VFRh - VFR Club Hellas


    Kawasaki ZZR 1400

    Μοιραστείτε
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Kawasaki ZZR 1400

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 01.11.11 19:25

    Kawasaki ZZR 1400 2012



    Για το 2012, η Kawasaki δεν άφησε ούτε βίδα ίδια στο ZZR 1400, αλλάζοντας κυριολεκτικά τα πάντα! Από τον κινητήρα, έως το traction control και πλαίσιο/ψαλίδι.
    «Η πιο γρήγορη σε επιταχύνσεις μοτοσικλέτα παραγωγής»! Τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται η Kawasaki, αν και δεν ανακοινώνει επίσημα νούμερα επιτάχυνσης, ούτε τελικής ταχύτητας. Ας δούμε όμως ένα-ένα τα δυνατά σημεία της ανανεωμένης ZZR του 2012. Ανανεωμένης είπαμε; Θα μπορούσε να είναι και ολοκαίνουργια, μια και οι αλλαγές είναι τόσο εκτενείς, που θέλουμε πολλές σελίδες κειμένου για να τις απαριθμήσουμε!
    Καίρια αλλαγή για το νέο ZZR 1400 (ή ZX-14R όπως ονομάζεται στις Η.Π.Α.), είναι η αύξηση του κυβισμού του κινητήρα στα 1.441 κυβικά εκατοστά, χάρη στην αύξηση της διαδρομής κατά 4 χιλιοστά. Ταυτόχρονα και η συμπίεση αυξήθηκε από το 12:1 στο 12,3:1. Οι αλλαγές αυτές επέτρεψαν τη «σημαντική αύξηση» της ροπής και της ιπποδύναμης, σε σχέση με το προηγούμενο ZZR. Πόσο αυξήθηκε ακριβώς; Δυστυχώς η Kawasaki δεν ανακοινώνει, και μας αφήνει με την απορία. Παρόλα αυτά, μας αναφέρει στις 2.000σαλ. το νέο ZZR διαθέτει 9,5 κιλά ροπής, και μας αφήνει να φανταστούμε τέρατα και σημεία, για τις πιο ψηλές στροφές. Αφήνοντας κατά μέρος τις πολεμικές ιαχές και τις θριαμβολογίες του marketing, ας ρίξουμε μια ματιά στα υπόλοιπα ουσιαστικά (και πολύ ενδιαφέροντα) μηχανολογικά δεδομένα που ανακοινώνει το εργοστάσιο του Akashi.
    Ο μεγαλύτερος σε κυβισμό, και βελτιωμένος παντού κινητήρας διαθέτει πλέον εξελιγμένο Traction Control τριών επιπέδων, σύστημα που η Kawasaki ονομάζει KTRC (Kawasaki Traction Control –τι άλλο;). Ανάλογα με το οδόστρωμα, επιλέγετε από το «mode 1» για μέγιστη επιτάχυνση, έως το «mode 3» για κακές συνθήκες, και γλιστερό οδόστρωμα. Επιπλέον, στα επίπεδα 1 και 2, το σύστημα επιτρέπει τις ομαλές σούζες ισχύος, κόβοντας όμως τις απότομες ανορθώσεις του μπροστινού τροχού. Στο τρίτο επίπεδο, το σύστημα κόβει όλες τις σούζες, με γνώμονα την ασφάλεια του αναβάτη.
    Η Kawasaki δεν αρκέστηκε όμως στο KTRC, και προίκισε τη sport-touring ναυαρχίδα της με πολλά ακόμη τεχνολογικά καλούδια. Αμέσως επόμενο στη λίστα των λαχταριστών ηλεκτρονικών βοηθημάτων, έρχονται οι δυο χάρτες ανάφλεξης που έχει πλέον στη διάθεση του ο αναβάτης. Ο πρώτος χάρτης («full power») επιτρέπει τη χρήση και του τελευταίου ίππου που έχετε στη διάθεση σας, και προτείνεται για ιδανικές συνθήκες οδήγησης. Ο δεύτερος («low power») περιορίζει την απόδοση στο 75% του κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα… ηρεμεί τον τρόπο απόδοσης, προσφέροντας πιο «γλυκιά» και ήπια απόκριση στο γκάζι. Που πάτε; Μη φεύγετε! Το νέο ZZR 1400 έχει πολλά ακόμα να σας πει! Έτσι και η ντίζα του γκαζιού μας αποχαιρετά για το 2012, δίνοντας τη θέση της σε σύστημα ride by wire. Ταυτόχρονα, για πρώτη φορά στη σειρά των ZZR, βρίσκουμε συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, που αποτρέπει τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων.

    Νέο και στιβαρότερο είναι το αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο, νέο, μακρύτερο κατά 10 χιλιοστά και πιο ισχυρό το ψαλίδι, ενώ βελτιωμένες, και επίσης πιο στιβαρές παρουσιάζονται και οι αναρτήσεις. Τώρα, ένα από τα δυνατά σημεία του προηγούμενου ZZR ήταν το ABS του, που έκανε το μοντέλο να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό -λέγε με Hayabusa. Και για το 2012, το ABS βελτιώνεται, προσφέροντας καλύτερη λειτουργία σε άσφαλτο με συνεχή σαμάρια, πλακόστρωτα κλπ. Έχουμε και συνέχεια. Νέα και βελτιωμένη είναι η σχεδίαση των πλαστικών της μοτοσικλέτας, με καλύτερη αεροδυναμική, ενώ κατά πολύ βελτιωμένη είναι η ψύξη του κινητήρα (νέο κύκλωμα ψεκασμού των πιστονιών, συν ένας ανεμιστήρας στο ψυγείο, μεγαλύτερα πτερύγια στο φέρινγκ που βοηθούν στη διασπορά της θερμοκρασίας, κλπ). Μεγαλύτερα είναι τα τελικά των εξατμίσεων, όπως μεγαλύτερο είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα.
    Τα υπερπλήρη όργανα δέχθηκαν επιπλέον λειτουργίες (μετρητής εξωτερική θερμοκρασίας, πιο ακριβής δείκτης χιλιομέτρων μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό, κλπ), ενώ διαθέτουν ακόμα και δείκτη που σας πληροφορεί πόσο οικονομικά οδηγείτε! Κερασάκι στην τούρτα αποτελεί η ανακοίνωση της Kawasaki για αυξημένη οικονομία καυσίμου κατά 8%, σε σχέση με το μοντέλο του 2011.

    Η Kawasaki έπαιξε όλα τα χαρτιά της σωστά, ώστε να παρουσιάσει την πιο ολοκληρωμένη Hyper sports tourer του κόσμου, και οι προσπάθειες της δεν φαίνεται να πήγαν χαμένες. Από όπου και αν πιάσει κανείς το νέο ZZR 1400 δείχνει λαμπερό, ποιοτικά αψεγάδιαστο, τεχνολογικά υπέρ-προηγμένο και με κινητήρα πανίσχυρο, έτοιμο να προσφέρει απλόχερα οδηγικές συγκινήσεις.

    Τεχνικά χαρακτηριστικά
    Κινητήρας: 4Κ, 4Τ, Υ/Ψ, 16β
    Χωρητικότητα (κ.εκ.): 1.441
    Ισχύς (Ίπποι/σ.α.λ): 197,2/10.000
    Ισχύς με Ram-Air (Ίπποι/σ.α.λ): 207/10.000
    Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 16,6/10.000
    Συμπίεση: 12,3:1
    Ρεζερβουάρ (λίτρα): 22
    Βάρος (κιλά, πλήρες): 268
    Πλαίσιο: Αλουμινένιο μονοκόκ δυο δοκών
    Αναρτήσεις Ε/Π: Ανάποδο πιρούνι 43 χλστ./μονό αμορτισέρ, αμφότερα με πλήρεις ρυθμίσεις
    Διαδρομή Ε/Π (χλστ.): 117/124
    Φρένα (Ε/Π): 2Δ, 310 χλστ, ABS/Δ, 250 χλστ., ABS
    Μήκος (χλστ.): 2.170
    Πλάτος (χλστ.): 770
    Ύψος σέλας (χλστ.): 800
    Μεταξόνιο (χλστ.): 1.480
    Τροχοί (Ε/Π): 120/70-17/190/50-17

    Το εργαλειο δεν πιανεται !!!!
    Και εδω κοντρουλα με το hayabusa και αναμενομενο τσαγακι ....

    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Kawasaki ZZR 1400

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 01.11.11 21:21

    Ωραίο φαίνεται.
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Kawasaki ZZR 1400

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 23.07.12 10:41

    Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα.
    Πως σας φαίνεται το καινούριο διαστημόπλοιο της bmw?
    Με το 1600 gtl δεν θα θες να σταματήσεις να οδηγείς.
    Είναι ιδέα μου ή τα φώτα μοίζουν με το vtc?


    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Kawasaki ZZR 1400

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 23.07.12 11:23

    SCORPIOS έγραψε:Είναι ιδέα μου ή τα φώτα μοίζουν με το vtc?



    την ομορφια μας Γιωργο μου, πολλοι την ζηλεψαν Rolling Eyes Razz
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Kawasaki ZZR 1400

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 23.07.12 11:27

    Don John έγραψε:
    SCORPIOS έγραψε:Είναι ιδέα μου ή τα φώτα μοίζουν με το vtc?



    την ομορφια μας Γιωργο μου, πολλοι την ζηλεψαν Rolling Eyes Razz



    Ναι όντως.Όπως και η triumph νομίζω. Wink

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 18.10.17 21:17