VFRh - VFR Club Hellas


    ΝΧ 650 VS KLE500

    Μοιραστείτε
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 12.11.11 22:04

    Συνοδοιπόροι ,

    Τη γνώμη σας ή ακόμη καλύτερα την εμπειρία σας για την αγορά μιας από τις παραπάνω μοτό. Η χρήση της θα είναι 80% πόλη, 10% επαρχιακό και 10% χωμάτινο δίκτυο. Σκοπός η λυτρωση του VFR από τα παραπάνω βασανιστήρια . Απαραίτητα χαρακτηριστικά η χαμηλή τιμή αγοράς (οροφή 2000 ευρώ) και η αξιοπιστία.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 13.11.11 1:41

    To KLE είναι ΑΘΛΙΟ κατασκευαστικά. Άθλιο μοτέρ, άθλιο πλαίσιο, άθλιες αναρτήσεις, άθλια φρένα.

    Ειδικά το μοτέρ, έχει τον στροφαλοφόρο να γυρνάει ανάποδα (ανάποδα σε σχέση με τις ρόδες δλδ) και έχει ενδιάμεσο άξονα πριν το κιβώτιο, που αντιστρέφει την περιστροφή. Πρόκειται περί αθλίου κατασκευάσματος, έχω δει με τα μάτια μου, πατούρα στους εκκεντροφόρους σε 10.000 χμ και αυτό με κανονική συντήρηση.

    Μιλάμε για μοτοσυκλέτα ξεπερασμένη, ακόμα και τότε που βγήκε. Μόνο για καμμένους καβασακικούς, που και ένα γαιδούρι να έβγαζε, θα το παίρνανε, επειδή είναι καβασάκι.

    Εκτός κι αν κρίνεις κι εσύ με την εμφάνιση και σου φαίνεται ωραίο... lol!

    Το NX πάλι μπορεί να είναι στημένο γύρω από το άθλιο σε επιδόσεις μοτέρ του XR650L (αυτό που φοράει σήμερα το FMX) αλλά έχει τουλάχιστον μια κάποια αξιοπιστία.

    Για αυτά που λες, εγώ θα προτιμούσα το ΝΧ250. H διαφορά στην ιπποδύναμη δεν είναι ανάλογη των κυβικών και ότι θα κάνεις με το 650 θα κάνεις και με το 250 αλλά φτηνότερα.
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 13.11.11 2:27

    ΦΙΛΕ ΜΙΧΑΛΗ Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΔΕΝ ΨΑΧΝΩ ΤΟ SUPER DUPER MOTO ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΝΧ ΚΑΙ ΚLΕ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΜΟΥΛΑΡΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΔΙΝΩ ΣΤΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟ VFR. TO ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΟ. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΑΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΝΧ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΑΦΕΣ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΑ ΤΟ ΔΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ. ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Σ΄ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΩ ΓΡΑΝΑΖΩΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΟΤΕ ΧΑΛΑΡΩΣΕ . . . ! ! !
    avatar
    Drake Ramore
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/12/2008
    Mηνύματα : 84
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : XL600V TransAlp
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από Drake Ramore Την / Το 13.11.11 17:45

    Μεταξύ των 2 αυτών μοντέλων που θα βρεις σε παραπλήσιες τιμές σου προτείνω να πάρεις αυτό που είναι σε καλύτερη κατασταση.
    Και τα δυο είναι αξιόπιστα, και τα δυο έχουν ευκολα ανταλλακτικά (το KLE πιο ευκολα μιας και πούλησε περισσότερο), και τα δυο είναι οικονομικά.

    Στο πλαίσιο που θελεις 80% πόλη και 10% επαρχιακο και 10% χωμάτινο δικτυο, θα σε καλυψουν και οι δυο στο 100%.
    Ενα μεγάλο παπί ζητάς στην ουσία.

    Είναι δύο καλές επιλογές. Για αυτήν την χρήση και εγώ μεταξύ αυτών των δύο θα κοιταζα και ίσως να έβαζα στην εξίσωση και κάποιο ΧΤ ή το Freewind, αλλά σε μηχανές 15ετίας θα αγόραζα οποιαδήποτε απο αυτές έβρισκα σε καλύτερη τιμή.

    Υ.Γ Κοίταξε και για κάποιο Τρανσαλπ 600 μέχρι το 1999. Κάτω απο 2000 ευρω θα βρεις αρκετά και προικισμένα κομμάτια, και θα μπορείς να κάνεις και ένα πιο άνετο κοντινο ταξιδάκι λόγο δικύλινδρου 600αρη κινητήρα. Είναι και άσπαστα τα ρημάδια. Μέτρια σε όλα τους, αλλά άσπαστα!
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 13.11.11 18:12

    Drake Ramore έγραψε:Υ.Γ Κοίταξε και για κάποιο Τρανσαλπ 600 μέχρι το 1999. Κάτω απο 2000 ευρω θα βρεις αρκετά και προικισμένα κομμάτια, και θα μπορείς να κάνεις και ένα πιο άνετο κοντινο ταξιδάκι λόγο δικύλινδρου 600αρη κινητήρα. Είναι και άσπαστα τα ρημάδια. Μέτρια σε όλα τους, αλλά άσπαστα!

    +1000 :_hi:
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 13.11.11 18:23

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ. ΕΧΩ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΧΤ ΛΟΓΩ ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 100 ΚΜ. SUZUKI KAI HONDA MOY ΔΙΝΟΥΝ ΒΑΡΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΓΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΕ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΧΩΜΑ.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8477
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 13.11.11 18:32

    Δεν το' χεις στις επιλογές σου και δεν ξέρω αν σε βολεύει για να στο προτείνω (τα μηχανάκια που αναφέρεις είναι πολύ πιο άνετα) ΑΛΛΑ:

    Θα σου αναφέρω μόνο πως το DRZ 400 S είναι 140 κιλά ΓΕΜΑΤΟ, πράγμα που το κάνει ιδανικό στο χώμα και ΠΟΔΗΛΑΤΟ στην πόλη. Ειλικρινά, δε μπορείς να φανταστείς πόσο ευκολοδήγητο και ευέλικτο είναι στην πόλη, πανάλαφρο και πολύ λεπτό, με τιμόνι να περνάει πάνω από καθρέφτες. Παιχνίδι λέμε!!! Αλλά με πολύ πιο σκληρή και λεπτή σέλα απ' τις μηχανές που ανέφερες και πιθανότατα πιο τραχύ κινητήρα. Απλά σου αναφέρω τα καλά του για να ξέρεις... Το δικό μου είναι μοντέλο του 03 και το είχα πάρει 2500. Βρίσκεις και με λιγότερα. Δες το! Wink


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 13.11.11 18:47

    ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΛΟΓΩ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΛΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΣΤΟ FORUM. ΑΝ Η ΧΡΗΣΗ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΩΜΑΤΙΝΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ. ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 70-80 ΚΜ. ΣΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙ ΤΟ DR ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Η VFR.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8477
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 13.11.11 19:01

    VEFALIFT έγραψε:ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 70-80 ΚΜ. ΣΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙ ΤΟ DR ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Η VFR.

    Δε νομίζω ότι θα ενοχληθεί ιδιαίτερα... Έχει 400 κυβικά, άρα δεν είναι ψόφιο να ζορίζεται με το βάρος και τα χιλιόμετρα. Δεν είναι Honda αλλά αν το προσέχεις είναι αξιόπιστο και μπορεί άνετα να φορτωθεί (εγώ του έχω μπαγκαζιέρα μόνιμα μέσα στην πόλη). Δεν είναι καθαρό enduro, είναι ένα on-off που είναι ό,τι πιο κοντινό σε enduro υπάρχει. Περισσότερα μπορεί να σου πει και ο Φυσικός που έχει κάνει μαζί του πάνω από 80.000χλμ αν θυμάμαι καλά και κινείται και αυτός καθημερινά εντός πόλης με αυτό. Wink

    Υ.Γ. Αν θες μη γράφεις με κεφαλαία, είναι σαν να φωνάζεις, χώρια που τα πεζά είναι πιο ευανάγνωστα. cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 13.11.11 19:09

    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1910282/

    Βαγγέλη τί λες για αυτό? Είδες δεν σε ξεκουφαίνω πια...

    Δημήτρης
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8477
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 13.11.11 19:24

    VEFALIFT έγραψε:http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1910282/

    Βαγγέλη τί λες για αυτό? Είδες δεν σε ξεκουφαίνω πια...

    Δημήτρης

    Γαμώτο, γιατί όταν έψαχνα εγώ δεν υπήρχαν τέτοιες περιπτώσεις;!
    Εγώ θα το κοίταγα... Wink


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    da_beazt
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/03/2010
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : Honda CBF 2005 ABS, Honda Transalp 2002 και τέρμα τα ιταλικά
    Κράνος : ARAI chaser, ARAI tour-x 3, HJC FS-10, CABERG V2 407, LOUIS jet and PROBIKER S2

    Κοίτα που πας γιατί θα πας εκεί που κοιτάς

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από da_beazt Την / Το 13.11.11 20:03

    Θα συμφωνήσω και εγώ με τον Vvag όσον αφορά το DRZ 400. Φέτος είχα κατά σειρά DRZ 400 S (το έχει ο αδερφός) και Aprilia Pegaso (το έχει η μάντρα ανταλλακτικών). Το Pegaso ήταν πιο άνετο όσον αφορά τη σέλα, την άνεση όταν έκανα ταξίδι από πλευράς αέρα και θέσης και στάσης οδήγησης (που φαντάζομαι είναι παρόμοια στο transalp που είπε παραπάνω ο φίλος).

    Το DRZ όμως ήταν άλλη ιστορία. Περνάει από παντού:
    1. Πάνω από καθρέπτες
    2. Πάνω σε πεζοδρόμια
    3. Πάνω από λακούβες
    4. Πάνω από σαμαράκια
    χωρίς να καταλαβαίνει τίποτα. Επίσης είχα πάει Θεσσαλονίκη - Έδεσσα - Καστοριά - Θεσσαλονίκη με κατανάλωση 3 λίτρα στα 100 χλμ και ταχύτητες 100 - 120 χλμ/ώρα χωρίς να έχω κουραστεί από τον αέρα παρά μόνο από την σέλα.

    Βέβαια υπάρχει ένα θέμα με το ύψος (αν είσαι 1,68 μέτρα σαν εμένα) και το πως ανεβαίνεις στη σέλα όταν το έχεις φορτωμένο. Στη θέση σου θα πήγαινα να δω όλες τις μηχανές μαζί με τις αποσκευές μου για να έβλεπα από πρώτο χέρι πιο φορτώνεται καλύτερα (ειδικά όταν δεν έχει μπαγκαζιέρα αλλά κουβαλάς εργαλειοθήκες).

    P.S. ότι και αν διαλέξεις μη πάρεις κάτι που να έχει φτιαχτεί σαν σύμπραξη Ιταλών, Αυστριακών και Γερμανών. Φορ δε λοβ οφ γκοντ...
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 13.11.11 21:11

    Γεια σου Δημήτρη!

    Οι παρακάτω γραμμές είναι εντελώς υποκειμενικές σκέψεις, με την έννοια πως περιγράφουν τι θα έκανα εγώ στη θέση ΣΟΥ αλλά με τον δικό ΜΟΥ τρόπο σκέψης και τις δικές μου εμμονές.

    Το KLE δεν θα το έπαιρνα με τίποτα. Γιατί δεν μου αρέσει (υποκειμενικά είπαμε, μην βαράτε), γιατί είναι KAWASAKI (μην βαράτε), γιατί δεν το θεωρώ αξιόπιστο (μην βαράτε ρε!), γιατί δεν πάει χώμα όπως τα άλλα και γιατί είναι δικύλινδρο ενώ δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο για μέσα στην πόλη.

    Το NX 650 το συμπαθώ πολύ. Είναι πάντως αδύναμο. Το συμπαθώ πολύ, δεν ξέρω αν το είπα. Και τίμιο.
    Θα συμφωνήσω με τον Caracal για το αντίστοιχο 250, πάντα με τη σκέψη ότι για ταξίδια έχεις το VFR.

    Το Transalp είναι βολικό και αξιόπιστο αλλά νομίζω ότι είναι κρίμα να εκτελεί χρέη εργάτη μέσα στην Αθήνα. Κρίμα και για αυτό και για την τσέπη σου.

    Τα XT και τα Freewind δεν μου αρέσουν (πρόβλημά μου, το ξέρω), ειδικά το δεύτερο γιατί δεν ξέρει τι θέλει να γίνει όταν μεγαλώσει.

    Το DRZ το έχω μια δεκαετία και 90000 χλμ οπότε δεν είμαι αντικειμενικός (ή ακριβώς για αυτό είμαι πολύ αντικειμενικός). Όσα είπαν ο Vvag και ο Dabeazt με καλύπτουν απόλυτα. Μόνο πρόσεξε να πάρεις ένα καλοδουλεμένο και καλοσυντηρημένο.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1129
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Astral-X StarFlag, Arai Quantum F Okada

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 13.11.11 21:28

    Πάντως είχα KLE 500 '02 και έγραψε 40.000. Δύο προβλήματα προέκυψαν, ανορθωτής και μίζα. Με το μοτέρ κανένα πρόβλημα. Φυσικά ήταν καλοδουλεμένο, με τα service στην ώρα τους. Η κατανάλωση μέσα στη πόλη δεν είναι και χαμηλή. Όπως τα λες, κάθε 2 μέρες γέμισμα. 15 λίτρα τεπόζιτο.

    Κι εμένα μου αρέσει το NX 650 και θα το προτιμούσα από ένα Freewind, ΧΤ.

    Να έχεις υπόψη σου όμως, ότι δεν είναι και ελαφρύ όπως κάποιο 250 ή το DRZ.

    Με το AX-1 που πήρα πρόσφατα, έχω να σου πω ότι για ένα άτομο είναι μια χαρά το γκάζι του. Απλά, εγώ τρώω και αρκετή εθνική, εκεί πάω με 100-105 το πολύ για να μην το κουράζω.
    Προφανώς το 650 μπορεί να πάει και λίγο παραπάνω στα 120-130 π.χ. και να είναι ok.


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 13.11.11 22:34

    Ειστε απολυτα ξεκαθαροι και τεκμηριωμενοι. Δεν εχω δει ουτε ενα ΑΧ-1 σε αξιοπρεπη κατασταση. Οντως χρησιμοποιω αρκετα Αττικη οδο και Εθνικες οδους στα πλαισια του λεκανοπεδιου. Γι' αυτο θεωρω απαραιτητα 45ΗΡ+. Ελπιζωντας το DR να διαφερει σε συμπεριφορα απο το ΧΤ στα πολλα θα προσπαθησω να οδηγησω καποιο υποψηφιο για πωληση. Μ' ενθαρυνει πολυ ο Vag λεγωντας οτι κουβαλαει βαλιτσα αν και δεν βλεπω σημεια στηριξης.Παντα ευχαριστημενος απο την ανταποκριση ολων σας ξεκινω αναζητηση DR απο αυτο που εδειξα παραπανω στο θεμ΄αυτο.
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 13.11.11 22:41

    Μπαίνει σχάρα στο DRZ, και ο Vvag και εγώ έχουμε βάλει, πάντα με βαλίτσα και ενίοτε με μικρές μετακομίσεις. Πάρ'το εσύ και εδώ είμαστε για ότι χρειαστείς (και όσο ξέρουμε).


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 13.11.11 22:44

    VEFALIFT έγραψε:Γι' αυτο θεωρω απαραιτητα 45ΗΡ+

    Το NX έχει 29 άλογα τροχό και το KLE 44. Και τα δύο είναι τυπικά εκτός των προδιαγραφών σου, το πρώτο και ουσιαστικά.
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 13.11.11 22:51

    Το DRZ-S έχει 30 στον τροχό και το DRZ-E περίπου 10 περισσότερα.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 14.11.11 22:27

    da beast πήγες και καβάλα με το dr Whistle
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 15.11.11 9:19

    Από τα 2 που ρωτάς, εγώ θα σου πρότεινα το ΝΧ. Η ιπποδύναμη βέβαια είναι απαράδεκτη για 650 κυβικά, αλλά είναι πολύ καλή αν το δεις σαν 400άρι. Και έτσι πρέπει να το δεις, μιας και το στήσιμο του, η ευκολία του, το βάρος του κλπ. παραπέμπουν σε 400άρι. Έχω το XR650L που είναι η πιο χωμάτινη έκδοση.
    Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι η απλότητα. Μπορείς να κάνεις βίδες τον κινητήρα μέσα σε μισή ώρα και να τον ξαναγεννήσεις με ελάχιστα λεφτά. Όχι ότι το χρειάζεται βέβαια, μιας και είναι όπως είπαμε πρωτόγονος και αλεξίσφαιρος.
    Ψάξε να βρεις ένα σε καλή κατάσταση, και έχεις ένα εργαλείο για τα επόμενα 10 χρόνια. Thumbsup

    Και το DRZ είναι πολύ καλό μηχανάκι, και φυσικά πιο μοντέρνο. Εγώ προτίμησα το XR επειδή έχει κτηνώδη ροπή.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 15.11.11 10:17

    Σταθη να 'σαι καλα για την αποψη-εμπειρια. Μαλλον το καθοριστικο κριτηριο αγορας θα ειναι ο συνδυασμος γενικη κατασταση-τιμη αναμεσα στα υποψηφια μηχανακια-εργαλεια, συνεκτιμωντας την αξιοπιστια που εχουν επιδειξει στην πολυετη πορεια τους στην αγορα.
    avatar
    grigoris
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/11/2009
    Mηνύματα : 311
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από grigoris Την / Το 15.11.11 11:20

    Caracal έγραψε:
    VEFALIFT έγραψε:Γι' αυτο θεωρω απαραιτητα 45ΗΡ+

    Το NX έχει 29 άλογα τροχό και το KLE 44. Και τα δύο είναι τυπικά εκτός των προδιαγραφών σου, το πρώτο και ουσιαστικά.
    Μιλάς για το 250 Μιχάλη;
    Το 650 του 89-91 είχε 39 στον τροχό(σύμφωνα με δυναμομέτρηση του Motosprint) ενώ τα μετέπειτα του 95 φεύγα 37 λόγω αυστηρότερων προδιαγραφών θορύβου -ρύπων!
    Το συγκεκριμένο μηχανάκι( ΝΧ 650 89) το είχα για 5 χρόνια περίπου!
    Τώρα το έχει ο αδερφός μου!Χρειάστηκε μόνο μια αισθητική ανανέωση για να γίνει έτσι!
    Το μεγάλο του πλεονέκτημα: έχει την αίσθηση ενός 250 με ροπή 600 αλλά δύναμη ενός 400!
    Δεν είναι ιδιαίτερα πουσαρισμένος κινητήρας και για αυτό αρκετά αλεξίσφαιρος!
    Το στήσιμο του ιδανικό για πόλη και επαρχιακές,περνάει άνετα οποιαδήποτε χωματόδρομο,ζορίζεται λίγο σε Εθνική(κρατάει 130-140 μεν,αλλά κουράζει περισσότερο απ΄' ένα δικύλινδρο(ΚLE,TRANSALP)!
    Τα γιαπωνέζικα μοντέλα μέχρι το 96 νομίζω έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής απο τα μετέπειτα ιταλικά!
    Αν βρεις ένα σε καλή κατάσταση χτύπησε το!!
    http://imageshack.us/photo/my-images/690/dsc01373na.jpg/
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 15.11.11 23:54

    http://imageshack.us/photo/my-images/69/klet.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/706/suzukima.jpg/

    Φίλοι μου από τις δύο παραπάνω επικρατέστερες επιλογές, οδηγώντας και τις δύο επέλεξα το KLE λόγω συνολικής κατάστασης , προσέγγισης μεταφορικών αναγκών μου και τιμής. Αντίστοιχο ΝΧ δεν βρήκα. Με την ελπίδα ότι δεν θα απογοητευτώ από την επιλογή μου και την πεποίθηση ότι θα με κράξετε για αυτή σας ευχαριστώ και πάλι για την βοήθειά σας. Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα πρωτοκυκλοφόρησε τον 10ο του 2004 γράφει 28.500χλμ και δείχνει αξιοπρεπώς συντηρημένη. Το τελικό τίμημα απόκτησης είναι 1.200 ευρώ. Το DRZ μοντέλο 2003 με 25.000χλμ εξακολουθεί να διαπραγματεύεται από τον συμπαθέστατο Νίκο στα 2.000 ευρώ. Η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στον Άγιο Στέφανο και για όποιον ενδιαφέρεται το τηλ. του Νίκου είναι 6997-173763.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8477
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 16.11.11 0:08

    Σίγουρα πιο ξεκούραστο για τους αυτοκινητόδρομους που κινείσαι καθημερινά. Στο κέντρο όμως το DRZ είναι μανούλα..!!
    Να πούμε καλορίζικο;! Thumbsup Thumbsup


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: ΝΧ 650 VS KLE500

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 16.11.11 0:29

    Με προκαλούσε να στρίψω στο χωράφι Βαγγέλλη μου ! ! ! Όχι να το φορτώσω εργαλεία και ασανσεροϋλικά για να σβουρίζω στις πολυκατοικίες που τρέχω καθημερινά. Αντίθετα το KLE δείχνει πρόθυμο να παραφορτωθεί και να φτάνει ξεκούραστα εκεί που πρέπει να πηγαίνω τις περισσότερες φορές. Ποιός ακούει τον Μιχάλη και τον Τάκη τώρα. Ο χρόνος θα δείξει ποιός έχει δίκιο. Να ΄σαι καλά για το ενδιαφέρον και την ευχή.

      Παρόμοια θέματα

      -

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 18.10.17 21:20