VFRh - VFR Club Hellas


    EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Μοιραστείτε
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 08.11.11 20:38



    Η παρουσίαση της Honda στην EICMA 2012 ήταν πληθωρική με, ούτε λίγο ούτε πολύ, 10 νέες μοτοσικλέτες σε όλες τις κατηγορίες που έχουν εμπορικό ενδιαφέρον!

    Ας τα δούμε αναλυτικά:

    Honda Vision 50cc
    Νέο τετράχρονο scooter στα 50cc βασισμένο στο Honda Vision 110.


    Honda Wave 110i
    Τετράχρονο παπί 110cc με ψεκασμό και τετρατάχυτο κιβώτιο. Προφανώς, η λύση της Honda για ένα οικονομικό δίκυκλο. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται για την πολύ χαμηλά κατανάλωσή του.


    Honda NC700S
    Μοτοσικλέτα street βασισμένη στον δικύλινδρο, εν σειρά, κινητήρα του Honda Integra 700. Η απόδοση βρίσκεται στους 47hp, ενώ υπάρχει ως extra διαθέσιμο το κιβώτιο DCT.


    Honda NC700X
    Μοτοσικλέτα on-off βασισμένη στον δικύλινδρο, εν σειρά, κινητήρα του Honda Integra 700. Η απόδοση βρίσκεται στους 47hp, ενώ υπάρχει ως extra διαθέσιμο το κιβώτιο DCT. To Honda NC700X
    Σχεδιαστικά βασίζεται στο Honda Crossrunner αποτελώντας όμως μια πιο οικονομική πρόταση.


    Honda CBR 1000RR Fireblade
    Το Honda CBR 1000RR Fireblade δέχθηκε αρκετές αλλαγές


    Honda Integra 700
    Είναι η νέα μοτοσικλέτα της Honda που έχει σχεδιασμό πλαστικών που παραπέμπουν σε scooter


    Honda VFR 1200X Crosstourer
    Η νέα ναυαρχίδα της Honda στο χώρο των μεγάλων on-off. Τετρακύλινδρος V κινητήρας από το Honda VFR 1200F και κορυφαίες επιδόσεις. Η ισχύς βρίσκεται στους 127hp αλλά το βάρος στα 275kg (με όλα τα υγρά).


    Honda VFR 1200F
    Σημαντική αλλαγή για το 2012 η προσθήκη του traction control ως extra.


    Honda GL1800 GoldWing
    Αλλαγές που σχετίζονται με την άνεση για την κορυφαία μοτοσικλέτα τουρισμού.

    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3271
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 08.11.11 20:58

    Ωραίο και το NC700X και το 1200X Crosstourer (άραγε πόσο να κάνει?)
    αλλά και το μπλεδάκι σαν χρώμα στο vfr 1200.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 08.11.11 21:18

    9 είναι αυτές... η 10η;
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8474
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 08.11.11 21:31

    Εγώ παραμένω σταθερός στην άποψη ότι η αισθητική της Honda τα τελευταία χρόνια δε μου αρέσει καθόλου. Πάει καιρός που δεν έχει βγάλει μηχανάκι να μ' αρέσει... Neutral


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 08.11.11 21:32

    Vvag έγραψε:Εγώ παραμένω σταθερός στην άποψη ότι η αισθητική της Honda τα τελευταία χρόνια δε μου αρέσει καθόλου. Πάει καιρός που δεν έχει βγάλει μηχανάκι να μ' αρέσει... Neutral

    Παρόλο που φέρνεις τη βροχή θα συμφωνήσω.
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 08.11.11 21:38

    Vvag έγραψε:Εγώ παραμένω σταθερός στην άποψη ότι η αισθητική της Honda τα τελευταία χρόνια δε μου αρέσει καθόλου. Πάει καιρός που δεν έχει βγάλει μηχανάκι να μ' αρέσει... Neutral

    Ναί ο βροχοποιός έχει δίκιο..
    Χάθηκε ο κόσμος να βγάλουν κ ένα RVF 800 V4 με μοτέρ παρόμοιο του motogp???
    Αφου θα γίνουν χιλιάρια πλέον...
    κ εντάξει ας μην έχει 240+- άλογα..να έχει καμια 200άρα...
    το τσίμπαγα ΆΝΕΤΑΑΑΑΑΑΑΑ
    λεφτά υπάρχουν.. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
    avatar
    mikemusic4
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/10/2011
    Mηνύματα : 96
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 vtec
    Κράνος : OGK - FF5

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από mikemusic4 Την / Το 09.11.11 0:02

    Τι έγινε τώρα ? οτι είναι πάνω απο 700cc και είναι πιο ψηλό απο ενα γυμνό θα ονομάζεται on-off ?

    Πάει εχει χάσει την μπάλα η Honda, μέχρι και το CrossRuner στο site της στα on-off το έχει, θα ξεράσω Shocked
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 09.11.11 0:41

    SCORPIOS έγραψε:Ωραίο και το NC700X και το 1200X Crosstourer (άραγε πόσο να κάνει?)
    αλλά και το μπλεδάκι σαν χρώμα στο vfr 1200.

    - To Crosstourer υπολόγισέ τo στα 18.000 ευρώπουλα.
    - Το NC 700X γύρω στα 8.000 ευρώπουλα
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 09.11.11 9:01

    18Κ?????

    Boing.... Wacko
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8474
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 09.11.11 12:02

    KiloMeater έγραψε:18Κ?????

    Boing.... Wacko

    Γιατί εκπλήσσεσαι;!


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    ΗΛΙΑΣ
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2010
    Mηνύματα : 1275
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : 2004.
    Κράνος : Καμία επιλογή

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από ΗΛΙΑΣ Την / Το 09.11.11 12:52

    Caracal έγραψε:9 είναι αυτές... η 10η;
    .......... Cool ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ 99 ΚΑΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ .ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΑ. (Αντε να τα 100) Very Happy Very Happy Shoot
    avatar
    Dimitrisk12
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/09/2010
    Mηνύματα : 246
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
    Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Dimitrisk12 Την / Το 11.11.11 12:07

    Περίμενα πως και πως την EICMA γιατί ήταν μια καλή ευκαιρία να πάρω μια ιδέα για το ποια θα είναι η επόμενη μου μηχανή σε κανα δυο χρόνια Θεού θέλοντος ΔΝΤ επιτρέποντος!!!

    Γενικά όλοι οι κατασκευαστές προτείνουν αρκετά και ωραία νέα μοντέλα. Μεγάλη μάχη εκτυλίσσεται στην κατηγορία των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών ή αλλιώς μαστόδοντων, κατηγορία η οποία με ενδιαφέρει μιας και η επόμενή μου μηχανή θα ήθελα να είναι όρθια με καλή κάλυψη από αέρα για πιο άνετα ταξίδια! Δυστυχώς η αντίστοιχη πρόταση της Honda, το Crosstourer, αναμένεται να είναι ιδιαιτέρως ακριβή και σε κτήση και σε συντήρηση και μάλλον θα απευθύνεται μόνο στους φανατικούς Hondaκιδες και πρώην Varaderαίους, μιας και σ' αυτά τα λεφτά (ίσως και πολύ λιγότερα) υπάρχουν λύσεις όπως το Multistrada 1200 (ορόσημο της κατηγορίας προς το παρόν) αλλά και το νέο Triumph Andventurer 1200, συν το Yamaha Grand Tenere και πάντα το παλιό καλό BMW GS. Ακόμη και η Kawasaki χτύπησε την κατηγορία με το νέο Versys 1000, το οποίο αναμένεται να έχει ιδιαίτερα χαμηλή τιμή, τόν κινητήρα του z1000 και το βασικότερο βάρος κάτω από 200 κιλά!!! και με πόλλά ηλεκτρονικά στο πακέτο...

    Κατά τ' άλλα τα υπόλοιπα νέα Honda είναι τραγικά τόσο σε αισθητική όσο και σε λοιπά χαρακτηριστικά... κοιτώντας τον ανταγωνισμό απορώ ποιος θα προτιμήσει το Honda NC700s με 50 άλογα....αντί του Kawasaki er-6 ή ενός Aprillia Shiver ή τι έχει να επιδείξει πλέον το Fireblade έναντι του BMW 1000RR ή ακόμα και του νέου Ninja ή του Aprillia RSV4;

    Έχω την αίσθηση ότι πλέον η Honda βγάζει μοντέλα με την σιγουριά ότι κάποιος θα πάει τυφλά να το πάρει επειδή είναι Honda, χωρίς να του ανταποδίδει κάτι παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αν αυτό συνδυαστεί και πολιτικές Σαρακάκη τότε....

    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 11.11.11 12:20

    Ούτε η αισχρή αισθητική όλων, ούτε τα 275(!!!) κιλά του Crossrunner 1200 με εντυπωσίασαν.
    Άσε που κάποιος πρέπει να τους πει ότι είναι ύβρις να βάζεις ένα ρύγχος αλά BΜW στην μούρη, και να πουλάς ένα ψόφιο, κατ'εξοχήν στριτάδικο μηχανάκι με χαμηλή εξάτμιση (NC700C) σαν on/off (NC700X).
    Ακόμα και η BMW έκανε κάτι παραπάνω όταν έβγαλε την σειρά XChallenge, XMoto και XCountry.

    Το δικό μου VFR με την καρατιμόνα είναι πιο X από αυτό. Very Happy


    _________________
    Στάθης
    avatar
    ΠΑΝΕΑΣ
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/01/2010
    Mηνύματα : 707
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
    Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

    Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από ΠΑΝΕΑΣ Την / Το 11.11.11 15:33

    Βασικά, αυτό που έκανε η Honda, ήταν να ακολουθήσει την πολιτική που έχει στα αυτοκίνητα. Βγάλαμε ένα σχέδιο και το βάζουμε παντού.
    Το θέμα είναι, ότι έχει συνδιάσει, και μηχανικά μέρη αυτοκινήτου με μοτοσυκλέτας. Πως έγινε αυτό;;
    Ο κινητήρας του Jazz, έχει κυβισμό 1339 κ.ε. και είναι τετρακύλινδρος. Το μισό πόσο είναι;; 669,5 κ.ε.
    Εντάξει, ο κυβισμός μπορεί να μην λέει τίποτα, τόσο έχει και το Transalp. Αλλά το Transalp αποδίδει στις 7.500 στρ./λ. την ισχύ.
    Το NX, την αποδίδει στις 6.200 στρ./λ.
    Το Jazz, στις 6.000 στρ./λ.
    Ρε γαμώτη, πολλές οι συμπτώσεις... Λες;;;
    Για δείτε τις εσωτερικές διαστάσεις τώρα των δύο κινητήρων...
    Μα, τόσο σύμπτωση;;; 73 Χ 80 mm και στα δύο;;; Θα πρέπει να μας κάνουν πλάκα!!!

    Η Honda, υποστηρίζει, ότι η κατανάλωση, θα είναι χαμηλή. Φυσικό είναι, για έναν κινητήρα που θα δουλεύει στις μισές στροφές από ότι δουλεύει το VFR και κάποια άλλα μοτεράκια. Γι αυτό και η χαμηλή ιπποδύναμη (μεγάλη ιπποδύναμη=στροφάρισμα)... Και λόγω τον εσωτερικών διαστάσεων, θα έχει και περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές.
    Και το τελευταίο... 99 ίππους δίνει για το Jazz, 52 στο ένα και 47 στο άλλο... Το σύνολο;;; 99!!! Τυχαίο;; Δεν νομίζω...
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 11.11.11 15:47

    Μεγάλοι μούφες οι Hondαίοι πλέον...
    Ευτυχώς που υπάρχει η HRC ,δυστυχώς που δεν βγάζουν τίποτα στο δρόμο...
    Τα έχουν πιάσει τα λεφτά τους ,ξέρουν τι κάνουν..
    Κ απ' ότι βλέπω θα κάνουμε πολύ καιρό να δούμε μοτοσυκλέτα της προκοπής απ'αυτούς...
    avatar
    ΠΑΝΕΑΣ
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/01/2010
    Mηνύματα : 707
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
    Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

    Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από ΠΑΝΕΑΣ Την / Το 11.11.11 17:15

    Είδε κανένα που είναι η τάπα του ρεζερβουάρ στα NC;;;
    Υποψιάζομαι, ότι είναι κάτω από την σέλα...
    Μπροστά, έχει χώρο για κράνος.
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 11.11.11 17:27

    Dimitrisk12 έγραψε:... το βασικότερο βάρος κάτω από 200 κιλά!!! και με πόλλά ηλεκτρονικά στο πακέτο...

    Μεταφέρω απο το μοτο-Τρίτη...

    "Το συνολικό βάρος του Kawasaki Versys 1000 είναι στα 239 κιλά και ο χαρακτήρας του, όπως μπορεί κάποιος που βλέπει τον κινητήρα του να υποθέσει, είναι κυρίως ασφάλτινος.

    Αυτό τον χαρακτήρα ενισχύουν και οι τροχοί των 17 ιντσών, καθώς και κάποια από τα ηλεκτρονικά συστήματα που φέρει η μοτοσικλέτα. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει το νέας γενιάς σύστημα traction control της Kawasaki, το KTRC, με ρύθμιση τριών επιπέδων. Επίσης, το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

    Όσον αφορά στο σύστημα των αναρτήσεων, το Versys διαθέτει πιρούνι 43 χλστ από την ΚΥΒ, το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς και μονό αμορτισέρ με τις ίδιες ρυθμίσεις. Σύμφωνα με την Kawasaki, τέλος, στον πίνακα οργάνων υπάρχει μια ένδειξη που δείχνει στον αναβάτη πότε οδηγεί οικονομικά και πότε όχι.


    Kawasaki - Honda : 1-0

    Ελπίζω αύριο το πρωί να βαρέσει χρεοκοπία η (εμπορική) Honda κ να την αγοράσει η HRC..
    Ή η suzuki με την Kawasaki μαζί...
    Ούστ λαμόγια....

    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 11.11.11 19:26

    http://www.youtube.com/watch?v=U7jEBQKpMr4&feature=share
    OTAN OI MIΚΡΕΣ ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΑΝΕΠΑΡΚΗ . . . ! ! !
    avatar
    Dimitrisk12
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/09/2010
    Mηνύματα : 246
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
    Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Dimitrisk12 Την / Το 11.11.11 23:24

    Them1s xXx έγραψε:
    Dimitrisk12 έγραψε:... το βασικότερο βάρος κάτω από 200 κιλά!!! και με πόλλά ηλεκτρονικά στο πακέτο...

    Μεταφέρω απο το μοτο-Τρίτη...

    "Το συνολικό βάρος του Kawasaki Versys 1000 είναι στα 239 κιλά και ο χαρακτήρας του, όπως μπορεί κάποιος που βλέπει τον κινητήρα του να υποθέσει, είναι κυρίως ασφάλτινος.

    Αυτό τον χαρακτήρα ενισχύουν και οι τροχοί των 17 ιντσών, καθώς και κάποια από τα ηλεκτρονικά συστήματα που φέρει η μοτοσικλέτα. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει το νέας γενιάς σύστημα traction control της Kawasaki, το KTRC, με ρύθμιση τριών επιπέδων. Επίσης, το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

    Όσον αφορά στο σύστημα των αναρτήσεων, το Versys διαθέτει πιρούνι 43 χλστ από την ΚΥΒ, το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς και μονό αμορτισέρ με τις ίδιες ρυθμίσεις. Σύμφωνα με την Kawasaki, τέλος, στον πίνακα οργάνων υπάρχει μια ένδειξη που δείχνει στον αναβάτη πότε οδηγεί οικονομικά και πότε όχι.


    Kawasaki - Honda : 1-0

    Ελπίζω αύριο το πρωί να βαρέσει χρεοκοπία η (εμπορική) Honda κ να την αγοράσει η HRC..
    Ή η suzuki με την Kawasaki μαζί...
    Ούστ λαμόγια....



    Από motorcycledaily.com:

    The chassis may not be exactly the same as the Z1000’s, but it’s definitely closely related. An aluminum twin-spar frame hugs the motor, and a horizontal back-link rear shock will look familiar to anybody who’s ridden recent Kawi products. Seat height is a manageable 33.3 inches, and the claimed wet weight is 526.9 pounds, which is heavy for a sportbike, but lighter than much of the competition.


    526.9 pounds ισοδυναμούν με 196.99 κιλά. Μπορεί βέβαια να είναι και παραπληροφόρηση.....

    πάντως όσο πιο πολλά διαβάζω φαίνεται πολύ αξιόλογο μηχανάκι!
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8474
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 11.11.11 23:30

    Dimitrisk12 έγραψε:πάντως όσο πιο πολλά διαβάζω φαίνεται πολύ αξιόλογο μηχανάκι!

    Αλλά ΠΑΝΑΣΧΗΜΟ... Drinking


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 12.11.11 0:16

    Dimitrisk12 έγραψε:
    Them1s xXx έγραψε:
    Dimitrisk12 έγραψε:... το βασικότερο βάρος κάτω από 200 κιλά!!! και με πόλλά ηλεκτρονικά στο πακέτο...

    Μεταφέρω απο το μοτο-Τρίτη...

    "Το συνολικό βάρος του Kawasaki Versys 1000 είναι στα 239 κιλά και ο χαρακτήρας του, όπως μπορεί κάποιος που βλέπει τον κινητήρα του να υποθέσει, είναι κυρίως ασφάλτινος.

    Αυτό τον χαρακτήρα ενισχύουν και οι τροχοί των 17 ιντσών, καθώς και κάποια από τα ηλεκτρονικά συστήματα που φέρει η μοτοσικλέτα. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει το νέας γενιάς σύστημα traction control της Kawasaki, το KTRC, με ρύθμιση τριών επιπέδων. Επίσης, το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

    Όσον αφορά στο σύστημα των αναρτήσεων, το Versys διαθέτει πιρούνι 43 χλστ από την ΚΥΒ, το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς και μονό αμορτισέρ με τις ίδιες ρυθμίσεις. Σύμφωνα με την Kawasaki, τέλος, στον πίνακα οργάνων υπάρχει μια ένδειξη που δείχνει στον αναβάτη πότε οδηγεί οικονομικά και πότε όχι.


    Kawasaki - Honda : 1-0

    Ελπίζω αύριο το πρωί να βαρέσει χρεοκοπία η (εμπορική) Honda κ να την αγοράσει η HRC..
    Ή η suzuki με την Kawasaki μαζί...
    Ούστ λαμόγια....



    Από motorcycledaily.com:

    The chassis may not be exactly the same as the Z1000’s, but it’s definitely closely related. An aluminum twin-spar frame hugs the motor, and a horizontal back-link rear shock will look familiar to anybody who’s ridden recent Kawi products. Seat height is a manageable 33.3 inches, and the claimed wet weight is 526.9 pounds, which is heavy for a sportbike, but lighter than much of the competition.


    526.9 pounds ισοδυναμούν με 196.99 κιλά. Μπορεί βέβαια να είναι και παραπληροφόρηση.....

    πάντως όσο πιο πολλά διαβάζω φαίνεται πολύ αξιόλογο μηχανάκι!


    Πιστεύω να μην παρεξήγησες Δημήτρη , μαζί σου είμαι.. Cool
    avatar
    Verbal Kint
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 411
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
    Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Verbal Kint Την / Το 12.11.11 1:42

    Δεν υπαρχει ενας...ΕΝΑΣ να μπει εκει μεσα στο σχεδιαστικο τμημα και να τους πλακωσει στις σφαλιαρες? Mad
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 12.11.11 1:47

    Dimitrisk12 έγραψε:526.9 pounds ισοδυναμούν με 196.99 κιλά. Μπορεί βέβαια να είναι και παραπληροφόρηση.....

    1 pound = 0.45 kgm, 526.9 pounds, μεθοδος των τριών, εεεεχμμμμ 237.10 kgm
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1126
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Astral-X StarFlag, Arai Quantum F Okada

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 12.11.11 2:18

    Κρίμα ρε γμτ, και εγώ που περίμενα να βγάλουν το νέο VFR 800 με τα 36,25 άλογα και τεράστια μονή δισκόπλακα μπροστά με εξαίσιο και γραμμικό ταμπούρο πίσω.
    Δεν πειράζει θα περιμένω μέχρι του χρόνου.


    apostat έγραψε: Άσε που κάποιος πρέπει να τους πει ότι είναι ύβρις να βάζεις ένα ρύγχος αλά BΜW στην μούρη, και να πουλάς ένα ψόφιο, κατ'εξοχήν στριτάδικο μηχανάκι με χαμηλή εξάτμιση (NC700C) σαν on/off (NC700X).
    Ακόμα και η BMW έκανε κάτι παραπάνω όταν έβγαλε την σειρά XChallenge, XMoto και XCountry.
    Το δικό μου VFR με την καρατιμόνα είναι πιο X από αυτό. Very Happy
    Τα είπες όλα..... Respect


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: EICMA 2011 , 10 νέα μοντέλα της Honda για το 2012

    Δημοσίευση από mak Την / Το 12.11.11 3:54

    Η Honda το τελευταίο καιρό εφαρμόζει μία πολύ έξυπνη πολιτική με σκοπό να προσελκύσει νέους πελάτες στο κόσμο του δίκυκλου. Η χρονική στιγμή που το εφαρμόζει φαίνεται να’ναι σωστή. Είναι γεγονός ότι υπάρχει παγκόσμια τάση προς την μείωση του κόστους μετακίνησης (σε χρήμα και σε χρόνο). Η ανταπόκριση του αγοραστικού κοινού, θα δείξει, κατά πόσο η πολιτική αυτή ήρθε στην ώρα που έπρεπε.

    Το NC700 λοιπόν δεν είναι τίποτα άλλο από μια μοτοσικλέτα entry level για οδηγούς που δεν έχουν ξανακαβαλήσει δίκυκλο ή για κατόχους σκούτερ που θα θελαν αλλά φοβούνται τη μετάβαση αυτή. Για αυτούς λοιπόν, ο χώρος για το κράνος, η χαμηλή σέλα, η χαμηλή κατανάλωση(3,6l/100km), το double-clutch κιβώτιο, το CBS-ABS, είναι στοιχεία που το καθένα από μόνο του θα μπορούσε να οδηγήσει στην αγορά της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας. Φυσικά, τα 50 άλογα είναι υπεραρκετά για το συγκεκριμένο κοινό και αν μιλάμε για αστική χρήση ίσως είναι υπεραρκετά για τον οποιοδήποτε. Επιτέλους, θα πάψουμε να προτείνουμε σαν επιλογή μονόδρομο για τον νέο οδηγό, μηχανές (σχολεία) 20ετίας και 10ετίας όπως το SuperFour και το CBF500. Όσο για τις εκδόσεις C & X δεν νομίζω ότι μπορούν να μπερδέψουν κανέναν από το κοινό που απευθύνεται. Όσο πιθανόν είναι ο αγοραστής του C700X να πάει εντουράδα παρέα με CRF άλλο τόσο πιθανόν είναι και κάποιος με VW Crosspolo να πάει παρέα με Jimny για Trial στα Βαρδούσια.

    Και μιας κυριαρχεί η εντύπωση(δικαίως ενίοτε) ότι η Honda πλέον δεν καινοτομεί δεν βλέπω να συζητιέται καθόλου η περίπτωση του Integra. Πολλοί αντιπαθούμε και δεν θα αγοράζαμε ποτέ scooter, διότι λόγω σχεδιασμού έχουν απ’τη φύση τους κάποια σοβαρά μειονεκτήματα (βλ. μειωμένη ακαμψία, κακή κατανομή βάρους, μικρούς τροχούς, CVT κλπ). Με το Integra η Honda έρχεται και προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός scooter (προστασία από καιρικά φαινόμενα, ευκολία χρήσης, χώρους κλπ.) χωρίς κανένα από τα μειονεκτήματα που ανέφερα παραπάνω. Αλήθεια, αυτό δεν λέγεται πρωτοπορία?


    Πάμε και στην περίπτωση του Crosstourer. Το αποτέλεσμα στο αισθητικό τομέα το βρίσκω ικανοποιητικότατο, δηλαδή μ’αρέσει. Σύγχρονο, εντυπωσιακό, επιβλητικό, είναι προσαρμοσμένο σε αυτό που ζητάει το μάτι του συγκεκριμένου target group αγοραστών. Το αν έχει ρύγχος που φέρνει σε GS δεν νομίζω ότι πρέπει να απασχολεί κανέναν, όπως δεν απασχόλησε και όταν το είδαμε στην GS, αφού το είχαμε πρωτοδεί στο DR 750S. Εξάλλου, δεν είδα και κανέναν με S1000RR να ντρέπεται που το μηχανάκι του θυμίζει πιο πολύ οποιοδήποτε αντίστοιχο ιαπωνικό παρά BMW. Ξεπερνώντας την εμφάνιση, από τεχνικά χαρακτηριστικά το βρίσκω άψογο. Από εξοπλισμό και προδιαγραφές έχει τα πάντα και δεν του λείπει τίποτα ουσιώδες σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αντιθέτως έχει έναν V4 που το κάνει να ξεχωρίζει και στη θεωρία αλλά και στη πράξη, έχει τη μεγαλύτερη ροπή στη κατηγορία του, και τη δεύτερη μεγαλύτερη ισχύς(βλ. Tiger 1200 *Το Multistrada δεν το βάζω στην εξίσωση γιατί είναι τόσο ON-OFF όσο είναι και το C700X που λέγαμε πιο πάνω). Άλλό ένα στοιχείο που το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό είναι το DCT που πρωτοείδαμε στο VFR 1200 με τα πλεονεκτήματά του να αναλύονται επιγραμματικά στο παρακάτω topic. Όσον αφορά το κόστος, η πλειοψηφία των μοτοσικλετών της Honda (ειδικά στα high-end μοντέλα), ήταν και θα είναι πάντα τσιμπημένες τιμολογιακά. Προφανώς και δεν θα είναι φθηνό λοιπόν.

    Και αφού αναφέρθηκα στο VFR, διάβασα πως εκτός από την προσθήκη Traction Control, προστέθηκε trip computer στα υπάρχοντα όργανα και μεγάλωσε η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Η πληροφορία όμως προς το παρόν ελέγχεται.

    Συμπερασματικά λοιπόν, η γνώμη μου είναι η παρακάτω. Η Honda είναι προφανές ότι σε αυτή τη χρονική συγκυρία κινείται επιφυλακτικά. Προσπαθεί να χτίσει ένα βιώσιμο οικονομικά μέλλον, ποντάροντας περισσότερο(όχι όμως ολοκληρωτικά) σε υπάρχουσες και νέες κατηγορίες (προσελκύοντας νέους αγοραστές) όπου υπάρχουν μεγάλες πωλήσεις, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής. Είναι γεγονός ότι έχει κάνει ορισμένα σοβαρά ατοπήματα που ενδεχομένως έπληξαν και θα πλήττουν για καιρό την αίγλη της φίρμας. Από εκεί και πέρα όμως, νομίζω ότι οι παραπάνω μοτοσικλέτες που συζητάμε είναι στο σωστό δρόμο.

    cheers



      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28.07.17 17:58