VFRh - VFR Club Hellas


    Η υγρόψυκτη BMW GS

    Μοιραστείτε
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 15.01.12 23:35



    Είναι γνωστό, από την περασμένη άνοιξη, ότι ο boxer που θα την κινεί θα περάσει στην υγρόψυξη.
    Αυτό όμως δεν θα γίνει απλά με την προσθήκη υδροχιτωνίων για την κυκλοφορία του ψυκτικού, αφού
    ο κινητήρας της θα είναι εντελώς καινούργιος.
    ΕΔΩ
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 16.01.12 0:54

    ναι ναι όλα ε΄ναι καινούργια. Τα πάντα όλα στη κυριολεξία.
    Κύλινδρα
    Εκτός από τα υδροχιτώνια αλλάζει και η τροφοδοσία (κάθετα από τι επάνω μέρος) και τα μπουζί γίνονται ένα από 2 αν κύλινδρο. Το σύστημα εγγυάται πιο σφικτές ανοχές και ψηλότερη περιστροφή . Μοναδικό ελάττωμα που βλέπω στη σχεδίαση αυτή είναι ότι δε μπορείς να ζεστάνεις τα τοστ πάνω στους κυλίνδρους επειδή εκεί πλέον θα βρίσκεται η τροφοδοσία. Α και μια λεπτομέρεια ... 125 τα αλογάκια, 125.

    Συμπλέκτης
    Πολύδισκος συμπλέκτης πλέον. Καλό νέο και αυτό. Δε σπάει δε χαλάει, Μοναδικό ελλάτωμα ότι πλέον δε μπορείς να βάλεις τζάμπα μαν μηχανόλαδο μέσα.

    Σασμανάκι
    Τέρμα η gertrag. Φτιάχνεται στη Κίνα και θα αλλάζει ταχύτητες χωρίς να πηγαινοέρχονται τα γρανάζια όπως τώρα αλλά σα Γιαπονέζικο ένα πράμα.

    Άξονας
    Εκεί που στήνανε το πρωτότυπο δεν βρίσκανε εκεί κοντά άξονα από GS και βρήκανε έναν από Κ 1200 που είναι ανάποδος. Τον καρφώσανε πρόχειρα κι στη δοκιμή είδαν ότι το πράμα μπορεί πλέον να οδηγηθεί σα γιαπωνέζικο supersport και όχι σαν Scania 430 . Kαι σούζες κάνει και καρφωτές τις παίρνει και δε σπάει το πακέτο. Γι τους ρομαντικούς, ξεχάστε τα μπόσικα στη μετάδοση.

    Βάρος
    Σε αντίθεση με τους άμεσους ανταγωνιστές του το μηχανάκι θα είναι κάτω από 250 κιλά (η Multi δεν είναι αταγωνιστής και οι απανταχού ιδιοκτήτες να μας απαρατήσουν ήσυχους Razz Razz

    Το μηχανάκι θα είναι "ΟΑΣΗ" αλλά σε τέτοιες εποχές που ζούμε νομίζω πως λίγοι Έλληνες θα το αποκτήσουν. Μπορεί να είμαι ένας από αυτούς. μπορεί και όχι. Κάθε καλός προπελοπελάτης περιμένει τουλάχιστον 2-3 χρόνια πριν αγοράσει ένα νέο μοδελάκι.

    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 16.01.12 0:58

    Εντάξει να πούμε. Αφού πάει ο άξονας από αριστερά, η εξάτμιση πήγε από Δεξιά. Λογικό. Τη κάνανε να μοιάζει με αυτήν του παλιού τρανσάλπ για να είναι λιγότερο πλατιά.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1048
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 16.01.12 1:36

    Φιλτατε Δοκτορα, μηχανακι "οαση" με καμμια 15αρια χιλιαρικα γυμνο - που δεν θα το βρισκεις, αρα μαλλον παραπανω - και που θα θελεις οπωσδηποτε εγγραφη στην οδικη, ειναι μαλλον ..contradiction in terms που λεμε κι'εδω.

    Φυσικα και θα ειναι πολυ ωραιο μηχανακι, ενα χωρις πολλα ηλεκτρονικα (ASC, ESA κλπ) και με ακτινες θα μου καθοτανε μια χαρα. Αλλα δεν θελω να μπλεξω Wink

    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 16.01.12 8:31

    Μήτσο ετοιμάσου να δώσεις το σαραντατρίο........ βγήκε το σαραντατέσσερο........
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 16.01.12 9:09

    Στον Γιώργο : Είπα εγώ 15 ? Αισιόδοξο σε βρίσκω. Πολύ αισιόδοξο Razz

    Στον Παναγιώτη : Maybe in three years my dear . I still like y mihanaki very much !!
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1048
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 16.01.12 19:23

    DoctorAbo έγραψε:Στον Γιώργο : Είπα εγώ 15 ? Αισιόδοξο σε βρίσκω. Πολύ αισιόδοξο Razz

    Rolling Eyes Μαλλον ναι Very Happy

    Εχω αντιπροταση, με 6-8 χιλαρικα παιρνεις ενα ζευγαρι τσιλικων μεταχειρισμενων ως εξης:
    Ενα VFR (φυσικα VTEC) ή Μαυροπουλι.
    Και ενα Transalp (φυσικα 650) ή Africa.

    Και εισαι καλυτερος απο το GS σε ασφαλτο και χωμα - και ξεγραφεσαι κι'απ την οδικη Wink Laughing

    cheers
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 16.01.12 19:42

    Καλά τα λες για τον εναλλακτικό συνδυασμό (μαυροπούλι & ΤΤ600) Cool αλλά μη ξεχνάς πως είμαστε λιγούρια με ακριβά γούστα Razz
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8477
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 16.01.12 21:02

    Ποστάρω μόνο και μόνο για να προλάβω τον Postman.

    KATEM ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!

    lol! lol! lol! lol!


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 16.01.12 21:08

    Vvag δεν το είπες καλά.

    Ο Ταχ θα έλεγε: Δύο ΚΤΜ. Ένα Adventure για το βουνό και ένα Adventure για το δρόμο. Thumbsup


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8477
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 16.01.12 21:18

    Ο φυσικός έγραψε:Vvag δεν το είπες καλά.

    Ο Ταχ θα έλεγε: Δύο ΚΤΜ. Ένα Adventure για το βουνό και ένα Adventure για το δρόμο. Thumbsup

    Σωστός! Thumbsup
    Βασικά ένα Adventure για το βουνό, κι ένα Adventure για το βουνό και το δρόμο. Razz


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 16.01.12 21:40

    Πάρτε ψηλόφτερααααα
    avatar
    kostasdirt
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 460
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : ΚΤΜ 990 Adventure EXC 450
    Κράνος : Shoei XR1000 UVEX Enduro Airoh Stelt Senior

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από kostasdirt Την / Το 17.01.12 18:33

    Εγώ έχω κολλήσει με το 990 αλλά ένα πράμα θα πω και δε μπορώ περισσότερα 2013 νέο ΚΤΜ Adventure...
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 17.01.12 18:38

    Vvag έγραψε:Σωστός! Thumbsup
    Βασικά ένα Adventure για το βουνό, κι ένα Adventure για το βουνό και το δρόμο. Razz
    Βασικά ένα Adventure για μέρη με κάλυψη express-service, και ένα Honda για το βουνό. Very Happy


    _________________
    Στάθης
    avatar
    kostasdirt
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 460
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : ΚΤΜ 990 Adventure EXC 450
    Κράνος : Shoei XR1000 UVEX Enduro Airoh Stelt Senior

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από kostasdirt Την / Το 17.01.12 19:21

    XAXAXAXAXAXAXAXA
    avatar
    john mess
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/09/2011
    Mηνύματα : 24
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : Ενα χαρχαλο....ducati!!!
    Κράνος : SHOEI

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από john mess Την / Το 18.01.12 19:48

    ..............................................

    Βάρος
    Σε αντίθεση με τους άμεσους ανταγωνιστές του το μηχανάκι θα είναι κάτω από 250 κιλά (η Multi δεν είναι αταγωνιστής και οι απανταχού ιδιοκτήτες να μας απαρατήσουν ήσυχους Razz Razz

    .....................................

    [/quote]



    Nαι,οντος το Multi ειναι κατηγορια απο μονο του!!!!! naaa
    Tomato
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1048
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 24.02.13 12:04

    Ειναι γεγονος οτι ο Kevin Ash σκοτωθηκε στη Νοτια Αφρικη δοκιμαζοντας το καινουργιο 1200GS LC. Δεν εχει δοθει καμια συγκεκριμενη πληροφορια για το πως και γιατι "απο σεβασμο στη μνημη του". Αλλα καποια απο τα πρωτα τεστ του 1200GS LC κανουν λογο για αγρια tank slappers που μπορουν να συμβουν σε ελαφρες ανωμαλιες. Το μηχανακι εχει λιιιγο πιο γρηγορη γεωμετρια απο το παλιο αλλα η συμπεριφορα αυτη ειναι παραξενη καθως δεν συνεβαινε στο παλιο. Καποιοι λενε οτι ισως η BMW βαλει αμορτισερ τιμονιου.

    Διεξοδικη συζητηση στο επομενο νημα στο UK GS φορουμ:
    http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=328788
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 25.02.13 0:00

    Περίεργη ιστορία ε?
    Είμαι περίεργος να δω που και πως θα καταλήξει αυτή η ιστορία. Θεωρώ πάντως, πως αν ηταν ένα πραγματικό πρόβλημα θα το καταλάβουμε από αναβολή των πωλήσεων για κάποιο διάστημα.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1048
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 09.10.13 11:35

    DoctorAbo έγραψε:Περίεργη ιστορία ε?
    Είμαι περίεργος να δω που και πως θα καταλήξει αυτή η ιστορία. Θεωρώ πάντως, πως αν ηταν ένα πραγματικό πρόβλημα θα το καταλάβουμε από αναβολή των πωλήσεων για κάποιο διάστημα.
    Μαλλον δεν ειναι προβλημα, το καινουργιο GS εχει γρηγοροτερη γεωμετρια απο το παλιο αλλα το αγγλικο περιοδικο Bike προσπαθησε να αναπαραξει το "προβλημα" σε δρομους με κακο οδοστρωμα και ακομη και στο χωμα χωρις τα χερια στο τιμονι αλλα δεν υπηρξε ποτε tank slapping. Το ιδιο εκανα κι'εγω οταν το δοκιμασα προσφατα αλλα μου φανηκε ok δηλ. οχι επικινδυνο.

    Απο την αλλη, το νεοεμφανισθεν Adventure (δεστε επομενο ποστ) εχει σταμπιλιζατερ πανω απο μαμα, οποτε αυτο ισως λεει κατι..


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την VFGeorge στις 09.10.13 11:47, 1 φορά
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1048
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 09.10.13 11:43

    Και μολις ανακοινωθηκανε και οι λεπτομερειες του νεου Adventure:
    http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Neo-BMW-R-1200-GS-Adventure_98243.asp

    Εγω ειλικρινα ποτε δεν καταλαβα τον λογο του Adventure το οποιο ειναι αρκετα βαρυτερο, πιο ογκωδες και πιο ψηλο λογω ελαχιστα μεγαλυτερων διαδρομων αναρτησεων. Εγω προσωπικα θα επαιρνα το απλο αλλα με ακτινες, καθως το GS ειναι πραγματικο on-off και οχι απλα τουρισταδικο με on-off look και απλη δυνατοτητα διασχισης χωματοδρομων.

    Η μονη ουσιαστικη διαφορα σ'αυτη την καινουργια υγροψυκτη εκδοση ειναι οτι ο κινητηρας εχει βαρυτερο βολαν για πιο "γλυκεια" λειτουργια και προσθετο αποσβεστηρα κραδασμων - και αυτο ειναι κατι απο το οποιο θα επωφελουτανε και το απλο του οποιου ο κινητηρας ειναι μαλλον λιγο "αποτομος/κοφτερος" λογω του οτι (νομιζω) στοχευει να κλεψει πωλησεις και απο μηχανακια σαν το Multistrada.
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 09.10.13 12:04

    Γιώργο και εγώ κοιτάω το απλό. Όπως έχω πει (στον εαυτό μου) και άλλη φορά,2 4λιτρα δοχεία βενζίνης της touratech το μετατρέπουν σε adventure. Αν δε βάλει κανείς 3 (μη ρωτάτε που, στην πίσω πάνω βαλίτζα) το μετατρέπεις σε Super Adventure.

    Το βάρος του adventure το θεωρώ υπερβολικό. Αφήστε δε που στα υπάρχοντα μοντέλα adventure είναι εμφανές ότι τα silentblocks του πηρουνιού (σύνδεση των καλαμιών στην επάνω πλάκα τιμονιού μέσω silent blocks) φθείρονται πολύ. Στο δικό μου τα λύσαμε για να δούμε αν χρειάζονται αλλαγή και ήταν απλά καινούργια. Πιστεύω πως η αιτία είναι το βάρος για όλα αυτά.

    Το adventure δεν είναι τίποτα άλλο από μια απόδειξη του τι μπορεί να πετύχει ένα καλό marketing.

    Το μόνο που ζηλεύω από το adventure είναι οι βαλίτσες του, που όμως μπαίνουν και στο απλό. Μια χαρά. Για ακτινωτές ζάντες δε το συζητώ. Must .

    Βεβαα, αν αυτά τα πω στο αρμόδιο forum θα φάω ξύλο Razz 
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1048
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 09.10.13 12:44

    DoctorAbo έγραψε:
    Το μόνο που ζηλεύω από το adventure  είναι οι βαλίτσες του, που όμως μπαίνουν και στο απλό. Μια χαρά. Για ακτινωτές ζάντες δε το συζητώ. Must .
    Εγω Δοκτορα το μονο που ζηλευω απο το adventure ειναι οι μαυρες ακτινωτες ζαντες. Τις οποιες βεβαια τις εχουν καποιες επετειακες εκδοσεις του απλου (μαζι με καποια αλλα εμφανισιακα τερτιπια, οπως πχ ελαφρα φυμε ζελατινα, προστατευτικα καπακιων κλπ) - και αν ειναι να το παρω καινουργιο θα περιμενω κανενα τετοιο επετειακο Wink

    Οσο για τα κανιστρα, ναι αλλα που/ποτε/πως? Για την καμια φορα που θα χαθει κανεις στην ερημο ή σε ασιατικες στεπες (λεμε τωρα)? Laughing Εμενα, η μεγαλυτερη ανησυχια δεν ειναι να μεινω απο βενζινη αλλα απο τιποτ'αλλο στα κορφοβουνια που γυρναω και αντε μετα να το κατεβασω απο κει στην ασφαλτο για ναρθει η οδικη.. Shocked

    cheers 
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Η υγρόψυκτη BMW GS

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 09.10.13 14:05

    VFGeorge έγραψε:
    DoctorAbo έγραψε:
    Το μόνο που ζηλεύω από το adventure  είναι οι βαλίτσες του, που όμως μπαίνουν και στο απλό. Μια χαρά. Για ακτινωτές ζάντες δε το συζητώ. Must .
    Εγω Δοκτορα το μονο που ζηλευω απο το adventure ειναι οι μαυρες ακτινωτες ζαντες. Τις οποιες βεβαια τις εχουν καποιες επετειακες εκδοσεις του απλου (μαζι με καποια αλλα εμφανισιακα τερτιπια, οπως πχ ελαφρα φυμε ζελατινα, προστατευτικα καπακιων κλπ) - και αν ειναι να το παρω καινουργιο θα περιμενω κανενα τετοιο επετειακο Wink

    Οσο για τα κανιστρα, ναι αλλα που/ποτε/πως? Για την καμια φορα που θα χαθει κανεις στην ερημο ή σε ασιατικες στεπες (λεμε τωρα)? Laughing Εμενα, η μεγαλυτερη ανησυχια δεν ειναι να μεινω απο βενζινη αλλα απο τιποτ'αλλο στα κορφοβουνια που γυρναω και αντε μετα να το κατεβασω απο κει στην ασφαλτο για ναρθει η οδικη.. Shocked

    cheers 
    Ακτινωτές έχει και τώρα στα options
    Κάνιστρα όντως δε χρειάζονται ρεαλιστικά
    Ντεν τα μείνεις καρντιά μου - ντεν τα μείνεις

    Ειδικά για το ενδεχόμενο του να μείνεις τα πράγματα είναι συγκεκριμένα. Υπάρχει μια σειρά μικρών και σχετικά φθηνών εξαρτημάτων που αν τα έχεις μαζί σου απλά δε μένεις.

    Δε τίθεται θέμα (π.χ.) να σου μείνει το διαφορικό ας πούμε μπαμ και κάτω. Πάντα σε προειδοποιεί.


      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.10.17 16:41