VFRh - VFR Club Hellas


    Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Μοιραστείτε
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 02.06.12 23:29

    Επειδή τα ledάκια και τα βολτομετράκια τα βάζουμε γιατί είμαστε με το φόβο του κακού Razz λέω να πάρω έναν 2ο ανορθωτή και να τον έχω μαζί μου όταν (σπάνια πλέον) βγαίνω εκτός Αττικής...

    Το ερώτημα είναι τι παίρνουμε; Είχα δει στο ebay κάτι κινέζικους με 30 λίρες και λέγαμε με το Φάνη να πάρουμε από έναν αλλά μου φαίνεται δεν θα είναι και πολύ εμπιστοσύνης... Έχει πάρει κανείς τέτοιον;

    Αλλιώς τι παίρνουμε και με τι κόστος; Αυτός που έχω πάνω γράφει SH589 ή SH689 δεν θυμάμαι τώρα...


    Smile
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 29.06.12 13:18

    Από κάποια θέματα που διάβασα σε διάφορα forum η αλλαγή του ανορθωτή καλό θα ήταν να γίνει με κάποιον τεχνολογίας mosfet μιας και έχει πολύ λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσει πρόβλημα.

    Οι ελληνική κατασκευής SX electronics που κοστίζουν περί τα € 100 δεν είναι mosfet και οι mosfet που βρίσκω από USA και UK είναι περίπου στα € 150 υπολογίζοντας χοντρικά και τα μεταφορικά.


    Μιας και δεν μπορώ να διαθέσω αυτό το πόσο τώρα αν έχει κανείς κάποιον ανορθωτή από VFR ή άλλο Honda που ταιριάζει και δέχεται να τον αποχωριστεί με € 40-50 παρακαλώ να το πει Very Happy

    (Ο δικός μου είναι SH689 τελικά)


    (υγ: του BROS θα κάνει να τον βγάζω όποτε θέλω backup? Razz )


    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 12.07.12 21:39

    Λέω να πάρω αυτόν:http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/RR69.html Έχει πάρει κανείς από αυτό το site ?
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 13.07.12 0:46

    chr1s_86 έγραψε:Λέω να πάρω αυτόν:http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/RR69.html Έχει πάρει κανείς από αυτό το site ?

    Ψάξε πρώτα στο VFRD. Σαν να νομίζω ότι κάτι λέγανε για αυτή η μάρκα.
    avatar
    antonispa
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/11/2010
    Mηνύματα : 35
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : vf400 f kai vfr800
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από antonispa Την / Το 13.07.12 10:15

    γεια λοιπον εγω θα ελεγα εφοσον αναφερεις οτι το θες για εφεδρικο να το εχεις μαζι σου εκτος αθηνων να παρεις εστω και κινεζικο τη δουλεια του θα τη κανει
    avatar
    Drake Ramore
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/12/2008
    Mηνύματα : 84
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : XL600V TransAlp
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από Drake Ramore Την / Το 13.07.12 11:22

    Πάρε SX. Κάτι ξέροουμε εμείς οι Caponordisti αλλά και οι Αφρικανοί που τους προτιμούμε. Wink
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 13.07.12 12:24

    anastasis έγραψε:
    chr1s_86 έγραψε:Λέω να πάρω αυτόν:http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/RR69.html Έχει πάρει κανείς από αυτό το site ?

    Ψάξε πρώτα στο VFRD. Σαν να νομίζω ότι κάτι λέγανε για αυτή η μάρκα.


    Βρήκα κάποιον (έναν μόνο) που έλεγε ότι ήταν "crap" Surprised

    Βέβαια ήταν μόνο ένας και το post από το 2006... Think


    Drake Ramore έγραψε:Πάρε SX. Κάτι ξέροουμε εμείς οι Caponordisti αλλά και οι Αφρικανοί που τους προτιμούμε. Wink


    Αν είναι να ξεπεράσω τα €100 προτιμώ να πάρω έναν mosfet ανορθωτή που είναι και αναβάθμιση...
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από demon Την / Το 13.07.12 13:18

    Από την εμπειρία μου θα σου έλεγα ότι δεν έχει και πολύ νόημα να έχουμε μαζί μας κάποιον εφεδρικό ανορθωτή, γιατί δεν χαλάει μια κι έξω αλλά για αρκετό διάστημα δίνει κάποια προειδοποιητικά "σήματα". Οπότε έχεις τον χρόνο να τον αλλάξεις. Τώρα αν δεν καταλάβεις τα "σήματα" και το αφήσεις, η ζημιά που πιθανόν θα έχει γίνει θα είναι μεγάλη και θα χρειάζεται να έχεις μαζί σου για αλλαγή μπαταρία, φίσες, ίσως και πηνία, πράγμα που δε γίνεται.
    Το πιο σωστό είναι η πρόληψη, δηλ. ένα βολτόμετρο μόνιμο, ή τσεκ με πολύμετρο κατά καιρούς.
    Η honda, απ' ότι λένε στα εξουσιοδοτημένα, θεωρεί τους ανορθωτές "αναλώσιμα" αλλά δε δίνει κάποια χλμ. αλλαγής.
    Το ερώτημα είναι γιατί κάποιοι χαλάνε πιο γρήγορα από άλλους, ή άλλοι καθόλου.
    Πιθανόν έχει να κάνει με τις συνθήκες χρήσης. Άλλη καταπόνηση στην πόλη με τη ζέστη και τα σταμάτα ξεκίνα, άλλη σε τουριστική χρήση π.χ.
    Για τους ανορθωτές "νέας τεχνολογίας" δεν ξέρω αν έχουν δοκιμαστεί σε ανάλογες συνθήκες που μπορούν να χαλάσουν ένα γνήσιο, αλλά αν δε χαλούσαν γιατί να μην τους βάζει και η honda -και να ρισκάρει το όνομά της- για κάτι που έχει το ίδιο ή και μικρότερο κόστος.
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 13.07.12 13:38

    demon έγραψε:Από την εμπειρία μου θα σου έλεγα ότι δεν έχει και πολύ νόημα να έχουμε μαζί μας κάποιον εφεδρικό ανορθωτή, γιατί δεν χαλάει μια κι έξω αλλά για αρκετό διάστημα δίνει κάποια προειδοποιητικά "σήματα". Οπότε έχεις τον χρόνο να τον αλλάξεις. Τώρα αν δεν καταλάβεις τα "σήματα" και το αφήσεις, η ζημιά που πιθανόν θα έχει γίνει θα είναι μεγάλη και θα χρειάζεται να έχεις μαζί σου για αλλαγή μπαταρία, φίσες, ίσως και πηνία, πράγμα που δε γίνεται.
    Το πιο σωστό είναι η πρόληψη, δηλ. ένα βολτόμετρο μόνιμο, ή τσεκ με πολύμετρο κατά καιρούς.

    Ωπ σορρυ έχεις δίκιο, ξέχασα να γράψω ότι έχω ήδη αυτό: LINK οπότε θα δούμε αμέσως αν η τάση του κυκλώματος φόρτισης βρεθεί εκτός ορίων. Έτσι μπορεί να γίνει άμεσα η αλλαγή του ανορθωτή με τον εφεδρικό και να γλυτώσουμε τα χειρότερα... Έχω μετρήσει με πολύμετρο 5-6 φορές και είναι στα 14.6V στις 3 με 4000 σ.α.λ. ρελαντί νομίζω ήταν στα 13V +-0.2 (το δικό σου πόσο είναι;)


    demon έγραψε:
    Η honda, απ' ότι λένε στα εξουσιοδοτημένα, θεωρεί τους ανορθωτές "αναλώσιμα" αλλά δε δίνει κάποια χλμ. αλλαγής.
    Το ερώτημα είναι γιατί κάποιοι χαλάνε πιο γρήγορα από άλλους, ή άλλοι καθόλου.
    Πιθανόν έχει να κάνει με τις συνθήκες χρήσης. Άλλη καταπόνηση στην πόλη με τη ζέστη και τα σταμάτα ξεκίνα, άλλη σε τουριστική χρήση π.χ.
    Για τους ανορθωτές "νέας τεχνολογίας" δεν ξέρω αν έχουν δοκιμαστεί σε ανάλογες συνθήκες που μπορούν να χαλάσουν ένα γνήσιο, αλλά αν δε χαλούσαν γιατί να μην τους βάζει και η honda -και να ρισκάρει το όνομά της- για κάτι που έχει το ίδιο ή και μικρότερο κόστος.

    Την ίδια απορία έχω κι εγώ και συμφωνώ για τις συνθήκες χρήσης, θερμοκρασίες κτλ. Σκοπεύω να βάλω και ανεμιστηράκι και πιθανώς να μην χαλάσει ποτέ...

    Τώρα στα καινούργια Honda πρέπει να μπαίνουν ανορθωτές της σειράς FH (τουλάχιστον σε CBR που είδα) οι οποίοι είναι τεχνολογίας mosfet (διαφορετικά εξαρτήματα στο κύκλωμα, λιγότερη θερμότητα)
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2095
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 13.07.12 13:43

    chr1s_86 έγραψε: Ωπ σορρυ έχεις δίκιο, ξέχασα να γράψω ότι έχω ήδη αυτό: LINK οπότε θα δούμε αμέσως αν η τάση του κυκλώματος φόρτισης βρεθεί εκτός ορίων. Έτσι μπορεί να γίνει άμεσα η αλλαγή του ανορθωτή με τον εφεδρικό και να γλυτώσουμε τα χειρότερα... Έχω μετρήσει με πολύμετρο 5-6 φορές και είναι στα 14.6V στις 3 με 4000 σ.α.λ. ρελαντί νομίζω ήταν στα 13V +-0.2 (το δικό σου πόσο είναι;)

    Για δες εδώ
    http://www.sxelectronics.gr/sx3g.htm
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από demon Την / Το 13.07.12 13:46

    chr1s_86 έγραψε:... Έχω μετρήσει με πολύμετρο 5-6 φορές και είναι στα 14.6V στις 3 με 4000 σ.α.λ. ρελαντί νομίζω ήταν στα 13V +-0.2 (το δικό σου πόσο είναι;)



    καπου τόσο είναι κι εμένα, αν και νομίζω ότι η μέτρηση γίνεται στις 5.000 στρ. και με τη μεγάλη σκάλα αναμένη

    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 13.07.12 13:52

    tomakos έγραψε:Για δες εδώ
    http://www.sxelectronics.gr/sx3g.htm

    Τα ξέρω αυτά που λέει, αν ήταν πάνω από 15V θα τον είχα αλλάξει ήδη και κάτω από 13,5V είναι μόνο στο ρελαντί...




    demon έγραψε:

    καπου τόσο είναι κι εμένα, αν και νομίζω ότι η μέτρηση γίνεται στις 5.000 στρ. και με τη μεγάλη σκάλα αναμένη


    Αν θυμάμαι καλά από τις 2.500 και πάνω είναι το ίδιο, 14,6V. Θα ξαναμετρήσω με την πρώτη ευκαιρία...
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 28.07.12 17:28

    chr1s_86 έγραψε:
    demon έγραψε:

    καπου τόσο είναι κι εμένα, αν και νομίζω ότι η μέτρηση γίνεται στις 5.000 στρ. και με τη μεγάλη σκάλα αναμένη


    Αν θυμάμαι καλά από τις 2.500 και πάνω είναι το ίδιο, 14,6V. Θα ξαναμετρήσω με την πρώτη ευκαιρία...



    Με μεγάλη σκάλα αναμμένη έχουμε 14.5 V από τις 2.000 περίπου και πάνω. Στο ρελαντί 13 V και αν μείνει εκεί μετά από λίγο πάει 12.5. Μόλις ξαναπεράσει τις 2.000 και κάτι πάει 14.5

    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 28.07.12 17:54

    δλδ η μπαταρία σε γενικές γραμμές φορτίζεται από τις 2000 στροφές κ πάνω?
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3271
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 20.01.13 18:03

    Ερώτηση αν έχει καεί ο ανορθωτής υπάρχει περίπτωση
    να με βραχυκυκλώσει και την μπαταρία?
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 20.01.13 19:56

    SCORPIOS έγραψε:Ερώτηση αν έχει καεί ο ανορθωτής υπάρχει περίπτωση
    να με βραχυκυκλώσει και την μπαταρία?

    ...αν καει ο ανορθωτής απλα δεν φορτίζει την μπαταρια, δεν ξερω αν μπορει να στην καψει....!!!! ... υπάρχουν και ασφάλειες γιαυτο το λογο !!!
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8474
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 20.01.13 20:44

    SCORPIOS έγραψε:Ερώτηση αν έχει καεί ο ανορθωτής υπάρχει περίπτωση
    να με βραχυκυκλώσει και την μπαταρία?


    Επ, George έχουμε θεματάκι;
    Όχι, γιατί εμείς έχουμε μάλλον (ε καιρός ήταν απ' αυτά που ακούω τόσο καιρό..!!)... Wall

    Έμεινα από μπαταρία εντελώς ξαφνικά (λιγότερο από ενός χρονου μπαταρία) και δείχνει να μην τη φορτίζει.
    Έφυγα από μαγαζί με τη μίζα να δουλεύει τέλεια, έφτασα σπίτι και παρατήρησα να αναβοσβήνει το λαμπάκι του ABS.
    Έσβησα, πήγα να ξαναβάλω μπροστά και η μίζα ήταν ψόφια (το κλασσικό "κρρρρρ").

    Τη φόρτισα με φορτιστή, σύντομα θα τη βάλω πάνω να κάνω άλλη μια μέτρηση και αν γιοκ, πάμε για νέο ανορθωτή λογικά.


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 21.01.13 1:30

    nikos-ex victor έγραψε:δλδ η μπαταρία σε γενικές γραμμές φορτίζεται από τις 2000 στροφές κ πάνω?

    Σύμφωνα με τις πιο πάνω μετρήσεις ναι. Πιθανώς βέβαια σε άλλο μηχανάκι(α) να δίνει μεγαλύτερη τάση στο ρελαντί, δεν ξέρω.

    postmankav έγραψε:
    SCORPIOS έγραψε:Ερώτηση αν έχει καεί ο ανορθωτής υπάρχει περίπτωση
    να με βραχυκυκλώσει και την μπαταρία?

    ...αν καει ο ανορθωτής απλα δεν φορτίζει την μπαταρια, δεν ξερω αν μπορει να στην καψει....!!!! ... υπάρχουν και ασφάλειες γιαυτο το λογο !!!

    Αυτή είναι η μια περίπτωση βλάβης του ανορθωτή. Στην άλλη (χειρότερη) αφήνει να διαρρεύσει στο κύκλωμα της μοτοσυκλέτας ρεύμα μεγαλύτερης τάσης (εκτός ορίων, πχ 20 Volt) με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν πολλά εξαρτήματα πχ πλακέτες, ηλεκτρονική κτλ. Η μπαταρία δηλαδή είναι το λιγότερο που μας νοιάζει σε αυτή την περίπτωση. Οι ασφάλειες δεν θα βοηθήσουν σε κάτι γιατί "καίγονται" σε ρεύμα μεγαλύτερης έντασης (πχ 20 ή 30 αμπέρ κτλ) και θα αφήσουν κανονικά να περάσει η μεγαλύτερη τάση (αν θυμάμαι καλά οι ασφάλειες στις μοτο είναι 25V?)

    Αν έχω κάτι λάθος ας διορθώσει κάποιος. Thumbsup




    Vvag έγραψε:
    Όχι, γιατί εμείς έχουμε μάλλον (ε καιρός ήταν απ' αυτά που ακούω τόσο καιρό..!!)... Wall

    Ρε γμτ και σε τόσο καινούργιο μοντέλο τα ίδια; Τίποτα δεν διόρθωσαν τόσα χρόνια; Mad
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 21.01.13 1:32

    SCORPIOS έγραψε:Ερώτηση αν έχει καεί ο ανορθωτής υπάρχει περίπτωση
    να με βραχυκυκλώσει και την μπαταρία?

    Όπως έχω γράψει κι αλλού, ο ανορθωτής μπορεί να χαλάσει με τέτοιον τρόπο που απλά να μη φορτίζει τη μπαταρία (δηλαδή να δίνει τάση κάτω από το κάτω όριο, γύρω στα 13,5V) και τότε δεν υπάρχει πρόβλημα και απλά τη φορτίζεις, είτε να δίνει τάση πάνω από το πάνω όριο (γύρω στα 15V) οπότε και μπορεί να σου χαλάσει τη μπαταρία λόγω υπερφόρτισης.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 21.01.13 2:54

    Vvag έγραψε:
    SCORPIOS έγραψε:Ερώτηση αν έχει καεί ο ανορθωτής υπάρχει περίπτωση
    να με βραχυκυκλώσει και την μπαταρία?


    Επ, George έχουμε θεματάκι;
    Όχι, γιατί εμείς έχουμε μάλλον (ε καιρός ήταν απ' αυτά που ακούω τόσο καιρό..!!)... Wall

    Έμεινα από μπαταρία εντελώς ξαφνικά (λιγότερο από ενός χρονου μπαταρία) και δείχνει να μην τη φορτίζει.
    Έφυγα από μαγαζί με τη μίζα να δουλεύει τέλεια, έφτασα σπίτι και παρατήρησα να αναβοσβήνει το λαμπάκι του ABS.
    Έσβησα, πήγα να ξαναβάλω μπροστά και η μίζα ήταν ψόφια (το κλασσικό "κρρρρρ").

    Τη φόρτισα με φορτιστή, σύντομα θα τη βάλω πάνω να κάνω άλλη μια μέτρηση και αν γιοκ, πάμε για νέο ανορθωτή λογικά.

    Τα πηνία τα μέτρησες;
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8474
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 21.01.13 9:53

    anastasis έγραψε:Τα πηνία τα μέτρησες;

    Υποθέτω πως αν ήταν πηνεία (μπορεί και να κάνω λάθος) δε θα είχα φώτα-κόρνα, ενώ αυτά άντεχαν να δουλεύουν, απλά δεν είχα μίζα.
    Για αρχή, θα βάλω τ' απόγευμα τη μπαταρία πάνω, φορτισμένη, να δω αν δίνει ρεύμα στις 5000 στροφές.
    Αν δε δίνει (που πολύ φοβάμαι ότι δε θα δίνει), θα πάει ηλεκτρολόγο καθώς δεν το' χω να τα πειράζω αυτά τα πράματα... Rolling Eyes


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    DENTOCOP
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2010
    Mηνύματα : 1499
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
    Κράνος : HJC,SHOEI

    It's all part of the charm.

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από DENTOCOP Την / Το 21.01.13 10:16

    Vvag έγραψε:
    anastasis έγραψε:Τα πηνία τα μέτρησες;

    Υποθέτω πως αν ήταν πηνεία (μπορεί και να κάνω λάθος) δε θα είχα φώτα-κόρνα, ενώ αυτά άντεχαν να δουλεύουν, απλά δεν είχα μίζα.
    Για αρχή, θα βάλω τ' απόγευμα τη μπαταρία πάνω, φορτισμένη, να δω αν δίνει ρεύμα στις 5000 στροφές.
    Αν δε δίνει (που πολύ φοβάμαι ότι δε θα δίνει), θα πάει ηλεκτρολόγο καθώς δεν το' χω να τα πειράζω αυτά τα πράματα... Rolling Eyes



    Είσαι και μακριά ρε αδερφός,απο την...γιάφκα εννοώ!! Wink

    Καλά ξεμπερδέματα ρε. pray



    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8474
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 21.01.13 10:18

    DENTOCOP έγραψε:Είσαι και μακριά ρε αδερφός,απο την...γιάφκα εννοώ!! Wink

    Καλά ξεμπερδέματα ρε. pray


    Άσε Μήτσε, μας κοστίζει αυτό (και κυριολεκτικά και μεταφορικά)... Neutral Neutral
    Θενξ μπρο. cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    choinchoin
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/01/2013
    Mηνύματα : 1
    Ηλικία : 73
    Μοντέλο : Honda VFR 990 superBIFTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από choinchoin Την / Το 21.01.13 10:24

    Συγγνώμη τι είναι αυτή η γιάφκα που λέτε;

    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8474
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Εφεδρικός Ανορθωτής ;

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 21.01.13 10:29

    choinchoin έγραψε:Συγγνώμη τι είναι αυτή η γιάφκα που λέτε;


    Εσύ να κάτσεις στ' αυγά σου μη σε κάνω μμμΜπαν... Knupp Knupp Knupp


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.07.17 11:37