VFRh - VFR Club Hellas


    Επιλογή Ελαστικού

    Μοιραστείτε

    Ψηφοφορία

    Επιλέξτε ελαστικό

    [ 1 ]
    6% [6%] 
    [ 4 ]
    24% [24%] 
    [ 8 ]
    47% [47%] 
    [ 1 ]
    6% [6%] 
    [ 2 ]
    12% [12%] 
    [ 1 ]
    5% [5%] 

    Σύνολο Ψήφων: 17
    avatar
    spentgr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/09/2011
    Mηνύματα : 59
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : SHOEI XR 1000

    Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από spentgr Την / Το 25.11.11 11:01

    Γεια συντρόφια,

    Ήρθε η ώρα για αλλαγή σε παπούτσια της Βέφας

    Λοιπόν, διαβάζω διαβάζω διαβάζω.............και όλο και μπερδεύομαι. Από προσωπική εμπειρία τα πρώτα λάστιχα που έβαλα ήταν Bridgestone BT023 έβγαλα 10000 χλμ απόλυτα ευχαριστημένος το λάστιχο κρατούσε μέχρι να φανούν τα λινά και όχι μόνο, Μετά λόγω οικονομίας βάζω τα M1, από την πρώτη μέρα μέχρι την τελευταία, παρακαλάω να λιώσουν να βάλω άλλα.

    Επιτέλους έλιωσαν στο περίπου έχω κάνει με αυτά περίπου 12000, έχουν ακόμα, αλλά φοβάμαι να την γύρω και στο φανάρι σταματημένος.

    Έχουμε και λέμε λοιπόν. Κατά 99% οδηγώ Αθήνα, πλέον δεν με νοιάζουν πόσα χλμ. θα βγάλει αλλά τι κρατήματα θα έχω και στα φρένα και στο βρεγμένο δρόμο.

    Μετά από τόσο διάβασμα οι προτάσεις που κατέληξα φαίνονται στο δημοψήφισμα , αν μπορείτε δικαιολογείστε και την επιλογή.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 25.11.11 11:20

    Στη Βέφα έχω βάλει μέχρι στιγμής (και η εντύπωσή μου γι αυτά):

    Bridgestone BT020: Τα φορούσε από το εργοστάσιο. Μέχρι τα 10.000χλμ συμπαθητικό λάστιχο ήταν και καινούρια η μηχανή, τέλεια πήγαινε. Μετά τα 10.000 παρακαλούσα να τελειώσουν και δεν τελείωναν... γλιστρούσα παντού και πάντα. Με τίποτα ξανά...

    Metzeler M3: Φανταστικό λάστιχο, κρατούσε απίστευτα και είχε ωραία κορώνα... ειδικά μετά το τουριστικό, ήταν αστέρι. Κράτησε 11.000χλμ, είχε ακόμα κάνα 1000ρι υπολογίζω για να βγάλει λινά και ακόμα και στα τελειώματά του ΚΡΑΤΑΓΕ. Ειδικά τώρα που είναι και παλιότερο μοντέλο, φοβερό value for money. Το καλύτερο λάστιχο που έχω βάλει!

    Pirelli Angel: Μετά έβαλα το Angel. Στην αρχή πορώθηκα. Εκπληκτική κορώνα, φοβερό κράτημα. Πρόκειται για τουριστικό λάστιχο και τα είχα βάλει γιατί θα πήγαινα Ιταλία κι εκεί η άσφαλτος τρώει λάστιχα, δεν αστειεύεται, οπότε θες κάτι πιο σκληρό. Όταν γύρισα από Ιταλία και άρχισα πάλι να οδηγώ στους ελληνικούς δρόμους, ήθελα να τα πετάξω. Τελείωσαν μόλις στα 13.000χλμ και είχα πλέον πάρει την απόφαση, ποτέ ξανά τουριστικό λάστιχο στους ελληνικούς δρόμους...

    Metzeler Rennsport: Το έβαλα για λόγους οικονομίας. Μαλακό λάστιχο, κρατούσε πολύ καλά, αδιάφορη όμως κορώνα. Γενικά δε με εντυπωσίασε και σε συνδιασμό με το ότι κράτησε μόλις 8.000χλμ δε θα το ξαναέβαζα.

    Metzeler M5: Το φοράω τώρα. Πολύ καλό κράτημα μέχρι στιγμής, δε με εντυπωσίασε η κορώνα του, έχω κάνει γύρω στα 5.000χλμ και πιστεύω θα βγάλει άλλα τόσα. Δε θα βάλω τα ίδια όμως μετά, γιατί παρ' όλο που είναι καλά λάστιχα και ακούω από όλους τα καλύτερα, μάλλον εμένα δε μου έκατσαν καλά (ίσως έπεσα σε ελαττωματική παρτίδα) και κοσκινίζει το τιμόνι μεταξύ 60-80χλμ (το έκανε από την αρχή!).

    Σημείωση: Έχω οδηγήσει και Βέφα με φρέσκο Power Pure. Στη βόλτα που την έκανα φαινόταν να κρατάει μια χαρά, αλλά αυτό που με εντυπωσίασε ήταν η πολύ γρήγορη κορώνα του. Στρίβεις και νομίζεις ότι πατάει τεράστιο μέρος του ελαστικού στην άσφαλτο!! Πιθανόν και να το βάλω μετά... θα δείξει!


    Για μένα, όποια και να βάλεις στην κατηγορία του μαλακού ελαστικού (όχι racing εννοείται!), πιστεύω θα μείνεις ευχαριστημένος. Αν με τα 023 ήσουν απόλυτα ευχαριστημένος, βάλε τα ίδια! Αν θες να δοκιμάσεις μερικά ακόμα για να καταλήξεις μετά ποιο σου ταιριάζει καλύτερα, βάλε αυτό που σου κάνει περισσότερο "κλικ" σύμφωνα με τα όσα έχεις ακούσει! Απλά κατά τη γνώμη μου, καλύτερα το λάστιχο να κρατάει γύρω στα 10.000χλμ, αλλά να ΚΡΑΤΑΕΙ, παρά να είναι τουριστικό και να βγάζει χιλιόμετρα αλλά να είσαι πάντα με την ψυχή στο στόμα.

    cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 25.11.11 11:38

    Θα πω μια αιρετική άποψη, ειδικά για τους δύσκολους καιρούς που ζούμε: Μην βάζετε λάστιχα με μοναδικό (ή σοβαρό) κριτήριο την μακροζωία. Το πιο πιθανό είναι να έχουν πολύ ψωμί ακόμα όταν θα τα έχετε βαρεθεί. Αν ένα λάστιχο κρατάει 15.000 χλμ. και δεν σου κάνει κούκου από τα 10.000 χλμ και μετά, τότε χαράμισες 5.000 χλμ της μοτοσικλετιστικής σου ζωής.

    Παρεμπιπτόντως, αυτό πάθαινα εγώ με τα Μ3. Για 4.000 χλμ ήταν άψογα. Μετά ήταν συμβιβασμός, αλλά είχαν πολύ ψωμί ακόμα τα άτιμα. Γιαυτό και τα έστειλα όλα (3 ζευγάρια) στις 7.000 χλμ.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 25.11.11 11:42

    apostat έγραψε:Θα πω μια αιρετική άποψη, ειδικά για τους δύσκολους καιρούς που ζούμε: Μην βάζετε λάστιχα με μοναδικό (ή σοβαρό) κριτήριο την μακροζωία. Το πιο πιθανό είναι να έχουν πολύ ψωμί ακόμα όταν θα τα έχετε βαρεθεί. Αν ένα λάστιχο κρατάει 15.000 χλμ. και δεν σου κάνει κούκου από τα 10.000 χλμ και μετά, τότε χαράμισες 5.000 χλμ της μοτοσικλετιστικής σου ζωής.

    Παρεμπιπτόντως, αυτό πάθαινα εγώ με τα Μ3. Για 4.000 χλμ ήταν άψογα. Μετά ήταν συμβιβασμός, αλλά είχαν πολύ ψωμί ακόμα τα άτιμα. Γιαυτό και τα έστειλα όλα (3 ζευγάρια) στις 7.000 χλμ.

    Συμφωνώ με την άποψη.

    Για τα Μ3 όμως, ρε Στάθη εγώ με τελειωμένο M3 και κόντευα να ξύσω βαλίτσες στην Ελασσώνα... Think


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1053
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 25.11.11 12:01

    Τα λαστιχα ειναι υποκειμενικη υποθεση και ειναι δυσκολο να αποφασισεις απο τις εμπειριες των αλλων, απλα μπορεις να καταλαβεις καποια πραγματα για το "ποιον" του ελαστικου - παντα βεβαια με τα ματια των αλλων.

    Εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τα Pilot Power 2CT που ειναι το προηγουμενο μοντελο απο τα Power Pure (και τωρα πια φτηνοτερα, εβαλα προσφατα ενα πισω με 160 ευρω περασμενο που το θεωρω καλη τιμη). Γρηγορη κορωνα που κανει το μηχανακι σχετικα ελαφρο και παιχνιδιαρικο και το πισω εβγαλε 10Κ χιλιομετρα αλλα με πολλα ταξιδια ψηλων ταχυτητων στις Εθνικες. Πολλοι τα θεωρουν ισως καλυτερα απο τα επομενα Power Pure. Αλλοι που τα βαλανε εχουνε πει οτι γλυστρανε, εγω τα βρηκα απλα αρκετα ευαισθητα στις ασπρες γραμμες. Τα αναφερω σαν ακομη ενα "μαλακο" λαστιχο.

    Παντως απο συτα που εχω ακουσει, την επομενη φορα ισως δοκιμασω τα Dunlop Sportsmart.
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 25.11.11 12:11

    Vvag έγραψε:Για τα Μ3 όμως, ρε Στάθη εγώ με τελειωμένο M3 και κόντευα να ξύσω βαλίτσες στην Ελασσώνα... Think
    Το κράτημα έμενε καλό. Η γεωμετρία τους ήταν μάπα. Το μπροστινό ήταν τρίγωνο και το πίσω τετράγωνο.
    Αυτός ήταν ο λόγος που εθεάθην με στημένη στο κεντρικό σταντ μηχανή και δευτέρα γκαζωμένη, να τρώω με ξυλόλιμα τα πλαϊνά του πίσω. Από τότε δεν μου έφυγε η ρετσινιά.. :(


    VFGeorge έγραψε:Εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τα Pilot Power 2CT
    Αν θυμάμαι καλά Γιώργο ζεις στην Βρετανία. Εκεί και Macadam να βάλεις, καλά θα τα βρεις. Very Happy

    VFGeorge έγραψε:Παντως απο συτα που εχω ακουσει, την επομενη φορα ισως δοκιμασω τα Dunlop Sportsmart.
    Αν είναι σαν τα Roadsmart αλλά στο πιο sport, τότε θα είναι αποκάλυψη. Thumbsup
    Και εγώ θέλω να τα δοκιμάσω, αλλά αυτά τα άτιμα τα Roadsmart έχουν 11.000 χλμ και είναι ακόμα σαν καινούρια! Mad


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 25.11.11 12:17

    apostat έγραψε:Αυτός ήταν ο λόγος που εθεάθην με στημένη στο κεντρικό σταντ μηχανή και δευτέρα γκαζωμένη, να τρώω με ξυλόλιμα τα πλαϊνά του πίσω. Από τότε δεν μου έφυγε η ρετσινιά.. :(

    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


    apostat έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:Εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τα Pilot Power 2CT
    Αν θυμάμαι καλά Γιώργο ζεις στην Βρετανία. Εκεί και Macadam να βάλεις, καλά θα τα βρεις. Very Happy

    Ετοιμαζόμουν να πω το ίδιο, αλλά πλέον ο Γιώργος έχει φέρει το VFR στην Ελλάδα. Δεν ξέρω όμως από που είναι οι εντυπώσεις του...


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    posnightmist
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/03/2009
    Mηνύματα : 1908
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
    Κράνος : ARAI RX-7 GP

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από posnightmist Την / Το 25.11.11 12:25

    Εγώ τι να πω που έβαλα τα Metzeler Z8 μετά από γόμες και έχω ξενερώσει απίστευτα!!!!
    14.500χλμ έχουν και αντέχουν ακόμα!!!! Mad
    Power Pure για μένα τα επόμενα... γρήγορη κορώνα! I love you
    Με κούρασαν πολύ τα τουριστικά... :(
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 25.11.11 12:43

    τα λάστιχα που αναφέρεις είναι αρκετά διαφορετικά. Από άποψη κρατήματος θα τα κατέτασα έτσι:

    1. Dunlop Sportsmart
    2. Pirelli Diablo Rosso Corsa
    3. Michelin Power Pure
    4. Metzeler M5 Interact
    5. Michelin Pilot Road εδώ υπολογίζω ότι είναι τα 2CT
    6. Bridgestone BT023

    Πρέπει όμως να υπολογίσεις και τις κλιματολογικές συνθήκες τις Ελλάδας. Έχει ζέστη, το υλικό ξεραίνεται και χαλάει. Επίσης πόσους θερμοκρασιακούς κύκλους κάνεις. Είτε 30 χλμ είτε 150 είναι ένας κύκλος. Ότι ελαστικό και να βάλεις όταν παλιώσει δεν μπορείς να το εμπιστευτείς.

    Ένας δικός μου χιλιομετρικός κανόνας είναι να χρησιμοποιώ ελαστικά τα οποία διαρκούν ένα χρόνο.
    Τα τρία πρώτα (στην δική μου κατάταξη αντέχουν από 6 έως 10 χιλιάδες. Τα δύο τελευταία από 15 έως 20. Το τέταρτο δεν το ξέρω αλλά το υπολογίζω για 12 χιλιάδες.

    Επίσης να έχεις υπόψη σου και το Strada, καλό και οικονομικό!
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1053
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 25.11.11 12:45

    Vvag έγραψε:
    apostat έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:Εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τα Pilot Power 2CT
    Αν θυμάμαι καλά Γιώργο ζεις στην Βρετανία. Εκεί και Macadam να βάλεις, καλά θα τα βρεις. Very Happy

    Ετοιμαζόμουν να πω το ίδιο, αλλά πλέον ο Γιώργος έχει φέρει το VFR στην Ελλάδα. Δεν ξέρω όμως από που είναι οι εντυπώσεις του...

    Smile To VFRακι μου ζει στην Ελλαδα απο τον Αυγουστο του 2010, παιζοντας το ρολο του αυτοκινητου που δεν εχω για τα συχνα ταξιδια στη Θεσσαλια (Τρικαλα, Βολος). Οι εντυπωσεις για τα 2CT ειναι απο Ελλαδα και απο τα 10Κ χιλιομετρα που εβγαλε το πισω τα μισα τουλαχιστο γινανε με ψηλες ταχυτητες στην Εθνικη. Το ανεβοκατεβασμα Δομοκο ειναι απολαυση Very Happy το μηχανακι πλαγιαζει για πλακα λογω κορωνας και τα λαστιχα δινουν απιστευτη εμπιστοσυνη οταν ειναι κανεις πλαγιασμενος δηλ. οταν πατανε στο μαλακο τους κομματι.

    Οπως εχω γραψει αλλου, τα τελευταια λαστιχα που ειχα στην Αγγλια ητανε τα Pilot Road 2 και ητανε φανταστικα (στις ασφαλτους-γυαλοχαρτο), εκει δεν χρειαζεται κανεις μαλακοτερο λαστιχο. Και τα συγκεκριμενα ειναι φοβερα στη βροχη (τα 2CT επισης αρκετα καλα στη βροχη).

    cheers
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 25.11.11 13:03

    Φοράω απο την μέρα που το πήρα πριν απο 2 χρόνια τα 2CT πίσω και το Pilot Road 2 μπροστά. Απίστευτα καλός συνδυασμός σε βροχή, λές και οδηγείς σε στεγνό, από το εμπρός όμως δεν είμαι ευχαριστημένος σε ότι αφορά την γρήγορη αλλαγή κλίσης. Ειδικά από τότε που οδήγησα του Korto με τα Pure, δεν βλέπω την ώρα να τα αλλάξω.
    Για τα Pure τί να πώ.............. Έκαναν στα χέρια μου τα πρώτα 10 χιλιόμετρα της ζωής τους και από την πρώτη στροφή έπαθα πλάκα. Το μηχανάκι πλάγιαζε σαν διακοσοπενηντάρι, καί όταν μετά απο 10 χιλιόμετρα σταματήσαμε, διαπιστώσαμε πως το πίσω το είχα πατήσει από τον ένα ώμο μέχρι τον άλλον. Και όλα αυτά με ξένο μηχανάκι και με τους μαμά σουμιέδες. Για εμένα δεν υπάρχει άλλο λάστιχο.

    apostat έγραψε:.......................... να τρώω με ξυλόλιμα τα πλαϊνά του πίσω. Από τότε δεν μου έφυγε η ρετσινιά..

    Ράσπα λέγεται.......... γρήγορα διορθώστε το πριν το δούνε ο Cracal και ο Φυσιcal και έχουμε άλλα τώρα.........
    avatar
    surveyor
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/12/2009
    Mηνύματα : 65
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 1998 VFR 800 fI , Sym HD2 200i
    Κράνος : Shoei XR 1100 TC5 & Arai Astro J

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από surveyor Την / Το 25.11.11 20:15

    Με συγχωρείτε αλλά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως βγάζετε 10 και
    15Κ με τα λάστιχα σας?
    Βγαίνουν τα λινά για να τα αλλάξετε?
    10 χρόνια τώρα με το Fi και πάνω από 5 με 6Κ δε βλέπω…
    Μιλάμε ότι τετραγωνίζει στη μέση και χάνεται το αυλάκι στο λάστιχο
    παρόλο που στα πλάγια έχει ψωμί. Οπότε πέταμα……
    Τώρα έχω ένα 016 επάνω με 4500Κ περίπου και δεν το βλέπω για πάνω
    από 2000Κ ακόμη (το πίσω).
    Δηλ. με πάει 2 πίσω και 1 μπροστά. Τα φώτα σας!
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 25.11.11 20:25

    surveyor έγραψε:Με συγχωρείτε αλλά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως βγάζετε 10 και
    15Κ με τα λάστιχα σας?

    Το 016 και πολλά θα σου βγάλει αν φτάσεις τις 6500. Τα 014 εγώ τα έφαγα σε πολύ λιγότερα.
    Αυτά που βγάζουν χιλιόμετρα είναι τουριστικά λάστιχα, συνήθως δίγομα με σκληρό μέσο. Οπότε δεν τετραγωνίζουν εύκολα.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 25.11.11 20:58

    surveyor έγραψε:Με συγχωρείτε αλλά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως βγάζετε 10 και
    15Κ με τα λάστιχα σας?
    10 χρόνια τώρα με το Fi και πάνω από 5 με 6Κ δε βλέπω…
    Μην αγχωνεσε και μενα το ιδιο βγαζουν , Fi εχεις Thumbsup δεν εχει το ιδιο γκαζι . Wink
    avatar
    spentgr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/09/2011
    Mηνύματα : 59
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : SHOEI XR 1000

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από spentgr Την / Το 26.11.11 1:04

    surveyor έγραψε:Με συγχωρείτε αλλά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως βγάζετε 10 και

    Εγώ θεωρώ πολύ λίγα τα 5-6000, ίσως παίζει ρόλο και ο τρόπος οδήγησης και το που οδηγείς
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 26.11.11 2:01

    Fanrider έγραψε:
    surveyor έγραψε:Με συγχωρείτε αλλά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως βγάζετε 10 και
    15Κ με τα λάστιχα σας?
    10 χρόνια τώρα με το Fi και πάνω από 5 με 6Κ δε βλέπω…
    Μην αγχωνεσε και μενα το ιδιο βγαζουν , Fi εχεις Thumbsup δεν εχει το ιδιο γκαζι . Wink


    Άντε πάλι.... Very Happy

    Στο δικό μου φοράω Pirelli Diablo , κ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος..
    Αλλά γενικά, όλα στο μυαλό είναι , μπορεί αύριο να καβαλήσεις κανα gsx-r 1000 με μάπα λάστιχα κ σουμιέδες αναρτήσεις
    κ να νομίζεις οτι είναι το καλύτερο ever..
    Σκέψου ανάλογα με την τσέπη σου κ την χρήση που τα θές.
    Αυτιά. Cool
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 26.11.11 13:13

    Mezeler M 5
    Και michelin pilot road 3.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 26.11.11 13:49

    surveyor έγραψε:Με συγχωρείτε αλλά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως βγάζετε 10 και
    15Κ με τα λάστιχα σας?
    Βγαίνουν τα λινά για να τα αλλάξετε?
    10 χρόνια τώρα με το Fi και πάνω από 5 με 6Κ δε βλέπω…
    Μιλάμε ότι τετραγωνίζει στη μέση και χάνεται το αυλάκι στο λάστιχο
    παρόλο που στα πλάγια έχει ψωμί. Οπότε πέταμα……
    Τώρα έχω ένα 016 επάνω με 4500Κ περίπου και δεν το βλέπω για πάνω
    από 2000Κ ακόμη (το πίσω).
    Δηλ. με πάει 2 πίσω και 1 μπροστά. Τα φώτα σας!

    Με την ιπποδύναμη που έχεις το ελαστικό μπορεί να φαγωθεί όταν ζεσταθεί υπερβολικά. Άρα σωστές πιέσεις και όχι πάνω από 160 για πολύ.
    Η χειρότερη επίδοση που έβγαλα ήταν 11000 με το Rosso Corsa που βγήκαν τα λινά αλλά πήγα με 200 μέχρι την Βιτύνα.
    Η καλύτερη με το ΒΤ-20 με 20000 που το βαρέθηκα και το άλλαξα.
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Επιλογή Ελαστικού

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 26.11.11 14:15

    surveyor έγραψε:Με συγχωρείτε αλλά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως βγάζετε 10 και
    15Κ με τα λάστιχα σας?
    Βγαίνουν τα λινά για να τα αλλάξετε?
    10 χρόνια τώρα με το Fi και πάνω από 5 με 6Κ δε βλέπω…
    Μιλάμε ότι τετραγωνίζει στη μέση και χάνεται το αυλάκι στο λάστιχο
    παρόλο που στα πλάγια έχει ψωμί. Οπότε πέταμα……
    Τώρα έχω ένα 016 επάνω με 4500Κ περίπου και δεν το βλέπω για πάνω
    από 2000Κ ακόμη (το πίσω).
    Δηλ. με πάει 2 πίσω και 1 μπροστά. Τα φώτα σας!


    Μερικές απλές συμβουλές:

    Φροντίζουμε πάντα να έχουμε σωστές πιέσεις κάνοντας συχνό έλεγχο με αξιόπιστο πιεσόμετρο.
    Αποφεύγουμε όσο είναι δυνατόν τις ατέλειωτες ευθείες των Εθνικών οδών.
    Όταν τέτοιες διαδρομές είναι αναπόφευκτες, φροντίζουμε να τις κάνουμε σε όσο πιο δροσερές συνθήκες μπορούμε (αν έχουμε αυτή την επιλογή).
    Όταν κάνουμε τέτοιες διαδρομές, συχνά, και αφού ελέγξουμε να μην μας ακολουθεί κανείς, κάνουμε μερικά S ώστε να κρυώσει λίγο η κορώνα.

    Αυτά εφαρμόζω και όταν έρθει η ώρα της αλλαγής, έχω αυτό το όμορφο αποτέλεσμα:


      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.11.17 2:13