VFRh - VFR Club Hellas


    H honda fireblade του Stoner

    Μοιραστείτε
    avatar
    HFK
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 12/06/2010
    Mηνύματα : 63
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : CBR 600 RR
    Κράνος : ARAI CHASER

    SIERRA VICTOR UNO

    H honda fireblade του Stoner

    Δημοσίευση από HFK Την / Το 16.06.11 16:31

    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: H honda fireblade του Stoner

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 16.06.11 19:13

    Οταν βγαλει η Χοντα V4 παραγωγης σε σουπερμπαικ με το ονομα του Στονερ τοτε να το σκεφτω

    για 4κυλινδρο εν σειρα δεν τσιμπαω δεν πανα χει και την υπογραφη του Σοιχιρο φαρδια πλατια
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: H honda fireblade του Stoner

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 16.06.11 22:53

    gabadoo έγραψε: Οταν βγαλει η Χοντα V4 παραγωγης σε σουπερμπαικ με το ονομα του Στονερ τοτε να το σκεφτω

    για 4κυλινδρο εν σειρα δεν τσιμπαω δεν πανα χει και την υπογραφη του Σοιχιρο φαρδια πλατια

    Ακόμα χειρότερα αν σκεφτείς ότι το συγκεκριμένο CBR προδίδει πολλές από τις αρχές της Honda (που κρατούσε σημαία εδώ και 2 δεκαετίες).

    Δύο χαρακτηριστικές:

    Πάντα η Honda έφταχνε τα supersport πλαίσιά της, με εξελασμένους δοκούς και χυτά τμήματα. Οι άλλοι 3 κατασκευαστές χρησιμοποιούσαν φύλλα πρεσαριστά που ενώνονταν με ραφές για να σχηματίζουν δοκούς. Από το CBR1000RR του 08 και μετά, η Honda απαρνήθηκε τις εξελασμένες δοκούς και φτιάχνει και αυτή από πρεσαριστά φύλλα, όπως και οι άλλοι. ΦΑΟΥΛ Νο1, δεν μπορεί μια Honda μετά από 20 χρόνια να γυρνάει και να κάνει ότι και οι άλλοι.

    Πάντα η Honda στις Supersport κατασκευές της, έφτιαχνε εννιαίο άνω κάρτερ-μπλοκ κυλίνδρων. Οι άλλοι κατασκευαστές φτιάχναν ξεχωριστό μπλοκ κυλίνδρων-πάνω κάρτερ. Από το CBR1000RR 2008 και μετά η Honda πισογύρισε στα διαιρούμενα μπλοκ, όπως και οι άλλοι. ΦΑΟΥΛ Νο2, για τους ίδιους λόγους.

    Και φυσικά ούτε λόγος για πραγματικό V4 διάδοχο του RC45 ή ''πολιτικό'' RC212v, Cam Gear Train κ.ο.κ. Μάλλον θεωρούν τους πελάτες τους, άτομα που κοιτάνε τα χρώματα, απέξω-απέξω...

    Κρίμα...
    avatar
    Rigas
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/06/2011
    Mηνύματα : 14
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR 800 1999
    Κράνος : Arai Corsair Matsudo Cobra

    Απ: H honda fireblade του Stoner

    Δημοσίευση από Rigas Την / Το 28.06.11 2:27

    Caracal έγραψε:
    gabadoo έγραψε: Οταν βγαλει η Χοντα V4 παραγωγης σε σουπερμπαικ με το ονομα του Στονερ τοτε να το σκεφτω

    για 4κυλινδρο εν σειρα δεν τσιμπαω δεν πανα χει και την υπογραφη του Σοιχιρο φαρδια πλατια

    Ακόμα χειρότερα αν σκεφτείς ότι το συγκεκριμένο CBR προδίδει πολλές από τις αρχές της Honda (που κρατούσε σημαία εδώ και 2 δεκαετίες).

    Δύο χαρακτηριστικές:

    Πάντα η Honda έφταχνε τα supersport πλαίσιά της, με εξελασμένους δοκούς και χυτά τμήματα. Οι άλλοι 3 κατασκευαστές χρησιμοποιούσαν φύλλα πρεσαριστά που ενώνονταν με ραφές για να σχηματίζουν δοκούς. Από το CBR1000RR του 08 και μετά, η Honda απαρνήθηκε τις εξελασμένες δοκούς και φτιάχνει και αυτή από πρεσαριστά φύλλα, όπως και οι άλλοι. ΦΑΟΥΛ Νο1, δεν μπορεί μια Honda μετά από 20 χρόνια να γυρνάει και να κάνει ότι και οι άλλοι.

    Πάντα η Honda στις Supersport κατασκευές της, έφτιαχνε εννιαίο άνω κάρτερ-μπλοκ κυλίνδρων. Οι άλλοι κατασκευαστές φτιάχναν ξεχωριστό μπλοκ κυλίνδρων-πάνω κάρτερ. Από το CBR1000RR 2008 και μετά η Honda πισογύρισε στα διαιρούμενα μπλοκ, όπως και οι άλλοι. ΦΑΟΥΛ Νο2, για τους ίδιους λόγους.

    Και φυσικά ούτε λόγος για πραγματικό V4 διάδοχο του RC45 ή ''πολιτικό'' RC212v, Cam Gear Train κ.ο.κ. Μάλλον θεωρούν τους πελάτες τους, άτομα που κοιτάνε τα χρώματα, απέξω-απέξω...

    Κρίμα...

    Εδω στο Νο2 εισαι λαθος, σαν επισκευη (ειδικα σε αγωνα, μπορεις να πετας του κυλινδρους και να βαζεις αλλους)

    Μην ξεχνας οτι μοτο παραγωγης με κασετα-σασμαν μονο η H εβγαλε, και μετα το ξαναεβγαλε, λογο κοστους και μεγεθος κινητηρα.

    Θα βγαλει V4 και να εισαι σιγουρος, το πωσα θα βγαλει δεν ξερουμε, μπορει να βγαλει 500 και να κανουν 20.000 ευρω.


      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.11.17 11:12