VFRh - VFR Club Hellas


    Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Μοιραστείτε
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 28.01.12 22:23

    Από καιρό είχα δει να προτείνεται με ενθουσιασμό αυτή η μετατροπή στο thumpertalk.

    Στόχος της μετατροπής είναι η αύξηση της τάσης που στέλνει ο ανορθωτής στην μπαταρία. Υποστηρίζεται ότι η αύξηση θα είναι τουλάχιστον 0.5V, τιμή σημαντική.

    Η ιδέα είναι απλή, σύμφωνα με τα γραφόμενα. Από τον ανορθωτή φεύγουν δύο καλώδια, ένα μαύρο και ένα κόκκινο, τα οποία μέσω της κεντρικής πλεξούδας και μιας μάλλον μακρινής διαδρομής (= απώλειες λόγω αντίστασης) φτάνουν στην μπαταρία (προφανώς το μαύρο στον αρνητικό πόλο και το κόκκινο στο θετικό). Κόβουμε τα καλώδια σε απόσταση περίπου 10cm από τον ανορθωτή, πριν τη φίσσα. Μονώνουμε καλά τις άκρες των καλωδίων που πάνε προς την πλεξούδα αφού πλέον δεν θα χρησιμοποιούνται και δεν θέλουμε βραχυκυκλώματα! cake2

    Στη συνέχεια, αγοράζουμε διπλό καλώδιο 2mm και το ενώνουμε με όμορφες κολλήσεις με τα καλώδια που έρχονται από τον ανορθωτή. Στα άλλα άκρα του διπλού καλωδίου βάζουμε ακροδέκτες-δακτυλίους, αφού πρώτα υπολογίσουμε πόσο μήκος καλωδίου θα χρειαστούμε. Γύρω στα 40-50cm είναι αρκετά, αγοράστε 1 μέτρο να είστε σίγουροι. Συνδέουμε τους ακροδέκτες στους πόλους της μπαταρίας, τακτοποιούμε ωραία τη διαδρομή του καλωδίου και είμαστε έτοιμοι! Αυτή είναι η θεωρία. Δουλεύει, όμως;

    Για να μην μπω σε τζάμπα μπελάδες μέτρησα την τάση στους πόλους της μπαταρίας, πριν πειράξω οτιδήποτε, και τη βρήκα 13.74V. Η μέτρηση έγινε με τον κινητήρα να δουλεύει και το γκάζι ανοικτό στη μέση. Στη συνέχεια αποσύνδεσα το καλώδιο και το σύνδεσα με προσωρινό τρόπο κατευθείαν στην μπαταρία. Η τάση τώρα ήταν 14.44V! Αυτά τα 0,7V είναι μια αξιόλογη διαφορά, ειδικά για το DRZ με τα αδύναμα φώτα και τον κινητήρα που καταναλώνει αρκετή ενέργεια σε κάθε μιζιά. band

    Ακολουθεί φωτορομάντζο:

    Η φίσσα έχει αποσυνδεθεί και έχουν τοποθετηθεί πρόχειρα τα καλώδια που πάνε στην μπαταρία για να γίνει η δεύτερη μέτρηση.



    Το άλλο μισό της φίσσας είναι στενοχωρημένο που δεν θα δέχεται τάσεις πια.



    Η κεντρική ιδέα σε μια εικόνα. Οι συνδέσεις είναι ακόμα πρόχειρες για τις ανάγκες της μέτρησης. Το μήκος που θα χρειαστείτε και η συνδεσμολογία είναι αυτά που βλέπετε. Διακρίνεται το νέο μου φιλτράκι αέρα, ένα γλυκύτατο Κ&N. Smile



    Διακρίνονται οι κίτρινοι ακροδέκτες που, πλέον, θα αναπαύονται στους πόλους της μπαταρίας. Το χρώμα τους είναι ενδεικτικό του ποιας διατομής καλώδια αντέχουν.




    Το επόμενο ερώτημα που με απασχολεί είναι αν αυτή η μετατροπή θα είχε τα ίδια θετικά αποτελέσματα στο VFR. Χμ..... Think Think Think Think ninja2

    cheers





    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    DENTOCOP
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2010
    Mηνύματα : 1499
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
    Κράνος : HJC,SHOEI

    It's all part of the charm.

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από DENTOCOP Την / Το 28.01.12 22:33

    Πότε ρε τα εκανες αυτά??

    Εγω αναζητώ την θαλπωρή του γκαραζακίου κι εσυ την απολαμβάνεις μόνος???








    Ψάξτο και για το βφρ και τα λέμε
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 28.01.12 22:38

    Αγάπη μου ήταν μια περιστασιακή σχέση, δεν σήμαινε τίποτα για μένα! lol!

    Αύριο είσαι ελεύθερος και αν ναι πότε; cheers


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 28.01.12 23:10

    Οκ, αλλά σαν πολλοί ακροδέκτες δεν έχουν μαζευτεί στους πόλους της μπαταρίας σου; Τι είναι όλοι αυτοί; 3 επιπλέον από κάθε πόλο, 1 είναι η δρομολόγηση της ανόρθωσης, οι άλλοι δύο;

    Το πας για μακαρονάδα το μηχανάκι;
    avatar
    DENTOCOP
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2010
    Mηνύματα : 1499
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
    Κράνος : HJC,SHOEI

    It's all part of the charm.

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από DENTOCOP Την / Το 28.01.12 23:15

    Χμμμ Think

    Coffee Coffee
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 28.01.12 23:19

    Επίσης δεν ξέρω τι συνδεσμολογίες έχει η Suzuki, αλλά συνήθως όταν κλείνουμε το κλειδί, υπάρχει ρελέ που ΑΠΟΚΟΠΤΕΙ την σύνδεση μπαταρίας-ανόρθωσης, ώστε να μην υπάρχει διαρροή και άδειασμα μπαταρίας. Ενδεχομένως με αυτό που έκανες τώρα, να σου ξεφορτίζει μπαταρία μετά από 2-3 μέρες ακινησίας.

    Μέτρησες αγωγιμότητα μέσω της εργοστασιακής σύνδεσης, του θετικού δρόμου, από τον ανορθωτή στην μπαταρία, με το κλειδί στο ΟΝ και το κλειδί στο ΟΦΦ να το επιβεβαιώσεις; Αν με κλειδί είχε άμεση σύνδεση, και χωρίς κλειδί αποκοπτόταν...θα έχεις θέμα.
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 29.01.12 10:59

    Ωραία, Μήτσο δεν έχει γκαραζάκι σήμερα. Ο Caracal 'ετειλε τον "ο Φυσικός" πίσω στα βιβλία. Razz Razz
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 29.01.12 11:05

    DoctorAbo έγραψε:Ωραία, Μήτσο δεν έχει γκαραζάκι σήμερα. Ο Caracal 'ετειλε τον "ο Φυσικός" πίσω στα βιβλία. Razz Razz


    Οπως παντα δηλαδη,και με ολους μας.....

    Ο Καρακαλ δεν αστειευεται lol! lol! lol! lol!
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 29.01.12 12:01

    Caracal έγραψε:Οκ, αλλά σαν πολλοί ακροδέκτες δεν έχουν μαζευτεί στους πόλους της μπαταρίας σου; Τι είναι όλοι αυτοί; 3 επιπλέον από κάθε πόλο, 1 είναι η δρομολόγηση της ανόρθωσης, οι άλλοι δύο;

    Το πας για μακαρονάδα το μηχανάκι;

    Οι άλλοι δύο ακροδέκτες πάνε σε φίσσα αναμονής για το φορτιστή. Ουσιαστικά, δεν υπάρχουν.

    Caracal έγραψε:Επίσης δεν ξέρω τι συνδεσμολογίες έχει η Suzuki, αλλά συνήθως όταν κλείνουμε το κλειδί, υπάρχει ρελέ που ΑΠΟΚΟΠΤΕΙ την σύνδεση μπαταρίας-ανόρθωσης, ώστε να μην υπάρχει διαρροή και άδειασμα μπαταρίας. Ενδεχομένως με αυτό που έκανες τώρα, να σου ξεφορτίζει μπαταρία μετά από 2-3 μέρες ακινησίας.

    Μέτρησες αγωγιμότητα μέσω της εργοστασιακής σύνδεσης, του θετικού δρόμου, από τον ανορθωτή στην μπαταρία, με το κλειδί στο ΟΝ και το κλειδί στο ΟΦΦ να το επιβεβαιώσεις; Αν με κλειδί είχε άμεση σύνδεση, και χωρίς κλειδί αποκοπτόταν...θα έχεις θέμα.

    Το είχα σκεφτεί αυτό και είδα το κύκλωμα. Συνδέονται κατευθείαν, άρα δεν άλλαξε κάτι. Είναι λογικό να είναι έτσι γιατί ο ανορθωτής έχει διόδους οι οποίες λειτουργούν ως διακόπτες στην κατεύθυνση μπαταρία-ανορθωτής.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 29.01.12 12:28

    Οι δίοδοι, έχουν μια πολύ μικρή αγωγιμότητα και στην αντίθετη κατεύθυνση, θεωρητικά βέβαια. Αφού είδες σχέδιο, όλα καλά.

    Wink

    Γιατί χρειάζεται διπλό καλώδιο ανά πόλο, μια αναμονή για φόρτιση; Μήπως εννοείς ότι είναι ΚΑΙ για ζεύξη με άλλη μπαταρία για εκκίνηση από την άλλη;


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Caracal στις 29.01.12 12:32, 1 φορά
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 29.01.12 12:30

    gabadoo έγραψε:
    DoctorAbo έγραψε:Ωραία, Μήτσο δεν έχει γκαραζάκι σήμερα. Ο Caracal 'ετειλε τον "ο Φυσικός" πίσω στα βιβλία. Razz Razz


    Οπως παντα δηλαδη,και με ολους μας.....

    Ο Καρακαλ δεν αστειευεται lol! lol! lol! lol!

    Α ωρέ σάχλες... Razz Razz Razz Razz
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 29.01.12 14:00

    1. Τα καλώδια έχουν τακτοποιηθεί πολύ τακτικότερα στην τελική εκτέλεση.
    2. Το τέταρτο καλώδιο του αρνητικού πόλου (ο θετικός έχει τρία) πάει σε παροχή ρεύματος. cheers


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 29.01.12 17:32

    Caracal έγραψε:Επίσης δεν ξέρω τι συνδεσμολογίες έχει η Suzuki, αλλά συνήθως όταν κλείνουμε το κλειδί, υπάρχει ρελέ που ΑΠΟΚΟΠΤΕΙ την σύνδεση μπαταρίας-ανόρθωσης, ώστε να μην υπάρχει διαρροή και άδειασμα μπαταρίας. Ενδεχομένως με αυτό που έκανες τώρα, να σου ξεφορτίζει μπαταρία μετά από 2-3 μέρες ακινησίας.

    .......

    Στο VTEC μεταξύ μπαταρίας και R/R παρεμβάλλεται μόνο μια ασφάλεια. Τίποτα άλλο.
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 29.01.12 17:50

    Αναστάση, λες αυτή η μετατροπή να ωφελεί και τα VFR;


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 29.01.12 18:31

    Ο φυσικός έγραψε:Αναστάση, λες αυτή η μετατροπή να ωφελεί και τα VFR;

    Φυσικά. Εγώ θα την κάνω διότι έχω στην μπαταρία 13,7V, τιμή η οποία είναι οριακή.

    Σκέφτομαι να καταργήσω τις φύσες του R/R και του πηνίου και να τραβήξω καλώδια προς την μπαταρία, τα φώτα και τον ανεμιστήρα!!!!!!! μην πανικοβάλλεσαι... στο γκαραζάκι του sotokan ή του gasoil.

    Οι καλωδιώσεις στην μηχανή είναι εξαιρετικά λεπτές αυτά τα φορτία.

    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2095
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 29.01.12 20:12

    Ο φυσικός έγραψε:
    Το επόμενο ερώτημα που με απασχολεί είναι αν αυτή η μετατροπή θα είχε τα ίδια θετικά αποτελέσματα στο VFR. Χμ..... Think Think Think Think ninja2
    cheers

    Στο 750 που τώρα έχει ο αδερφός μου έτσι είναι η συνδεσμολογία, κάτι παραπάνω έκανε, θα δέιξει όμως στο μέλλον, γιατί τότε είχαν καεί-λιώσει οι φίσες παρόλα αυτά η μπαταρία των 20€
    λειτουργούσε. Τώρα με νέα μπαταρία και νέο ανορθωτή θα δούμε.
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 29.01.12 20:15

    Θωμά με μπερδεύει η σύνταξη σε αυτό που γράφεις. Smile

    Είχε γίνει αυτή η μετατροπή ή όχι; Έκανε καλό ή όχι; cheers


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2095
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 29.01.12 20:32

    Ο φυσικός έγραψε:Θωμά με μπερδεύει η σύνταξη σε αυτό που γράφεις. Smile

    Είχε γίνει αυτή η μετατροπή ή όχι; Έκανε καλό ή όχι; cheers

    Laughing Laughing Laughing Laughing Η μετατροπή έχει γίνει εδώ και 12 χρόνια σε έναν μ@λάκα ηλεκτρολόγο. Το πρόβλημα ως γνωστών ήταν ο ανορθωτής. Υπήρξε κάποια όντως διαφορά έχοντας μεταγενέστερα ανορθωτή απο susuki και πάλι κάποια φτηνή μπαταρία. Το πρόβλημα είναι πάντα ο ανορθωτης και από τότε κατάλαβα ότι θα πρέπει να έλεγχονται οι φίσες για ευνόητους λόγους(λιώσιμο) συν του ότι ξεραίνονται τα καλώδια από την μεγάλη τάση. Ίσως να μην ήταν καλής ποιότητας αυτά που έιχε βάλει ο ηλεκτρολόγος. Τώρα ο ανορθωτής έχει ανεμιστηράκι και θα πρότεινα καλώδια σιλικονουχα για υψηλές θερμοκρασίες, κάτι που ήθελα να κάνω.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 29.01.12 20:55

    Όταν φτάνουν να λιώνουν καλώδια και φίσες, ΔΕΝ φταίνε ούτε τα καλώδια ούτε οι φισες. Φταίει κάτι που έχει καεί στο σύστημα γεννήτρια-ανόρθωση-μπαταρία και βραχυκυκλώνει, με αποτέλεσμα πολύ υψηλά ρεύματα, που ψήνουν πρώτα τα αδύναμα σημεία.

    Το να λιώνουν οι φίσες και τα καλώδια και να βάζουμε πιο ενισχυμένες, είναι σαν να λέμε, έχω καρκίνο στο στομάχι και δεν λιώνει τις τροφές, αλλά βάζω σόδα και δεν βαρυστομαχιάζω. Με τις πιο ενισχυμένες, θα γλυτώσουμε το λιώσιμο, αλλά τα λάθος ρεύματα θα βρουν ΑΛΛΟ αδύνατο σημείο να λιώσουν.

    Τώρα με τα κρύα θα μου πείτε αυτό μπορεί να είναι και χρήσιμο, εκεί που κρυώνεις, ξαφνικά ζεσταίνεσαι....εκτος κι αν έρθει η πυροσβεστική και σου κάνει χαλάστρα...

    Το αν η καλωδίωση του Vtec είναι πολύ λεπτή από το εργοστάσιο, είναι ειδική περίπτωση, δεν αντικρούει τα παραπάνω.
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2095
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 29.01.12 21:18

    Caracal έγραψε:Όταν φτάνουν να λιώνουν καλώδια και φίσες, ΔΕΝ φταίνε ούτε τα καλώδια ούτε οι φισες. Φταίει κάτι που έχει καεί στο σύστημα -ανόρθωση- και βραχυκυκλώνει, με αποτέλεσμα πολύ υψηλά ρεύματα, που ψήνουν πρώτα τα αδύναμα σημεία.

    Το να λιώνουν οι φίσες και τα καλώδια και να βάζουμε πιο ενισχυμένες,....

    Δεν νομίζω να της πέφτουν βαριά τα ενισχημένα, ιδίως το καλοκαίρι που ζεματάει όλο η μοτοσυκλέτα και εκεί μέσα που έιναι χωμένα όταν η θερμοκρασίες πλησιάζουν το βράσιμο.
    Αυτιά Smile
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 29.01.12 21:26

    tomakos έγραψε:


    Δεν νομίζω να της πέφτουν βαριά τα ενισχημένα, ιδίως το καλοκαίρι που ζεματάει όλο η μοτοσυκλέτα και εκεί μέσα που έιναι χωμένα όταν η θερμοκρασίες πλησιάζουν το βράσιμο.
    Αυτιά Smile

    Whistle Whistle Θωμα ?

    ουτε εγω νομιζω να ειπε ο Μιχαλης πως "της πεφτουν βαρια" Whistle Razz
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 27.06.12 23:04

    Δεν ξέρω αν θυμάστε την παραπάνω μετατροπή. Είχε διατυπωθεί η ένσταση ότι ίσως έτσι θα μπορούσε η μπαταρία να αποφορτιστεί αν η μηχανή έμενε ακίνητη για μεγάλο διάστημα. Το DRZ είναι ακίνητο εδώ και σχεδόν 3 εβδομάδες και με την ευκαιρία μέτρησα την τάση της μπαταρίας την πρώτη μέρα και σήμερα. Αρχική τιμή 12.82V σημερινή τιμή 12.60V. Νομίζω ότι μπορώ να αισθάνομαι ασφαλής.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    DENTOCOP
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2010
    Mηνύματα : 1499
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
    Κράνος : HJC,SHOEI

    It's all part of the charm.

    Απ: Βοηθώντας το κύκλωμα φόρτισης στο DRZ

    Δημοσίευση από DENTOCOP Την / Το 27.06.12 23:46

    Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

    Πω πω,γιατί τι έχει????? Whistle Whistle Whistle Whistle

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28.07.17 17:59