VFRh - VFR Club Hellas


    Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Μοιραστείτε
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 25.06.11 10:26

    Γμτ! Μιλαμε οτι αυτο το καιρο ΟΛΑ μου πανε απο το κακο στο χειροτερο....

    Περαν αλλων πολυ σοβαρων θεματων που εχω αυτο το καιρο, το τελευταιο που μου προεκυψε ηταν με το σερβις της Αυρας. Τι το ηθελα;
    Μια χαρα ηταν η καημενη με τα λαδακια της 12,000 χλμ τωρα. Αλλα οχι! Επρεπε να το παω στο μαγαζι να την φτιαξουν!

    Τελοσπαντων, δεν θα μακρυγορησω γιατι δεν εχει και νοημα, αλλα επιγραμματικα θα πω τα εξης.

    Ειχα την φοβερη και τρομερη αναρτηση της Wilbers καθως και ελατηρια απο την ιδια εταιρια εδω και καιρο. Επισης ειχα κ ενα σετ σωληνακια υψηλης να βαλω επανω, οποτε ειπα να παω σε κατι φιλους μηχανικους που ξερω πολλα χρονια να τα βαλουν επανω και επ' ευκαιρια να κανω ενα μικρο σερβισακι.

    Επειδη ειχα καποια πολυ σοβαρα τρεξιματα αυτο το καιρο δεν ειχα προλαβει να παρω λαδια για το σερβις οπως κανω συνηθως, μιας και βαζω αποκλειστικα τα υπερκορυφαια (αλλα ακριβα) Torco.
    Την πηγα λοιπον τη μηχανη και την αφησα λεγοντας, βαλτε πανω αναρτηση μπρος πισω, σωληνακια κ ενα τυπικο σερβις.

    Γυρισα το απογευμα και την βρηκα ετσι:



    Μου ειπαν τα παιδια οτι για να βγει το πισω αμορτισερ κατεληξαν τελικα να βγαλουν ολο το ψαλιδι γιατι η βιδα της προφορτισης δεν περνουσε μεσα απο την τρυπα του ψαλιδιου ενω απο πανω εβρισκε στο πλαισιο κλπ!
    Εν πασει περιπτωσει ειχαν περασει την αναρτηση πανω και θα συνεχιζαν με τα μπροστινα.
    Η μηχανη μου φανηκε πολυ βρωμικη αλλα επειδη ειχε φαει και τρελο χωμα στην Αλβανια προσφατα δεν ειπα κατι... Οι λαδιλες ομως, τα γρασσα στο ψαλιδι και αλλου θα μπορουσαν να λειπουν ομως...

    Στα μπροστινα ο μηχανικος εβαλε λαδι 15αρι. Δεν εχω ιδεα τι και πως. Εγω ηθελα να ειναι λιγο πιο σφιχτη.
    Εδω να πω κατι: η μαμα αναρτηση της μηχανης μου αρεσε αρκετα. Παροτι πολυ μαλακη και "αργη" στην αποκριση, μου αρεσε το γεγονος οτι ηταν αρχοντικη στο δρομο... Περνουσε ανετα πανω απο ανωμαλιες χωρις να κοπαναει, αλλα ειδικα το μπροστινο ηταν βουτυρο. Βυθιζοταν σαν το Τιτανικο σε δυνατο φρεναρισμα, αργουσε στην επαναφορα (παροτι το ειχα σφιξει τερμα) κλπ.

    Αυτο που ηθελα επειγοντως ηταν να σφιξει αισθητα και να εχει πιο δεμενη αισθηση, χωρις να χασει ομως την αρχοντικη αισθηση της VFR.

    Αφου τελικα τελειωσε με τη μηχανη με ενημερωσε οτι τα σωληνακια ΔΕΝ εμπαιναν γιατι ηταν πολυ μακρυα λεει για τη μηχανη. Μου τα εδειξε πανω στη μηχανη και οντως μου φανηκαν να εχουν πολυ μποσικο αλλα στην Goodridge που εστειλα email μου απαντησαν οτι ειναι το σωστο μηκος που δινει για τη συγκεκριμενη μηχανη και κανενας δεν ειχε παραπονο. Παντως αυτο που ξερω ειναι οτι τελικα σωληνακια ΔΕΝ μπηκαν πανω.

    Αφου εγινε και το σερβις λοιπον που περιλαμβανε λαδια, φιλτρο λαδιου/βενζινης, μπουζι, ελεγχο βαλβιδων, ρυθμιση καρμπυρατερ, τακακι πισω, πηγα να πληρωσω.

    Και εκει εμεινα. 455 ευρω! Knife Knife Knife
    Μιλαμε με ΞΕΣΚΙΣΕ!

    Δεν το περιμενα με τιποτα τετοιο νουμερο! Οκ, να καταλαβω οτι τους παιδεψε η πισω αναρτηση, κλπ, ειχε δουλεια να λυθουν ολα τα φερινγκ κλπ αλλα 455 ευρω;;; Εδω για τη Ντουκ το πιο ακριβο σερβις που ειχα κανει ηταν 500 ευρω κ ΠΑΛΙ μου ειχε κακοφανει... Help!

    250 ευρω ειχαν χρεωσει την εργασια. Εκει να το καταλαβω οπως ειπα, αλλα 205 ευρω τα ανταλλακτικα;!;;
    Επειδη δεν ειχα παει λαδια ειπα να βαλει τα μαμα της Honda. 15 ευρω το ΛΙΤΡΟ ρε Μ@Λ@ΚΙΣΜΕΝΗ Honda;!;;;
    Μα ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ;;;
    Εδω τα Torco που ειναι και κορυφαια τα παιρνω 11 ευρω και ειναι και απο τα ακριβα εκει μεσα...
    4λιτρο Motul 20κατι ευρω!!! Και η Honda 15 ευρω ΤΟ ΛΙΤΡΟ;;;

    Και βεβαια τα υπολοιπα μικρα ανταλλακτικα ακολουθουσαν το ιδιο επιπεδο τιμων... Συνολο; 205 ευρω!
    Μου εκαναν μια καλη εκπτωση 15% και πηγε στα 169 ευρω αλλα τι να το κανω; Παρηγορια στον αρρωστο!

    Και να ηταν αυτο με την τιμη και τελος αντε να το καταπιω.
    Ομως, εκανα εναν λεπτομερη ελεγχο στη μηχανη (γιατι ΕΙΜΑΙ ψειρας!) και ειδα οτι τις ταπες στις μπουκαλες τους ειχαν μαμησει τα ραμματα!


    Οι βιδες της προφορτισης ηταν φαγωμενες, ενω το παξιμαδι της ταπας ηταν φαγωμενο στις γωνιες του γιατι προφανως εφαγε μεγαλο τσαμπουκα για να ανοιξει. Wall Bash

    Δεν ξερω πως το βλεπετε εσεις αλλα εγω το θεωρησα απαραδεκτο! Ειδικα απο τα παιδια αυτα που ειναι φιλοι μου χρονια και τους εμπιστευομαι. Προς τιμην τους παραγγειλαν τις ταπες κ τις βιδες απο τη Honda και θα τις αλλαξουμε με καινουργιες χωρις χρεωση.

    Και περαν αυτου η μηχανη ηταν γεματη γρασσα. Εγω οκ πειτε οτι ειμαι ψυχακιας με τη μηχανη μου. Ομως ειναι ωραια εικονα αυτη; (Τα tiewraps δεν ειναι θεμα, απλα βαλανε προσωρινα εκει το δοχειο για να το τοποθετησω εγω οπου θελω)


    Και για τοσα λεφτα ρε γαμωτο μου;;

    Αντε, φευγω απο το μαγαζι εχοντας τη φοβερη αναρτηση πλεον πανω, κ μια μηχανη οντως σερβισαρισμενη αψογα (αν και πανβρωμικη).

    Και εκει ερχεται το μεγιστο ξενερωμα. Η μηχανη εχει γινει ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ! Περναει πανω απο λακουβες και κοπαναει παρα πολυ. Το μπροστινο ειναι ΠΟΛΥ σφιχτο αλλα και πολυ σκληρο, ενω οι βιδες της προφορτισης ειναι τερμα ξεβιδωτες! Ουτε καν στη μαμα θεση (3η γραμμη απο πανω)


    Αμα ειναι τοσο σκληρο με τερμα ξεβιδωτα ολα πως θα ρυθμισω οτιδηποτε;;;

    Εδωσα τοσα λεφτα για να παρω μια μηχανη ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ απο αυτη που ειχα! Εχω ξενερωσει τοσο πολυ που σκεφτομαι να ξαναβαλω τα μαμα ελατηρια κ αμορτισερ. Ειλικρινα...

    Εδω ειναι και που θελω τη βοηθεια σας. (Caracal ακουει; )
    Μηπως τελικα το 15αρι λαδι ηταν υπερβολικα χοντρο; Εγω νομιζω πως ναι.

    Μπορουμε να το αλλαξουμε χωρις να βγαλουμε τις μπουκαλες απο πανω απο τη μηχανη; Να βαλουμε καποιο πιο μαλακο λαδι και να μετρησουμε σωστα το κενο αερα που πρεπει να εχει;
    Υπαρχει καποιος που θα ηθελε να με βοηθησει να κανουμε τη δουλεια ρε σεις;

    Γιατι τελικα μετα απο αυτα δεν θελω να το ξαναπαλεψουν σε συνεργειο... Υπαρχουν εδω μεσα παιδια εκατο φορες πιο ειδικοι στο να ρυθμισουμε την αναρτηση οπως πρεπει...

    Βοηθειααααα!
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 25.06.11 10:45

    Γκκκρρρ!!! Μολις ειδα οτι μεσα στο βιβλιο εγκαταστασης που τους ΕΙΧΑ ΔΩΣΕΙ να μελετησουν ειχε ενα χαρτι που ανεφερε το μοντελο μου και ελεγε "ΛΑΔΙ: Sae 10"

    Και εβαλαν 15αρι! Γκκρρρ!
    avatar
    posnightmist
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/03/2009
    Mηνύματα : 1908
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
    Κράνος : ARAI RX-7 GP

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από posnightmist Την / Το 25.06.11 10:49

    Νίκο ο μηχανικός που πάω τη μηχανή για μεγάλο σέρβις(βαλβίδες) με έχει πει ότι τα εργατικά είναι 250 ευρώ για το Vtec ακατέβατα!
    Τώρα για τα υλικά απλά χρεώνουν ότι γουστάρουν!!!
    Το προηγούμενο μεγάλο σέρβις πήγε 550 ευρώ με όλα δικά του!!!
    Τώρα τα υλικά τα έχω πάρει μόνος μου και ναι βάζω και εγώ torco Smile
    Τώρα για τα λάδια του μπροστινού στο δικό μου έχει βάλει 7,5άρι με πιο σκληρά ελατήρια από τα μαμά!
    Το αναφέρω απλά ως πληροφορία που μπορεί να είναι και άσχετη με το δικό σου (Εντάξει Caracal μη βαράς!!!)!
    avatar
    karapialis
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/02/2009
    Mηνύματα : 189
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : 2008
    Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από karapialis Την / Το 25.06.11 12:12

    1)Καλά να πάθεις γιατι τους διαφήμιζες το μαγαζι και σε γδάραν.

    2)Τους έχω εκπαιδευση προσωπικα να αλλαζουν αμορτισερ σε vfr,με την βοηθεια απο ενα μικρο μπλε γερανάκι που έχουν στην γωνια,απλα ανασηκωνουν λιγο τον κωλο της μηχανης και βγαίνει πανευκολα,το ιδιο νομιζω γινεται και για το δικο σου.Μπορει να λενε τις μ@λ@κ.. τους αλλα εσυ τους λες πως θα το κανουν.

    3)Αφηνεις μονο τον Παναγιωτη να δουλεψει την μηχανη και οχι τους βοηθους,μεγα λαθος οτιδηποτε αλλο γινει.

    3)Εχουν βαλει 15αρι λαδι στο μπροστινο και στο έχουν κανει κουτσουρο,θα μπορουσαν να αναμειξουν 10 και 15 ετσι ωστε να εχεις 12,5.Αρχικα δοκιμαζεις αυτο το ιξωδες, για πιο σκληρο μπροστινο, και μετα πας σε 15 αν δεν σου αρεσει και μετα φουλ για τα μεγαρα.Αν ήθελες την ιδια συμπεριφορα πηρουνια ας αφηναν το ιξωδες του manual,nomizω 10.Σιγουρα δεν έχουν μετρησει σωστα την ποσοτητα λαδιου που βαλαν στο πηρουνι με οτι αποτελεσματα μπορει αυτο να συνεπαγεται(λιγοτερο αερα στο πηρουνι)θ,βοηθοι γαρ

    Γενικα το μπροστινο πρεπει να στο εχουν κανει κουτσουρο αλλα στο αμορτισερ δεν φταινε,απλα ειχες συνηθισει το μαμα που ηταν σωβρακο.Σιγα σιγα θα το συνηθισεις ,να ξερεις οτι τοσο καιρο δεν ειχες αμορτισερ,με το μαμα.

    Τα παραπανω στα λεω εντελως φιλικα γιατι και μενα φιλοι ειναι τα παιδια αλλα αλλο το ενα και αλλο το αλλο.
    Οταν διαφημιζουμε καποιον πρεπει να ειμαστε σιγουροι για την δουλεια που κανει.
    cheers
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7105
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 25.06.11 12:23

    Karapiali συμφωνώ σχεδόν σε όλα. Μια παρατήρηση μόνο. Το αμορτισέρ στο VTEC βγαίνει από κάτω, άρα θέλει σήκωμα η ουρά. Στα 750 (τουλάχιστον στα 90-93) βγαίνει από πάνω.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 25.06.11 12:30

    Φυσικε οντως βγαινει απο πανω και στα δικα μας αλλα για να μην λεινεις ολη την ουρα καλο ειναι να λυσεις το μονομπρατσο και μετα να το ξαναβαλεις ,δεν ειναι τιποτα μια βιδα ξεβιδωνεις και εγω οταν εβαλα το wp για να βγαλω το παλιο παροτι το workshop manual ελεγε να το βγαλω απο πανω μολις ειδα τη μανουρα που εχει λυσε λεω το ψαλιδι και τελειωσε
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7105
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 25.06.11 12:36

    Δημήτρη, στο VTEC βγαίνει από κάτω χωρίς να πειράξεις τίποτα. Στο δικό μου βγαίνει εύκολα από πάνω χωρίς να χρειαστεί να λύσεις την ουρά. Στο μοντέλο 94-97 που έχετε εσύ και ο Νίκος δεν έχω σαφή εικόνα. Πρέπει να αφαιρεθεί το πίσω "φτερό";


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 25.06.11 12:46

    Πρεπει να φυγει μπαταρια και μετα φτερο το οποιο για να βρεις τις βιδες ειναι ολοκληρη μανουρα και να μετακινησειςτην πλεξουδα ενω απο κατω κανενα προβλημα
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 25.06.11 12:48

    Ταξιδευτής έγραψε:
    Εδω ειναι και που θελω τη βοηθεια σας. (Caracal ακουει; )
    Μηπως τελικα το 15αρι λαδι ηταν υπερβολικα χοντρο; Εγω νομιζω πως ναι.

    Μπορουμε να το αλλαξουμε χωρις να βγαλουμε τις μπουκαλες απο πανω απο τη μηχανη; Να βαλουμε καποιο πιο μαλακο λαδι και να μετρησουμε σωστα το κενο αερα που πρεπει να εχει;
    Υπαρχει καποιος που θα ηθελε να με βοηθησει να κανουμε τη δουλεια ρε σεις;

    Γιατι τελικα μετα απο αυτα δεν θελω να το ξαναπαλεψουν σε συνεργειο... Υπαρχουν εδω μεσα παιδια εκατο φορες πιο ειδικοι στο να ρυθμισουμε την αναρτηση οπως πρεπει...

    Βοηθειααααα!

    Νικο, αν και δεν ξερω για το 750, τα 800FI και VTEC θελουνε 10αρι λαδι, το πολυ 12.5 με σκληροτερα γραμμικα ελατηρια. Στο δικο μου που τα αλλαξα προσφατα για πρωτη φορα στα 40Κ χμ εβαλα 10αρι και το μπροστινο ειναι μια χαρα. Αλλαγη λαδιων σε μπουκαλες ειναι πανευκολο ακομη και αν πρεπει να βγουν οι μπουκαλες, ειμαι σιγουρος οτι καποιος εδω μεσα θα σε βοηθησει - εγω την εκανα μονος μου τη δουλεια πολυ ευκολα.

    Αλλα να πω κατι αλλο χωρις να ανοιξω τον ασκο του Αιολου για απαντησεις. Τα αμορτισερ/ελατηρια της Honda σε πολλα μηχανακια ειναι οτι πρεπει για τον χαρακτηρα της μηχανης. Ακουω πολλους εδω μεσα να λενε "πας πιστα με τις μαμισιες αναρτησεις?" "βαλε Ohlinns" και αλλα τινα. Εγω με τις δικες μου μαμισιες αναρτησεις οσο ειχα το μηχανακι στην Αγγλια κρατιομουνα ανετα με τα super sport στις βολτες ξυσιματος του σ/κ και εχω και αυτη την μελετημενη "αρχοντικη" συμπεριφορα στις ανωμαλιες δηλ. εχω ενα all-rounder sport-touring μηχανακι, που ειναι αλλωστε και ο σκοπος του.

    Πιστευω οτι αυτο που ηθελες στο μηχανακι φτιαχνοτανε απλα με (επισης προοδευτικα) ελατηρια Hyperpro μπροστα και το αντιστοιχο λαδι, αφηνοντας το πισω οπως ειναι, αντε με μια επισκευη του αμορτισερ στο K-shock οταν πεσει αισθητα η απόσβεσή του. Αν δεν μαλακωσουν με τη χρηση (που θα μαλακωσουν καπως αν ειναι καινουργια), τα βγαζεις και τα πουλας αλλα οχι σε συνεργειο να σου τοπν πιασουν παλι... Παντως ο λογος που δεν παω ποτε σε συνεργειο δεν ειναι τα χρηματα αλλα το οτι ξερω τι ακριβως εχω κανει, προσεχω το μηχανακι μου σαν κορη οφθαλμου και δεν εξαρτωμαι απο ραντεβου - ελα την αλλη βδομαδα κλπ.

    [οφφτοπικ]
    Στο προηγουμενο Golf GTI MkIV που ειχα και ητανε λιγο σουπα απο αναρτησεις, αλλαξα μονος μου ελατηρια/αμορτισερ στο πεζοδρομιο με Eibach/Koni γι'αυτους που ξερουν. Ε λοιπον τα πρωτα 5000 μιλια ητανε μαρτυριο και απεφευγα λακουβιτσες και πετραδακια που λεει ο λογος. Μετα φτιαξανε σε ενα βαθμο αλλα και παλι ειχε χαθει αυτη η αρχοντικη αισθηση των μαμισιων αναρτησεων. Οκ, οταν εβγαινα το σ/κ στα στροφιλικια το φχαριστιομουνα αλλα ολο τον αλλο καιρο με ενοχλουσε ελαφρα. Ενας συναδελφος βεβαια στον οποιο το πουλησα το βρηκε "a bit soft for serious attack" και εφιξε κι'αλλο τις αποσβεσεις στα αμορτισερ, γουστα ειναι αυτα Laughing
    [οφφτοπικ]
    avatar
    karapialis
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/02/2009
    Mηνύματα : 189
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : 2008
    Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από karapialis Την / Το 25.06.11 13:11

    Τάκη ειλικρινα δεν ξερω πως βγαινει το αμορτισερ στου Νικου αλλ'α ούτε και ξερω τι ιξωδες εχει το manual για το μπροστινο του,αυτο οφειλει να το ξερει ο Νικος.

    Το πνευμα μου ειναι άλλο και για αυτο το λογο γραφω τα παραπανω γιατι εχω μπουχτισει με τα συνεργεια και την μαλακια που τους δερνει.
    Ο ένας απο τους δυο που έχει το συνεργειο ειναι παιδικος φιλος,εχουμε μεγαλωσει μαζι.
    Του λες αλλαξε το αμορτισερ και αρχιζει τα παπατζιλικια,πρεπει να λυσω το ενα το αλλο και δεν συμαζευεται.
    Οποτε του εξηγεις οτι πρεπει να κοψει τις μαλακιες και να σηκωσει την ουρα( ή να λυσει το ψαλιδι ή οτιδηποτε αλλο... )και ως δια μαγειας ολο αυτο που σου περιγραφει εκεινος απλα δεν υφισταται σαν εργασια.Στο περιγραφει απλα σαν πυρηνικη επιστημη για να χρεωσει μετα αναλογα,ελπιζω οτι καταλαβαινεις..
    Μιλαω για το συγκεκριμενο συνεργειο παντα,για να μην παρεξηγηθω.
    Δεν αφηνει να μπεις στο συνεργειο(εκτος απο εμενα,εχω σκοτωθει για αυτο το λογο),πραγμα απαραδεκτο για μενα.Δεν λεω να καθεσαι απο πανω στον μηχανικο,αλλα τουλαχιστον να βλεπεις την μηχανη απο 10,20μετρα βρε αδερφε και οχι απο καμερα..
    Εισαι συνεργειο και οχι αντιπροσωπεια αυτοκινητων.
    Του λες αλλαξε λαδια και ξεχναει ο βοηθος να βαλει την βιδα ,και εισαι διπλα και βλεπεις να βαζει απο την μια το πανακριβο λαδακι που του εχεις φερει και απο την αλλη να χυνεται στο αναβατηριο και εισαι μπροστα και τον παιρνεις στα καντηλια γιατι αν δεν ησουν δεν θα σου εβαζε τα λαδακια που του εδωσες Wink


    Γενικα δεν γράφω πολύ και με ξερεις αλλά τρελαινομαι να διαφημιζονται super market αυτης της λογικης μονο και μονο γιατι ειναι γνωστοι 'η φιλοι μας,χωρις να ξερουμε τι γινεται μέσα στο συνεργειο Wall

    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 25.06.11 13:37

    Το λαδι που βαζει η Honda στο δικο μου ειναι 5αρι.
    Η Wilbers στο manual που τους ΕΔΩΣΑ να διαβασουν ελεγε 10αρι λαδι.
    Ο Βασιλης τελικα εβαλε 15αρι θεωροντας οτι το VFR εχει μεγαλο βαρος μπροστα.

    Εχω μια κακη υποψια οτι ακομα και με 10αρι λαδι παλι το μπροστινο θα ειναι πολυ σκληρο/σπορ. Κατι που ΔΕΝ θελω.
    Θελω να εχω τον αρχικο χαρακτηρα της μηχανης, αυτο το "αρχοντικο" πατημα που ειχε. Κοινως δεν ειμαι καθολου μα καθολου ευχαριστημενος με το ποσο σκληρη ειναι η μηχανη τωρα.

    Εχω εκνευριστει αφανταστα, ποσο μαλλον που τελικα μου ζητησαν μισο μισθο για ενα κωλοσερβις! Μπορει να ειναι δικαιολογημενες οι τιμες τους, απλα εμενα αυτα τα λεφτα αυτη τη στιγμη μου λειπουν απο ΖΩΤΙΚΟΤΑΤΕΣ αναγκες που εχω!

    Και ακομα περισσοτερο που η μηχανη ειναι μεσα στη βρωμα και το κακο χαλι. Δεν ξερω τι θα κανω... Ειλικρινα. Θα παρω τις ταπες και θα βγαλω μονος μου τις μπουκαλες να τις παω στην K shock να αλλαξουν λαδια κλπ. Και ας πρεπει να τους τα σκασω. Κ αν τελικα δεν με ικανοποιει το συνολο θα τα γυρισω ολα στα μαμα και αυτες οι σουπερ-γ@μω αναρτησεις θα πανε στα σκουπιδια στην κυριολεξια!
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2323
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 25.06.11 16:27

    Για τα λάδια τα είπαμε, το 15w είναι υπερβολή, και προφανώς για αυτό έχεις υπερβολική απόσβεση και αίσθηση ''κατσίκι''

    Σε περίπτωση που σου έρθουν οι νέες τάπες και τελικά αποφασίζεις να αλλάξεις λάδια-τάπες μόνος σου (και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, ότι αν γίνει κάτι στραβό, τουλάχιστον θα το ξέρεις και θα είναι υπ'ευθύνη σου).

    Όλες οι δουλειές μπορούν να γίνουν χωρίς να βγάλεις τα φέρινγκ. Πλην όμως, αν δεν έχεις εμπιστοσύνη στην εμπειρία σου, και φοβάσαι ότι βάζοντας δύναμη κάτι μπορεί να φύγει πιο απότομα από ότι το υπολόγιζες και να χτυπήσεις κάποιο πλαστικό, βγάλτα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

    Για να μην γραντζουνίσεις τις νέες τάπες, βάλε ένα ύφασμα ή κάπως παχιά νάυλον σακούλα ανάμεσα σε καρυδάκι και τάπα.



    Προτίμησε εξάγωνο καρυδάκι και όχι πολύγωνο.


    Σφίξε-ξέσφιξε με προσεκτικό πάτημα του καρυδακίου και μην βιάζεσαι. Έχε υπόψη σου, ότι βγάζοντας την τάπα, το ελατήριο μπορεί να έχει τάση ακόμα και στην τέρμα ανοικτή θέση της ανάρτησης, και τελευταία στιγμή η τάπα να εκτιναχτεί απότομα. Προσέχουμε να μην έχουμε την φάτσα μας από πάνω, και καλό είναι ένα χέρι να πατάει το εργαλείο από πάνω.

    Βοηθάει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να έχεις ένα δεύτερο άτομο μαζί σου. Και πανιά σε περίπτωση που πεταχτούν λαδάκια.


    Για την αλλαγή των λαδιών, στηρίζεις την μοτό με τρόπο που ο μπροστινός τροχός να κρέμεται στον αέρα. Ένα καλό σημείο στήριξης είναι το κάτω εμπρός μέρος των λαιμών της εξαγωγής. Είναι αρκετά δυνατές για το βάρος της μοτό και επιπλέον είναι και ένα σημείο που και να γρατζουνίσεις λίγο, ΚΑΝΕΙΣ δεν πρόκειται να δει. Επειδή είσαι ψείρας, μπορείς να βάλεις κάτι μαλακό, π.χ. ένα σανίδι, ανάμεσα στον σωλήνα και στο στήριγμα που θα χρησιμοποιήσεις.


    Στο κάτω μέρος κάθε μπουκάλας στο δικό σου μοντέλο, πρέπει να έχει μια ταπούλα εξάγωνο κεφάλι ή και σταυρόβιδα. Αυτή είναι σαν την τάπα αλλαγής λαδιών του κινητήρα.

    (στο κέντρο της εικόνας)


    Βγάζεις τις τάπες από πάνω, λύνεις και το βιδάκι, και το λάδι βγαίνει. Φροντίζεις με κάποιο χωνί, δοχείο, κομένο μπουκάλι κόκακόλα ή ότι άλλο να μην λερώσεις τα όμορα μηχανικά μέρη. Αν παρελπίδα σου πάει λαδάκι στους δίσκους των φρένων, μην σε πιάσει πανικός, σκούπισμα με πανί με καθαρό ασετόν. Προσοχή όχι αρωματικό-καλυντικό γυναικείο ασετόν διότι έχει λάδια για το άρωμα. Έχει στα φαρμακεία, αλλά επέμεινε για καθαρό.

    Αφού στραγγίξει το λάδι, κούνα όσο μπορείς τον τροχό πάνω-κάτω, ώστε να βγει και το λάδι που περιέχεται στις όποιες βαλβίδες ή ''κουφάλες'' της ανάρτησης εσωτερικά.

    Για να βάλεις το νέο λάδι, εννοείται βιδώνεις την τάπα αποστράγγισης κάτω, αφαιρείς τον αποστάση, το ελατήριο και ότι ροδέλες έχει ανάμεσα, και ανασηκώνεις τον τροχό με τρόπο που να τερματίσει στο κλειστό η διαδρομή. Προσθέτεις λάδι, και μετράς στάθμη από την ελεύθερη στάθμη του λαδιού, μέχρι το άνω χείλος του καλαμιού (δλδ εκεί που βιδώνουν οι τάπες, το υψηλότερο σημείο). Προσοχη, ΑΦΟΥ βάλεις πάνω κάτω την στάθμη σωστά, ΚΟΥΝΑΣ τον τροχό πάνω-κάτω, να κυκλοφορήσει το λάδι στο πηρούνι και να γεμίσει όλους τους χώρους, και ξαναμετράς ΜΕΤΑ.

    Σε περίπτωση τώρα, που στο δικό σου μοντέλο ΔΕΝ έχει ταπούλες αποστράγγισης, η διαδικασία είναι ελαφρά πιο πολύπλοκη, αφού πρέπει να βγει ο τροχός, τα φρένα, και τα πηρούνια από τις πλάκες.

    Για ότι άλλο θες, εδώ είμαστε. Σε κάθε περίπτωση μην υποτιμάς ποτέ τον βασικό κανόνα του σύμπαντος: Κερδίζεις σε κάτι, χάνεις σε κάτι άλλο. Αν κάνεις λίγο πιο σπορ τις αναρτήσεις, ε θα χάσεις και λίγο το μαγικό χαλί που ήξερες.

    Τέλος ΠΡΟΣΟΧΗ μην ανατρέψεις την μηχανή, όταν για παράδειγμα θα ασκείς δύναμη στο βίδωμα των ταπών επάνω, και αυτή θα στηρίζεται στο στήριγμα. Και εδώ ένα δεύτερο άτομο βοηθάει πολύ.
    avatar
    ????????
    Επισκέπτης

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από ???????? Την / Το 26.06.11 0:21

    Eγω παλληκαρι μου οταν την πηγα για αναρτησεις και μικρο σερβις στον δικο μου μηχανικο-χειρουργο,
    τις αλλαξε ολες με ντυμενο σχεδον το μηχανακι, το καβαλησα και μετα τις πρωτες ρυθμισεις με εμενα ΕΠΑΝΩ στην μηχανη
    ακολουθησε βολτα και γυρισα πισω με κατι χαμογελα Very Happy Very Happy Very Happy λες και ειχα παρει και εγω δεν ξερω τι !
    Δεν ηταν μονο η ποιοτητα των αναρτησεων (OHLINS) αλλα και το στυσιμο που εκανε που ακομα και τωρα (μετα 2 χρονια)
    Ακομα αισθανομαι οτι καβαλαω RR μηχανακι ετοιμο για αγωνα !
    Να μην ξεχασω να πω οτι ψειρισε οτι σημειο της μηχανης ηθελε τσεκ απ !
    Αλυσιδα, φρενα, υγρα, μπαταρια κλπ κλπ !!!
    Και απο κοστος περιπου τα ιδια. ΧΑΛΑΛΙ ΤΟΥ !!! Worthy Worthy Δεν τον αλλαζω με οσα μηχανακια και αν ειχα !
    Ολα πηγαιναν τουμπανο !!! Αυτα ειχα να πω. Ελπιζω να μην σε "χαλασα" ! Μαλλον με προλαβαν οι του συνεργειου !
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 26.06.11 11:05

    Φιλε Rossi46 δεν με χαλασες σε κατι. Χαιρομαι που εχεις βρει ενα καλο συνεργειο. Αν θες να το προτεινεις ελευθερα.
    Για τα οσα αναφερει ο Καραπιαλης δεν μπορω να πω κατι. Ο καθενας προφανως εχει διαφορετικες εμπειριες.

    Παω σε αυτα τα παιδια εδω και πολλα χρονια, απο τοτε που ηταν ενα μικρο υπογειο μαγαζακι κ τα μηχανακια τα δουλευαν οι δυο τους και μονο, χωρις βοηθους κλπ. Απο τοτε που μεγαλωσαν και εγιναν αντιπροσωπεια μαζευτηκαν εκει μεσα ενα σωρο μηχανικοι, βοηθοι και παρατρεχαμενοι. Κατι που δεν μου αρεσε ποτε, αλλα τι να κανεις; Το μαγαζι μεγαλωσε, η δουλεια επισης και τα παιδια αναπτυχθηκαν. Λογικο. Ομως χαθηκε η παλια αμεση επαφη που ειχαν με τον ανθρωπο που ειναι πρωτα φιλος και μετα πελατης. :(

    Και ξαναλεω, μεχρι αυτη τη φορα δεν ειχα κανενα προβλημα σε καποιο σερβις που ειχαν κανει. Και ακομα και τωρα το σερβις εγινε αριστα απο πλευρας ουσιας. Λαδια, μπουζι, φιλτρα, ψυκτικα, τακακια, γρασαρισματα, τεντωματα, ελεγχοι... Ολα εγιναν. ΟΜΩΣ η δουλεια ηταν βρωμικη, χωρις μερακι, και μου εδειξε εμενα τουλαχιστον οτι δεν εγινε με φροντιδα. Και αυτο με χαλασε.
    Οπως με χαλασαν οι κωλοτιμες αντιπροσωπειας που χρεωνουν. Για να ειμαι σωστος μου εκαναν 15% εκπτωση σε ολα τα ανταλλακτικα, αλλα οταν ξεκινας με το κωλολαδο 15 ευρω τι να σου κανει η εκπτωση μετα;
    Παρεπιπτωντος, ξερετε ποσο χρεωνει η Honda ΕΝΑ καθρεφτη για τη μηχανη μου; 93 ευρω + ΦΠΑ!!!

    Μιχαλη, σε ευχαριστω για τις αναλυτικες οδηγιες... Δεν ξερω τι θα κανω ομως! Εχω ξενερωσει τοσο που 2 μερες τωρα θελω να παω να την καθαρισω απο τα γρασσα και να φτιαξω το δοχειο της αναρτησης κλπ και δεν θελω ουτε να ασχοληθω! Εχω ξενερωσει σε τεραστιο βαθμο! Δεν θελω να την καβαλησω καθολου γιατι ξερω οτι θα νευριασω!

    Η διαδικασια αλλαγης λαδιων κλπ δεν ειναι ισως μεγαλη αλλα δεν θελω να ασχοληθω... Δεν εχω εργαλεια, χρονο και διαθεση. Τι σκ#τ@ να κανω; Μου την εχει δωσει παρα πολυ....
    avatar
    ????????
    Επισκέπτης

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από ???????? Την / Το 26.06.11 11:34

    Ταξιδευτής έγραψε:Φιλε Rossi46 δεν με χαλασες σε κατι. Χαιρομαι που εχεις βρει ενα καλο συνεργειο. Αν θες να το προτεινεις ελευθερα.
    Για τα οσα αναφερει ο Καραπιαλης δεν μπορω να πω κατι. Ο καθενας προφανως εχει διαφορετικες εμπειριες.

    Παω σε αυτα τα παιδια εδω και πολλα χρονια, απο τοτε που ηταν ενα μικρο υπογειο μαγαζακι κ τα μηχανακια τα δουλευαν οι δυο τους και μονο, χωρις βοηθους κλπ. Απο τοτε που μεγαλωσαν και εγιναν αντιπροσωπεια μαζευτηκαν εκει μεσα ενα σωρο μηχανικοι, βοηθοι και παρατρεχαμενοι. Κατι που δεν μου αρεσε ποτε, αλλα τι να κανεις; Το μαγαζι μεγαλωσε, η δουλεια επισης και τα παιδια αναπτυχθηκαν. Λογικο. Ομως χαθηκε η παλια αμεση επαφη που ειχαν με τον ανθρωπο που ειναι πρωτα φιλος και μετα πελατης. :(

    Και ξαναλεω, μεχρι αυτη τη φορα δεν ειχα κανενα προβλημα σε καποιο σερβις που ειχαν κανει. Και ακομα και τωρα το σερβις εγινε αριστα απο πλευρας ουσιας. Λαδια, μπουζι, φιλτρα, ψυκτικα, τακακια, γρασαρισματα, τεντωματα, ελεγχοι... Ολα εγιναν. ΟΜΩΣ η δουλεια ηταν βρωμικη, χωρις μερακι, και μου εδειξε εμενα τουλαχιστον οτι δεν εγινε με φροντιδα. Και αυτο με χαλασε.
    Οπως με χαλασαν οι κωλοτιμες αντιπροσωπειας που χρεωνουν. Για να ειμαι σωστος μου εκαναν 15% εκπτωση σε ολα τα ανταλλακτικα, αλλα οταν ξεκινας με το κωλολαδο 15 ευρω τι να σου κανει η εκπτωση μετα;
    Παρεπιπτωντος, ξερετε ποσο χρεωνει η Honda ΕΝΑ καθρεφτη για τη μηχανη μου; 93 ευρω + ΦΠΑ!!!

    Μιχαλη, σε ευχαριστω για τις αναλυτικες οδηγιες... Δεν ξερω τι θα κανω ομως! Εχω ξενερωσει τοσο που 2 μερες τωρα θελω να παω να την καθαρισω απο τα γρασσα και να φτιαξω το δοχειο της αναρτησης κλπ και δεν θελω ουτε να ασχοληθω! Εχω ξενερωσει σε τεραστιο βαθμο! Δεν θελω να την καβαλησω καθολου γιατι ξερω οτι θα νευριασω!

    Η διαδικασια αλλαγης λαδιων κλπ δεν ειναι ισως μεγαλη αλλα δεν θελω να ασχοληθω... Δεν εχω εργαλεια, χρονο και διαθεση. Τι σκ#τ@ να κανω; Μου την εχει δωσει παρα πολυ....


    Aν δεν υπαρχει προβλημα και απο το Φορουμ εγω θα το πω !
    Πηγαινω στον περιφεριακο του Πολυγωνου στο "ROAD & RACE" στην οδο Τσαλδαρη (δεν θυμαμαι τον αριθμο), 50-60 μ. πιο πανω απο το 2RIDE.
    Δεν θα δεις απ'εξω τα χιλια μυρια μηχανακια. Ο μηχανικος μου θελει να ασχολειται με ενα τη φορα (ραντεβου) και να μπαινει και να βγαινει
    σε χρονο ρεκορ (που λενε) !
    Ειναι παλιος αγωνιζωμενος στην κατηγορια των 250 Racing.
    Μπορει ακομα να καθεται και να σου αναλυει με τις ωρες γιατι αυτο και γιατι εκεινο πανω στην μηχανη !
    Νομιζω οτι ακομα την "βρισκει" με την δουλεια του ! Φαντασου οτι βγαινει ο ιδιος για ανταλλακτικα και συναφη
    ενω εχει τον αδερφο του μαζι στο συνεργειο.
    Ειναι και στην ηλικια μας κοντα (45) !
    Παντως μην χαλιεσαι με την "καλη σου", καβαλα την και ολα θα πανε καλα !
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 26.06.11 12:31

    Νικο κι εγω οταν εβαλα αναρτηση ηταν πολυ σκληρη,κουτσουρο,κι ετσι εβαλα λαδι 7.5 μπροστα απο 10 αρι,και πισω ζητησα να μου μειωσουν την προφορτιση,την αρχικη,γιατι με ο προφορτιση δικη μου το μηχανακι δεν ειχε καθολουν sag,πραγμα απαραδεκτο.
    Ετσι με δουλεια δικη μου αλλα και με τις οδηγιες μου, θελω αυτο κι εκεινο και γινεται με αυτο τον τροπο,το μηχανακι εγινε ανθρωπινο και ρυθμισιμο,αν και λιγο πιο σκληρο απ το στησιμο της xonda,αναμενομενο αλλωστε.
    Χωρις παρομοιες παρεμβασεις και εσυ δεν προκειται να βρεις ακρη,αν θες κι οποτε θες παρε με τηλ.
    Τα λεμε.
    avatar
    karapialis
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/02/2009
    Mηνύματα : 189
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : 2008
    Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από karapialis Την / Το 26.06.11 13:41

    Για τα οσα αναφερει ο Καραπιαλης δεν μπορω να πω κατι. Ο καθενας προφανως εχει διαφορετικες εμπειριες.


    Ποιες διαφορετικες εμπειριες ρε Νικο,τα ιδια λεμε....και εγω ψυχαναγκαστικος ειμαι με την μηχανη μου.Απλα μπαινω στο συνεργειο ασυζητητι και αν δω μαλακια τους τα χωνω γιατι εχω την ανεση.
    Επρεπε να το ειχες καταλαβει πιο γρηγορα,2χρονια γινεται αυτη η δουλεια.
    Απο την ωρα που εγινε αντιπροσωπεια γαματα..σε ολα ομως τιμες -δουλεια


    Για να μην το κουραζουμε το θεμα ομως,τωρα καταλαβες τι γινεται εκει.
    Ριξε ενα καλο πλυσιμο στην μηχανη,παρε και μπολικο WD40 και ολα καλα.
    Οσον αφορα ρυθμισεις,φτιαχνονται ολα στα μετρα σου.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2323
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 26.06.11 16:55

    Ταξιδευτής έγραψε:Η διαδικασια αλλαγης λαδιων κλπ δεν ειναι ισως μεγαλη αλλα δεν θελω να ασχοληθω... Δεν εχω εργαλεια, χρονο και διαθεση. Τι σκ#τ@ να κανω; Μου την εχει δωσει παρα πολυ....

    Ηρέμησε μωρέ, άμα για τις αναρτήσεις κάνεις έτσι, για άλλα πιο σοβαρά θέματα στην ζωή σου τι κάνεις; Razz

    Κάτσε να γυρίσω από Ιταλία, και θα το κοιτάξουμε μαζί αν θες. Wink
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 26.06.11 18:04

    Νομίζω ότι για τα λάδια των αναρτήσεων τα έχουμε ξαναπεί.

    Η διαβάθμιση κατά SAE είναι παραπλανητική.
    Αυτό που χρειάζεται είναι το κινηματικό ιξώδες δηλαδή το πόσο εύκολα το λάδι περνάει μέσα από ένα σωλήνα με κάποια διάμετρο.
    Είναι σαν να λέμε έχω αυτοκίνητο 1600, μπορεί να έχει 70 ίππους μπορεί και 140.

    Τι θα πει "βάλαμε μπροστά 15αρι λάδι; Θα δώσω κάποια παραδείγματα

    Silkolene Pro SAE 15 = 92.5 cSt@40 >>>> 155% heavier than Stock
    Shell SAE 15 = 67 cSt@40 >>>> 83% heavier than Stock
    BelRay SAE 15 = 53 cSt@40 >>>> 45% heavier than Stock
    BelRay HVI SAE 15 = 49 cSt@40 >>>> 34% heavier than Stock
    Silkolene SAE 15 = 48.5 cSt@40 >>>> 33% heavier than Stock
    Maxima SAE 15 = 46 cSt@40 >>>> 26% heavier than Stock
    Torco RFF SAE15 = 33 cSt@40 >>>> 3.5% lighter than Stock

    Showa SS8 SAE 10 = 36.5 cSt@40 >>>> ΟΕΜ

    Ηθικόν Συμπέρασμα:
    1. Διαλέγετε το λάδι ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ.
    2. Οι μάστορες ( και κατ΄ ευφημισμό "μηχανικοί") είναι εμπειρικοί και δεν πολυκαταλαβαίνουν. Με το να τους ρίχνουμε τις ευθύνες δεν κερδίζουμε τίποτα. Δεν είναι ικανοί να αποφασίζουν για μας. Όποιος το δέχεται ας υποστεί και το αποτέλεσμα.
    3. (@Ταξιδευτής) Προτείνω Torco RFF 15 με 12cm αέρα.


    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 26.06.11 18:16

    Το αμορτισερ της WILBERS (το έχω) έχει σημαντικότατη κατασκευαστική έλλειψη και χρειάζεται μετατροπή.

    Ηθικόν συμπέρασμα:
    Μην χρησιμοποιήτε γερμανικά aftermarket σε ιαπωνικά προϊόντα. Υποβαθμίζετε ( τα Ιαπωνικά) άδικα (Το marketing περιορίζει την οδηγητική απόλαυση)
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 26.06.11 19:41

    ROSSI 46 έγραψε:

    Aν δεν υπαρχει προβλημα και απο το Φορουμ εγω θα το πω !
    Πηγαινω στον περιφεριακο του Πολυγωνου στο "ROAD & RACE" στην οδο Τσαλδαρη (δεν θυμαμαι τον αριθμο), 50-60 μ. πιο πανω απο το 2RIDE.
    Δεν θα δεις απ'εξω τα χιλια μυρια μηχανακια. Ο μηχανικος μου θελει να ασχολειται με ενα τη φορα (ραντεβου) και να μπαινει και να βγαινει
    σε χρονο ρεκορ (που λενε) !
    Ειναι παλιος αγωνιζωμενος στην κατηγορια των 250 Racing.
    Μπορει ακομα να καθεται και να σου αναλυει με τις ωρες γιατι αυτο και γιατι εκεινο πανω στην μηχανη !
    Νομιζω οτι ακομα την "βρισκει" με την δουλεια του ! Φαντασου οτι βγαινει ο ιδιος για ανταλλακτικα και συναφη
    ενω εχει τον αδερφο του μαζι στο συνεργειο.
    Ειναι και στην ηλικια μας κοντα (45) !
    Παντως μην χαλιεσαι με την "καλη σου", καβαλα την και ολα θα πανε καλα !

    Ενα ασημι vtec εχεις φιλε που εχω δει εκει ? Ο Βαγγελης και ο Κωστας ειναι παιδικοι φιλοι μου πολυ καλα παιδια και μαστορας με μερακι , ετσι οπως τα λεει ο ROSSI 46

    avatar
    karapialis
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/02/2009
    Mηνύματα : 189
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : 2008
    Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από karapialis Την / Το 26.06.11 20:20

    Νομίζω ότι για τα λάδια των αναρτήσεων τα έχουμε ξαναπεί........
    Απλα Respect για αλλη μια φορα.Οταν σεταρω με το καλο το καινουριο μπροστινο,οπωσδηποτε θα σε παρω τηλεφωνο

    Το αμορτισερ της WILBERS (το έχω) έχει σημαντικότατη κατασκευαστική έλλειψη και χρειάζεται μετατροπή.
    Απλη περιεργια αλλα θα ηθελα να μαθω την ελλειψη.
    Σιγουρα θα υπαρχει και καποιος τροπος να διορθωνεται αυτο.Για πες

    Οι αποψεις που πηρες απο εδω πιστευω οτι ειναι πολυ καλυτερες απο αυτες εδω:
    http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/67245-expensive-suspension-disappointing-results/

    Επισης Κshock θα στο ρυθμισει το πηρουνι αρκει να του το πας στο χερι,μονο το μπροστινο.
    Ειλικρινα με καμια διαθεση αντιπαραθεσης και αν χρειαστεις κατι ευχαριστως ερχομαι μαζι σου ετσι ωστε να σου φτιαξει το μπροστινο ο Παναγιωτης ,οπως πρεπει.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.06.11 10:39

    karapialis έγραψε:
    anastasis έγραψε:Το αμορτισερ της WILBERS (το έχω) έχει σημαντικότατη κατασκευαστική έλλειψη και χρειάζεται μετατροπή.
    Απλη περιεργια αλλα θα ηθελα να μαθω την ελλειψη.
    Σιγουρα θα υπαρχει και καποιος τροπος να διορθωνεται αυτο.Για πες

    http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/62577-wilbers-641-competition-with-hydraulic-preload/page__p__732695__hl__wilbers__fromsearch__1#entry732695
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2020
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 27.06.11 13:18

    εντος της εβδομαδος εχω κανονισει και γω αντικατασταση πισω αμορτισερ με φουλ ρυθμιζομενο tecnoflex και εμπρος ελλατηρια racetech.ελπιζω ναμ ην εχω και γω τιποτα παρατραγουδα.

    Θα επανελθω και με σχετικο ποστ







    avatar
    posnightmist
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/03/2009
    Mηνύματα : 1908
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
    Κράνος : ARAI RX-7 GP

    Απ: Service, αναρτησεις και ξενερωμα!

    Δημοσίευση από posnightmist Την / Το 27.06.11 13:32

    vtecpatra έγραψε:εντος της εβδομαδος εχω κανονισει και γω αντικατασταση πισω αμορτισερ με φουλ ρυθμιζομενο tecnoflex και εμπρος ελλατηρια racetech.ελπιζω ναμ ην εχω και γω τιποτα παρατραγουδα.

    Θα επανελθω και με σχετικο ποστ








    Αυτήν της tecnoflex τη φοράει και το δικό μου VFR!!!
    Αλλά επειδή όταν το πήρα τη φόραγε ήδη δεν ξέρω να σε πω διαφορές με το μαμά setup!!!
    Δεν έχω οδηγήσει ποτέ VFR με μαμά αναρτήσεις!!! Shocked

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28.05.18 6:35