VFRh - VFR Club Hellas


    ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Μοιραστείτε
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 14.11.12 0:33

    ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ!!!


    Για έναν περίεργο λόγο, θεωρούμε την μπαταρία ως ένα από τα στοιχεία της μοτοσικλέτας που χρειάζονται συντήρηση αραιά και που ή και καθόλου. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια που οι περισσότερες μοτοσικλέτες έχουν μπαταρίες κλειστού τύπου, κανείς δεν ασχολείται με τη συντήρησή τους. Μάλιστα, τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα… Ελάχιστοι γνωρίζουν και ακόμη λιγότεροι εφαρμόζουν, τη σωστή διαδικασία για να τοποθετήσουν μια νέα μπαταρία στη μοτοσικλέτα τους, με αποτέλεσμα να έχουμε μειωμένη ζωή στις μπαταρίες των μοτοσικλετών που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Αυτό, πέραν από οικολογικές (οι μπαταρίες ως απορρίμματα είναι εντελώς τοξικά!), έχει και οικονομικές συνέπειες για την τσέπη μας.
    Θα αναφέρουμε, ως παράδειγμα, αυτό που λένε οι τεχνικοί της Yuasa, ότι δηλαδή μια καλά συντηρημένη μπαταρία μοτοσικλέτας κλειστού τύπου μετά από 5 χρόνια εξακολουθεί κει λειτουργεί σωστά!!!
    Σήμερα δε, που οι περισσότερες νέες μοτοσικλέτες έχουν εξελιγμένα και απαιτητικά ηλεκτρικά συστήματα, είναι απαραίτητη η γνώση της συντήρησης της μπαταρίας, η οποία είναι από εκείνα τα εξαρτήματα της μοτοσικλέτας που μπορούν να την ακινητοποιήσουν.
    Λανθασμένη διαδικασία «εκκίνησης» σημαίνει μείωση της ζωής της μπαταρίας κατά τουλάχιστον 50%!Και είναι τόσο απλό…Αρκεί κανείς να διαβάσει το…manual.
    Στις μοτοσικλέτες, συναντάμε, ουσιαστικά, δύο τύπους μπαταριών
    Ανοικτού τύπου (αυτές που χρειάζεται σε τακτικά διαστήματα να συμπληρώνουμε υλεκτρολύτη)
    Κλειστού τύπου(αυτές που σφραγίζονται –αφού ακολουθήσουμε τη σωστή διαδικασία) και δεν ξανανοίγουν
    Αρχική φόρτιση μπαταρίας

    Α.Μπαταρίες ανοικτού τύπου

    1-Αφαιρούμε τα καπάκια (τάπες) πάνω από τα στοιχεία της μπαταρίας

    2-Αφαιρούμε τη μικρή τάπα που καλύπτει το σωλήνα υπερχείλισης

    3-Τοποθετούμε τη μπαταρία σε επίπεδη επιφάνεια

    4-Συμπληρώνουμε με ειδικό υγρό υλεκτρολύτη (σύμφωνα με τις προδιαγραφές της μπαταρίας) και όχι με κάποιο άσχετο υγρό. Προσέχουμε να συμπληρώσουμε μέχρι το σημείο που υπάρχει η ανώτερη σχετική ένδειξη

    5-Αφήνω την μπαταρία να ηρεμήσει για 30min. Εάν υπάρχουν φυσαλίδες χτυπώ ελαφρά ώστε να φύγουν και εάν χρειαστεί συμπληρώνω ηλεκτρολύτη

    6-Φορτίζω τη μπαταρία με ρεύμα έντασης 1/10 σε σχέση με την ένταση του ρεύματος που η μπαταρία θα παράγει. Η φόρτιση πρέπει να διαρκέσει τουλάχιστον 5 ώρες

    7-Στο τέλος της φόρτισης, ελέγχω εάν το επίπεδο του ηλεκτρολύτη έχει πέσει. Συμπληρώνω εάν χρειάζεται και φορτίζω για 1 ακόμη ώρα.
    Σημείωση: αυτή είναι η τελευταία φορά που πρέπει να συμπληρώσω ηλεκτρολύτη στη μπαταρία. Στο εξής συμπληρώνω απεσταγμένο νερό.

    8-Κλείνω τα καπάκια στο άνω μέρος της μπαταρίας προσεκτικά.

    9-Καθαρίζω τη μπαταρία από τυχόν υπολείμματα ηλεκτρολύτη.

    Β-Μπαταρία κλειστού τύπου

    Εδώ υπάρχουν οι περισσότερες παρεξηγήσεις καθώς οι περισσότεροι πιστεύουν ότι επειδή οι μπαταρίες κλειστού τύπου μόλις δεχθούν τα υγρά τους έχουν άμεσα τάση στους πόλους τους, μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Καθώς δε, η μοτοσικλέτα θα πάρει μπροστά, θεωρούν ότι αυτή είναι η σωστή διαδικασία και μάλιστα νιώθουν περήφανοι που η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο…Αυτό που δεν γνωρίζουν, είναι ότι η μπαταρία τους έχει ήδη χάσει τη μισή της ζωή!

    Τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν είναι τα παρακάτω:

    1-Η μπαταρία πριν τεθεί σε λειτουργία πρέπει να είναι σφραγισμένη και όλα της τα «εξαρτήματα» να μην έχουν ίχνη παραβίασης

    2-Τοποθετείστε τη μπαταρία σε μια επίπεδη επιφάνεια

    3-Αφαιρέστε από το δοχείο των υγρών τη μαύρη ταινία με τις τάπες που αργότερα θα σφραγίσει τη μπαταρία.
    Προσοχή: δεν τρυπάμε τα σφραγισμένα δοχεία με το υγρό

    4-Το δοχείο με τα υγρά περιέχει ακριβώς την ποσότητα που χρειάζεται η μπαταρία. Δεν θα χρειαστεί να προσθέσετε.

    5-Τοποθετούμε το δοχείο με τα υγρά πάνω από τις αντίστοιχες υποδοχές της μπαταρίας και σπρόχνοντάς το προς τα κάτω τρυπάμε τα σφραγισμένα δοχεία, οπότε και τα υγρά μπαίνουν μέσα στη μπαταρία.
    Προσοχή: Δεν κουνάμε, δεν χτυπάμε, δεν πλαγιάζουμε το δοχείο με τα υγρά. Εάν χρειαστεί χτυπάμε ελαφρά ώστε να αρχίσει η ροή των υγρών.

    6-Αφήνουμε το δοχείο με τα υγρά, τουλάχιστον 20min ώστε τα υγρά να μπουν σωστά μέσα στην μπαταρία και η μπαταρία να «ηρεμήσει».

    7-Αφαιρούμε το δοχείο των υγρών, αφού έχει αδειάσει τελείως.

    8-Στη συνέχεια αφήνουμε τη μπαταρία για 60min ώστε ο ηλεκτρολύτης να εισχωρήσει στο εσωτερικό της μπαταρίας.

    9-Η μπαταρία, όταν μπει ο ηλεκτρολύτης είναι φορτισμένη κατά 75-80%. Στη συνέχεια τοποθετούμε την ταινία με τα καπάκια της μπαταρίας που πλέον θα μείνουν για πάντα εκεί.

    10- Φορτίζουμε τη μπαταρία ακολουθώντας τους κανόνες που γράφει επάνω της. Η καλύτερη περίπτωση είναι με 1,8A για 10h. Εάν αυτό γίνει η μπαταρία είναι έτοιμη ώστε να αποδώσει σωστά για την υπόλοιπη ζωή της. 11-Θα τοποθετήσουμε τη μπαταρία στη μοτοσικλέτα αφού πρώτα την αφήσουμε να κρυώσει και μετρήσουμε στους πόλους της τουλάχιστον 12,8V. Εάν η τάση είναι χαμηλότερη, τότε ξαναφορτίζουμε για 1-2h ακόμη.

    Συντήρηση μπαταρίας

    Α.Ανοικτού τύπου

    Η μπαταρία μας χρειάζεται μηνιαία συντήρηση η οποία αποτελείται από τις εξής ενέργειες:

    1-Ελεγχος του επιπέδου του ηλεκτρολύτη και τυχόν συμπλήρωμα με απεσταγμένο νερό

    2-Εξωτερικός καθαρισμός

    3-Ελεγχος των επαφών με τη μοτοσικλέτα για χαλάρωση, φθορά ή οξείδωση

    4-Ελεγχος του σωλήνα υπερχείλισης ώστε να είναι ελεύθερος χωρίς τσακίσει

    Β.Κλειστού τύπου

    Η συντήρηση μιας μπαταρίας κλειστού τύπου δεν διαφέρει σε τίποτα με αυτή του ανοικτού τύπου με μόνη διαφορά ότι δεν χρειάζεται να ελέγχουμε το επίπεδο του ηλεκτρολύτη. Αρα σε μηνιαία βάση κάνουμε:

    1-Εξωτερικό καθαρισμό
    2-Ελεγχο των επαφών με τη μοτοσικλέτα για χαλάρωση, φθορά ή οξείδωση

    Συντήρηση ακινησίας
    Στην περίπτωση που θέλετε να αφήσετε ακίνητη τη μοτοσικλέτα σας για ένα διάστημα που ξεπερνά τον 1 μήνα, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αφαιρέσετε τη μπαταρία από τη μοτοσικλέτα σας και να την βάλετε σε κλειστό, καλά αεριζόμενο χώρο (όχι στο δωμάτιό σας…, αγαπητέ φίλε Τάκη) με έναν ειδικό φορτιστή συντηρητή.
    Ο συντηρητής μπαταρίας είναι ειδικά σχεδιασμένος ώστε να φορτίσει τη μπαταρία της μοτοσικλέτας σας για όσο διάστημα δεν χρησιμοποιείται. Μάλιστα, μετά από μερικές ημέρες θα την φέρει σε κατάσταση «κούτας», εάν βέβαια δεν έχει κάποια άλλη ζημιά.Οι συντηρητές μπαταρίας βρίσκονται είτε στα καλά καταστήματα είτε στο διαδίκτυο σε αρκετά λογικές τιμές, υποπολλαπλάσιες της αξίας μιας νέας μπαταρίας…

    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 14.11.12 2:17

    Thumbsup Clapping2 Clapping2 Clapping2


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2095
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 14.11.12 9:21

    Thumbsup Thumbsup
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 14.11.12 12:52

    Φάνη, πολύ καλή η τεχνική ενημέρωση λαι ευχαριστούμε.

    Ερωτησούλα :

    δηλαδή ακόμα και αν είναι "κλειστού" τύπου πρέπει να ανοίξουμε, να κοιτάξουμε τη στάθμη των υγρών και αν χρειαστεί να συμπληρώσουμε με υγρά μπαταρίας.
    Παρακαλώ επιβεβαίωσε.
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2095
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 14.11.12 13:34

    DoctorAbo έγραψε:Φάνη, πολύ καλή η τεχνική ενημέρωση λαι ευχαριστούμε.

    Ερωτησούλα :

    δηλαδή ακόμα και αν είναι "κλειστού" τύπου πρέπει να ανοίξουμε, να κοιτάξουμε τη στάθμη των υγρών και αν χρειαστεί να συμπληρώσουμε με υγρά μπαταρίας.
    Παρακαλώ επιβεβαίωσε.

    Συντήρηση μπαταρίας

    Β.Κλειστού τύπου

    Η συντήρηση μιας μπαταρίας κλειστού τύπου δεν διαφέρει σε τίποτα με αυτή του ανοικτού τύπου με μόνη διαφορά ότι δεν χρειάζεται να ελέγχουμε το επίπεδο του ηλεκτρολύτη. Αρα σε μηνιαία βάση κάνουμε:

    1-Εξωτερικό καθαρισμό
    2-Ελεγχο των επαφών με τη μοτοσικλέτα για χαλάρωση, φθορά ή οξείδωση
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 14.11.12 14:57

    tomakos έγραψε:
    DoctorAbo έγραψε:Φάνη, πολύ καλή η τεχνική ενημέρωση λαι ευχαριστούμε.
    Ερωτησούλα :
    δηλαδή ακόμα και αν είναι "κλειστού" τύπου πρέπει να ανοίξουμε, να κοιτάξουμε τη στάθμη των υγρών και αν χρειαστεί να συμπληρώσουμε με υγρά μπαταρίας.
    Παρακαλώ επιβεβαίωσε.
    Συντήρηση μπαταρίας
    Β.Κλειστού τύπου
    Η συντήρηση μιας μπαταρίας κλειστού τύπου δεν διαφέρει σε τίποτα με αυτή του ανοικτού τύπου με μόνη διαφορά ότι δεν χρειάζεται να ελέγχουμε το επίπεδο του ηλεκτρολύτη. Αρα σε μηνιαία βάση κάνουμε:
    1-Εξωτερικό καθαρισμό
    2-Ελεγχο των επαφών με τη μοτοσικλέτα για χαλάρωση, φθορά ή οξείδωση

    Ουπς, συγνώμη μου ξέφυγε.
    Όμως, επειδή οι 2 τελευταίες μπαταρίες κλειστού τύπου μου πεθάνανε επειδή είχαν αδειάσει από υγρά, έχω αποφασίσει μια φορά το 6μηνο να το ελέγχο και αν χρειάζεται να συμπληρώνω. Επίσης παρατήρησα ότι παπάρες κλειστού τύπου είναι διότι ανοίγουν εύκολα και τα υγρά μπορούν και εξατμίζονται.

    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 14.11.12 16:37

    Χωρίς συντήρηση;

    C.C.A.: 300 Pulse CA 240 CCA
    Capacity: 9.7 Amp Hours (PbEq)
    Metric Dimensions: 108mm Long x 58mm Wide x 95mm Tall
    Metric Weight: 0.77 kg



    C.C.A.: 360 CCA
    Capacity: 12 Amp Hours (PbEq)
    Metric Dimensions: 108mm Long x 83mm Wide x 108mm Tall
    Metric Weight: 1 kg




    http://antigravitybatteries.com/?page_id=994

    Αυθεντική

    C.C.A.: 210
    Capacity: 11
    Metric Dimensions: 150mm x 87mm x 110mm
    Metric Weight: 3.7 kg



    http://www.yuasabatteries.com/motorcycle.php?action=showListing#formanchor
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 14.11.12 16:50

    http://www.hardracing.com/AntiGravityLightweightMotorcycleBatteries.htm
    avatar
    horrorshow_gr
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 12/12/2011
    Mηνύματα : 841
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : cbr 1100xx 04
    Κράνος : arai ''chaser''

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από horrorshow_gr Την / Το 14.11.12 17:59

    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 14.11.12 18:23

    Με λεμόνια θα του έβγαζε πολύ μεγαλύτερη απόδοση
    avatar
    tragos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/03/2009
    Mηνύματα : 119
    Ηλικία : 27
    Μοντέλο : VFR 400 (nc21)
    Κράνος : BELL M1

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από tragos Την / Το 14.11.12 18:53

    Ειναι κ αλλη μια κατηγορια που ειναι μεν κλειστου τυπου αλλα εχουν τα υγρα μεσα τους απο το εργοστασιο κ δεν τα βαζουμε εμεις... ειναι τυπου gel

    τι παιζει με αυτες π.χ. ytz6s
    avatar
    sotosvfr
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/09/2012
    Mηνύματα : 481
    Ηλικία : 47
    Μοντέλο : vfr800 vtec 2003 silver
    Κράνος : arai & shoei x spirit II

    "Θαρσείν χρή ταχ' αύριον έσετ΄ άμεινον",

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από sotosvfr Την / Το 14.11.12 19:44

    Παιδιά καμμία πρόταση για μπαταρία από Θεσσαλονίκη? (κάποιος αγωνιστής συνάδελφος που να πήρε μπαταρία και να του βγήκε καλή)...H Yassa μου ψόφησε πρόσφατα..Ούτε 5 χρόνια δεν άντεξε η άτιμη... sick Ή από net κάποιο site,είναι ευπρόσδεκτο αλλά φοβάμαι μην γίνει κανένα λάθος και την βάλω στην κούκλα της μικρής..Κάθε βοήθεια δεκτή.. Ευχαριστώ. rock on
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 14.11.12 20:23

    DoctorAbo έγραψε:
    Όμως, επειδή οι 2 τελευταίες μπαταρίες κλειστού τύπου μου πεθάνανε επειδή είχαν αδειάσει από υγρά, έχω αποφασίσει μια φορά το 6μηνο να το ελέγχο και αν χρειάζεται να συμπληρώνω. Επίσης παρατήρησα ότι παπάρες κλειστού τύπου είναι διότι ανοίγουν εύκολα και τα υγρά μπορούν και εξατμίζονται.

    Ναι Δημήτριε αυτο δεν συμπεριλαμβάτεται στον πιο πάνω οδηγό διοτι οι μπαταρίες κλειστού
    τύπου υποτίθεται οτι δεν ανοίγουν και ετσι τα υγρά δεν εξατμίζονται . Λές και σωστά κάνεις οτι την ανοιγεις και
    βλέπεις τη στάθμη, αυτό όμως δεν συμβαίνει με όλες τις μπαταρίες , παράδειγμα η μπαταρία στο CB1 μου δεν ανοίγει είναι φιξ.

    Τώρα αφού μπορείς και την ανοίγεις και βλέπεις τη στάθμη υγρών πολυ καλά κάνεις
    cheers
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1041
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 15.11.12 11:00

    Fanrider έγραψε:
    Συντήρηση ακινησίας
    Στην περίπτωση που θέλετε να αφήσετε ακίνητη τη μοτοσικλέτα σας για ένα διάστημα που ξεπερνά τον 1 μήνα, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αφαιρέσετε τη μπαταρία από τη μοτοσικλέτα σας και να την βάλετε σε κλειστό, καλά αεριζόμενο χώρο (όχι στο δωμάτιό σας…, αγαπητέ φίλε Τάκη) με έναν ειδικό φορτιστή συντηρητή.

    Καλη προταση αυτο αλλα ...ποιος ασχολειται να το κανει αυτο Rolling Eyes Αυτο που κανω εγω που αφηνω τα μηχανακια μου στην Ελλαδα ακινητα για μηνα και πλεον ειναι απλα να αποσυνδεω τη μπαταρια, κατι που παιρνει 2 λεπτα.

    Και ετσι παντως οι μπαταριες στα μηχανακια μου εχουν κρατησει αρκετα, 6 χρονια η μαμισια του Τρανσαλπ (4 απο αυτα αφημενο στην Ελλαδα) και 8+ χρονια η μαμισια του VFR (2+ απο αυτα αφημενο στην Ελλαδα). Οποτε και η απλη αποσυνδεση δουλευει Wink
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 15.11.12 12:29

    VFGeorge έγραψε:
    Fanrider έγραψε:
    Συντήρηση ακινησίας
    Στην περίπτωση που θέλετε να αφήσετε ακίνητη τη μοτοσικλέτα σας για ένα διάστημα που ξεπερνά τον 1 μήνα, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αφαιρέσετε τη μπαταρία από τη μοτοσικλέτα σας και να την βάλετε σε κλειστό, καλά αεριζόμενο χώρο (όχι στο δωμάτιό σας…, αγαπητέ φίλε Τάκη) με έναν ειδικό φορτιστή συντηρητή.

    Καλη προταση αυτο αλλα ...ποιος ασχολειται να το κανει αυτο Rolling Eyes Αυτο που κανω εγω που αφηνω τα μηχανακια μου στην Ελλαδα ακινητα για μηνα και πλεον ειναι απλα να αποσυνδεω τη μπαταρια, κατι που παιρνει 2 λεπτα.

    Και ετσι παντως οι μπαταριες στα μηχανακια μου εχουν κρατησει αρκετα, 6 χρονια η μαμισια του Τρανσαλπ (4 απο αυτα αφημενο στην Ελλαδα) και 8+ χρονια η μαμισια του VFR (2+ απο αυτα αφημενο στην Ελλαδα). Οποτε και η απλη αποσυνδεση δουλευει Wink

    Εμ βέβαια και σου κρατάνε 6 χρόνια αφού στη πραγματικότητα δούλεψαν 5 μήνες και όλο το υπόλοιπο διάστημα τις είχες σε χειμέρια νάρκη Razz
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1041
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 15.11.12 13:44

    DoctorAbo έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    Και ετσι παντως οι μπαταριες στα μηχανακια μου εχουν κρατησει αρκετα, 6 χρονια η μαμισια του Τρανσαλπ (4 απο αυτα αφημενο στην Ελλαδα) και 8+ χρονια η μαμισια του VFR (2+ απο αυτα αφημενο στην Ελλαδα). Οποτε και η απλη αποσυνδεση δουλευει Wink

    Εμ βέβαια και σου κρατάνε 6 χρόνια αφού στη πραγματικότητα δούλεψαν 5 μήνες και όλο το υπόλοιπο διάστημα τις είχες σε χειμέρια νάρκη Razz

    Not really φιλτατε Doc Razz

    To Τρανσαλπ στα 4 χρονια της μαμισιας μπαταριας που ητανε Ελλαδα εκανε 30Κ χμ και το VFR στα τελευταια 2 χρονια της μαμισιας μπαταριας (η οποια μετραει 8+ χρονια οπως εγραψα αλλου Shocked Rock) που ειναι Ελλαδα εχει κανει 20Κ χμ Wink

    Τα μηχανακια μου στην Ελλαδα τ'αφηνω σε ναρκη για διαστηματα αλλα οταν τα καβαλαω τους δινω και καταλαβαινουν απο χιλιομετρα Thumbsup
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 18.11.12 18:04

    Μα ...Γιώργο μου, να σε πειράξω ήθελα και υποψιάζομαι ότι ίσως και να το κατάφερα cheers
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1041
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 24.11.12 12:00

    DoctorAbo έγραψε:
    Μα ...Γιώργο μου, να σε πειράξω ήθελα και υποψιάζομαι ότι ίσως και να το κατάφερα cheers

    Εννοειται οτι ητανε προφανες πειραγμα φιλτατε Ντοκ Very Happy Razz απλα ειπα να πω για τα χιλιομετρα που κανουν τα εν Ελλαδι μηχανακια μου Cool Το μηχανακι που εχω εδω κανει συνηθως γυρω στα 4-5000χμ το χρονο, σπιτι-δουλεια-σπιτι και καμια βολτιτσα το σ/κ ενω τα μηχανακια στην Ελλαδα κινουνται πολυ περισοτερο Rock

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28.07.17 21:53