκανες. Μράβο ρε Βασίλη να τη χαίρεσαι!! Thumbsup
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 06.05.11 12:37

    Βασιλη ωραιος ρε φιλε μπραβο σου!!!! Respect Respect Respect Respect
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 06.05.11 14:07

    Φωτό;;;;;;

    :(
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 06.05.11 15:40

    Βασιλάκος=εγγύηση!

    Και γρήγορος και μηχανικός.

    Ξέροντας πόσο σε καθυστερεί η πληκτρολόγηση και βλέποντας ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο κείμενο που έχεις γράψει μονοκοπανιά το εκτιμώ ακόμα περισσότερο! Καλές βόλτες Βασίλη. cheers


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από demon Την / Το 06.05.11 16:42

    Όποιος βρεί οξεία στο κείμενο του Βασιλάκου ...κερδίζει εξαέρωση cbs!!!


    Ο φυσικός έγραψε:

    Ξέροντας πόσο σε καθυστερεί η πληκτρολόγηση...

    Βασίλη τα απογεύματα μπορώ να σου κάνω μαθήματα τυφλού συστήματος άμα θέλεις..

    κατά τα άλλα
    :_hi: Respect
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 06.05.11 18:37

    demon έγραψε:Όποιος βρεί οξεία στο κείμενο του Βασιλάκου ...κερδίζει εξαέρωση cbs!!!

    Βρήκα οξεία, βρήκα οξεία!!!!

    Βαλαμε λοιπον ολα τα παραφερναλια,ριξαμε και υγρα στο ψυγειο και με την πρωτη μιζιά το εργαλειο ρολοι,ρελαντι θερμοκρασιες,συμπληρωσαμε κιολας ολα οκ.

    Thumbsup Thumbsup Thumbsup


















    Εντάξει, έκλεψα...αλλά δεν έχω CBS! Καμία άλλη προσφορά; Blush


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από demon Την / Το 06.05.11 18:52

    Ο φυσικός έγραψε:

    Εντάξει, έκλεψα...αλλά δεν έχω CBS! Καμία άλλη προσφορά; Blush


    Τι λες για βαλβίδες, για να μην τρέχεις και στην Καρδίτσα... Razz silent
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 06.05.11 19:47

    Τώρα που αγόρασα και σετάκι καπελότα για να τις ρυθμίσω μόνος μου; Άλλο, άλλο....


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2020
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 06.05.11 23:16

    ποτε ναρθω να ριθμισουμα και τις δικες μου τωρα που πηρες το κολαει?
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 06.05.11 23:26

    Η εμπιστοσύνη σου με συγκινεί αλλά πρέπει να προστατέψεις τον εαυτό σου! Razz


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 07.05.11 0:17

    Σας ευχαριστω παιδια.
    Και τα σχολια σας..η αναγνωριση απ εσας που γνωριζω και εκτιμω ειναι σημαντικη για μενα,οπως και απ τα παιδια που λογω αποστασης δεν γνωριζοματε επισης.
    Σπυρο νασαι καλα,αλλα ας μαθω πρωτα το φανερο συστημα και μετα παμε στο τυφλο Razz
    Παντως δεν θα το αφησω ετσι θα προσπαθησω να μαθω λιγα πραγματακια στο pc ακομα γιατι μου λειπει η επικοινωνια...
    Περιττο ισως.. να πω οτι θα χαιρομουν αν μπορουσα να βοηθησω αν και οποτε καποιος φιλος χρειαστει κατι..προς θεου οχι σε σχεση με τα pc..
    Αν και οι πιο πολλοι απο εδω το γνωριζουν το αντικειμενο..αλλα ποτε δεν ξερεις.
    avatar
    Tinder
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 14/05/2009
    Mηνύματα : 1139
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
    Κράνος : SHOEI XR-1000

    "once punk... always punk" μάλλον

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από Tinder Την / Το 07.05.11 4:51

    Τα θερμά μου συγχαρητήρια Smile
    Εγω δεν θα κατάφερνα να κάνω ούτε το πιο μικρό απ'αυτά που έκανες. Respect
    avatar
    Dimitrisk12
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/09/2010
    Mηνύματα : 246
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
    Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από Dimitrisk12 Την / Το 08.05.11 16:46

    Μπράβο Βασιλάκο! Πρόσφατα έκανα κι εγώ τις αντίστοιχες εργασίες (όπως είχα γράψει και σε άλλο thread) αν και όχι μόνος, παρόλαυτά το μηχανάκι πλέον πετάει!!!!
    Ζηλεύω αυτούς που έχουν το κουράγιο και τις γνώσεις να μαστορεύουν τα μηχανάκια τους...
    avatar
    grigoris
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/11/2009
    Mηνύματα : 311
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Συντηρηση της βεφας.

    Δημοσίευση από grigoris Την / Το 09.05.11 11:43

    Dimitrisk12 έγραψε:Μπράβο Βασιλάκο! Πρόσφατα έκανα κι εγώ τις αντίστοιχες εργασίες (όπως είχα γράψει και σε άλλο thread) αν και όχι μόνος, παρόλαυτά το μηχανάκι πλέον πετάει!!!!
    Ζηλεύω αυτούς που έχουν το κουράγιο και τις γνώσεις να μαστορεύουν τα μηχανάκια τους...
    Μπράβο Βασιλάκο!!!

    Εγώ πάντως ζηλεύω τα μηχανάκια που αντέχουν αυτούς που τα μαστορεύουν μόνοι τους!!!!!
    Blush Laughing

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.06.18 2:21