VFRh - VFR Club Hellas


    Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Μοιραστείτε
    avatar
    mikemusic4
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/10/2011
    Mηνύματα : 96
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 vtec
    Κράνος : OGK - FF5

    Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από mikemusic4 Την / Το 30.10.11 14:05

    Το λοιπόν η Honda θα ρίξει στην αγορά το 2012 άλλο ένα scooter, μεσαίου κυβισμού στις μοτοσυκλέτες και μεγάλου στην κατηγορία των scooter !!

    Στα 650 κυβικά (670 για την ακρίβεια) ο κινητήρας θα είναι δικύλινδρος σε σειρά, φαντάστηκα οτι θα ηταν ο κινητήρας του deauville και μετέπειτα του Transalp 700 αλλά αυτοι είναι σε διάταξη V, εφτιαξε μοτέρ μονο και μόνο για σκούτερ ή μου δαφέυγει κάποιο μοντέλο της Honda με τέτοιον κινητήρα ?

    Στα 50 άλογα..

    Περίπου 15 λίτρα ρεζερβουάρ, μια τρελή αυτονομία γύρω στα 400 χλμ και μια κατανάλωση που αγγίζει τα 3,5 λιτρα/100 χλμ

    Επίσης θα έρθει με το εξελιγμένο συστημα DCT που το είδαμε για πρώτη φορά στο VFR 1200, ενα κιβώτιο ταχυτήτων αυτόματο ή χειροκίνητο..
    Το περίεργο είναι οτι δεν είναι η μόνη ομοιότητα αυτου του σκούτερ με το VFR 1200 και πραγματικά αναρωτιέμαι αν είναι οι ιδιοι σχεδιαστές που σχεδίασαν το VFR 1200 με το Integra !!
    Πάντως τακτικές που συναντάμε πιο πολύ στα αυτοκίνητα οπου διαφορετικά μοντέλα μιας μάρκας μοιράζονται το ιδιο μούτρο ή ακολουθούν την ιδια βάση σχεδιασμού εμένα με βρίσκουν αντίθετο !!






    Βρε τι μου θυμίζει ???
    αααααααααα τώρα θυμήθηκα :
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 30.10.11 20:49

    Στο σχήμα απέξω-απέξω είναι σκούτερ. ΔΙάβασε λίγο καλύτερα τα τεχνικά, και δες πως είναι φτιαγμένο και θα δεις ότι είναι μια κανονική μοτοσυκλέτα η δομή κινητήρας-πλαίσιο-αναρτήσεις-μετάδοση είναι μοτοσυκλετάδικη κλασική και όχι σκουτερική.

    Επίσης ο κινητήρας αυτός είναι δικύλινδρος εν σειρά, με τους κυλίνδρους με μπόλικη κλίση προς τα εμπρός, χμμμμ, σαν να ήταν οι μπροστινοί κύλινδροι ενός V4, λέω εγώ τώρα....που βαρέθηκε λίγο το R&D και αντί να σκεδιάσει εντελώς εν νέου ένα μοτέρ, έκοψε τους πίσω κυλίνδρους, έκανε και ότι άλλες αλλαγές χρειάζονταν στο κάρτερ και ... voila.
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 30.10.11 21:57

    Μια χαρα φαινετε η ευχρηστια στη μετακινηση τα επομενα χρονια οπως δειχνουν τα πραματα θα ειναι το ζητουμενο

    http://www.youtube.com/watch?v=nGS5n2XW1ZM
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1129
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Astral-X StarFlag, Arai Quantum F Okada

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 30.10.11 23:58

    Το θέμα μεταφέρθηκε στην ενότητα "Άλλα Μοντέλα".


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 27.05.12 14:56

    HONDA INTEGRA 700: ΤΙΜΗ 9.390 ευρώ

    Ανακοινώθηκε η τιμή του Honda Integra 700. Το νέο, καινοτόμο σκούτερ της Honda με τον δικύλινδρο κινητήρα, το αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο, τους 17άρηδες τροχούς, τα συνδυαζόμενα φρένα και το ABS και την τελική μετάδοση με αλυσίδα, κοστολογήθηκε στις 9.390 ευρώ για την Ελλάδα.



    Η τιμή αυτή που ανακοινώθηκε στην Ελλάδα είναι ανώτερη αυτών της Ευρώπης λόγω δασμών, φόρων, χαρατσιών, χαρτόσημων, “γραμματοσήμων, εθνόσημων” κ.λπ. (Γερμανία: 8.255 ευρώ, Ιταλία: 8.600 ευρώ, Ισπανία: 8.599 ευρώ, Μ. Βρετανία: 8.932 ευρώ, Γαλλία: 8.490 ευρώ)





    Tα υπέρ και τα κατά όπως τα είδαν οι ευρωπαίοι .
    Σχόλια ευρωπαϊκών περιοδικών μετά τη δοκιμή του Honda Integra 700

    Μερικές φορές η Honda εμφανίζεται σαν συντηρητική εταιρία, αλλά ταυτόχρονα δεν διστάζει να ανακατέψει την τράπουλα για να εξερευνήσει νέους δρόμους, όπως στην περίπτωση του Integra.

    Από πλευράς εμφάνισης παραξενεύει το γεγονός ότι πίσω είναι λεπτό, ενώ μπροστά “γεμάτο”.


    Η εργονομία θα ικανοποιήσει τους πάντες, εκτός από τους μικρόσωμους κάτω από 1,65μ. και τους μεγαλόσωμους άνω του 1,85μ. Οι πρώτοι παραπονιούνται ότι το πλατύ σέλα ανοίγει τα πόδια και ότι το κέντρο βάρους δεν είναι τόσο χαμηλό. Οι δεύτεροι ότι θα ήθελαν περισσότερο χώρο για τα γόνατα που βρίσκουν στο φέρινγκ.

    Το πλαίσιο είναι άκαμπτο και σταθερό από τη μία, αλλά από την άλλη υπάρχει μια έλλειψη ευελιξίας, που κατατάσσει το Integra πιο κοντά στις μοτοσυκλέτες, παρά στα maxi scooter.



    Το Ιntegra είναι ισορροπημένο συνολικά, αλλά τα 238 κιλά θέλουν κάποια δύναμη στο τιμόνι για να αλλάξουν γρήγορα πορεία. Αυτή η συμπεριφορά αρέσει περισσότερο στους τουριστικούς αναβάτες, που ταξιδεύουν και λιγότερο σε αυτούς που το χρησιμοποιούν μέσα σε πόλεις.

    Η προστασία από το φέρινγκ είναι καλή, αλλά πρέπει να κλείνεις τα πόδια για να μην ενοχλούνται από τους στροβιλισμούς του αέρα.

    Για τον συνεπιβάτη η σέλα είναι στενή και το κάλυμμα γλιστράει.



    Κατά τις αλλαγές ταχυτήτων από πρώτη σε δευτέρα με όλο το γκάζι ανοιχτό στην αυτόματη επιλογή ταχυτήτων D, υπάρχουν τινάγματα που γίνονται ενοχλητικά για τον συνεπιβάτη κυρίως.
    Με κανονική οδήγηση οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται αντιληπτές μόνο από το αυτί.

    Η χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων προτείνεται για πιο γρήγορη και προβλέψιμη οδήγηση, ενώ το ίδιο ισχύει και στην αυτόματη επιλογή S. Σε αυτούς που έχουν συνηθίσει τις φυγοκεντρικές αυτόματες μεταδόσεις το DCΤ θα τους ξενίσει λίγο, γιατί λειτουργεί διαφορετικά.



    Ο χαρακτήρας του κινητήρα μοιάζει περισσότερο με αυτόν του Transalp, είναι πολύ ομαλός με έναν ευχάριστο ήχο, είναι ελαστικός και έχει ροπή. Λειτουργεί πολύ καλά στις μεσαίες στροφές.

    Ο κινητήρας έχει μαζεμένες διαστάσεις μεν, αλλά ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα περιορίζεται από την ύπαρξη του ντεπόζιτου βενζίνης.

    Mε το συγκεκριμένο κιβώτιο (DCT) και το ABS στον στάνταρ εξοπλισμό η τιμή του Honda Integra 700 είναι πολύ συμφέρουσα, ειδικά όταν τα maxi scooter ξεπερνούν εύκολα τις 10.000 ευρώ.



    Η τελική του 700 είναι ικανοποιητική, κοντά στα 160 χ.α.ω

    Είναι εντυπωσιακή η λειτουργία της πίσω ανάρτησης, που περνάει πάνω από λακκούβες και ανωμαλίες, όπως κανένα άλλο σκούτερ ή μοτοσυκλέτα.

    Μηχανικοί θόρυβοι και κραδασμοί είναι ανύπαρκτοι από τον κινητήρα.



    Λόγω της μεγάλης διαδρομής του κινητήρα των 670 κ.εκ, ο κινητήρας τραβάει καλά χαμηλά, ενώ στις ψηλές στροφές είναι λίγο τεμπέλικος.

    Στις στροφές μπορείς να πιέζεις το εξωτερικό πόδι πάνω στο τούνελ, όπως κάνεις και στο ρεζερβουάρ των μοτοσυκλετών. Παράλληλα νιώθεις ότι το κέντρο βάρους βρίσκεται ανάμεσα στα πόδια σου

    Το ένα δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό μοιάζει λίγο ανεπαρκές σε υψηλότερες ταχύτητες, ειδικά για το βάρος του 700, αλλά το συνολικό αποτέλεσμα του φρεναρίσματος είναι πολύ καλό, όταν πατιόνται και τα δύο φρένα.



    ΘΕΤΙΚΑ

    Κινητήρας και κατανάλωση
    Ευκολία σκούτερ, κράτημα μοτοσυκλέτας
    Λειτουργία κιβωτίου
    Προστασία αναβάτη
    Οδική συμπεριφορά
    Φρένα (συνολική συμπεριφορά)
    Τιμή αγοράς

    ΑΡΝΗΤΙΚΑ

    Χαρακτήρας (πολύ ήπιος) και ήχος κινητήρα
    Αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα
    Αλυσίδα στην τελική μετάδοση
    Άνεση συνεπιβάτη
    Μειωμένη ευελιξία σε σύγκριση με τα σκούτερ

    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 28.05.12 20:14

    sorry για το spam
    Αυτά είναι πάμε για χρεωκοπία και το πουλάνε πιο ακριβά σε εμάς απο άλλες χώρες. Wall
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 23.07.12 10:29

    Λοιπον, να εξομολογηθω τις πιο σκοτεινες μου σκεψεις...

    Α) Το VFR μου πλεον δεν χρειαζεται... λυπαμαι που το λεω, και προσφατα που το ειπα στη γυναικα μου και τις εξηγησα το γιατι και ποσα εχουνε αλλαξει στη ζωη πλεον που συνηγορουν απο αυτου, τη στεναχωρησα και αυτην αλλα το δεχθηκε και συμφωνησε.
    Καθεται ολη μερα, ζητημαα να το βγαλω 2-3 φορες το μηνα για βραδυνη αστικη βολτα ψυχοθεραπειας.
    Β) Χρειαζομαι οπωσδηποτε ενα μηχανακι all weather για κεθημερινη χρηση στη δουλεια , με χαμηλη καταναλωση. Γιαυτο εχω το SYM HD200ι το οποιο βγαζει γυρω στα 12-13Κ 'βρωμικα' χιλιομετρα καθε χρονο.
    Γ) Οι καιροι ειναι δυσκολοι και να πληρωνω δυο μηχανακια ενω δεν τα χρησιμοποιω ειναι κριμα και αδικο .. Mad

    Οποτε ολο και πιο πολυ σκαλωνω με αυτο το Integra που φαινεται οτι κανει μια απολα...
    -καταναλωση ~4,4.5
    -ανεση, προστασια, χρηστικοτητα
    -700cc
    -Καλη συμπεριφορα, πιο κοντα σε συμπεριφορα μηχανης παρα σκουτερ

    Οποτε σκεφτομαι μηπως τα δωσω και ταα δυο μαζι ανταλλαγη για ενα τετοιο...
    Κριμα το VFR γιατι ειναι σε αψογη κατασταση με ~24Κχλμ ολα και ολα αλλα και να καθεται δυο φορες κριμα
    Να μπω σε διαδικασια πωλησης με αγγελιες και και για τα δυο ειναι too much effort και απιθανο με τη δεδομενη οικονομικη συγκυρια.

    Για πειτε καμια γνωμη... θα το μετανοιωσω;
    Να παω καμια βολτα με τη Βεφα μηπως να μου φυγουνε οι κακες οι σκεψεις; Smile
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 23.07.12 10:33

    Η αλήθεια είναι ότι όλο και πιο πολύ προτιμούν την λύση των μεγάλων σκούτερ.
    Αν το θες για μέσα στην πόλη δεν νομίζω να το μετανιώσεις.
    Το vfr υποφέρει στην πόλη.
    avatar
    posnightmist
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/03/2009
    Mηνύματα : 1908
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
    Κράνος : ARAI RX-7 GP

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από posnightmist Την / Το 23.07.12 11:00

    Πήγαινε μια βόλτα με το VFR το βράδυ ή νωρίς το πρωί εκτός Αθήνας και μετά θα του ζητάς γονατιστός συγνώμη που σκέφτηκες να το πουλήσεις!!!
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 23.07.12 11:14

    posnightmist έγραψε:Πήγαινε μια βόλτα με το VFR το βράδυ ή νωρίς το πρωί εκτός Αθήνας και μετά θα του ζητάς γονατιστός συγνώμη που σκέφτηκες να το πουλήσεις!!!

    +1000 Thumbsup

    Μην το πουλησεις Λιακο Neutral , δυσκολα θα ξαναβαλεις στο χερι μηχανακι στην κατασταση που το εχεις Neutral
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 23.07.12 12:05

    Αυριο κανονισα να το κανω ενα test ride, να δουμε και πως οδηγιεται

    Η μεγαλυτερη μου αντισταση αυτη τη στιγμη παντως ειναι οτι αν δωσω τη βεφα, 'κρεμαω τα παπουτσια' ως μοτοσυκλετιστης επειτα απο πολλα χρονια.. και δεν καταπινεται ευκολα αυτο.
    Καπου υπαρχει ακομα μια ελπιδα μεσα μου οτι θα ανακαμψω (τα παιδια θα μεγαλωσουνε, χρονος καπου θα βρεθει..κτλ κτλ)
    Αν το δωσω , πρεπει να αποδεχθω οτι αυτη η ελπιδα ειναι ματαιη.
    Αουτς!
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 23.07.12 12:11

    KiloMeater έγραψε:Αυριο κανονισα να το κανω ενα test ride, να δουμε και πως οδηγιεται

    Η μεγαλυτερη μου αντισταση αυτη τη στιγμη παντως ειναι οτι αν δωσω τη βεφα, 'κρεμαω τα παπουτσια' ως μοτοσυκλετιστης επειτα απο πολλα χρονια.. και δεν καταπινεται ευκολα αυτο.
    Καπου υπαρχει ακομα μια ελπιδα μεσα μου οτι θα ανακαμψω (τα παιδια θα μεγαλωσουνε, χρονος καπου θα βρεθει..κτλ κτλ)
    Αν το δωσω , πρεπει να αποδεχθω οτι αυτη η ελπιδα ειναι ματαιη.
    Αουτς!


    Επιμενω Neutral

    Το περασα..................ΜΗΝ την δωσεις Cool
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 23.07.12 16:04

    Don John έγραψε:
    posnightmist έγραψε:Πήγαινε μια βόλτα με το VFR το βράδυ ή νωρίς το πρωί εκτός Αθήνας και μετά θα του ζητάς γονατιστός συγνώμη που σκέφτηκες να το πουλήσεις!!!

    +1000 Thumbsup

    Μην το πουλησεις Λιακο Neutral , δυσκολα θα ξαναβαλεις στο χερι μηχανακι στην κατασταση που το εχεις Neutral


    ....καλα σε λενε τα παιδια!!!! Wink
    avatar
    da_beazt
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/03/2010
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : Honda CBF 2005 ABS, Honda Transalp 2002 και τέρμα τα ιταλικά
    Κράνος : ARAI chaser, ARAI tour-x 3, HJC FS-10, CABERG V2 407, LOUIS jet and PROBIKER S2

    Κοίτα που πας γιατί θα πας εκεί που κοιτάς

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από da_beazt Την / Το 23.07.12 17:34

    Και εγώ θα σε έλεγα να μην το πουλήσεις. Πρώτα είχα ένα YAMAHA XMAX 250, το οποίο χαιρόμουν να πηγαίνω στο super market, για καφέ, στη δουλειά, στο σινεμά τέσπα παντού μέσα στη πόλη (φαντάζομαι ότι όλα αυτά τα κάνεις άνετα με το HD 200 και πιο οικονομικά).

    Μετά ήθελα να βγαίνω από την πόλη και έτσι είπα να πάρω mega scooter (TMAX 500). Η λογική είναι αυτή που λες παραπάνω (θα κάνει και ότι κάνει το μικρό και ότι κάνει το μεγάλο) και σε κάποιο βαθμό συμφωνώ μαζί σου. Αλλά... Δεν είναι το ίδιο. Όπως είπε και ο Don John τα παιδιά μεγαλώνουν (εκτός και αν είσαι ο πατέρας του Benjamin Button) και καθώς ανεξαρτητοποιούνται θα έχεις παραπάνω χρόνο για βόλτες και γιατί να σου λείπει τότε το VFR (έστω και το VTEC); Το Integra πιστεύω ότι θα το βαρεθείς μετά από λίγο και στην μεταπώληση θα χάσεις σίγουρα αρκετά λεφτά (θα υπολόγιζα τουλάχιστον 1200€ για κάθε χρόνο κατοχής). Ο βασικός λόγος που θα το βαρεθείς είναι ότι πριν είχες VFR. Ναι οκ θα πηγαίνει πιο γρήγορα από το HD αλλά και; Δεν θα κάνεις κόντρες στα φανάρια για να θέλεις αυτή την αναβάθμιση. Σε κάθε βόλτα έξω από την πόλη το VFR θα είναι σίγουρα καλύτερο. Όταν έρχεσαι από οδηγός αυτοκινήτου (όπως ήμουν εγώ) είναι κάτι το απιθανοφανταστικοτέλειο αλλά ενθυμούμενος το VFR μάλλον θα σε πιάνει νοσταλγία.

    Τώρα το κόστος που λες είναι σημαντικός παράγοντας. Έχω και εγώ 2 μηχανάκια και έτσι πληρώνω διπλό τέλος κυκλοφορίας και διπλά ασφάλιστρα. Όλα τα άλλα όμως είναι με βάση την χρήση. Όσο η μηχανή κάθεται δεν μου βγάζει έξοδα (και τα 2 Χόντα είναι θυμίζω και όχι VTEC που ζεσταίνονται και τρώνε τα καλώδια τους). Τώρα αν τύχει να θέλουν μαζί αλλαγή ελαστικών ή μεγάλο σέρβις θα είναι ζήτημα αλλά οι πιθανότητες να γίνει αυτό είναι αμελητέες.
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 23.07.12 17:38

    Μωρε καλα τα λετε κι εσεις, αυτα λεω και εγω σε μενα (!!) ...
    κατσε να δουμε και το TD αυριο τι θα πει...
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 23.07.12 19:16

    KiloMeater έγραψε:Μωρε καλα τα λετε κι εσεις, αυτα λεω και εγω σε μενα (!!) ...
    κατσε να δουμε και το TD αυριο τι θα πει...

    Α και που εισαι φιλος Suspect

    για ριξε μια ματια στο avatar σου και πες μου αν θα το ξαναδεις αυτο πανω στο σκουτερ Wink



    Παντως αν ηθελα να αγορασω τωρα μηχανη, θα σου ελεγα "πουλα" Razz
    avatar
    Dimitrisk12
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/09/2010
    Mηνύματα : 246
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
    Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από Dimitrisk12 Την / Το 23.07.12 22:39

    Τον τελευταίο χρόνο είμαι κι εγώ στην ίδια φάση με σένα kilomeater. Κάνω τα πάντα μες στην Αθήνα με το PCX και η VEFA παραμένει κουκουλομένη στο γκαράζ. Κατά την διάρκεια των εργάσιμων ημερών και λόγω του ότι δουλεύω σε δύο δουλειές (στη δεύτερη χρησιμοποιώ και το σκούτερ), δεσμεύομαι να είμαι από το πρωί με το PCX κι έτσι πάει σερί όλη η εβδομάδα χωρίς να μπορέσω να χρησιμοποιήσω καθόλου την μεγάλη. Όταν δε φτάνει το ΣΚ, αφενός όλες τις δουλειές (ψώνια, σούπερμάρκετ) τα κάνω με το σκούτερ ή αν έχω πολλά να φορτώσω με το αμάξι και όταν βρω λίγο ελεύθερο χρόνο απλά δεν θέλω να ξανανέβω σε μηχανή! Πλέον έχει μπει στη μέση και ο παράγοντας οικονομία, οπότε λες και έναν καφέ που θα πάω το ΣΚ ας την πάω με το μικρό γιατί καίει 2,4 λίτρα/100 χλμ και είναι και πιο μανιτζέβελο, οπότε λες που να παίρνω το VFR, θα καώ και μες στον καύσωνα με τις θερμοκρασίες που ανεβάζει μες στην πόλη.... Με λίγα λόγια το VFR κινείται μόνο για να μην μείνει από μπαταρία και αυτό όποτε μπορέσω και βρω χρόνο. Οπότε εκεί σκέφτομαι γιατί να πληρώνω ασφάλειες, τέλη και service για να πω ότι πήγα δύο ταξιδάκια το χρόνο και να λέω ότι έχω ταξιδιάρικη μηχανή... άσε που με το σκουτεράκι έχω ξεσυνηθίσει τις ταχύτητες του VFR και με αυτό σαν κότα πηγαίνω....!

    Όσο είχα μόνο το VFR την έσκιζα κάθε μέρα πολή, παντού και πάντα. Αφού πήρα το PCX, εννοείται πως χρήση πόλης (που ήταν έτσι κι αλλιώς το 90% των μετακινήσεών μου) γίνεται μόνο με αυτό! Και θα διαφωνήσω με τον φίλο Da_beast στο θέμα των service γιατί και να κάθεται η μηχανή, κάθε χρόνο θέλει τα λεφτά της στην συντήρηση, κινείται δεν κινείται (λάδια, υγρά φρένων συμπλέκτη, λάστιχα). Και όποιος έχει πολλά οχήματα ξέρει ότι κάθε μήνα κάτι προκύπτει για κάθε ένα, είτε είναι ανανέωση ασφαλιστηρίου, είτε τακτική συντήρηση, είτε έκτακτες βλάβες είτε αναλώσιμα.

    Γι' αυτό κι εγώ έχω επαναπροσδιορίσει το θέμα "τι μοτοσυκλέτα πραγματικά χρειάζομαι". Αν υπάρχουν τα λεφτά, πάω πάσο. Μπορείς να συντηρείς πολλές μηχανές και να κάνεις τα γούστα σου. Όταν όμως υπάρχει στενότητα, τότε χρειάζεσαι μία που να τα κάνει όλα αξιοπρεπώς και προαπαντώς οικονομικά. Κι εκεί πρέπει να σταθμίσεις το τι κάνεις κάθε μέρα με την μηχανή σου. Πόσες φορές μέσα στο χρόνο θα πας ένα ταξίδι για να δικαιολογείται η κατοχή μιας αυστηρά ταξιδιάρικης μηχανής...;

    Βέβαια από την άλλη υπάρχει και ένα άλλο μεγάλο ερώτημα.... τι μπορεί να αντικαταστήσει ένα VFR;;;;; Που αλλού θα βρεις τέτοια ποιότητα, αξιοπιστία, πολυτέλεια και αν θέλεις κύρος, χωρίς να χρειάζεται να κινηθείς σε μεγέθη άνω των € 15.000; Για πόσο να σκοτώσεις μια μηχανή που μπορεί τώρα να μην έχει μεγάλη τιμή αλλά έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΞΙΑ!;
    avatar
    ELENA
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Θηλυκό
    Εγγραφή : 19/01/2010
    Mηνύματα : 2888
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : YAMAHA MT-09 TRACER
    Κράνος : Shoei RF-1100

    لا تتخلي غن حلمك

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από ELENA Την / Το 23.07.12 22:49

    spam on

    αφού είδα τον Πανίκα ( Ψωμιάδη ) να το κάνει test ride στην έκθεση του ΜΟΒΕ τζουρτζ μπουρτζ και να ενθουσιάζεται , δεν έχω τπτ να πώ μια εικόνα 1000 λέξεις !!!

    spam off
    avatar
    N.V.8
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 486
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : KTM 950 ADVENTURE LC8
    Κράνος : Arai tour x3

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από N.V.8 Την / Το 24.07.12 12:21

    Aυτό που έχω να πώ γενικά σε όλους μας είναι το εξής :

    Αυτά τα οποία ήδη έχουμε αποκτήσει και μας δίνουν την ανάλογη ευχαρίστηση ας έχουμε κατα νού οτι αν τα δώσουμε δεν πρόκειται να τα ξαναποκτήσουμε ποτέ δυστυχώς!
    Καταλαβαίνω οτι οι καιροί είναι δύσκολοι αλλα ρε παιδιά ότι και να μου τύχει , ελπίζω όχι τραγικό, την μοτοσυκλέτα δεν την αποχωρίζομαι ξανά! 3 χρόνια χωρις μοτοσυκλέτα αρρώστησα!!!!!
    Προτιμώ να την έχω και να την χαζεύω, να την πλένω, είναι η ψυχοθεραπεία μου!
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 24.07.12 12:26

    μα και εμενα το VFR ειναι καθαρα αγχολυτικο μεσο, ουτε sport toring, ουτε τιποτα αλλο
    αντι να χτυπαω κανα χαπακι μια στο τοσο παιζει καμια αστικη βολτα βραδυνη (>11pm) να ξεχνιωμαστε
    Το θεμα δεν ειναι το δινω και μενω με το αυτοκινητο, ειναι μπας και βρω κανα ενδιαμεσω

    'nough said που λεει και ο φιλος μας ο Γιωργος, αφηστε να το οδηγησω (3-4 ωριτσες μεινανε μεχρι το TD, το Integra ειναι ηδη στον Αραουζο και με περιμενει) και θας σας πω μετα
    avatar
    N.V.8
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 486
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : KTM 950 ADVENTURE LC8
    Κράνος : Arai tour x3

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από N.V.8 Την / Το 24.07.12 12:32

    Για μένα, μην περιένεις και πολλά !!! Σε 3 μήνες το πολύ , αν το πάρεις , θα το βαρεθείς και θα θέλεις πάλι μοτοσυκλέτα. Το πέρασα το τεστ με ένα SH 300 γιαυτό στα λέω...
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 24.07.12 18:24

    To μαυρουλι integra με περιμενε εξω από το μαγαζι, με την φουσκωμενη μουρη του που θυμιζει μεγκα σκουτερ, και το πισω μερος να είναι κατι τελειως διαφορετικο, καθαρα από μηχανη.
    Μετα από συντομη επιδειξη του κιβωτιου (manual – S – D λειτουργιες στο αυτοματο) ανεβαινω και ξεκιναμε.
    Βαζω το S και ανοιγω δειλα δειλα να ξεπαρκαρω, βλεπω ότι υπαρχει αμεση αποκριση και εμπλοκη
    (καμια σχεση με το διστακτικο μου συμ-και)

    Ανοιχτος δρομος και ανοιγουμε γκαζι… μαζευει αρκετα γρηγορα χιλιομετρα και τραβαει γραμμικα, με τις ταχυτητες να αλλαζουνε χωρις να πολυπαιρνεις χαμπαρι….
    Φτανω τα 150 και τραβαει ακομα καλα, αλλα δε δοκιμασα πιο πανω… παντως μια διαδρομη ~5 χλμ με ταχυτητες 120-130 την πηγε περιφημα με μεγαλη σταθεροτητα, καλη αποσβεση σε ανωμαλιες και πολύ καλο πατημα με αισθηση στο δρομο
    Με λιγη εκμαθηση νομιζω μπορεις να το εμπιστευθεις να το χωσεις σε στροφες, δε δειχνει να εχει θεμα.

    Το αυτοματο ακολουθει την κινηση κατεβαζωντας οποτε πρεπει επιλεγοντας την σωστη ταχυτητα σχεδον παντα (πολύ λιγες φορες ενοιωσα ότι ηθελα να επιλεξει άλλη σχεση)
    Αλλαγη σε προγραμμα D και κινηση μεσα στην πολη… χμ… λιγοτερο προθυμο, πιο αργες αλλαγες, λιγα κρεμασματα…. Αυτό μαλλον πρεπει να είναι το σουπερ οικονομικο προγραμμα… αν εχει διαφορα στην καταναλωση και πετυχαινει τη διαφημιζομενη 3.65lt/100xlm δε θα ειχα κανενα προβλημα να το επιλεξω για καθημεριμη μετακινηση προς και από τη δουλεια!!!

    Ανοικτος δρομος παλι , περιφερειακος δραπετσωνας με κανα δυο καλες στροφες… και μπαινουμε σε manual mode….
    Ωραιοοοοοο! Ανοιγεις γκαζι σταθερα και απλα πατας κάθε λιγο το κουμπακι «+» χωρις να αφηνεις γκαζι.. οι ταχυτητες μπαινουνε χωρις να καταλαβεις σχεδον τιποτα, πιο πολύ ακους ένα ‘τακ’ παρα νιωθεις…. Ουτε σε video games δε πετυχαινα τετοιες αλλαγες
    Πιο πολύ ενθουσιαστηκα φαντασιωνοντας με να εχω χουφτωσει τερμα το γκαζι του 1200 με το ιδιο κιβωτιο να ανεβαζει ταχυτητες με αυτό τον τροπο…

    Διαδρομη με κινηση στην επιστροφη - απροβληματιστη, πολύ ευκολο στις μανουβρες και τους ελιγμους, ενώ σε κάθε φαναρι ολοι οι μοτοσυκλετιστες καρφωνοτανε προσπαθωντας να καταλαβουνε αυτό το πραμα τι είναι… στα φαναρια δε βλεπανε και ουρα και το πραμα γινοτανε πιο περιπλοκο Wink
    Τα φρενα του είναι παρα πολύ καλα.. δαγκωνουνε εξαιρετικα αποτελεσματικα, ενώ το ABS όταν μπει δεν τρομαζει καθολου στο χερι.


    Συνολικα μου αφησε παρα πολύ καλες εντυπωσεις για σκουτερ, πολύ καλυτερο από ότι εχω οδηγησει ποτε στην κατηγορια, και μια απολαυση να κυκλοφορεις καθημερινά.
    Εχω μερικους ενδοιασμους κατά ποσο εχεις πληρη προστασια στα ποδια σε περιπτωση γερης βροχης, σε σχεση με τα σκουτερ επιπεδου πατωματος όπως το σιμακι μου… αυτό μπορει να είναι σοβαρο θεμα αλλα δεν μπορεσα να το επιβεβαιωσω
    Η θεση οδηγησης αρκετα αναπαυτικη, μετα από μιση ωρα οδηγησης περιπου δε με κουρασε καθολου…
    Η τιμη του πιστευω είναι λιγο τσιμπημενη, θα το θεωρουσα πιο τιμια προταση να εκανε κανα χιλιαρικο παρακατω.

    Το VFR μου ειχε λειψει με το που κατεβηκα… θα ηταν σημαντικο downgrade
    Ευτυχως, δε θα χρειαστει Wink)
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1853
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 24.07.12 19:09

    Very Happy άρα δεν θα το πάρεις!

    cheers
    avatar
    N.V.8
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 486
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : KTM 950 ADVENTURE LC8
    Κράνος : Arai tour x3

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από N.V.8 Την / Το 25.07.12 10:46

    Kαλό αλλα όχι για μοτοσυκλετιστές ε?

    Wink
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Honda Integra Γενημένο σαν απο VFR !!!

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 25.07.12 11:13

    Δε με χαλαγε καθολου να το ειχα καθε μερα για τη δουλεια, ειναι αφταστο για τετοια χρηση. 10 φορες καλυτερο απο το SYMακι μου
    Και χαμηλη καταναλωση, ανετη οδηγηση και απο θεση και με το αυτοματο κιβωτιο του, και πολυ καλη οδικη συμπεριφορα, με το γκαζακι του, τα φρενα του...

    Αλλα αυτο το 'παω μια βολτα να ξεσκασω' δεν το ειχε.... οποτε....αστο

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 18.10.17 21:30